KYODO NEWS IMAGELINK

報道写真の購入なら共同通信イメージズ

  • 令和
  • 北京
  • 新型コロナウイルス
  • 淘宝網
  • 記者
  • 平成
  • 新型肺炎
  • 内容
  • 感染症
  • 方法

「オンラインショッピング」の写真・映像

絞り込み
  • 提供元
  • 日付
  • 種類
  • 向き
  • カテゴリ
並び順
  • 古い順
253
( 1 100 件を表示)
  • 1
  • 2
  • 3
253
( 1 100 件を表示)
絞り込み
並び順
  • 古い順
  • 2001年06月23日
    PC操作の視覚障害者 広がる障害者のネット利用

    オンラインショッピングの方法を教わる内藤孝子さん=東京都新宿区

    商品コード: 2001062300059

  • 2001年08月06日
    ペドロ・リオセコ社長 初のオンラインショップ

    キューバ初のオンラインショッピングのウェブサイトを説明するヘネシスのペドロ・リオセコ社長(共同)

    商品コード: 2001080600125

  • 2002年06月07日
    熱帯びるネット商戦 父の日も忘れないで!

    自転車が売れている京セラオンラインショッピングの「父の日特選ギフト」の画面

    商品コード: 2002060700190

  • 2014年11月17日
    キリン堂のサイト画面 中国でネット通販好調

    中国のオンラインショッピングモール「天猫」に出店しているキリン堂のサイト画面

    商品コード: 2014111700392

  • 2017年11月19日
    (Tmall) 中国の大手ECサイト「天猫商城」

    キーワード:中国、 EC、オンラインショッピングサイト、天猫商城(Tmall)、天猫モール、テンマオ、アリババ、alibaba=2017(平成29)年11月19日、中国・上海、クレジット:ChinaPASS/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018012400540

  • 2017年11月19日
    (Tmall) 中国の大手ECサイト「天猫商城」

    キーワード:中国、 EC、オンラインショッピングサイト、天猫商城(Tmall)、天猫モール、テンマオ、アリババ、alibaba=2017(平成29)年11月19日、中国・上海、クレジット:ChinaPASS/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018012400538

  • 2017年11月19日
    (Tmall) 中国の大手ECサイト「天猫商城」

    キーワード:中国、 EC、オンラインショッピングサイト、天猫商城(Tmall)、天猫モール、テンマオ、アリババ、alibaba=2017(平成29)年11月19日、中国・上海、クレジット:ChinaPASS/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018012400541

  • 02:05.12
    2019年01月07日
    「新華社」上海、新製品消費力で全国首位天猫調べ

    中国電子商取引(EC)大手のアリババグループ傘下のオンラインショッピングサイト天猫(Tmall)は7日夜、上海で「2018中国新製品消費動向報告」を発表した。報告によると、2018年の都市別の新製品消費総額ランキングで上海市のユーザーが首位だった。市全体で新製品消費のヘビーユーザー298万人を擁し、年平均の消費金額は全国の平均水準の3・9倍に達した。2018年は全世界の20万を超えるブランドが前年比300%増となる計5千万点以上の新製品を天猫で発売した。世界中の企業が中国の市場とECプラットフォームを重視していることが読み取れる。また、昨年1年間の天猫での消費総額のうち、新製品の購入金額が25%を超える「新製品消費のヘビーユーザー」は7500万人を突破した。ヘビーユーザー1人当たりの年平均新製品消費数は17・3件に達した。新製品の好みでは、1線都市のユーザーは個人消費をより重視し、有名ブランドのデジタル製品や化粧品・美容アイテムなどが人気だった。2~4線都市のユーザーは家庭消費をより重視しており、紙おむつやプロジェクター、チャイルドシートなどの新製品に人気が集まった。(記者/張夢潔、李海偉)<映像内容>天猫が新製品消費力で全国首位、撮影日:2019(平成31)年1月7日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019011515585

  • 01:45.43
    2019年03月11日
    「新華社」香港八達通がマスターカードと提携バーチャルプリペイドカードを発行

    中国香港の八達通有限公司は11日、米マスターカードと提携し、チャージ機能付きバーチャルプリペイドカードを発行すると発表した。「八達通(オクトパス)」は香港のプリペイド決済手段で、今回のマスターカードとの提携により、利用者は八達通の電子ウォレットをひも付けるだけで、バーチャルプリペイドカードの申し込みができる。マスターカードでの決済が必要なネットショップでの買い物も可能になる。八達通公司は、香港では消費者のオンラインショッピング需要が急増しているとし、バーチャルプリペイドカードの発行は、オンラインショッピングは好きだがクレジットカードは使いたくない、もしくは一時的にクレジットカードを保有していない利用者が決済する際の需要を満たすものだと説明した。一般的なクレジットカードとは違い、バーチャルプリペイドカードは残高を超えて使うことができない。利用者は電子ウォレットの残高から支払い額が確実に引き落とされるようにしなければならない。香港では現在、現金や銀行振り込みなどさまざまな方法で、簡単に八達通の電子ウォレットに入金できる。安全性を確保するため、利用者は携帯アプリからバーチャルプリペイドカードの利用を随時開始または停止できる。(記者/万後徳、梁嘉駿)<映像内容>香港八達通とマスターカードの提携発表の様子、撮影日:2019(平成31)年3月11日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019031400194

  • 2019年08月16日
    Online shopping with credit card.

    New security requirements Online shopping could soon be a test of patience. Shopping in the Internet with just a few clicks and paying conveniently with your credit card - this will be more complicated from the beginning of September. In addition to the data on the credit card, buyers should also identify themselves with another security feature such as an additional password or a fingerprint via smartphone. Some purchases could fail because the payment can not be processed. Online shopping with credit card, online, shopping, paying, cashless, | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019081901161

  • 2019年08月16日
    Online shopping with credit card.

    New security requirements Online shopping could soon be a test of patience. Shopping in the Internet with just a few clicks and paying conveniently with your credit card - this will be more complicated from the beginning of September. In addition to the data on the credit card, buyers should also identify themselves with another security feature such as an additional password or a fingerprint via smartphone. Some purchases could fail because the payment can not be processed. Online shopping with credit card, online, shopping, paying, cashless, | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019081901393

  • 2019年08月16日
    Online shopping with credit card.

    New security requirements Online shopping could soon be a test of patience. Shopping in the Internet with just a few clicks and paying conveniently with your credit card - this will be more complicated from the beginning of September. In addition to the data on the credit card, buyers should also identify themselves with another security feature such as an additional password or a fingerprint via smartphone. Some purchases could fail because the payment can not be processed. Online shopping with credit card, online, shopping, paying, cashless, | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019081901809

  • 2019年08月16日
    Online shopping with credit card.

    New security requirements Online shopping could soon be a test of patience. Shopping in the Internet with just a few clicks and paying conveniently with your credit card - this will be more complicated from the beginning of September. In addition to the data on the credit card, buyers should also identify themselves with another security feature such as an additional password or a fingerprint via smartphone. Some purchases could fail because the payment can not be processed. Online shopping with credit card, online, shopping, paying, cashless, | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019081901730

  • 2019年08月16日
    Online shopping with credit card.

    New security requirements Online shopping could soon be a test of patience. Shopping in the Internet with just a few clicks and paying conveniently with your credit card - this will be more complicated from the beginning of September. In addition to the data on the credit card, buyers should also identify themselves with another security feature such as an additional password or a fingerprint via smartphone. Some purchases could fail because the payment can not be processed. Online shopping with credit card, online, shopping, paying, cashless, | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019081901647

  • 2019年08月26日
    中国国際スマート産業博覧会「ブラックテクノロジー」が大集合

    26日、スマート産業博の中国電信(チャイナテレコム)の展示ホールで5G(第5世代移動通信システム)のバーチャルオンラインショッピングを体験する来場者。中国重慶市で26日開幕した中国国際スマート産業博覧会には、遠隔運転や3Dプリント、スマートロボット、遠隔救急支援などの画期的で先進的な「ブラックテクノロジー」が次々と登場、来場者はインテリジェント技術を活用したライフスタイルを一足早く体験した。(重慶=新華社記者/劉潺)=2019(令和元)年8月26日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019082800582

  • 2019年11月11日
    Packages are sorted for delivery on Singles Day in Beijing, China CHINA E-COMMERCE

    Chinese delivery drivers sort through packages purchased online to be delivered on China‘s “Singles Day“ in Beijing on Monday, November 11, 2019. Created in the 1990s by students to celebrate their pride in being single, Singles Day has become the world‘s busiest online shopping day with retailers offering huge discounts on popular consumer goods. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019111202879

  • 2019年11月11日
    Chinese visit a shopping mall on China‘s “Singles Day“ in Beijing China CHINA SHOPPING

    Chinese visit an international shopping mall on China‘s “Singles Day“ in Beijing on Monday, November 11, 2019. Created in the 1990s by students to celebrate their pride in being single, Singles Day has become the world‘s busiest online shopping day with retailers offering huge discounts on popular consumer goods. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019111202884

  • 2019年11月11日
    Packages are sorted for delivery on Singles Day in Beijing, China CHINA E-COMMERCE

    Chinese logistic staff and delivery drivers sort through packages purchased online to be delivered on China‘s “Singles Day“ in Beijing on Monday, November 11, 2019. Created in the 1990s by students to celebrate their pride in being single, Singles Day has become the world‘s busiest online shopping day with retailers offering huge discounts on popular consumer goods. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019111202889

  • 2019年11月11日
    Chinese delivery drivers wait for packages on Singles Day in Beijing, China CHINA E-COMMERCE

    Chinese delivery drivers wait for orders to pickup and deliver packages on China‘s “Singles Day“ in Beijing on Monday, November 11, 2019. Created in the 1990s by students to celebrate their pride in being single, Singles Day has become the world‘s busiest online shopping day with retailers offering huge discounts on popular consumer goods. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019111202724

  • 2019年11月11日
    Chinese visit a shopping mall on China‘s “Singles Day“ in Beijing China CHINA SHOPPING

    Chinese visit an international shopping mall on China‘s “Singles Day“ in Beijing on Monday, November 11, 2019. Created in the 1990s by students to celebrate their pride in being single, Singles Day has become the world‘s busiest online shopping day with retailers offering huge discounts on popular consumer goods. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019111202779

  • 2019年11月11日
    Chinese visit a shopping mall on China‘s “Singles Day“ in Beijing China CHINA SHOPPING

    Chinese visit an international shopping mall on China‘s “Singles Day“ in Beijing on Monday, November 11, 2019. Created in the 1990s by students to celebrate their pride in being single, Singles Day has become the world‘s busiest online shopping day with retailers offering huge discounts on popular consumer goods. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019111202776

  • 2019年11月11日
    Chinese visit a shopping mall on China‘s “Singles Day“ in Beijing China CHINA SHOPPING

    Chinese visit an international shopping mall on China‘s “Singles Day“ in Beijing on Monday, November 11, 2019. Created in the 1990s by students to celebrate their pride in being single, Singles Day has become the world‘s busiest online shopping day with retailers offering huge discounts on popular consumer goods. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019111202853

  • 2019年11月11日
    Packages are sorted for delivery on Singles Day in Beijing, China CHINA E-COMMERCE

    Chinese logistic staff and delivery drivers sort through packages purchased online to be delivered on China‘s “Singles Day“ in Beijing on Monday, November 11, 2019. Created in the 1990s by students to celebrate their pride in being single, Singles Day has become the world‘s busiest online shopping day with retailers offering huge discounts on popular consumer goods. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019111202719

  • 2019年11月11日
    Chinese visit a shopping mall on China‘s “Singles Day“ in Beijing China CHINA SHOPPING

    Chinese visit an international shopping mall on China‘s “Singles Day“ in Beijing on Monday, November 11, 2019. Created in the 1990s by students to celebrate their pride in being single, Singles Day has become the world‘s busiest online shopping day with retailers offering huge discounts on popular consumer goods. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019111202709

  • 2019年11月11日
    Packages are sorted for delivery on Singles Day in Beijing, China CHINA E-COMMERCE

    Chinese delivery drivers sort through packages purchased online to be delivered on China‘s “Singles Day“ in Beijing on Monday, November 11, 2019. Created in the 1990s by students to celebrate their pride in being single, Singles Day has become the world‘s busiest online shopping day with retailers offering huge discounts on popular consumer goods. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019111202790

  • 2019年11月11日
    Chinese visit a shopping mall on China‘s “Singles Day“ in Beijing China CHINA SHOPPING

    Chinese visit an international shopping mall on China‘s “Singles Day“ in Beijing on Monday, November 11, 2019. Created in the 1990s by students to celebrate their pride in being single, Singles Day has become the world‘s busiest online shopping day with retailers offering huge discounts on popular consumer goods. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019111202797

  • 2019年11月11日
    Chinese visit a shopping mall on China‘s “Singles Day“ in Beijing China CHINA SHOPPING

    Chinese visit an international shopping mall on China‘s “Singles Day“ in Beijing on Monday, November 11, 2019. Created in the 1990s by students to celebrate their pride in being single, Singles Day has become the world‘s busiest online shopping day with retailers offering huge discounts on popular consumer goods. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019111202774

  • 2019年11月11日
    Packages are sorted for delivery on Singles Day in Beijing, China CHINA E-COMMERCE

    Chinese logistic staff and delivery drivers sort through packages purchased online to be delivered on China‘s “Singles Day“ in Beijing on Monday, November 11, 2019. Created in the 1990s by students to celebrate their pride in being single, Singles Day has become the world‘s busiest online shopping day with retailers offering huge discounts on popular consumer goods. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019111202768

  • 2019年11月11日
    Chinese visit a shopping mall on China‘s “Singles Day“ in Beijing China CHINA SHOPPING

    Chinese visit an international shopping mall on China‘s “Singles Day“ in Beijing on Monday, November 11, 2019. Created in the 1990s by students to celebrate their pride in being single, Singles Day has become the world‘s busiest online shopping day with retailers offering huge discounts on popular consumer goods. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019111202873

  • 2019年11月11日
    Packages are sorted for delivery on Singles Day in Beijing, China CHINA E-COMMERCE

    Chinese logistic staff and delivery drivers sort through packages purchased online to be delivered on China‘s “Singles Day“ in Beijing on Monday, November 11, 2019. Created in the 1990s by students to celebrate their pride in being single, Singles Day has become the world‘s busiest online shopping day with retailers offering huge discounts on popular consumer goods. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019111202898

  • 2019年11月11日
    Chinese visit a shopping mall on China‘s “Singles Day“ in Beijing China CHINA SHOPPING

    Chinese visit an international shopping mall on China‘s “Singles Day“ in Beijing on Monday, November 11, 2019. Created in the 1990s by students to celebrate their pride in being single, Singles Day has become the world‘s busiest online shopping day with retailers offering huge discounts on popular consumer goods. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019111202741

  • 2019年11月11日
    Chinese visit a shopping mall on China‘s “Singles Day“ in Beijing China CHINA SHOPPING

    Chinese visit an international shopping mall on China‘s “Singles Day“ in Beijing on Monday, November 11, 2019. Created in the 1990s by students to celebrate their pride in being single, Singles Day has become the world‘s busiest online shopping day with retailers offering huge discounts on popular consumer goods. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019111202800

  • 2019年11月11日
    Chinese visit a shopping mall on China‘s “Singles Day“ in Beijing China CHINA SHOPPING

    Chinese visit an international shopping mall on China‘s “Singles Day“ in Beijing on Monday, November 11, 2019. Created in the 1990s by students to celebrate their pride in being single, Singles Day has become the world‘s busiest online shopping day with retailers offering huge discounts on popular consumer goods. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019111202783

  • 2020年02月15日
    中国企業、新型肺炎の影響に対する「免疫力」強化

    15日、南京市のショッピングモールによるオンラインショッピングの広告を見せる市民。新型コロナウイルスによる肺炎の感染で、世界第2位の経済大国である中国に一時的な悪影響が出ているが、国内企業はこの窮地を脱する方法を見つけ、新型肺炎の影響に対する「免疫力」を強化する望みを失っていない。(南京=新華社記者/李博)=2020(令和2)年2月15日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020021916830

  • 2020年02月19日
    Online shopping: buying on account can be complicated

    ILLUSTRATION - 19 February 2020, Brandenburg, Wittenberge: Regarding the Theme Service Report of 30 June 2020: People who buy something on account on the Internet often receive mail from a service provider. This is because many merchants have outsourced payment processing. Photo: Christin Klose/dpa-tmn、クレジット:dpa-tmn/DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020070202929

  • 2020年02月19日
    Online shopping: buying on account can be complicated

    ILLUSTRATION - 19 February 2020, Brandenburg, Wittenberge: Anyone who buys something on account on the Internet often receives mail from a service provider. This is because many merchants have outsourced the payment processing. Photo: Christin Klose/dpa-mag、クレジット:dpa-mag/DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020070208683

  • 2020年03月29日
    ILLUSTRATIONS CORONA VIRUS SNORKELLING MASK

    Illustration picture shows someone making online shopping on Decathlon sports supermarket with the snorkelling mask easybreath model which is used as protection and even with some adaptations as respirators in hospitals, Sunday 29 March 2020. The measures announced on March 18th by the National Security Council to avoid the spread of the Covid-19 will remain two weeks longer untill April 19th.BELGA PHOTO JASPER JACOBS、クレジット:BELGA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020033100542

  • 2020年03月29日
    ILLUSTRATIONS CORONA VIRUS SNORKELLING MASK

    Illustration picture shows someone making online shopping on Decathlon sports supermarket with the snorkelling mask easybreath model which is used as protection and even with some adaptations as respirators in hospitals, Sunday 29 March 2020. The measures announced on March 18th by the National Security Council to avoid the spread of the Covid-19 will remain two weeks longer untill April 19th.BELGA PHOTO JASPER JACOBS、クレジット:BELGA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020033100543

  • 本映像はログイン後にご覧いただけます
    01:22.09
    2020年04月14日
    「新華社」ビッグデータ産業、感染流行の中で新展開貴州省

    中国初の国家ビッグデータ総合試験区である貴州省では新型コロナウイルス感染が発生してから、ビッグデータ産業の一部企業が独自の技術的優位性を活かし、社会全体が感染対策を進める中で、一連の新商品・サービスを開発しており、これまで市場で冷遇されていた既存のものにも成長の好機が訪れている。感染流行によりテレワークやデジタル化転換、オンラインショッピング、オンライン観光、デジタルエンターテインメントに対する社会的需要が爆発的に高まり、ビッグデータ産業の需要も高まっている。同省貴安新区の大学城双創(創新・創業)パークにある貴州数据宝網絡科技(ChinaDataPay)は国有データ資産付加価値サービス事業者で、感染の発生により従来の業務が激減した後、自らの強みを生かして全く新しいサービスの数々を打ち出した。湯寒林(とう・かんりん)総裁によると、オンラインゲームやオンライン医療、オンライン学習などが同社に新たなチャンスをもたらし、第1四半期の売上高は減少どころか2~3割増加したという。「勾勾」(GOUGOU)は貴州樹精英教育科技術が開発した教育ビッグデータプラットフォームで、スマートペンと採点システムで受講者の答案を集め、アルゴリズム分析を通じて学習状況のモニタリングと学習レベルの評価システムを構築している。昨年3月に投入した際には市場ではあまり評価されなかったが今年3月に転機が訪れた。同社の余月清(よ・げつせい)董事長は「今、多くの学校が順番待ちで当社のサービスを購入している」と語った。また余氏は、教育に高い利便性と確実性を提供することが、ビッグデータ産業の同社と同社のサービスが教育業界にもたらす最大の価値であり、感染流行中に学校により良いサービスを提供したことは明らかだとの見方を明らかにした。(記者/劉勤兵、張月琳、潘徳鑫)<映像内容>貴州省の空撮、国家ビッグデータ総合試験区の様子、撮影日:撮影日不明、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020041501261

  • 2020年05月12日
    Free Shipping and Curbside pick up sign in storefront window

    Free Shipping and Curbside pick up sign in storefront window, Chicago, Illinois. .、クレジット:Ruth Hytry/Education Images/Universal Images Group/Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021020305711

  • 2020年09月20日
    China Post Truck is Parked on a Street in Beijing, China

    September 27, 2020, BEIJING, CHINA: A China Post truck is parked outside a post office in Beijing on Sunday, September 27, 2020. As with the rest of the world, online shopping due to the coronavirus has strained delivery services across the country. (Credit Image: © Todd Lee/ZUMA Wire)、クレジット:©Todd Lee/ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021051209568

  • 2020年09月20日
    China Post Truck is Parked on a Street in Beijing, China

    September 27, 2020, BEIJING, CHINA: A China Post truck is parked outside a post office in Beijing on Sunday, September 27, 2020. As with the rest of the world, online shopping due to the coronavirus has strained delivery services across the country. (Credit Image: © Todd Lee/ZUMA Wire)、クレジット:©Todd Lee/ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021051209413

  • 2020年09月20日
    China Post Truck is Parked on a Street in Beijing, China

    September 27, 2020, BEIJING, CHINA: A China Post truck is parked outside a post office in Beijing on Sunday, September 27, 2020. As with the rest of the world, online shopping due to the coronavirus has strained delivery services across the country. (Credit Image: © Todd Lee/ZUMA Wire)、クレジット:©Todd Lee/ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021051209601

  • 2020年09月27日
    China Post Truck is Parked on a Street in Beijing, China CHINA E-COMMERCE

    A China Post truck is parked outside a post office in Beijing on Sunday, September 27, 2020. As with the rest of the world, online shopping due to the coronavirus has strained delivery services across the country. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020100702645

  • 2020年09月27日
    China Post Truck is Parked on a Street in Beijing, China CHINA E-COMMERCE

    A China Post truck is parked outside a post office in Beijing on Sunday, September 27, 2020. As with the rest of the world, online shopping due to the coronavirus has strained delivery services across the country. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020100702775

  • 2020年09月27日
    China Post Truck is Parked on a Street in Beijing, China CHINA E-COMMERCE

    A China Post truck is parked outside a post office in Beijing on Sunday, September 27, 2020. As with the rest of the world, online shopping due to the coronavirus has strained delivery services across the country. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020100702753

  • 2020年10月13日
    6000. DHL Packstation

    13 October 2020, Mecklenburg-Western Pomerania, Rostock: After the official launch of the 6000th DHL Packstation, DHL employee Matthias Peters drops off a parcel. DHL wants to have set up a total of 7000 Packstations in Germany by the first half of 2021. The Packstations are being used more and more frequently, one reason being the increasing online shopping. Photo: Bernd Wüstneck/dpa-Zentralbild/ZB、クレジット:ZB/DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020101500810

  • 2020年10月13日
    DHL Packstation

    13 October 2020, Mecklenburg-Western Pomerania, Rostock: After the official launch of the 6000th DHL Packstation, DHL employee Manuela Knod drops off a parcel. DHL plans to have a total of 7000 Packstations in Germany in the first half of 2021. The Packstations are being used more and more frequently, one reason being the increasing online shopping. Photo: Bernd Wüstneck/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020101500853

  • 2020年10月13日
    6000. DHL Packstation

    13 October 2020, Mecklenburg-Western Pomerania, Rostock: After the official launch of the 6000th DHL Packstation, DHL employee Matthias Peters drops off a parcel. DHL wants to have set up a total of 7000 Packstations in Germany by the first half of 2021. The Packstations are being used more and more frequently, one reason being the increasing online shopping. Photo: Bernd Wüstneck/dpa-Zentralbild/ZB、クレジット:ZB/DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020101500765

  • 2020年10月13日
    6000. DHL Packstation

    13 October 2020, Mecklenburg-Western Pomerania, Rostock: After the official launch of the 6000th DHL Packstation, DHL employee Matthias Peters drops off a parcel. DHL wants to have set up a total of 7000 Packstations in Germany by the first half of 2021. The Packstations are being used more and more frequently, one reason being the increasing online shopping. Photo: Bernd Wüstneck/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020101500858

  • 2020年10月13日
    DHL Packstation

    13 October 2020, Mecklenburg-Western Pomerania, Rostock: After the official launch of the 6000th DHL Packstation, DHL employee Manuela Knod drops off a parcel. DHL plans to have a total of 7000 Packstations in Germany in the first half of 2021. The Packstations are being used more and more frequently, one reason being the increasing online shopping. Photo: Bernd Wüstneck/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020101500688

  • 2020年10月13日
    6000. DHL Packstation

    13 October 2020, Mecklenburg-Western Pomerania, Rostock: After the official launch of the 6000th DHL Packstation, DHL employee Manuela Knod drops off a parcel. DHL plans to have a total of 7000 Packstations in Germany in the first half of 2021. The Packstations are being used more and more frequently, one reason being the increasing online shopping. Photo: Bernd Wüstneck/dpa-Zentralbild/ZB、クレジット:ZB/DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020101500879

  • 2020年10月13日
    DHL Packstation

    13 October 2020, Mecklenburg-Western Pomerania, Rostock: After the official launch of the 6000th DHL Packstation, DHL employee Matthias Peters drops off a parcel. DHL plans to have a total of 7000 Packstations in Germany in the first half of 2021. The Packstations are being used more and more frequently, one reason being the increasing online shopping. Photo: Bernd Wüstneck/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020101500873

  • 2020年10月28日
    Online shopping .

    October 28, 2020, Madrid, Madrid, Spain: A person browses with his computer to make an online purchase, in Madrid (Spain), on October 28, 2020...28 OCTOBER 2020;ONLINE SHOPPING;SHOPS..Jesús Hellín / Europa Press..10/28/2020 (Credit Image: © JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press)、クレジット:©JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※France, Germany , UK and Spain Rights OUT

    商品コード: 2020103000130

  • 2020年10月28日
    Online shopping .

    October 28, 2020, Madrid, Madrid, Spain: A person is about to pay with his credit card for an online purchase made with his computer on a shop‘s website, in Madrid (Spain), on 28 October 2020...28 OCTOBER 2020;ONLINE SHOPPING;SHOPS..Jesús Hellín / Europa Press..10/28/2020 (Credit Image: © JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press)、クレジット:©JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※France, Germany , UK and Spain Rights OUT

    商品コード: 2020103000220

  • 2020年10月28日
    Online shopping .

    October 28, 2020, Madrid, Madrid, Spain: A person looks at fashion items on his mobile phone on the website of an online fashion shop in Madrid, Spain, on 28 October 2020...28 OCTOBER 2020;ONLINE SHOPPING;SHOPS..Jesús Hellín / Europa Press..10/28/2020 (Credit Image: © JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press)、クレジット:©JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※France, Germany , UK and Spain Rights OUT

    商品コード: 2020103000253

  • 2020年10月28日
    Online shopping .

    October 28, 2020, Madrid, Madrid, Spain: A person browses with his computer to make an online purchase, in Madrid (Spain), on October 28, 2020...28 OCTOBER 2020;ONLINE SHOPPING;SHOPS..Jesús Hellín / Europa Press..10/28/2020 (Credit Image: © JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press)、クレジット:©JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※France, Germany , UK and Spain Rights OUT

    商品コード: 2020103002504

  • 2020年10月28日
    Online shopping .

    October 28, 2020, Madrid, Madrid, Spain: A person is about to pay with his credit card for an online purchase made with his computer on a shop‘s website, in Madrid (Spain), on 28 October 2020...28 OCTOBER 2020;ONLINE SHOPPING;SHOPS..Jesús Hellín / Europa Press..10/28/2020 (Credit Image: © JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press)、クレジット:©JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※France, Germany , UK and Spain Rights OUT

    商品コード: 2020103000157

  • 2020年10月28日
    Online shopping .

    October 28, 2020, Madrid, Madrid, Spain: A person browses with his computer to make an online purchase, in Madrid (Spain), on October 28, 2020...28 OCTOBER 2020;ONLINE SHOPPING;SHOPS..Jesús Hellín / Europa Press..10/28/2020 (Credit Image: © JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press)、クレジット:©JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※France, Germany , UK and Spain Rights OUT

    商品コード: 2020103000209

  • 2020年10月28日
    Online shopping .

    October 28, 2020, Madrid, Madrid, Spain: A person browses with his computer to make an online purchase, in Madrid (Spain), on October 28, 2020...28 OCTOBER 2020;ONLINE SHOPPING;SHOPS..Jesús Hellín / Europa Press..10/28/2020 (Credit Image: © JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press)、クレジット:©JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※France, Germany , UK and Spain Rights OUT

    商品コード: 2020103000211

  • 2020年10月28日
    Online shopping .

    October 28, 2020, Madrid, Madrid, Spain: A person browses with his computer to make an online purchase, in Madrid (Spain), on October 28, 2020...28 OCTOBER 2020;ONLINE SHOPPING;SHOPS..Jesús Hellín / Europa Press..10/28/2020 (Credit Image: © JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press)、クレジット:©JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※France, Germany , UK and Spain Rights OUT

    商品コード: 2020103000194

  • 2020年10月28日
    Online shopping .

    October 28, 2020, Madrid, Madrid, Spain: A person browses with his computer to make an online purchase, in Madrid (Spain), on October 28, 2020...28 OCTOBER 2020;ONLINE SHOPPING;SHOPS..Jesús Hellín / Europa Press..10/28/2020 (Credit Image: © JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press)、クレジット:©JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※France, Germany , UK and Spain Rights OUT

    商品コード: 2020103000096

  • 2020年10月28日
    Online shopping .

    October 28, 2020, Madrid, Madrid, Spain: A person browses with his computer to make an online purchase, in Madrid (Spain), on October 28, 2020...28 OCTOBER 2020;ONLINE SHOPPING;SHOPS..Jesús Hellín / Europa Press..10/28/2020 (Credit Image: © JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press)、クレジット:©JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※France, Germany , UK and Spain Rights OUT

    商品コード: 2020103000210

  • 2020年10月28日
    Online shopping .

    October 28, 2020, Madrid, Madrid, Spain: A person browses with his computer through the website of a fashion store to make an online purchase, in Madrid (Spain), on October 28, 2020...28 OCTOBER 2020;ONLINE SHOPPING;SHOPS..Jesús Hellín / Europa Press..10/28/2020 (Credit Image: © JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press)、クレジット:©JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※France, Germany , UK and Spain Rights OUT

    商品コード: 2020103000229

  • 2020年10月28日
    Online shopping .

    October 28, 2020, Madrid, Madrid, Spain: A person browses with his computer to make an online purchase, in Madrid (Spain), on October 28, 2020...28 OCTOBER 2020;ONLINE SHOPPING;SHOPS..Jesús Hellín / Europa Press..10/28/2020 (Credit Image: © JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press)、クレジット:©JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※France, Germany , UK and Spain Rights OUT

    商品コード: 2020103000338

  • 2020年10月28日
    Online shopping .

    October 28, 2020, Madrid, Madrid, Spain: A person browses with his computer to make an online purchase, in Madrid (Spain), on October 28, 2020...28 OCTOBER 2020;ONLINE SHOPPING;SHOPS..Jesús Hellín / Europa Press..10/28/2020 (Credit Image: © JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press)、クレジット:©JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※France, Germany , UK and Spain Rights OUT

    商品コード: 2020103002086

  • 2020年10月28日
    Online shopping .

    October 28, 2020, Madrid, Madrid, Spain: A person looks at fashion items on his mobile phone on the website of an online fashion shop in Madrid, Spain, on 28 October 2020...28 OCTOBER 2020;ONLINE SHOPPING;SHOPS..Jesús Hellín / Europa Press..10/28/2020 (Credit Image: © JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press)、クレジット:©JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※France, Germany , UK and Spain Rights OUT

    商品コード: 2020103000136

  • 2020年10月28日
    Online shopping .

    October 28, 2020, Madrid, Madrid, Spain: A person looks at fashion items on his mobile phone on the website of an online fashion shop in Madrid, Spain, on 28 October 2020...28 OCTOBER 2020;ONLINE SHOPPING;SHOPS..Jesús Hellín / Europa Press..10/28/2020 (Credit Image: © JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press)、クレジット:©JesúS HellíN/Contacto via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※France, Germany , UK and Spain Rights OUT

    商品コード: 2020103000283

  • 2020年11月04日
    CHINA NANJING PARCELS PEAK

    A forklift driver works in a distribution center of Suning, a major e-commerce player in China, in Nanjing in east China‘s Jiangsu province Wednesday, Nov. 04, 2020. A total of 2.9 billion parcels are expected during the November online shopping spree.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020110407163

  • 2020年11月04日
    CHINA NANJING PARCELS PEAK

    Workers labor in a distribution center of Suning, a major e-commerce player in China, in Nanjing in east China‘s Jiangsu province Wednesday, Nov. 04, 2020. A total of 2.9 billion parcels are expected during the November online shopping spree.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020110500016

  • 2020年11月04日
    CHINA NANJING PARCELS PEAK

    A woman works in a distribution center of Suning, a major e-commerce player in China, in Nanjing in east China‘s Jiangsu province Wednesday, Nov. 04, 2020. A total of 2.9 billion parcels are expected during the November online shopping spree.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020110500019

  • 2020年11月04日
    CHINA NANJING PARCELS PEAK

    Workers labor in a distribution center of Suning, a major e-commerce player in China, in Nanjing in east China‘s Jiangsu province Wednesday, Nov. 04, 2020. A total of 2.9 billion parcels are expected during the November online shopping spree.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020110500020

  • 2020年11月04日
    CHINA NANJING PARCELS PEAK

    Workers labor in a distribution center of Suning, a major e-commerce player in China, in Nanjing in east China‘s Jiangsu province Wednesday, Nov. 04, 2020. A total of 2.9 billion parcels are expected during the November online shopping spree.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020110407155

  • 2020年11月04日
    CHINA NANJING PARCELS PEAK

    Workers labor in a distribution center of Suning, a major e-commerce player in China, in Nanjing in east China‘s Jiangsu province Wednesday, Nov. 04, 2020. A total of 2.9 billion parcels are expected during the November online shopping spree.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020110500014

  • 2020年11月04日
    CHINA NANJING PARCELS PEAK

    Workers labor in a distribution center of Suning, a major e-commerce player in China, in Nanjing in east China‘s Jiangsu province Wednesday, Nov. 04, 2020. A total of 2.9 billion parcels are expected during the November online shopping spree.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020110500015

  • 2020年11月04日
    CHINA NANJING PARCELS PEAK

    A worker works in a distribution center of Suning, a major e-commerce player in China, in Nanjing in east China‘s Jiangsu province Wednesday, Nov. 04, 2020. A total of 2.9 billion parcels are expected during the November online shopping spree.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020110500017

  • 2020年11月04日
    CHINA NANJING PARCELS PEAK

    A worker works in a distribution center of Suning, a major e-commerce player in China, in Nanjing in east China‘s Jiangsu province Wednesday, Nov. 04, 2020. A total of 2.9 billion parcels are expected during the November online shopping spree.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020110407156

  • 2020年11月04日
    CHINA NANJING PARCELS PEAK

    Workers labor in a distribution center of Suning, a major e-commerce player in China, in Nanjing in east China‘s Jiangsu province Wednesday, Nov. 04, 2020. A total of 2.9 billion parcels are expected during the November online shopping spree.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020110500013

  • 2020年11月04日
    CHINA NANJING PARCELS PEAK

    A man works in a distribution center of Suning, a major e-commerce player in China, in Nanjing in east China‘s Jiangsu province Wednesday, Nov. 04, 2020. A total of 2.9 billion parcels are expected during the November online shopping spree.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020110500011

  • 2020年11月04日
    CHINA NANJING PARCELS PEAK

    Workers labor in a distribution center of Suning, a major e-commerce player in China, in Nanjing in east China‘s Jiangsu province Wednesday, Nov. 04, 2020. A total of 2.9 billion parcels are expected during the November online shopping spree.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020110407164

  • 2020年11月04日
    CHINA NANJING PARCELS PEAK

    A man works in a distribution center of Suning, a major e-commerce player in China, in Nanjing in east China‘s Jiangsu province Wednesday, Nov. 04, 2020. A total of 2.9 billion parcels are expected during the November online shopping spree.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020110407165

  • 2020年11月04日
    CHINA NANJING PARCELS PEAK

    Workers labor in a distribution center of Suning, a major e-commerce player in China, in Nanjing in east China‘s Jiangsu province Wednesday, Nov. 04, 2020. A total of 2.9 billion parcels are expected during the November online shopping spree.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020110407157

  • 2020年11月04日
    CHINA NANJING PARCELS PEAK

    A man works in a distribution center of Suning, a major e-commerce player in China, in Nanjing in east China‘s Jiangsu province Wednesday, Nov. 04, 2020. A total of 2.9 billion parcels are expected during the November online shopping spree.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020110407167

  • 2020年11月10日
    CHINA NANCHANG PASSENGER TRAINS FOR FREIGHT

    A worker loads parcels onto an express train at a railway station in Nanchang in central China‘s Jiangxi province Tuesday, Nov. 10, 2020. China‘s railways will put bullet trains to carry the parcels to handle the huge demand during the November online shopping spree.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020111105127

  • 2020年11月10日
    CHINA NANCHANG PASSENGER TRAINS FOR FREIGHT

    Workers load parcels onto an express train at a railway station in Nanchang in central China‘s Jiangxi province Tuesday, Nov. 10, 2020. China‘s railways will put bullet trains to carry the parcels to handle the huge demand during the November online shopping spree.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020111105128

  • 2020年11月10日
    CHINA NANCHANG PASSENGER TRAINS FOR FREIGHT

    Workers load parcels onto an express train at a railway station in Nanchang in central China‘s Jiangxi province Tuesday, Nov. 10, 2020. China‘s railways will put bullet trains to carry the parcels to handle the huge demand during the November online shopping spree.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020111105129

  • 2020年11月10日
    CHINA NANCHANG PASSENGER TRAINS FOR FREIGHT

    Workers load parcels onto an express train at a railway station in Nanchang in central China‘s Jiangxi province Tuesday, Nov. 10, 2020. China‘s railways will put bullet trains to carry the parcels to handle the huge demand during the November online shopping spree.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020111105130

  • 2020年11月10日
    CHINA NANCHANG PASSENGER TRAINS FOR FREIGHT

    A worker loads parcels onto an express train at a railway station in Nanchang in central China‘s Jiangxi province Tuesday, Nov. 10, 2020. China‘s railways will put bullet trains to carry the parcels to handle the huge demand during the November online shopping spree.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020111105126

  • 2020年11月10日
    電子商取引で活気づく「石炭の町」黒竜江省双鴨山市

    10日、双鴨山市の「松鼠兜兜」社区(コミュニティー)ECプラットフォームで、オンラインショッピングのホームページを見せるスタッフ。中国東北部の重要な石炭生産拠点となっている黒竜江省双鴨山市ではここ数年、電子商取引(EC)を積極的に発展させるなどして都市振興の新たな道を模索している。同市は電子商務発展サービスセンターを設置し、ECイノベーション・起業支援センターに入居した起業者が家賃免除や財政補助、人材育成、運営から販売促進まで一貫したサービスを受けられるようにした。市内の宅配便取扱量は今年第1~3四半期(1~9月)に前年同期比46・6%増の399万8500個に達した。(ハルビン=新華社記者/孫暁宇)=2020(令和2)年11月10日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020111806423

  • 2020年11月11日
    Hong Kong News - November 11, 2020

    November 11, 2020, Beijing, China: Workers sort out packages for delivery at JD‘s Yizhuang Smart Delivery Station in Beijing, China, on Wed. Nov 11, 2020. Nov 11 is the Singles‘ Day shopping festival, which started by Alibaba Group‘s Tmall, and now become the biggest online shopping spree for all China‘s e-commerce businesses. 11NOV20 SCMP/Simon Song (Credit Image: © Simon Song/South China Morning Post via ZUMA Wire)、クレジット:©Simon Song/South China Morning Post via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021051802071

  • 2020年11月11日
    CHINA HANGZHOU ONLINE SHOPPING SPREE

    A worker prints waybills for parcels at the warehouse of an e-commerce shop in Hangzhou in east China‘s Zhejiang province Wednesday, Nov. 11, 2020.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020111110793

  • 2020年11月11日
    CHINA HANGZHOU ONLINE SHOPPING SPREE

    A worker pastes waybills onto parcels at the warehouse of an e-commerce shop in Hangzhou in east China‘s Zhejiang province Wednesday, Nov. 11, 2020.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020111110794

  • 2020年11月11日
    CHINA HANGZHOU TMALL ONLINE SHOPPING FESTIVAL

    A screen shows the total number of the 2.25 deals of the 11-day Tmall online shopping festival in Hangzhou in east China‘s Zhejiang province Wednesday, Nov. 11, 2020.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020111202504

  • 2020年11月11日
    Hong Kong News - November 11, 2020

    November 11, 2020, Beijing, China: Workers sort out packages for delivery at JD‘s Yizhuang Smart Delivery Station in Beijing, China, on Wed. Nov 11, 2020. Nov 11 is the Singles‘ Day shopping festival, which started by Alibaba Group‘s Tmall, and now become the biggest online shopping spree for all China‘s e-commerce businesses. 11NOV20 SCMP/Simon Song (Credit Image: © Simon Song/South China Morning Post via ZUMA Wire)、クレジット:©Simon Song/South China Morning Post via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021041204107

  • 2020年11月11日
    CHINA HANGZHOU TMALL ONLINE SHOPPING FESTIVAL

    A screen shows the total transaction volumn of 497 billion yuan (74 billion dollars) near the concluding minute of the 11-day Tmall online shopping festival in Hangzhou in east China‘s Zhejiang province Wednesday, Nov. 11, 2020.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020111202503

  • 2020年11月11日
    CHINA HANGZHOU TMALL ONLINE SHOPPING FESTIVAL

    A screen shows the total number of the 2.25 deals of the 11-day Tmall online shopping festival in Hangzhou in east China‘s Zhejiang province Wednesday, Nov. 11, 2020.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020111202506

  • 2020年11月11日
    CHINA HANGZHOU ONLINE SHOPPING SPREE

    Workers load parcels onto an express train at a railway station in Nanchang in central China‘s Jiangxi province Tuesday, Nov. 10, 2020. China‘s railways will put bullet trains to carry the parcels to handle the huge demand during the November online shopping spree.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020111110792

  • 2020年11月11日
    CHINA HANGZHOU ONLINE SHOPPING SPREE

    A worker pastes waybills onto parcels at the warehouse of an e-commerce shop in Hangzhou in east China‘s Zhejiang province Wednesday, Nov. 11, 2020.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020111110797

  • 2020年11月11日
    CHINA HANGZHOU ONLINE SHOPPING SPREE

    A worker arranges outgoing parcels at the warehouse of an e-commerce shop in Hangzhou in east China‘s Zhejiang province Wednesday, Nov. 11, 2020.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020111110795

  • 2020年11月11日
    CHINA HANGZHOU ONLINE SHOPPING SPREE

    A worker pastes waybills onto parcels at the warehouse of an e-commerce shop in Hangzhou in east China‘s Zhejiang province Wednesday, Nov. 11, 2020.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2020111110796

  • 1
  • 2
  • 3