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  •  LIBRO DE JUEGOS O LIBRO DEL AJEDREZ DADOS Y TABLAS
    -
    LIBRO DE JUEGOS O LIBRO DEL AJEDREZ DADOS Y TABLAS

    LIBRO DE JUEGOS O LIBRO DEL AJEDREZ DADOS Y TABLAS - 1283 - FOLIO 11V - DETALLE - JUGADOR DE AJEDREZ ACOMPAÑADOS DE UN ARQUERO - Conj nº 90016. Author: Alfonso X of Castile. Location: MONASTERIO-BIBLIOTECA-COLECCION. SAN LORENZO DEL ESCORIAL. MADRID. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。

    商品コード: 2019112100579

  • アルゼンチンのリケルメ 注目のゲームメーカー
    2006年06月15日
    アルゼンチンのリケルメ 注目のゲームメーカー

    コートジボワール戦で競り合うアルゼンチンのリケルメ=10日、ハンブルク(共同)

    商品コード: 2006061500167

  •  Computer Games Manufacturer Wooga - Founder
    2012年09月13日
    Computer Games Manufacturer Wooga - Founder

    FILED - 13 September 2012, Berlin: Jens Begemann, founder and managing director of the game software company Wooga GmbH at the company‘s headquarters. (to dpa: “Israeli game developer takes over Berliner Games-Schmiede Wooga“ from 03.12.2018) Photo: Jens Kalaene/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018120434885

  •  THE GAME MAKER (2014), directed by JUAN PABLO BUSCARINI.
    2014年01月01日
    THE GAME MAKER (2014), directed by JUAN PABLO BUSCARINI.

    THE GAME MAKER (2014), directed by JUAN PABLO BUSCARINI.、クレジット:PAMPA FILMS/SEPIA FILMS/7GLAB/BENTEVEO/DAP ITALY/ORINOCO//Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。

    商品コード: 2021061005886

  •  スマホ盛況 東京ゲームショウ開幕
    07:45.43
    2015年09月17日
    スマホ盛況 東京ゲームショウ開幕

    世界最大級のゲームの展示会「東京ゲームショウ2015」が17日、千葉市の幕張メッセで開幕した。スマートフォン向けのゲームの出展が多く盛況となった。出展社数は480社と過去最多となった。<映像内容>開会式、テープカット、海外のゲームメーカーのブース、スマホ向けゲームのブース、ソニーのプレステのブース、ゲームのキャラクターのコスプレイヤー、撮影日:2015(平成27)年9月17日、撮影場所:千葉県千葉市

    商品コード: 2020091605062

  •  World Cup 2018 - Tipp-Kick in Villingen-Schwenningen
    2018年06月11日
    World Cup 2018 - Tipp-Kick in Villingen-Schwenningen

    11 June 2018, Germany, Villingen-Schwenningen: The manager Jochen Mieg holding a package with a Tipp-Kick figurine wearing a jersey of the German national team. The soccer World Cup has helped the games manufacturer achieve an unexpected boom. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018120732927

  •  World Cup 2018 - Tipp-Kick in Villingen-Schwenningen
    2018年06月11日
    World Cup 2018 - Tipp-Kick in Villingen-Schwenningen

    11 June 2018, Germany, Villingen-Schwenningen: Tipp-Kick figurines in the current World Cup soccer jerseys of the Germany groups: Sweden, Germany, Mexico and South Korea (L-R) standing in front of the Tipp-Kick figurines of the other World Cup groups. The soccer World Cup has helped the games manufacturer to an unexpected boom. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018120732879

  •  World Cup 2018 - Tipp-Kick in Villingen-Schwenningen
    2018年06月11日
    World Cup 2018 - Tipp-Kick in Villingen-Schwenningen

    11 June 2018, Germany, Villingen-Schwenningen: The managers Matthias (L) and Jochen Mieg kneeling in front of the Tipp-Kick figurines in the 32 current World Cup soccer jerseys standing on a playing field. The soccer World Cup has helped the games manufacturer to an unexpected boom. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018120732863

  •  World Cup 2018 - Tipp-Kick in Villingen-Schwenningen
    2018年06月11日
    World Cup 2018 - Tipp-Kick in Villingen-Schwenningen

    11 June 2018, Germany, Villingen-Schwenningen: Tipp-Kick figurines in the current World Cup soccer jerseys of the Germany groups: Sweden, Germany, Mexico and South Korea (L-R) standing in front of the Tipp-Kick figurines of the other World Cup groups. The soccer World Cup has helped the games manufacturer to an unexpected boom. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018120732926

  •  World Cup 2018 - Tipp-Kick in Villingen-Schwenningen
    2018年06月11日
    World Cup 2018 - Tipp-Kick in Villingen-Schwenningen

    11 June 2018, Germany, Villingen-Schwenningen: Tipp-Kick figurines in the current World Cup soccer jerseys of the Germany groups: Sweden, Germany, Mexico and South Korea (L-R) standing in front of the Tipp-Kick figurines of the other World Cup groups. The soccer World Cup has helped the games manufacturer to an unexpected boom. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018120733136

  •  World Cup 2018 - Tipp-Kick in Villingen-Schwenningen
    2018年06月11日
    World Cup 2018 - Tipp-Kick in Villingen-Schwenningen

    11 June 2018, Germany, Villingen-Schwenningen: Tipp-Kick figurines in the current World Cup soccer jerseys standing on a playing field. The soccer World Cup has helped the games manufacturer to an unexpected boom. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018120732865

  •  World Cup 2018 - Tipp-Kick in Villingen-Schwenningen
    2018年06月11日
    World Cup 2018 - Tipp-Kick in Villingen-Schwenningen

    11 June 2018, Germany, Villingen-Schwenningen: A drill drill a hole in a Tipp-Kick figurine. The soccer World Cup has helped the games manufacturer achieve an unexpected boom. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018120732869

  •  World Cup 2018 - Tipp-Kick in Villingen-Schwenningen
    2018年06月11日
    World Cup 2018 - Tipp-Kick in Villingen-Schwenningen

    11 June 2018, Germany, Villingen-Schwenningen: Tipp-Kick figurines in the current World Cup soccer jerseys standing on a playing field. The soccer World Cup has helped the games manufacturer to an unexpected boom. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018120733008

  •  World Cup 2018 - Tipp-Kick in Villingen-Schwenningen
    2018年06月11日
    World Cup 2018 - Tipp-Kick in Villingen-Schwenningen

    11 June 2018, Germany, Villingen-Schwenningen: Tipp-Kick figurine coloured in jerseys of the German national team lying in a row in the production. The soccer World Cup has helped the games manufacturer achieve an unexpected boom. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018120732935

  •  「ゲームズコム2018」多数の中国企業が出展
    2018年08月22日
    「ゲームズコム2018」多数の中国企業が出展

    22日、ドイツ・ケルンで開かれた「ゲームズコム2018」に設けられたテンセントの展示ブースでゲームを体験する来場者。世界のインタラクティブ・ゲームメーカーやエンターテイメント企業が参加する欧州最大級のゲームショー「ゲームズコム2018(gamescom2018)」が21日、ドイツ・ケルンのケルンメッセで開幕した。中国ネットサービス大手のテンセント(騰訊控股)やポータルサイト大手のネットイース(網易)、ゲーム開発・運営大手のヨウズー・インタラクティブ(遊族網絡)など多数の企業が出展した。(ケルン=新華社記者/羅歓歓)=2018(平成30)年8月22日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018082715227

  •  「ゲームズコム2018」多数の中国企業が出展
    2018年08月22日
    「ゲームズコム2018」多数の中国企業が出展

    22日、ドイツ・ケルンで開かれた「ゲームズコム2018」に設けられたネットイースの展示ブースでVR(仮想現実)ゲームを体験する来場者。世界のインタラクティブ・ゲームメーカーやエンターテイメント企業が参加する欧州最大級のゲームショー「ゲームズコム2018(gamescom2018)」が21日、ドイツ・ケルンのケルンメッセで開幕した。中国ネットサービス大手のテンセント(騰訊控股)やポータルサイト大手のネットイース(網易)、ゲーム開発・運営大手のヨウズー・インタラクティブ(遊族網絡)など多数の企業が出展した。(ケルン=新華社記者/羅歓歓)=2018(平成30)年8月22日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018082714832

  •  「ゲームズコム2018」多数の中国企業が出展
    2018年08月22日
    「ゲームズコム2018」多数の中国企業が出展

    22日、ドイツ・ケルンで開かれた「ゲームズコム2018」に設けられたヨウズー・インタラクティブの展示ブースのスタッフ。世界のインタラクティブ・ゲームメーカーやエンターテイメント企業が参加する欧州最大級のゲームショー「ゲームズコム2018(gamescom2018)」が21日、ドイツ・ケルンのケルンメッセで開幕した。中国ネットサービス大手のテンセント(騰訊控股)やポータルサイト大手のネットイース(網易)、ゲーム開発・運営大手のヨウズー・インタラクティブ(遊族網絡)など多数の企業が出展した。(ケルン=新華社記者/羅歓歓)=2018(平成30)年8月22日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018082714880

  •  「ゲームズコム2018」多数の中国企業が出展
    2018年08月22日
    「ゲームズコム2018」多数の中国企業が出展

    22日、ドイツ・ケルンで開かれた「ゲームズコム2018」の中国ブースを訪れる来場者。世界のインタラクティブ・ゲームメーカーやエンターテイメント企業が参加する欧州最大級のゲームショー「ゲームズコム2018(gamescom2018)」が21日、ドイツ・ケルンのケルンメッセで開幕した。中国ネットサービス大手のテンセント(騰訊控股)やポータルサイト大手のネットイース(網易)、ゲーム開発・運営大手のヨウズー・インタラクティブ(遊族網絡)など多数の企業が出展した。(ケルン=新華社記者/羅歓歓)=2018(平成30)年8月22日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018082714918

  •  「新華社」アニメ·漫画·ゲームファンの祭典を開催広州市
    04:40.42
    2018年10月05日
    「新華社」アニメ·漫画·ゲームファンの祭典を開催広州市

    第11回チャイナ・インターナショナル・コミックス・フェスティバル(CICFEXPO)が10月1日から5日まで中国広東省広州市で開催されている。会場には国内外の有名な漫画企画・制作会社や第一線のゲームメーカーなど300社余りのほか、業界関係者、漫画家、クロスメディアのアーティストら600人余りが参加している。エキスポは毎年、国慶節の連休中に開催され、内容も豊富かつ多元的で、中国、欧米、日本のアニメ・漫画・ゲーム3大地域を網羅していることから、ファンにとって毎年広州の国慶節の休暇は「アニメ・漫画ゴールデンウィーク」となっている。(記者/毛鑫)<映像内容>第11回チャイナ・インターナショナル・コミックス・フェスティバルの様子、撮影日:撮影日不明、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018100920287

  •  森田美紗希(岡山・作陽高)女子サッカー
    2018年10月29日
    森田美紗希(岡山・作陽高)女子サッカー

    サッカーのU―17女子ワールドカップに出場するMF森田美紗希=作陽高。11月13日にウルグアイで開幕するサッカーのU―17(17歳以下)女子ワールドカップに作陽高2年のMF森田美紗希が日本代表として出場する。将来のなでしこジャパン入りを目指すゲームメーカーは「世界を相手に、自分が何を残せるか楽しみ」と大舞台を心待ちにする。152センチ、50キロの小柄ながら高い技術を誇るボランチ。巧みなトラップから判断良くスペースを突くパスを出し、好機には自ら得点を狙う。=2018(平成30)年10月29日、岡山県津山市、クレジット:山陽新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018110527169

  •  FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.
    2019年07月11日
    FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.

    v.liSerge GNABRY (FC Bayern Munich) with new hairstyle, Rastafrisur. Karl Heinz RUMMENIGGE, (Management Chairman). “Pro Evolution Soccer“ is the name of the soccer simulation by manufacturer Konami. Everything new in the 2019/2020 season: FC Bayern Munich will probably cooperate with Konami in the upcoming season. The Japanese video game giant is the maker of the PES / Pro Evolution Soccer series and the clear competitor to EA Sports‘ “FIFA“ series. FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum partnership with the Japanese video game manufacturer KONAMI. Soccer 1. Bundesliga, Season 2019/2020, on 07/11/2019. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019071202899

  •  FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.
    2019年07月11日
    FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.

    Karl Heinz RUMMENIGGE, (management chairman), gesture, skeptical, single image, one-cut motif, portrait, portrait, portrait. “Pro Evolution Soccer“ is the name of the soccer simulation by manufacturer Konami. Everything new in the 2019/2020 season: FC Bayern Munich will probably cooperate with Konami in the upcoming season. The Japanese video game giant is the maker of the PES / Pro Evolution Soccer series and the clear competitor to EA Sports‘ “FIFA“ series. FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum partnership with the Japanese video game manufacturer KONAMI. Soccer 1. Bundesliga, Season 2019/2020, on 07/11/2019. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019071203348

  •  FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.
    2019年07月11日
    FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.

    Serge GNABRY (Bayern Munich) with new hairstyle, Rastafrisur. , Single image, single motif, portrait, portrait, portrait. “Pro Evolution Soccer“ is the name of the soccer simulation by manufacturer Konami. Everything new in the 2019/2020 season: FC Bayern Munich will probably cooperate with Konami in the upcoming season. The Japanese video game giant is the maker of the PES / Pro Evolution Soccer series and the clear competitor to EA Sports‘ “FIFA“ series. FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum partnership with the Japanese video game manufacturer KONAMI. Soccer 1. Bundesliga, Season 2019/2020, on 07/11/2019. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019071202985

  •  FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.
    2019年07月11日
    FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.

    v.li: Karl Heinz RUMMENIGGE, (Management Chairman), Serge GNABRY (FC Bayern Munich), Masami Saso Managing Director of Konami Digital Entertainment BV, Jonas Lygaard, Senior Director “Pro Evolution Soccer“ is the name of the football simulation game made by Konami. Everything new in the 2019/2020 season: FC Bayern Munich will probably cooperate with Konami in the upcoming season. The Japanese video game giant is the maker of the PES / Pro Evolution Soccer series and the clear competitor to EA Sports‘ “FIFA“ series. FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum partnership with the Japanese video game manufacturer KONAMI. Soccer 1. Bundesliga, Season 2019/2020, on 07/11/2019. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019071202994

  •  FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.
    2019年07月11日
    FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.

    Karl Heinz RUMMENIGGE, (Management Chairman), single image, single image, portrait, portrait, portrait. “Pro Evolution Soccer“ is the name of the soccer simulation by manufacturer Konami. Everything new in the 2019/2020 season: FC Bayern Munich will probably cooperate with Konami in the upcoming season. The Japanese video game giant is the maker of the PES / Pro Evolution Soccer series and the clear competitor to EA Sports‘ “FIFA“ series. FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum partnership with the Japanese video game manufacturer KONAMI. Soccer 1. Bundesliga, Season 2019/2020, on 07/11/2019. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019071203357

  •  FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.
    2019年07月11日
    FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.

    Serge GNABRY (Bayern Munich) with new hairstyle, Rastafrisur. , Single image, single motif, portrait, portrait, portrait. “Pro Evolution Soccer“ is the name of the soccer simulation by manufacturer Konami. Everything new in the 2019/2020 season: FC Bayern Munich will probably cooperate with Konami in the upcoming season. The Japanese video game giant is the maker of the PES / Pro Evolution Soccer series and the clear competitor to EA Sports‘ “FIFA“ series. FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum partnership with the Japanese video game manufacturer KONAMI. Soccer 1. Bundesliga, Season 2019/2020, on 07/11/2019. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019071203007

  •  FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.
    2019年07月11日
    FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.

    v.li: Karl Heinz RUMMENIGGE, (Management Chairman), Serge GNABRY (FC Bayern Munich), Masami Saso Managing Director of Konami Digital Entertainment BV, Jonas Lygaard, Senior Director “Pro Evolution Soccer“ is the name of the football simulation game made by Konami. Everything new in the 2019/2020 season: FC Bayern Munich will probably cooperate with Konami in the upcoming season. The Japanese video game giant is the maker of the PES / Pro Evolution Soccer series and the clear competitor to EA Sports‘ “FIFA“ series. FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum partnership with the Japanese video game manufacturer KONAMI. Soccer 1. Bundesliga, Season 2019/2020, on 07/11/2019. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019071203127

  •  FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.
    2019年07月11日
    FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.

    Karl Heinz RUMMENIGGE, (Management Chairman). skeptical, gesture,, single image, single motif, portrait, portrait, portrait. “Pro Evolution Soccer“ is the name of the soccer simulation by manufacturer Konami. Everything new in the 2019/2020 season: FC Bayern Munich will probably cooperate with Konami in the upcoming season. The Japanese video game giant is the maker of the PES / Pro Evolution Soccer series and the clear competitor to EA Sports‘ “FIFA“ series. FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum partnership with the Japanese video game manufacturer KONAMI. Soccer 1. Bundesliga, Season 2019/2020, on 07/11/2019. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019071203001

  •  FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.
    2019年07月11日
    FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.

    Serge GNABRY (Bayern Munich) with new hairstyle, Rastafrisur. , Single image, single motif, portrait, portrait, portrait. “Pro Evolution Soccer“ is the name of the soccer simulation by manufacturer Konami. Everything new in the 2019/2020 season: FC Bayern Munich will probably cooperate with Konami in the upcoming season. The Japanese video game giant is the maker of the PES / Pro Evolution Soccer series and the clear competitor to EA Sports‘ “FIFA“ series. FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum partnership with the Japanese video game manufacturer KONAMI. Soccer 1. Bundesliga, Season 2019/2020, on 07/11/2019. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019071202978

  •  FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.
    2019年07月11日
    FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.

    Serge GNABRY (Bayern Munich) with new hairstyle, Rastafrisur. , Single image, single motif, portrait, portrait, portrait. “Pro Evolution Soccer“ is the name of the soccer simulation by manufacturer Konami. Everything new in the 2019/2020 season: FC Bayern Munich will probably cooperate with Konami in the upcoming season. The Japanese video game giant is the maker of the PES / Pro Evolution Soccer series and the clear competitor to EA Sports‘ “FIFA“ series. FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum partnership with the Japanese video game manufacturer KONAMI. Soccer 1. Bundesliga, Season 2019/2020, on 07/11/2019. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019071202875

  •  FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.
    2019年07月11日
    FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.

    Serge GNABRY (Bayern Munich) with new hairstyle, Rastafrisur. , Single image, single motif, portrait, portrait, portrait. “Pro Evolution Soccer“ is the name of the soccer simulation by manufacturer Konami. Everything new in the 2019/2020 season: FC Bayern Munich will probably cooperate with Konami in the upcoming season. The Japanese video game giant is the maker of the PES / Pro Evolution Soccer series and the clear competitor to EA Sports‘ “FIFA“ series. FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum partnership with the Japanese video game manufacturer KONAMI. Soccer 1. Bundesliga, Season 2019/2020, on 07/11/2019. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019071202889

  •  FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.
    2019年07月11日
    FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.

    Serge GNABRY (Bayern Munich) with new hairstyle, Rastafrisur. , Single image, single motif, portrait, portrait, portrait. “Pro Evolution Soccer“ is the name of the soccer simulation by manufacturer Konami. Everything new in the 2019/2020 season: FC Bayern Munich will probably cooperate with Konami in the upcoming season. The Japanese video game giant is the maker of the PES / Pro Evolution Soccer series and the clear competitor to EA Sports‘ “FIFA“ series. FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum partnership with the Japanese video game manufacturer KONAMI. Soccer 1. Bundesliga, Season 2019/2020, on 07/11/2019. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019071203003

  •  FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.
    2019年07月11日
    FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.

    Karl Heinz RUMMENIGGE, (Management Chairman). skeptical, gesture,, single image, single motif, portrait, portrait, portrait. “Pro Evolution Soccer“ is the name of the soccer simulation by manufacturer Konami. Everything new in the 2019/2020 season: FC Bayern Munich will probably cooperate with Konami in the upcoming season. The Japanese video game giant is the maker of the PES / Pro Evolution Soccer series and the clear competitor to EA Sports‘ “FIFA“ series. FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum partnership with the Japanese video game manufacturer KONAMI. Soccer 1. Bundesliga, Season 2019/2020, on 07/11/2019. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019071202880

  •  FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.
    2019年07月11日
    FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.

    v.li: Serge GNABRY (FC Bayern Munich), Karl Heinz RUMMENIGGE, (Chairman of the Management Board), Masami Saso Managing Director of Konami Digital Entertainment BV, Jonas Lygaard, Senior Director, “Pro Evolution Soccer“ is the name of the soccer simulator produced by Konami. Everything new in the 2019/2020 season: FC Bayern Munich will probably cooperate with Konami in the upcoming season. The Japanese video game giant is the maker of the PES / Pro Evolution Soccer series and the clear competitor to EA Sports‘ “FIFA“ series. FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum partnership with the Japanese video game manufacturer KONAMI. Soccer 1. Bundesliga, Season 2019/2020, on 07/11/2019. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019071203346

  •  FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.
    2019年07月11日
    FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.

    Serge GNABRY (Bayern Munich) with new hairstyle, Rastafrisur. , Single image, single motif, portrait, portrait, portrait. “Pro Evolution Soccer“ is the name of the soccer simulation by manufacturer Konami. Everything new in the 2019/2020 season: FC Bayern Munich will probably cooperate with Konami in the upcoming season. The Japanese video game giant is the maker of the PES / Pro Evolution Soccer series and the clear competitor to EA Sports‘ “FIFA“ series. FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum partnership with the Japanese video game manufacturer KONAMI. Soccer 1. Bundesliga, Season 2019/2020, on 07/11/2019. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019071202995

  •  FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.
    2019年07月11日
    FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.

    v.liSerge GNABRY (FC Bayern Munich) with new hairstyle, Rastafrisur. Karl Heinz RUMMENIGGE, (Management Chairman). “Pro Evolution Soccer“ is the name of the soccer simulation by manufacturer Konami. Everything new in the 2019/2020 season: FC Bayern Munich will probably cooperate with Konami in the upcoming season. The Japanese video game giant is the maker of the PES / Pro Evolution Soccer series and the clear competitor to EA Sports‘ “FIFA“ series. FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum partnership with the Japanese video game manufacturer KONAMI. Soccer 1. Bundesliga, Season 2019/2020, on 07/11/2019. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019071203009

  •  FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.
    2019年07月11日
    FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.

    Serge GNABRY (Bayern Munich) with new hairstyle, Rastafrisur. , Single image, single motif, portrait, portrait, portrait. “Pro Evolution Soccer“ is the name of the soccer simulation by manufacturer Konami. Everything new in the 2019/2020 season: FC Bayern Munich will probably cooperate with Konami in the upcoming season. The Japanese video game giant is the maker of the PES / Pro Evolution Soccer series and the clear competitor to EA Sports‘ “FIFA“ series. FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum partnership with the Japanese video game manufacturer KONAMI. Soccer 1. Bundesliga, Season 2019/2020, on 07/11/2019. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019071202891

  •  FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.
    2019年07月11日
    FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.

    Serge GNABRY (Bayern Munich) with new hairstyle, Rastafrisur. , Single image, single motif, portrait, portrait, portrait. “Pro Evolution Soccer“ is the name of the soccer simulation by manufacturer Konami. Everything new in the 2019/2020 season: FC Bayern Munich will probably cooperate with Konami in the upcoming season. The Japanese video game giant is the maker of the PES / Pro Evolution Soccer series and the clear competitor to EA Sports‘ “FIFA“ series. FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum partnership with the Japanese video game manufacturer KONAMI. Soccer 1. Bundesliga, Season 2019/2020, on 07/11/2019. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019071203126

  •  FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.
    2019年07月11日
    FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.

    Karl Heinz RUMMENIGGE, (management chairman), gesture, skeptical, single image, one-cut motif, portrait, portrait, portrait. “Pro Evolution Soccer“ is the name of the soccer simulation by manufacturer Konami. Everything new in the 2019/2020 season: FC Bayern Munich will probably cooperate with Konami in the upcoming season. The Japanese video game giant is the maker of the PES / Pro Evolution Soccer series and the clear competitor to EA Sports‘ “FIFA“ series. FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum partnership with the Japanese video game manufacturer KONAMI. Soccer 1. Bundesliga, Season 2019/2020, on 07/11/2019. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019071202890

  •  FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.
    2019年07月11日
    FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.

    Serge GNABRY (Bayern Munich) with new hairstyle, Rastafrisur. , Single image, single motif, portrait, portrait, portrait. “Pro Evolution Soccer“ is the name of the soccer simulation by manufacturer Konami. Everything new in the 2019/2020 season: FC Bayern Munich will probably cooperate with Konami in the upcoming season. The Japanese video game giant is the maker of the PES / Pro Evolution Soccer series and the clear competitor to EA Sports‘ “FIFA“ series. FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum partnership with the Japanese video game manufacturer KONAMI. Soccer 1. Bundesliga, Season 2019/2020, on 07/11/2019. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019071202887

  •  FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.
    2019年07月11日
    FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.

    Serge GNABRY (Bayern Munich) with new hairstyle, Rastafrisur. , Single image, single motif, portrait, portrait, portrait. “Pro Evolution Soccer“ is the name of the soccer simulation by manufacturer Konami. Everything new in the 2019/2020 season: FC Bayern Munich will probably cooperate with Konami in the upcoming season. The Japanese video game giant is the maker of the PES / Pro Evolution Soccer series and the clear competitor to EA Sports‘ “FIFA“ series. FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum partnership with the Japanese video game manufacturer KONAMI. Soccer 1. Bundesliga, Season 2019/2020, on 07/11/2019. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019071203002

  •  FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.
    2019年07月11日
    FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum Partner KONAMI.

    “Pro Evolution Soccer“ is the name of the soccer simulation by manufacturer Konami. Everything new in the 2019/2020 season: FC Bayern Munich will probably cooperate with Konami in the upcoming season. The Japanese video game giant is the maker of the PES / Pro Evolution Soccer series and the clear competitor to EA Sports‘ “FIFA“ series. FC Bayern Munich - Presentation of the new Platinum partnership with the Japanese video game manufacturer KONAMI. Soccer 1. Bundesliga, Season 2019/2020, on 07/11/2019. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019071203344

  •  国際化への歩みを進める中国のゲーム産業ゲームズコム2019
    2019年08月20日
    国際化への歩みを進める中国のゲーム産業ゲームズコム2019

    20日、「ゲームズコム2019」に設けられた網易ゲームの展示ブースを見学する来場者。ドイツ・ケルンのケルンメッセで開催されていた、世界的なデジタルゲーム業界見本市「ゲームズコム2019」が24日、閉幕した。4日間にわたる展示会は、過去最高の37万人を超す来場者でにぎわった。世界の主要なインタラクティブゲームとエンターテインメントの展示会を通じて、中国のゲームメーカーは海外市場を自発的に開拓し、海外の開発チームと積極的に連携して、着実に国際化への歩みを進めている。(ケルン=新華社記者/逯陽)=2019(令和元)年8月20日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019082901947

  •  国際化への歩みを進める中国のゲーム産業ゲームズコム2019
    2019年08月20日
    国際化への歩みを進める中国のゲーム産業ゲームズコム2019

    20日、ゲームズコム2019で、パネルの前を通り過ぎるスタッフ。ドイツ・ケルンのケルンメッセで開催されていた、世界的なデジタルゲーム業界見本市「ゲームズコム2019」が24日、閉幕した。4日間にわたる展示会は、過去最高の37万人を超す来場者でにぎわった。世界の主要なインタラクティブゲームとエンターテインメントの展示会を通じて、中国のゲームメーカーは海外市場を自発的に開拓し、海外の開発チームと積極的に連携して、着実に国際化への歩みを進めている。(ケルン=新華社記者/逯陽)=2019(令和元)年8月20日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019082901917

  •  国際化への歩みを進める中国のゲーム産業ゲームズコム2019
    2019年08月20日
    国際化への歩みを進める中国のゲーム産業ゲームズコム2019

    20日、ゲームズコム2019に出展したテンセントのブースでスタッフへ聞く外国人出展者。ドイツ・ケルンのケルンメッセで開催されていた、世界的なデジタルゲーム業界見本市「ゲームズコム2019」が24日、閉幕した。4日間にわたる展示会は、過去最高の37万人を超す来場者でにぎわった。世界の主要なインタラクティブゲームとエンターテインメントの展示会を通じて、中国のゲームメーカーは海外市場を自発的に開拓し、海外の開発チームと積極的に連携して、着実に国際化への歩みを進めている。(ケルン=新華社記者/逯陽)=2019(令和元)年8月20日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019082901959

  •  国際化への歩みを進める中国のゲーム産業ゲームズコム2019
    2019年08月20日
    国際化への歩みを進める中国のゲーム産業ゲームズコム2019

    20日、ゲームズコム2019で展示された、中国広東省深圳市のゲーム会社が出品したゲームコントローラ。ドイツ・ケルンのケルンメッセで開催されていた、世界的なデジタルゲーム業界見本市「ゲームズコム2019」が24日、閉幕した。4日間にわたる展示会は、過去最高の37万人を超す来場者でにぎわった。世界の主要なインタラクティブゲームとエンターテインメントの展示会を通じて、中国のゲームメーカーは海外市場を自発的に開拓し、海外の開発チームと積極的に連携して、着実に国際化への歩みを進めている。(ケルン=新華社記者/逯陽)=2019(令和元)年8月20日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019082901979

  •  国際化への歩みを進める中国のゲーム産業ゲームズコム2019
    2019年08月20日
    国際化への歩みを進める中国のゲーム産業ゲームズコム2019

    20日、ゲームズコム2019に出展したパーフェクト・ワールドの展示ブースでゲーム「新神魔大陸」を体験する来場者。ドイツ・ケルンのケルンメッセで開催されていた、世界的なデジタルゲーム業界見本市「ゲームズコム2019」が24日、閉幕した。4日間にわたる展示会は、過去最高の37万人を超す来場者でにぎわった。世界の主要なインタラクティブゲームとエンターテインメントの展示会を通じて、中国のゲームメーカーは海外市場を自発的に開拓し、海外の開発チームと積極的に連携して、着実に国際化への歩みを進めている。(ケルン=新華社記者/逯陽)=2019(令和元)年8月20日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019082901981

  • Culture minister meets game industry leaders Culture minister meets game industry leaders
    2020年05月14日
    Culture minister meets game industry leaders Culture minister meets game industry leaders

    Culture minister meets game industry leaders Culture Minister Park Yang-woo (front, 4th from L) and heads of the country‘s major game makers pose for a photo at the Korea Association of Game Industry in Seoul on May 14, 2020. (Yonhap)/2020-05-14 15:41:41/ < 1980-2020 YONHAPNEWS AGENCY. .> (Newscom TagID: yonphotos167389) [Photo via Newscom]、クレジット:YONHAPNEWS/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020052903639

  •  ハンド男子五輪代表発表会見
    02:14.16
    2021年06月27日
    ハンド男子五輪代表発表会見

    日本ハンドボール協会は27日、東京五輪に開催国枠で1988年ソウル五輪以来8大会ぶりに出場する男子日本代表14人を発表し、主将の土井(どい)レミイ杏利(あんり)やゲームメーカーの東江雄斗(あがりえ・ゆうと)(ともにジークスター東京)らを選出した。<映像内容>東京都内で行われた日本ハンドボール協会のダグル・シグルドソン監督による代表選手発表の記者会見、撮影日:2021(令和3)年6月27日、撮影場所:東京都内

    商品コード: 2021062806515

  •  Tokyo Game Show 2022
    2022年09月18日
    Tokyo Game Show 2022

    TOKYO, JAPAN - SEPTEMBER 18: The world‘s one of the biggest video game fairs Tokyo Game Show (TGS) 2022 is held in Tokyo, Japan on September 18, 2022. For two days visitors have experienced the latest developments in games on computers, smartphones, tablets, and consoles, as well as virtual reality games which are attracting more enthusiasts. Game manufacturers around the world introduced a new versions of games, products and devices, including virtual world “metaverse“, virtual reality (VR) and “blockchain“ technologies. Many local and foreign companies including Intel, Konami, Sega, Meta Quest, Capcom, TikTok, THQ Nordic, Square Enix attended to the event. (Photo by Ahmet Furkan Mercan/Anadolu Agency via Getty Images)、クレジット:Anadolu Agency/ゲッティ/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用はできません。

    商品コード: 2022092109393

  •  Tokyo Game Show 2022
    2022年09月18日
    Tokyo Game Show 2022

    TOKYO, JAPAN - SEPTEMBER 18: The world‘s one of the biggest video game fairs Tokyo Game Show (TGS) 2022 is held in Tokyo, Japan on September 18, 2022. For two days visitors have experienced the latest developments in games on computers, smartphones, tablets, and consoles, as well as virtual reality games which are attracting more enthusiasts. Game manufacturers around the world introduced a new versions of games, products and devices, including virtual world “metaverse“, virtual reality (VR) and “blockchain“ technologies. Many local and foreign companies including Intel, Konami, Sega, Meta Quest, Capcom, TikTok, THQ Nordic, Square Enix attended to the event. (Photo by Ahmet Furkan Mercan/Anadolu Agency via Getty Images)、クレジット:Anadolu Agency/ゲッティ/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用はできません。

    商品コード: 2022092109439

  •  Global game trade fair in Busan
    2022年11月17日
    Global game trade fair in Busan

    Global game trade fair in Busan Visitors play the latest games at the annual global game trade fair G-Star at the BEXCO exhibition center in Busan on Nov. 17, 2022. A total of 987 game makers from 43 nations joined the fair. (Yonhap)/2022-11-17 15:10:23/<Copyright ⓒ 1980-2022 YONHAPNEWS AGENCY. All rights reserved.>、クレジット:Yonhap News Agency/共同通信イメージズ

    商品コード: 2022111709035

  •  RELIGION-RAMADAN/IRAN
    2023年04月07日
    RELIGION-RAMADAN/IRAN

    Iranian schoolboys play computer war games which has programed and created by an Iranian computer games maker company, during the International holy Koran fair at the Imam Khomeini Grand Mosque in downtown Tehran after Iftar in holy fasting month of Ramadan, April 7, 2023. (Photo by Morteza Nikoubazl/NurPhoto)、クレジット:Morteza Nikoubazl/NurPhoto/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023041202250

  •  RELIGION-RAMADAN/IRAN
    2023年04月07日
    RELIGION-RAMADAN/IRAN

    An Iranian schoolboy plays computer war games which has programed and created by an Iranian computer games maker company, during the International holy Koran fair at the Imam Khomeini Grand Mosque in downtown Tehran after Iftar in holy fasting month of Ramadan, April 7, 2023. (Photo by Morteza Nikoubazl/NurPhoto)、クレジット:Morteza Nikoubazl/NurPhoto/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023041202240

  •  RELIGION-RAMADAN/IRAN
    2023年04月07日
    RELIGION-RAMADAN/IRAN

    Iranian schoolboys play computer war games which has programed and created by an Iranian computer games maker company, during the International holy Koran fair at the Imam Khomeini Grand Mosque in downtown Tehran after Iftar in holy fasting month of Ramadan, April 7, 2023. (Photo by Morteza Nikoubazl/NurPhoto)、クレジット:Morteza Nikoubazl/NurPhoto/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023041201836

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: YouTube Gaming banner on top of their creator lounge at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706099

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: YouTube Gaming banner on top of their creator lounge at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706103

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: YouTube Gaming banner on top of their creator lounge at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706102

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: YouTube Gaming banner on top of their creator lounge at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101806316

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: YouTube Gaming banner on top of their creator lounge at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706094

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Video game publisher Square Enix exhibition area at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706121

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Mobile phone application TikTok branding at Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101806318

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Social media application TikTok exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706100

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Social media application TikTok exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706109

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Social media application TikTok exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706114

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Social media application TikTok exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706115

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Social media application TikTok exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706128

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Social media application TikTok exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706107

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Video game maker SEGA exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706122

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Video game maker SEGA exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706127

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Video game maker SEGA exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706118

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: General view of Tokyo Game Show 2023 branding in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706073

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Video game maker SEGA exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706119

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Video game maker KONAMI exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706060

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Japanese video game maker Koei Tecmo Holdings Co. logo at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706129

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Video game maker KONAMI exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706055

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Alphabet‘s Google play store exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706075

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Alphabet‘s Google play store exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706057

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Alphabet‘s Google play store exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706054

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Alphabet‘s Google play store exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706105

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Alphabet‘s Google play store exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706056

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Alphabet‘s Google play store exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706061

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Alphabet‘s Google play store exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706065

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Alphabet‘s Google play store exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706066

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Bandai Namco Studio‘s video game Tekken 8 exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706089

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: South Korea‘s SAMSUNG exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706068

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: South Korea‘s SAMSUNG exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706070

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Computer chips maker INTEL exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706062

  •  Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023
    2023年09月23日
    Company branding in Chiba, Japan - 23 Sep 2023

    September 23, 2023, Chiba, Japan: Japanese video game maker CAPCOM exhibition booth at the Tokyo Game Show 2023 in Makuhari Messe, Chiba. Video game makers and publishers, social media representatives were present in high numbers at the Tokyo Game show. (Credit Image: © Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Stanislav Kogiku/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023101706090

  •  (3)中国ゲームの台頭「海外進出編」文化と先端技術で魅力を発信
    2024年08月22日
    (3)中国ゲームの台頭「海外進出編」文化と先端技術で魅力を発信

    上海叠紙遊戯(Papergames)が開発した乙女ゲーム「恋と深空」の宣伝画像。(資料写真)中国のゲームメーカー上海叠紙遊戯(Papergames)が開発した「恋と深空」は今年1月に公開されると、配信初日に日本や米国、カナダ、オーストラリアなど多くの国・地域のアップル「AppStore」で無料アプリランキングの1位を獲得。配信3日後には全世界でダウンロード数が1千万回を超えた。特に日本では配信直後に1日あたりの収益が10万ドル(1ドル=約146円)を超え、日本国内の同ジャンルのゲームを大きく上回った。日本では今でも同ゲームの新しいコンテンツやイベントがX(旧ツイッター)のトレンドワードにランキングしている。海外市場で人気の高い中国ゲームの多くには言語表現や音楽、美術などに中国文化の要素が多く盛り込まれ、世界にも受け入れられている。上海鷹角網絡科技(Hypergryph)が開発した「明日方舟(アークナイツ)」は世界で「舟学家(アークロジスト)」と呼ばれる独自のコミュニティ文化を形成。日本のユーザーがゲームに出てくる中国の文学や地理、宗教、礼儀などを解説した同人誌「炎国考略記」は10万字を超え、国内外のプレーヤーの間で熱い議論を呼んでいる。(上海=新華社配信)= 配信日: 2024(令和6)年8月22日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024082208890

  •  (7)中国ゲームの台頭「海外進出編」文化と先端技術で魅力を発信
    2024年08月22日
    (7)中国ゲームの台頭「海外進出編」文化と先端技術で魅力を発信

    SNSで中国モバイルゲームの芸術性の高さを評価する日本のプレーヤー。中国のゲームメーカー上海叠紙遊戯(Papergames)が開発した「恋と深空」は今年1月に公開されると、配信初日に日本や米国、カナダ、オーストラリアなど多くの国・地域のアップル「AppStore」で無料アプリランキングの1位を獲得。配信3日後には全世界でダウンロード数が1千万回を超えた。特に日本では配信直後に1日あたりの収益が10万ドル(1ドル=約146円)を超え、日本国内の同ジャンルのゲームを大きく上回った。日本では今でも同ゲームの新しいコンテンツやイベントがX(旧ツイッター)のトレンドワードにランキングしている。海外市場で人気の高い中国ゲームの多くには言語表現や音楽、美術などに中国文化の要素が多く盛り込まれ、世界にも受け入れられている。上海鷹角網絡科技(Hypergryph)が開発した「明日方舟(アークナイツ)」は世界で「舟学家(アークロジスト)」と呼ばれる独自のコミュニティ文化を形成。日本のユーザーがゲームに出てくる中国の文学や地理、宗教、礼儀などを解説した同人誌「炎国考略記」は10万字を超え、国内外のプレーヤーの間で熱い議論を呼んでいる。(上海=新華社配信)= 配信日: 2024(令和6)年8月22日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024082208943

  •  (2)中国ゲームの台頭「海外進出編」文化と先端技術で魅力を発信
    2024年08月22日
    (2)中国ゲームの台頭「海外進出編」文化と先端技術で魅力を発信

    上海叠紙遊戯(Papergames)が開発した乙女ゲーム「恋と深空」の宣伝画像。(資料写真)中国のゲームメーカー上海叠紙遊戯(Papergames)が開発した「恋と深空」は今年1月に公開されると、配信初日に日本や米国、カナダ、オーストラリアなど多くの国・地域のアップル「AppStore」で無料アプリランキングの1位を獲得。配信3日後には全世界でダウンロード数が1千万回を超えた。特に日本では配信直後に1日あたりの収益が10万ドル(1ドル=約146円)を超え、日本国内の同ジャンルのゲームを大きく上回った。日本では今でも同ゲームの新しいコンテンツやイベントがX(旧ツイッター)のトレンドワードにランキングしている。海外市場で人気の高い中国ゲームの多くには言語表現や音楽、美術などに中国文化の要素が多く盛り込まれ、世界にも受け入れられている。上海鷹角網絡科技(Hypergryph)が開発した「明日方舟(アークナイツ)」は世界で「舟学家(アークロジスト)」と呼ばれる独自のコミュニティ文化を形成。日本のユーザーがゲームに出てくる中国の文学や地理、宗教、礼儀などを解説した同人誌「炎国考略記」は10万字を超え、国内外のプレーヤーの間で熱い議論を呼んでいる。(上海=新華社配信)= 配信日: 2024(令和6)年8月22日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024082208888

  •  (6)中国ゲームの台頭「海外進出編」文化と先端技術で魅力を発信
    2024年08月22日
    (6)中国ゲームの台頭「海外進出編」文化と先端技術で魅力を発信

    上海鷹角網絡科技(Hypergryph)が開発したリアルタイム戦略RPG「明日方舟(アークナイツ)」の宣伝画像。(資料写真)中国のゲームメーカー上海叠紙遊戯(Papergames)が開発した「恋と深空」は今年1月に公開されると、配信初日に日本や米国、カナダ、オーストラリアなど多くの国・地域のアップル「AppStore」で無料アプリランキングの1位を獲得。配信3日後には全世界でダウンロード数が1千万回を超えた。特に日本では配信直後に1日あたりの収益が10万ドル(1ドル=約146円)を超え、日本国内の同ジャンルのゲームを大きく上回った。日本では今でも同ゲームの新しいコンテンツやイベントがX(旧ツイッター)のトレンドワードにランキングしている。海外市場で人気の高い中国ゲームの多くには言語表現や音楽、美術などに中国文化の要素が多く盛り込まれ、世界にも受け入れられている。上海鷹角網絡科技(Hypergryph)が開発した「明日方舟(アークナイツ)」は世界で「舟学家(アークロジスト)」と呼ばれる独自のコミュニティ文化を形成。日本のユーザーがゲームに出てくる中国の文学や地理、宗教、礼儀などを解説した同人誌「炎国考略記」は10万字を超え、国内外のプレーヤーの間で熱い議論を呼んでいる。(上海=新華社配信)= 配信日: 2024(令和6)年8月22日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024082208909

  •  (4)中国ゲームの台頭「海外進出編」文化と先端技術で魅力を発信
    2024年08月22日
    (4)中国ゲームの台頭「海外進出編」文化と先端技術で魅力を発信

    上海叠紙遊戯(Papergames)が開発したゲーム「恋と深空」のプレイ解説画像。(資料写真)中国のゲームメーカー上海叠紙遊戯(Papergames)が開発した「恋と深空」は今年1月に公開されると、配信初日に日本や米国、カナダ、オーストラリアなど多くの国・地域のアップル「AppStore」で無料アプリランキングの1位を獲得。配信3日後には全世界でダウンロード数が1千万回を超えた。特に日本では配信直後に1日あたりの収益が10万ドル(1ドル=約146円)を超え、日本国内の同ジャンルのゲームを大きく上回った。日本では今でも同ゲームの新しいコンテンツやイベントがX(旧ツイッター)のトレンドワードにランキングしている。海外市場で人気の高い中国ゲームの多くには言語表現や音楽、美術などに中国文化の要素が多く盛り込まれ、世界にも受け入れられている。上海鷹角網絡科技(Hypergryph)が開発した「明日方舟(アークナイツ)」は世界で「舟学家(アークロジスト)」と呼ばれる独自のコミュニティ文化を形成。日本のユーザーがゲームに出てくる中国の文学や地理、宗教、礼儀などを解説した同人誌「炎国考略記」は10万字を超え、国内外のプレーヤーの間で熱い議論を呼んでいる。(上海=新華社配信)= 配信日: 2024(令和6)年8月22日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024082208887

  •  (1)中国ゲームの台頭「海外進出編」文化と先端技術で魅力を発信
    2024年08月22日
    (1)中国ゲームの台頭「海外進出編」文化と先端技術で魅力を発信

    上海莉莉絲遊戲(リリスゲームズ)が今年発表したファンタジーRPG「AFK:ジャーニー」の宣伝画像。(資料写真)中国のゲームメーカー上海叠紙遊戯(Papergames)が開発した「恋と深空」は今年1月に公開されると、配信初日に日本や米国、カナダ、オーストラリアなど多くの国・地域のアップル「AppStore」で無料アプリランキングの1位を獲得。配信3日後には全世界でダウンロード数が1千万回を超えた。特に日本では配信直後に1日あたりの収益が10万ドル(1ドル=約146円)を超え、日本国内の同ジャンルのゲームを大きく上回った。日本では今でも同ゲームの新しいコンテンツやイベントがX(旧ツイッター)のトレンドワードにランキングしている。海外市場で人気の高い中国ゲームの多くには言語表現や音楽、美術などに中国文化の要素が多く盛り込まれ、世界にも受け入れられている。上海鷹角網絡科技(Hypergryph)が開発した「明日方舟(アークナイツ)」は世界で「舟学家(アークロジスト)」と呼ばれる独自のコミュニティ文化を形成。日本のユーザーがゲームに出てくる中国の文学や地理、宗教、礼儀などを解説した同人誌「炎国考略記」は10万字を超え、国内外のプレーヤーの間で熱い議論を呼んでいる。(上海=新華社配信)= 配信日: 2024(令和6)年8月22日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024082208889

  •  (1)中国ゲームの台頭「ウィンウィン編」巨大市場背景に世界と協力
    2024年08月23日
    (1)中国ゲームの台頭「ウィンウィン編」巨大市場背景に世界と協力

    中国最大のゲーム見本市「チャイナジョイ2024」でユービーアイソフトが設けたステージ。(資料写真)パリ五輪開会式の覆面聖火ランナーの神秘的な姿は、フランスのゲーム開発大手ユービーアイソフトの人気アクションゲーム「アサシンクリード」のキャラクターが元になっている。同社は1996年、中国上海市にゲーム開発スタジオを開設。以来28年間、「アサシンクリード」のほか「ファークライ」「ジャストダンス」など同社のヒット商品に上海スタジオも技術開発で関わってきた。ユービーアイソフト上海スタジオの楊志宏(よう・しこう)総経理は「われわれは最も早い時期に中国に進出した海外ゲームメーカーだ」と述べ、中国市場により寄り添い、ユーザーのニーズを理解できたのもそのためだと説明した。「世界の大手ゲーム会社にとって中国での布石拡大は必須であり、上海の重要性は言うまでもない」とも指摘した。(上海=新華社配信)= 配信日: 2024(令和6)年8月23日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024082305923

  •  (3)中国ゲームの台頭「ウィンウィン編」巨大市場背景に世界と協力
    2024年08月23日
    (3)中国ゲームの台頭「ウィンウィン編」巨大市場背景に世界と協力

    中国ゲーム企業の鷹角網絡(Hypergryph)が開催したゲームをテーマにしたコンサート。(資料写真)パリ五輪開会式の覆面聖火ランナーの神秘的な姿は、フランスのゲーム開発大手ユービーアイソフトの人気アクションゲーム「アサシンクリード」のキャラクターが元になっている。同社は1996年、中国上海市にゲーム開発スタジオを開設。以来28年間、「アサシンクリード」のほか「ファークライ」「ジャストダンス」など同社のヒット商品に上海スタジオも技術開発で関わってきた。ユービーアイソフト上海スタジオの楊志宏(よう・しこう)総経理は「われわれは最も早い時期に中国に進出した海外ゲームメーカーだ」と述べ、中国市場により寄り添い、ユーザーのニーズを理解できたのもそのためだと説明した。「世界の大手ゲーム会社にとって中国での布石拡大は必須であり、上海の重要性は言うまでもない」とも指摘した。(上海=新華社配信)= 配信日: 2024(令和6)年8月23日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024082305929

  •  (2)中国ゲームの台頭「ウィンウィン編」巨大市場背景に世界と協力
    2024年08月23日
    (2)中国ゲームの台頭「ウィンウィン編」巨大市場背景に世界と協力

    人工知能(AI)プロジェクトについて紹介するユービーアイソフト・グループ研究開発拠点(UbisoftLaForge)のアレクシス・ローラン中国地区ディレクター。(資料写真)パリ五輪開会式の覆面聖火ランナーの神秘的な姿は、フランスのゲーム開発大手ユービーアイソフトの人気アクションゲーム「アサシンクリード」のキャラクターが元になっている。同社は1996年、中国上海市にゲーム開発スタジオを開設。以来28年間、「アサシンクリード」のほか「ファークライ」「ジャストダンス」など同社のヒット商品に上海スタジオも技術開発で関わってきた。ユービーアイソフト上海スタジオの楊志宏(よう・しこう)総経理は「われわれは最も早い時期に中国に進出した海外ゲームメーカーだ」と述べ、中国市場により寄り添い、ユーザーのニーズを理解できたのもそのためだと説明した。「世界の大手ゲーム会社にとって中国での布石拡大は必須であり、上海の重要性は言うまでもない」とも指摘した。(上海=新華社配信)= 配信日: 2024(令和6)年8月23日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024082305932

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