KYODO NEWS IMAGELINK

報道写真の購入なら共同通信イメージズ

  • 令和
  • 新型コロナウイルス
  • 新型肺炎
  • ドイツ
  • 配信
  • 車両
  • 川崎市幸区
  • しょう
  • 伝承
  • 制作

「ケンタッキーフライドチキン」の写真・映像

絞り込み
  • 提供元
  • 日付
  • 種類
  • 向き
  • カテゴリ
並び順
  • 古い順
139
( 1 100 件を表示)
  • 1
  • 2
139
( 1 100 件を表示)
絞り込み
並び順
  • 古い順
  • 1980年05月16日
    カーネル・サンダースさんが来日

    日本進出10周年を記念して来日したケンタッキーフライドチキンのカーネル・サンダース顧問=1980(昭和55)年5月16日、成田空港

    商品コード: 2018051500423

  • 2010年02月03日
    新宿の「合格祈願店舗」 全国唯一、カーネル神職姿

    「ケンタッキーフライドチキン新宿南口店」で客を迎えるはかま姿のカーネル・サンダース人形=東京都新宿区

    商品コード: 2010020300261

  • 2010年03月19日
    定住するカーネルおじさん カーネル25年ぶりに登場

    ケンタッキーフライドチキン阪神甲子園店に定住することになった道頓堀川から発見された「カーネルおじさん」(中央)。左隣は渡辺正夫社長=19日午前、兵庫県西宮市

    商品コード: 2010031900276

  • 2010年03月19日
    定住するカーネルおじさん カーネル25年ぶりに登場

    ケンタッキーフライドチキン阪神甲子園店に定住することになった道頓堀川から発見された「カーネルおじさん」。右は渡辺正夫社長=19日午前、兵庫県西宮市

    商品コード: 2010031900278

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2012年09月14日
    煙上げるケンタッキー店舗 イスラム圏一帯でデモ激化

    14日、レバノン北部トリポリで、群衆に放火されたケンタッキーフライドチキンなどの店舗(ロイター=共同)

    商品コード: 2012091400821

  • 2012年11月28日
    日航の機内食 機内食にケンタッキー

    日本航空が来月から提供するケンタッキーフライドチキンの機内食=28日、東京都品川区

    商品コード: 2012112800644

  • 2013年01月18日
    シズラーのロゴ

    Chinese pedestrians walk past a U.S.-based Sizzler franchise in downtown Beijing, China on November 14, 2007. Sizzler has joined the ranks of American icons such as McDonalds, Pizza Hut and Kentucky Fried Chicken that have established a strong presence in China. (UPI Photo/Stephen Shaver) (Newscom TagID: upiphotos818426.jpg) [Photo via Newscom]、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020092305901

  • 2013年01月18日
    シズラーのロゴ

    Chinese pedestrians walk past a U.S.-based Sizzler franchise in downtown Beijing, China on November 14, 2007. Sizzler has joined the ranks of American icons such as McDonalds, Pizza Hut and Kentucky Fried Chicken that have established a strong presence in China. (UPI Photo/Stephen Shaver) (Newscom TagID: upiphotos818425.jpg) [Photo via Newscom]、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020092305900

  • 2014年09月30日
    fast food in Brooklyn KENTUCKY FRIED CHICKEN

    A Kentucky Fried Chicken franchise restaurant is seen in the Sunset Park neighborhood of Brooklyn in New York on Tuesday, September 30, 2014. ( Richard B. Levine) Photo via Newscom、クレジット:Levine Roberts/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018110130962

  • 2015年11月10日
    「KFC」と称した店 偽の米国ブランド横行

    「ケンタッキーフライドチキン」の看板を掲げた店舗で、開店準備を進める関係者ら=10月、テヘラン(共同)

    商品コード: 2015111000531

  • 2015年11月12日
    ミャンマーの若者 アジアの単一市場化遠く

    7日、ミャンマーのヤンゴンに新しくオープンしたケンタッキーフライドチキンの店の前でたたずむ若者(ゲッティ=共同)

    商品コード: 2015111200563

  • 2016年10月04日
    Yum Brands to report third-quarter earnings Yum Brands to report third-quarter earnings

    A KFC restaurant in New York on Tuesday, October 4, 2016. Yum Brands, the owner of KFC, Taco Bell and Pizza Hut is scheduled to report third-quarter earnings on Wednesday after the bell. ( Richard B. Levine) Photo via Newscom、クレジット:Levine Roberts/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018110130946

  • 2017年10月02日
    KFCコーポレーションのロゴ

    キーワード:KFCコーポレーション、ケンタッキーフライドチキン、ファストフード、ロゴ、看板=2017(平成29)年10月2日、ポーランド(ロイター=共同)

    商品コード: 2017101800316

  • 2017年10月02日
    KFCコーポレーションのロゴ

    キーワード:KFCコーポレーション、ケンタッキーフライドチキン、ファストフード、カーネル・サンダース、スマイリーカーネル、ロゴ、看板=2017(平成29)年10月2日、ポーランド(ロイター=共同)

    商品コード: 2017101800319

  • 本映像はログイン後にご覧いただけます
    00:46.68
    2019年03月02日
    空撮 ケンタッキー店舗に車突入 川崎、男女2人搬送

    2日午前10時50分ごろ、川崎市幸区のケンタッキーフライドチキン鹿島田店にワゴン車が突っ込んだと神奈川県警や川崎市消防局に通報があった。消防によると、歩行者の20代女性と男性(71)が搬送され、女性は重傷とみられる。店内の客にけがはなかった。〈映像内容〉現場の空撮、撮影日:2019(平成31)年3月2日、撮影場所:神奈川県川崎市

    商品コード: 2019030500271

  • 2019年03月02日
    車両が突っ込んだ店舗 ケンタッキー店舗に車突入

    車両が突っ込んだケンタッキーフライドチキン鹿島田店=2日午後0時26分、川崎市幸区(共同通信社ヘリから)

    商品コード: 2019030200206

  • 2019年03月02日
    車が突っ込んだ店舗 ケンタッキー店舗に車突入

    車両が突っ込んだケンタッキーフライドチキン鹿島田店=2日午後0時26分、川崎市幸区(共同通信社ヘリから)

    商品コード: 2019030200210

  • 2019年03月02日
    店舗に突っ込んだ車両 ケンタッキー店舗に車突入

    ケンタッキーフライドチキン鹿島田店に突っ込んだ車両=2日午後0時47分、川崎市幸区

    商品コード: 2019030200213

  • 2019年03月02日
    店舗に突っ込んだ車 ケンタッキー店舗に車突入

    ケンタッキーフライドチキン鹿島田店に突っ込んだ車両=2日午後0時42分、川崎市幸区

    商品コード: 2019030200219

  • 2019年03月02日
    突っ込んだ車両 ケンタッキー店舗に車突入

    ケンタッキーフライドチキン鹿島田店に突っ込んだ車両=2日午後0時26分、川崎市幸区(共同通信社ヘリから)

    商品コード: 2019030200218

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2019年03月02日
    店舗の周辺 ケンタッキー突入、男逮捕

    車両が突っ込んだケンタッキーフライドチキン鹿島田店が入るビル(左上)=2日午後0時25分、川崎市幸区(共同通信社ヘリから)

    商品コード: 2019030200309

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2019年03月02日
    車が突っ込んだ店舗周辺 ケンタッキー突入、男逮捕

    車両が突っ込んだケンタッキーフライドチキン鹿島田店=2日午後0時43分、川崎市幸区

    商品コード: 2019030200310

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2019年03月02日
    突っ込んだ車両 ケンタッキー突入、男逮捕

    ケンタッキーフライドチキン鹿島田店に突っ込んだ車両=2日午後1時14分、川崎市幸区

    商品コード: 2019030200311

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2019年03月02日
    移動される車両 ケンタッキー突入、男逮捕

    突っ込んだケンタッキーフライドチキン鹿島田店から移動される車両=2日午後、川崎市幸区

    商品コード: 2019030200608

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2019年03月02日
    移動される車両 ケンタッキー突入、男逮捕

    突っ込んだケンタッキーフライドチキン鹿島田店から移動される車両=2日午後、川崎市幸区

    商品コード: 2019030200714

  • 01:12.50
    2019年10月01日
    消費税10%、負担増の秋 ケンタッキーのメニュー差し替え

    消費税率が1日、8%から10%に引き上げられた。公共料金を含む幅広い商品やサービスの価格が一斉に上がり、家計には負担増の秋となる。飲食料品などを対象にした軽減税率や、キャッシュレス決済へのポイント還元策もスタートし、外食や小売り各社は対応に追われた。日本ケンタッキー・フライド・チキンなど外食各社は、店舗のレジカウンターなどに置いたメニュー表を刷新して営業を始めた。<映像内容>開店前のケンタッキーフライドチキンの店舗で行われた増税対応の差し替え作業の様子、ケンタッキー・フライドチキンの物撮り、日本ケンタッキー・フライド・チキン経営企画部の丸山昌俊部長の話、撮影日:2019(令和元)年10月1日、撮影場所:東京都文京区

    商品コード: 2019100205487

  • 2019年10月01日
    メニューの差し替えの様子 消費税10%、負担増の秋

    ケンタッキーフライドチキンの店舗で行われた、増税に対応した新メニューへの差し替え作業=1日午前、東京都文京区

    商品コード: 2019100101326

  • 2019年11月24日
    KFC店舗にチワン族文化広西民族博物館とコラボ

    市民が取った銅鼓の拓本。(11月24日撮影)中国広西チワン族自治区南寧市の「三街両巷」歴史街区には、同自治区の民族文化を取り入れたケンタッキー・フライドチキン(KFC)の店舗がある。KFCはこのほど、広西民族博物館との異業種提携に乗り出し、テーマレストランでチワン族の「銅鼓」の装飾に見られる動物の姿をかたどった「銅鼓キャラクター」コーヒー4種を発売した。(南寧=新華社配信)=2019(令和元)年11月24日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019121110072

  • 2019年11月24日
    KFC店舗にチワン族文化広西民族博物館とコラボ

    民族調を前面に出した内装のKFC広西民族文化テーマレストラン。(11月24日撮影)中国広西チワン族自治区南寧市の「三街両巷」歴史街区には、同自治区の民族文化を取り入れたケンタッキー・フライドチキン(KFC)の店舗がある。KFCはこのほど、広西民族博物館との異業種提携に乗り出し、テーマレストランでチワン族の「銅鼓」の装飾に見られる動物の姿をかたどった「銅鼓キャラクター」コーヒー4種を発売した。(南寧=新華社配信)=2019(令和元)年11月24日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019121110413

  • 2019年11月24日
    KFC店舗にチワン族文化広西民族博物館とコラボ

    広西民族博物館がKFC店舗内で行った銅鼓文化に関する展示。(11月24日撮影)中国広西チワン族自治区南寧市の「三街両巷」歴史街区には、同自治区の民族文化を取り入れたケンタッキー・フライドチキン(KFC)の店舗がある。KFCはこのほど、広西民族博物館との異業種提携に乗り出し、テーマレストランでチワン族の「銅鼓」の装飾に見られる動物の姿をかたどった「銅鼓キャラクター」コーヒー4種を発売した。(南寧=新華社配信)=2019(令和元)年11月24日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019121110351

  • 2019年11月24日
    KFC店舗にチワン族文化広西民族博物館とコラボ

    銅鼓の拓本体験イベントに参加した市民。(11月24日撮影)中国広西チワン族自治区南寧市の「三街両巷」歴史街区には、同自治区の民族文化を取り入れたケンタッキー・フライドチキン(KFC)の店舗がある。KFCはこのほど、広西民族博物館との異業種提携に乗り出し、テーマレストランでチワン族の「銅鼓」の装飾に見られる動物の姿をかたどった「銅鼓キャラクター」コーヒー4種を発売した。(南寧=新華社配信)=2019(令和元)年11月24日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019121110382

  • 2019年11月24日
    KFC店舗にチワン族文化広西民族博物館とコラボ

    「銅鼓キャラクター」シリーズの鹿紋コーヒー。(11月24日撮影)中国広西チワン族自治区南寧市の「三街両巷」歴史街区には、同自治区の民族文化を取り入れたケンタッキー・フライドチキン(KFC)の店舗がある。KFCはこのほど、広西民族博物館との異業種提携に乗り出し、テーマレストランでチワン族の「銅鼓」の装飾に見られる動物の姿をかたどった「銅鼓キャラクター」コーヒー4種を発売した。(南寧=新華社配信)=2019(令和元)年11月24日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019121110512

  • 2020年01月15日
    湖南省に無形文化遺産「灘頭年画」をテーマにしたKFC店舗が登場

    15日、自分で作った年画を手に笑顔の子ども。中国湖南省邵陽市の灘頭鎮に伝わる無形文化遺産の「灘頭年画」。春節(旧正月)の際に家の門や壁に飾る版画である「年画」を百年以上にわたり制作してきた老舗工房「高蠟梅作坊」が現在、ケンタッキーフライドチキン(KFC)と提携し、話題となっている。春節を控え、同省に灘頭年画をテーマとしたKFC店舗がオープンした。工房の責任者で灘頭年画4代目伝承者の鍾星琳(しょう・せいりん)さんが招かれ、子どもたちに年画の作り方を教えた。(邵陽=新華社配信/張弛)=2020(令和2)年1月15日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020012001169

  • 2020年01月15日
    湖南省に無形文化遺産「灘頭年画」をテーマにしたKFC店舗が登場

    15日、KFC初の灘頭年画をテーマとした店舗で古い民間芸術の魅力に触れる子どもたち。中国湖南省邵陽市の灘頭鎮に伝わる無形文化遺産の「灘頭年画」。春節(旧正月)の際に家の門や壁に飾る版画である「年画」を百年以上にわたり制作してきた老舗工房「高蠟梅作坊」が現在、ケンタッキーフライドチキン(KFC)と提携し、話題となっている。春節を控え、同省に灘頭年画をテーマとしたKFC店舗がオープンした。工房の責任者で灘頭年画4代目伝承者の鍾星琳(しょう・せいりん)さんが招かれ、子どもたちに年画の作り方を教えた。(邵陽=新華社配信/張弛)=2020(令和2)年1月15日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020012001172

  • 2020年01月15日
    湖南省に無形文化遺産「灘頭年画」をテーマにしたKFC店舗が登場

    15日、KFC初の灘頭年画をテーマとした店舗の前で、自分で作った年画を手に記念撮影する子どもら。中国湖南省邵陽市の灘頭鎮に伝わる無形文化遺産の「灘頭年画」。春節(旧正月)の際に家の門や壁に飾る版画である「年画」を百年以上にわたり制作してきた老舗工房「高蠟梅作坊」が現在、ケンタッキーフライドチキン(KFC)と提携し、話題となっている。春節を控え、同省に灘頭年画をテーマとしたKFC店舗がオープンした。工房の責任者で灘頭年画4代目伝承者の鍾星琳(しょう・せいりん)さんが招かれ、子どもたちに年画の作り方を教えた。(邵陽=新華社配信/張弛)=2020(令和2)年1月15日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020012001186

  • 2020年01月15日
    湖南省に無形文化遺産「灘頭年画」をテーマにしたKFC店舗が登場

    15日、KFC初の灘頭年画をテーマとした店舗で古い民間芸術の魅力に触れる子どもたち。中国湖南省邵陽市の灘頭鎮に伝わる無形文化遺産の「灘頭年画」。春節(旧正月)の際に家の門や壁に飾る版画である「年画」を百年以上にわたり制作してきた老舗工房「高蠟梅作坊」が現在、ケンタッキーフライドチキン(KFC)と提携し、話題となっている。春節を控え、同省に灘頭年画をテーマとしたKFC店舗がオープンした。工房の責任者で灘頭年画4代目伝承者の鍾星琳(しょう・せいりん)さんが招かれ、子どもたちに年画の作り方を教えた。(邵陽=新華社配信/張弛)=2020(令和2)年1月15日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020012000863

  • 2020年01月15日
    湖南省に無形文化遺産「灘頭年画」をテーマにしたKFC店舗が登場

    15日、KFC初の灘頭年画をテーマとした店舗で、古い民間芸術の魅力に触れる子どもたち。中国湖南省邵陽市の灘頭鎮に伝わる無形文化遺産の「灘頭年画」。春節(旧正月)の際に家の門や壁に飾る版画である「年画」を百年以上にわたり制作してきた老舗工房「高蠟梅作坊」が現在、ケンタッキーフライドチキン(KFC)と提携し、話題となっている。春節を控え、同省に灘頭年画をテーマとしたKFC店舗がオープンした。工房の責任者で灘頭年画4代目伝承者の鍾星琳(しょう・せいりん)さんが招かれ、子どもたちに年画の作り方を教えた。(邵陽=新華社配信/張弛)=2020(令和2)年1月15日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020012001184

  • 2020年01月15日
    湖南省に無形文化遺産「灘頭年画」をテーマにしたKFC店舗が登場

    15日、KFC初の灘頭年画をテーマとした店舗のカウンター。中国湖南省邵陽市の灘頭鎮に伝わる無形文化遺産の「灘頭年画」。春節(旧正月)の際に家の門や壁に飾る版画である「年画」を百年以上にわたり制作してきた老舗工房「高蠟梅作坊」が現在、ケンタッキーフライドチキン(KFC)と提携し、話題となっている。春節を控え、同省に灘頭年画をテーマとしたKFC店舗がオープンした。工房の責任者で灘頭年画4代目伝承者の鍾星琳(しょう・せいりん)さんが招かれ、子どもたちに年画の作り方を教えた。(邵陽=新華社配信/張弛)=2020(令和2)年1月15日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020012001195

  • 2020年01月15日
    湖南省に無形文化遺産「灘頭年画」をテーマにしたKFC店舗が登場

    15日、子どもたちのために準備された年画を刷る道具。中国湖南省邵陽市の灘頭鎮に伝わる無形文化遺産の「灘頭年画」。春節(旧正月)の際に家の門や壁に飾る版画である「年画」を百年以上にわたり制作してきた老舗工房「高蠟梅作坊」が現在、ケンタッキーフライドチキン(KFC)と提携し、話題となっている。春節を控え、同省に灘頭年画をテーマとしたKFC店舗がオープンした。工房の責任者で灘頭年画4代目伝承者の鍾星琳(しょう・せいりん)さんが招かれ、子どもたちに年画の作り方を教えた。(邵陽=新華社配信/張弛)=2020(令和2)年1月15日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020012001168

  • 2020年01月15日
    湖南省に無形文化遺産「灘頭年画」をテーマにしたKFC店舗が登場

    15日、店内で子どもたちに年画の刷り方を教える灘頭年画の4代目伝承者、鍾星琳さん。中国湖南省邵陽市の灘頭鎮に伝わる無形文化遺産の「灘頭年画」。春節(旧正月)の際に家の門や壁に飾る版画である「年画」を百年以上にわたり制作してきた老舗工房「高蠟梅作坊」が現在、ケンタッキーフライドチキン(KFC)と提携し、話題となっている。春節を控え、同省に灘頭年画をテーマとしたKFC店舗がオープンした。工房の責任者で灘頭年画4代目伝承者の鍾星琳(しょう・せいりん)さんが招かれ、子どもたちに年画の作り方を教えた。(邵陽=新華社配信/張弛)=2020(令和2)年1月15日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020012001141

  • 2020年01月15日
    湖南省に無形文化遺産「灘頭年画」をテーマにしたKFC店舗が登場

    15日、KFC初の灘頭年画をテーマとした店舗に飾られた年画。中国湖南省邵陽市の灘頭鎮に伝わる無形文化遺産の「灘頭年画」。春節(旧正月)の際に家の門や壁に飾る版画である「年画」を百年以上にわたり制作してきた老舗工房「高蠟梅作坊」が現在、ケンタッキーフライドチキン(KFC)と提携し、話題となっている。春節を控え、同省に灘頭年画をテーマとしたKFC店舗がオープンした。工房の責任者で灘頭年画4代目伝承者の鍾星琳(しょう・せいりん)さんが招かれ、子どもたちに年画の作り方を教えた。(邵陽=新華社配信/張弛)=2020(令和2)年1月15日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020012001142

  • 2020年04月01日
    Kentucky Fried Chicken restaurant

    Kentucky Fried Chicken restaurant showing company logo on walls, northern Idaho. .、クレジット:Don & Melinda Crawford/Education Images/Universal Images Group/Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020101205008

  • 2020年05月13日
    外食大手、4月業績で明暗

    外食大手の4月の既存店売上高の増減率と店舗状況

    商品コード: 2020051307553

  • 2020年05月13日
    外食大手、4月業績で明暗

    外食大手の4月の既存店売上高の増減率と店舗状況

    商品コード: 2020051307570

  • 2020年06月24日
    First day opening of take out fast food in Eastleigh, UK - 24 Jun 2020

    June 24, 2020, Eastleigh, Hampshire, United Kingdom: Young man holding a Kentucky fried chicken paper takeaway bag and soft drink as restrictions are lifted for the first time since the government mandated non-essential businesses to close due to the coronavirus pandemic. (Credit Image: © Dawn Fletcher-Park/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Dawn Fletcher-Park/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020063011906

  • 2020年06月24日
    First day opening of take out fast food in Eastleigh, UK - 24 Jun 2020

    June 24, 2020, Eastleigh, Hampshire, United Kingdom: Young man holding a Kentucky fried chicken paper takeaway bag and soft drink as restrictions are lifted for the first time since the government mandated non-essential businesses to close due to the coronavirus pandemic. (Credit Image: © Dawn Fletcher-Park/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Dawn Fletcher-Park/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020070103213

  • 2020年07月07日
    Brands & Logos in Hong Kong, China - 07 Jul 2020

    June 18, 2020, Hong Kong, China: American fast food chicken restaurant chain Kentucky Fried Chicken KFC restaurant seen in Hong Kong. (Credit Image: © Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020070816422

  • 2020年07月13日
    shops in Tokyo, vicinity as more businesses reopen - 13 Jul 2020

    July 13, 2020, Tokyo, Japan: A woman wearing a protective face mask walks past a Kentucky Fried Chicken store at a shopping district amid the coronavirus (COVID-19) outbreak..Tokyo on Monday reported 119 new coronavirus infections, falling below 200 for the first time in five days, Tokyo Gov. Yuriko Koike said. (Credit Image: © James Matsumoto/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©James Matsumoto/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020072206722

  • 2020年07月17日
    Brands and Logos seen on stores in Hong Kong, China -17 Jul 2020

    July 15, 2020, Hong Kong, China: Street advertisement of the American fast food chicken restaurant chain Kentucky Fried Chicken (KFC) seen in Hong Kong. (Credit Image: © Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020072803885

  • 2020年07月17日
    Brands and Logos seen on stores in Hong Kong, China -17 Jul 2020

    July 15, 2020, Hong Kong, China: American fast food chicken restaurant chain Kentucky Fried Chicken (KFC) restaurant and logo seen in Hong Kong. (Credit Image: © Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021040713060

  • 2020年07月17日
    Brands and Logos seen on stores in Hong Kong, China -17 Jul 2020

    July 15, 2020, Hong Kong, China: American fast food chicken restaurant chain Kentucky Fried Chicken (KFC) and logo seen in Hong Kong. (Credit Image: © Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021040713159

  • 2020年07月28日
    Brands and Logos seen on stores in Hong Kong, China - 28 Jul 2020

    July 15, 2020, Hong Kong, China: A woman walks past the American fast food chicken restaurant chain Kentucky Fried Chicken (KFC) and logo seen in Hong Kong. (Credit Image: © Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020073102132

  • 2020年08月03日
    Logos displayed on smartphones in Brazil - 03 Aug 2020

    April 18, 2020, Brazil: In this photo illustration, a Kentucky Fried Chicken (KFC) logo seen displayed on a smartphone. (Credit Image: © Rafael Henrique/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Rafael Henrique/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020080506814

  • 2020年08月18日
    Brands & Logos in Hong Kong, China - 18 Aug 2020

    August 17, 2020, Hong Kong, China: Customers order food at the American fast food chicken restaurant chain Kentucky Fried Chicken (KFC) seen in Hong Kong. (Credit Image: © Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020082000542

  • 2020年08月18日
    Brands & Logos in Hong Kong, China - 18 Aug 2020

    August 17, 2020, Hong Kong, China: A couple orders food at the American fast food chicken restaurant chain Kentucky Fried Chicken (KFC) and logo seen in Hong Kong. (Credit Image: © Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020082000823

  • 2020年08月18日
    Brands & Logos in Hong Kong, China - 18 Aug 2020

    August 17, 2020, Hong Kong, China: American fast food chicken restaurant chain Kentucky Fried Chicken (KFC) logo seen in Hong Kong. (Credit Image: © Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020082000730

  • 2020年08月19日
    Brands and Logos seen on stores in Hong Kong, China - 20 Aug 2020

    August 17, 2020, Hong Kong, China: American fast food chicken restaurant chain Kentucky Fried Chicken (KFC) logo seen in Hong Kong. (Credit Image: © Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020082203959

  • 2020年08月25日
    Brands and Logos seen on stores in Hong Kong, China - 25 Aug 2020

    August 17, 2020, Hong Kong, China: A face shield and body thermal gun, to check the temperature of clients is seen at the American fast food chicken restaurant chain Kentucky Fried Chicken (KFC) in Hong Kong. (Credit Image: © Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020082601335

  • 2020年08月25日
    Brands and Logos seen on stores in Hong Kong, China - 25 Aug 2020

    August 17, 2020, Hong Kong, China: A customer orders food at the American fast food chicken restaurant chain Kentucky Fried Chicken (KFC) and logo seen in Hong Kong. (Credit Image: © Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020082601668

  • 2020年08月28日
    Brands and logos in Hong Kong, China - 28 Aug 2020

    August 24, 2020, Hong Kong, China: American fast food chicken restaurant chain Kentucky Fried Chicken (KFC) and logo seen in Hong Kong. (Credit Image: © Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020090105405

  • 2020年09月16日
    Brands and Logos in Hong Kong, China - 16 Sept 2020

    September 9, 2020, Hong Kong, China: A customer orders food at the American fast food chicken restaurant chain Kentucky Fried Chicken (KFC) seen in Hong Kong. (Credit Image: © Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020091800741

  • 2020年09月16日
    Brands and Logos in Hong Kong, China - 16 Sept 2020

    September 9, 2020, Hong Kong, China: Pedestrians wearing face masks walk past the American fast food chicken restaurant chain Kentucky Fried Chicken (KFC) and logo seen in Hong Kong. (Credit Image: © Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020091800873

  • 2020年09月20日
    KFC、広州で食品ロス削減の取り組み始める

    20日、広州市内のケンタッキーフライドチキン店舗前に設置された「フードバンク」から食品を取り出す市民。米ファストフード大手ケンタッキーフライドチキン(KFC)が中国広東省広州市の6店舗で21日から、各店の余剰在庫を無料提供する取り組みを始めている。食品ロスの削減につなげたいとしている。(広州=新華社配信)=2020(令和2)年9月20日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020092505651

  • 2020年09月21日
    KFC、広州で食品ロス削減の取り組み始める

    21日、広州市淘金路のケンタッキーフライドチキン店舗前に設置された「フードバンク」。米ファストフード大手ケンタッキーフライドチキン(KFC)が中国広東省広州市の6店舗で21日から、各店の余剰在庫を無料提供する取り組みを始めている。食品ロスの削減につなげたいとしている。(広州=新華社記者/荊淮僑)=2020(令和2)年9月21日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020092505799

  • 2020年10月05日
    Brands & Logos in Shenzhen, China - 05 Oct 2020

    October 5, 2020, Shenzhen, China: Pedestrians walk past an American fast food restaurant chain, Kentucky Fried Chicken, or KFC, store in Shenzhen. (Credit Image: © Alex Tai/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Alex Tai/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020100703591

  • 2020年10月05日
    Brands & Logos in Shenzhen, China - 05 Oct 2020

    October 5, 2020, Shenzhen, China: A pedestrian walks past an American fast food restaurant chain, Kentucky Fried Chicken, or KFC, store in Shenzhen. (Credit Image: © Alex Tai/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Alex Tai/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020100703486

  • 2020年10月05日
    Brands & Logos in Shenzhen, China - 05 Oct 2020

    October 5, 2020, Shenzhen, China: American fast food restaurant chain, Kentucky Fried Chicken, or KFC, logo seen at a store. (Credit Image: © Alex Tai/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Alex Tai/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020100703661

  • 2020年10月07日
    Brands and Logos in Hong Kong, China - 7 Oct 2020

    September 22, 2020, Hong Kong, China: Pedestrians wearing masks are seen in front of the American fast food chicken restaurant chain Kentucky Fried Chicken (KFC) and logo seen in Hong Kong. (Credit Image: © Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020100805402

  • 2020年10月07日
    Brands and Logos in Hong Kong, China - 7 Oct 2020

    September 22, 2020, Hong Kong, China: A woman wearing a facemask talks on her smartphone as she walks past the American fast food chicken restaurant chain Kentucky Fried Chicken (KFC) and logo seen in Hong Kong. (Credit Image: © Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020100805490

  • 2020年10月08日
    Brands and logos in Hong Kong, China - 08 Oct 2020

    September 22, 2020, Hong Kong, China: Pedestrians wearing masks are seen in front of the American fast food chicken restaurant chain Kentucky Fried Chicken (KFC) and logo seen in Hong Kong (Credit Image: © Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020101001358

  • 2020年10月26日
    California News - October 26, 2020

    October 26, 2020, Ontario, California, USA: Powerful winds damage a tree which frames a Kentucky Fried Chicken in Ontario on Monday, October 26, 2020. (Credit Image: © Cindy Yamanaka/Orange County Register via ZUMA Wire)、クレジット:©Cindy Yamanaka/Orange County Register via ZUMA Wire/共同通信イメージズ ※Tabloid Rights Out

    商品コード: 2020102800085

  • 2020年11月17日
    Brands and logo in Hong Kong, China - 17 Nov 2020

    November 16, 2020, Hong Kong, China: A commuter walking past an American fast food chicken restaurant chain Kentucky Fried Chicken KFC advertisement in Hong Kong. (Credit Image: © Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020111808086

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: View of the drive-in counter of a branch of the fast food chain Kentucky Fried Chicken (KFC). After severe setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its drive-in counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112004679

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: A sign of a branch of the fast food chain Kentucky Fried Chicken (KFC). After bitter setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its car pick-up counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112004888

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: Above the menu of a drive-in counter of a branch of the fast food chain Kentucky Fried Chicken (KFC) is written “Welcome to KFC“. After bitter setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its drive-in car counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112005129

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: An employee hands the order to a customer at a drive-in counter in a branch of the Kentucky Fried Chicken (KFC) fast food chain. After severe setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its drive-in counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112009332

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: View of the drive-in counter of a branch of the fast food chain Kentucky Fried Chicken (KFC). After severe setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its drive-in counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112008944

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: “Order“ is written in large letters above the order terminals in a branch of the Kentucky Fried Chicken (KFC) fast food chain. After bitter setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its car pick-up counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112009134

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: Cars stand in front of the drive-in counter of a branch of the fast food chain Kentucky Fried Chicken (KFC). After severe setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its car pick-up counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112100406

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: View of the drive-in counter of a branch of the fast food chain Kentucky Fried Chicken (KFC). After severe setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its drive-in counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112004878

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: View of the drive-in counter of a branch of the fast food chain Kentucky Fried Chicken (KFC). After severe setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its drive-in counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112004958

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: “Order“ is written in large letters above the order terminals in a branch of the Kentucky Fried Chicken (KFC) fast food chain. After bitter setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its car pick-up counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112005029

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: “Order“ is written in large letters above the order terminals in a branch of the Kentucky Fried Chicken (KFC) fast food chain. After bitter setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its car pick-up counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112004963

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: A menu of a drive-in counter of a branch of the fast food chain Kentucky Fried Chicken (KFC). After severe setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its drive-in car counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112004966

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: An employee hands the order to a customer at a drive-in counter in a branch of the Kentucky Fried Chicken (KFC) fast food chain. After severe setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its drive-in counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112005159

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: View of a branch of the fast food chain Kentucky Fried Chicken (KFC). After bitter setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its car pick-up counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112004969

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: View of the drive-in counter of a branch of the fast food chain Kentucky Fried Chicken (KFC). After severe setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its drive-in counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112005106

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: View of the drive-in counter of a branch of the fast food chain Kentucky Fried Chicken (KFC). After severe setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its drive-in counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112005160

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: A sign of a branch of the fast food chain Kentucky Fried Chicken (KFC). After bitter setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its car pick-up counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112005322

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: View of the drive-in counter of a branch of the fast food chain Kentucky Fried Chicken (KFC). After severe setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its drive-in counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112008977

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: An employee hands the order to a customer at a drive-in counter in a branch of the Kentucky Fried Chicken (KFC) fast food chain. After severe setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its drive-in counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112008981

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: View of a branch of the fast food chain Kentucky Fried Chicken (KFC). After bitter setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its car pick-up counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112100247

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: Above the menu of a drive-in counter of a branch of the fast food chain Kentucky Fried Chicken (KFC) is written “Welcome to KFC“. After bitter setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its drive-in car counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112004975

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: An employee hands the order to a customer at a drive-in counter in a branch of the Kentucky Fried Chicken (KFC) fast food chain. After severe setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its drive-in counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112004981

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: View of the drive-in counter of a branch of the fast food chain Kentucky Fried Chicken (KFC). After severe setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its drive-in counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112005077

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: An employee hands the order to a customer at a drive-in counter in a branch of the Kentucky Fried Chicken (KFC) fast food chain. After severe setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its drive-in counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112009026

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: Above the menu of a drive-in counter of a branch of the fast food chain Kentucky Fried Chicken (KFC) is written “Welcome to KFC“. After bitter setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its drive-in car counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112004937

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: Cars stand in front of the drive-in counter of a branch of the fast food chain Kentucky Fried Chicken (KFC). After severe setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its car pick-up counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112005052

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: View of a branch of the fast food chain Kentucky Fried Chicken (KFC). After bitter setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its car pick-up counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112005082

  • 2020年11月18日
    Kentucky Fried Chicken (KFC)

    18 November 2020, North Rhine-Westphalia, Duesseldorf: View of a branch of the fast food chain Kentucky Fried Chicken (KFC). After bitter setbacks in the Corona pandemic, Germany‘s fast food industry wants to expand its car pick-up counters to keep customers in line. Photo: Rolf Vennenbernd/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020112005144

  • 1
  • 2