- ガントリークレーン
- 令和
- 画家
- 平成
- 映画
- イギリス王室
- がん
- 英王室
- フランス
- 記者
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |
「ガント」の写真・グラフィックス・映像
- 提供元
- 日付
- 種類
- 向き
- カテゴリ
- 色
- 提供元
- 共同通信社 0
- 国内提供元 0
- 海外提供元 0
- 日付
- 24時間以内 0
- 48時間以内 1
- 72時間以内 1
- 7日以内 5
- 30日以内 862
- 1年以内 9592
- 期間を指定 23157
- 日付指定なし 23157
- 種類
- 写真 23016
- グラフィックス 97
- 映像 44
- 向き
- 縦 6730
- 横 16272
- 正方形 65
- カテゴリ
- ニュース
- スポーツ
- エンターテインメント
- 教育向け
- カテゴリ指定なし
- 色
- カラー 22441
- モノクロ 716
- 古い順
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 古い順
本画像はログイン後にご覧いただけます
-French cook talking with two children by Bertall, 1820-1882, Paris, Soyons, France, Europe, 19th century.French cook talking with two children by Bertall, 1820-1882, Paris, Soyons, France, Europe, 19th century.According to other contemporaries, Bertall has as an illustrator strong originality and as a cartoonist perhaps less finesse and elegance as Gavarni and less grotesque than Daumier, but he is sparkling with gaiety and originality. food and drink, liszt gourmet archive.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020071406017
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Having a drink by Bertall, 1820-1882, Paris, Soyons, France, Europe, 19th century.Having a drink by Bertall, 1820-1882, Paris, Soyons, France, Europe, 19th century. According to other contemporaries, Bertall has as an illustrator strong originality and as a cartoonist perhaps less finesse and elegance as Gavarni and less grotesque than Daumier, but he is sparkling with gaiety and originality. food and drink, man, woman, cup and saucer, interior, liszt gourmet archive.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020071406029
本画像はログイン後にご覧いただけます
-F. Ambrose Clark.F. Ambrose Clark. Artist: Robert Henri (American, Cincinnati, Ohio 1865-1929 New York). Dimensions: 77 5/8 x 38 1/4 in. (197.2 x 97.2 cm). Date: 1904.This elegant portrait was commissioned by the wealthy family of F. Ambrose Clark (1880-1964), a gentleman jockey and, later, a successful breeder of racehorses. Henri was the leader of the Ashcan School and a mentor to other members. Although he painted some urban scenes of the sort they preferred, he was more active as a portraitist, often, as here, enlisting the style of Diego Velázquez, which had also inspired John Singer Sargent and William Merritt Chase. Naturalistic demeanor, flattened space, broad brushwork, and a monochromatic palette are hallmarks of that style. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020040103938
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Ottoman Empire.Ottoman Empire. Sultan welcoming the Council members in the courtroom Topkapi Palace. Istanbul. Turkey. Nineteenth-century colored engraving.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051102348
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Servant greets his master. Engraving, 1845.Servant greets his master. Engraving, 1845.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019091800179
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Michiyuki tamagawa no danMichiyuki tamagawa no dan, On the way to Tamagawa., Torii, Kiyonaga, 1752-1815, artist, [between 1785 and 1789], 1 print : woodcut, color ; 25.8 x 19 cm., Print shows a man squatting next to a stream with a long piece of cloth in his hands, which he may be washing, and a woman standing next to him, also holding a long piece of cloth. They may be servants of the more elegantly dressed woman standing on the right holding a fan.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019111302562
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Jonas Vaitys (1903-1963). Lithuanian painter. The cream of the society, 1937. National Gallery of Art. Vilnius, Lithuania.Jonas Vaitys (1903-1963). Lithuanian painter. The cream of the society, 1937. National Gallery of Art. Vilnius, Lithuania.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019091801135
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Portrait of delegationPortrait of delegation, along with T.J. Morgan;includes key to identifications.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2020041301378
本画像はログイン後にご覧いただけます
-★Robert Nanteuil (French, 1623-1678) after Philippe de Champaigne (French, 1602 - 1674). Portrait of Henri de la Tour d‘ARobert Nanteuil (French, 1623-1678) after Philippe de Champaigne (French, 1602 - 1674). Portrait of Henri de la Tour d‘Auvergne, Vicomte de Turenne, 17th century. Engraving on laid paper. Plate: 378 mm x 288 mm (14.88 in. x 11.34 in.). .、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2020072801100
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Tsar Nicholas I (1796-1855), 1843, Oil on canvas. A. P SCHWABE . Alexander Schwabe . NICHOLAS I OF RUSSIA.Tsar Nicholas I (1796-1855), 1843, Oil on canvas. Museum: HISTORICAL MUSEUM, MOSCU, RUSSIA. Author: A. P SCHWABE. NICHOLAS I OF RUSSIA.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051504016
本画像はログイン後にご覧いただけます
-‘Portrait of Carl maria von Weber‘, 19th century.‘Portrait of Carl maria von Weber‘, 19th century. Museum: Society Friends of Music, VIENA, AUSTRIA.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051504450
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Vytautas Ciplijauskas (b.1927). Lithuanian painter. Singer Marijona Rakauskaite and artist Liudas Truikys, 1972-1974. National GVytautas Ciplijauskas (b.1927). Lithuanian painter. Singer Marijona Rakauskaite and artist Liudas Truikys, 1972-1974. National Gallery of Art. Vilnius. Lithuania.、クレジット:Album/© Kazimiera Zimblyté,VEGAP/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019091705324
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Meeting of aristocratic families in the living room. Colored engraving by George Scott, 1892.Meeting of aristocratic families in the living room. Colored engraving by George Scott, 1892.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042705246
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Jacobo de‘Barberi (1460-1516).Jacobo de‘Barberi (1460-1516). Italian painter. Still-Life with Partridge and Gauntlets, 1504. Alte Pinakothek. Munich. Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020060208104
本画像はログイン後にご覧いただけます
-JOHN OF GAUNT‘S GATEWAY, TUTBURY CASTLE.JOHN OF GAUNT‘S GATEWAY, TUTBURY CASTLE. A largely ruinous medieval castle at Tutbury, Staffordshire, England, in the ownership of the Duchy of Lancaster. Tutbury Castle became the headquarters of Henry de Ferrers and was the centre of the wapentake of Appletree, which included Duffield Frith. Apart from the 12th century chapel the ruins date from the 14th and 15th centuries when the castle was rebuilt. Mary, Queen of Scots, was imprisoned in the castle in the 16th century. UK.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020060208867
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Leisure Time in an Elegant Setting.Leisure Time in an Elegant Setting. Artist: Pieter de Hooch (Dutch, Rotterdam 1629-1684 Amsterdam). Dimensions: Extended canvas 22 15/16 x 27 5/16 in. (58.3 x 69.4 cm); original visible painted surface 21 5/8 x 26 in. (55 x 66 cm). Date: ca. 1663-65.Like his contemporary Johannes Vermeer, Pieter de Hooch played a pioneering role in the advancement of genre painting in seventeenth century Holland. He was especially gifted as a painter of interiors--complex spatial arrangements stunningly beautiful in the manipulation of light. The Lehman picture is richly decorated with a marble floor and gilt-leather wall coverings, articulated by diffuse light from the window at left. The merry dialogue in the near ground is foiled by the mysterious encounter of a young man and elderly bearded figure in the antechamber and vestibule. De Hooch achieves extraordinary clarity and geometry in this grandly 、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031704979
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Parts of armor: helmet, vambrace or forearm guards and gauntlet. Ca. 1550-1560. Italy. Knights‘ Hall. The State Hermitage MuseumParts of armor: helmet, vambrace or forearm guards and gauntlet. Ca. 1550-1560. Italy. Knights‘ Hall. The State Hermitage Museum. Saint Petersburg. Russia.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019101502301
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Pergamon Altar.Pergamon Altar. Yadegar Asisi (born 1955). Artistic attempt to restore the North Frieze using the part of the frieze not shown in the panorama in order to complete the figures and scenes. An armored God, probably Eter, fight with a giant. Pergamon Museum. Berlin. Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052902863
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Pergamon Altar.Pergamon Altar. Yadegar Asisi (born 1955). Artistic attempt to restore the North Frieze using the part of the frieze not shown in the panorama in order to complete the figures and scenes. A winged goddess nailed a spear in the chest of his opponent, probably Hemera, and an armored God fight with a giant with armor and spear, probably Eter. Pergamon Museum. Berlin. Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052902879
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Pergamon Altar.Pergamon Altar. Yadegar Asisi (born 1955). Artistic attempt to restore the North Frieze using the part of the frieze not shown in the panorama in order to complete the figures and scenes. Gigantomachy. A giant fighting with the sea god Poseidon. Detail. Pergamon Museum. Berlin. Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052902889
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Pergamon Altar.Pergamon Altar. Yadegar Asisi (born 1955). Artistic attempt to restore the North Frieze using the part of the frieze not shown in the panorama in order to complete the figures and scenes. Gigantomachy. Goddess, identified as Nyx, with a pot in hand to be used as a projectile, surrounded by snakes. Pergamon Museum. Berlin. Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052902919
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Pergamon Altar.Pergamon Altar. Yadegar Asisi (born 1955). Artistic attempt to restore the North Frieze using the part of the frieze not shown in the panorama in order to complete the figures and scenes. Gigantomachy. Goddess Keto with a lion attack the giants. Pergamon Museum. Berlin. Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052902947
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Odalisque. Dated: 1825. Medium: lithograph.Odalisque. Dated: 1825. Medium: lithograph. Museum: National Gallery of Art, Washington DC. Author: JEAN AUGUSTE DOMINIQUE INGRES.、クレジット:Album/National Gallery of Art,Washington DC/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031103118
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Portrait of Count Nikolay Guryev.‘Portrait of Count Nikolay Guryev‘. France, 1821. Dimensions: 107x86 cm. Museum: State Hermitage, St. Petersburg. Author: Jean-Auguste-Dominique Ingres.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031103194
本画像はログイン後にご覧いただけます
-ARTE GRIEGO-ARCAICO.ARTE GRIEGO-ARCAICO. GRECIA. “TESORO DE SIFNIOS“ (SIPHNOS). Realizado en el 525 a. C. en estilo jónico. Detalle del friso en el que aparece representada una GIGANTOMAQUIA entre los dioses y los gigantes rebeldes en el Olimpo. DELFOS. Región de la Grecia Central.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020112711224
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Francisco de Goya (Spanish, 1746-1828).Francisco de Goya (Spanish, 1746-1828). Barbarians! (Bárbaros!), 1810-1815, printed 1863. From The Disasters of War (Los Desastres de la Guerra). Etching and aquatint.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020041701536
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Francisco de Goya (Spanish, 1746-1828).Francisco de Goya (Spanish, 1746-1828). On Account of a Knife (Por una Navaja), 1810-1815, printed 1863. From The Disasters of War (Los Desastres de la Guerra). Etching and aquatint.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020041701563
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Francisco de Goya (Spanish, 1746-1828).Francisco de Goya (Spanish, 1746-1828). Mejor es holgar. (It is better to be lazy.), 1796-1797. From Los Caprichos, no. 73. Etching, burnished aquatint, and burin on cream laid paper. Plate: 215 mm x 150 mm (8.46 in. x 5.91 in.).、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020041701583
本画像はログイン後にご覧いただけます
-TUNGANS AND KALMUKS OP KULDJA.TUNGANS AND KALMUKS OP KULDJA.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021021009775
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Portrait of Sir Thomas Chaloner.‘Portrait of Sir Thomas Chaloner‘. Flanders, Late 1630s. Dimensions: 104x81,5 cm. Museum: State Hermitage, St. Petersburg. Author: Anthony van Dyck.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020032602143
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Beato of Ferdinand I (codex).Beato of Ferdinand I (codex). Comments on the Apocalypse. 11th century. Nabucodonosor punishing those who do not pray. Madrid, National Library. Author: BEATO DE LIEBANA. Location: BIBLIOTECA NACIONAL-COLECCION. MADRID. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020032602163
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Max Jacob (1876-1944). Date/Period: 1911/1922. Oil on canvas. Width: 60.3 cm. Height: 92.7 cm.Max Jacob (1876-1944). Date/Period: 1911/1922. Oil on canvas. Width: 60.3 cm. Height: 92.7 cm. Author: Amedeo Modigliani.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020032602550
本画像はログイン後にご覧いただけます
-M. Dermilly painterM. Dermilly painter by Bertall, 1820-1882, Paris, Soyons, France, Europe, 19th century. According to other contemporaries, Bertall has as an illustrator strong originality and as a cartoonist perhaps less finesse and elegance as Gavarni and less grotesque than Daumier, but he is sparkling with gaiety and originality. painter, easel, brush, palette, painting, beard.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020060508430
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Emperor Napoleon in His Study at the Tuileries.The Emperor Napoleon in His Study at the Tuileries. Date/Period: 1812. Painting. Oil on canvas. Height: 2,039 mm (80.27 in); Width: 1,251 mm (49.25 in). Author: JACQUES LOUIS DAVID.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020030304091
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Pergamon Altar.Pergamon Altar. Built by order of Eumenes II Soter. 164-156 BC. Marble and limestone. Gigantomachy. South frieze. Goddess Rhea or Cybele riding on a lion next to goddess Adrasteia. Pergamon Museum. Berlin. Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052203749
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Atahualpa (1497-1533).Atahualpa (1497-1533). Inca Emperor. Submission of the last Inca emperor to the spanish embassy of Francisco Pizarro, led by Hernando de Soto. Colored engraving, 1807.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020050801961
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Sleep Overcomes Them, plate 34 from Los Caprichos.Sleep Overcomes Them, plate 34 from Los Caprichos. Francisco José de Goya y Lucientes; Spanish, 1746-1828. Date: 1797-1799. Dimensions: 190 x 136 mm (image); 216 x 151 mm (plate); 301 x 206 mm (sheet). Etching and aquatint on ivory laid paper. Origin: Spain. Museum: The Chicago Art Institute, Chicago, USA.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042301442
本画像はログイン後にご覧いただけます
-No One Has Seen Us, plate 79 from Los Caprichos.No One Has Seen Us, plate 79 from Los Caprichos. Francisco José de Goya y Lucientes; Spanish, 1746-1828. Date: 1797-1799. Dimensions: 190 x 137 mm (image); 215 x 153 mm (plate); 262 x 202 mm (sheet). Etching, burnished aquatint, and burin on white laid paper with title and number in pencil. Origin: Spain. Museum: The Chicago Art Institute, Chicago, USA.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042301450
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Sad Forebodings of What is Going to Happen, plate one from The Disasters of War.Sad Forebodings of What is Going to Happen, plate one from The Disasters of War. Francisco José de Goya y Lucientes; Spanish, 1746-1828. Date: 1814-1820. Dimensions: 147 x 190 mm (image); 175 x 220 mm (plate); 240 x 337 mm (sheet). Etching, burin, drypoint and burnishing on ivory wove paper with gilt edges. Origin: Spain. Museum: The Chicago Art Institute, Chicago, USA.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042301466
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Battle of the Naked Men.Battle of the Naked Men. Domenico Campagnola; Italian, c. 1500-1564. Date: 1517. Dimensions: 220 × 230 mm. Engraving on ivory laid paper. Origin: Italy. Museum: The Chicago Art Institute, Chicago, USA.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604440
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Pergamon Altar.Pergamon Altar. Built by order of Eumenes II Soter. 164-156 BC by artists of the school of Pergamon. Marble and limestone. South frieze. Gigantomachy. Horse of Helios carriage attacking a giant. Pergamon Museum. Berlin. Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051309559
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Pergamon Altar.Pergamon Altar. Built by order of Eumenes II Soter. 164-156 BC by artists of the school of Pergamon. Marble and limestone. Gigantomachy. West frieze. Left to right: Amphitrite and his son Triton fighting the giants. Pergamon Museum. Berlin. Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051309602
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Pergamon Altar.Pergamon Altar. Built by order of Eumenes II Soter. 164-156 BC by artists of the school of Pergamon. Marble and limestone. First, Gigantomachy, West frieze. Left to right: Amphitrite and his son Triton fighting the giants. Pergamon Museum. Berlin. Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051309628
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Pergamon Altar.Pergamon Altar. Built by order of Eumenes II Soter. 164-156 BC by artists of the school of Pergamon. Marble and limestone. Ionic columns. Detail.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051309691
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Feudalism Porfirista, 1970-73 by mexican painter Juan O‘Gorman (1905-1982). Museum of National History in Chapultepc Castle. MeFeudalism Porfirista, 1970-73 by mexican painter Juan O‘Gorman (1905-1982). Museum of National History in Chapultepc Castle. Mexico.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019101504543
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Pergamon Altar.Pergamon Altar. Built by order of Eumenes II Soter. 164-156 BC by artists of the school of Pergamon. Marble and limestone. North frieze. Aphrodite and Eros fighting with a giant. The goddess pulls a lance out of a dead giant. Pergamon Museum. Berlin. Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070311928
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Portrait of a young man with a lace collar.Portrait of a young man with a lace collar. Museum: State Hermitage, St. Petersburg. Author: Rembrandt van Rhijn.、クレジット:Album/Fine Art Images/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062905243
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Punch.Punch. Édouard Manet; French, 1832-1883. Date: 1874. Dimensions: 462 x 336 mm (image); 619 x 445 mm (sheet). Lithograph printed in color from seven stones (beige, orange, green, yellow, light blue, white, black), with scraping, on ivory wove paper. Origin: France. Museum: The Chicago Art Institute, Chicago, USA.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031304096
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Portrait of a Man.Portrait of a Man. Date/Period: 1560. Painting. Oil on canvas Oil on canvas. Height: 1,200 mm (47.24 in); Width: 1,020 mm (40.15 in). Author: PAOLO VERONESE.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031922932
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Well, plate 13 from Imaginary Prisons.The Well, plate 13 from Imaginary Prisons. Giovanni Battista Piranesi; Italian, 1720-1778. Date: 1761. Dimensions: 400 x 544 mm (image); 406 x 550 mm (plate); 418 x 565 mm (sheet). Etching and engraving on heavy ivory laid paper. Origin: Italy. Museum: The Chicago Art Institute, Chicago, USA.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031923212
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Delineator cover January 1927Front cover illustration featuring a slim and elegant 1920s woman with a swan-like neck wearing a fur-collared coat and an elaborate and vertiginous cloche hat. Date: January 1927、クレジット:Mary Evans/Peter & Dawn Cope Collection/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033001869
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Delineator cover January 1930Front cover illustration featuring a poised and elegant 1920s woman with her red wavy bobbed hair fixed with a clip, wearing a fashionable assortment of matching art deco bangles, bracelets and necklace. Date: January 1930、クレジット:Mary Evans/Peter & Dawn Cope Collection/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033002121
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Pierre-Auguste Renoir (1841-1919). French painter. The Couple, 1868. Wallraf-Richartz Museum. Cologne. Germany.Pierre-Auguste Renoir (1841-1919). French painter. The Couple, 1868. Wallraf-Richartz Museum. Cologne. Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019083000758
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Gabriel Faure(1845-1924). French composer, pianist and organist. Portrait. Photography. Colored.Gabriel Faure(1845-1924). French composer, pianist and organist. Portrait. Photography. Colored.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019083000674
本画像はログイン後にご覧いただけます
-INTERIOR DE LA IGLESIA DE SAN PEDRO DE GALLIGANTS - S XII - ROMANICO CATALAN - ACTUALMENTE MUSEO ARQUEOLOGICO.INTERIOR DE LA IGLESIA DE SAN PEDRO DE GALLIGANTS - S XII - ROMANICO CATALAN - ACTUALMENTE MUSEO ARQUEOLOGICO. Location: MONASTERIO DE SAN PEDRO DE GALLIGANTS. GERONA. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062210201
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Magic Lantern slide circa 1900 hand colouredMagic Lantern slide circa 1900 hand coloured. created in 1887. A tour of North Wales. 23 Menai Suspension Bridge.—This elegant structure was completed in 1825, having been six years in building, and costing the Government £120,000. The roadway is 1,000 feet in length, and 100 feet above the level of high water. The principles of its construction are now so generally known that lengthy description is needless. From the bridge itself splendid views are ob¬tained up and down the straits, also of the neighbouring Tubular Bridge, but it is from where we stand that the majestic proportions of the Suspension Bridge are best appreciated. Whilst in every part strong and substantial, it so wonderfully displays the perfection of lightness and elegance.、クレジット:John Short/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2019112801592
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Love Letter, early 1670s, Oil on canvas, 36 x 25 in.The Love Letter, early 1670s, Oil on canvas, 36 x 25 in. (91.4 x 63.5 cm), Paintings, Jacob Ochtervelt (Dutch, Rotterdam 1634–1682 Amsterdam), Ochtervelt was a co-pupil of Pieter de Hooch under Nicolaas Bercham in Haarlem. He worked in his native Rotterdam from about 1655 to 1674, and then moved to Amsterdam. This typical scene of elegant domestic life was painted around 1670, when Ochtervelt was strongly influenced by Gerard ter Borch.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2020102901175
本画像はログイン後にご覧いただけます
-ROSETON DE LA ANTIGUA IGLESIA ROMANICA DEL SIGLO XII DEL MONASTERIO DE SAN PEDRO DE GALLIGANTS CONVERTIDO EN SEDE DELROSETON DE LA ANTIGUA IGLESIA ROMANICA DEL SIGLO XII DEL MONASTERIO DE SAN PEDRO DE GALLIGANTS CONVERTIDO EN SEDE DEL MUSEO ARQUEOLOGICO DE CATALUÑA. Location: MONASTERIO DE SAN PEDRO DE GALLIGANTS. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062514810
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin.Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin. It is a monumental construction built during the reign of King Eumenes 11 in the first half of the 2nd century BC on one of the terraces of the acropolis of the ancient city of Pergamum in Asia Minor. It is 35.64 meters wide and 33.4 meters deep. The front stairway is almost 20 meters wide. The base is decorated with a frieze in high relief showing the battle between the Giants and Olympian gods known as the Gigantomachy. In 1878 the German engineer Carl Human began official excavations on the acropolis of Pergamum. The excavation was undertaken in order to rescue the altar friezes and expose the foundation of the edifice. Later, other ancient structures on the acropolis were brought to light.Pergamon reliefs、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062806343
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin.Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin. It is a monumental construction built during the reign of King Eumenes 11 in the first half of the 2nd century BC on one of the terraces of the acropolis of the ancient city of Pergamum in Asia Minor. It is 35.64 meters wide and 33.4 meters deep. The front stairway is almost 20 meters wide. The base is decorated with a frieze in high relief showing the battle between the Giants and Olympian gods known as the Gigantomachy. In 1878 the German engineer Carl Human began official excavations on the acropolis of Pergamum. The excavation was undertaken in order to rescue the altar friezes and expose the foundation of the edifice. Later, other ancient structures on the acropolis were brought to light.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062806355
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin.Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin. It is a monumental construction built during the reign of King Eumenes 11 in the first half of the 2nd century BC on one of the terraces of the acropolis of the ancient city of Pergamum in Asia Minor. It is 35.64 meters wide and 33.4 meters deep. The front stairway is almost 20 meters wide. The base is decorated with a frieze in high relief showing the battle between the Giants and Olympian gods known as the Gigantomachy. In 1878 the German engineer Carl Human began official excavations on the acropolis of Pergamum. The excavation was undertaken in order to rescue the altar friezes and expose the foundation of the edifice. Later, other ancient structures on the acropolis were brought to light.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062806337
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin.Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin. It is a monumental construction built during the reign of King Eumenes 11 in the first half of the 2nd century BC on one of the terraces of the acropolis of the ancient city of Pergamum in Asia Minor. It is 35.64 meters wide and 33.4 meters deep. The front stairway is almost 20 meters wide. The base is decorated with a frieze in high relief showing the battle between the Giants and Olympian gods known as the Gigantomachy. In 1878 the German engineer Carl Human began official excavations on the acropolis of Pergamum. The excavation was undertaken in order to rescue the altar friezes and expose the foundation of the edifice. Later, other ancient structures on the acropolis were brought to light.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062806338
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin.Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin. It is a monumental construction built during the reign of King Eumenes 11 in the first half of the 2nd century BC on one of the terraces of the acropolis of the ancient city of Pergamum in Asia Minor. It is 35.64 meters wide and 33.4 meters deep. The front stairway is almost 20 meters wide. The base is decorated with a frieze in high relief showing the battle between the Giants and Olympian gods known as the Gigantomachy. In 1878 the German engineer Carl Human began official excavations on the acropolis of Pergamum. The excavation was undertaken in order to rescue the altar friezes and expose the foundation of the edifice. Later, other ancient structures on the acropolis were brought to light.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062806365
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin.Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin. It is a monumental construction built during the reign of King Eumenes 11 in the first half of the 2nd century BC on one of the terraces of the acropolis of the ancient city of Pergamum in Asia Minor. It is 35.64 meters wide and 33.4 meters deep. The front stairway is almost 20 meters wide. The base is decorated with a frieze in high relief showing the battle between the Giants and Olympian gods known as the Gigantomachy. In 1878 the German engineer Carl Human began official excavations on the acropolis of Pergamum. The excavation was undertaken in order to rescue the altar friezes and expose the foundation of the edifice. Later, other ancient structures on the acropolis were brought to light.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062806353
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin.Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin. It is a monumental construction built during the reign of King Eumenes 11 in the first half of the 2nd century BC on one of the terraces of the acropolis of the ancient city of Pergamum in Asia Minor. It is 35.64 meters wide and 33.4 meters deep. The front stairway is almost 20 meters wide. The base is decorated with a frieze in high relief showing the battle between the Giants and Olympian gods known as the Gigantomachy. In 1878 the German engineer Carl Human began official excavations on the acropolis of Pergamum. The excavation was undertaken in order to rescue the altar friezes and expose the foundation of the edifice. Later, other ancient structures on the acropolis were brought to light.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062806361
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Amedeo Modigliani: Lpold Zborowksi, Amedeo ModiglianiAmedeo Modigliani: Lpold Zborowksi, Amedeo Modigliani, 1919, Oil on canvas, Leopold Zborowski was a Polish-born artist, poet, and art dealer who moved to Paris in 1913. He began acting as Modigliani‘s manager in 1916, commissioning and selling his works and turning a large room in his apartment into a studio for the artist. Modigliani painted three portraits of Zborowski. In this one, the last of the three, we see the stylized features that are characteristic of Modigliani‘s work: an elegantly elongated neck, icy-blue eyes, a prominent, narrow nose, and a small mouth set within a heart-shaped face. Positioned in an ambiguous interior space, there is little to distract from the dealer‘s pensive stare; the up-close presentation also suggests the intimate personal relationship between Modigliani and his sitter. Overall: 21 3/4 x 15 3/16 in. (55.2 x 38.5 cm).クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020040301409
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Siphnian Treasury. 530 BC. Gigantomachy. Hera between warriors. Delphi. Greece.Siphnian Treasury. 530 BC. Gigantomachy. Hera between warriors. Delphi. Greece.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042304436
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Lion of the Atlas Mountains.Lion of the Atlas Mountains. Artist: Eugène Delacroix (French, Charenton-Saint-Maurice 1798-1863 Paris). Dimensions: Image: 18 1/8 x 12 15/16 in. (46 x 32.8 cm)Sheet: 25 1/8 x 19 in. (63.8 x 48.2 cm). Date: 1829-30. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020041702300
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Young Tiger Playing with its Mother (Jeune tigre jouant avec sa mère). Dated: 1831. Medium: lithograph.Young Tiger Playing with its Mother (Jeune tigre jouant avec sa mère). Dated: 1831. Medium: lithograph. Museum: National Gallery of Art, Washington DC. Author: EUGENE DELACROIX.、クレジット:Album/National Gallery of Art,Washington DC/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020041702341
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Hamlet and the Queen (Act III, Scene IV). Dated: 1834. Medium: lithograph.Hamlet and the Queen (Act III, Scene IV). Dated: 1834. Medium: lithograph. Museum: National Gallery of Art, Washington DC. Author: EUGENE DELACROIX.、クレジット:Album/National Gallery of Art,Washington DC/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020041702380
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Death of Ophelia (Act IV, Scene VII). Dated: 1843. Medium: lithograph.The Death of Ophelia (Act IV, Scene VII). Dated: 1843. Medium: lithograph. Museum: National Gallery of Art, Washington DC. Author: EUGENE DELACROIX.、クレジット:Album/National Gallery of Art,Washington DC/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020041702385
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Mephistopheles at the Students‘ Inn, from Faust.Mephistopheles at the Students‘ Inn, from Faust. Eugéne Delacroix; French, 1798-1863. Date: 1828. Dimensions: 291 x 224 mm (image); 424 x 285 mm (sheet). Lithograph in black on ivory wove paper. Origin: France. Museum: The Chicago Art Institute, Chicago, USA.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020041702409
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Hamlet is Tempted to Kill the King (Act III, Scene III). Dated: 1834/1843. Medium: lithograph.Hamlet is Tempted to Kill the King (Act III, Scene III). Dated: 1834/1843. Medium: lithograph. Museum: National Gallery of Art, Washington DC. Author: EUGENE DELACROIX.、クレジット:Album/National Gallery of Art,Washington DC/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020041702417
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Marguerite at the Church, from Faust.Marguerite at the Church, from Faust. Eugéne Delacroix; French, 1798-1863. Date: 1828. Dimensions: 269 x 224 mm (image); 428 x 281 mm (sheet). Lithograph in black on ivory wove paper. Origin: France. Museum: The Chicago Art Institute, Chicago, USA.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020041702440
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Jane Shore.Jane Shore. Eugéne Delacroix; French, 1798-1863. Date: 1828. Dimensions: 260 x 345 mm (image); 292 x 377 mm (chine); 490 x 635 mm (sheet). Lithograph in black on light-gray China paper laid down on white wove paper. Origin: France. Museum: The Chicago Art Institute, Chicago, USA.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020041702542
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Peacocks, 1683, Oil on canvas, 74 7/8 x 53 in. (190.2 x 134.6 cm), Paintings, Melchior d‘ Hondecoeter (Dutch, Utrecht 16Peacocks, 1683, Oil on canvas, 74 7/8 x 53 in. (190.2 x 134.6 cm), Paintings, Melchior d‘ Hondecoeter (Dutch, Utrecht 1636–1695 Amsterdam), Hondecoeter represents the fourth generation of a family of painters originally from Flanders. He grew up in Utrecht but from 1663 onward worked in Amsterdam. His large pictures of exotic birds in parklike landscapes decorated elegant town houses, the residents of which also enjoyed or imagined retreats to country estates.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021020600123
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Rickshaw TransportationAsia: c. 1900 Three Oriental men pulling and pushing a rickshaw carrying a young elegant woman wrapped in furs.、クレジット:Underwood Archives/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2020021305503
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Jean-François Millet (French, 1814 - 1875).Jean-François Millet (French, 1814 - 1875). The Watchers (La Veillee), ca. 1855- 1856. Etching printed in brown (with pen?) on laid paper. Plate: 151 mm x 110 mm (5.94 in. x 4.33 in.). First of two states.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020030404042
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The sower.The Sower. Artist: Jean-François Millet (French, Gruchy 1814-1875 Barbizon). Dimensions: image: 7 5/8 x 5 1/4 in. (19.4 x 13.3 cm)sheet: 11 x 7 7/8 in. (27.9 x 20 cm)frame: 21 x 16 in. (53.3 cm). Date: 1851. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020030404053
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Jean-François Millet (French, 1814 - 1875).Jean-François Millet (French, 1814 - 1875). Peasant Digging (Bêcheur au travail), ca. 1863. Woodcut with pencil study of a peasant lamp at right on wove paper. Image: 105 mm x 100 mm (4.13 in. x 3.94 in.) (sheet dimensions are irregular). Variant of third state, or undescribed fourth state.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020030404055
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Jean-François Millet (French, 1814 - 1875).Jean-François Millet (French, 1814 - 1875). Sketches on wood (La planche aux croquis), ca. 1863. Woodcut on laid paper. Image: 142 mm x 97 mm (5.59 in. x 3.82 in.). Second of two states, restrike.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020030404057
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Gleaners.The Gleaners. Artist: Jean-François Millet (French, Gruchy 1814-1875 Barbizon). Dimensions: 7 1/2 x 10 in. (19.1 x 25.4 cm)14 1/4 x 19 1/2 in. (36.2 x 49.5 cm). Date: ca. 1855-56. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020030404071
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Jean-François Millet (French, 1814 - 1875).Jean-François Millet (French, 1814 - 1875). Two Cows (Les Deux Vaches), ca. 1847-1848. Etching printed in brown ink on wove paper. Plate: 91 mm x 153 mm (3.58 in. x 6.02 in.). First of five states.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020030404153
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Fabius Maximus Before the Carthaginensis Senate.Fabius Maximus Before the Carthaginensis Senate. Jean Honoré Fragonard (French, 1732-1806); after Giovanni Battista Tiepolo (Italian, 1696-1770). Date: 1763-1764. Dimensions: 152 × 100 mm (image); 158 × 102 mm (sheet); cut within platemark. Etching on cream laid paper. Origin: France. Museum: The Chicago Art Institute, Chicago, USA. Author: JEAN-HONORE FRAGONARD.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020030404602
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Husband-Confessor.The Husband-Confessor. Artist: Jean Honoré Fragonard (French, Grasse 1732-1806 Paris). Dimensions: 8 1/8 x 5 9/16 in. (20.6 x 14.1 cm). Date: ca. 1770.The salacious Tales of Jean de La Fontaine enjoyed great popularity in eighteenth-century France. Fragonard illustrated them in various series and versions over many years. While a few were eventually engraved, his drawings, which perfectly capture the gallantry and humor of the well-known stories, also appealed to collectors. This delicate drawing illustrates one of the famous Tales of Jean de La Fontaine. In a careful technique, emphasizing legibility over spontaneity, Fragonard describes an elegant salon. The knight Artus returns from war to find his wife surrounded by admirers, his expression far from pleased. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020030404606
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Eritrean Sibyl; from the series of Prophets and Sibyls in the Sistine Chapel.The Eritrean Sibyl; from the series of Prophets and Sibyls in the Sistine Chapel. Artist: After Michelangelo Buonarroti (Italian, Caprese 1475-1564 Rome); Giorgio Ghisi (Italian, Mantua ca. 1520-1582 Mantua). Dimensions: Sheet (Trimmed): 21 3/4 × 16 15/16 in. (55.3 × 43 cm). Publisher: Nicolaus van Aelst (Flemish, Brussels 1526-1613 Rome). Date: 1570-75. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031801127
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Delphic Sibyl; from the series of Prophets and Sibyls in the Sistine Chapel.The Delphic Sibyl; from the series of Prophets and Sibyls in the Sistine Chapel. Artist: After Michelangelo Buonarroti (Italian, Caprese 1475-1564 Rome); Giorgio Ghisi (Italian, Mantua ca. 1520-1582 Mantua). Dimensions: Sheet (Trimmed): 22 1/4 × 16 9/16 in. (56.5 × 42 cm). Date: 1570-75. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031801193
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Plate 19 from ‘The Disasters of War‘ (Los Desastres de la Guerra): ‘There isn‘t time now. ‘ (Ya no hay tiempo. ).Plate 19 from ‘The Disasters of War‘ (Los Desastres de la Guerra): ‘There isn‘t time now.‘ (Ya no hay tiempo.). Artist: Goya (Francisco de Goya y Lucientes) (Spanish, Fuendetodos 1746-1828 Bordeaux). Dimensions: Plate: 6 1/2 × 9 1/4 in. (16.5 × 23.5 cm)Sheet: 9 15/16 × 13 7/16 in. (25.2 × 34.2 cm). Series/Portfolio: The Disasters of War. Date: 1810 (published 1863). Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042201261
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Plate 25 from ‘The Disasters of War‘ (Los Desastres de la Guerra): ‘These too. ‘ (Tambien estos. ).Plate 25 from ‘The Disasters of War‘ (Los Desastres de la Guerra): ‘These too.‘ (Tambien estos.). Artist: Goya (Francisco de Goya y Lucientes) (Spanish, Fuendetodos 1746-1828 Bordeaux). Dimensions: Plate: 6 1/2 × 9 1/4 in. (16.5 × 23.5 cm)Sheet: 9 15/16 × 13 9/16 in. (25.2 × 34.4 cm). Series/Portfolio: The Disasters of War. Date: 1810 ( published 1863). Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042201268
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Plate 46 from ‘ Los Caprichos‘: Correction (Correccion. ).Plate 46 from ‘ Los Caprichos‘: Correction (Correccion.). Artist: Goya (Francisco de Goya y Lucientes) (Spanish, Fuendetodos 1746-1828 Bordeaux). Dimensions: Plate: 8 3/8 x 5 13/16 in. (21.3 x 14.7 cm)Sheet: 11 5/8 x 8 1/4 in. (29.5 x 21 cm). Series/Portfolio: Los Caprichos. Date: 1799. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042201269
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Plate 2 from ‘The Disasters of War‘ (Los Desastres de la Guerra): ‘Rightly or wrongly. ‘ (Con razon ó sin ella. ).Plate 2 from ‘The Disasters of War‘ (Los Desastres de la Guerra): ‘Rightly or wrongly.‘ (Con razon ó sin ella.). Artist: Goya (Francisco de Goya y Lucientes) (Spanish, Fuendetodos 1746-1828 Bordeaux). Dimensions: Plate: 6 in. × 8 1/16 in. (15.3 × 20.5 cm)Sheet: 9 15/16 × 13 1/2 in. (25.2 × 34.3 cm). Series/Portfolio: The Disasters of War. Date: 1810 (published 1863). Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042201293
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Los caprichos: Estan Calientes.Los caprichos: Estan Calientes. Dated: published 1799. Dimensions: plate: 21.5 x 15.4 cm (8 7/16 x 6 1/16 in.) sheet: 30.5 x 21.2 cm (12 x 8 3/8 in.). Medium: etching and burnished aquatint on laid paper. Museum: National Gallery of Art, Washington DC. Author: FRANCISCO DE GOYA.、クレジット:Album/National Gallery of Art,Washington DC/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042202581
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Neither more nor less, plate 41 from Los Caprichos.Neither more nor less, plate 41 from Los Caprichos. Francisco José de Goya y Lucientes; Spanish, 1746-1828. Date: 1797-1799. Dimensions: 180 x 130 mm (image); 198 x 149 mm (plate); 301 x 207 mm (sheet). Etching and aquatint on ivory laid paper. Origin: Spain. Museum: The Chicago Art Institute, Chicago, USA.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042202638
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Can‘t anyone untie us?, plate 75 from Los Caprichos.Can‘t anyone untie us?, plate 75 from Los Caprichos. Francisco José de Goya y Lucientes; Spanish, 1746-1828. Date: 1797-1799. Dimensions: 193 x 140 mm (image); 214 x 150 mm (plate); 301 x 207 mm (sheet). Etching and aquatint on ivory laid paper. Origin: Spain. Museum: The Chicago Art Institute, Chicago, USA.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042202640
本画像はログイン後にご覧いただけます
-And So Was His Grandfather, plate 39 from Los Caprichos.And So Was His Grandfather, plate 39 from Los Caprichos. Francisco José de Goya y Lucientes; Spanish, 1746-1828. Date: 1797-1799. Dimensions: 202 x 139 mm (image); 215 x 151 mm (plate); 301 x 207 mm (sheet). Aquatint on ivory laid paper. Origin: Spain. Museum: The Chicago Art Institute, Chicago, USA.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042202654
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Portrait of Henry VIII.Portrait of Henry VIII. Date/Period: 1537 - 1547. Painting. Oil on canvas. Height: 2,390 mm (94.09 in); Width: 1,345 mm (52.95 in). Author: Workshop of Hans Holbein the Younger.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031704424
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Nicolas Poussin (French, 1594 - 1665).Nicolas Poussin (French, 1594 - 1665). Untitled (Moses and Pharoah‘s daughter), 19th century. Etching and engraving. Plate: 359 mm x 458 mm (14.13 in. x 18.03 in.).、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031920000
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Plate 6 from ‘The Disasters of War‘ (Los Desastres de la Guerra): ‘It serves you right. ‘ (Bien te se está. ).Plate 6 from ‘The Disasters of War‘ (Los Desastres de la Guerra): ‘It serves you right.‘ (Bien te se está.). Artist: Goya (Francisco de Goya y Lucientes) (Spanish, Fuendetodos 1746-1828 Bordeaux). Dimensions: Plate: 5 9/16 × 8 1/4 in. (14.1 × 21 cm)Sheet: 9 15/16 × 13 3/8 in. (25.2 × 34 cm). Series/Portfolio: The Disasters of War. Date: 1810 (published 1863). Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042002248
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Plate 12 from “The Disasters of War‘ (Los Desastres de la Guerra): ‘This is what you were born for.Plate 12 from “The Disasters of War‘ (Los Desastres de la Guerra): ‘This is what you were born for.‘ (Para eso habeis nacido.). Artist: Goya (Francisco de Goya y Lucientes) (Spanish, Fuendetodos 1746-1828 Bordeaux). Dimensions: Plate: 6 7/16 × 9 1/4 in. (16.4 × 23.5 cm)Sheet: 9 15/16 × 13 1/2 in. (25.2 × 34.3 cm). Series/Portfolio: The Disasters of War. Date: 1810 (published 1863). Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042002254
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Plate 14 from “The Disasters of War‘ (Los Desastres de la Guerra): ‘It‘s a hard step! ‘ (Duro es el paso! ).Plate 14 from “The Disasters of War‘ (Los Desastres de la Guerra): ‘It‘s a hard step!‘ (Duro es el paso!). Artist: Goya (Francisco de Goya y Lucientes) (Spanish, Fuendetodos 1746-1828 Bordeaux). Dimensions: Plate: 5 9/16 × 6 9/16 in. (14.1 × 16.7 cm)Sheet: 9 15/16 × 13 1/2 in. (25.3 × 34.3 cm). Series/Portfolio: The Disasters of War. Date: 1810 (published 1863). Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042002284
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |