- 令和
- 戦争
- 軍事作戦
- 紛争
- ウクライナ侵攻
- ドイツ
- ロシア軍
- 軍隊
- イタリア
- 山火事
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |
「フィレ肉」の写真・グラフィックス・映像
- 提供元
- 日付
- 種類
- 向き
- カテゴリ
- 色
- 提供元
- 共同通信社
0
- 国内提供元
0
- 海外提供元
0
- 日付
- 24時間以内
3 - 48時間以内
77 - 72時間以内
92 - 7日以内
484 - 30日以内
2912 - 1年以内
47889 - 期間を指定
164464 - 日付指定なし
164464
- 種類
- 写真
164084 - グラフィックス
5 - 映像
375
- 向き
- 縦
21887 - 横
142404 - 正方形
173
- カテゴリ
- ニュース
- スポーツ
- エンターテインメント
- 教育向け
- カテゴリ指定なし
- 色
- カラー
162936 - モノクロ
1528
- 古い順
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 古い順
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Historia de los Estados Unidos.Historia de los Estados Unidos. Siglo XIX. Motín de Cincinnati. Protestas que tuvieron lugar el 28 de marzo de 1884 en la ciudad con motivo de la condena a veinte años de trabajos forzados a un asesino llamado William Berner, considerada insuficiente por parte de la ciudadanía. La milicia rechazando a los sublevados durante el incendio del Palacio de Justicia. Grabado. La Ilustración. Revista Hispano-Americana,4 de mayo de 1884.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062211521
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Guerra hispano-estadounidense o Guerra de Cuba.Guerra hispano-estadounidense o Guerra de Cuba. Conflicto bélico entre España y Estados Unidos en 1898, resultado de la intervención norteamericana en la guerra de independencia cubana. Cuba. La Habana. Manifestación de duelo con motivo del entierro de las víctimas del“Maine“. Grabado por Matute. La Ilustración Española y Americana,15 de marzo de 1898.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062211479
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Moses and the burning bush. 16th century engraving. Colored.Moses and the burning bush. 16th century engraving. Colored.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051308149
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Crimean War (1853-1856).Crimean War (1853-1856). Siege of Sevastopol, 1854-1855, by Franz Alekseyevich Roubaud (1856-1928). The city, on the Black Sea, was besieged for 11 months. Detail. Museum of Heroic Defense and Liberation of Sevastopol. Crimean Peninsula. Ukraine.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051308522
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Crimean War (1853-1856).Crimean War (1853-1856). Siege of Sevastopol, 1854-1855, by Franz Alekseyevich Roubaud (1856-1928). The city, on the Black Sea, was besieged for 11 months. Detail. Museum of Heroic Defense and Liberation of Sevastopol. Crimean Peninsula. Ukraine.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051308588
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-(MARINA)-PINTURA ESPAÑOLA S XX-ARTE POP.(MARINA)-PINTURA ESPAÑOLA S XX-ARTE POP. Author: ALFREDO ALCAIN. Location: MERCAMADRID. MADRID. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020061104331
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Folio f 145v.Folio f 145v. Codex Madrid I (Ms. 8937) “Treaty of statics and mechanics“, 192 folios with 384 pages. Internal format: 215 x 145 mm. APPLIED MECHANICS (COMPONENTS). APPLIED MECHANICS (MACHINES AND WITS). OBSERVATION OF NATURE. PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604049
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Folio f 144v.Folio f 144v. Codex Madrid I (Ms. 8937) “Treaty of statics and mechanics“, 192 folios with 384 pages. Internal format: 215 x 145 mm. APPLIED MECHANICS (MACHINES AND WITS). UNITS OF WEIGHT AND MEASURES. PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. OBSERVATION OF NATURE. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604238
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Folio f 35r.Folio f 35r. Codex Madrid II (Ms. 8936) “Treaty of fortification, statics and geometry“. 158 folios with 316 pages. Internal format: 210 x 145 mm. CIVIL ENGINEERING, CONSTRUCTION. MILITARY ENGINEERING, FORTIFICATIONS. NAVIGATION. OBSERVATION OF NATURE. PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. TOPOGRAPHIC REFERENCES. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604301
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Folio f 30v.Folio f 30v. Codex Madrid II (Ms. 8936) “Treaty of fortification, statics and geometry“. 158 folios with 316 pages. Internal format: 210 x 145 mm. OBSERVATION OF NATURE. UNITS OF WEIGHT AND MEASURES. PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. CIVIL ENGINEERING, CONSTRUCTION. MILITARY ENGINEERING, FORTIFICATIONS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604358
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Folio f 84v.Folio f 84v. Codex Madrid II (Ms. 8936) “Treaty of fortification, statics and geometry“. 158 folios with 316 pages. Internal format: 210 x 145 mm. OBSERVATION OF NATURE. PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604564
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Johann I (1468-1532), the Constant, Elector of Saxony.Johann I (1468-1532), the Constant, Elector of Saxony. Artist: Lucas Cranach the Elder and Workshop (German, Kronach 1472-1553 Weimar). Dimensions: 8 x 5 5/8 in. (20.3 x 14.3 cm). Date: 1532-33.These posthumous portraits of the Saxon electors Friedrich III, the Wise, and Johann I, the Constant belong to a series of sixty such portrait pairs, ordered by Johann I‘s son and successor, Johann Friedrich I, the Magnanimous, when he became elector in 1532. He intended the portraits of his father and uncle to serve as instruments of propaganda. The accompanying laudatory poems emphasize the passage of Saxon electoral preeminence from Friedrich to Johann, thereby implying the legitimacy of Johann Friedrich‘s own electorate. Completed in 1533, the extensive series demonstrates the speed and efficiency of which the Cranach workshop was capable. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604988
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Fire in the city of Providence in 1886. The Exchange building on the right. United States.Fire in the city of Providence in 1886. The Exchange building on the right. United States.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051306562
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Alejandro II de Rusia (1818-1881). Asesinato del Zar por una bomba lanzada por Ignati Grinevitski. Alejandro fue llevado a trineAlejandro II de Rusia (1818-1881). Asesinato del Zar por una bomba lanzada por Ignati Grinevitski. Alejandro fue llevado a trineo hasta el Palacio de Invierno, desangrándose. Rusia. San Petersburgo. Conducción del Zar Alejandro II de Rusia en el trineo del coronel Dvorjetsky, jefe de la policía, en la tardel del dia 13 de marzo de 1881. Grabado por Tormás Carlos Capuz (1834-1899). La Ilustración Española y Americana, 30 de marzo de 1881.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081608866
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-DragonDragon, China, 16th-17th century, limestone. In China there are many different kinds of dragons. This example with a fish in its mouth is probably a ‘chiwen‘, a type of dragon known for its love of water and swallowing things. It is often used as an architectural element on the side of a roof, where it symbolically serves to devour evil influences and ward off fire.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019032800164
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice(Detail) architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401527
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice(Detail) architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401534
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-(Detail)The ceiling of the Scala D‘oro (Golden Staircase) from the Doge‘s Palace in Venice(Detail)The ceiling of the Scala D‘oro (Golden Staircase) from the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401537
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Interior courtyardInterior courtyard, facade of the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401539
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-architectural feature on the facade of the Doge‘s Palace in Venice(Detail) architectural feature on the facade of the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401492
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice(Detail) architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401493
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-sculpture at the Doge‘s Palace in Venice(Detail) sculpture at the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401494
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Exterior facade of the Doge‘s Palace in VeniceExterior facade of the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401495
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice(Detail) architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401529
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-sculpture at the Doge‘s Palace in Venice(Detail) sculpture at the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401515
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Exterior facade of the Doge‘s Palace in VeniceExterior facade of the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401509
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Interior courtyardInterior courtyard, facade of the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401487
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Exterior facade of the Doge‘s Palace in VeniceExterior facade of the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401490
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Exterior facade of the Doge‘s Palace in VeniceExterior facade of the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401483
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-French Revolution (1789-1799). Champ de Mars Massacre (July 17, 1791). Anonymous. Engraving. Colored.French Revolution (1789-1799). Champ de Mars Massacre (July 17, 1791). Anonymous. Engraving. Colored.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019091800767
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Pickwick Papers, “With a countenance greatly mollified by the softening influence of tobaccoPickwick Papers, “With a countenance greatly mollified by the softening influence of tobacco, requested him to ‘fire away‘“.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070311990
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The disastrous fire at KingstonThe disastrous fire at Kingston, Jamaica, in 1883, Orange Street after the fire, historic image, 1883, Central America、クレジット:imageBROKER.com/BAO/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021020209920
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Little Dorrit, Floras tour of inspection.Little Dorrit, Floras tour of inspection.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052300505
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-THE GREAT FIRE IN SOUTHWARK: SCENE AT COTTON‘S WHARF AT MIDDAY, UK.THE GREAT FIRE IN SOUTHWARK: SCENE AT COTTON‘S WHARF AT MIDDAY, UK.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070806825
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-After the fire in GrindelwaldAfter the fire in Grindelwald, Bern, Switzerland, historical illustration circa 1893, Europe、クレジット:imageBROKER.com/BAO/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021020209669
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Historical illustration from the 19th CenturyHistorical illustration from the 19th Century, depiction of the capture of Muenster in the 16th Century, Anabaptists in the Anabaptist Kingdom of Muenster, 1530、クレジット:imageBROKER.com/H.-D. Falkenstein/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021020300778
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Presentation at the Inca temple of three virgins to be consecrated to the sun. Colored engraving, 1820.Presentation at the Inca temple of three virgins to be consecrated to the sun. Colored engraving, 1820.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707159
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Clement VII (14781534), born Giulio di Giuliano de Medici Cardinal from 1513 to 1523 and Pope from 1523 to 1534.Clement VII (14781534), born Giulio di Giuliano de Medici Cardinal from 1513 to 1523 and Pope from 1523 to 1534. Thanks to his patronage Michelangelo finished the paintings of the Last Judgement in the Sistine Chapel. Engraving by R. Cremer. Colored.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707163
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Night scene in a cave with an old woman holding burning coals in a pot, a boy blowing into the fire at left.Night scene in a cave with an old woman holding burning coals in a pot, a boy blowing into the fire at left. Artist: After Peter Paul Rubens (Flemish, Siegen 1577-1640 Antwerp); Intermediary draftsman Charles Hutin (French, Paris 1715-1776 Dresden); Christian Friedrich Boetius (German, Leipzig 1706-1782 Dresden). Dimensions: Sheet (Trimmed): 16 15/16 x 12 5/8 in. (43 x 32 cm). Date: ca. 1750-57. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033002864
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Landscape with Philemon and Baucis, from Large Landscapes.Landscape with Philemon and Baucis, from Large Landscapes. Schelte Adamsz. Bolswert (Dutch, active in Flanders, c. 1586-1659); after Peter Paul Rubens (Flemish, 1577-1640); published by Gillis Hendricx (Flemish, active c. 1642-1677). Date: 1644-1659. Dimensions: 468 x 640 mm (image); 482 x 646 mm (sheet, trimmed within platemark). Engraving in black on cream laid paper. Origin: Netherlands. Museum: The Chicago Art Institute, Chicago, USA.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033003093
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Old woman with child and fire test.Old woman with child and fire test. Draughtsman: Jacob de Wit. After Peter Paul Rubens. Dating: 1734. Measurements: h 232 mm x w 200 mm. Museum: Rijksmuseum, Amsterdam.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033003137
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Sailors and civilians rescuing victims of the explosion of the Express steam in the port of Barcelona ,on August 17th, 1875, becSailors and civilians rescuing victims of the explosion of the Express steam in the port of Barcelona ,on August 17th, 1875, because of the fire in the ammunition that was loaded with destination to the site of La Seo. Engraving by Rico. La Ilustracion Espaola y Americana, 1875.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019083000901
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-China: Zhuge Liang (CE 181-234) was Chancellor of Shu Han during the Three Kingdoms period of Chinese history (CE 220–280).Zhuge Liang (CE 181-234) was Chancellor of Shu Han during the Three Kingdoms period of Chinese history. He is often recognised as the greatest and most accomplished strategist of his era. Often depicted wearing a robe and holding a fan made of crane feathers, Zhuge was not only an important military strategist and statesman; he was also an accomplished scholar and inventor. His reputation as an intelligent and learned scholar grew even while he was living in relative seclusion, earning him the nickname Wolong (literally Crouching Dragon). Zhuge is an uncommon two-character compound family name. His name ? even his surname alone ? has become synonymous with intelligence and tactics in Chinese culture. (Newscom TagID: pfhphotos002519.jpg) [Photo via Newscom]、クレジット:Pictures From History/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019061401616
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Jenny Lind (1820-1887)Jenny Lind (1820-1887), the Swedish Nightingale, as Maria in ‘La Fille du Regiment‘ by Donizetti.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019061703430
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Jenny Lind (1820-1887)Jenny Lind (1820-1887), the Swedish Nightingale, as Maria in ‘La Fille du Regiment‘ by Donizetti.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019061703456
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Coal MiningCoal Mining: Pit-head scene showing reactions of friends and relatives as victims of Fire-Damp (mainly Methane) explosion at Montceau-les-Mine, France. 20 killed and more than 10 badly injured. From ‘Le Petit Journal‘ Paris 1895、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019061303058
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Montigny mitrailleuseMontigny mitrailleuse, rapid fire gun introduced by French during the Franco-Prussian War 1870-1871. 37 barrels, operated by 5 men could deliver 482 rounds per minute. From ‘The Graphic‘, London, 1870.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019061303066
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Shiva Nataraja.Shiva Nataraja. India, Tamil Nadu Chola style 12th century, bronze. Shiva, in his manifestation as Nataraja (King of Dancers), represented in the anandatandava pose and encircled by a halo of fire, is both the creator and destroyer of the world. Beneath his foot is a dwarf, symbolizing ignorance.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019061302635
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Estados Unidos.Estados Unidos. Consejo de nativos americanos y conquistadores, reunidos alrededor de un fuego. Grabado por Vernier. Panorama Universal. Historia de los Estados Unidos de América, por Roux de Rochelle. Edición española, impresa en Barcelona en 1850.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062211615
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Satyr Family.Satyr Family. Dated: 1505. Dimensions: sheet (trimmed to plate mark): 11.6 x 7.1 cm (4 9/16 x 2 13/16 in.). Medium: engraving on laid paper. Museum: National Gallery of Art, Washington DC. Author: Albrecht Dürer.、クレジット:Album/National Gallery of Art,Washington DC/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031301122
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Ill-Assorted Couple.The Ill-Assorted Couple. Albrecht Dürer; German, 1471-1528. Date: 1491-1501. Dimensions: 149 x 138 mm (image/plate); 150 x 139 mm (sheet). Engraving in black on ivory laid paper. Origin: Germany. Museum: The Chicago Art Institute, Chicago, USA.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031301195
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Hercules and Cacus.Hercules and Cacus. Artist: Albrecht Dürer (German, Nuremberg 1471-1528 Nuremberg). Dimensions: sheet: 15 7/16 x 11 1/8 in. (39.2 x 28.3 cm). Date: n.d.. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031301224
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Ill-Assorted Couple.The Ill-Assorted Couple. Dated: 1495/1496. Dimensions: sheet (trimmed to plate mark): 14.9 x 13.7 cm (5 7/8 x 5 3/8 in.). Medium: engraving. Museum: National Gallery of Art, Washington DC. Author: Albrecht Dürer.、クレジット:Album/National Gallery of Art,Washington DC/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031301262
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Dutch school.Dutch school. Detail of the Garden of Earthly Delights (right panel): Hell. Oil on canvas (220 x 195 cm). Madrid, Prado museum. Author: HIERONYMUS BOSCH. Location: MUSEO DEL PRADO-PINTURA. MADRID. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031200961
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Madonna on the Crescent. Dated: 1510/1511. Medium: woodcut.The Madonna on the Crescent. Dated: 1510/1511. Medium: woodcut. Museum: National Gallery of Art, Washington DC. Author: Albrecht Dürer.、クレジット:Album/National Gallery of Art,Washington DC/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031301041
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Penance of Saint John Chrysostom.The Penance of Saint John Chrysostom. Artist: Albrecht Dürer (German, Nuremberg 1471-1528 Nuremberg). Dimensions: Sheet: 7 1/16 × 4 3/16 in. (18 × 10.6 cm). Date: ca. 1496. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031300893
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Apollo and Diana.Apollo and Diana. Artist: Albrecht Dürer (German, Nuremberg 1471-1528 Nuremberg). Dimensions: Sheet: 4 1/2 × 2 13/16 in. (11.5 × 7.2 cm). Date: ca. 1503. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031300946
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ADAM AND EVE.Adam and Eve. Artist: After Albrecht Dürer (German, Nuremberg 1471-1528 Nuremberg). Dimensions: Sheet: 9 1/2 × 7 7/16 in. (24.2 × 18.9 cm). Date: n.d.. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031300973
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Little Girl (La petite fille). Dimensions: 33.4 cm x 50 cm, 20.6 cm x 11.8 cm, 20.6 cm x 11.8 cm.The Little Girl (La petite fille). Dimensions: 33.4 cm x 50 cm, 20.6 cm x 11.8 cm, 20.6 cm x 11.8 cm. Museum: Van Gogh Museum, Amsterdam. Author: EDOUARD MANET.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031304052
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Scenes from the Pantheon (Rome).Scenes from the Pantheon (Rome). An ancient Roman temple dedicated to the gods of Olympus. It was rebuilt by Emperor Hadrian between 118 and 128 AD after being fire damage. The Pantheon was converted into a basilica at the start of the seventh century. Rome. Italy 2013、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019082900311
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-second image in a sequence of ten imagessecond image in a sequence of ten images showing a child‘s soft teddy bear toy being tested for flammability (combustion) to show the dangers of inflammable toys.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019090610757
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-seventh image in a sequence of ten imagesseventh image in a sequence of ten images showing a child‘s soft teddy bear toy being tested for flammability (combustion) to show the dangers of inflammable toys.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019090610746
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-third image in a sequence of ten imagesthird image in a sequence of ten images showing a child‘s soft teddy bear toy being tested for flammability (combustion) to show the dangers of inflammable toys.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019090610737
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Gran Teatro del Liceo, A devasting fire destroyed the Theater in 1994. Now it has been restored to its former splendor.Gran Teatro del Liceo, A devasting fire destroyed the Theater in 1994. Now it has been restored to its former splendor. Author: MIQUEL GARRIGA I ROCA. JOSEP ORIOL MESTRES.、クレジット:Album/Ramon Manent/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019080602718
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-An Ibex, Fire StonesAn Ibex, Fire Stones; Unknown; England, Europe; about 1250 - 1260; Pen-and-ink drawings tinted with body color and translucent washes on parchment; Leaf: 21 x 15.7 cm (8 1/4 x 6 3/16 in.).、クレジット:Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2020020608882
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Dutch school. Detail of the Haywain (right panel) : Hell. 1490 ?. Madrid, Prado museum.Dutch school. Detail of the Haywain (right panel) : Hell. 1490 ?. Madrid, Prado museum. Author: HIERONYMUS BOSCH. Location: MUSEO DEL PRADO-PINTURA. MADRID. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031200977
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-El Bosco (Attribution) / ‘The Temptations of Saint Anthony Abbot‘, 1500-1510, Flemish School.El Bosco (Attribution) / ‘The Temptations of Saint Anthony Abbot‘, 1500-1510, Flemish School, Oil on panel, 70 cm x 115 cm, P02913. Museum: MUSEO DEL PRADO, MADRID, SPAIN.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031200981
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-‘The Vision of Tondal‘ (detail), 15th-16th century, Oil on panel.‘The Vision of Tondal‘ (detail), 15th-16th century, Oil on panel. Author: EL BOSCO IMITADOR. Location: MUSEO LAZARO GALDIANO-COLECCION. MADRID. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031201090
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-FIRE AT BOSTON, FROM A DRAWING BY MR. W. CAISTER.FIRE AT BOSTON, FROM A DRAWING BY MR. W. CAISTER.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070810455
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Lega Silvestro ( 1826 - 1895 ) , Girls Tending to Ladies 1872 , Private Collection.Lega Silvestro ( 1826 - 1895 ) , Girls Tending to Ladies 1872 , Private Collection.、クレジット:ChristopheLArt/Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2020102900965
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-France, Toulon.France, Toulon. Fire of the ironclad warship “Richelieu“. Scene represeting the ship‘s sinking at 4 a.m. on December 29, 1880. Engraving. La Ilustracion Espaola y Americana, 1881.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062500984
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-François Girardon, Pluto and Persephone (Allegory of Fire), French, 1628-1715, original marble 1677-1699, bronze cast c.François Girardon, Pluto and Persephone (Allegory of Fire), French, 1628-1715, original marble 1677-1699, bronze cast c. 1693-1716, bronze.、クレジット:Quint Lox Limited/Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021062501403
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Inglaterra.Inglaterra. Londres. Atentado realizado por los nacionalistas irlandeses. Escena de la explosión de la sede de la policía de Scotland Yard, del establecimiento “Resing Sun“ y dos carruajes, el 30 de mayo de 1884. Grabado por Bernardo Rico (1825-1894). La Ilustración Española y Americana, 15 de junio de 1884.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062501095
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-PORTICO - LONJA DEL MERCADO NUEVO CONSTRUIDO ENTRE 1547 Y 1551.PORTICO - LONJA DEL MERCADO NUEVO CONSTRUIDO ENTRE 1547 Y 1551. Author: TASSO GIOVANNI BATTISTA DEL. Location: PORTICO DEL PORCELLINO. ITALIA.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062513546
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-illustration of English tales, folk tales, and ballads. A man warming his hands at a fire.illustration of English tales, folk tales, and ballads. A man warming his hands at a fire.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020080404030
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Ile de Fîleh (Philæ)Ile de Fîleh (Philæ), Colonnade Occidentale - Ruines Vues du Point L, 1851–52, printed 1853–54, Salted paper print from paper negative, 23.2 x 30.0 cm. (9 1/8 x 11 13/16 in.), Photographs, Félix Teynard (French, 1817–1892).、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2020091501474
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Ile de Fîleh (Philæ)Ile de Fîleh (Philæ), Premier Pylône, Inscription Française Gravée Sur L‘Ébrasement Oriental, En M, 1851–52, Salted paper print from paper negative, Image: 23.7 x 30.6 cm (9 5/16 x 12 1/16 in.), Photographs, Félix Teynard (French, 1817–1892).、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2020091501513
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Ile de Fîleh (Philæ)Ile de Fîleh (Philæ), Deuxième Pylône - Partie Orientale Vue de la Plateforme Inférieure du Premier Pylône, du Point G, 1851–52, printed 1853–54, Salted paper print from paper negative, 30.2 x 23.4 cm. (11 7/8 x 9 3/16 in.), Photographs, Félix Teynard (French, 1817–1892).、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2020091501534
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Johan Christian Dahl (1788-1857).Johan Christian Dahl (1788-1857). Danish painter. The Beach at Posillipo, 1821. Ny Carlsberg Glyptotek. Copenhagen. Denmark.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020050100311
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Pierre Puvis de Chavannes: Dramatic Poetry (Aeschylus), Pierre Puvis de Chavannes, c. 1896, Oil on canvas, This paintingPierre Puvis de Chavannes: Dramatic Poetry (Aeschylus), Pierre Puvis de Chavannes, c. 1896, Oil on canvas, This painting is a scaled-down version of an enormous canvas—over 14 x 7 feet—that French artist Puvis de Chavannes painted for the Boston Public Library. The greatest muralist of his time, Puvis carried out many important decorations for public buildings in France. The Boston project, a cycle of nine murals, was his first and only commission in the United States and represents the spheres of human knowledge contained in the library‘s holdings. Here we see the Greek poet Aeschylus reading the script of his tragedy, ‘Prometheus Bound.‘ The climactic scene unfolds behind him, as the titan Prometheus, who stole fire from the Gods, is punished by being chained to a rock and having his liver consumed daily by an eagle. Water nymphs surround the doomed figure, making gestures of despair.、クレジット:Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021042301820
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Roger van der Weyden / ‘The Descent from the Cross‘, c. 1435, Oil on panel, 220 ラ 262 cm, P02825. SAINT JOSEPH. JESUS. MARY MAGDRoger van der Weyden / ‘The Descent from the Cross‘, c. 1435, Oil on panel, 220 ラ 262 cm, P02825. Museum: MUSEO DEL PRADO, MADRID, SPAIN. SAINT JOSEPH. JESUS. MARY MAGDALENE. SAN JUAN EVANGELISTA.、クレジット:Album/Joseph Martin/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019071900459
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Leaf from a Beatus manuscript.Leaf from a Beatus manuscript. ‘The Angel of the Church of Philadelphia with Saint John‘. Tempera, Gold and ink on parchment. Taken from the Benedictine monastery of San Pedro Cardena, Burgos in Spain. Circa 1180.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019062706509
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Fighting a Paris fire using a steam water pumpFighting a Paris fire using a steam water pump, c1874.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019062801744
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Tacuinum Sanitatis.Tacuinum Sanitatis. 14th century. Medieval handbook of health. Servant offering a glass of wine to his master on his return home. Folio 87V.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051306418
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Reichstag fire at 1933, 27 february. Berlin. Germany.Reichstag fire at 1933, 27 february. Berlin. Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051306492
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Historia de la Inquisición.Historia de la Inquisición. España. Auto de fe. Valladolid,1581. Un caballero delató en Valladolid a dos hijas suyas porque confesaban las doctrinas de Lutero. Fueron apresadas por el Santo Oficio y encerradas en calabozos. Los frailes intentaron atraerlas de nuevo al catolicismo en vano. Al ver su padre lo inútil de la situación, instó a los jueces a condenar a sus hijas sentenciándolas a muerte. Grabado con la representación del padre prendiendo la leña para quemar a sus hijas. Por J. Furnó. Historia de las persecuciones políticas y religiosas en Europa. Editada en Barcelona,1864.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021030302934
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Muerte de Esteban, primer hereje quemado vivo en Orleans en 1022.Muerte de Esteban, primer hereje quemado vivo en Orleans en 1022. Grabado. Historia de las persecuciones políticas y religiosas en Europa. Editada en Barcelona,1863.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021030302947
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Africa central. Incendio del campamento de Stanley en la madrugada del 15 de octubre de 1875. Dibujo por Emile Bayard. Grabado pAfrica central. Incendio del campamento de Stanley en la madrugada del 15 de octubre de 1875. Dibujo por Emile Bayard. Grabado por Laplante. Grabado. Africa Inexplorada, El Continente Misterioso, por Henry Morton Stanley, h. 1887. Biblioteca Histórico Militar de Barcelona, Cataluña, España.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081605211
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Man with a Celestial Globe.Man with a Celestial Globe. Artist: Nicolaes Eliasz Pickenoy (Dutch, Amsterdam 1588-1650/56 Amsterdam). Dimensions: 41 1/4 x 30 in. (104.8 x 76.2 cm). Date: 1624.Although recently published as a work by Werner van den Valckert (born about 1585, died 1627/28), this panel is almost certainly a comparatively early work by another Amsterdam portraitist, Nicolaes Eliasz. At the death of the conservative Cornelis van der Voort (born about 1576, died 1624), Eliasz. and the young Thomas de Keyser (see A Musician and His Daughter of 1629, 64.65.4) became the leading portraitists in Amsterdam until Rembrandt arrived in the winter of 1631-32. In its description of physical qualities and in expression this portrait is engaging, クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062905363
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-FUNERAL OF ONE OF THE METROPOLITAN FIRE BRIGADE, UK, 1866.FUNERAL OF ONE OF THE METROPOLITAN FIRE BRIGADE, UK, 1866.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070805782
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-FIRE IN THE STRAND, SITE OF ARUNDEL HOUSE: GROUND-PLOT OF ARUNDEL ROUSE AND GARDENS.FIRE IN THE STRAND, SITE OF ARUNDEL HOUSE: GROUND-PLOT OF ARUNDEL ROUSE AND GARDENS. (THE DARK LINE ENCLOSES THE PREMISES.), LONDON, UK, 1854.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070805850
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Vestal VirginsVestal Virgins, historical illustration circa 1893、クレジット:imageBROKER.com/BAO/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021020209555
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-TRANSITO DE SAN FRANCISCO, O/L 142x138, NºINV 553. ALONZO CANO . FRANCIS OF ASSISI.TRANSITO DE SAN FRANCISCO, O/L 142x138, NºINV 553. Author: ALONZO CANO. Location: ACADEMIA DE SAN FERNANDO-PINTURA. MADRID. SPAIN. FRANCIS OF ASSISI.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020061104425
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-INCENDIO DE ROMA EN JULIO DEL AÑO 64- PINTURA HISTORICISTA SIGLO XIX. Eduardo Rosales . NERON EMPERADOR ROMANO.INCENDIO DE ROMA EN JULIO DEL AÑO 64- PINTURA HISTORICISTA SIGLO XIX. Author: Eduardo Rosales. Location: PRIVATE COLLECTION. MADRID. SPAIN. NERON EMPERADOR ROMANO.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020061104645
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-‘Mechanical crossbow which could be used to fire arrows‘Mechanical crossbow which could be used to fire arrows, stone or metal balls, or incendiary shells. From ‘‘Le diverse et artificiose machine‘‘, 1620, by Agostino Ramelli.‘、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用はできません。
商品コード: 2019080802644
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Fire tender boat, Venice, ItalyFire tender boat, Venice, Italy、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019071902490
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Fire tender boat, Venice, ItalyFire tender boat, Venice, Italy、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019071902511
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Italian government imposing martial law and putting an end to five years of rebellion in SicilyItalian government imposing martial law and putting an end to five years of rebellion in Sicily and crushing the Sicilian Workers League. Troops and rebels exchanging fire. From ‘Le Petit Journal‘, Paris, 22 January 1894.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019071902563
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-COMPOSICION - (TRANSPORTE POR AIRE TIERRA Y MAR) - SIGLO XX.COMPOSICION - (TRANSPORTE POR AIRE TIERRA Y MAR) - SIGLO XX. Author: DIS BERLIN (MARIANO CARRERA BLAZQUEZ). Location: BANCO EXTERIOR-COLECCION. MADRID. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020100906675
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Firemen and InfernoFiremen and Inferno.、クレジット:Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2020102909129
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |