- バートリー
- ドイツ
- スペイン
- 令和
- アルベール・リベラ
- アルベルト・リベラ
- フランス
- 絵画
- ジョバンニ
- ティエポロ
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |
「バートリ」の写真・グラフィックス・映像
- 提供元
- 日付
- 種類
- 向き
- カテゴリ
- 色
- 同義語オン
- 提供元
- 共同通信社
0
- 国内提供元
0
- 海外提供元
0
- 日付
- 24時間以内
0 - 48時間以内
2 - 72時間以内
2 - 7日以内
5 - 30日以内
8 - 1年以内
172 - 期間を指定
1594 - 日付指定なし
1594
- 種類
- 写真
1591 - グラフィックス
0 - 映像
3
- 向き
- 縦
425 - 横
1162 - 正方形
7
- カテゴリ
- ニュース
- スポーツ
- エンターテインメント
- 教育向け
- カテゴリ指定なし
- 色
- カラー
1522 - モノクロ
72
- 同義語辞書
- オン
- オフ
- 古い順
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 古い順
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Robert LincolnRobert Lincoln, son of President Abraham Lincoln. He was one of only two of Lincoln‘s sons to survive into adulthood and the only one to make it into the 1900s.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2020041602094
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Head of a Bearded Man Wearing a Turban (recto); Latin script (verso).Head of a Bearded Man Wearing a Turban (recto); Latin script (verso). Artist: Master of the Death of Absalom (?) (active. ca. 1490-1510). Dimensions: 9 3/16 x 6 9/16 in. (23.3 x 16.6 cm). Date: ca. 1510.Head studies depicting bearded men with deeply lined features and large turbans were popular at the turn of the sixteenth century in Central Europe and the Netherlands. The grisaille-like technique shown here-- monochromatic gouache on colored ground--also proliferated around this time. With its distinctive brushstrokes and white highlights, this drawing is reminiscent of Netherlandish designs for glass around 1500. The sheet has been attributed to the so-called Master of the Death of Absolom, an early sixteenth-century designer of stained glass. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605003
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Yvette Guilbert: Linger, Longer, Loo. Medium: photomechanical process.Yvette Guilbert: Linger, Longer, Loo. Medium: photomechanical process. Museum: National Gallery of Art, Washington DC. Author: Henri de Toulouse-Lautrec.、クレジット:Album/National Gallery of Art,Washington DC/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031700926
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Study for “Poseuses“.Study for “Poseuses“. Artist: Georges Seurat (French, Paris 1859-1891 Paris). Dimensions: 11 11/16 x 8 7/8 in. (29.7 x 22.5 cm). Date: 1886-87.This poetic drawing is evidence of Seurat‘s mastery of Conté crayon, a medium that allowed him to achieve rich velvety textures and softly blurred contours, for which he became well known. The stiff, almost awkward pose of the model clearly identifies the drawing as a preparatory study for a figure in Seurat‘s famous painting The Models, or Poseuses (Barnes Foundation, Philadelphia). Following Seurat‘s death, this framed drawing remained in the collection of his artist friend Maximilien Luce, who used it as a still-life element in a portrait of the famous art critic and collector Félix Féneon. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033003589
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Caricature of a Man Seen from Behind.Caricature of a Man Seen from Behind. Artist: Giovanni Battista Tiepolo (Italian, Venice 1696-1770 Madrid). Dimensions: 7 1/2 x 4 7/16 in. (19 x 11.3 cm). Date: 1760 (?). Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033003953
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Head of a Bishop.Head of a Bishop. Artist: Giovanni Battista Tiepolo (Italian, Venice 1696-1770 Madrid). Dimensions: 8 5/16 x 5 11/16 in. (21.1 x 14.5 cm). Date: ca. 1742-57. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033004043
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Dr. François Mêlier.Dr. François Mêlier. Artist: Jean Auguste Dominique Ingres (French, Montauban 1780-1867 Paris). Dimensions: 12 11/16 x 9 3/4 in. (32.2 x 25 cm). Date: 1849.The physician François Mêlier, an eminent figure in the field of public health in the mid-nineteenth century, posed for this masterful portrait. In all likelihood commissioned by Mêlier‘s family, the drawing was in the collection of his daughter Blanche at the time of Ingres‘s retrospective exhibition in 1867. The white highlights are probably Ingres‘s corrections. As the paper darkened over time, they became more prominent. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031103265
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Altarpiece from Verdú, 1432 - 1434 . Nativity scene. Lleida school. Tempera on wood. 159 x 93 cm (12 panels). From the high altaAltarpiece from Verdú, 1432 - 1434 . Nativity scene. Lleida school. Tempera on wood. 159 x 93 cm (12 panels). From the high altarpiece of the parish church of Santa Maria in Verdú (Urgell). Museu Episcopal de Vic. Author: JAUME FERRER II.、クレジット:Album/Ramon Manent/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081508084
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Attributed to David Klöcker Ehrenstrahl, Robert Lichton, 1631-1692, painting, portrait, Robert Lichtone, 1690,Attributed to David Klöcker Ehrenstrahl, Robert Lichton, 1631-1692, painting, portrait, Robert Lichtone, 1690, oil on canvas, Height, 144 cm (56.6 inches), Width, 117 cm (46 inches), Inscriptions, Signed, Fecit D. Klöker Ehrenstrahl.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023041211678
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Study for the Equestrian Monument to Francesco Sforza.Study for the Equestrian Monument to Francesco Sforza. Artist: Antonio Pollaiuolo (Italian, Florence ca. 1432-1498 Rome). Dimensions: 11 1/16 x 10 in. (28.1 x 25.4 cm). Date: early to mid 1480s.This celebrated drawing was made by the Florentine painter, sculptor, engraver, and goldsmith Antonio Pollaiuolo. The sixteenth-century historian Giorgio Vasari, who owned the sheet and may have added the brown wash around the figures, seems to have described this drawing in his biography of Pollaiuolo (Lives of the Artists) of 1568. It represents a design for the bronze equestrian monument commissioned by Ludovico Sforza (1480-94, de facto ruler of Milan; 1494-99, Duke of Milan) in honor of his father, Francesco Sforza. This sheet (as well as its pendant, Staatliche Graphische Sammlung, Munich, inv. 1908.168) could have served as a presentation drawing for Ludovico、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604080
本画像はログイン後にご覧いただけます
-[Temple of Antonius and Faustina, San Lorenzo in Miranda, Rome], 1850s, Salted paper print from paper negative,[Temple of Antonius and Faustina, San Lorenzo in Miranda, Rome], 1850s, Salted paper print from paper negative, Photographs, Attributed to Calvert Richard Jones (British, Swansea, Wales 18021877 Bath, England).、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022050703327
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Robert Liston, Surgeon, Hill & Adamson (Scottish, active 1843 - 1848), Scotland, 18431848,Robert Liston, Surgeon, Hill & Adamson (Scottish, active 1843 - 1848), Scotland, 18431848, Salted paper print from a paper negative, 21.4 × 14.9 cm (8 7/16 × 5 7/8 in.).、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023040508037
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Blackbar triggerfish (Rhinecanthus aculeatus)Blackbar triggerfish (Rhinecanthus aculeatus), Indian Ocean, Hikkaduwa, Sri Lanka, Asia、クレジット:imageBROKER.com/Andrey Nekrasov/共同通信イメージズ
商品コード: 2022122905698
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Satire on Art Criticism.Satire on Art Criticism. Artist: Rembrandt (Rembrandt van Rijn) (Dutch, Leiden 1606-1669 Amsterdam). Dimensions: 6 1/8 x 7 15/16 in. (15.5 x 20.1 cm). Date: 1644.An atypical subject and approach to composition, Rembrandt‘s “Satire on Art Criticism“ buffoons the rhetoric of his contemporary art critics. The posturing “connoisseur“ at left comments on painted portraits brought before him. Rembrandt has drawn his composition from a classical subject, “The Calumny of Apelles“, which he knew from a drawing by the Renaissance master Andrea Mantegna (1430/31-1506). In Mantegna‘s drawing the beautiful Calumny, urged on by Treachery and Deceit, drags an innocent youth who is the victim of slander before a judge bearing the ears of an ass; クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062905518
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Robert Lincoln 1865.Robert Lincoln 1865. Son of President Abraham Lincoln.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019032204997
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Old Age in Search of Youth.Old Age in Search of Youth. Artist: David Teniers the Younger (Flemish, Antwerp 1610-1690 Brussels). Dimensions: 9 x 6 11/16 in. (22.8 x 17 cm). Date: 1650s. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020040301610
本画像はログイン後にご覧いただけます
-‘Nicolás María Rivero‘ (detail), 1873, Oil on canvas. ANTONIO GISBERT .‘Nicolás María Rivero‘ (detail), 1873, Oil on canvas. Author: ANTONIO GISBERT. Location: CONGRESO DE LOS DIPUTADOS-PINTURA. MADRID. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062904389
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Russian Dancers.Russian Dancers. Artist: Edgar Degas (French, Paris 1834-1917 Paris). Dimensions: 24 3/4 x 25 1/2 in. (62.9 x 64.8 cm). Date: 1899. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031302851
本画像はログイン後にご覧いただけます
-NUMISMATICA. MONEDA MODERNA. TRIPLE DUCATON DE PLATA, DE FELIPE IV. ANVERSO. BUSTO DEL REY A LA DERECHA. (DEPOSITO: MUSEO ARQUEONUMISMATICA. MONEDA MODERNA. TRIPLE DUCATON DE PLATA, DE FELIPE IV. ANVERSO. BUSTO DEL REY A LA DERECHA. (DEPOSITO: MUSEO ARQUEOLOGICO NACIONAL).、クレジット:Album/ASF/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081306379
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Memorial of life and entomologic work of Joseph Albert Lintner, state entomologist, 1874-98 : Felt, Ephraim Porter,Memorial of life and entomologic work of Joseph Albert Lintner, state entomologist, 1874-98 : Felt, Ephraim Porter, 1868-1943.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023051009761
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Glass two-handled bottle, Late Imperial, 5th century A.D.Glass two-handled bottle, Late Imperial, 5th century A.D., Roman, Syrian, Glass; blown, trailed, and tooled, H.: 5 3/4 in. (14.6 cm), Glass, Translucent pale purple; handles, disk, trail, and pontil stud in translucent pale blue green., Everted rim folded over and in; cylindrical neck, expanding downwards and joining imperceptibly with piriform body; deep pushed-in bottom with central pontil stud; hollow disk around neck, applied over spiral trail; two slender rod handles, attached to upper body with long trails down sides almost to bottom, drawn up (one as angular loop, the other as a straight line), turned in, and pressed on to edge of disk, each with a tooled vertical projection above.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022042310169
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Robert Rich (1587-1658), Second Earl of Warwick.Robert Rich (1587-1658), Second Earl of Warwick. Artist: Anthony van Dyck (Flemish, Antwerp 1599-1641 London). Dimensions: 81 7/8 x 50 3/8 in. (208 x 128 cm), with added strip of 2 1/8 in. (5.4 cm) at top. Date: ca. 1632-35.A Puritan sailor of fortune, the first earl of Warwick set up companies in Virginia and the Caribbean, helped colonize Connecticut, Massachusetts, and Rhode Island, and seized Spanish ships on behalf of the Duke of Savoy and Charles I. The latter‘s policies made Warwick side with Parliament as commander of the navy (from 1642). Despite allusions to his maritime adventures in the armor and ships, Warwick wears the everyday dress of an aristocrat and the witty smile for which he was known. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020032601708
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Self-Portrait with Upraised Arm.Self-Portrait with Upraised Arm. Artist: Gustave Courbet (French, Ornans 1819-1877 La Tour-de-Peilz). Dimensions: 10 1/2 x 7 3/4 in. (26.7 x 19.7 cm). Date: ca. 1840. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020022706604
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Don‘t sign that declarationDon‘t sign that declaration, gentlemen! You‘ll hurt business!‘ A sketch after Trumbull‘s painting ‘The Declaration of Independence‘ with John Adams, Roger Sherman, Robert R. Livingston, Thomas Jefferson, and Charles Thomson, standing around a table where John Hancock is sitting, as a businessman labelled ‘Spirit of 1908‘ rushes in from the left.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用はできません。
商品コード: 2019082602957
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Caricature of a Man in a Mask and a Tricorne, Standing in Profile to the Left.Caricature of a Man in a Mask and a Tricorne, Standing in Profile to the Left. Artist: Giovanni Battista Tiepolo (Italian, Venice 1696-1770 Madrid). Dimensions: 7 5/16 x 4 in. (18.5 x 10.2 cm). Date: 1760 (?). Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033003993
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Soldiers Around a Monument.Soldiers Around a Monument. Artist: Giovanni Battista Tiepolo (Italian, Venice 1696-1770 Madrid). Dimensions: 16 5/8 x 11 in. (42.3 x 28 cm). Date: 1743-45. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033004005
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Dancer at a Café Concert.Dancer at a Café Concert. Artist: Théophile-Alexandre Steinlen (French (born Switzerland), Lausanne 1859-1923 Paris). Dimensions: 17 1/16 x 14 1/8 in. (43.4 x 35.8 cm). Date: 1892-93.An illustrator and poster artist, Steinlen‘s flamboyant imagery of the café concert invites comparison with Henri de Toulouse-Lautrec, his neighbor in Paris. Steinlen was the principal illustrator of Le Mirliton, a journal published by Aristide Bruant, the owner of a cabaret by the same title. Steinlen made this drawing as a cover design for the 17 February 1893 issue of the journal, to illustrate the song “Tha-ma-ra-boum-di-hé“ and its accompanying dance, the high-kicking chahut. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031700835
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Youth in an Attitude of Defense.Youth in an Attitude of Defense. Artist: Edgar Degas (French, Paris 1834-1917 Paris). Dimensions: 12 15/16 x 8 1/4 in. (32.8 x 21 cm). Date: 1859-60. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031302861
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Hieronymus Bosch (1450-1516). The Garden of Earthly Delights. Central panel. Detail. Prado Museum. Madrid. Spain.Hieronymus Bosch (1450-1516). The Garden of Earthly Delights. Central panel. Detail. Prado Museum. Madrid. Spain.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031200951
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Yvette Guilbert.Yvette Guilbert. Henri de Toulouse-Lautrec; French, 1864-1901. Date: 1894. Dimensions: 300 x 149 mm (image); 388 x 385 mm (sheet, folded, approx.). Lithograph with letterpress, on ivory laid paper. Origin: France. Museum: The Chicago Art Institute, Chicago, USA.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031701593
本画像はログイン後にご覧いただけます
-NUMISMATICA. MONEDA MODERNA. TRIPLE DUCATON DE PLATA, DE FELIPE IV. REVERSO. ESCUDO SOPORTADO POR DOS LEONES, CON LAS ARMAS DE CNUMISMATICA. MONEDA MODERNA. TRIPLE DUCATON DE PLATA, DE FELIPE IV. REVERSO. ESCUDO SOPORTADO POR DOS LEONES, CON LAS ARMAS DE CASTILLA,LEON, NAPOLES Y SICILIA. 1648. (DEPOSITO: MUSEO ARQUEOLOGICO NACIONAL).、クレジット:Album/ASF/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081607520
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Evening Calm, Concarneau, Opus 220 (Allegro Maestoso).Evening Calm, Concarneau, Opus 220 (Allegro Maestoso). Artist: Paul Signac (French, Paris 1863-1935 Paris). Dimensions: 25 1/2 x 32in. (64.8 x 81.3cm); Framed: 40 1/4 x 34 in. (102.2 x 86.4cm). Date: 1891.As Georges Seurat‘s most ardent follower, Paul Signacsteadfastly promoted the principles of Neo-Impressionism all his life. Adopting Seurat‘s systemof color harmony, Signac argued for the meticulousapplication of precise hues in separate strokes ofpaint across the canvas, a technique he said evoked“brilliantly colored lights.“ This painting is one offive related images of fishing boats near the Frenchtown of Concarneau, in Brittany. Signac endowedhis Concarneau paintings with musical sub-titles,suggesting a symphonic arrangement. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033003540
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Foal (Le Poulain) [also called “The Colt“].Foal (Le Poulain) [also called “The Colt“]. Artist: Georges Seurat (French, Paris 1859-1891 Paris). Dimensions: 9 3/4 x 12 1/2 in. (24.8 x 31.8 cm). Date: 1882-83.This unbridled foal is remarkably anomalous among Seurat‘s drawings. Its flurry of scratchy lines and sense of unrestrained motion contrast the silence and calm generally found in Seurat‘s velvety Conté crayon sheets. Seurat kept this drawing through his short life, after which it passed to fellow Neo-Impressionist Henri Edmond Cross, another artist favored by Robert Lehman. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033003622
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Albert Ritzler, born 1836, Main Post Office director, picture from 1895, digital improvedAlbert Ritzler, born 1836, Main Post Office director, picture from 1895, digital improved.、クレジット:Bildagentur-online /Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021041513113
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Hieronymus Bosch (1450-1516). The Garden of Earthly Delights. Central panel. Detail. Prado Museum. Madrid. Spain.Hieronymus Bosch (1450-1516). The Garden of Earthly Delights. Central panel. Detail. Prado Museum. Madrid. Spain.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707402
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Secret Service agentsSecret Service agents, between 1861 and 1865. Stereograph showing group of seven men seated on a rock by a river. The five men in front are identified on verso as: 1) A. Harper Caldwell, Chief Tel. Operator, Army Headquarters; 2) Albert Linde, Perminsky Indian Scout from near Whitehouse, Virginia; 3) Jessie Brunell, Secret Service Tel. Operator at Army Headquarters; 4) Harry Thomas, Secret Service Operator; 5) G.H. Thiel, Secret Service Operative.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019050902504
本画像はログイン後にご覧いただけます
-JUSTICE.Justice. Artist: Follower of Fra Angelico (Guido di Pietro) (Italian, Vicchio di Mugello ca. 1395-1455 Rome). Dimensions: 19.3 x 17 cm. (7 5/8 x 6 3/4 in.). Date: ca. 1440.The figure of Justice, bearing a sword and globe, reflects the tradition of seated Virtues found in Medieval and early Renaissance model books. While the sheet‘s provenance remains uncertain, the framing lines have been viewed as evidence of Giorgio Vasari‘s ownership. Vasari, the sixteenth-century biographer and artist, added such devices to the sheets in his celebrated album of drawings. The figure recalls the Madonnas painted by the celebrated Florentine artist, Fra Angelico, and the drawing was probably executed by an artist in his circle. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033004232
本画像はログイン後にご覧いただけます
-At the Circus: The Spanish Walk (Au Cirque: Le Pas espagnol).At the Circus: The Spanish Walk (Au Cirque: Le Pas espagnol). Artist: Henri de Toulouse-Lautrec (French, Albi 1864-1901 Saint-André-du-Bois). Dimensions: 13 3/4 x 9 13/16 in. (35 x 25 cm). Date: 1899.The grand master of urban entertainments, Henri de Toulouse-Lautrec made many paintings and drawings on the circus theme in the late 1880s and 1890s, just as his popularity as a commercial artist soared. Fin-de-siècle Paris hosted an assortment of professional circuses, and Lautrec frequented them all. He was personally drawn to circus performers-those colorful equestrians, animal trainers, clowns and acrobats on society‘s “fringes.“ It was while undergoing treatment for alcoholism at a sanitarium on the outskirts of Paris in 1899 that Lautrec produced an ambitious group of crayon/chalk drawings of circus figures. These imaginative sketches were drawn entirely from memory, without recourse 、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031701080
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Young Girl Bathing.キーワード:ピエール=オーギュスト・ルノワール、Young Girl Bathing. Artist: Auguste Renoir (French, Limoges 1841-1919 Cagnes-sur-Mer). Dimensions: 32 x 25 1/2 in. (81.3 x 64.8 cm). Date: 1892.Pierre Auguste Renoir painted a great many canvases of single bathers in outdoor settings, timeless studies of fulsome young women. In the Lehman painting, his model averts her glance, seated in shy three-quarter profile. Innocent yet sensual, this charming nude would have pleased Renoir‘s audience in the later nineteenth century. The picture is thinly painted, its brushwork soft and supple. Renoir probably posed his model in the studio, since the rapidly brushed landscape background is far more imaginary than real. Claude Monet first owned this painting, and remarked to a friend that while the nude was beautiful, the landscape was conventional. 、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019111308286
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Draftsman.The Draftsman. Artist: Jean Honoré Fragonard (French, Grasse 1732-1806 Paris). Dimensions: 14 15/16 x 9 13/16 in. (38 x 25 cm). Date: 1770s. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020030404414
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Standing Nude.Standing Nude. Artist: Amedeo Modigliani (Italian, Livorno 1884-1920 Paris). Dimensions: 16 15/16 x 10 1/4 in. (43 x 26 cm). Date: ca. 1910. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020032602656
本画像はログイン後にご覧いただけます
-View of Saint-Valéry-sur-Somme.View of Saint-Valéry-sur-Somme. Artist: Edgar Degas (French, Paris 1834-1917 Paris). Dimensions: 20 x 24 in. (50.8 x 61 cm). Date: 1896-98.Degas‘s provençal painting of Saint-Valéry-sur-Somme, a medieval town on the Picardy coast northwest of Paris, surveys the site from an elevated vantage point, lending a view of rooftops and façades as well as backyards and gardens. This landscape was not painted on site, but later in the artist‘s studio where he experimented with the structure of his many pictures of Saint-Valéry-sur-Somme. The particularly ambiguous foreground and fractured elements in the background may result from the synthesis of two separate drawings sketched on site, the left half aligning with one sketch and the right another.e、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031302938
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Albert Rieger / ‘View of the Suez Canal‘, 1864, Oil on canvas, 127 x 180 cm.Albert Rieger / ‘View of the Suez Canal‘, 1864, Oil on canvas, 127 x 180 cm. Museum: REVOLTELLA MUSEUM, TRIESTE, ITALIA.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020061105126
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Glass double cosmetic flask (kohl tube)Glass double cosmetic flask (kohl tube), Late Imperial, 4th century A.D., Roman, Glass; blown and trailed, Overall: 5in. (12.7cm), Glass, Translucent pale green, combined with translucent blue green; trails in translucent pale green., Thick, everted rim, folded over and in; body comprising two tubes, side by side, made from a single inflated gather by pinching sides vertically to make diaphragm; small, uneven bottom with trace of pontil mark.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2020091700521
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Negative - Ballarat, Victoria, 1924, A young athlete.Negative - Ballarat, Victoria, 1924, A young athlete. He wears spiked shoes and a singlet with a three-leafed clover on it.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023012910812
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Unholy Union.Unholy Union. Artist: Goya (Francisco de Goya y Lucientes) (Spanish, Fuendetodos 1746-1828 Bordeaux). Dimensions: 6 15/16 x 5 in. (17.6 x 12.7 cm). Date: ca. 1801-3 or ca. 1813-19. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042002220
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Bar Torino on the Paseo de Gracia in Barcelona.Bar Torino on the Paseo de Gracia in Barcelona. Author: ANTONI GAUDヘ (1852-1926). PERE FALQUノS (1850-1916). JOSEP PUIG I CADAFALCH (1867-1956).、クレジット:Album/Gaudi Research Institute/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020032601140
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Madame Félix Gallois.Madame Félix Gallois. Artist: Jean Auguste Dominique Ingres (French, Montauban 1780-1867 Paris). Dimensions: Sheet: 13 5/8 x 10 9/16 in. (34.6 x 26.8 cm). Date: 1852.Ingres made portraits of his contemporaries all his life. Whether working in oil on canvas or graphite on paper, he brought painstaking concentration to the task, creating likenesses of stunning verisimilitude. Nathalie Gallois was a cousin of Ingres‘s second wife Delphine Ramel, whom he married in 1852. With customary ease and the touch of a pencil, Ingres presents his bourgeois relative with patrician finery, detailing the folds and ruffles of her elegant dress. Sparing no adornments, Ingres has highlighted Nathalie‘s jewelry in gold paint and traced the lacey hair ornament with meticulous precision. The sitter‘s porcelain skin and comely expression made the drawing a perfect gift for Monsieur Gallois, as detailed in the 、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031103178
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Condesa de Altamira and Her Daughter, María Agustina.Condesa de Altamira and Her Daughter, María Agustina. Artist: Goya (Francisco de Goya y Lucientes) (Spanish, Fuendetodos 1746-1828 Bordeaux). Dimensions: 76 3/4 x 45 1/4 in. (195 x 115 cm). Date: 1787-88.This imposing portrait is one of four that Goya painted of members of Count Altamira‘s family. (Another is the Museum‘s portrait of Don Manuel Osorio Manrique de Zuñiga [49.7.41].) The patronage of this powerful family greatly advanced the artist‘s career; shortly after this work was completed, he was appointed court painter to Charles IV, king of Spain. Goya‘s brilliant treatment of the countess‘ gown, with its shimmering embroidered silk, attests to his mastery of technique, while the distant, introspective expressions of the sitters reveal his ability to endow even the most formal of portraits with a penetrating psychological immediacy. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, U、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042002270
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Hieronymus Bosch (1450-1516). The Garden of Earthly Delights. Central panel. Detail. Prado Museum. Madrid. Spain.Hieronymus Bosch (1450-1516). The Garden of Earthly Delights. Central panel. Detail. Prado Museum. Madrid. Spain.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707404
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Two aborigines of the Worki tribeTwo aborigines of the Worki tribe, Gilbert River, N. Queensland、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019062801486
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Five Nude Infants in Various Poses.Five Nude Infants in Various Poses. Artist: Circle of Raphael (Raffaello Sanzio or Santi) (Italian, Urbino 1483-1520 Rome). Dimensions: 9 3/8 x 7 7/16 in. (23.8 x 18.9 cm). Date: ca. 1500.Among the studies of children on this sheet, the figure portrayed seated upon a tree stump may represent the Christ Child, while the child holding a book may portray the infant Saint John. Although the subject remains unidentifiable, the tree stump, and the new branch which grows from it, are references to the Old and New Testament and were frequent symbols of rebirth and resurrection. This carefully executed drawing has long been associated with the circles of Perugino and his most gifted pupil, Raphael. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062303455
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Joséphine-Éléonore-Marie-Pauline de Galard de Brassac de Béarn (1825-1860), Princesse de Broglie.Joséphine-Éléonore-Marie-Pauline de Galard de Brassac de Béarn (1825-1860), Princesse de Broglie. Artist: Jean Auguste Dominique Ingres (French, Montauban 1780-1867 Paris). Dimensions: 47 3/4 x 35 3/4 in. (121.3 x 90.8 cm). Date: 1851-53.Jean-Auguste-Dominique Ingres, the neo-classical French artist par excellence, painted this masterpiece toward the end of his life when his reputation as a portraitist to prominent citizens and Orléanist aristocrats had been long established. Pauline de Broglie sat for the artist‘s final commission. Ingres captures the shy reserve of his subject while illuminating through seamless brushwork the material quality of her many fine attributes: her rich blue satin and lace ball gown, the gold embroidered shawl, and silk damask chair, together with finely tooled jewels of pearl, enamel, and gold. The portrait was commissioned by the sitter‘s husband, Albert d、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031103094
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Juan Bautista Perez Rubert (ca.Juan Bautista Perez Rubert (ca.1537-1597). Spanish ecclesiastic. Bishop of Segorbe (1591-1597). Portrait. Illustration by Llanta. Lithography. Cronica General de Espaa. Historia Ilustrada y Descriptiva de sus Provincias. Valencia, 1867.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062211097
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Juan Bautista Perez Rubert (ca.Juan Bautista Perez Rubert (ca.1537-1597). Spanish ecclesiastic. Bishop of Segorbe (1591-1597). Portrait. Illustration by Llanta. Lithography. Cronica General de Espaa. Historia Ilustrada y Descriptiva de sus Provincias. Valencia, 1867.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062211128
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Landscape with Road and Monument.Landscape with Road and Monument. Artist: Imitator of Jean Honoré Fragonard (French, Grasse 1732-1806 Paris). Dimensions: 6 3/16 x 8 3/4 in. (15.7 x 22.3 cm). Former Attribution: Jean Honoré Fragonard (French, Grasse 1732-1806 Paris). Date: mid-18th century-early 19th century.Long considered a drawing by Fragonard, this work is probably by an imitator whose technique is too weak to masquerade as anything else. It is likely a copy after a now-lost drawing, identical in size, sold by Edmond de Goncourt at the turn of the century. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020030404406
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Apollo and Aurora.Apollo and Aurora. Artist: Gerard de Lairesse (Dutch, Liège 1641-1711 Amsterdam). Dimensions: 80 1/2 x 76 1/8 in. (204.5 x 193.4 cm). Date: 1671.Lairesse left his native Liège in 1664 and settled in Amsterdam the following year. He found work immediately with the art dealer Gerrit Uylenburgh and through him became acquainted with Rembrandt, who painted Lairesse‘s portrait in about 1665-1667 (Robert Lehman Collection, The Metropolitan Museum of Art). As a painter and (after he became blind about 1690) as an art theorist, Lairesse favored idealized decorations influenced by artists of the French Academy. The Museum‘s painting, an early work, was probably intended as a chimney-piece for a large house in Amsterdam. クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062905352
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Adam and Eve in Paradise.Adam and Eve in Paradise. Artist: David Teniers the Younger (Flemish, Antwerp 1610-1690 Brussels). Dimensions: 8 3/4 x 6 1/2 in. (22.3 x 16.5 cm). Date: 1650s. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020040301559
本画像はログイン後にご覧いただけます
-[Young Man], late 1840s, Paper negative,[Young Man], late 1840s, Paper negative, 20.9 x 15.8 cm (8 1/4 x 6 1/4 in.), Negatives, Calvert Richard Jones (British, Swansea, Wales 18021877 Bath, England), Calvert Jones applied his considerable experience as a watercolorist and amateur daguerreotypist to his use of the calotype process, but he struggled with the required manipulations and formulations and finally sought instruction directly from Talbot and Henneman in 1845.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022042902943
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Glass beaker, Late Imperial, 4th century A.Glass beaker, Late Imperial, 4th century A.D., Roman, Glass; blown in a dip mold and trailed, H.: 4 3/8 in. (11.1 cm), Glass, Translucent pale blue green; trail in same color., Everted rim with rounded lip; cylindrical body with vertical side, then curving in sharply to solid pad base; concave bottom with pontil mark., Single horizontal trail wound once round upper body; side decorated with faint wavy ribs, becoming twenty-seven prominent ribs on side of base.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022042902652
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Siege of Pskov by Polish King Stefan Batory‘Siege of Pskov by Polish King Stefan Batory‘, 1843. Oil on canvas. Karl Briullov (1799 1852) Russian painter. Livonian War 1581-1582 between Poland and Russia. Result: Stefan Batory and Ivan IV signed Treaty of Jam Zapolski. Battle、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2018121820679
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Bust of Pseudo-Seneca.Bust of Pseudo-Seneca. Artist: Peter Paul Rubens (Flemish, Siegen 1577-1640 Antwerp) , and Assistant (?). Dimensions: 10 7/16 x 6 15/16 in. (26.5 x 17.7 cm). Date: 1600-1626.Rubens was deeply engaged with classical antiquity and the Italian Renaissance - subjects with which he acquired close familiarity during a stay in Italy from 1600 to 1608. The Flemish master produced numerous drawn copies after Renaissance and antique works. In his treatise, De Imitatione Statuarum (On the Imitation of Statues) Rubens argues for a profound knowledge and selective imitation of ancient sculpture. He also amassed an important collection of antique portrait busts. Among these is a celebrated Roman portrait then believed to represent the Stoic philosopher Seneca, which appears in a number of his paintings, prints, and drawings. 、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033002865
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Antonio Gisbert Pérez / ‘Liuva I, Visigothic King‘, 1855, Spanish School, Canvas, 224 cm x 140 cm, P06091.Antonio Gisbert Pérez / ‘Liuva I, Visigothic King‘, 1855, Spanish School, Canvas, 224 cm x 140 cm, P06091. Museum: MUSEO DEL PRADO, MADRID, SPAIN.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052200351
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Last Supper.★The Last Supper. Artist: Ugolino da Siena (Ugolino di Nerio) (Italian, Siena, active by 1317-died ?1339/49). Dimensions: Overall, with engaged (modern) frame, 15 x 22 1/4 in. (38.1 x 56.5 cm); painted surface 13 1/2 x 20 3/4 in. (34.3 x 52.7 cm). Date: ca. 1325-30.Ugolino da Siena was the most original and accomplished follower of Duccio di Buoninsegna, the greatest Sienese painter of the fourteenth century. Among Ugolino‘s most important commissions was the multi-panel altarpiece for the high altar of Santa Croce, the Franciscan church in Florence. This painting of the Last Supper formed part of the predella (the lowermost horizontal component) of the now dismembered altarpiece. A reconstruction of the altarpiece‘s original appearance is possible through an 18th-century drawing, which indicates that the “Last Supper“ panel was the left-most of seven predella panels. The altarpiece‘s ce、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031705069
本画像はログイン後にご覧いただけます
-‘Portrait of Nicolás María Rivero‘, 1873, Oil on canvas, 131 x 96 cm. ANTONIO GISBERT .‘Portrait of Nicolás María Rivero‘, 1873, Oil on canvas, 131 x 96 cm. Author: ANTONIO GISBERT. Location: CONGRESO DE LOS DIPUTADOS-PINTURA. MADRID. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052105711
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Albert Lieven“Albert Lieven, born Albert Fritz Liévin; 22 June 1906-22 December 1971, was a German actor“, digital improved reproduction of an historical image.、クレジット:Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せ下さい。
商品コード: 2020013004493
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Blackbar triggerfish (Rhinecanthus aculeatus)Blackbar triggerfish (Rhinecanthus aculeatus), Indian Ocean, Hikkaduwa, Sri Lanka, Asia、クレジット:imageBROKER.com/Andrey Nekrasov/共同通信イメージズ
商品コード: 2022122905676
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Beach Scene.キーワード:ピエール=オーギュスト・ルノワール、Beach Scene. Artist: Auguste Renoir (French, Limoges 1841-1919 Cagnes-sur-Mer). Dimensions: 3 3/8 x 4 3/4 in. (8.5 x 12 cm). Date: 1883.This tiny watercolor was made on the southeast coast of Guernsey, an island in the English Channel. Renoir took great delight in Guernsey, as he remarked in a letter to his dealer Paul Durand-Ruel. There is “no better sight than this mixture of women and men crowded together on these rocks. You would think you were in a landscape by Watteau rather than in real life. I will therefore have a source of real, graceful subjects of which I‘ll be able to make use.“. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019111308287
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Figures on the Beach.キーワード:ピエール=オーギュスト・ルノワール、Figures on the Beach. Artist: Auguste Renoir (French, Limoges 1841-1919 Cagnes-sur-Mer). Dimensions: 20 3/4 x 25 1/4 in. (52.7 x 64.1 cm). Date: 1890.Probably painted in 1890 on the Cote d‘Azur in southern France, this sun-filled painting shows two female figures at the beach. The seated figure is shown in profile, her right hand holding a parasol on the sand. She exchanges a look with the standing figure to her right who holds a basket at her side. The women are joined by a small white dog, and before the water stands a young boy dressed in blue, seemingly throwing an object into the ocean. The standing figure serves as a vertical force which connects the horizontally banded foreground, water, and sky. The women appear carefree and neither at work nor in the presence of men.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019111308343
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Leisure Time in an Elegant Setting.Leisure Time in an Elegant Setting. Artist: Pieter de Hooch (Dutch, Rotterdam 1629-1684 Amsterdam). Dimensions: Extended canvas 22 15/16 x 27 5/16 in. (58.3 x 69.4 cm); original visible painted surface 21 5/8 x 26 in. (55 x 66 cm). Date: ca. 1663-65.Like his contemporary Johannes Vermeer, Pieter de Hooch played a pioneering role in the advancement of genre painting in seventeenth century Holland. He was especially gifted as a painter of interiors--complex spatial arrangements stunningly beautiful in the manipulation of light. The Lehman picture is richly decorated with a marble floor and gilt-leather wall coverings, articulated by diffuse light from the window at left. The merry dialogue in the near ground is foiled by the mysterious encounter of a young man and elderly bearded figure in the antechamber and vestibule. De Hooch achieves extraordinary clarity and geometry in this grandly 、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031704979
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Feast of Herod and the Beheading of the Baptist.★The Feast of Herod and the Beheading of the Baptist. Artist: Giovanni Baronzio (Italian, active in Romagna and the Marches, second quarter 14th century). Culture: Italian, Rimini. Dimensions: 17 3/8 x 19 5/8 in. (44.1 x 49.8 cm). Date: ca. 1330-35.One of the most important surviving examples of fourteenth-century painting from Rimini (on Italy‘s Adriatic coast), this panel was one of eight scenes depicting the life of Saint John the Baptist from a now-dismembered altarpiece. Riminese painters of the first half of the fourteenth century were indebted to Giotto, who worked in the city in the early years of the century. This dramatic scene unfolds in the palace of King Herod (crowned and seated at the table), who is so enchanted by the dancing of his stepdaughter, Salome (dressed in red and white in the foreground), that he grants her any wish. Prompted by her mother, Queen Herodias, Salom、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031705072
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Houses on the Achterzaan.Houses on the Achterzaan. Artist: Claude Monet (French, Paris 1840-1926 Giverny). Dimensions: 18 x 26 3/8 in. (45.7 x 67 cm). Date: 1871.On the advice of the French painter Charles-François Daubigny, Claude Monet traveled to the Netherlands in 1871, where he painted this landscape of limpid waters and azure skies along the Achterzaan River in Zaandam. Writing to fellow Impressionist Camille Pissarro, Monet noted the pleasures of painting the picturesque Dutch landscape: “This is a superb place for painting. There are the most amusing things everywhere: hundreds of windmills and enchanting boats, extremely friendly Dutchmen...“ Using a limited palette of varying shades of green, Monet has captured the hazy atmosphere and light-dappled water of this picturesque Dutch port. Monet‘s Dutch landscapes were widely admired by other contemporary artists, especially Daubigny, whose own studies.クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020032602981
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Two Cottages.Two Cottages. Artist: Rembrandt (Rembrandt van Rijn) (Dutch, Leiden 1606-1669 Amsterdam). Dimensions: 5 7/8 x 7 1/2 in. (15 x 19.1 cm). Date: ca. 1636.Rembrandt is rightfully considered the outstanding Dutch artist of the seventeenth century. He was a masterful painter, draftsman, and etcher who keenly observed his surroundings and summarized his vision with the seeming effortless handling of the brush, pen, and stylus.This energetic drawing deftly combines the summary and the specific. The apparent sketchiness of the second cottage and trees is as deliberately sought as the elaborately detailed first cottage, its figures, and the carriage lacking a wheel. Rembrandt appears to have used white gouache in areas where he found his pen and ink definition unacceptable. クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062905437
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Fruit SellersThe Fruit Sellers, ca. 1845, Salted paper print from paper negative, 17.1 x 21.1 cm (6 3/4 x 8 5/16 in. ), Photographs, Possibly by William Henry Fox Talbot (British, Dorset 1800–1877 Lacock), Possibly by Calvert Richard Jones (British, Swansea, Wales 1802–1877 Bath, England), Talbot was not only a man of learning and a Fellow of the Royal Society, he was also a member of Great Britain‘s landed gentry. Following the death of his father, six-month-old Henry Talbot was named the sole heir to the sprawling and somewhat ruinous estate known as Lacock Abbey.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2020091502831
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Elsje Christiaens Hanging on a Gibbet.Elsje Christiaens Hanging on a Gibbet. Artist: Rembrandt (Rembrandt van Rijn) (Dutch, Leiden 1606-1669 Amsterdam). Dimensions: 6 1/4 x 3 1/8 in. (15.8 x 8.0 cm). Date: 1664. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062905404
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Virgin and Child with Saint John of the Cross (?), Saint Sebastian, and Saint Peter of Alcantara.Virgin and Child with Saint John of the Cross (?), Saint Sebastian, and Saint Peter of Alcantara. Artist: Giovanni Battista Tiepolo (Italian, Venice 1696-1770 Madrid). Dimensions: 17 15/16 x 11 13/16 in. (45.6 x 30 cm). Date: ca. 1731-35. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033003955
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Frontispiece. Dated: 1898. Medium: lithograph in black on velin paper.Frontispiece. Dated: 1898. Medium: lithograph in black on velin paper. Museum: National Gallery of Art, Washington DC. Author: Henri de Toulouse-Lautrec.、クレジット:Album/National Gallery of Art,Washington DC/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031701258
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Lighthouse at Honfleur.The Lighthouse at Honfleur. Artist: Georges Seurat (French, Paris 1859-1891 Paris). Dimensions: 9 1/2 x 12 1/8 in. (24.1 x 30.8 cm). Date: 1886. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033003618
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Last Supper, after Leonardo da Vinci.The Last Supper, after Leonardo da Vinci. Artist: Rembrandt (Rembrandt van Rijn) (Dutch, Leiden 1606-1669 Amsterdam). Dimensions: 14 1/4 x 18 11/16 in. (36.2 x 47.5 cm). Date: 1634-35.This unusually large red-chalk drawing by Rembrandt is closely based on an early print after Leonardo da Vinci‘s famous mural of the Last Supper in Santa Maria delle Grazie, Milan. Far from slavishly replicating his model, Rembrandt has recast all the figures, intensifying their reactions to Christ‘s words, and has condensed the space they occupy. The Lehman sheet is one of three drawings by Rembrandt based on Leonardo‘s “Last Supper,“ a work that profoundly captured his imagination. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605637
本画像はログイン後にご覧いただけます
-SAINT PAUL.Saint Paul. Artist: Circle of Jan van Eyck (Netherlandish, Maaseyck (?) 1390-Brussels 1441). Culture: Netherlandish. Dimensions: 5 3/4 x 3 1/8 in. (14.6 x 7.9 cm). Date: ca. 1430.Once attributed to Petrus Christus (1410-1472/73), this drawing on vellum has since been reassigned to an artist in the Circle of Jan van Eyck. It is one of two extant drawings in a series of the twelve Apostles. The vellum is so transparent that it is conceivable that the straight pen lines defining the contours and folds of the drapery were traced from a model and the hatching filled in afterward with point of brush. It is likely that the Lehman drawing and its prototype related to a painting, possibly a grisaille painting, rather than to sculpture. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031103428
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Study for “A Sunday on La Grande Jatte“.Study for “A Sunday on La Grande Jatte“. Artist: Georges Seurat (French, Paris 1859-1891 Paris). Dimensions: 6 1/8 x 9 1/2 in. (15.6 x 24.1 cm). Date: 1884.This small panel is one of approximately fifty oil sketches and drawings made as preparatory studies for Seurat‘s monumental masterpiece, A Sunday on La Grand Jatte. Painted from 1884-86, the scene depicts Parisians at leisure on an island in the Seine. Illustrating Seurat‘s process of investigation, the figures in the present panel were significantly transformed in the final painting. Seurat‘s style came to be known as Pointillism (from the French word “point,“ or “dot“), but he preferred the term divisionism--the principle of separating color into small touches placed side-by-side and meant to blend in the eye of the viewer. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033003547
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Caricature of a Fat Man, Seen From Behind.Caricature of a Fat Man, Seen From Behind. Artist: Giovanni Battista Tiepolo (Italian, Venice 1696-1770 Madrid). Dimensions: 6 1/2 x 4 3/4 in. (16.5 x 12 cm). Date: 1760 (?). Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033003959
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Standing Figure of a Youth.Standing Figure of a Youth. Artist: Giovanni Battista Tiepolo (Italian, Venice 1696-1770 Madrid). Dimensions: 7 7/8 x 4 3/4 in. (20 x 12 cm). Date: ca. 1755-60. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033004125
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Fruit Sellers, ca. 1845, Salted paper print from paper negative, 17.1 x 21.1 cm (6 3/4 x 8 5/16 in. ), Photographs,The Fruit Sellers, ca. 1845, Salted paper print from paper negative, 17.1 x 21.1 cm (6 3/4 x 8 5/16 in. ), Photographs, Possibly by William Henry Fox Talbot (British, Dorset 1800–1877 Lacock), Possibly by Calvert Richard Jones (British, Swansea, Wales 1802–1877 Bath, England), Talbot was not only a man of learning and a Fellow of the Royal Society, he was also a member of Great Britain‘s landed gentry. Following the death of his father, six-month-old Henry Talbot was named the sole heir to the sprawling and somewhat ruinous estate known as Lacock Abbey.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2020101301926
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Portrait of Gerard de Lairesse.Portrait of Gerard de Lairesse. Artist: Rembrandt (Rembrandt van Rijn) (Dutch, Leiden 1606-1669 Amsterdam). Dimensions: 44 3/8 x 34 1/2 in. (112.7 x 87.6 cm). Date: 1665-67.Gerard de Lairesse (1641-1711) was, in his day, a well-known painter, etcher, and art theorist. He suffered from congenital syphilis, which caused him to go blind about 1690; he subsequently focused his energies on art theory. By the time this portrait was painted, in 1665, the ravaging effects of the disease were visible in his swollen features and bulbous nose. Recording his unfortunate appearance with an uncompromising directness, Rembrandt invested his subject with an air of quiet dignity. Although the sitter‘s theories on the ideal in painting were antithetical to Rembrandt‘s style, クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062905416
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Hieronymus Bosch (1450-1516).Hieronymus Bosch (1450-1516). The Garden of Earthly Delights. Left panel. The Creation. Detail. Prado Museum. Madrid. Spain.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031201018
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Dessert Spoon, 17001800, Made in New York, New York, United States, American, Silver,Dessert Spoon, 17001800, Made in New York, New York, United States, American, Silver, L. 7 in. (17.8 cm), Silver, John Burt Lyng (active ca. 176185).、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022041704334
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Dr. Robert Liston,Dr. Robert Liston, Hill & Adamson (Scottish, active 1843 - 1848), 18431848, Salted paper print from a paper negative, 21.3 × 15.4 cm (8 3/8 × 6 1/16 in.).、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023041803978
本画像はログイン後にご覧いただけます
-View of the Capitol Stairs, Rome, 1846.View of the Capitol Stairs, Rome, 1846. Calvert Richard Jones (British, 1804-1877). Salted paper print from calotype negative; image: 16.6 x 22 cm (6 9/16 x 8 11/16 in.); paper: 18.2 x 23 cm (7 3/16 x 9 1/16 in.); matted: 40.6 x 50.8 cm (16 x 20 in.).、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022072811161
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Study for Illustration for Aline, Queen of Golconda, n.Study for Illustration for Aline, Queen of Golconda, n.d., Albert Lynch, French, born Peru, 1851-after 1900, France, Pen and black ink, with brush and black and gray wash, over black chalk, heightened with lead white (discolored), on cream wove card, 414 × 314 mm.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022090414140
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Head of a Man in Profile.Head of a Man in Profile. Artist: Luca Signorelli (Luca d‘Egidio di Luca di Ventura) (Italian, Cortona, active by 1470-died 1523 Cortona). Dimensions: 11 3/4 x 9 5/8 in. (29.9 x 24.4 cm). Date: 1490s.This sheet is a significant example of the scientific study of perspective in the fifteenth century. It represents an exercise in foreshortening the human head, through which the profile could be used to construct alternative views. The horizontal lines - incised with a stylus - and the letters annotated around the ear served as coordinate points to produce such a transformation, while the pricked outlines aided in the replication of the profile. This diagram closely follows the method of foreshortening described in a treatise on perspective written by Signorelli‘s master, Piero della Francesca. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031606067
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Goetz von Berlichingen Writing His Memoirs.Goetz von Berlichingen Writing His Memoirs. Artist: Eugène Delacroix (French, Charenton-Saint-Maurice 1798-1863 Paris). Dimensions: Image: 10 7/16 x 7 9/16 in. (26.5 x 19.2 cm)Sheet: 12 7/8 x 10 1/2 in. (32.7 x 26.7 cm). Series/Portfolio: Goethe, Goetz von Berlichingen. Date: 1836-43.The subject of this print is based on a scene in Goethe‘s play (published in German in 1773; and French in 1823) that tells the story of the life of a German knight (1480-1562) who fought to regain the privileges of free knights, nullified by the emperor Maximilian I in 1495.This lithograph is the fourth in a series of seven illustrations to Goethe‘s play Goetz von Berlichingen, executed by Delacroix between 1836 and 1843. For a preparatory drawing, see the work in the Robert Lehman Collection (1975.1.614). Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020041702353
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Four Children of Sir Thomas Lucy III and Alice Spencer (RobertThe Four Children of Sir Thomas Lucy III and Alice Spencer (Robert, Richard, Constance and Margaret) by British (English) School National Trust. Sir Thomas Lucy (1532 1600) was an English politician who sat in the House of Commons in 1571 and 1585. He was a magistrate in Warwickshire, but is best known for his links to William Shakespeare.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問い合わせください。
商品コード: 2020012720853
本画像はログイン後にご覧いただけます
-“Rijckje Schimmel-penninghs“ and “Lubbert Leever-worst“. Dated: c. 1564/1565. Medium: etching.“Rijckje Schimmel-penninghs“ and “Lubbert Leever-worst“. Dated: c. 1564/1565. Medium: etching. Museum: National Gallery of Art, Washington DC. Author: Johannes and Lucas van Doetechum after Pieter Bruegel the Elder.、クレジット:Album/National Gallery of Art,Washington DC/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020041701319
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Folding X-chair, c. 1620-1650. Northern Netherlands. Rijksmuseum. Amsterdam. Holland.Folding X-chair, c. 1620-1650. Northern Netherlands. Rijksmuseum. Amsterdam. Holland.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051503552
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Casa Batlló. Detail of the facade.Casa Batlló. Detail of the facade. Author: ANTONI GAUDI. JOSEP Mª JUJOL.、クレジット:Album/Ramon Manent/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019080602029
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Study for “Raphael and the Fornarina“ (? ).Study for “Raphael and the Fornarina“(?). Artist: Jean Auguste Dominique Ingres (French, Montauban 1780-1867 Paris). Dimensions: 10 x 7 3/4 in. (25.4 x 19.7 cm). Date: ca. 1814(?).This beguiling drawing relates to “Raphael and La Fornarina“, a subject Ingres painted on several occasions. In the painting, Raphael appears in the studio with his fabled mistress-model “La Fornarina“ (the baker‘s daughter) sitting on his lap. Ingres, who greatly admired Raphael, seems to have had Raphael‘s love interest in mind at the very moment of his own courtship and marriage to Madeleine Chapelle. Madeleine has been identified as the model for this study drawn from life. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031103272
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Trees and Houses Near the Jas de Bouffan.Trees and Houses Near the Jas de Bouffan. Artist: Paul Cézanne (French, Aix-en-Provence 1839-1906 Aix-en-Provence). Dimensions: 26 3/4 x 36 1/4 in. (67.9 x 92.1 cm). Date: 1885-86.Paul Cézanne is rightly remembered for his important contribution to the rise of Modernism in the twentieth century. His paintings introduced a novel visual language of form, perspective, and structure, challenging age-old conventions in the formal arrangement of a picture. “Trees and Houses near the Jas de Bouffan“ was painted “sur le motif,“ directly from nature, its view taken south of the Jas de Bouffan, the Cézanne family residence near Aix-en-Provence. Cézanne treats his subject with great economy: his brush marks are lean and articulated, his palette of yellows and greens is relatively simple, and areas of the canvas are unbrushed, exposing ground in patches that read as color.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031923241
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Robert Liston (28 October 1794 7 December 1847) was a Scottish surgeonRobert Liston (28 October 1794 7 December 1847) was a Scottish surgeon, best known for his surgical skill prior to anaesthetics, speed was essential in terms of pain and survival.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019072505638
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Glass double cosmetic flask (kohl tube), Late Imperial, 4th century A.D., Roman, Glass; blown and trailed,Glass double cosmetic flask (kohl tube), Late Imperial, 4th century A.D., Roman, Glass; blown and trailed, Overall: 5in. (12.7cm), Glass, Translucent pale green, combined with translucent blue green; trails in translucent pale green., Thick, everted rim, folded over and in; body comprising two tubes, side by side, made from a single inflated gather by pinching sides vertically to make diaphragm; small, uneven bottom with trace of pontil mark.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2022020414624
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |