- ウナギ
- ドイツ
- 令和
- 新型コロナウイルス
- 新型肺炎
- 記者
- 風景
- 表情
- 平成
- サッカー
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |
「ウナ」の写真・グラフィックス・映像
- 提供元
- 日付
- 種類
- 向き
- カテゴリ
- 色
- 提供元
- 共同通信社
0
- 国内提供元
0
- 海外提供元
0
- 日付
- 24時間以内
2 - 48時間以内
59 - 72時間以内
59 - 7日以内
172 - 30日以内
1213 - 1年以内
21407 - 期間を指定
191912 - 日付指定なし
191912
- 種類
- 写真
189011 - グラフィックス
1122 - 映像
1779
- 向き
- 縦
37544 - 横
152485 - 正方形
927
- カテゴリ
- ニュース
- スポーツ
- エンターテインメント
- 教育向け
- カテゴリ指定なし
- 色
- カラー
183072 - モノクロ
8639
- 古い順
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 古い順
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-A Stag before a Dragon-like SnakeA Stag before a Dragon-like Snake; Unknown; Thérouanne ?, France (formerly Flanders), Europe; fourth quarter of 13th century (after 1277); Tempera colors, pen and ink, gold leaf, and gold paint on parchment; Leaf: 23.3 x 16.4 cm (9 3/16 x 6 7/16 in.).、クレジット:Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021061804305
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Guerra hispano-estadounidense o Guerra de Cuba.Guerra hispano-estadounidense o Guerra de Cuba. Conflicto bélico entre España y Estados Unidos en 1898, resultado de la intervención estadounidense en la guerra de independencia cubana. Cuba. La Habana. “Una manifestación patriótica ante la Capitania General, con motivo de los groseros y procaces insultos a España en las cámaras“yankees“. Fotograbado. La Ilustración Española y Americana,30 de abril de 1898.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062211375
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Wheeled stand for a vessel with an animal frieze on the ring.Wheeled stand for a vessel with an animal frieze on the ring. The scene depicts a seated figure playing a stringed instrument with another playing a similar instrument. Next to this figures, a server carries a jug in his right hand and a cup in his left. In the lower par, a water-bird attacks an a fish. 1225-1100 BC. Bronze. Made in Cyprus. British Museum. London. England. United Kingdom.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051308818
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Egypt.Egypt. Necropolis of Saqqara. Mastaba of Kagemni (2350 BC). Chief Justice and vizier of the Pharaoh Teti. Relief depicting fishes in the river Nile. 6th Dynasty. Old Kingdom.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051309442
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ART 19th century.ART 19th century. MODERNISM. DOMENECH I MONTANER. (Barcelona, 1850-1923). MUSEUM OF ZOOLOGY. Old cafe-restaurant of the Universal Exhibition of 1888, called “El Castell dels Tres Dragons“. Detail of the SHIELDS decorated with natural motifs. Park of the Citadel. BARCELONA. Catalonia.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051308218
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Egypt. Saqqara. Mastaba of Ti. 5th Dynasty. Old Kingdom. Relief depicting carpenters building wooden boats.Egypt. Saqqara. Mastaba of Ti. 5th Dynasty. Old Kingdom. Relief depicting carpenters building wooden boats.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051308477
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE S.ARTE S. XIX. MODERNISMO. DOMENECH I MONTANER, Lluís (Barcelona, 18501923). Gran arquitecto modernista. HOSPITAL DE SANT PAU (1902-1910). Concebido como una ciudad jardín con 48 pabellones independientes conectados entre si por túneles subterráneos. Vista parcial de la fachada principal. BARCELONA. Cataluña.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042706490
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-INTERIOR DE UNA IGLESIA: LA ADORACION DE UNA RELIQUIA - SIGLO XVII - OLEO/TABLAINTERIOR DE UNA IGLESIA: LA ADORACION DE UNA RELIQUIA - SIGLO XVII - OLEO/TABLA - 27 x 39 cm - NP 1602 - BARROCO FLAMENCO. Author: Pieter the Elder Neefs. Location: MUSEO DEL PRADO-PINTURA. MADRID. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020061104352
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Adoration of the Magi.The Adoration of the Magi. Artist: Quentin Metsys (Netherlandish, Leuven 1466-1530 Kiel). Dimensions: 40 1/2 x 31 1/2 in. (102.9 x 80 cm). Date: 1526.This intentionally claustrophobic composition is characteristic of the Antwerp Mannerist style of the first half of the sixteenth century. The scene is viewed up close, with half-length, gesticulating figures separated from the viewer by a fictive ledge. Finely wrought goldsmith work--such as was actually produced for the opulent taste of the cosmopolitan community in Antwerp--abounds. The caricature-like features of the Magi and their retinue reveal the artist‘s interest in the extreme physiognomic types popularized by Leonardo da Vinci and made available through prints. It was this interest in the psychology of physiognomy that made Metsys such a gifted portraitist. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604069
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Urartu civilization.Urartu civilization. Statue. male figure. From Tushpa or Toprakkale. 7th century B.C. Turkey. Pergamon Museum. Berlin. Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051309583
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Jewish community.Jewish community. Germany. Amulet for the birth of a girl (facsimile). South of Germany. 2nd half of 18th century. Such amulets were hung in the birthing rooms to ward off evil spirits. Private collection of the Gross family. Tel Aviv. Jewish Museum Berlin. Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051309728
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Alejandro II de Rusia (1818-1881). Asesinato del Zar por una bomba lanzada por Ignati Grinevitski. Alejandro fue llevado a trineAlejandro II de Rusia (1818-1881). Asesinato del Zar por una bomba lanzada por Ignati Grinevitski. Alejandro fue llevado a trineo hasta el Palacio de Invierno, desangrándose. Rusia. San Petersburgo. Conducción del Zar Alejandro II de Rusia en el trineo del coronel Dvorjetsky, jefe de la policía, en la tardel del dia 13 de marzo de 1881. Grabado por Tormás Carlos Capuz (1834-1899). La Ilustración Española y Americana, 30 de marzo de 1881.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081608866
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Conjunto de colgantes. 1-6 Colgantes en forma de ave rapaz. 7. Colgante en forma de ánade. 8. Colgante representando un mono. 9-Conjunto de colgantes. 1-6 Colgantes en forma de ave rapaz. 7. Colgante en forma de ánade. 8. Colgante representando un mono. 9-10 Colgantes representando una figura antropomorfa con cabeza de felino, rodeada de serpientes. 11-13 Colgantes antropomorfos. Oro. Período VI (1000-1500 d. C). Región de Diquís, Costa Rica. Museo de América. Madrid. España.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081608483
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Guerras Dacias. Campañas de 101-102 y 105-106. Durante el reinado del emperador Trajano. La victoria romana comportó la anexiónGuerras Dacias. Campañas de 101-102 y 105-106. Durante el reinado del emperador Trajano. La victoria romana comportó la anexión de la Dacia (actual Rumania). Grabado según bajorrelieves de la Columna de Trajano. Escena de asedio. Dacios atacando una trinchera romana. Coloreado. Historia de Polibio. Tomo II. Edición francesa traducida del griego por Dom Vincent Thuillier. Comentarios o textos de ciencia militar enriquecidos con notas críticas e históricas por M. de Folard. París, chez Pierre Gandouin, Julien-Michel Gandouin, Pierre-François Giffart y Nicolas-Pierre Armand, 1727. Imprenta de Jean-Baptiste Lamesle.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081608949
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Guerra de las Galias. Conflicto militar entre Julio Cesar y las tribus galas. 58-51 a. C. Sitio de Namur. Año 54 a. C. Grabado dGuerra de las Galias. Conflicto militar entre Julio Cesar y las tribus galas. 58-51 a. C. Sitio de Namur. Año 54 a. C. Grabado de una torre móvil de asedio, montada sobre troncos de madera y empujada por soldados con ayuda de manivelas. Coloreado. Historia de Polibio. Tomo II. Edición francesa traducida del griego por Dom Vincent Thuillier. Comentarios o textos de ciencia militar enriquecidos con notas críticas e históricas por M. de Folard. París, chez Pierre Gandouin, Julien-Michel Gandouin, Pierre-François Giffart y Nicolas-Pierre Armand, 1727. Imprenta de Jean-Baptiste Lamesle.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081608955
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Piotr Michalowski (1800-1855). Pintor polaco. Dos grupos de caballos bajo una roca, 1844-1846. Galería de Arte Polaco del sigloPiotr Michalowski (1800-1855). Pintor polaco. Dos grupos de caballos bajo una roca, 1844-1846. Galería de Arte Polaco del siglo XIX (Lonja de los Paños, Sukiennice). Museo Nacional de Cracovia. Polonia.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081608999
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Tombstone. Carved and painted limestone. The Golden Horde, Crimea (Solkhat), 14th century. The keel-like top of this tombstone bTombstone. Carved and painted limestone. The Golden Horde, Crimea (Solkhat), 14th century. The keel-like top of this tombstone bears a double-sided Armenian inscription: This is the tomb in which rests Gorkin, who in this youth came to Christ in the year 811, 12th October. Glory be to our God Jesus Christ our Lord. The State Hermitage Museum. Saint Petersburg. Russia.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019101502493
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Tombstone. The Golden Horde. Crimea (Solkhat). 14th century. The keel-like top of this tombstone bears an Arabic in Naskh scriptTombstone. The Golden Horde. Crimea (Solkhat). 14th century. The keel-like top of this tombstone bears an Arabic in Naskh script. The State Hermitage Museum. Saint Petersburg. Russia.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019101502498
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Ewer in the shape of a triton and a nereid.Ewer in the shape of a triton and a nereid. Johannes Lencher (c. 1573-1637) Augsburg, c 1620. silver gilt. This flagon in the form of a freestanding sculpture seems to defy the law of gravity. The stem is shaped like a dolphin with its tail curled up. Balancing on its tail fins is a triton, a sea creature with the torso of a man and the legs of a horse. A nereid - a sea nymph - sits on his back.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019032807490
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Plaque showing the facade of the royal palace.Plaque showing the facade of the royal palace. Plaques may be seen attached to the pillars that support the palace roof. They appear to have been made in matching pairs and are shown in such detail that some actual plaques can be readily identified. Behind the main figures are two brass leopards and the stone axe heads that are kept on altars. Attached to the roof of the tower is a large brass python.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019022007069
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Two pairs of collared slaves led on ropes by helmeted menTwo pairs of collared slaves led on ropes by helmeted men, possibly to fight like animals. From Smyrna, (Izmir, Turkey) about AD 200.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※ファイルサイズの小さい画像です
商品コード: 2019022007053
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The statue of Ebih-II, superintendent of Mari. c. 2400 BC. Sumerian. It was found in the temple of Ishtar, Mary (modern Tell HarThe statue of Ebih-II, superintendent of Mari. c. 2400 BC. Sumerian. It was found in the temple of Ishtar, Mary (modern Tell Hariri), Syria. Ebil-Il is seated on a wicker stool. He is bare-chested and wears a long Kaunakes skirt. Louvre Museum. Paris. France.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019091705469
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Roman mosaic. Fish. Roman Villa. Early 3rd century AD. Vila-Seca, La Pineda. Catalonia. National Archaeological Museum. TarragonRoman mosaic. Fish. Roman Villa. Early 3rd century AD. Vila-Seca, La Pineda. Catalonia. National Archaeological Museum. Tarragona. Spain.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019091800690
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Urartu civilization.Urartu civilization. Pectoral and gold medallion decorated with reliefs. The pectoral depicts the image of god Haldi on the throne and his wife Arubani. The madaillon, a seated goddess. From Tushpa or Toprakkale. 7th century B.C. Turkey. Pergamon Museum. Berlin. Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070311906
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Art.Art. Prehistory. Bronze Age. Golden bowls, most with handle shaped like horses‘ heads. 10th-6th Centuries BC. National Museum of Denmark. Copenhagen.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070312016
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-BARBEL.BARBEL.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021021009749
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-PINTURA FIGURATIVA -UNA PUERTA VIEJA-.PINTURA FIGURATIVA -UNA PUERTA VIEJA-. Author: JAUME MERCADE.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062904439
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-La energía eólica en el mar.La energía eólica en el mar. El viento sopla fuertemente en el mar. Ideal para las turbinas de viento. Sin embargo, los costos de construcción y de funcionamiento superan a las de la tierra. Los puertos marítimos necesitan una nueva infraestructura, barcos especiales y nuevas líneas de energía se deben construir. En 2011, cerca de 50 aerogeneradores están suministrando energía a la red en el norte y mares Báltico alemán. Deutsches Technikmuseum. Berlin. Alemania. Europa.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062903731
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE ROMANO.ARTE ROMANO. ESPAÑA. ITALICA. Ciudad fundada hacia 206 a. C., por iniciativa de Cornelio Escipión. Casa de los pájaros. Domus romana señoria. Detalle de un mosaico de una de las habitaciones. Santiponce. Provincia de Sevilla. Andalucia.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062903770
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Tomás Hiepes / ‘Dulces y frutos secos sobre una mesa‘, First quarter 17th century, Spanish School.Tomás Hiepes / ‘Dulces y frutos secos sobre una mesa‘, First quarter 17th century, Spanish School, Oil on canvas, 66 cm x 95 cm, P07914. Museum: MUSEO DEL PRADO, MADRID, SPAIN.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062904149
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Spain Madrid Gotha, Justus Perthes, 1872, Atlas.Spain Madrid Gotha, Justus Perthes, 1872, Atlas. Perthes, Johan Georg Justus 1749 â 1816, German publisher, was born in Rudolstadt in 1749. In 1785 he founded at Gotha the business which bears his name, Justus Perthes. In this he was joined in 1814 by his son Wilhelm, 1793 â 1853. He laid the foundation of the Geographical Branch of the business, for which it is chiefly famous, by publishing the and-Atlas (1817-1823) of Adolf Stieler (1775-1836). Wilhelm Perthes engaged the collaboration of the most eminent German geographers of the time, including Heinrich Berghaus, Christian Gottlieb Reichard, Karl Spruler and Emil von Sydow. The business passed to his son Bernard Wilhelm Perthes (1821-1857). In 1863 the firm first issued the Almanach de Gotha, a statistical, Historical and genealogical Annual (in French) of the various countries of the world.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070806558
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Southern Star Sky Gotha, Justus Perthes, 1872, Atlas.Southern Star Sky Gotha, Justus Perthes, 1872, Atlas. Perthes, Johan Georg Justus 1749 â 1816, German publisher, was born in Rudolstadt in 1749. In 1785 he founded at Gotha the business which bears his name, Justus Perthes. In this he was joined in 1814 by his son Wilhelm, 1793 â 1853. He laid the foundation of the Geographical Branch of the business, for which it is chiefly famous, by publishing the and-Atlas (1817-1823) of Adolf Stieler (1775-1836). Wilhelm Perthes engaged the collaboration of the most eminent German geographers of the time, including Heinrich Berghaus, Christian Gottlieb Reichard, Karl Spruler and Emil von Sydow. The business passed to his son Bernard Wilhelm Perthes (1821-1857). In 1863 the firm first issued the Almanach de Gotha, a statistical, Historical and genealogical Annual (in French) of the various countries of the world.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070806565
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Africa Map Gotha, Justus Perthes, 1875, Atlas.Africa Map Gotha, Justus Perthes, 1875, Atlas. Perthes, Johan Georg Justus 1749 â 1816, German publisher, was born in Rudolstadt in 1749. In 1785 he founded at Gotha the business which bears his name, Justus Perthes. In this he was joined in 1814 by his son Wilhelm, 1793 â 1853. He laid the foundation of the Geographical Branch of the business, for which it is chiefly famous, by publishing the and-Atlas (1817-1823) of Adolf Stieler (1775-1836). Wilhelm Perthes engaged the collaboration of the most eminent German geographers of the time, including Heinrich Berghaus, Christian Gottlieb Reichard, Karl Spruler and Emil von Sydow. The business passed to his son Bernard Wilhelm Perthes (1821-1857). In 1863 the firm first issued the Almanach de Gotha, a statistical, Historical and genealogical Annual (in French) of the various countries of the world.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070806570
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-French cook talking with two children by Bertall, 1820-1882, Paris, Soyons, France, Europe, 19th century.French cook talking with two children by Bertall, 1820-1882, Paris, Soyons, France, Europe, 19th century.According to other contemporaries, Bertall has as an illustrator strong originality and as a cartoonist perhaps less finesse and elegance as Gavarni and less grotesque than Daumier, but he is sparkling with gaiety and originality. food and drink, liszt gourmet archive.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020071406017
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Having a drink by Bertall, 1820-1882, Paris, Soyons, France, Europe, 19th century.Having a drink by Bertall, 1820-1882, Paris, Soyons, France, Europe, 19th century. According to other contemporaries, Bertall has as an illustrator strong originality and as a cartoonist perhaps less finesse and elegance as Gavarni and less grotesque than Daumier, but he is sparkling with gaiety and originality. food and drink, man, woman, cup and saucer, interior, liszt gourmet archive.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020071406029
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Nyoirin KannonNyoirin Kannon, 1680, Edo period Japan, Andesite. Nyoirin Kannon, a form of the wishgranting bodhisattva Avalokiteshvara, is one of Japan‘s most popular deities. Stone figures such as this were erected as an act of piety in the grounds of shrines or smal、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062601609
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Nyoirin KannonNyoirin Kannon, 1680, Edo period Japan, Andesite. Nyoirin Kannon, a form of the wishgranting bodhisattva Avalokiteshvara, is one of Japan‘s most popular deities. Stone figures such as this were erected as an act of piety in the grounds of shrines or smal、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062601614
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-NUMISMATICA. MONEDA MODERNA. OCHO ESCUDOS DE ORO, DE CARLOS IV. REVERSO. ESCUDO DE TODAS LAS ARMAS REALES TIMBRADO DE UNA CORONANUMISMATICA. MONEDA MODERNA. OCHO ESCUDOS DE ORO, DE CARLOS IV. REVERSO. ESCUDO DE TODAS LAS ARMAS REALES TIMBRADO DE UNA CORONA REAL CON EL COLLAR DEL TOISON.1789. (DEPOSITO: MUSEO ARQUEOLOGICO NACIONAL).、クレジット:Album/ASF/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081607409
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Venus and Cupid.Venus and Cupid. Artist: Lucas Cranach the Elder (German, Kronach 1472-1553 Weimar). Dimensions: Diameter 4 3/4 in. (12.1 cm). Date: ca. 1525-27.Cranach often treated the theme of Venus and Cupid, but this excellently preserved panel is the only version in a round format. Playing coquettishly with her veil and glancing at the viewer, Venus ignores Cupid, who is agitated by the situation. His arrow is missing, suggesting that he has been disarmed and is powerless against his mother. The picture was likely intended for display in a personal <i>studiolo</i>. Cranach might have painted the roundel not on commission but on speculation, to be sold to discerning collectors already conditioned by the tradition of medals and plaquettes to appreciate such refined work. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605259
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Mars and Venus United by Love.Mars and Venus United by Love. Artist: Paolo Veronese (Paolo Caliari) (Italian, Verona 1528-1588 Venice). Dimensions: 81 x 63 3/8 in. (205.7 x 161 cm). Date: 1570s.In this visually opulent and sensual painting, Cupid binds Mars (the god of war) to Venus with a love knot. It celebrates the civilizing and nurturing effects of love, as milk flows from Venus‘s breast and Mars‘s warhorse is restrained. By 1621 the painting was owned by Emperor Rudolf II in Prague, along with other mythological works by the artist (two are in the Frick Collection, New York), but its original owner is unknown. A masterpiece of light and color, works such as this had an enduring impact on later artists including Velázquez and Giambattista Tiepolo. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031923008
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Bathers, 187475, Oil on canvas, 15 x 18 1/8 in.Bathers, 187475, Oil on canvas, 15 x 18 1/8 in. (38.1 x 46 cm), Paintings, Paul Cézanne (French, Aix-en-Provence 18391906 Aix-en-Provence), This is one of Cézannes first paintings of bathers, a subject that engaged him for the rest of his career. Although fascinated by the nude human figure, the artist worked slowly and was uncomfortable with female models, so he derived such scenes from his imagination and his rich knowledge of classical and Renaissance art.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031923243
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Paul Cézanne: Still Life with Skull (Nature morte au crâne), Paul Cézanne, 18961898, Oil on canvasPaul Cézanne: Still Life with Skull (Nature morte au crâne), Paul Cézanne, 18961898, Oil on canvas, Skulls appear frequently in the European still life tradition, serving as reminders of the fleetingness of life. Cézanne tended to avoid such props, however, favoring more ordinary household items like napkins, fruit, and ceramic vessels. It wasn‘t until the last decade of his career that Cézanne began to represent skulls with some regularity--perhaps reflecting a preoccupation with his own mortality. The smudges of orange paint across the eye socket are probably the result of this canvas leaning against another in his Aix-en-Provence studio., Overall: 21 3/8 x 25 3/4 in. (54.3 x 65.4 cm).、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031923411
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE S.ARTE S. XIX. ESPAÑA. GAUDI I CORNET, Antoni (Mas de la Caldera, Riudoms, 1852-Barcelona, 1926). Arquitecto catalán, una de las personalidades más destacadas del Modernismo. CANDELABRO PARA EL CIRIO PASCUAL DEL TEMPLO DE LA SAGRADA FAMILIA. Realizado en mármol hierro forjado, cobre y madera. Museo del Templo Expiatorio de la Sagrada Familia. Barcelona.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042706521
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE S.ARTE S. XIX. MODERNISMO. ESPAÑA. MUNCUNILL I PARELLADA, Lluís. Arquitecto catalán. ANTIGUO VAPOR AYMERICH, AMAT I JOVER. Fábrica de tejidos, construida entre 1907-1908 en la Rambla de Egara, con una superficie de 12.000 m2. En la actualidad es sede del MUSEO DE LA CIENCIA Y TECNOLOGIA DE CATALUÑA. Puerta principal TERRASSA. Provincia de Barcelona. Cataluña.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042706586
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE S.ARTE S. XIX. MODERNISMO. ESPAÑA. ARNAU I MASCORT, Eusebi (1863-1933). PALAU DE LA MUSICA CATALANA. Detalle de uno de los bustos existentes en el hemiciclo de la sala de conciertos, con la representación de una MUSA tocando la FLAUTA TRAVESERA. Los mosaicos son obra de Mario MARAGLIANO. Barcelona. Cataluña.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042706597
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE S.ARTE S. XIX. MODERNISMO. GAUDI, Antoni (1852-1926). PABELLON DE LA CONSERJERIA del PARK GUELL (1900-1914). Detalle de una ventana del edificio decorada con cerámica. BARCELONA. Cataluña.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042706598
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE GOTICO.ARTE GOTICO. ESPAÑA. CATEDRAL DE SANTA MARIA DE REGLA. Construida en el año 1205 por iniciativa del obispo Manrique DE LARA. Las obras no finalizaron hasta principios del siglo XIV. Detalle de la TORRE DEL RELOJ, una de las dos torres que flanquean la fachada principal. LEON. Castilla-León.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042706614
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE S.ARTE S. XIX. MODERNISMO. DOMENECH I MONTANER, Lluís (Barcelona, 1850-1923). Gran arquitecto modernista. HOSPITAL DE SANT PAU (1902-1910). Concebido como una ciudad jardín, con 48 pabellones independientes conectados entre si por túnels subterráneos. Vista de los vitrales y de la magnífica decoración de uno de los pabellones. BARCELONA. Cataluña.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042706659
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE S.ARTE S. XVIII. ESPAÑA. MONASTERIO DE YUSO. Vista general del interior de la SACRISTIA, ricamente decorada y con una importante colección pictórica en sus paredes. SAN MILLAN DE LA COGOLLA. La Rioja.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042706664
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE SIGLO XIX.ARTE SIGLO XIX. MODERNISMO. ESPAÑA. VALERI PUPURULL, Salvador (Barcelona, 1873-1954). Arquitecto catalán que, influído por Gaudí, crea una obra de un decorativismo exhuberante. CASA COMALAT. Edificio de viviendas (1909-1911) con formas barrocas y peculiar cromatismo. Detalle de VENTANALES. (Avenida Diagonal, 442). BARCELONA. Cataluña.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042706668
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE S.ARTE S. XIX. MODERNISMO. GAUDI, Antoni (1852-1926). CASA BELLESGUARD (1900-1909). Detalle de la fachada. Anteriormente se hallaba la casa de recreo del rey Martí L‘Humà (siglo XV). Gaudí construyó una torre con almenas inspirada en el gótico catalán. BARCELONA. Cataluña.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042706667
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-MUSEO DE HISTORIA.MUSEO DE HISTORIA. “TORRE DE L‘ERMITA“. Torre vigía que alberga una de las sedes del Museo de Historia de la ciudad junto al “Molí de les Tres Eres“. Declarada Bien de Interés Cultural. Vista parcial de la TORRE y la fachada del Santuario de la Mare de Déu del Camí, unidas por una pasarela. CAMBRILS. Comarca del Baix Camp. Provincia de Tarragona. Cataluña.、クレジット:Album/V.J. Zambrano/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042706980
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE GOTICO.ARTE GOTICO. ESPAÑA. CATEDRAL DE TOLEDO. Comenzada en 1226 sobre una antigua mezquita musulmana que durante un tiempo sirvió de templo cristiano tras la conquista de la ciudad. Vista parcial del ALTAR MAYOR con la REJA de acceso, obra de VILLALPANDO. Castilla-La Mancha.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042706999
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE ROMANICO.ARTE ROMANICO. PORTUGAL. S. XII. CATEDRAL DE LISBOA. Edificada poco después de que Alfonso I conquistara la ciudad a los musulmanes en 1147. Detalle de una TORRE con contrafuertes de las dos que flanquean la fachada, siguiendo el esquema románico anglo-normando. LISBOA.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707018
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE GOTICO.ARTE GOTICO. ESPAÑA. ANTIGUO HOSPITAL DE LA SANTA CRUZ (SANTA CREU). Iniciado en el año 1401, consta de cuatro alas edificadas alrededor de un claustro central. Actualmente es sede de la Biblioteca de Cataluña. Declarado Monumento histórico-artístico en 1931. Vista de una ESCULTURA del CLAUSTRO. BARCELONA. Cataluña.、クレジット:Album/V.J. Zambrano/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707027
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE ROMANICO.ARTE ROMANICO. FRANCIA. SANT MARTI DEL CANIGO. Abadía benedictina situada en la ladera norte de la montaña. Formada por dos pisos superpuestos. Fue fundada en el S. XI. Tiene una iglesia dedicada a la Virgen y otra dedicada a Sant Martí. En la zona norte se alza un campanario adosado de cinco pisos. Sant Martí del Canigó. Rosselló. Francia.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707049
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARAGON.ARAGON. ZARAGOZA. Vista parcial de la IGLESIA DE SAN JUAN DE LOS PANETES, construida en 1720 sobre los cimientos de una antigua iglesia románica. Es de destacar la TORRE OCTOGONAL, barroca, con elementos mudéjares e inclinada hacia un lado. España.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707060
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-MUSEO DALI.MUSEO DALI. Instalado en el antiguo teatro municipal, edificado en el s. XIX. Detalle de una estatua decorativa de la fachada del museo. FIGUERES. Comarca de l‘Alt Empordà. Provincia de Girona. Cataluña.、クレジット:Album/V.J. Zambrano/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707082
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE ROMANICO.ARTE ROMANICO. ESPAÑA. MONASTERIO DE SANTA MARIA DE RIPOLL. Fundado hacia el año 879 por Guifré “el Pilós“ y consagrado en 1032 por el abad Oliva. Vista de una GALERIA DEL CLAUSTRO de dos pisos con arcos de medio punto. Declarado monumento histórico-artístico en el año 1931. RIPOLL. Comarca del Ripollés. Provincia de Girona. Cataluña.、クレジット:Album/V.J. Zambrano/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707079
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE EGIPCIO.ARTE EGIPCIO. EGIPTO. IMPERIO ANTIGUO. VI DINASTIA. MASTABA DE MERERUKA. Situada en el lado norte de la Pirámide de Teti, del que Mereruka era sacerdote. Es la más grande del Imperio Antiguo. Vista de la ESTATUA DE MERERUKA situada en una hornacina de la sala mayor. SAKKARA.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707194
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE S.ARTE S. XIX. MODERNISMO. ESPAÑA. ARNAU I MASCORT, Eusebi (1863-1933). PALAU DE LA MUSICA CATALANA. Detalle de uno de los bustos existentes en el hemiciclo de la sala de conciertos, con la representación de una MUSA tocando la LIRA. Los mosaicos son obra de Mario MARAGLIANO. Barcelona. Cataluña.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707236
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE S.ARTE S. XIX. ESPAÑA. GAUDI I CORNET, Antoni (Reus,1852-Barcelona,1926) TEMPLO EXPIATORIO DE LA SAGRADA FAMILIA. Su construcción se inició con una cripta neogótica y, en 1883, Gaudí continuó su edificación. Sólo pudo terminar el ábside y la fachada del Nacimiento. En 1986, Subirachs se encargó de las obras. Vista parcial al atardecer. BARCELONA. Cataluña.、クレジット:Album/Bayerri/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707241
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE EGIPCIO. IMPERIO ANTIGUO. V DINASTIA. MASTABAS en la zona de la Pirámide de Unas. SAKKARA. Egipto.ARTE EGIPCIO. IMPERIO ANTIGUO. V DINASTIA. MASTABAS en la zona de la Pirámide de Unas. SAKKARA. Egipto.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707255
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE EGIPCIO.ARTE EGIPCIO. IMPERIO ANTIGUO. VI DINASTIA. MASTABA DE IYNEFERT. Detalle de una pintura que decora un muro. SAKKARA. Egipto.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707259
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE S.ARTE S. XIX. MODERNISMO. GAUDI, Antoni (Reus,1852-Barcelona,1926). Arquitecto catalán. LA PEDRERA o CASA MILA (1905-10). Es el más original de los edificios de Gaudí, equiparable a una escultura. Detalle de la fachada característica por sus increibles formas dinámicas. BARCELONA. Cataluña.、クレジット:Album/Ketan Raventós/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707291
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE SIGLO XIX.ARTE SIGLO XIX. MODERNISMO. ESPAÑA. GAUDI I CORNET, Antoni (Riudoms, 1852-Barcelona, Barcelona, 1926). Arquitecto catalán, una de las personalidades más destacadas del Modernismo. CASA VICENS (1878-1880). Detalle de la decoración de CERAMICA POLICROMADA. BARCELONA. Cataluña.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707302
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE S.ARTE S. XIX. MODERNISMO. JUJOL GIBERT, Josep Maria (Tarragona,1879-Barcelona,1949). Arquitecto español. TORRE DE LA CREU o TORRE DELS OUS (1913). Detalle de una terraza y chimenea del edificio. SANT JOAN DESPI. Provincia de Barcelona. Comarca del Baix Llobregat. Cataluña.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707369
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE NEOCLASICO-SIGLO XIX.ARTE NEOCLASICO-SIGLO XIX. ESPAÑA. CATEDRAL DE LUGO. Detalle de la parte superiorde la fachada principal, con una escultura representando la FE ostentando el viril, aplastando las herejías. A sus lados, los evangelistas. Galicia.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707380
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Britannia and Eve, July 1938Front cover illustration featuring a woman in a spring like yellow dress and matching hat picking violets. Date: July 1938、クレジット:© Illustrated London News Ltd/Mary Evans/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033001769
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Delineator cover January 1927Front cover illustration featuring a slim and elegant 1920s woman with a swan-like neck wearing a fur-collared coat and an elaborate and vertiginous cloche hat. Date: January 1927、クレジット:Mary Evans/Peter & Dawn Cope Collection/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033001869
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Christmas children sledgingFour small girls dressed in matching festive red capes and with fur muffs share a rather long sledge decorated with holly, forming a very pictureseque scene as they whizz down a snowy slope. Date: c.1920、クレジット:Mary Evans/Peter & Dawn Cope Collection/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033002109
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Juggler‘s stall at a fairColoured print of etching, ‘Caroline Fair, or Mat Pudding and his Mountebank, showing a juggler‘s stall at a fair and featuring portraits of Joseph Robert Hownam; Bartolomeo Pergami; Caroline Amelia Elizabeth of Brunswick; Henry Brougham and Thomas Denman in attendance. Etching by Theodore Lane, published by George Humphrey, 16 April 1821. HPF/5C/49 Date: 1821、クレジット:Mary Evans Picture Library/HARRY PRICE/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033002331
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Crucifixion.The Crucifixion. Museum: State M. Ciurlionis Art Museum, Kaunas. Author: Pieter Paul Rubens.、クレジット:Album/Fine Art Images/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033002721
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-A Forest at Dawn with a Deer Hunt.A Forest at Dawn with a Deer Hunt. Artist: Peter Paul Rubens (Flemish, Siegen 1577-1640 Antwerp). Dimensions: 24 1/4 x 35 1/2 in. (61.5 x 90.2 cm). Date: ca. 1635.Rubens painted about three dozen landscapes during his busy career, mostly for his own pleasure. The late ones, like this superb example, transform earlier Flemish models through fresh studies of nature and color and brushwork ultimately inspired by Titian. Here hunting is treated as a contest of elemental forces: light and darkness, life and death, growth and decay. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033002855
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Sea Battle - Russo-Japanese WarA depiction of an early 20th century Russian Sea Battle - possibly a propaganda painting from the early part of the Russo-Japanese War, prior to the decisive Japanese victories such as Tsushima. Date: circa 1904、クレジット:Mary Evans/Grenville Collins Postcard Collection/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019083004508
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Religious teacher.Religious teacher. Indonesia, Central Java, c 800-930 volcanic stone (andesite) A guru or religious teacher serves a god by spreading his doctrine among the people. This particular guru is a servant of Shiva, as is clear from the trident (Shiva‘s weapon). He is carrying a string of prayer beads and a water jar, essential for periods of retreat and contemplation. Such figures often stood in a niche on the south side of Shiva temples.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019061302591
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Pedro I el Cruel (1334-1369).Pedro I el Cruel (1334-1369). Rey de Castilla y León, hijo y sucesor de Alfonso XI. Durante su reinado acaeció una grave crisis castellana a mediados del siglo XIV. Monarca autoritario, representante de los intereses economico-sociales de la pequeña nobleza, los judios conversos, los concejos castellanos y los comerciantes andaluces. Pedro el Cruel adentrándose en el Guadalquivir. Grabado por Barceló. La Ilustración. Revista Hispano-Americana,1883.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062211672
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Historia de Africa.Historia de Africa. Siglo XIX. Guerreros en una canoa navegando por el río Aruwimi. Henry Morton Stanley exploró el río Aruwimi durante su expedición en 1887 para rescatar a Emin Pasha. Grabado por Hildibrand. El Congo y la Creación del Estado Independiente de este nombre. Historia de los Trabajos y Exploraciones Verificados, por Enrique M. Stanley. Editada en Barcelona, hacia 1890. España.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062211623
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Historia de Africa.Historia de Africa. Siglo XIX. Patio de una factoría en Banana. Grabado. El Congo y la Creación del Estado Independiente de este nombre. Historia de los Trabajos y Exploraciones Verificados, por Enrique M. Stanley. Editada en Barcelona, hacia 1890. España.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062211558
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Historia de España.Historia de España. Rendición de Valencia (1238). Grabado a partir de una composición y dibujo de D. Baixeras. Detalle. La Ilustración. Revista Hispano-Americana,27 de enero de 1884.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062211580
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-España.España. Burgos. “El Solar del Cid“. Monumento construido en 1784, obra del artista José Cortés, que señala el lugar donde existe la creencia de que El Cid tuvo una casa. Consiste en un embaldosado con pedestal y tres monolitos con los escudos de Burgos, San Pedro de Cardeña y una inscripción leyenda de Rodrigo Díaz de Vivar, llamado El Cid Campeador (1048-1099). Dibujo por E. Barrio. Grabado por Sierra. Crónica General de España, Historia Ilustrada y Descriptiva de sus Provincias. Castilla-La Vieja, 1870. Biblioteca Histórico Militar de Barcelona, Cataluña, España.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062210723
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Spanish: Enthroned Virgin, Unidentified artist, Spanish, 12th century, Wood with polychromy, iron and textile,Spanish: Enthroned Virgin, Unidentified artist, Spanish, 12th century, Wood with polychromy, iron and textile, This painted wooden statue of the Virgin Mary once included a figure of the Christ child; the child, along with Mary‘s forearms, was carved from a separate piece of wood. Mary‘s frontal, rigid posture reflects her identity as a “Throne of Wisdom“ for her son. Thrones of Wisdom, signifying Christ‘s status as divine wisdom incarnate, enjoyed wide popularity in twelfth-century Europe. Such sculptures tended to have permanent homes on an altar but were frequently set into motion in church processions, mystery plays, and other ceremonial contexts., Overall: 22 1/4 x 6 1/4 x 5 1/4 in. (56.5 x 15.9 x 13.3 cm).、クレジット:Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021062502917
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Unfinished cabinet panelsUnfinished cabinet panels, ca. 1660, British, Satin worked with silk, and metal thread, silk purl, linen, ink and pigment; primarily couching stitches, 17.5 x 22 in. (44.5 x 55.9 cm), Textiles-Embroidered, Rare unfinished pieces of embroidery like this one can reveal much about the process of planning and executing needlework. In this case, the squares and rectangles were intended to be cut out and applied to a wooden box frame to make a small cabinet.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2020091700805
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Glass bottle shaped like a bunch of grapesGlass bottle shaped like a bunch of grapes, Late Imperial, ca. 3rd century A.D., Roman, Syrian, Glass; blown in a three-part mold, H.: 5 1/4 in. (13.3 cm), Glass, Translucent honey brown., Rim folded out, down, over, and up, with beveled outer lip; cylindrical neck with horizontal tooled indent around base; slightly pushed-in horizontal shoulder with hollow projecting roll below; ovoid body; low cylindrical base, with flat bottom.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2020091700878
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Marquis de Lafayette.The Marquis de Lafayette. Artist: Rembrandt Peale (American, Bucks County, Pennsylvania 1778-1860 Philadelphia, Pennsylvania). Dimensions: 34 1/2 x 27 3/8 in. (87.6 x 69.5 cm). Date: 1825.Marie Joseph Paul Yves Roche Gilbert du Motier, Marquis de Lafayette (1757-1834), is most vividly remembered for the role he played in the American Revolution. For his service, he was awarded membership in the Society of the Cincinnati. He returned to the United States in 1784, when he was honored by his former war associates and was awarded an honorary degree of Doctor of Laws by Harvard University. An invitation from Congress and President James Monroe brought him to the United States again in 1824, and for more than a year his triumphal tour provoked public demonstrations such as no American hero had ever experienced. クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062905480
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Woman combing her Hair.Woman Combing Her Hair. Artist: Edgar Degas (French, Paris 1834-1917 Paris). Dimensions: 24 1/8 x 18 1/8 in. (61.3 x 46 cm). Date: ca. 1888-90.This is the second of two variants of a composition that Degas created about 1885 (State Hermitage Museum, St. Petersburg). In this version, he used a new technique, applying pastel in so many successive layers that the pigment became burnished and the underlying paper rubbed to such an extent that the fibers were loosened and now project from the surface like many little hairs. Degas also emphasized anti-natural chartreuses and greens in modeling the figure‘s pink flesh, perhaps inspired by the play of complementary color contrasts in the work of such younger contemporaries as Seurat or Van Gogh. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031302831
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Boy with a sword.Boy with a Sword. Artist: Édouard Manet (French, Paris 1832-1883 Paris). Dimensions: 51 5/8 x 36 3/4 in. (131.1 x 93.4 cm). Date: 1861.Manet‘s stepson, Léon Koëlla-Leenhoff, recalled that he had posed for this picture in 1861, when he was about ten years old. Manet dressed him in a seventeenth-century costume, adding a period sword as a prop--a tribute to the great Spanish painters he admired, notably Velázquez. Critics reviewed the work favorably on the five occasions that Manet exhibited it between 1862 and 1872. In 1889, the New York collector Erwin Davis donated <i>Boy with a Sword and Young Lady in 1866</i> (89.21.3) to the Metropolitan; they were the first works by Manet to enter a museum collection. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031304068
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Fish (Still Life).Fish (Still Life). Édouard Manet; French, 1832-1883. Date: 1864. Dimensions: 73.5 x 92.4 cm (28 15/16 x 36 3/8 in.). Oil on canvas. Origin: France. Museum: The Chicago Art Institute, Chicago, USA.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031304091
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Digital improved:, Christ in hell, drawing by Sascha Schneider, publication from the year 1882Digital improved:, Christ in hell, drawing by Sascha Schneider, publication from the year 1882.、クレジット:Bildagentur-online /Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021022604903
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Digital improved:, Symbolic depiction of the ruthlessness of love, making in the Renaissance, Spanish engraving 1545,Digital improved:, Symbolic depiction of the ruthlessness of love, making in the Renaissance, Spanish engraving 1545, men and women in a convivial round while eating and drinking and loving, publication from the year 1882.、クレジット:Bildagentur-online /Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021022604757
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Digital improved:, Horses, stallions and mares on heat, woodcut by J. Baldung, 1534, publication from the year 1882Digital improved:, Horses, stallions and mares on heat, woodcut by J. Baldung, 1534, publication from the year 1882.、クレジット:Bildagentur-online /Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021022604804
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Ostrich herd in Cape Town, South Africa, digital improved reproduction from a publication of the year 1880Ostrich herd in Cape Town, South Africa, digital improved reproduction from a publication of the year 1880.、クレジット:Bildagentur-online /Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021022607325
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-TEMPLO DE DENDERA, DEDICADO A LA DIOSA HATHOR: LAGO SAGRAGO.TEMPLO DE DENDERA, DEDICADO A LA DIOSA HATHOR: LAGO SAGRAGO.、クレジット:Album/ASF/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019080603398
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Grave stele from River IlissosGrave stele from River Ilissos, Athens, 340-330 BC. An old father mourns quietly for his son, represented as a naked hunter-hero with club and hound. The seated slave boy has cried himself to sleep. A similar composition is found in several other grave reliefs. The stele once had a shrine-like architectural frame.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019112106003
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Grave stele from River IlissosGrave stele from River Ilissos, Athens, 340-330 BC. An old father mourns quietly for his son, represented as a naked hunter-hero with club and hound. The seated slave boy has cried himself to sleep. A similar composition is found in several other grave reliefs. The stele once had a shrine-like architectural frame.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019112106009
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-A Couple in an Interior with a Gypsy Fortune-Teller, ca.A Couple in an Interior with a Gypsy Fortune-Teller, ca. 1632–33, Oil on wood, Oval, 9 7/8 x 13 in. (25.1 x 33 cm), Paintings, Jacob Duck (Dutch, Utrecht, born ca. 1598–1600, died 1667 Utrecht), In this early work of about 1630–35 Duck adapts a subject found in pictures by his older Utrecht colleagues, such as Dirck van Baburen, to a scale and setting typical of Amsterdam genre painters like Pieter Codde and Willem Duyster.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2020102901184
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Lovesick Maiden, ca.The Lovesick Maiden, ca. 1660, Oil on canvas, 34 x 39 in. (86.4 x 99.1 cm), Paintings, Jan Steen (Dutch, Leiden 1626–1679 Leiden), Doctors were familiar targets of parody in Steen‘s native Leiden, the home of a famous medical school. Borrowing from the comic stage, Steen identifies the old man as a quack by his peculiar clothing, while the nature of the young lady‘s malady is suggested by the Cupid over the door, and other intimations like the open bed.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2020102901266
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Safa.Safa. Lugar sagrado formado por tres arcos en una calle de La Meca. Grabado. Panorama Universal. Historia de la Arabia, 1851. Coloreado.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062500930
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-España.España. Madrid. Maniobras de caballería en los campos de Carabanchel. Desfile, en columna de honor, por delante de Sus Majestades y altezas. El dia 31 de enero de 1883 terminaron los ejercicios militares, celebrados en honor del príncipe Luís Fernando de Baviera, prometido de la infanta Doña Paz. Una división de caballería desfiló, al retirarse, en columna de honor y al galope, por delante del rey Alfonso XII, el príncipe bávaro y del infante Don Antonio. Dibujo al natural por Juan Comba. Grabado por Tomás Carlos Capuz (1834-1899). La Ilustración Española y Americana, 8 de febrero de 1883.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062500729
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Continente Africano.Continente Africano. Reino de Dahomey (Benín) Las costumbres anuales de Dahomey. Sacrificio de víctimas humanas en la mayor festividad anual, que se celebraba en Abomey (la capital) a principios del otoño, llamada Attoh. Era un tributo a los espíritus invisibles. Durante las mismas se recogían impuestos, el precio del dinero era fijado, se realizaban nombramientos de cargos civiles y militares, se recompensaban las buenas acciones y los criminales eran severamente castigados. De entre éstos se escogían las víctimas para los sacrificios de la fiesta. En el día seleccionado aparecían en lo alto de unas plataformas, en cestas, siendo lanzadas al vacío y decapitadas por verdugos una vez en el suelo. Grabado por Capuz, con la representación de dichos sacrificios humanos. Coloreado. La Ilustración Española y Americana. 15 de septiembre de 1876.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062500860
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |