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  • 2009年06月06日
    行列を作る買い物客 洋服も「ファスト」

    ファストファッションの「フォーエバー21」の店頭で行列を作る買い物客=2009(平成21)年6月6日、東京・原宿 「ザ・クロニクル 戦後日本の70年」第13巻使用画像(P189)

    商品コード: 2015081300590

  • 2009年06月13日
    行列を作る買い物客 洋服も「ファスト」

    ファストファッションの「フォーエバー21」の店頭で行列を作る買い物客=6日、東京・原宿

    商品コード: 2009061300024

  • 2014年09月18日
    1号店開業 GU、台湾全域で店舗展開へ

    ファーストリテイリングが展開する低価格ファストファッション「GU(ジーユー)」が台湾1号店をオーブン、柚木社長(中央)がメディア向け店舗内覧会に参加した=2014年9月18日、台湾・台北(NNA=共同)

    商品コード: 2014092900203

  • 2014年10月17日
    H&Mがオープン ファストファッションブランド

    スウェーデンのファストファッションブランド、H&Mがフィリピンの商業施設でオープンした=2014(平成26)年10月17日、フィリピン・マニラ首都圏(NNA=共同)

    商品コード: 2015061000490

  • 2018年07月02日
    Charlotte Russe expansion in New York Charlotte Russe expansion in New York

    キーワード:シャーロットルッセ、ロゴ、看板、店舗、People walk by the newly opened Charlotte Russe stoe in Herald Square in New York n Monday, July 2, 2018. The chain, which appeals to a younger demographic, was recently listed as at risk due to the migration away from brick and mortar mall-based stores. ( Richard B. Levine) Photo via Newscom、クレジット:Levine Roberts/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018070900841

  • 2018年07月02日
    Charlotte Russe files for Chapter 11 Charlotte Russe files for Chapter 11

    People walk by the newly opened Charlotte Russe stoe in Herald Square in New York n Monday, July 2, 2018. Charlotte Russe has filed for chapter 11 bankruptcy. ( Richard B. Levine) Photo via Newscom、クレジット:Levine Roberts/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019021200696

  • 2018年07月02日
    Charlotte Russe files for Chapter 11 Charlotte Russe files for Chapter 11

    People walk by the newly opened Charlotte Russe stoe in Herald Square in New York n Monday, July 2, 2018. Charlotte Russe has filed for chapter 11 bankruptcy. ( Richard B. Levine) Photo via Newscom、クレジット:Levine Roberts/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019021200649

  • 2018年07月02日
    Charlotte Russe expansion in New York Charlotte Russe expansion in New York

    キーワード:シャーロットルッセ、ロゴ、看板、店舗、People walk by the newly opened Charlotte Russe stoe in Herald Square in New York n Monday, July 2, 2018. The chain, which appeals to a younger demographic, was recently listed as at risk due to the migration away from brick and mortar mall-based stores. ( Richard B. Levine) Photo via Newscom、クレジット:Levine Roberts/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018070900832

  • 2018年07月02日
    Charlotte Russe expansion in New York Charlotte Russe expansion in New York

    キーワード:シャーロットルッセ、ロゴ、看板、店舗、People walk by the newly opened Charlotte Russe stoe in Herald Square in New York n Monday, July 2, 2018. The chain, which appeals to a younger demographic, was recently listed as at risk due to the migration away from brick and mortar mall-based stores. ( Richard B. Levine) Photo via Newscom、クレジット:Levine Roberts/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018070900848

  • 2018年07月02日
    Charlotte Russe files for Chapter 11 Charlotte Russe files for Chapter 11

    People walk by the newly opened Charlotte Russe stoe in Herald Square in New York n Monday, July 2, 2018. Charlotte Russe has filed for chapter 11 bankruptcy. ( Richard B. Levine) Photo via Newscom、クレジット:Levine Roberts/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019021200650

  • 2018年07月02日
    Consumer confidence rises in July Consumer confidence rises in July

    People walk by the newly opened Charlotte Russe store in Herald Square in New York n Monday, July 2, 2018. The Conference Board is reporting that the rise in consumer confidence in July, 127.4 beat expectations of 126.5. ( Richard B. Levine) Photo via Newscom、クレジット:Levine Roberts/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018080300116

  • 2018年07月02日
    Charlotte Russe expansion in New York Charlotte Russe expansion in New York

    キーワード:シャーロットルッセ、ロゴ、看板、店舗、People walk by the newly opened Charlotte Russe stoe in Herald Square in New York n Monday, July 2, 2018. The chain, which appeals to a younger demographic, was recently listed as at risk due to the migration away from brick and mortar mall-based stores. ( Richard B. Levine) Photo via Newscom、クレジット:Levine Roberts/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018070900871

  • 2018年07月09日
    Consumer confidence rises in July Consumer confidence rises in July

    Newly opened Charlotte Russe store in Herald Square in New York on Monday, July 9, 2018. The Conference Board is reporting that the rise in consumer confidence in July, 127.4 beat expectations of 126.5. ( Richard B. Levine) Photo via Newscom、クレジット:Levine Roberts/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018080300140

  • 2018年10月11日
    Exhibition “Fast Fashion: The dark sides of fashion“ in Stuttgart

    11 October 2018, Baden-Wuerttemberg, Stuttgart: A T-shirt denounces the production conditions and pricing policy for cheap textiles. The exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“ can be seen from 12 October 2018 - 24 February 2019 in the Rautenstrauch-Joest-Museum. Photo: Oliver Berg/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018101229140

  • 2018年10月11日
    Exhibition “Fast Fashion: The dark sides of fashion“ in Stuttgart

    11 October 2018, Baden-Wuerttemberg, Stuttgart: A woman marks the origin of cheap textiles on a world map with labels of textiles. The exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“ can be seen from 12 October 2018 - 24 February 2019 in the Rautenstrauch-Joest-Museum. Photo: Oliver Berg/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018101229173

  • 2018年10月11日
    Exhibition “Fast Fashion: The dark sides of fashion“ in Stuttgart

    11 October 2018, Baden-Wuerttemberg, Stuttgart: Behind a sewing machine, the production conditions and pricing policy for cheap textiles are denounced on a blackboard. The exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“ can be seen from 12 October 2018 - 24 February 2019 in the Rautenstrauch-Joest-Museum. Photo: Oliver Berg/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018101229121

  • 2018年10月11日
    Exhibition “Fast Fashion: The dark sides of fashion“ in Stuttgart

    11 October 2018, Baden-Wuerttemberg, Stuttgart: Behind a sewing machine, the production conditions and pricing policy for cheap textiles are denounced on a blackboard. The exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“ can be seen from 12 October 2018 - 24 February 2019 in the Rautenstrauch-Joest-Museum. Photo: Oliver Berg/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018101229297

  • 2018年10月11日
    Exhibition “Fast Fashion: The dark sides of fashion“ in Stuttgart

    11 October 2018, Baden-Wuerttemberg, Stuttgart: On a cotton shirt the production conditions and the price policy are denounced with the production of cheap textiles. The exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“ can be seen from 12 October 2018 - 24 February 2019 in the Rautenstrauch-Joest-Museum. Photo: Oliver Berg/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018101229139

  • 2018年11月28日
    あなたの「原点」は?

    世界最大級の衣料品チェーン「H&M」の国内1号店開店に並ぶ人々。「ファストファッション」の波が日本に押し寄せた=2008年、東京・銀座

    商品コード: 2018112806036

  • 2018年11月30日
    H&M 何を着るか、どう生きるか

    世界的なファストファッションブランド「H&M」が東京・銀座に日本1号店をオープンさせたときには大きな話題になった=2008年9月

    商品コード: 2018113021519

  • 2019年03月11日
    Final days for Charlotte Russe Final days for Charlotte Russe

    The Charlotte Russe store in Herald Square in New York on Monday, March 11, 2019 displays signs informing shoppers of its final days. The chain is liquidating and closing all of its stores. ( Richard B. Levine) Photo via Newscom、クレジット:Levine Roberts/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019031402921

  • 2019年03月11日
    Final days for Charlotte Russe Final days for Charlotte Russe

    The Charlotte Russe store in Herald Square in New York on Monday, March 11, 2019 displays signs informing shoppers of its final days. The chain is liquidating and closing all of its stores. ( Richard B. Levine) Photo via Newscom、クレジット:Levine Roberts/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019031402911

  • 2019年03月11日
    Final days for Charlotte Russe Final days for Charlotte Russe

    Customers at the cashiers in the Charlotte Russe store in Herald Square in New York on Monday, March 11, 2019. The chain is liquidating and closing all of its stores. ( Richard B. Levine) Photo via Newscom、クレジット:Levine Roberts/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019031402900

  • 2019年03月11日
    Final days for Charlotte Russe Final days for Charlotte Russe

    Bargains on fixtures in the Charlotte Russe store in Herald Square in New York on Monday, March 11, 2019. The chain is liquidating and closing all of its stores. ( Richard B. Levine) Photo via Newscom、クレジット:Levine Roberts/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019031402920

  • 2019年03月11日
    Final days for Charlotte Russe Final days for Charlotte Russe

    Bargains on fixtures in the Charlotte Russe store in Herald Square in New York on Monday, March 11, 2019. The chain is liquidating and closing all of its stores. ( Richard B. Levine) Photo via Newscom、クレジット:Levine Roberts/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019031402899

  • 2019年03月11日
    Final days for Charlotte Russe Final days for Charlotte Russe

    Customers at the cashiers in the Charlotte Russe store in Herald Square in New York on Monday, March 11, 2019. The chain is liquidating and closing all of its stores. ( Richard B. Levine) Photo via Newscom、クレジット:Levine Roberts/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019031402904

  • 2019年03月11日
    Final days for Charlotte Russe Final days for Charlotte Russe

    Customers at the cashiers in the Charlotte Russe store in Herald Square in New York on Monday, March 11, 2019. The chain is liquidating and closing all of its stores. ( Richard B. Levine) Photo via Newscom、クレジット:Levine Roberts/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019031402916

  • 2019年06月28日
    Imminent opening of Riley Rose in New York Imminent opening of Riley Rose in New York

    Signage on a storefront announces the imminent arrival of a Riley Rose beauty and make up store in Herald Square in New York on Friday, June 28, 2019. Riley Rose is a brand of the fast fashion retailer Forever 21. ( Richard B. Levine) Photo via Newscom、クレジット:Levine Roberts/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019070304150

  • 2019年06月28日
    Imminent opening of Riley Rose in New York Imminent opening of Riley Rose in New York

    Signage on a storefront announces the imminent arrival of a Riley Rose beauty and make up store in Herald Square in New York on Friday, June 28, 2019. Riley Rose is a brand of the fast fashion retailer Forever 21. ( Richard B. Levine) Photo via Newscom、クレジット:Levine Roberts/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019070304211

  • 2019年08月31日
    フォーエバー21のロゴマーク

    キーワード:フォーエバー21、FOREVER21、ファストファッション、ファッションストア、企業、看板、ロゴ、ロゴマーク=2019(令和元)年8月31日、ららぽーと新三郷店・ららぽーと新三郷ANNEX、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019091700902

  • 2019年08月31日
    フォーエバー21のロゴマーク

    キーワード:フォーエバー21、FOREVER21、ファストファッション、ファッションストア、企業、看板、ロゴ、ロゴマーク=2019(令和元)年8月31日、ららぽーと新三郷店・ららぽーと新三郷ANNEX、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019091700903

  • 2019年08月31日
    フォーエバー21のロゴマーク

    キーワード:フォーエバー21、FOREVER21、ファストファッション、ファッションストア、企業、看板、ロゴ、ロゴマーク=2019(令和元)年8月31日、ららぽーと新三郷店・ららぽーと新三郷ANNEX、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019091700906

  • 2019年08月31日
    フォーエバー21のロゴマーク

    キーワード:フォーエバー21、FOREVER21、ファストファッション、ファッションストア、企業、看板、ロゴ、ロゴマーク=2019(令和元)年8月31日、ららぽーと新三郷店・ららぽーと新三郷ANNEX、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019091700899

  • 2019年09月12日
    フォーエバー21のロゴ

    キーワード:フォーエバー21、FOREVER21、ファストファッション、ロゴマーク、店舗、看板=2019(令和元)年9月21日、米国(ロイター=共同)

    商品コード: 2019100402602

  • 2019年09月20日
    Global Climate Strike NYC With Greta Thunberg

    September 20, 2019, New York, New York, USA: A student carries a sign that reads ‘‘Stop Fast Fashion‘‘ at the Global Climate Strike march from Foley Square to Battery Park where rally speakers include climate activist Greta Thunberg, who began the Fridays For Future movement and sailed across the Atlantic to New York City for the United Nations Climate Summit (Credit Image: © Gina M Randazzo/ZUMA Wire)、クレジット:©Gina M Randazzo/ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020090402151

  • 2019年09月25日
    フォーエバー21の店舗外観

    2019年10月末をもって日本市場からの撤退が発表されたフォーエバー21の渋谷店=2019(令和元)年9月25日、東京都渋谷区宇田川町、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019102415320

  • 2019年09月25日
    フォーエバー21の店舗外観

    2019年10月末をもって日本市場からの撤退が発表されたフォーエバー21の渋谷店=2019(令和元)年9月25日、東京都渋谷区宇田川町、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019102415329

  • 2019年09月25日
    フォーエバー21の店舗外観

    2019年10月末をもって日本市場からの撤退が発表されたフォーエバー21の渋谷店=2019(令和元)年9月25日、東京都渋谷区宇田川町、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019102415322

  • 2019年09月26日
    Exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“

    26 September 2019, Berlin: Sustainably dressed mannequins are on display in the special exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“ in the Museum of European Cultures. Behind it is the lettering “Umweltschonend“ (Environmentally friendly) on a wall. The exhibition deals with the mechanisms and consequences of consumption and the fashion industry and can be seen from 27.09.2019 to 02.08.2020 in the Haus des Museums. Photo: Gregor Fischer/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019092713855

  • 2019年09月26日
    Exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“

    26 September 2019, Berlin: Old clothes that have been converted into seating furniture are on display in the special exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“ in the Museum of European Cultures. The exhibition deals with the mechanisms and consequences of consumption and the fashion industry and can be seen from 27.09.2019 to 02.08.2020 in the Haus des Museums. Photo: Gregor Fischer/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019092713906

  • 2019年09月26日
    Exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“

    26 September 2019, Berlin: Visitors to the special exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“ in the Museum of European Cultures. Behind it you can read the writing “Fashion Detox“ on a wall. The exhibition deals with the mechanisms and consequences of consumption and the fashion industry and can be seen from 27.09.2019 to 02.08.2020 in the Haus des Museums. Photo: Gregor Fischer/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019092713946

  • 2019年09月26日
    Exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“

    26 September 2019, Berlin: A sewing machine, dressed mannequins as well as display boards with artist projects are included in the special exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“ in the Museum of European Cultures. The exhibition deals with the mechanisms and consequences of consumption and the fashion industry and can be seen from 27.09.2019 to 02.08.2020 in the Haus des Museums. Photo: Gregor Fischer/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019092713947

  • 2019年09月26日
    Exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“

    26 September 2019, Berlin: A visitor looks at a display board about the project of the artist Rut Meyburg, who recycles old leather sofas into bags, in the special exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“ in the Museum of European Cultures. The exhibition deals with the mechanisms and consequences of consumption and the fashion industry and can be seen from 27.09.2019 to 02.08.2020 in the Haus des Museums. Photo: Gregor Fischer/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019092714001

  • 2019年09月26日
    Exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“

    26 September 2019, Berlin: Visitors stand in front of dresses in the entrance area of the special exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“ in the Museum of European Cultures. The exhibition deals with the mechanisms and consequences of consumption and the fashion industry and can be seen from 27.09.2019 to 02.08.2020 in the Haus des Museums. Photo: Gregor Fischer/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019092713845

  • 2019年09月26日
    Exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“

    26 September 2019, Berlin: Old clothes converted into seating furniture and dressed mannequins are on display in the special exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“ in the Museum of European Cultures. The exhibition deals with the mechanisms and consequences of consumption and the fashion industry and can be seen from 27.09.2019 to 02.08.2020 in the Haus des Museums. Photo: Gregor Fischer/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019092713998

  • 2019年09月26日
    Exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“

    26 September 2019, Berlin: Clothes are available in the entrance area of the special exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“ in the Museum of European Cultures. The exhibition deals with the mechanisms and consequences of consumption and the fashion industry and can be seen from 27.09.2019 to 02.08.2020 in the Haus des Museums. Photo: Gregor Fischer/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019092713849

  • 2019年09月26日
    Exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“

    26 September 2019, Berlin: The writing “Slow Fashion - Fair & Lokal“ is in the special exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“ in the Museum of European Cultures. The exhibition deals with the mechanisms and consequences of consumption and the fashion industry and can be seen from 27.09.2019 to 02.08.2020 in the Haus des Museums. Photo: Gregor Fischer/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019092713671

  • 2019年09月26日
    Exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“

    26 September 2019, Berlin: Visitors sit on a mountain of old clothes, which are presented in the special exhibition “Fast Fashion. The dark sides of fashion“ in the Museum of European Cultures were converted into seating furniture. The exhibition deals with the mechanisms and consequences of consumption and the fashion industry and can be seen from 27.09.2019 to 02.08.2020 in the Haus des Museums. Photo: Gregor Fischer/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019092713695

  • 2019年09月30日
    フォーエバー21のロゴ

    キーワード:フォーエバー21、FOREVER21、ファストファッション、ロゴマーク、店舗、看板=2019(令和元)年9月30日、米国(ロイター=共同)

    商品コード: 2019100402612

  • 2019年09月30日
    フォーエバー21のロゴ

    キーワード:フォーエバー21、FOREVER21、ファストファッション、ロゴマーク、店舗、看板=2019(令和元)年9月30日、米国(ロイター=共同)

    商品コード: 2019100402605

  • 2019年09月30日
    FOREVER21

    キーワード:フォーエバー21、FOREVER21、ファストファッション、ロゴマーク、店舗、看板=2019(令和元)年9月30日、米国(ロイター=共同)

    商品コード: 2019100402599

  • 2019年09月30日
    フォーエバー21のロゴ

    キーワード:フォーエバー21、FOREVER21、ファストファッション、ロゴマーク、店舗、看板=2019(令和元)年9月30日、米国(ロイター=共同)

    商品コード: 2019100402598

  • 2019年10月24日
    Forever21のロゴマーク

    2019年10月31日に日本国内の全店舗が閉店となるForever21。=2019(令和元)年10月24日、東京都渋谷区、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019103104315

  • 2019年11月13日
    ユニクロ銀座店の外観

    キーワード:ユニクロ、UNIQLO、ファーストリテイリング、ファストファッション、衣料品、店舗外観=2019(令和元)年11月13日、東京都中央区銀座、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019120605994

  • 2019年11月13日
    ユニクロ銀座店の外観

    キーワード:ユニクロ、UNIQLO、ファーストリテイリング、ファストファッション、衣料品、店舗外観=2019(令和元)年11月13日、東京都中央区銀座、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019120606001

  • 2019年11月13日
    ユニクロ銀座店の外観

    キーワード:ユニクロ、UNIQLO、ファーストリテイリング、ファストファッション、衣料品、店舗外観=2019(令和元)年11月13日、東京都中央区銀座、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019120606008

  • 2019年11月29日
    Global Climate Action Day in Frankfurt

    29 November 2019, Hessen, Frankfurt/Main: “Fair fashion and second hand instead of fast fashion“ is written on the poster of a woman who stood in front of a “Primark“ branch during the demonstration on the Global Climate Action Day. The operators closed the doors to the demonstrators. Photo: Boris Roessler/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019120205614

  • 2020年06月03日
    ユニクロ原宿店の店舗内観

    キーワード:ユニクロ、UNIQLO、原宿店、ファーストリテイリング、ファストファッション、衣料品=2020(令和2)年6月3日、東京都渋谷区、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020071003543

  • 2020年06月03日
    ユニクロ原宿店の店舗内観

    キーワード:ユニクロ、UNIQLO、原宿店、ファーストリテイリング、ファストファッション、衣料品=2020(令和2)年6月3日、東京都渋谷区、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020071003554

  • 2020年06月03日
    ユニクロ原宿店の店舗内観

    キーワード:ユニクロ、UNIQLO、原宿店、ファーストリテイリング、ファストファッション、衣料品=2020(令和2)年6月3日、東京都渋谷区、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020071003556

  • 2020年06月03日
    ユニクロ原宿店の無人レジ

    キーワード:ユニクロ、UNIQLO、原宿店、ファーストリテイリング、ファストファッション、衣料品、セルフレジ、RFIDタグ=2020(令和2)年6月3日、東京都渋谷区、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020071003548

  • 2020年09月09日
    Topless Extinction Rebellion activists in London, UK - 9 Sept 2020

    September 9, 2020, London, United Kingdom: A topless female activist from the Extinction Rebellion movement is seen wearing a facemask and holding a placard reading ‘Fast Fashion = Fast Extinction‘ outside H&M store on Oxford Street..Extinction Rebellion‘s Redress the Injustice protest outside the H&M store in London‘s Oxford Street, opposing the fashion industry窶冱 many human, animal and environmental injustices. (Credit Image: © Keith Mayhew/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Keith Mayhew/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020091204857

  • 2020年09月09日
    Extinction Rebellion - Guerilla Repair pop-up

    September 9, 2020, London, UK: LONDON, UK. Activists from Extinction Rebellion (XR) stage a ‘‘Guerilla Repair‘‘ pop-up outside the H&M store on Oxford Street to protest against the environmental and human effects of fast fashion and disposable fashion. (Credit Image: © Stephen Chung/London News Pictures via ZUMA Wire)、クレジット:©Stephen Chung/London News Pictures via ZUMA Wire/共同通信イメージズ ※United Kingdom Rights OUT

    商品コード: 2020091102645

  • 2020年09月15日
    Brands and Logos in Seoul, South Korea - 15 Sept 2020

    September 15, 2020, Seoul, South Korea: Pedestrians wearing masks walk past Spanish fast fashion company ZARA store and logo seen in Seoul. (Credit Image: © Simon Shin/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Simon Shin/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020091800595

  • 2021年03月24日
    China Shanghai H&M

    People walk by an H&M store in Shanghai, China Wednesday, March 24, 2021. The Swedish fast-fashion brand has attracted boycott from its Chinese customers after indicating forced labor existing in Xinjiang.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2021032500530

  • 2021年03月24日
    China Shanghai H&M

    People walk by an H&M store in Shanghai, China Wednesday, March 24, 2021. The Swedish fast-fashion brand has attracted boycott from its Chinese customers after indicating forced labor existing in Xinjiang.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2021032500532

  • 2021年03月24日
    China Shanghai H&M

    People walk by an H&M store in Shanghai, China Wednesday, March 24, 2021. The Swedish fast-fashion brand has attracted boycott from its Chinese customers after indicating forced labor existing in Xinjiang.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2021032500533

  • 2021年03月24日
    China Shanghai H&M

    A woman walks by an H&M store in Shanghai, China Wednesday, March 24, 2021. The Swedish fast-fashion brand has attracted boycott from its Chinese customers after indicating forced labor existing in Xinjiang.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2021032500531

  • 2021年03月25日
    China Hangzhou H&M Boycott

    A woman passes by an H&M outlet in a shopping mall in Hangzhou in east China‘s Zhejiang province Thursday, March 25, 2021. The Swedish fast-fashion brand has attracted boycotts from its Chinese customers due to a statement on cotton from Xinjiang.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2021032506405

  • 2021年03月25日
    China Hangzhou H&M Boycott

    People walk by an H&M outlet in a shopping mall in Hangzhou in east China‘s Zhejiang province Thursday, March 25, 2021. The Swedish fast-fashion brand has attracted boycotts from its Chinese customers due to a statement on cotton from Xinjiang.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2021032506408

  • 2021年03月25日
    China Hangzhou H&M Boycott

    A woman passes by an H&M outlet in a shopping mall in Hangzhou in east China‘s Zhejiang province Thursday, March 25, 2021. The Swedish fast-fashion brand has attracted boycotts from its Chinese customers due to a statement on cotton from Xinjiang.、クレジット:Featurechina/共同通信イメージズ  ※中国での使用禁止。

    商品コード: 2021032506407

  • 2021年03月26日
    Uniqlo Store

    A UNIQLO store is seen in Shanghai, China, On August 28, 2021. Japanese clothing brand Uniqlo declined to comment on whether it uses Xinjiang cotton because it wants to remain neutral between China and the US, founder Tadashi Yanai said in a recent interview.=2021(令和3)年3月26日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2022011111610

  • 2021年03月26日
    Uniqlo Store

    A UNIQLO store is seen in Shanghai, China, On August 28, 2021. Japanese clothing brand Uniqlo declined to comment on whether it uses Xinjiang cotton because it wants to remain neutral between China and the US, founder Tadashi Yanai said in a recent interview.=2021(令和3)年3月26日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2022011111648

  • 2021年04月23日
    Logos displayed on smartphones in China - 23 Apr 2021

    April 21, 2021, China: In this photo illustration the Irish fast fashion retailer brand Primark logo seen displayed on a smartphone with USD (United States dollar) currency in the background. (Credit Image: © Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021051605163

  • 2021年04月29日
    Zara Launched Beauty Products In Chinese Market Zara Launched Beauty Products In Chinese Market

    Photo taken on April 29, 2021 shows an offline retail store of fast fashion clothing brand Zara in Shanghai. On May 13, 2021, fast fashion clothing brand Zara officially launched beauty products in the Chinese market.=2021(令和3)年4月29日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021051710395

  • 2021年04月29日
    Zara Launched Beauty Products In Chinese Market Zara Launched Beauty Products In Chinese Market

    Photo taken on April 29, 2021 shows an offline retail store of fast fashion clothing brand Zara in Shanghai. On May 13, 2021, fast fashion clothing brand Zara officially launched beauty products in the Chinese market.=2021(令和3)年4月29日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021051710416

  • 2021年04月29日
    Zara Launched Beauty Products In Chinese Market Zara Launched Beauty Products In Chinese Market

    Photo taken on April 29, 2021 shows an offline retail store of fast fashion clothing brand Zara in Shanghai. On May 13, 2021, fast fashion clothing brand Zara officially launched beauty products in the Chinese market.=2021(令和3)年4月29日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021051710449

  • 2021年04月29日
    Zara Launched Beauty Products In Chinese Market Zara Launched Beauty Products In Chinese Market

    Photo taken on April 29, 2021 shows an offline retail store of fast fashion clothing brand Zara in Shanghai. On May 13, 2021, fast fashion clothing brand Zara officially launched beauty products in the Chinese market.=2021(令和3)年4月29日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021051710522

  • 2021年05月29日
    Daily life in London, UK - 29 May 2021

    May 29, 2021, London, United Kingdom: People seen inside Primark, the Irish fast fashion retailer in London. (Credit Image: © May James/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©May James/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021053009001

  • 2021年05月29日
    Daily life in London, UK - 29 May 2021

    May 29, 2021, London, United Kingdom: People seen inside Primark, the Irish fast fashion retailer in London. (Credit Image: © May James/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©May James/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021053008988

  • 2021年05月29日
    Daily life in London, UK - 29 May 2021

    May 29, 2021, London, United Kingdom: People walk past Hennes & Mauritz AB, known as H&M, a Swedish multinational clothing-retail company known for its fast-fashion clothing for men, women, teenagers, and children in London. (Credit Image: © May James/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©May James/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021053009004

  • 2021年07月01日
    Photo illustrations in Ukraine - 01 Jul 2021

    July 1, 2021, Ukraine: In this photo illustration a Primark logo of an Irish fast fashion retailer is seen on a smartphone and a pc screen. (Credit Image: © Pavlo Gonchar/SOPA Images via ZUMA Wire)、クレジット:©Pavlo Gonchar/SOPA Images via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021070208876

  • 2021年08月14日
    Uniqlo Store

    A Uniqlo store in Yichang, Hubei Province, China, August 14, 2021.=2021(令和3)年8月14日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021081605806

  • 2021年08月14日
    Uniqlo Store

    A Uniqlo store in Yichang, Hubei Province, China, August 14, 2021.=2021(令和3)年8月14日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021081804933

  • 2021年08月14日
    Uniqlo Store

    A Uniqlo store in Yichang, Hubei Province, China, August 14, 2021.=2021(令和3)年8月14日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021081605703

  • 2021年08月21日
    Uniqlo Store

    Consumers pass in front of a Uniqlo store in Shiyan City, Hubei Province, China, On August 21, 2021. January 13, 2022 - Uniqlo parent‘s net profit rose 33% in the first quarter, but results fell in Japan and Greater China.=2021(令和3)年8月21日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2022011411676

  • 2021年08月21日
    Uniqlo Store

    Consumers pass in front of a Uniqlo store in Shiyan City, Hubei Province, China, On August 21, 2021. January 13, 2022 - Uniqlo parent‘s net profit rose 33% in the first quarter, but results fell in Japan and Greater China.=2021(令和3)年8月21日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2022011411949

  • 2021年08月21日
    Uniqlo Store

    Consumers pass in front of a Uniqlo store in Shiyan City, Hubei Province, China, On August 21, 2021. January 13, 2022 - Uniqlo parent‘s net profit rose 33% in the first quarter, but results fell in Japan and Greater China.=2021(令和3)年8月21日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2022011412004

  • 2021年08月28日
    Uniqlo Store

    A UNIQLO store is seen in Shanghai, China, On August 28, 2021. Japanese clothing brand Uniqlo declined to comment on whether it uses Xinjiang cotton because it wants to remain neutral between China and the US, founder Tadashi Yanai said in a recent interview.=2021(令和3)年8月28日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2022011111816

  • 2021年08月28日
    Uniqlo Store

    A UNIQLO store is seen in Shanghai, China, On August 28, 2021. Japanese clothing brand Uniqlo declined to comment on whether it uses Xinjiang cotton because it wants to remain neutral between China and the US, founder Tadashi Yanai said in a recent interview.=2021(令和3)年8月28日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2022011111785

  • 2021年09月07日
    H&M Store in Shanghai

    A store of Swedish fast fashion brand H&M in Shanghai, China, on September 7, 2021.=2021(令和3)年9月7日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021091603668

  • 2021年09月07日
    H&M Store in Shanghai

    A store of Swedish fast fashion brand H&M in Shanghai, China, on September 7, 2021.=2021(令和3)年9月7日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021091603804

  • 2021年09月07日
    H&M Store in Shanghai

    A store of Swedish fast fashion brand H&M in Shanghai, China, on September 7, 2021.=2021(令和3)年9月7日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021091603894

  • 2021年09月15日
    Photo illustrations in Ukraine - 15 Sept 2021

    September 15, 2021, Ukraine: In this photo illustration, Primark Stores Limited logo of a fast fashion retailer is seen on a smartphone screen in front of its website. (Credit Image: © Pavlo Gonchar/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Pavlo Gonchar/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021091605843

  • 2021年10月20日
    Uniqlo Store

    A Uniqlo store for branded clothing is seen in Shenzhen, Guangdong Province, China, On October 20, 2021.=2021(令和3)年10月20日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021111111023

  • 2021年10月20日
    Uniqlo Store

    A Uniqlo store for branded clothing is seen in Shenzhen, Guangdong Province, China, On October 20, 2021.=2021(令和3)年10月20日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021111110979

  • 2021年10月20日
    Uniqlo Store

    A Uniqlo store for branded clothing is seen in Shenzhen, Guangdong Province, China, On October 20, 2021.=2021(令和3)年10月20日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021111111024

  • 2021年10月20日
    Uniqlo Store

    A Uniqlo store for branded clothing is seen in Shenzhen, Guangdong Province, China, On October 20, 2021.=2021(令和3)年10月20日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021111110976

  • 2021年10月20日
    Uniqlo Store

    A Uniqlo store for branded clothing is seen in Shenzhen, Guangdong Province, China, On October 20, 2021.=2021(令和3)年10月20日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021111110906

  • 2021年11月22日
    Photo illustration in Ukraine - 22 Nov 2021

    November 22, 2021, Ukraine: In this photo illustration, the logo of Forever 21 Inc., a fast fashion retailer is seen on a smartphone and in background. (Credit Image: © Pavlo Gonchar/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Pavlo Gonchar/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021112412176

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