KYODO NEWS IMAGELINK

報道写真の購入なら共同通信イメージズ

  • 新型コロナウイルス
  • 新型肺炎
  • 喜多川歌麿
  • 序文
  • 画本虫撰
  • 令和
  • 記者
  • アルブレヒト・デューラー
  • マルティン・ルター
  • ヨハネの黙示録

「はしがき」の写真・映像

絞り込み
  • 提供元
  • 日付
  • 種類
  • 向き
  • カテゴリ
並び順
  • 古い順
118
( 1 100 件を表示)
  • 1
  • 2
118
( 1 100 件を表示)
絞り込み
並び順
  • 古い順
  • -
    The Book of Kells

    The Book of Kells (Dublin, Trinity College Library), is an illuminated manuscript Gospel book in Latin, containing the four Gospels of the New Testament together with various prefatory texts and tables. It was created by Celtic monks ca. 800 or slightly earlier. It is a masterwork of Western calligraphy and represents the pinnacle of Insular illumination.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019022205635

  • -
    Isaac Newton (Woolsthorpe,1642-Londres,1727). Físico, matemático y astrónomo inglés. Principes Mathematiques de la Philosophie N

    Isaac Newton (Woolsthorpe,1642-Londres,1727). Físico, matemático y astrónomo inglés. Principes Mathematiques de la Philosophie Naturelle. Edición francesa traducida del original por Madame la Marquise du Chastellet. Tomo I. Prefacio de Newton en la primera edición de los Principios en 1686. Editada en París, 1756. Con la Aprobación y Privilegio del Rey. Biblioteca Histórico Militar de Barcelona. Cataluña. España.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。

    商品コード: 2019082005083

  • -
    『画本虫撰』 「虻」「芋虫」, Horsefly (abu); Green Caterpillar, imomushi,

    『画本虫撰』 「虻」「芋虫」, Horsefly (abu); Green Caterpillar, imomushi, from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), Edo period (1615–1868), 1788, Japan, Page from woodblock printed book; ink and color on paper, 10 1/2 x 7 7/32 in. (26.7 x 18.4 cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), Ehon mushi erami (Picture Book of Crawling Creatures) is illustrated with fifteen designs of insects and other garden creatures by Utamaro. Published by Tsutaya Jūzaburō , the poems were selected and introduced by a preface written by the poet and scholar Yadoya no Meshimori (Rokujuen; 1753–1830), who later became head of the influential Go-gawa poetry group.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2021081009899

  • -
    画本虫撰 バッタと蟷螂, Cone-headed Grasshopper or Locust, (batta); Praying Mantis (Tōrō or Kamakiri),

    画本虫撰 バッタと蟷螂, Cone-headed Grasshopper or Locust, (batta); Praying Mantis (Tōrō or Kamakiri), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), Edo period (1615–1868), 1788, Japan, Page from woodblock printed book; ink and color on paper, 10 1/2 x 7 7/32 in. (26.7 x 18.4 cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), Ehon mushi erami (Picture Book of Crawling Creatures) is illustrated with fifteen designs of insects and other garden creatures by Utamaro. Published by Tsutaya Jūzaburō , the poems were selected and introduced by a preface written by the poet and scholar Yadoya no Meshimori (Rokujuen; 1753–1830), who later became head of the influential Go-gawa poetry group.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2021081009318

  • -
    『画本虫撰』 「蝶」「蜻蛉」, Butterfly (Chō); Dragonfly (Kagerō or Tonbo),

    『画本虫撰』 「蝶」「蜻蛉」, Butterfly (Chō); Dragonfly (Kagerō or Tonbo), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), Edo period (1615–1868), 1788, Japan, Page from woodblock printed book; ink and color on paper, 10 1/2 x 7 1/4 in. (26.7 x 18.4 cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), Ehon mushi erami (Picture Book of Crawling Creatures) is illustrated with fifteen designs of insects and other garden creatures by Utamaro. Published by Tsutaya Jūzaburō , the poems were selected and introduced by a preface written by the poet and scholar Yadoya no Meshimori (Rokujuen; 1753–1830), who later became head of the influential Go-gawa poetry group.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2021081010822

  • -
    『画本虫撰』 「松虫」「虫蛍」, Tree cricket (Matsumushi); Firefly (Hotaru),

    『画本虫撰』 「松虫」「虫蛍」, Tree cricket (Matsumushi); Firefly (Hotaru), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), Edo period (1615–1868), 1788, Japan, Page from woodblock printed book; ink and color on paper, 10 1/2 x 7 7/32 in. (26.7 x 18.4 cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), Ehon mushi erami (Picture Book of Crawling Creatures) is illustrated with fifteen designs of insects and other garden creatures by Utamaro. Published by Tsutaya Jūzaburō , the poems were selected and introduced by a preface written by the poet and scholar Yadoya no Meshimori (Rokujuen; 1753–1830), who later became head of the influential Go-gawa poetry group.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2021081010753

  • -
    『画本虫撰』「蓑虫」「兜虫」, Bagworm (Minomushi); Horned Scarab Beetle (Kabutomushi), from the Picture Book of Crawling Creatures

    『画本虫撰』「蓑虫」「兜虫」, Bagworm (Minomushi); Horned Scarab Beetle (Kabutomushi), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), Edo period (1615–1868), 1788, Japan, Page from woodblock-printed book; ink and color on paper, 10 1/2 x 7 7/32 in. (26.7 x 18.4 cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), Ehon mushi erami (Picture Book of Crawling Creatures) is illustrated with fifteen designs of insects and other garden creatures by Utamaro. Published by Tsutaya Jūzaburō , the poems were selected and introduced by a preface written by the poet and scholar Yadoya no Meshimori (Rokujuen; 1753–1830), who later became head of the influential Go-gawa poetry group.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021071700487

  • -
    『画本虫撰』 「ひくらし」「くも」, Evening Cicada, Higurashi; Spider, Kumo, from the Picture Book of Crawling Creatures

    『画本虫撰』 「ひくらし」「くも」, Evening Cicada, Higurashi; Spider, Kumo, from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), Edo period (1615–1868), 1788, Japan, Page from woodblock printed book; ink and color on paper, 10 1/2 x 7 7/32 in. (26.7 x 18.4 cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), Ehon mushi erami (Picture Book of Crawling Creatures) is illustrated with fifteen designs of insects and other garden creatures by Utamaro. Published by Tsutaya Jūzaburō , the poems were selected and introduced by a preface written by the poet and scholar Yadoya no Meshimori (Rokujuen; 1753–1830), who later became head of the influential Go-gawa poetry group.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021071700604

  • -
    『画本虫撰』「蝸牛」「轡虫」, Land Snail (Katatsumuri); Giant Katydid (Kutsuwamushi), from the Picture Book of Crawling Creatures

    『画本虫撰』「蝸牛」「轡虫」, Land Snail (Katatsumuri); Giant Katydid (Kutsuwamushi), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), Edo period (1615–1868), 1788, Japan, Page from woodblock-printed book; ink and color on paper, 10 1/2 x 7 7/32 in. (26.7 x 18.4 cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), Ehon mushi erami (Picture Book of Crawling Creatures) is illustrated with fifteen designs of insects and other garden creatures by Utamaro. Published by Tsutaya Jūzaburō , the poems were selected and introduced by a preface written by the poet and scholar Yadoya no Meshimori (Rokujuen; 1753–1830), who later became head of the influential Go-gawa poetry group.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021071700635

  • -
    『画本虫撰』「蓑虫」「兜虫」, Bagworm (Minomushi); Horned Scarab Beetle (Kabutomushi), from the Picture Book of Crawling Creatures

    『画本虫撰』「蓑虫」「兜虫」, Bagworm (Minomushi); Horned Scarab Beetle (Kabutomushi), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), Edo period (1615–1868), 1788, Japan, Page from woodblock-printed book; ink and color on paper, 10 1/2 x 7 7/32 in. (26.7 x 18.4 cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), Ehon mushi erami (Picture Book of Crawling Creatures) is illustrated with fifteen designs of insects and other garden creatures by Utamaro. Published by Tsutaya Jūzaburō , the poems were selected and introduced by a preface written by the poet and scholar Yadoya no Meshimori (Rokujuen; 1753–1830), who later became head of the influential Go-gawa poetry group.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021071700307

  • -
    The Book of Kells

    The Book of Kells (Dublin, Trinity College Library), is an illuminated manuscript Gospel book in Latin, containing the four Gospels of the New Testament together with various prefatory texts and tables. It was created by Celtic monks ca. 800 or slightly earlier. It is a masterwork of Western calligraphy and represents the pinnacle of Insular illumination.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019022205624

  • -
    Omer Gezlevi. Crimean Tatar poet. Monument. Yevpatoria. Ukraine.

    Omer Gezlevi. Crimean Tatar poet. Monument. Yevpatoria. Ukraine.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。

    商品コード: 2020051308955

  • -
    History by Polybius. Volume V. French edition translated from Greek by Dom Vincent Thuillier. Comments of Military Science enric

    History by Polybius. Volume V. French edition translated from Greek by Dom Vincent Thuillier. Comments of Military Science enriched with critical and historical notes by M. De Folard. Paris, chez Pierre Gandouin, Julien-Michel Gandouin, Pierre-Francois Giffart and Nicolas-Pierre Armand, 1729. Preface.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。

    商品コード: 2019082007130

  • -
    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522).

    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522). Apocalypse in figures; Woodcut by Albrecht Durer; The Revelation of St John: 4. The Four Riders of the Apocalypse、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2019022107263

  • -
    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522).

    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522). Apocalypse in figures; Woodcut by Albrecht Durer; The Battle of the Angels (Four avenging Angels of the Euphrates). The Revelation of Saint John (Apocalypse, VII. Figure).、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2019022106985

  • -
    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522).

    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522). Apocalypse in figures; Woodcut by Albrecht Durer; The Revelation of St John: 14. The Whore of Babylon.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2019022107212

  • -
    Part of a bronze belt with chased geometric ornaments from Alsace, France.

    Part of a bronze belt with chased geometric ornaments from Alsace, France. Location: Musee Historique, Haguenau, France.、クレジット:Erich Lessing/Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。

    商品コード: 2020070310623

  • -
    Detail of a bronze decoration from a wooden bucket (1st BCE) from a rich necropolis in Aylesford, Kent, England.

    Detail of a bronze decoration from a wooden bucket (1st BCE) from a rich necropolis in Aylesford, Kent, England. Reconstruction Diameter 27 cm. Location: British Museum, London, Great Britain.、クレジット:Erich Lessing/Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。

    商品コード: 2020062709746

  • -
    Bronze helmet (6th-1st BCE) found in the Thames, Waterloo Bridge, London, Emgland See also 09-01-03 / 37.

    Bronze helmet (6th-1st BCE) found in the Thames, Waterloo Bridge, London, Emgland See also 09-01-03 / 37. Location: British Museum, London, Great Britain.、クレジット:Erich Lessing/Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。

    商品コード: 2020062709771

  • -
    Red Dragonfly (Akatonbo); Locust (Inago), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami),

    Red Dragonfly (Akatonbo); Locust (Inago), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), 『画本虫撰』「赤蜻蛉」「いなこ」, Edo period (1615–1868), 1788, Japan, Page from woodblock-printed book; ink and color on paper, Overall: 10 1/2 x 7 1/4 in. (26.7 x 18.4 cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), Ehon mushi erami (Picture Book of Crawling Creatures) is illustrated with fifteen designs of insects and other garden creatures by Utamaro. Published by Tsutaya Jūzaburō, the poems were selected and introduced by a preface written by the poet and scholar Yadoya no Meshimori (Rokujuen; 1753–1830), who later became head of the influential Go-gawa poetry group.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021071700742

  • -
    『画本虫撰』 「ひくらし」「くも」, Evening Cicada, Higurashi; Spider, Kumo, from the Picture Book of Crawling Creatures

    『画本虫撰』 「ひくらし」「くも」, Evening Cicada, Higurashi; Spider, Kumo, from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), Edo period (1615–1868), 1788, Japan, Page from woodblock printed book; ink and color on paper, 10 1/2 x 7 7/32 in. (26.7 x 18.4 cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), Ehon mushi erami (Picture Book of Crawling Creatures) is illustrated with fifteen designs of insects and other garden creatures by Utamaro. Published by Tsutaya Jūzaburō , the poems were selected and introduced by a preface written by the poet and scholar Yadoya no Meshimori (Rokujuen; 1753–1830), who later became head of the influential Go-gawa poetry group.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021071700576

  • -
    Red Dragonfly (Akatonbo); Locust (Inago), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami),

    Red Dragonfly (Akatonbo); Locust (Inago), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), 『画本虫撰』「赤蜻蛉」「いなこ」, Edo period (1615–1868), 1788, Japan, Page from woodblock-printed book; ink and color on paper, Overall: 10 1/2 x 7 1/4 in. (26.7 x 18.4 cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), Ehon mushi erami (Picture Book of Crawling Creatures) is illustrated with fifteen designs of insects and other garden creatures by Utamaro. Published by Tsutaya Jūzaburō, the poems were selected and introduced by a preface written by the poet and scholar Yadoya no Meshimori (Rokujuen; 1753–1830), who later became head of the influential Go-gawa poetry group.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021071700655

  • -
    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522).

    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522). Apocalypse in figures; Woodcut by Albrecht Durer; The Woman clothed with the Sun and the Seven-headed Dragon. The Revelation of Saint John (Apocalypse, IX. Figure)、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2019022107264

  • -
    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522).

    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522). Apocalypse in figures; Woodcut by Albrecht Durer; St. Michael fighting the dragon、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2019022106989

  • -
    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522).

    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522). Apocalypse in figures; Woodcut by Albrecht Durer; Saint John devouring the Book presented by the Angel. The Revelation of Saint John、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2019022106948

  • -
    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522).

    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522). Apocalypse in figures; Woodcut by Albrecht Durer; The Revelation of St John: 15. The Angel with the Key to the Bottomless Pit、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2019022106951

  • -
    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522).

    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522). Apocalypse in figures; Woodcut by Albrecht Durer; The Revelation of St John: 6. Four Angels Staying the Winds and Signing the Chosen、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2019022107213

  • -
    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522).

    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522). Apocalypse in figures; Woodcut by Albrecht Durer; Saint John before God and the twenty-four Elders in Heaven. The Revelation of Saint John (Apocalypse, II. Figure).、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2019022107204

  • -
    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522).

    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522). Apocalypse in figures; Woodcut by Albrecht Durer; Last Judgment、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2019022107164

  • -
    Miquel Marti Pol (1929-2003). Spanish poet. Paraules al Vent (Words to the WInd). Title cover. Barcelona, 1954.

    Miquel Marti Pol (1929-2003). Spanish poet. Paraules al Vent (Words to the WInd). Title cover. Barcelona, 1954.、クレジット:Album/Kurwenal/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。

    商品コード: 2020051306427

  • -
    Bronze ornaments.

    Bronze ornaments. Location: Musee Archeologique, Chatillon-sur-Seine, France.、クレジット:Erich Lessing/Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。

    商品コード: 2020062509527

  • -
    Part of a bronze belt with chased geometric ornaments from Alsace, France.

    Part of a bronze belt with chased geometric ornaments from Alsace, France. Location: Musee Historique, Haguenau, France.、クレジット:Erich Lessing/Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。

    商品コード: 2020070310706

  • -
    Karl Marx (1818-1883) was an influential philosopher, political economist

    Karl Marx (1818-1883) was an influential philosopher, political economist, and revolutionary organizer of the International Workingmen‘s Association. While Marx addressed a wide range of issues, he is most famous for his analysis of history in terms of class struggles, summed up in the opening line of the introduction to the Communist Manifesto: “The history of all hitherto existing society is the history of class struggle.“ Canvas, 19th century. Location: Karl Marx Museum, Trier, Germany.、クレジット:Erich Lessing/Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。

    商品コード: 2020070700892

  • -
    Rat Snake (Hebi); Lizard or Skink (Tokage), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami),

    Rat Snake (Hebi); Lizard or Skink (Tokage), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), 『画本虫撰』「虵」「とかけ」, Edo period (1615–1868), 1788, Japan, Page from woodblock-printed book; ink and color on paper, Overall: 10 1/2 x 7 1/4in. (26.7 x 18.4cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), Ehon mushi erami (Picture Book of Crawling Creatures) is illustrated with fifteen designs of insects and other garden creatures by Utamaro. Published by Tsutaya Jūzaburō, the poems were selected and introduced by a preface written by the poet and scholar Yadoya no Meshimori (Rokujuen; 1753–1830), who later became head of the influential Go-gawa poetry group.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021071700321

  • -
    『画本虫撰』「蛙」「こかねむし」, Frog (Kaeru); Gold Beetle (Kogane mushi), from the Picture Book of Crawling Creatures

    『画本虫撰』「蛙」「こかねむし」, Frog (Kaeru); Gold Beetle (Kogane mushi), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), Edo period (1615–1868), 1788, Japan, Page from woodblock-printed book; ink and color on paper, 10 1/2 x 7 7/32 in. (26.7 x 18.4 cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), Ehon mushi erami (Picture Book of Crawling Creatures) is illustrated with fifteen designs of insects and other garden creatures by Utamaro. Published by Tsutaya Jūzaburō , the poems were selected and introduced by a preface written by the poet and scholar Yadoya no Meshimori (Rokujuen; 1753–1830), who later became head of the influential Go-gawa poetry group.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021071613056

  • -
    『画本虫撰』「蝸牛」「轡虫」, Land Snail (Katatsumuri); Giant Katydid (Kutsuwamushi), from the Picture Book of Crawling Creatures

    『画本虫撰』「蝸牛」「轡虫」, Land Snail (Katatsumuri); Giant Katydid (Kutsuwamushi), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), Edo period (1615–1868), 1788, Japan, Page from woodblock-printed book; ink and color on paper, 10 1/2 x 7 7/32 in. (26.7 x 18.4 cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), Ehon mushi erami (Picture Book of Crawling Creatures) is illustrated with fifteen designs of insects and other garden creatures by Utamaro. Published by Tsutaya Jūzaburō , the poems were selected and introduced by a preface written by the poet and scholar Yadoya no Meshimori (Rokujuen; 1753–1830), who later became head of the influential Go-gawa poetry group.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021071700398

  • -
    『画本虫撰』「きりきりす」「蝉」, Grasshopper (Kirigirisu); Cicada (Semi), from the Picture Book of Crawling Creatures

    『画本虫撰』「きりきりす」「蝉」, Grasshopper (Kirigirisu); Cicada (Semi), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), Edo period (1615–1868), 1788, Japan, Page from woodblock-printed book; ink and color on paper, 10 1/2 x 7 1/4 in. (26.7 x 18.4 cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), Ehon mushi erami (Picture Book of Crawling Creatures) is illustrated with fifteen designs of insects and other garden creatures by Utamaro. Published by Tsutaya Jūzaburō , the poems were selected and introduced by a preface written by the poet and scholar Yadoya no Meshimori (Rokujuen; 1753–1830), who later became head of the influential Go-gawa poetry group.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021071700578

  • -
    Tatohe uta, Analogy, Edo period (1615–1868), late 18th century, Japan, Polychrome woodblock print;

    Tatohe uta, Analogy, Edo period (1615–1868), late 18th century, Japan, Polychrome woodblock print; ink and color on paper, 10 1/8 x 7 3/4 in. (25.7 x 19.7 cm), Prints, Katsukawa Shunshō (Japanese, 1726–1792), The beauty of Shunshō‘s print gathers further elegance from two layers of poetic devices—a visual allustion to the imagery in a poem describing a love ‘as infinite as the shells upon the shore‘ and the analogy itself, discussed at length in the preface to the Kokin waka shū.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021071700177

  • -
    『画本虫撰』 「馬追虫」「むかて」, Katydid (Umaoi-mushi); Centipede, (Mukade),

    『画本虫撰』 「馬追虫」「むかて」, Katydid (Umaoi-mushi); Centipede, (Mukade), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), Edo period (1615–1868), 1788, Japan, Page from woodblock printed book; ink and color on paper, 10 1/2 x 7 7/32 in. (26.7 x 18.4 cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), Ehon mushi erami (Picture Book of Crawling Creatures) is illustrated with fifteen designs of insects and other garden creatures by Utamaro. Published by Tsutaya Jūzaburō , the poems were selected and introduced by a preface written by the poet and scholar Yadoya no Meshimori (Rokujuen; 1753–1830), who later became head of the influential Go-gawa poetry group.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2021081010758

  • -
    Paper Wasp (Hachi); Hairy Caterpillar (Kemushi), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), 『画本虫撰』

    Paper Wasp (Hachi); Hairy Caterpillar (Kemushi), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), 『画本虫撰』 「蜂」「毛虫」, Edo period (1615–1868), 1788, Japan, Page from woodblock printed book; ink and color on paper, 10 1/2 x 7 7/32 in. (26.7 x 18.4 cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), Ehon mushi erami (Picture Book of Crawling Creatures) is illustrated with fifteen designs of insects and other garden creatures by Utamaro. Published by Tsutaya Jūzaburō, the poems were selected and introduced by a preface written by the poet and scholar Yadoya no Meshimori (Rokujuen; 1753–1830), who later became head of the influential Go-gawa poetry group.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2021081009345

  • -
    『画本虫撰』 「けら」「はさみむし」, Mole Cricket (Kera); Earwig, (Hasami-mushi),

    『画本虫撰』 「けら」「はさみむし」, Mole Cricket (Kera); Earwig, (Hasami-mushi), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), Edo period (1615–1868), 1788, Japan, Page from woodblock printed book; ink and color on paper, 10 1/2 x 7 7/32 in. (26.7 x 18.4 cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), Ehon mushi erami (Picture Book of Crawling Creatures) is illustrated with fifteen designs of insects and other garden creatures by Utamaro. Published by Tsutaya Jūzaburō , the poems were selected and introduced by a preface written by the poet and scholar Yadoya no Meshimori (Rokujuen; 1753–1830), who later became head of the influential Go-gawa poetry group.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2021081010828

  • -
    Karl Marx (1818-1883) was an influential philosopher, political economist

    Karl Marx (1818-1883) was an influential philosopher, political economist, and revolutionary organizer of the International Workingmen‘s Association. While Marx addressed a wide range of issues, he is most famous for his analysis of history in terms of class struggles, summed up in the opening line of the introduction to the Communist Manifesto: “The history of all hitherto existing society is the history of class struggle.“ Canvas, 1875. Location: Karl Marx Museum, Trier, Germany.、クレジット:Erich Lessing/Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。

    商品コード: 2020070700828

  • -
    The Fifteenth Amendment.

    The Fifteenth Amendment. Celebrated May 19th, 1870. Showing the grand May 19 celebratory parade in Baltimore. Here the central image shows the parade crossing a green in sight of Baltimore‘s Washington Monument. The parade scene is surrounded by several vignettes.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2020041301529

  • -
    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522).

    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522). Apocalypse in figures; Woodcut by Albrecht Durer; The Revelation of St John: 2. St John‘s Vision of Christ and the Seven Candlesticks、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2019080104445

  • -
    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522).

    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522). Apocalypse in figures; Woodcut by Albrecht Durer; The Sea Monster and the Beast with the Lamb‘s Horns. The Revelation of Saint John、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2019022106980

  • -
    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522).

    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522). Apocalypse in figures; Woodcut by Albrecht Durer; The Martyrdom of Saint John、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2019022107252

  • -
    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522).

    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522). Apocalypse in figures; Woodcut by Albrecht Durer; The Adoration of the Lamb and the Hymn of the Chosen. The Revelation of Saint John、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2019022107248

  • -
    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522).

    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522). Apocalypse in figures; Woodcut by Albrecht Durer; The opening of the fifth and sixth seals、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2019022107256

  • -
    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522).

    Martin Luther: Preface to the Revelation of John ( 1522): Vorrede zur Offenbarung Johannes (1522). Apocalypse in figures; Woodcut by Albrecht Durer, showing Saint John before the Apocalyptic Woman.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2019022107202

  • -
    The Book of Kells

    The Book of Kells (Dublin, Trinity College Library), is an illuminated manuscript Gospel book in Latin, containing the four Gospels of the New Testament together with various prefatory texts and tables. It was created by Celtic monks ca. 800 or slightly earlier. It is a masterwork of Western calligraphy and represents the pinnacle of Insular illumination.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019022205630

  • -
    Part of a bronze belt with chased geometric ornaments from Alsace, France.

    Part of a bronze belt with chased geometric ornaments from Alsace, France. Location: Musee Historique, Haguenau, France.、クレジット:Erich Lessing/Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。

    商品コード: 2020070310690

  • -
    Rat Snake (Hebi); Lizard or Skink (Tokage), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami),

    Rat Snake (Hebi); Lizard or Skink (Tokage), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), 『画本虫撰』「虵」「とかけ」, Edo period (1615–1868), 1788, Japan, Page from woodblock-printed book; ink and color on paper, Overall: 10 1/2 x 7 1/4in. (26.7 x 18.4cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), Ehon mushi erami (Picture Book of Crawling Creatures) is illustrated with fifteen designs of insects and other garden creatures by Utamaro. Published by Tsutaya Jūzaburō, the poems were selected and introduced by a preface written by the poet and scholar Yadoya no Meshimori (Rokujuen; 1753–1830), who later became head of the influential Go-gawa poetry group.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021071700562

  • -
    『画本虫撰』「蛙」「こかねむし」, Frog (Kaeru); Gold Beetle (Kogane mushi), from the Picture Book of Crawling Creatures

    『画本虫撰』「蛙」「こかねむし」, Frog (Kaeru); Gold Beetle (Kogane mushi), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), Edo period (1615–1868), 1788, Japan, Page from woodblock-printed book; ink and color on paper, 10 1/2 x 7 7/32 in. (26.7 x 18.4 cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), Ehon mushi erami (Picture Book of Crawling Creatures) is illustrated with fifteen designs of insects and other garden creatures by Utamaro. Published by Tsutaya Jūzaburō , the poems were selected and introduced by a preface written by the poet and scholar Yadoya no Meshimori (Rokujuen; 1753–1830), who later became head of the influential Go-gawa poetry group.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021071700502

  • -
    『画本虫撰』「きりきりす」「蝉」, Grasshopper (Kirigirisu); Cicada (Semi), from the Picture Book of Crawling Creatures

    『画本虫撰』「きりきりす」「蝉」, Grasshopper (Kirigirisu); Cicada (Semi), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), Edo period (1615–1868), 1788, Japan, Page from woodblock-printed book; ink and color on paper, 10 1/2 x 7 1/4 in. (26.7 x 18.4 cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), Ehon mushi erami (Picture Book of Crawling Creatures) is illustrated with fifteen designs of insects and other garden creatures by Utamaro. Published by Tsutaya Jūzaburō , the poems were selected and introduced by a preface written by the poet and scholar Yadoya no Meshimori (Rokujuen; 1753–1830), who later became head of the influential Go-gawa poetry group.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021071700280

  • -
    『画本虫撰』「蚓」「こうろき」, Earthworm (Mimizu); Cricket (Kōrogi), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami),

    『画本虫撰』「蚓」「こうろき」, Earthworm (Mimizu); Cricket (Kōrogi), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), Edo period (1615–1868), 1788, Japan, Page from woodblock-printed book; ink and color on paper, 10 1/2 x 7 7/32 in. (26.7 x 18.4 cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), Ehon mushi erami (Picture Book of Crawling Creatures) is illustrated with fifteen designs of insects and other garden creatures by Utamaro. Published by Tsutaya Jūzaburō , the poems were selected and introduced by a preface written by the poet and scholar Yadoya no Meshimori (Rokujuen; 1753–1830), who later became head of the influential Go-gawa poetry group.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021071700292

  • -
    『画本虫撰』「蚓」「こうろき」, Earthworm (Mimizu); Cricket (Kōrogi), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami),

    『画本虫撰』「蚓」「こうろき」, Earthworm (Mimizu); Cricket (Kōrogi), from the Picture Book of Crawling Creatures (Ehon mushi erami), Edo period (1615–1868), 1788, Japan, Page from woodblock-printed book; ink and color on paper, 10 1/2 x 7 7/32 in. (26.7 x 18.4 cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), Ehon mushi erami (Picture Book of Crawling Creatures) is illustrated with fifteen designs of insects and other garden creatures by Utamaro. Published by Tsutaya Jūzaburō , the poems were selected and introduced by a preface written by the poet and scholar Yadoya no Meshimori (Rokujuen; 1753–1830), who later became head of the influential Go-gawa poetry group.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021071700692

  • 1912年12月31日
    バザー記念絵端書

    キーワード:活水校友会、催事、バザー、バザー記念絵端書、バザー記念絵葉書、「紅茶 コーヒー」の張り紙=大正期~昭和期、撮影場所不明、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。

    商品コード: 2018083100695

  • 1989年09月12日
    卒業論文の表紙と序文 紀子さんのユニークな論文

    紀子さんの卒業論文の表紙と序文の一部

    商品コード: 2021091411934

  • 1995年05月11日
    遺稿集「巨聖逝く」に序文 「村井氏刺殺に衝撃」

    近く発売される「巨聖逝く」と麻原彰晃氏による序文(松本智津夫)(カラーネガ)

    商品コード: 1995051100116

  • 2007年01月01日
    DANIEL RADCLIFFE in HARRY POTTER AND THE ORDER OF THE PHOENIX (2007), directed by DAVID YATES.

    DANIEL RADCLIFFE in HARRY POTTER AND THE ORDER OF THE PHOENIX (2007), directed by DAVID YATES.、クレジット:WARNER BROS. PICTURES/CLOSE,MURRAY/Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。

    商品コード: 2021031510597

  • 2019年02月02日
    Anemone (Anemone)

    Anemone (Anemone), Hand coloured copper engraving from the Hortus Floridus, Crispyn van de Passé, 1614, Germany, Europe、クレジット:imageBROKER.com/Olaf Krüger/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2020111005656

  • 01:08.93
    2019年04月02日
    「令和」ゆかりの品公開 奈良県立万葉文化館

    奈良県明日香村の県立万葉文化館は2日、新元号「令和」の典拠となった万葉集の一節「梅花の宴」の情景を描いた日本画や、江戸時代の写本、びょうぶなどの所蔵品を報道陣に公開した。一般公開に向け、企画展を検討している。公開されたのは、和歌山市出身の日本画家大亦観風(1894~1947年)が万葉集を題材に描いた「万葉集画撰」など。「令和」は、梅見の宴会で詠まれた歌の序文から引用されており、日本画には梅をめでる人らが描かれている。〈映像内容〉大亦観風の「万葉集画撰」のなかで「令和」が引用された歌の序文と宴の様子を描いた日本画の物撮り、江戸時代の万葉集の写本の物撮り、写本のなかで「令和」が引用された歌の序文が書かれたページの物撮り、万葉文化館の外観など、撮影日:2019(平成31)年4月2日、撮影場所:奈良県明日香村

    商品コード: 2019040301376

  • 2019年04月24日
    問4の写真 万葉集が成立したのは?

    新元号は万葉集の、ある花を詠んだ歌の序文から採用されている。さて何の花?

    商品コード: 2019042401241

  • 2019年06月27日
    北京日本学研究センター、「唐代礼楽復元」講演会を開催

    27日、講演会会場で展示された琵琶古楽譜の序文。中国の民間組織「唐代礼楽復元組」と北京外国語大学の日本学研究センターが共催した講演会「千年唐楽、古譜回帰」が27日、同センターで開催された。唐代礼楽復元組のチームリーダーを務める徐戈(じょ・か)氏は講演で、チームの任務は主に、唐代の楽譜、楽器、服飾と化粧を復元することだと紹介し、琵琶の古曲4曲を演奏し、篳篥(ひちりき)と横笛(おうてき、日本では竜笛)の合奏も披露した。同氏は、昨今の中国映画は時代考証が甘く、唐代の礼楽文化が正確に反映されておらず、この点については中国は日本や韓国とまだ差があると指摘した。また、自分たちのチームは資金が潤沢にあるわけではないが、可能な限り唐代の礼楽の伝統文化を正確に再現すると述べた。(北京=新華社記者/淡氷氷)=2019(令和元)年6月27日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019070100525

  • 2019年08月06日
    「中国の特色ある社会主義建設成就写真展」平壌で開催

    6日、朝鮮(北朝鮮)・平壌で写真を鑑賞する同国の金英才(キム・ヨンジェ)対外経済相。在朝鮮中国大使館が主催する「中国の特色ある社会主義建設成就写真展」が6日、平壌市の人民文化宮で始まった。同展は序文、歴史の軌跡、発展の成果、協力・ウィンウィン、総括の五つの部分に分けて貴重な写真計126点を展示。中国の特色ある社会主義建設の歴史的沿革、発展の成果および未来の展望を体系的に示している。(平壌=新華社記者/劉艶霞)=2019(令和元)年8月6日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019080800887

  • 2019年08月06日
    「中国の特色ある社会主義建設成就写真展」平壌で開催

    6日、朝鮮(北朝鮮)・平壌の展覧会場で写真を鑑賞する来場者。在朝鮮中国大使館が主催する「中国の特色ある社会主義建設成就写真展」が6日、平壌市の人民文化宮で始まった。同展は序文、歴史の軌跡、発展の成果、協力・ウィンウィン、総括の五つの部分に分けて貴重な写真計126点を展示。中国の特色ある社会主義建設の歴史的沿革、発展の成果および未来の展望を体系的に示している。(平壌=新華社記者/劉艶霞)=2019(令和元)年8月6日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019080800852

  • 2019年10月28日
    Book Presentation Christian Irrgang

    28 October 2019, Berlin: Jean Asselborn (l), Foreign Minister of Luxembourg, and Christian Irrgang jointly look at the book “Frank-Walter Steinmeier and Elke Büdenbender - Paarlauf für Deutschland“ on the occasion of the presentation. The photographer Christian Irrgang accompanied Federal President Frank-Walter Steinmeier and his wife Elke Büdenbender for almost two years and created an almost two-hundred-page illustrated book from the pictures he collected. Asselborn wrote the preface to the book. Photo: Bernd von Jutrczenka/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019102906343

  • 2019年10月28日
    Book Presentation Christian Irrgang

    28 October 2019, Berlin: Jean Asselborn (l), Foreign Minister of Luxembourg, and Christian Irrgang jointly look at the book “Frank-Walter Steinmeier and Elke Büdenbender - Paarlauf für Deutschland“ on the occasion of the presentation. The photographer Christian Irrgang accompanied Federal President Frank-Walter Steinmeier and his wife Elke Büdenbender for almost two years and created an almost two-hundred-page illustrated book from the pictures he collected. Asselborn wrote the preface to the book. Photo: Bernd von Jutrczenka/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019102906130

  • 2019年12月24日
    新たな文章載る資料 鷗外全集未収録の文章発見

    森鷗外の漢文の文章が序文として寄稿されている医学書

    商品コード: 2019122401229

  • 00:39.12
    2020年03月18日
    「新華社」中国の医療機関、新型コロナウイルス感染対策マニュアルを世界と共有

    感染対策の第一線で奮闘してきた浙江大学医学院付属第一医院の専門家数十人が執筆・編集した「新型肺炎患者予防治療マニュアル」の中国語版および英語版が18日、正式発表された。これは、感染拡大が深刻な各国のために緊急に書かれた、新型肺炎感染拡大防止のための系統的対応策だ。同マニュアルは、感染の予防・抑制と管理、診療経験、看護経験の三つの部分からなる。同マニュアルを監修した同医院の梁廷波(りょう・ていは)教授によると、これは中国国家衛生健康委員会の感染予防・抑制と診療に関する指導を踏まえ、2カ月間の実践を通じて模索しまとめ上げた医療機関向けのマニュアルであり、実用性の高いものだという。特に重症・重篤患者の救急医療については、現在感染拡大の初期段階にある各国にとって、参考・手本の意義を持つとしている。梁氏はまた、中国アリババグループ創業者の馬雲(ジャック・マー)氏が設立した馬雲公益基金会による発案と資金援助により、同マニュアルのイタリア語版、韓国語版、日本語版、スペイン語版も間もなく公開されることを明らかにした。アリババグループによると、馬雲公益基金会、阿里雲(アリババクラウド)、医療関連サービスの阿里健康(アリヘルス)それぞれが持つ海外支援の強みを生かし、この「浙江大学医学院附属第一医院の経験」を、感染防止対応策を至急必要とする世界各国に届けるとしている。馬氏はマニュアルに寄せた序文で、これはグローバル化の時代に人類が直面した大きな試練であり、皆が協力して対処する必要があるとし、「まさに今、皆で資源を共有し、経験や教訓を交換してこそ、この災難に打ち勝つことができる」と指摘している。アリババクラウドは世界に向けた直通サイト(covid-19.alibabacloud.com)を緊急に立ち上げた。各国の医療関係者は、このサイトから無料で同マニュアルの完全版をダウンロードできる。(記者/張璇、殷暁聖)<映像内容>中国の医療機関が新型肺炎患者予防治療マニュアルを発表、撮影日:撮影日不明、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020031923947

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2020年04月15日
    冊子「心」のはしがき 薬物密売、詐欺でも活躍

    愛知県警の元捜査1課長戸鹿島政晴が作成した冊子「心」のはしがき

    商品コード: 2020041502362

  • 2020年04月28日
    西安碑林に唐玄宗皇帝由来の「石台孝経」を訪ねて陝西省

    4月28日、西安碑林博物館の「石台孝経」。中国陝西省西安市の西安碑林博物館は、漢代から現在までの石碑や墓誌約4千点を収蔵している。創建は北宋時代の元祐2(1087)年。中国で古代の石碑を最も多く保存している。石碑が林立していることから「碑林」と呼ばれるようになった。「石台孝経」は、唐の玄宗皇帝、李隆基(り・りゅうき)が序文と注釈を書き、天宝4(745)年に石に刻ませた。「孝経」は中国古代の儒教の倫理に関する著作で、主に年長者に従う「孝悌(こうてい)の道」を説いている。石碑は四つの石を組み合わせており、高さ620センチ、幅120センチの長方形の柱の4面に文字が刻まれている。頂部には雲文(うんもん)が浮き彫りされた碑額、下部には精美な彫刻が施された3層の石台があり、雄大かつ荘重な造りとなっている。碑文は隷書で1行55文字の18行。玄宗の書体は筆跡が整い、鷹揚さと華麗さを兼ね備えており「開元体」と呼ばれる。石碑は元祐2年に現在の場所に移され、今では西安碑林の最も古い収蔵品の一つとされている。(西安=新華社記者/李一博)=2020(令和2)年4月28日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020051102936

  • 2020年04月28日
    西安碑林に唐玄宗皇帝由来の「石台孝経」を訪ねて陝西省

    4月28日、西安碑林博物館の「石台孝経」。中国陝西省西安市の西安碑林博物館は、漢代から現在までの石碑や墓誌約4千点を収蔵している。創建は北宋時代の元祐2(1087)年。中国で古代の石碑を最も多く保存している。石碑が林立していることから「碑林」と呼ばれるようになった。「石台孝経」は、唐の玄宗皇帝、李隆基(り・りゅうき)が序文と注釈を書き、天宝4(745)年に石に刻ませた。「孝経」は中国古代の儒教の倫理に関する著作で、主に年長者に従う「孝悌(こうてい)の道」を説いている。石碑は四つの石を組み合わせており、高さ620センチ、幅120センチの長方形の柱の4面に文字が刻まれている。頂部には雲文(うんもん)が浮き彫りされた碑額、下部には精美な彫刻が施された3層の石台があり、雄大かつ荘重な造りとなっている。碑文は隷書で1行55文字の18行。玄宗の書体は筆跡が整い、鷹揚さと華麗さを兼ね備えており「開元体」と呼ばれる。石碑は元祐2年に現在の場所に移され、今では西安碑林の最も古い収蔵品の一つとされている。(西安=新華社記者/李一博)=2020(令和2)年4月28日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020051102941

  • 2020年04月28日
    西安碑林に唐玄宗皇帝由来の「石台孝経」を訪ねて陝西省

    4月28日、西安碑林博物館の「石台孝経」。中国陝西省西安市の西安碑林博物館は、漢代から現在までの石碑や墓誌約4千点を収蔵している。創建は北宋時代の元祐2(1087)年。中国で古代の石碑を最も多く保存している。石碑が林立していることから「碑林」と呼ばれるようになった。「石台孝経」は、唐の玄宗皇帝、李隆基(り・りゅうき)が序文と注釈を書き、天宝4(745)年に石に刻ませた。「孝経」は中国古代の儒教の倫理に関する著作で、主に年長者に従う「孝悌(こうてい)の道」を説いている。石碑は四つの石を組み合わせており、高さ620センチ、幅120センチの長方形の柱の4面に文字が刻まれている。頂部には雲文(うんもん)が浮き彫りされた碑額、下部には精美な彫刻が施された3層の石台があり、雄大かつ荘重な造りとなっている。碑文は隷書で1行55文字の18行。玄宗の書体は筆跡が整い、鷹揚さと華麗さを兼ね備えており「開元体」と呼ばれる。石碑は元祐2年に現在の場所に移され、今では西安碑林の最も古い収蔵品の一つとされている。(西安=新華社記者/李一博)=2020(令和2)年4月28日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020051103010

  • 2020年04月28日
    西安碑林に唐玄宗皇帝由来の「石台孝経」を訪ねて陝西省

    4月28日、西安碑林博物館の「石台孝経」。中国陝西省西安市の西安碑林博物館は、漢代から現在までの石碑や墓誌約4千点を収蔵している。創建は北宋時代の元祐2(1087)年。中国で古代の石碑を最も多く保存している。石碑が林立していることから「碑林」と呼ばれるようになった。「石台孝経」は、唐の玄宗皇帝、李隆基(り・りゅうき)が序文と注釈を書き、天宝4(745)年に石に刻ませた。「孝経」は中国古代の儒教の倫理に関する著作で、主に年長者に従う「孝悌(こうてい)の道」を説いている。石碑は四つの石を組み合わせており、高さ620センチ、幅120センチの長方形の柱の4面に文字が刻まれている。頂部には雲文(うんもん)が浮き彫りされた碑額、下部には精美な彫刻が施された3層の石台があり、雄大かつ荘重な造りとなっている。碑文は隷書で1行55文字の18行。玄宗の書体は筆跡が整い、鷹揚さと華麗さを兼ね備えており「開元体」と呼ばれる。石碑は元祐2年に現在の場所に移され、今では西安碑林の最も古い収蔵品の一つとされている。(西安=新華社記者/李一博)=2020(令和2)年4月28日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020051102951

  • 2020年04月28日
    西安碑林に唐玄宗皇帝由来の「石台孝経」を訪ねて陝西省

    4月28日、西安碑林博物館の「石台孝経」。中国陝西省西安市の西安碑林博物館は、漢代から現在までの石碑や墓誌約4千点を収蔵している。創建は北宋時代の元祐2(1087)年。中国で古代の石碑を最も多く保存している。石碑が林立していることから「碑林」と呼ばれるようになった。「石台孝経」は、唐の玄宗皇帝、李隆基(り・りゅうき)が序文と注釈を書き、天宝4(745)年に石に刻ませた。「孝経」は中国古代の儒教の倫理に関する著作で、主に年長者に従う「孝悌(こうてい)の道」を説いている。石碑は四つの石を組み合わせており、高さ620センチ、幅120センチの長方形の柱の4面に文字が刻まれている。頂部には雲文(うんもん)が浮き彫りされた碑額、下部には精美な彫刻が施された3層の石台があり、雄大かつ荘重な造りとなっている。碑文は隷書で1行55文字の18行。玄宗の書体は筆跡が整い、鷹揚さと華麗さを兼ね備えており「開元体」と呼ばれる。石碑は元祐2年に現在の場所に移され、今では西安碑林の最も古い収蔵品の一つとされている。(西安=新華社記者/李一博)=2020(令和2)年4月28日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020051102908

  • 2020年04月28日
    西安碑林に唐玄宗皇帝由来の「石台孝経」を訪ねて陝西省

    4月28日、西安碑林博物館の「石台孝経」。中国陝西省西安市の西安碑林博物館は、漢代から現在までの石碑や墓誌約4千点を収蔵している。創建は北宋時代の元祐2(1087)年。中国で古代の石碑を最も多く保存している。石碑が林立していることから「碑林」と呼ばれるようになった。「石台孝経」は、唐の玄宗皇帝、李隆基(り・りゅうき)が序文と注釈を書き、天宝4(745)年に石に刻ませた。「孝経」は中国古代の儒教の倫理に関する著作で、主に年長者に従う「孝悌(こうてい)の道」を説いている。石碑は四つの石を組み合わせており、高さ620センチ、幅120センチの長方形の柱の4面に文字が刻まれている。頂部には雲文(うんもん)が浮き彫りされた碑額、下部には精美な彫刻が施された3層の石台があり、雄大かつ荘重な造りとなっている。碑文は隷書で1行55文字の18行。玄宗の書体は筆跡が整い、鷹揚さと華麗さを兼ね備えており「開元体」と呼ばれる。石碑は元祐2年に現在の場所に移され、今では西安碑林の最も古い収蔵品の一つとされている。(西安=新華社記者/李一博)=2020(令和2)年4月28日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020051102865

  • 2020年04月28日
    西安碑林に唐玄宗皇帝由来の「石台孝経」を訪ねて陝西省

    4月28日、西安碑林博物館の「石台孝経」。中国陝西省西安市の西安碑林博物館は、漢代から現在までの石碑や墓誌約4千点を収蔵している。創建は北宋時代の元祐2(1087)年。中国で古代の石碑を最も多く保存している。石碑が林立していることから「碑林」と呼ばれるようになった。「石台孝経」は、唐の玄宗皇帝、李隆基(り・りゅうき)が序文と注釈を書き、天宝4(745)年に石に刻ませた。「孝経」は中国古代の儒教の倫理に関する著作で、主に年長者に従う「孝悌(こうてい)の道」を説いている。石碑は四つの石を組み合わせており、高さ620センチ、幅120センチの長方形の柱の4面に文字が刻まれている。頂部には雲文(うんもん)が浮き彫りされた碑額、下部には精美な彫刻が施された3層の石台があり、雄大かつ荘重な造りとなっている。碑文は隷書で1行55文字の18行。玄宗の書体は筆跡が整い、鷹揚さと華麗さを兼ね備えており「開元体」と呼ばれる。石碑は元祐2年に現在の場所に移され、今では西安碑林の最も古い収蔵品の一つとされている。(西安=新華社記者/李一博)=2020(令和2)年4月28日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020051102889

  • 2020年04月28日
    西安碑林に唐玄宗皇帝由来の「石台孝経」を訪ねて陝西省

    4月28日、西安碑林博物館の「石台孝経」。中国陝西省西安市の西安碑林博物館は、漢代から現在までの石碑や墓誌約4千点を収蔵している。創建は北宋時代の元祐2(1087)年。中国で古代の石碑を最も多く保存している。石碑が林立していることから「碑林」と呼ばれるようになった。「石台孝経」は、唐の玄宗皇帝、李隆基(り・りゅうき)が序文と注釈を書き、天宝4(745)年に石に刻ませた。「孝経」は中国古代の儒教の倫理に関する著作で、主に年長者に従う「孝悌(こうてい)の道」を説いている。石碑は四つの石を組み合わせており、高さ620センチ、幅120センチの長方形の柱の4面に文字が刻まれている。頂部には雲文(うんもん)が浮き彫りされた碑額、下部には精美な彫刻が施された3層の石台があり、雄大かつ荘重な造りとなっている。碑文は隷書で1行55文字の18行。玄宗の書体は筆跡が整い、鷹揚さと華麗さを兼ね備えており「開元体」と呼ばれる。石碑は元祐2年に現在の場所に移され、今では西安碑林の最も古い収蔵品の一つとされている。(西安=新華社記者/李一博)=2020(令和2)年4月28日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020051102967

  • 2020年04月28日
    西安碑林に唐玄宗皇帝由来の「石台孝経」を訪ねて陝西省

    4月28日、西安碑林博物館の「石台孝経」。中国陝西省西安市の西安碑林博物館は、漢代から現在までの石碑や墓誌約4千点を収蔵している。創建は北宋時代の元祐2(1087)年。中国で古代の石碑を最も多く保存している。石碑が林立していることから「碑林」と呼ばれるようになった。「石台孝経」は、唐の玄宗皇帝、李隆基(り・りゅうき)が序文と注釈を書き、天宝4(745)年に石に刻ませた。「孝経」は中国古代の儒教の倫理に関する著作で、主に年長者に従う「孝悌(こうてい)の道」を説いている。石碑は四つの石を組み合わせており、高さ620センチ、幅120センチの長方形の柱の4面に文字が刻まれている。頂部には雲文(うんもん)が浮き彫りされた碑額、下部には精美な彫刻が施された3層の石台があり、雄大かつ荘重な造りとなっている。碑文は隷書で1行55文字の18行。玄宗の書体は筆跡が整い、鷹揚さと華麗さを兼ね備えており「開元体」と呼ばれる。石碑は元祐2年に現在の場所に移され、今では西安碑林の最も古い収蔵品の一つとされている。(西安=新華社記者/李一博)=2020(令和2)年4月28日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020051102973

  • 2020年04月28日
    西安碑林に唐玄宗皇帝由来の「石台孝経」を訪ねて陝西省

    4月28日、西安碑林博物館の「石台孝経」。中国陝西省西安市の西安碑林博物館は、漢代から現在までの石碑や墓誌約4千点を収蔵している。創建は北宋時代の元祐2(1087)年。中国で古代の石碑を最も多く保存している。石碑が林立していることから「碑林」と呼ばれるようになった。「石台孝経」は、唐の玄宗皇帝、李隆基(り・りゅうき)が序文と注釈を書き、天宝4(745)年に石に刻ませた。「孝経」は中国古代の儒教の倫理に関する著作で、主に年長者に従う「孝悌(こうてい)の道」を説いている。石碑は四つの石を組み合わせており、高さ620センチ、幅120センチの長方形の柱の4面に文字が刻まれている。頂部には雲文(うんもん)が浮き彫りされた碑額、下部には精美な彫刻が施された3層の石台があり、雄大かつ荘重な造りとなっている。碑文は隷書で1行55文字の18行。玄宗の書体は筆跡が整い、鷹揚さと華麗さを兼ね備えており「開元体」と呼ばれる。石碑は元祐2年に現在の場所に移され、今では西安碑林の最も古い収蔵品の一つとされている。(西安=新華社記者/李一博)=2020(令和2)年4月28日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020051102930

  • 2020年04月28日
    西安碑林に唐玄宗皇帝由来の「石台孝経」を訪ねて陝西省

    4月28日、西安碑林博物館の「石台孝経」。中国陝西省西安市の西安碑林博物館は、漢代から現在までの石碑や墓誌約4千点を収蔵している。創建は北宋時代の元祐2(1087)年。中国で古代の石碑を最も多く保存している。石碑が林立していることから「碑林」と呼ばれるようになった。「石台孝経」は、唐の玄宗皇帝、李隆基(り・りゅうき)が序文と注釈を書き、天宝4(745)年に石に刻ませた。「孝経」は中国古代の儒教の倫理に関する著作で、主に年長者に従う「孝悌(こうてい)の道」を説いている。石碑は四つの石を組み合わせており、高さ620センチ、幅120センチの長方形の柱の4面に文字が刻まれている。頂部には雲文(うんもん)が浮き彫りされた碑額、下部には精美な彫刻が施された3層の石台があり、雄大かつ荘重な造りとなっている。碑文は隷書で1行55文字の18行。玄宗の書体は筆跡が整い、鷹揚さと華麗さを兼ね備えており「開元体」と呼ばれる。石碑は元祐2年に現在の場所に移され、今では西安碑林の最も古い収蔵品の一つとされている。(西安=新華社記者/李一博)=2020(令和2)年4月28日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020051102981

  • 2020年04月28日
    西安碑林に唐玄宗皇帝由来の「石台孝経」を訪ねて陝西省

    4月28日、西安碑林博物館の「石台孝経」。中国陝西省西安市の西安碑林博物館は、漢代から現在までの石碑や墓誌約4千点を収蔵している。創建は北宋時代の元祐2(1087)年。中国で古代の石碑を最も多く保存している。石碑が林立していることから「碑林」と呼ばれるようになった。「石台孝経」は、唐の玄宗皇帝、李隆基(り・りゅうき)が序文と注釈を書き、天宝4(745)年に石に刻ませた。「孝経」は中国古代の儒教の倫理に関する著作で、主に年長者に従う「孝悌(こうてい)の道」を説いている。石碑は四つの石を組み合わせており、高さ620センチ、幅120センチの長方形の柱の4面に文字が刻まれている。頂部には雲文(うんもん)が浮き彫りされた碑額、下部には精美な彫刻が施された3層の石台があり、雄大かつ荘重な造りとなっている。碑文は隷書で1行55文字の18行。玄宗の書体は筆跡が整い、鷹揚さと華麗さを兼ね備えており「開元体」と呼ばれる。石碑は元祐2年に現在の場所に移され、今では西安碑林の最も古い収蔵品の一つとされている。(西安=新華社記者/李一博)=2020(令和2)年4月28日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020051103059

  • 01:07.64
    2020年05月04日
    「新華社」西安碑林に唐玄宗皇帝由来の「石台孝経」を訪ねて陝西省

    中国陝西省西安市の西安碑林博物館は、漢代から現在までの石碑や墓誌約4千点を収蔵している。創建は北宋時代の元祐2(1087)年。中国で古代の石碑を最も多く保存している。石碑が林立していることから「碑林」と呼ばれるようになった。「石台孝経」は、唐の玄宗皇帝、李隆基(り・りゅうき)が序文と注釈を書き、天宝4(745)年に石に刻ませた。「孝経」は中国古代の儒教の倫理に関する著作で、主に年長者に従う「孝悌(こうてい)の道」を説いている。石碑は四つの石を組み合わせており、高さ620センチ、幅120センチの長方形の柱の4面に文字が刻まれている。頂部には雲文(うんもん)が浮き彫りされた碑額、下部には精美な彫刻が施された3層の石台があり、雄大かつ荘重な造りとなっている。碑文は隷書で1行55文字の18行。玄宗の書体は筆跡が整い、鷹揚さと華麗さを兼ね備えており「開元体」と呼ばれる。石碑は元祐2年に現在の場所に移され、今では西安碑林の最も古い収蔵品の一つとされている。(記者/李一博)<映像内容>西安碑林博物館の石碑、撮影日:撮影日不明、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020051302709

  • 2020年05月22日
    Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si prepa

    Foto Cecilia Fabiano/LaPresse 22 Maggio 2020 Ostia - Roma (Italia)Cronaca Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si preparano per la riaperturaNella Foto: lavoratori preparano gli stabilimenti con le misure anti Covid 19Photo Cecilia Fabiano/LaPresseMay 22, 2020 Ostia - Rome (Italy) NewsCoronavrus emergency, Phase 2: bathing facilities preparing for reopening In the pic : workers preparing the structure with anti-covid rules、クレジット:LaPresse/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020052700348

  • 2020年05月22日
    Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si prepa

    Foto Cecilia Fabiano/LaPresse 22 Maggio 2020 Ostia - Roma (Italia)Cronaca Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si preparano per la riaperturaNella Foto: lavoratori preparano gli stabilimenti con le misure anti Covid 19Photo Cecilia Fabiano/LaPresseMay 22, 2020 Ostia - Rome (Italy) NewsCoronavrus emergency, Phase 2: bathing facilities preparing for reopening In the pic : workers preparing the structure with anti-covid rules、クレジット:LaPresse/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020052700436

  • 2020年05月22日
    Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si prepa

    Foto Cecilia Fabiano/LaPresse 22 Maggio 2020 Ostia - Roma (Italia)Cronaca Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si preparano per la riaperturaNella Foto: lavoratori preparano gli stabilimenti con le misure anti Covid 19Photo Cecilia Fabiano/LaPresseMay 22, 2020 Ostia - Rome (Italy) NewsCoronavrus emergency, Phase 2: bathing facilities preparing for reopening In the pic : workers preparing the structure with anti-covid rules、クレジット:LaPresse/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020052700502

  • 2020年05月22日
    Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si prepa

    Foto Cecilia Fabiano/LaPresse 22 Maggio 2020 Ostia - Roma (Italia)Cronaca Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si preparano per la riaperturaNella Foto: lavoratori preparano gli stabilimenti con le misure anti Covid 19Photo Cecilia Fabiano/LaPresseMay 22, 2020 Ostia - Rome (Italy) NewsCoronavrus emergency, Phase 2: bathing facilities preparing for reopening In the pic : workers preparing the structure with anti-covid rules、クレジット:LaPresse/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020052700506

  • 2020年05月22日
    Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si prepa

    Foto Cecilia Fabiano/LaPresse 22 Maggio 2020 Ostia - Roma (Italia)Cronaca Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si preparano per la riaperturaNella Foto: lavoratori preparano gli stabilimenti con le misure anti Covid 19Photo Cecilia Fabiano/LaPresseMay 22, 2020 Ostia - Rome (Italy) NewsCoronavrus emergency, Phase 2: bathing facilities preparing for reopening In the pic : workers preparing the structure with anti-covid rules、クレジット:LaPresse/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020052700531

  • 2020年05月22日
    Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si prepa

    Foto Cecilia Fabiano/LaPresse 22 Maggio 2020 Ostia - Roma (Italia)Cronaca Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si preparano per la riaperturaNella Foto: lavoratori preparano gli stabilimenti con le misure anti Covid 19Photo Cecilia Fabiano/LaPresseMay 22, 2020 Ostia - Rome (Italy) NewsCoronavrus emergency, Phase 2: bathing facilities preparing for reopening In the pic : workers preparing the structure with anti-covid rules、クレジット:LaPresse/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020052700539

  • 2020年05月22日
    Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si prepa

    Foto Cecilia Fabiano/LaPresse 22 Maggio 2020 Ostia - Roma (Italia)Cronaca Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si preparano per la riaperturaNella Foto: lavoratori preparano gli stabilimenti con le misure anti Covid 19Photo Cecilia Fabiano/LaPresseMay 22, 2020 Ostia - Rome (Italy) NewsCoronavrus emergency, Phase 2: bathing facilities preparing for reopening In the pic : workers preparing the structure with anti-covid rules、クレジット:LaPresse/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020052700561

  • 2020年05月22日
    Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si prepa

    Foto Cecilia Fabiano/LaPresse 22 Maggio 2020 Ostia - Roma (Italia)Cronaca Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si preparano per la riaperturaNella Foto: lavoratori preparano gli stabilimenti con le misure anti Covid 19Photo Cecilia Fabiano/LaPresseMay 22, 2020 Ostia - Rome (Italy) NewsCoronavrus emergency, Phase 2: bathing facilities preparing for reopening In the pic : workers preparing the structure with anti-covid rules、クレジット:LaPresse/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020052700569

  • 2020年05月22日
    Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si prepa

    Foto Cecilia Fabiano/LaPresse 22 Maggio 2020 Ostia - Roma (Italia)Cronaca Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si preparano per la riaperturaNella Foto: lavoratori preparano gli stabilimenti con le misure anti Covid 19Photo Cecilia Fabiano/LaPresseMay 22, 2020 Ostia - Rome (Italy) NewsCoronavrus emergency, Phase 2: bathing facilities preparing for reopening In the pic : workers preparing the structure with anti-covid rules、クレジット:LaPresse/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020052700574

  • 2020年05月22日
    Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si prepa

    Foto Cecilia Fabiano/LaPresse 22 Maggio 2020 Ostia - Roma (Italia)Cronaca Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si preparano per la riaperturaNella Foto: lavoratori preparano gli stabilimenti con le misure anti Covid 19Photo Cecilia Fabiano/LaPresseMay 22, 2020 Ostia - Rome (Italy) NewsCoronavrus emergency, Phase 2: bathing facilities preparing for reopening In the pic : workers preparing the structure with anti-covid rules、クレジット:LaPresse/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020052700398

  • 2020年05月22日
    Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si prepa

    Foto Cecilia Fabiano/LaPresse 22 Maggio 2020 Ostia - Roma (Italia)Cronaca Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si preparano per la riaperturaNella Foto: lavoratori preparano gli stabilimenti con le misure anti Covid 19Photo Cecilia Fabiano/LaPresseMay 22, 2020 Ostia - Rome (Italy) NewsCoronavrus emergency, Phase 2: bathing facilities preparing for reopening In the pic : workers preparing the structure with anti-covid rules、クレジット:LaPresse/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020052700562

  • 2020年05月22日
    Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si prepa

    Foto Cecilia Fabiano/LaPresse 22 Maggio 2020 Ostia - Roma (Italia)Cronaca Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si preparano per la riaperturaNella Foto: lavoratori preparano gli stabilimenti con le misure anti Covid 19Photo Cecilia Fabiano/LaPresseMay 22, 2020 Ostia - Rome (Italy) NewsCoronavrus emergency, Phase 2: bathing facilities preparing for reopening In the pic : workers preparing the structure with anti-covid rules、クレジット:LaPresse/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020052700401

  • 2020年05月22日
    Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si prepa

    Foto Cecilia Fabiano/LaPresse 22 Maggio 2020 Ostia - Roma (Italia)Cronaca Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si preparano per la riaperturaNella Foto: lavoratori preparano gli stabilimenti con le misure anti Covid 19Photo Cecilia Fabiano/LaPresseMay 22, 2020 Ostia - Rome (Italy) NewsCoronavrus emergency, Phase 2: bathing facilities preparing for reopening In the pic : workers preparing the structure with anti-covid rules、クレジット:LaPresse/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020052700416

  • 2020年05月22日
    Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si prepa

    Foto Cecilia Fabiano/LaPresse 22 Maggio 2020 Ostia - Roma (Italia)Cronaca Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si preparano per la riaperturaNella Foto: lavoratori preparano gli stabilimenti con le misure anti Covid 19Photo Cecilia Fabiano/LaPresseMay 22, 2020 Ostia - Rome (Italy) NewsCoronavrus emergency, Phase 2: bathing facilities preparing for reopening In the pic : workers preparing the structure with anti-covid rules、クレジット:LaPresse/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020052700507

  • 2020年05月22日
    Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si prepa

    Foto Cecilia Fabiano/LaPresse 22 Maggio 2020 Ostia - Roma (Italia)Cronaca Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si preparano per la riaperturaNella Foto: lavoratori preparano gli stabilimenti con le misure anti Covid 19Photo Cecilia Fabiano/LaPresseMay 22, 2020 Ostia - Rome (Italy) NewsCoronavrus emergency, Phase 2: bathing facilities preparing for reopening In the pic : workers preparing the structure with anti-covid rules、クレジット:LaPresse/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020052700351

  • 2020年05月22日
    Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si prepa

    Foto Cecilia Fabiano/LaPresse 22 Maggio 2020 Ostia - Roma (Italia)Cronaca Emergenza Coronavirus, Fase 2: gli stabilimenti di Osia si preparano per la riaperturaNella Foto: lavoratori preparano gli stabilimenti con le misure anti Covid 19Photo Cecilia Fabiano/LaPresseMay 22, 2020 Ostia - Rome (Italy) NewsCoronavrus emergency, Phase 2: bathing facilities preparing for reopening In the pic : workers preparing the structure with anti-covid rules、クレジット:LaPresse/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020052700355

  • 1
  • 2