- ニッコウキスゲ
- 令和
- 中国
- 記者
- 可能性
- 情報
- 満塁
- 画像
- 記載
- 委託
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |
「コウキ」の写真・グラフィックス・映像
- 提供元
- 日付
- 種類
- 向き
- カテゴリ
- 色
- 提供元
- 共同通信社
0
- 国内提供元
0
- 海外提供元
0
- 日付
- 24時間以内
0 - 48時間以内
20 - 72時間以内
89 - 7日以内
105 - 30日以内
182 - 1年以内
2614 - 期間を指定
20044 - 日付指定なし
20044
- 種類
- 写真
19497 - グラフィックス
317 - 映像
230
- 向き
- 縦
6812 - 横
12507 - 正方形
389
- カテゴリ
- ニュース
- スポーツ
- エンターテインメント
- 教育向け
- カテゴリ指定なし
- 色
- カラー
18888 - モノクロ
1028
- 古い順
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 古い順
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可1900年01月25日明治・大正の東京吾妻橋=明治後期
商品コード: 1900010154256
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Historia de Africa.Historia de Africa. Siglo XIX. Clarificación del aceite de palma. Grabado. El Congo y la Creación del Estado Independiente de este nombre. Historia de los Trabajos y Exploraciones Verificados, por Enrique M. Stanley. Editada en Barcelona, hacia 1890. España.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062211358
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Historia de Italia.Historia de Italia. Roma. Vista general del Castillo de Sant Angelo. Grabado. La Ilustración. Revista Hispano-Americana,1884.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062211499
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Wheeled stand for a vessel with an animal frieze on the ring.Wheeled stand for a vessel with an animal frieze on the ring. The scene depicts a seated figure playing a stringed instrument with another playing a similar instrument. Next to this figures, a server carries a jug in his right hand and a cup in his left. In the lower par, a water-bird attacks an a fish. 1225-1100 BC. Bronze. Made in Cyprus. British Museum. London. England. United Kingdom.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051308818
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Travel. Ground transportation. 17th Century. Colored engraving.Travel. Ground transportation. 17th Century. Colored engraving.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051309021
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Ukraine.Ukraine. Kiev. Saint Andrew‘s church. Baroque. Constructed in 1747-1754. Designed by the Imperial Russian architect Bartolomeo Rastrelli (1700-1771).、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051309025
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Turkey.Turkey. Ephesus. The Memmius Monument. Erected in 1st century AD (Reign of Augustus) by Memmius, a proviment citizen of the city, son of Caius and grandson of the dictator Sulla of Rome. Anatolia.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051309057
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Switzerland.Switzerland. 19th century. Locomotive driven by compressed air used for the drilling of Saint-Gothard. Engraving of “The Spanish and American Illustration,“ 1875.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051309142
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Car. Late 19th century. Engraving.Car. Late 19th century. Engraving.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051309233
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Egyptian Art. Late Period. Funerary stele with inscription. Museum of Fine Arts. Budapest. Hungary.Egyptian Art. Late Period. Funerary stele with inscription. Museum of Fine Arts. Budapest. Hungary.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051307545
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Greek art.Greek art. Greece. Upper part of the marble stele (grave marker) of Kallidemos. Date ca. 350-325 BC. Comes from Attica. Metropolitan Museum of Art. New York. United States.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051307831
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Sunset over the sea. Majorca. Balearic Islands. Spain.Sunset over the sea. Majorca. Balearic Islands. Spain.、クレジット:Album/Joan Reig/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051308057
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Early Classical.Early Classical. Late Archaic. Guardian Sphinxes. Limestone. 470BC-450BC. Lycian. Xanthos, building H. Turkey. British Museum. London. England. United Kingdom.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051308756
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Cecilia Gallerani (lady with the ermine) portrait, c.1490.Cecilia Gallerani (lady with the ermine) portrait, c.1490. Museum: Czartorysky Museum, CRACOVIA, POLAND. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031603980
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Frederick III of Saxony (1463-1525).Frederick III of Saxony (1463-1525). Elector of Saxony. Portrait by Lucas Cranach the Elder (1472-1553), 1525-1527. German Historical Museum. Berlin. Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604707
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Martin Luther (1483-1546).Martin Luther (1483-1546). German monk, icon of the Protestant Reformation. Portrait by Lucas Cranach the Elder (1472-1553), 1529. German Historical Museum. Berlin. Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604768
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Tacuinum Sanitatis. 14th century. Medieval handbook of health. Men in a sugar cane plantation. Folio 92V.Tacuinum Sanitatis. 14th century. Medieval handbook of health. Men in a sugar cane plantation. Folio 92V.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051306569
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Funerary mask in gold foil embossed.Funerary mask in gold foil embossed. IV Grave Circle A in the Royal Tombs of Mycenae. Dated in the 16th century B.C. National Archaeological Museum. Athens. Greece.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051306592
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Spain, Galicia, province of Pontevedra, Tui.Spain, Galicia, province of Pontevedra, Tui. Cathedral of Saint Mary. Its construction began in the 12th century. Partial view of the medieval cloister, Cistercian Gothic style, 13th century. Remodeled in the 15th century.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051309633
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Spain, Galicia, province of Pontevedra, Tui.Spain, Galicia, province of Pontevedra, Tui. Cathedral of Saint Mary. Its construction began in the 12th century. Medieval cloister, Cistercian Gothic style, 13th century. View from the Soutomaior Tower. Remodeled in the 15th century.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051309645
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Syria. Ugarit. Ancient port city at the Ras Shamra. Neolithic-Late Bronze Age. Ruins.Syria. Ugarit. Ancient port city at the Ras Shamra. Neolithic-Late Bronze Age. Ruins.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051309654
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Spain.Spain. Galicia. Ourense province. Ribadavia. The Castle of the Earls of Sarmiento. It was built in the middle of the 15th century. Late-Gothic style. Walls.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051309743
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-España. Madrid. Palacio Real. Imposición de la Muy Noble Orden de la Jarretera a S. M el rey D. Alfonso XII por S. E. el MarquésEspaña. Madrid. Palacio Real. Imposición de la Muy Noble Orden de la Jarretera a S. M el rey D. Alfonso XII por S. E. el Marqués de Northampton, embajador extraordinario de S. M. la reina de Inglaterra, 11 del actual. Dibujo por Comba. Grabado por Bernardo Rico. La Ilustración Española y Americana, 22 de octubre de 1881.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081608512
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Fernando de Magallanes (1480-1521). Militar, explorador, marino y navegante portugués de linaje noble. Nombrado por la MonarquíaFernando de Magallanes (1480-1521). Militar, explorador, marino y navegante portugués de linaje noble. Nombrado por la Monarquía Hispánica adelantado y capitán general de la Armada para el descubrimiento de la especería. Dibujo por J. Cebrián. Retrato, detalle. Litografía. Coloreada. Crónica General de España, Historia Ilustrada y Descriptiva de sus Provincias. Andalucía, 1867.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081609017
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Tacuinum Sanitatis. 14th century. Medieval handbook of health. Silk clothing. Folio 106r.Tacuinum Sanitatis. 14th century. Medieval handbook of health. Silk clothing. Folio 106r.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019101504554
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Virgin of the Consellers (Councillors) (c.1443-1445). It depicts the five councilors of the city of Barcelona in adoration. EngrVirgin of the Consellers (Councillors) (c.1443-1445). It depicts the five councilors of the city of Barcelona in adoration. Engraving by Capuz after the Gothic painting of Lluis Dalmau (flourished between 1431-1460). “La Ilustracion Espanola y Americana“, 1870.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019101504356
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Rodrigo Diaz de Vivar (c.1043-1099), known as El Cid. Castilian nobleman, military leader and diplomat. Sepulcher in the MonasteRodrigo Diaz de Vivar (c.1043-1099), known as El Cid. Castilian nobleman, military leader and diplomat. Sepulcher in the Monastery of San Pedro de Carden_a, near Burgos. Engraving by Paris. “La Ilustracion Espanola y Americana“, 1872.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019101505488
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Cuchillo ceremonial decorado con figura humana. Bronce. Perú. Cuchillo ceremonial decorado con figura de pájaro. Plata Baja. CulCuchillo ceremonial decorado con figura humana. Bronce. Perú. Cuchillo ceremonial decorado con figura de pájaro. Plata Baja. Cultura Chimú, Período Intermedio Tardío (1100-1400 d. C.). Perú. Museo de América. Madrid. España.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081608160
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Plaque showing the facade of the royal palace.Plaque showing the facade of the royal palace. Plaques may be seen attached to the pillars that support the palace roof. They appear to have been made in matching pairs and are shown in such detail that some actual plaques can be readily identified. Behind the main figures are two brass leopards and the stone axe heads that are kept on altars. Attached to the roof of the tower is a large brass python.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019022007069
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Ceremonial weapons.Ceremonial weapons. Bronze Axe, late Shang period, China 11th Century BC、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019032902919
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice(Detail) architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401527
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice(Detail) architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401534
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-(Detail)The ceiling of the Scala D‘oro (Golden Staircase) from the Doge‘s Palace in Venice(Detail)The ceiling of the Scala D‘oro (Golden Staircase) from the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401537
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Interior courtyardInterior courtyard, facade of the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401539
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-architectural feature on the facade of the Doge‘s Palace in Venice(Detail) architectural feature on the facade of the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401492
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice(Detail) architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401493
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-sculpture at the Doge‘s Palace in Venice(Detail) sculpture at the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401494
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Exterior facade of the Doge‘s Palace in VeniceExterior facade of the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401495
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice(Detail) architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401529
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-sculpture at the Doge‘s Palace in Venice(Detail) sculpture at the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401515
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Exterior facade of the Doge‘s Palace in VeniceExterior facade of the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401509
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Interior courtyardInterior courtyard, facade of the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401487
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Exterior facade of the Doge‘s Palace in VeniceExterior facade of the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401490
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Exterior facade of the Doge‘s Palace in VeniceExterior facade of the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401483
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Maryla Wereszczakowna (?-1863). Noble born in Belarus and beloved by the Polish poet Adam Mickiewicz. Portrait by Lithuanian artMaryla Wereszczakowna (?-1863). Noble born in Belarus and beloved by the Polish poet Adam Mickiewicz. Portrait by Lithuanian artist, early 19th century. Vilnius Picture Gallery. Lithuania.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019091705341
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Juan de la Abadia the Elder (active between 1469-1498). Spanish painter. Saint Michael Weighing Souls, ca.1480-1495. Part of anJuan de la Abadia the Elder (active between 1469-1498). Spanish painter. Saint Michael Weighing Souls, ca.1480-1495. Part of an altarpiece probably from Liesa (Huesca province). National Art Museum of Catalonia. Barcelona. Catalonia. Spain.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019091802582
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Spain. Catalonia. Barcelona. Transfer of the mortal remains of Ramon Berenguer III the Great (1082-1131), Count of Barcelona, frSpain. Catalonia. Barcelona. Transfer of the mortal remains of Ramon Berenguer III the Great (1082-1131), Count of Barcelona, from the Cent Room in the Barcelona City Hall to Ripoll. Engraving. “La Ilustracion catalana“, 1893.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019091800840
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Cooking pot. 5th century AD. Ceramics. Coming from the late-Roman dump of Vila-Roma. Spain. National Archaeological Museum. TarrCooking pot. 5th century AD. Ceramics. Coming from the late-Roman dump of Vila-Roma. Spain. National Archaeological Museum. Tarragona. Catalonia, Spain.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019091800679
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The " Narmer palette", a late pre-dynastic schist ceremonial palette.The " Narmer palette", a late pre-dynastic schist ceremonial palette. Pharaoh Narmer is shown wearing the Red Crown, subduing Lower Egypt. Narmer‘s rectangular cartouche on top of the palette. Two mythical animals with intertwined necks. From Hierakonpolis, Kom el-Ahmar. Location: Egyptian Museum, Cairo, Egypt.、クレジット:Erich Lessing/Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070310739
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Finland.Finland. Turku. Pharmacy Museum and the Qwensel house, built in the 1700s in an area reserved for the nobility. A pharmacy from the 19th century has been furnished in the shop wing of the building. Room with 18th-century Gustavian style furnishing.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070311949
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Art.Art. Prehistory. Bronze Age. Golden bowls, most with handle shaped like horses‘ heads. 10th-6th Centuries BC. National Museum of Denmark. Copenhagen.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070312016
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-長崎市寄合町キーワード:長崎市寄合町、街並み、絵葉書=明治後期、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2020062204458
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-旅芸人一座の看板キーワード:旅芸人一座の看板、街並み、ステレオ写真=明治後期、長崎、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2020062204486
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Jan van Eyck / ‘Madonna at the Fountain‘, 1439, Oil on panel, 19 x 12 cm. CHILD JESUS. VIRGIN MARY.Jan van Eyck / ‘Madonna at the Fountain‘, 1439, Oil on panel, 19 x 12 cm. Museum: Koninklijke Museum Shone Kunsten, AMBERES, Belgien. CHILD JESUS. VIRGIN MARY.、クレジット:Album/Joseph Martin/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052501882
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Opus Sectile from the Domus of Porta Marina.Opus Sectile from the Domus of Porta Marina. 4th century AD. Rome. National Museum of the Early Middle Ages. Rome. Italy.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021021009639
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-353-32352Golden disk. 1000-801 BC. Late Bronze Age. Extremadura. National Archaeological Museum. Madrid. Spain.、クレジット:Universal History Archive/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021021006761
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Kinson Francois Joseph ( 1771 - 1839 )Kinson Francois Joseph ( 1771 - 1839 ) , Full Length Portrait of Louis Antoine of France , 1825 Duke of Angouleme ( 1775 - 1844 ) ( oil on canvas 2;75 x 1;80 ) , Palace of Versailles.、クレジット:ChristopheLArt/Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2020102901427
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Child‘s Bath.The Child‘s Bath. Date/Period: 1893. Painting. Oil on canvas Oil on canvas. Height: 1,003 mm (39.48 in); Width: 661 mm (26.02 in). Author: Mary Cassatt.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020071405995
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Iberian culture. Coffin (larnax). Late 4th century BC-early 3rd century BC. Polychrome limestone. Necropolis of Tutugi, zone I,Iberian culture. Coffin (larnax). Late 4th century BC-early 3rd century BC. Polychrome limestone. Necropolis of Tutugi, zone I, grave 76. Galera (province of Granada, Andalusia, Spain). National Archaeological Museum. Madrid. Spain.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081605547
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-芸者キーワード:芸妓、芸者、頬付え、和装、女性、読書=明治中期~後期、撮影場所不明、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2017103100547
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-馬子キーワード:馬子(まご)、運ぶ=明治中期~後期、撮影場所不明、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2017103100573
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-芸者キーワード:芸妓、芸者、日本庭園、傘、和装、女性、ステレオ写真=明治後期、撮影場所不明、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2017103100758
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-凧揚げをする子どもキーワード:子ども、凧揚げ、遊び=明治中期~後期、撮影場所不明、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2017103100778
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-大池(瓢箪池)と凌雲閣キーワード:浅草公園、大池、瓢箪池(ひょうたん池)、凌雲閣、浅草十二階、元祖曲芸玉乗の文字=明治後期、東京、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2017103100797
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-銀座通りキーワード:銀座、街並み、銀座四丁目付近か?、山崎高等洋品店、服部時計店、手前に三河屋(?)商店の看板、路面電車=明治後期、東京、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2017103100815
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-歌舞伎座キーワード:銀座、歌舞伎座、外観=明治後期、東京、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2017103100831
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-新吉原キーワード:浅草、吉原江戸町、街並み、子ども=明治後期、東京、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2017103100858
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-下駄屋キーワード:下駄屋、店先=明治中期~後期、撮影場所不明、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2017103100927
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-瀬戸物屋キーワード:店先、瀬戸物屋、急須=明治後期、撮影場所不明、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2017111300658
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-田植えキーワード:農家の風景、田植え、水田=明治後期、撮影場所不明、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2017112400924
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-長崎停車場キーワード:長崎停車場、旧長崎駅、現浦上駅、鉄道、駅舎、人力車、外観=明治後期、長崎、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2018011900953
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-長崎・稲佐遊廓キーワード:稲佐遊廓、街並み=明治後期、長崎、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2018012601193
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-日本橋キーワード:日本橋、日本橋川に架かる橋、路面電車、街並み、「西川」(現:西川産業)の文字=明治後期、東京、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2018020901209
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-炊事キーワード:炊事をする女性、火起こし、すり鉢、暮らし=明治後期、撮影場所不明、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2018020901294
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-お盆の供え物キーワード:お盆の供え物、提灯、位牌、年中行事=明治中期~後期、撮影場所不明、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2018020901323
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-京橋キーワード:京橋、路面電車、人力車、サッポロビールの看板、街並み、「Sシンガーミシン」の文字、小林時計店の京橋支店時計塔=明治中期~後期、東京、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2018020901342
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-子どもたちキーワード:子どもたち、女性=明治後期、撮影場所不明、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2018080100930
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-子守りキーワード:子ども、子守り、和装、傘=明治後期、撮影場所不明、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2018080100931
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-子どもたちとの集合写真キーワード:子どもたち、外国人、女性、集合写真、乳母車=明治後期、撮影場所不明、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2018080100954
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Adam and Eve. Date/Period: Ca. 1538. Painting. Oil on lime. 49 x 39 cm (19.2 x 15.3 in).Adam and Eve. Date/Period: Ca. 1538. Painting. Oil on lime. 49 x 39 cm (19.2 x 15.3 in). Author: Lucas Cranach the Elder.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605218
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Mystic Marriage of Saint Catherine.Mystic Marriage of Saint Catherine. Paolo Caliari, called Paolo Veronese; Italian, 1528-1588. Date: 1680-1699. Dimensions: 443 x 298 mm. Pen and brown ink with brush and brown wash, heightened with lead white (partly oxidized), on blue-gray laid paper, laid down on cream laid paper. Origin: Italy. Museum: The Chicago Art Institute, Chicago, USA.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031922850
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Bust-Length Portrait of an Ecclesiastic.Bust-Length Portrait of an Ecclesiastic. Artist: Carletto Caliari (Italian, Venice 1567/70-1592/96 Venice). Dimensions: Sheet: 11 7/8 x 8 5/16 in. (30.2 x 21.1 cm). Date: 16th century.This portrait shows the sitter, a middle-aged cleric with aquiline nose, short beard and slightly balding, with his intent gaze directed to the upper right (heavenward), to denote his spiritual disposition. The artist was the talented, second-born son of the great painter, Paolo Veronese (1528-1588). Carletto Caliari was a close assistant of his father especially in the late years of the great master; in Venice painting was conducted as a family business. The present drawing bears a very close resemblance to the main saint in Paolo Veronese‘s late canvas of the Conversion of Saint Pantaleon (San Pantaleone, Venice), begun in 1587, and so the drawing was probably inspired by it. 、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031922946
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Mars and Venus United by Love.Mars and Venus United by Love. Artist: Paolo Veronese (Paolo Caliari) (Italian, Verona 1528-1588 Venice). Dimensions: 81 x 63 3/8 in. (205.7 x 161 cm). Date: 1570s.In this visually opulent and sensual painting, Cupid binds Mars (the god of war) to Venus with a love knot. It celebrates the civilizing and nurturing effects of love, as milk flows from Venus‘s breast and Mars‘s warhorse is restrained. By 1621 the painting was owned by Emperor Rudolf II in Prague, along with other mythological works by the artist (two are in the Frick Collection, New York), but its original owner is unknown. A masterpiece of light and color, works such as this had an enduring impact on later artists including Velázquez and Giambattista Tiepolo. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031923008
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Mount Sainte-Victoire.‘Mount Sainte-Victoire‘. France. Dimensions: 78x99 cm. Museum: State Hermitage, St. Petersburg. Author: PAUL CEZANNE.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031923145
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE S.ARTE S. XIX. MODERNISMO. PUIG I CADAFALCH, Josep (Mataró, 1867-Barcelona, 1957). CASA AMATLLER (1900). Detalle de los balcones de la planta noble donde se encuentra el archivo del Instituto de Arte Hispánico Amatller. BARCELONA. Cataluña.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042706562
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE GOTICO-TARDIO.ARTE GOTICO-TARDIO. ESTILO MANUELINO. PORTUGAL. MONASTERIO DE LOS JERONIMOS (s. XVI). Fue mandado construir por el rey DON MANUEL I “El Afortunado“ siendo el director del proyecto, desde 1502 a 1516, BOYTAC. A éste le sucedió desde 1517 hasta 1521, J. CASTILLO. En 1983 fue declarado Patrimonio de la Humanidad por la UNESCO. Vista parcial de la fachada. LISBOA.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707017
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Felipe V de Borbón, rey de España, llamado el Animoso (1683-1746).Felipe V de Borbón, rey de España, llamado el Animoso (1683-1746).、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707375
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Death of Niobe and Her Children.Death of Niobe and Her Children. Artist: Circle of Bernard Picart (French, Paris 1673-1733 Amsterdam) (?); After Guglielmo della Porta (Italian, Porlezza, near Lake Lugano ca. 1500-1577 Rome). Dimensions: sheet: 6 3/8 x 10 13/16 in. (16.2 x 27.5 cm). Former Attribution: Peter Paul Rubens (Flemish, Siegen 1577-1640 Antwerp). Date: late 17th-early 18th century. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033002854
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-A Forest at Dawn with a Deer Hunt.A Forest at Dawn with a Deer Hunt. Artist: Peter Paul Rubens (Flemish, Siegen 1577-1640 Antwerp). Dimensions: 24 1/4 x 35 1/2 in. (61.5 x 90.2 cm). Date: ca. 1635.Rubens painted about three dozen landscapes during his busy career, mostly for his own pleasure. The late ones, like this superb example, transform earlier Flemish models through fresh studies of nature and color and brushwork ultimately inspired by Titian. Here hunting is treated as a contest of elemental forces: light and darkness, life and death, growth and decay. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033002855
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-fall of the giants.Fall of the Giants. Artist: Circle of Bernard Picart (French, Paris 1673-1733 Amsterdam) (?); After Guglielmo della Porta (Italian, Porlezza, near Lake Lugano ca. 1500-1577 Rome); Attributed to Peter Paul Rubens (Flemish, Siegen 1577-1640 Antwerp). Dimensions: sheet: 6 7/16 x 10 13/16 in. (16.4 x 27.5 cm). Date: late 17th-early 18th century. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033002886
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Coronation of Maria de‘ Medici.‘Coronation of Maria de‘ Medici‘. Sketches to the series of paintings “ The Story of Marie de‘ Medici“. Flanders, 1622. Dimensions: 49x63 cm. Museum: State Hermitage, St. Petersburg. Author: Peter Paul Rubens (Pietro Pauolo).、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033003155
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Virgin of the Consellers (Councillors) (c.1443-1445). It depicts the five councilors of the city of Barcelona in adoration. EngrVirgin of the Consellers (Councillors) (c.1443-1445). It depicts the five councilors of the city of Barcelona in adoration. Engraving by Capuz after the Gothic painting of Lluis Dalmau (flourished between 1431-1460). “La Ilustracion Espanola y Americana“, 1870. Colored.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019083000845
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Tamerlan (Timur el Cojo, Timur Lang, Timur, Timour o Temür) (Transoxiana, 1336-Otrar, Imperio Timúrida, 1405). Emperador. NobleTamerlan (Timur el Cojo, Timur Lang, Timur, Timour o Temür) (Transoxiana, 1336-Otrar, Imperio Timúrida, 1405). Emperador. Noble musulmán de origen turco y mongol. Grabado del año 1845. Coloreado.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019090302738
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Augustus (Gaius Julius Caesar Octavianus) (63 BC-14 AD). Roman Emperor. Portrait of the Primaporta type. The beard was added inAugustus (Gaius Julius Caesar Octavianus) (63 BC-14 AD). Roman Emperor. Portrait of the Primaporta type. The beard was added in Late Antiquity. 1st century, remodeled between the 3rd and 4th centuries. Roman-Germanic Museum. Cologne. Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019090302809
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Fulvia Plautilla (c. 185-211). The only wife of the Roman emperor Caracalla. Se was exiled and eventurally killed. Portrait. LatFulvia Plautilla (c. 185-211). The only wife of the Roman emperor Caracalla. Se was exiled and eventurally killed. Portrait. Late 2nd - Early 3rd century AD. Acropolis Museum. Athens. Greece.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019090302812
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Fulvia Plautilla (c. 185-211). The only wife of the Roman emperor Caracalla. Se was exiled and eventurally killed. Portrait. LatFulvia Plautilla (c. 185-211). The only wife of the Roman emperor Caracalla. Se was exiled and eventurally killed. Portrait. Late 2nd - Early 3rd century AD. Acropolis Museum. Athens. Greece.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019090302905
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-East pediment of the Parthenon. Birth of Athena. 5th century BC. Replica. Acropolis Museum. Athens. Greece. Original remains areEast pediment of the Parthenon. Birth of Athena. 5th century BC. Replica. Acropolis Museum. Athens. Greece. Original remains are exposed in the British Museum, London.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019090302917
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Old Curiosity Shop‘, Charles Dickens, 1841.The Old Curiosity Shop‘, Charles Dickens, 1841. Little Nell and her grandfather on their wandering encounter with Codlin and Short, the Punch and Judy men.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019083003873
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Master of the Wasservass Calvary (active in Cologne, 1415-1435). Calvary of the Wasservass Family, 1420-1430. Wallraf-Richartz MMaster of the Wasservass Calvary (active in Cologne, 1415-1435). Calvary of the Wasservass Family, 1420-1430. Wallraf-Richartz Museum. Cologne. Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019083000730
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Japan / China: General Bacho (Chinese: Ma Chao) on horseback carrying a huge axe.Ma Chao (176 ? 222) was the oldest son of Ma Teng and a military general during the late Han Dynasty and early Three Kingdoms era of Chinese history. In Luo Guanzhong‘s historical novel Romance of the Three Kingdoms, he received the nickname ‘Ma Chao the Splendid‘ due to his elaborate armour and grand skill as a warrior. Ma is remembered as one of the Five Tiger Generals of Shu Han, popularized by the novel.、クレジット:Pictures From History/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せ下さい。
商品コード: 2019061401601
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |