- 令和
- 中国
- 記者
- 企画
- 建設
- 朝刊
- 日本
- 選手
- 世界
- 中央
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |
「プロジェクト」の写真・グラフィックス・映像
- 提供元
- 日付
- 種類
- 向き
- カテゴリ
- 色
- 提供元
- 共同通信社
0
- 国内提供元
0
- 海外提供元
0
- 日付
- 24時間以内
27 - 48時間以内
71 - 72時間以内
185 - 7日以内
619 - 30日以内
3506 - 1年以内
49651 - 期間を指定
308797 - 日付指定なし
308797
- 種類
- 写真
251988 - グラフィックス
54467 - 映像
2342
- 向き
- 縦
65013 - 横
186537 - 正方形
13678
- カテゴリ
- ニュース
- スポーツ
- エンターテインメント
- 教育向け
- カテゴリ指定なし
- 色
- カラー
266278 - モノクロ
40278
- 古い順
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 古い順
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Federal Reserve Bank.Federal Reserve Bank. Built in 1976 by __Hugh Stubbins project (1912-2006). Exterior. Boston. Massachusetts. The United States.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051307432
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Egypt.Egypt. Temple of Edfu. Ancient temple dedicated to Horus. Ptolemaic period. It was built during the reign of Ptolemy III and Ptolemy XII, 237-57 BC. View of one of the shrines of the temple.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051307879
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Original model for tile of support number 31. By Antonio Gallissa Soque (1861-1903).Original model for tile of support number 31. By Antonio Gallissa Soque (1861-1903).、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051308486
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Ukraine.Ukraine. Sevastopol. The Museum of Heroic Defense and Liberation of Sevastopol. Erected under the project of the military engineer O. I. Enberg and architect V. A. Feldman. Crimean Peninsula.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051308654
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Folio f 150v.Folio f 150v. Codex Madrid II (Ms. 8936) “Treaty of fortification, statics and geometry“. 158 folios with 316 pages. Internal format: 210 x 145 mm. APPLIED MECHANICS (MACHINES AND WITS). UNITS OF WEIGHT AND MEASURES. PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. SCULPTURE AND FOUNDRY. MENTION OF MATERIALS. METALLURGY. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604025
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Folio f 146r.Folio f 146r. Codex Madrid II (Ms. 8936) “Treaty of fortification, statics and geometry“. 158 folios with 316 pages. Internal format: 210 x 145 mm. SCULPTURE AND FOUNDRY. MENTION OF MATERIALS. METALLURGY. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604074
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Folio f 154v.Folio f 154v. Codex Madrid II (Ms. 8936) “Treaty of fortification, statics and geometry“. 158 folios with 316 pages. Internal format: 210 x 145 mm. APPLIED MECHANICS (MACHINES AND WITS). SCULPTURE AND FOUNDRY. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604178
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Folio f 157v.Folio f 157v. Codex Madrid II (Ms. 8936) “Treaty of fortification, statics and geometry“. 158 folios with 316 pages. Internal format: 210 x 145 mm. PERSONAL ANNOTATIONS. SCULPTURE AND FOUNDRY. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604197
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Folio f 60v.Folio f 60v. Codex Madrid I (Ms. 8937) “Treaty of statics and mechanics“, 192 folios with 384 pages. Internal format: 215 x 145 mm. APPLIED MECHANICS (COMPONENTS). PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604339
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Folio f 155v.Folio f 155v. Codex Madrid I (Ms. 8937) “Treaty of statics and mechanics“, 192 folios with 384 pages. Internal format: 215 x 145 mm. APPLIED MECHANICS (COMPONENTS). APPLIED MECHANICS (MACHINES AND WITS). PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604417
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Folio f 131r.Folio f 131r. Codex Madrid I (Ms. 8937) “Treaty of statics and mechanics“, 192 folios with 384 pages. Internal format: 215 x 145 mm. APPLIED MECHANICS (MACHINES AND WITS). UNITS OF WEIGHT AND MEASURES. PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604522
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Malmo as depicted in drawing done by Erik Dahlberg after the Swedish takeover. The castle was reinforced with a system of ramparMalmo as depicted in drawing done by Erik Dahlberg after the Swedish takeover. The castle was reinforced with a system of rampart and moats. Projecting bastions enabled defenders to engage the attacking enemy from the side. City Museum. Malmo. Sweden.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019091800740
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Isabel II (1830-1904). Reina de España. Retrato de Isabel II joven (boceto), 1846-1851, atribuído a Federico de Madrazo y KuntzIsabel II (1830-1904). Reina de España. Retrato de Isabel II joven (boceto), 1846-1851, atribuído a Federico de Madrazo y Kuntz (1815-1894). Museo del Romanticismo. Madrid. España.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081607405
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Venus and Cupid.Venus and Cupid. Artist: Lucas Cranach the Elder (German, Kronach 1472-1553 Weimar). Dimensions: Diameter 4 3/4 in. (12.1 cm). Date: ca. 1525-27.Cranach often treated the theme of Venus and Cupid, but this excellently preserved panel is the only version in a round format. Playing coquettishly with her veil and glancing at the viewer, Venus ignores Cupid, who is agitated by the situation. His arrow is missing, suggesting that he has been disarmed and is powerless against his mother. The picture was likely intended for display in a personal <i>studiolo</i>. Cranach might have painted the roundel not on commission but on speculation, to be sold to discerning collectors already conditioned by the tradition of medals and plaquettes to appreciate such refined work. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605259
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Leonardo da Vinci (1452-1519).Leonardo da Vinci (1452-1519). Artist, architect, sculptor and engineer Italian. The hind-quarters of a rearing horse (1503-1504). Royal Library of Windsor. England. United Kingdom.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605427
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Renaissance.Renaissance. Study of Leonardo da Vinci. Multiple cylinder mill. Model by Alexander Siriati (20th century). The Science and Technology Museum Leonardo da Vinci. Milan. Italy.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605431
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Leonardo model.Leonardo model. Sea Dredger. Codex Atlanticus, sheet 842, 1486-90. Study for a dredging and cleaning boat. The digging tool, called bucket, is pulled and lifted by a double rope worked by two large wheels. Model by Louis Tursini (1952). The Science and Technology Museum Leonardo da Vinci. Milan. Italy.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605443
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Flying machines.Flying machines. Beating wing. Study by Leonardo da Vinci. Model by Mario Alberto and Vittorio Somenzi, 1952. Manuscript B, sheet 88 v. 1483-86. The science and Technology Museum Leonardo da Vinci. Milan. Italy.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605451
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Leonardesque model.Leonardesque model. Pole Hammer. Codex Atlanticus, sheet 785 b, 1500-1505. The Science and Technology Museum Leonardo da Vinci. Milan. Italy.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605452
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Flying machines.Flying machines. Beating wing. Study by Leonardo da Vinci. Model by Mario Alberto and Vittorio Somenzi, 1952. Manuscript B, sheet 88 v. 1483-86. The science and Technology Museum Leonardo da Vinci. Milan. Italy.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605456
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Leonardesque model.Leonardesque model. Work machines. Winch. Leonardo describes a winch that can transform the alternated motion of a lever in the continuous circular motion of a shaft. Codex Atlanticus, shett 30v. 1480. Model by Mario Alberto and Vittorio Somenzi (1955-1956). The Science and Technology Museum Leonardo da Vinci. Milan. Italy.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605465
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Leonardesque model.Leonardesque model. Trench-digging machine. Drawing of a digger for excavating trenches or channels. Manuscript L, sheet 76v, 1497-1502. Model. The science and Technology Museum Leonardo da Vinci. Milan. Italy.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605511
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Renaissance.Renaissance. Study of Leonardo da Vinci. Multiple cylinder mill. Model by Alexander Siriati (20th century). The Science and Technology Museum Leonardo da Vinci. Milan. Italy.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605513
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Machine.Machine. Leonardes models. Revolving cranes. 15th century. The Science and Technology Museum Leonardo da Vinci. Milan. Italy.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605521
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Paul Cézanne: The Large Bathers (Les Grandes baigneuses), Paul Cézanne, 18951906, Oil on canvasPaul Cézanne: The Large Bathers (Les Grandes baigneuses), Paul Cézanne, 18951906, Oil on canvas, Note: This work has been temporarily removed from display for technical study and conservation treatment. Funding for its conservation was generously provided through a grant from the Bank of America Art Conservation Project. This is one of three monumental bathing scenes that Cézanne produced at the very end of his career. Thick with paint, the canvas seems to have occupied him, on and off, for about ten years, between 1895 and 1906. The theme of bathers in a landscape originated in the Renaissance and traditionally showed idealized female bodies in total harmony with nature. Here, Cézanne disturbs this easy relationship. Space is hard to read, and the landscapenote the dead tree branches and ominous cloudsseems harsh and threatening. As for the figures、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031923510
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE GOTICO-TARDIO.ARTE GOTICO-TARDIO. ESTILO MANUELINO. PORTUGAL. MONASTERIO DE LOS JERONIMOS (s. XVI). Fue mandado construir por el rey DON MANUEL I “El Afortunado“ siendo el director del proyecto, desde 1502 a 1516, BOYTAC. A éste le sucedió desde 1517 hasta 1521, J. CASTILLO. En 1983 fue declarado Patrimonio de la Humanidad por la UNESCO. Vista parcial de la fachada. LISBOA.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707017
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-PORTUGAL.PORTUGAL. LISBOA. Vista de la IGLESIA DE SAN VICENTE DE FORA (SAO VICENTE DE FORA). Mandada construir en 1582 por Felipe II, entonces rey de España y Portugal, basada en un proyecto de Filippo TERZZI. De estilo renacentista italiano, la fachada es de factura clásica con dos TORRES-CAMPANARIO a ambos lados. En la parte posterior se divisa la cúpula del PANTEON DE SANTA ENGRACIA.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707040
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE SIGLO XIX.ARTE SIGLO XIX. FRANCIA. LA MADELEINE. Iglesia dedicada a Santa María Magdalena. Proyecto realizado por Vignon en 1806 por encargo de Napoleón que quería construir un templo en honor de los soldados del Gran Ejército. En 1814 fue destinado a iglesia. Su forma evoca un templo griego. PARIS.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707341
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Ceres and Two Nymphs with a Cornucopia.Ceres and Two Nymphs with a Cornucopia. Date/Period: Ca. 1617-27. Painting. Oil on panel Oil. Height: 309 mm (12.16 in); Width: 244 mm (9.60 in). Author: Sir Peter Paul Rubens.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033002947
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Putti: a ceiling decoration.Putti: a ceiling decoration. Date/Period: Ca.1660s. Painting. Oil on canvas Oil. Height: 1,727 mm (67.99 in); Width: 1,337 mm (52.63 in). Author: Sir Peter Paul Manner of Rubens.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033002957
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Miracles of Saint Ignatius of Loyola.The Miracles of Saint Ignatius of Loyola. Date/Period: Ca. 1619. Painting. Oil on oak panel. Height: 737 mm (29.01 in); Width: 502 mm (19.76 in). Author: Sir Peter Paul Rubens.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033002985
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-PLANOS DEL PROYECTO DEL HOTEL RUSIA.PLANOS DEL PROYECTO DEL HOTEL RUSIA. Location: ARCHIVO HISTORICO DE LA VILLA. MADRID. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062209995
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Ramon Pignatelli y Moncayo (1734-1793).Ramon Pignatelli y Moncayo (1734-1793). Spanish politician. He achieved the construction and commissioning of the Imperial Channel of Aragon. Portrait, detail. Illustration by Santiago Llanta. Lithography. Cronica General de Espaa, Historia Ilustrada y Descriptiva de sus Provincias. Aragon, 1866.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062210805
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Glass bottle shaped like a bunch of grapesGlass bottle shaped like a bunch of grapes, Late Imperial, ca. 3rd century A.D., Roman, Syrian, Glass; blown in a three-part mold, H.: 5 1/4 in. (13.3 cm), Glass, Translucent honey brown., Rim folded out, down, over, and up, with beveled outer lip; cylindrical neck with horizontal tooled indent around base; slightly pushed-in horizontal shoulder with hollow projecting roll below; ovoid body; low cylindrical base, with flat bottom.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2020091700878
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Woman combing her Hair.Woman Combing Her Hair. Artist: Edgar Degas (French, Paris 1834-1917 Paris). Dimensions: 24 1/8 x 18 1/8 in. (61.3 x 46 cm). Date: ca. 1888-90.This is the second of two variants of a composition that Degas created about 1885 (State Hermitage Museum, St. Petersburg). In this version, he used a new technique, applying pastel in so many successive layers that the pigment became burnished and the underlying paper rubbed to such an extent that the fibers were loosened and now project from the surface like many little hairs. Degas also emphasized anti-natural chartreuses and greens in modeling the figure‘s pink flesh, perhaps inspired by the play of complementary color contrasts in the work of such younger contemporaries as Seurat or Van Gogh. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031302831
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Two Dancers.Two Dancers. Artist: Edgar Degas (French, Paris 1834-1917 Paris). Dimensions: 25 1/8 x 19 1/4 in. (63.8 x 48.9 cm). Date: ca. 1879.Marie van Goethem, who posed for Degas‘s sculpture <i>The Little Fourteen-Year-Old Dancer</i>, was the model for these two fine studies of a dancer adjusting her shoulder strap. Degas often used commercially coated paper for his drawings of dancers; this sheet retains its original color. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031302901
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Adoration of the Shepherds.The Adoration of the Shepherds. Artist: Catena (Vincenzo di Biagio) (Italian, Venetian, active by 1506-died 1531). Dimensions: 49 1/2 x 81 3/4 in. (125.7 x 207.6 cm). Date: probably after 1520.Catena‘s painting relies for inspiration on the artists with whom he was in contact, above all his friend the great Venetian painter Giorgione, but with allusions as well to prints by Albrecht Dürer and landscape details by Giovanni Bellini. Painted around 1520 the Adoration has great charm, but must have already seemed old-fashioned in its approach to composition at that date. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031301044
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Comalat House, a modernist building located at number 442 of the Diagonal avenue and rear fa軋de in No. 316 of Corcega Street inComalat House, a modernist building located at number 442 of the Diagonal avenue and rear fa軋de in No. 316 of Corcega Street in Barcelona, being a 1906 project conducted in 1911 by the architect Salvador Valeri i Pupurull (1873-1954) .、クレジット:Album/Ramon Manent/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019080606208
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-España.España. Cádiz. Cañón Armstrong de 30 centímetros, montado en la batería de la Soledad. Grabado. La Ilustración Española y Americana, 30 de enero de 1883.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062500673
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Michele Bellanti (1807-1883).Michele Bellanti (1807-1883). Pintor italiano. Invención de la Santa Cruz. Boceto para una pintura no identificada. Museo Nacional de Bellas Artes. La Valeta. Malta.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062500560
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Marina de Guerra de la República Argentina.Marina de Guerra de la República Argentina. Cañón Armstrong del “Constitución“, de a 600, visto por la boca. Grabado por Tomás Carlos Capuz (1834-1899). La Ilustración Española y Americana, 22 de julio de 1883.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062500528
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Jean Testard and Charles-Philippe Campion de Tersan, French (born c. 1740), Project for the House and Gardens of Mlle.Jean Testard and Charles-Philippe Campion de Tersan, French (born c. 1740), Project for the House and Gardens of Mlle. Guimard, c. 1768-1770, pen and black ink with gray wash and watercolor over graphite on laid paper, with a color etching by Le Campion attached to the sheet at lower right.、クレジット:Quint Lox Limited/Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021062501542
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Glass amphoriskos (perfume bottle)Glass amphoriskos (perfume bottle), Hellenistic, 2nd–1st century B.C., Greek, Eastern Mediterranean, Glass; core-formed, Group III, H.: 6 1/8 in. (15.6 cm), Glass, Translucent yellowish green; base-knob and handles in translucent light green; trails in opaque greyish light blue and opaque white., Uneven inward-sloping rim-disk, with projecting jagged edge to mouth and tooled indent around underside; tall cylindrical neck, tapering upward; sloping shoulder; elongated piriform body; pointed bottom; spherical base-knob with short cylindrical stem; two vertical s-shaped rod handles applied over trail decoration in folded pads across shoulder, drawn up to base of neck and pressed onto neck below rim-disk.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2020091700501
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-HelmetHelmet, ca. 1550–1600, Turkish, Steel, gold, H. 11 in. (27.9 cm); Diam. 9 1/2 in. (24.1 cm); Wt. 3 lb. 3.6 oz. (1462.8 g), Helmets, Like most Ottoman helmets of the sixteenth century, this example originally was fitted with a projecting bring, cheekpieces, and a neck plate at the back, all of which were lost long ago. The floral designs around its rim are similar to the decoration on Iznik pottery of the period.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2020091700720
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Pierre Puvis de Chavannes: Dramatic Poetry (Aeschylus), Pierre Puvis de Chavannes, c. 1896, Oil on canvas, This paintingPierre Puvis de Chavannes: Dramatic Poetry (Aeschylus), Pierre Puvis de Chavannes, c. 1896, Oil on canvas, This painting is a scaled-down version of an enormous canvas—over 14 x 7 feet—that French artist Puvis de Chavannes painted for the Boston Public Library. The greatest muralist of his time, Puvis carried out many important decorations for public buildings in France. The Boston project, a cycle of nine murals, was his first and only commission in the United States and represents the spheres of human knowledge contained in the library‘s holdings. Here we see the Greek poet Aeschylus reading the script of his tragedy, ‘Prometheus Bound.‘ The climactic scene unfolds behind him, as the titan Prometheus, who stole fire from the Gods, is punished by being chained to a rock and having his liver consumed daily by an eagle. Water nymphs surround the doomed figure, making gestures of despair.、クレジット:Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021042301820
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-PROYECTO PARA CAFE DE CHINITAS - 1943 - OLEO/TELA - 55,5 x 86 cm.PROYECTO PARA CAFE DE CHINITAS - 1943 - OLEO/TELA - 55,5 x 86 cm. Author: SALVADOR DALI. Location: PRIVATE COLLECTION. MADRID. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019082703349
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Camera obscura: projecting a solar eclipse into a darkened room through a small holeCamera obscura: projecting a solar eclipse into a darkened room through a small hole, showing how the image is inverted. From Daniele Santbech ‘Problematum Astronomicorum‘ Basle, 1561、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062622732
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Salvador de BahiaCircus school Escola Picolino de Artes do Circo, a project working with low income children to give them skills to become circus artists.、クレジット:Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021060809774
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ALZADO DE LA CASA BATLLO - ARQUITECTURA SIGLO XX.ALZADO DE LA CASA BATLLO - ARQUITECTURA SIGLO XX. Author: ANTONIO GAUDI. Location: CASA BATLLO. Barcelona. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020032603677
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Man with a Celestial Globe.Man with a Celestial Globe. Artist: Nicolaes Eliasz Pickenoy (Dutch, Amsterdam 1588-1650/56 Amsterdam). Dimensions: 41 1/4 x 30 in. (104.8 x 76.2 cm). Date: 1624.Although recently published as a work by Werner van den Valckert (born about 1585, died 1627/28), this panel is almost certainly a comparatively early work by another Amsterdam portraitist, Nicolaes Eliasz. At the death of the conservative Cornelis van der Voort (born about 1576, died 1624), Eliasz. and the young Thomas de Keyser (see A Musician and His Daughter of 1629, 64.65.4) became the leading portraitists in Amsterdam until Rembrandt arrived in the winter of 1631-32. In its description of physical qualities and in expression this portrait is engaging, クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062905363
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Africa.Africa. European settler instructing the natives by a projection with the unit called “Magic Lantern“. Engraving from 1879.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020061104807
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-SæberhtSæberht, Sæberht or Sæberht[1] (d. c. 616) was a King of Essex (r. c. 604 c. 616), in succession of his father King Sledd. He is known as the first East Saxon king to have been converted to Christianity.. Detail from an antique map of Britain, by the Dutch cartographer Willem Blaeu in Atlas Novus (Amsterdam 1635)、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019071903020
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-DIBUJO-ESBOZO.DIBUJO-ESBOZO. Location: FUNDACION RODRIGUEZ ACOSTA. GRANADA. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020100904689
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Children Reading HourMiddle River, Maryland: August, 1943 A children‘s reading hour at a Farm Security Administration (FSA) housing project for Glenn L. Martin aircraft workers.、クレジット:Underwood Archives/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2019111306579
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-A magic lantern slide circa 1900.A magic lantern slide circa 1900. Religious slide projecting the words and graphics for the hymn Onward Christian Soldiers.、クレジット:John Short/Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019112801436
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-A magic lantern slide circa 1900.A magic lantern slide circa 1900. Religious slides . Slide projecting the words and graphics for the hymn Onward Christian Soldiers.、クレジット:John Short/Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019112801431
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Memorias de Babur - Emperador con su proyecto del jardín de Bagh-i-Wafa.Memorias de Babur - Emperador con su proyecto del jardín de Bagh-i-Wafa. Museum: VICTORIA AND ALBERT MUSEUM LONDRES G. BRETAÑA. Author: Mughal.、クレジット:Album/Joseph Martin/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019080101151
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-18651865, Johnson Map of the World on Mercator Projection.、クレジット:Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2020020610398
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Triumph Arch of Paris.Triumph Arch of Paris. Left face of the arch: Relief of “The Triumph of Napoleon“. Projected by the sculpteur franc¸ais Jean-Pierre Cortot (1787-1843). Paris. France. Europe.、クレジット:Album/E. Viader/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020061105093
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Head of a Man.Head of a Man. Artist: Antonio d‘Enrico Tanzio (Tanzio da Varallo) (Italian, Riale d‘Alagna 1575/80-1632/33 Novara). Dimensions: 11 15/16 x 7 13/16in. (30.4 x 19.9cm). Date: 1575-1633.The Lombard artist known as Tanzio da Varallo developed a bold, personal style based on his training ?in his father‘s workshop and his exposure to the works of Caravaggio (1571-1610) in Rome. This striking ?study in red chalk seems to be preparatory for one of the shepherds in Tanzio‘s fresco of the Annunciation to the Shepherds, in the church of Santa Maria della Pace, in Milan, a project that dates to the artist‘s final years. The man‘s pronounced nose, patchy facial hair, and angular features are captured with an immediacy typical of Tanzio‘s draftsmanship. クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020040301056
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Head of a Woman in Three-Quarter Profile (Study for the Beethoven Frieze), 1901-1902.Head of a Woman in Three-Quarter Profile (Study for the Beethoven Frieze), 1901-1902. Date/Period: Ca. 1901-1902. Drawing. Black chalk on paper. Author: GUSTAV KLIMT.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020030207155
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Eagle lectern.Eagle lectern. Oak wood. Nordwestdeutschland, by the year 1200. In Christian art the eagle is a symbol of John the Apostle, but also of the resurrection and the ascension of Christ. Middle Ages. Romanesque sytle. The German Historical Museum. Berlin. Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070806415
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Telegraph by Jean-Maurice-Emile BaudotTelegraph by Jean-Maurice-Emile Baudot, historical illustration, 1889、クレジット:imageBROKER.com/Jaime Abecasis/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2020122201720
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Federal Reserve Bank.Federal Reserve Bank. Built in 1976 by __Hugh Stubbins project (1912-2006). Exterior. Boston. Massachusetts. The United States.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020122407075
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-PROJECTIONIST standing by a Ross film projector 1930s / 40sUnidentified PROJECTIONIST standing by a Ross film projector c.1930s / 40s Date: 、クレジット:Ronald Grant/Mary Evans //共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020041701098
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Chariot of Aurora.The Chariot of Aurora. Artist: Giovanni Battista Tiepolo (Italian, Venice 1696-1770 Madrid). Dimensions: 35 1/2 x 28 5/8 in. (90.2 x 72.7 cm). Date: 1760s.Aurora, in her chariot, is accompanied by the Hours and heralded by Apollo; Time is on the right. Also recognizable are Ceres, with a sheaf of wheat, and Bacchus, wearing a crown of vine leaves. The sketch may have been presented as a proposal by Tiepolo for the decoration of a ceiling in the Palacio Real in Madrid. Tiepolo was summoned to Spain in 1762 to decorate the throne room; a ceiling on this theme was painted in the queen‘s bedroom in 1763 by the artist‘s German rival, Anton Raphael Mengs. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033004124
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Historic drawing from the 19th centuryHistoric drawing from the 19th century, Magrepha, the organ of the ancient Hebrews in the Jewish synagogue、クレジット:imageBROKER.com/H.-D. Falkenstein/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2020111201564
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-World map of route takenWorld map of route taken by Ferdinand Magellan (c1480-1521) when he led first circumnavigation of the globe 1519-1521. Mercator projection. Bibliotheque Nationale、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用はできません。
商品コード: 2019092713423
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Projecting an image using Reynaud‘s praxinoscope.Projecting an image using Reynaud‘s praxinoscope. Engraving 1884.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用はできません。
商品コード: 2019092713437
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Evening Calm, Concarneau, Opus 220 (Allegro Maestoso).Evening Calm, Concarneau, Opus 220 (Allegro Maestoso). Artist: Paul Signac (French, Paris 1863-1935 Paris). Dimensions: 25 1/2 x 32in. (64.8 x 81.3cm); Framed: 40 1/4 x 34 in. (102.2 x 86.4cm). Date: 1891.As Georges Seurat‘s most ardent follower, Paul Signacsteadfastly promoted the principles of Neo-Impressionism all his life. Adopting Seurat‘s systemof color harmony, Signac argued for the meticulousapplication of precise hues in separate strokes ofpaint across the canvas, a technique he said evoked“brilliantly colored lights.“ This painting is one offive related images of fishing boats near the Frenchtown of Concarneau, in Brittany. Signac endowedhis Concarneau paintings with musical sub-titles,suggesting a symphonic arrangement. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033003540
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Landscape at Saint-Ouen.Landscape at Saint-Ouen. Artist: Georges Seurat (French, Paris 1859-1891 Paris). Dimensions: Overall 6 7/8 x 10 3/8 in. (17.5 x 26.4 cm); painted surface 6 5/8 x 10 in. (16.8 x 25.4 cm). Date: 1878 or 1879.Dated to 1878 or 1879, this is the earliest known of Seurat‘s landscape oil sketches. His good friend, the artist Aman-Jean, remembered him painting it on site at Saint-Ouen, a northern suburb of Paris. Seurat introduced warm, orangey-brown hues into the composition by allowing the wood panel support to show through between his brushstrokes. This work was originally part of a double-sided panel that was divided after 1950 into two separate pictures. The other side, now in the Musée d‘Orsay, Paris, features a landscape with a copy after Puvis de Chavannes‘s <i>The Poor Fisherman</i> (1881; Musée d‘Orsay). Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033003590
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Andrzej Wroblewski (1927-1957). Polish painter. Surrealist Execution (Execution VIII), 1949. National Museum. Warsaw. Poland.Andrzej Wroblewski (1927-1957). Polish painter. Surrealist Execution (Execution VIII), 1949. National Museum. Warsaw. Poland.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081605126
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Projecting the sun‘s image through a refracting telescopeProjecting the sun‘s image through a refracting telescope onto a screen in a darkened room (camera obscura) in order to study sunpots. From ‘Selenographia‘ by Johannes Hevelius (Gedani, Gdansk. Danzig, 1647). Engraving.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2018110727022
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-3-D films are ‘shot‘3-D films are ‘shot‘ by a camera with two lenses spaced the same distance apart as your eyes are thrown on to the screen by two projectors using the principle of polarised light.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用はできません。
商品コード: 2019092713263
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Altarpiece of St John the Baptist and St John the EvangelistAltarpiece of St John the Baptist and St John the Evangelist, 1474-1479. Triptych. Oil on oak panel. Hans Memling (1430/1440-1494) South Netherlandish painter. St John , detail from central panel.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019100400438
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Hacienda Pinilla, a 4,500-acre project in Guanacaste Peninsula, with more than 3 miles of beaches, hotels,Hacienda Pinilla, a 4,500-acre project in Guanacaste Peninsula, with more than 3 miles of beaches, hotels, villas and a golf course.Horseback riding. The Hacienda hosts folkloric presentations, with Costa Rican clothes going back to the beginning of the last Century.Hacienda Pinilla, a 4,500-acre project in Guanacaste Peninsula, with more than 3 miles of beaches, hotels, villas and a golf course.Horseback riding. The Hacienda hosts folkloric presentations, with Costa Rican clothes going back to the beginning of the last Century.、クレジット:KIKE CALVO/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021060810214
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Salvador de BahiaCircus school Escola Picolino de Artes do Circo, a project working with low income children to give them skills to become circus artists.、クレジット:Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021060809708
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The actor Morika Kanya (kabuki Theartre)The actor Morika Kanya (kabuki Theartre), by Tōshūsai Sharaku (17941795); Japanese ukiyo-e print artist、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019072404014
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Observing a solar eclipseObserving a solar eclipse, 1673. Johannes Hevelius (1611-1687), a wealthy Polish brewer and councillor of Danzig devoted much time and money to astronomy. Hevelius, left, and an assistant, studying the sun during a partial eclipse. As viewing the sun directly would have damaged their eyes, they are in a darkened room and the sun‘s image is being projected through a telescope onto a piece of white paper. From ‘Machina Coelestis‘ by Johannes Hevelius. (Danzig, 1673).、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019072403971
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The light rail project in Paris in 1888, on the Place Saint-Jacques-la-BoucherieThe light rail project in Paris in 1888, on the Place Saint-Jacques-la-Boucherie.、クレジット:Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021032309413
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Advertising the films DOCTOR AT SEA?Advertising the films DOCTOR AT SEA, THE LADYKILLERS, THE MAGGIE, RIDE CLEAR OF DIABLO this Day-Glo poster advertises twice weekly screenings in 1958 at the Public Hall, Insch , a village in Aberdeenshire. This poster marks the re-opening of regular screenings after the closing of the Glen Cinema shows there which had been a weekly event since c1939. These restarted shows were run by Aberdeen based projectionist Ronald Grant who ran what eventually became a 3 hall rural cinema crcuit under the Suburban Cinemas name. Date: 、クレジット:Ronald Grant/Mary Evans/Photograph: Ronald Grant/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020040200384
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-PosterA poster for twice weekly screenings in 1958 at the Public Hall, Insch , a village in Aberdeenshire. September of that year saw the re-opening of regular screenings after the closing of the Glen Cinema shows there which had been a weekly event since c1939. These restarted shows were run by Aberdeen based projectionist Ronald Grant who ran what eventually became a 3 hall rural cinema crcuit under the Suburban Cinemas name. Date: 、クレジット:Ronald Grant/Mary Evans //共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020040200549
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-History of Australia.History of Australia. 19th century. Melbourne. Parliament‘s Palace. Lithograph of the original plans including dome and wings from Spring Street. The project was never completed. Engraving, 1879.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051102368
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Sketch for the lower left section of the “Disputa“. Date/Period: 1508/1509. Width: 416 mm. Height: 281 mm (Complete).Sketch for the lower left section of the “Disputa“. Date/Period: 1508/1509. Width: 416 mm. Height: 281 mm (Complete). Author: RAPHAEL.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062303512
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Sweden. Malmo. Modern architecture with old architecture, in the center of the city.Sweden. Malmo. Modern architecture with old architecture, in the center of the city.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019091802241
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Cast-iron cannon from the 18th century. Engraving.Cast-iron cannon from the 18th century. Engraving.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051310479
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-King David.King David. Drawing for the rose window of the Cathedral of Leon. 14th century. Paper, gouache. Leon Cathedral Chapter. Castile and Leon. Spain.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051310753
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Head of Christ.Head of Christ. Artist: Fernando Yáñez de la Almedina (Spanish, Almedina, ca. 1475?-1536 Valencia). Dimensions: 16 1/2 x 12 in. (41.9 x 30.5 cm). Date: ca. 1506.The mesmerizing expression and distant gaze of Jesus would have made this a particularly effective painting for private devotion. Fernando Yáñez spent time in Italy, where he worked with Leonardo da Vinci, returning to his native Spain in 1506. The delicate play of light across the face and the description of the curling hair and beard reflect that experience, while the emphasis on gold ornamentation is more typically Spanish. The frame is of the period and Spanish but not original to the picture; it creates the equivalent of a window onto a sacred realm. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605584
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Sheet of Studies [recto].Sheet of Studies [recto]. Dated: probably 1470/1480. Dimensions: overall: 16.4 x 13.9 cm (6 7/16 x 5 1/2 in.). Medium: pen and brown ink over black chalk on laid paper. Museum: National Gallery of Art, Washington DC. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/National Gallery of Art,Washington DC/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605619
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Folio f 0r.Folio f 0r. Codex Madrid I (Ms. 8937) “Treaty of statics and mechanics“, 192 folios with 384 pages. Internal format: 215 x 145 mm. SCULPTURE AND FOUNDRY. MATHEMATICS. APPLIED MECHANICS (MACHINES AND WITS). OBSERVATION OF NATURE. PERSPECTIVE, OPTICS, PAINTING, DRAWING. UNITS OF WEIGHT AND MEASURES. PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605784
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Folio f 143v.Folio f 143v. Codex Madrid I (Ms. 8937) “Treaty of statics and mechanics“, 192 folios with 384 pages. Internal format: 215 x 145 mm. APPLIED MECHANICS (COMPONENTS). APPLIED MECHANICS (MACHINES AND WITS). PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. CIVIL ENGINEERING, CONSTRUCTION. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605829
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Folio f 130v.Folio f 130v. Codex Madrid I (Ms. 8937) “Treaty of statics and mechanics“, 192 folios with 384 pages. Internal format: 215 x 145 mm. PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605840
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Folio f 98v.Folio f 98v. Codex Madrid II (Ms. 8936) “Treaty of fortification, statics and geometry“. 158 folios with 316 pages. Internal format: 210 x 145 mm. APPLIED MECHANICS (MACHINES AND WITS). MENTION OF MATERIALS. PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. APPLIED MECHANICS (COMPONENTS). Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605889
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Folio f 59v.Folio f 59v. Codex Madrid I (Ms. 8937) “Treaty of statics and mechanics“, 192 folios with 384 pages. Internal format: 215 x 145 mm. APPLIED MECHANICS (MACHINES AND WITS). PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. MENTION OF MATERIALS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605894
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Folio f 156r.Folio f 156r. Codex Madrid II (Ms. 8936) “Treaty of fortification, statics and geometry“. 158 folios with 316 pages. Internal format: 210 x 145 mm. MENTION OF MATERIALS. METALLURGY. SCULPTURE AND FOUNDRY. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605915
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Folio f 60r.Folio f 60r. Codex Madrid I (Ms. 8937) “Treaty of statics and mechanics“, 192 folios with 384 pages. Internal format: 215 x 145 mm. APPLIED MECHANICS (COMPONENTS). PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. MENTION OF MATERIALS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605934
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Architectural perspective of a building.Architectural perspective of a building. Drawing by Alberto Sartoris (1901-1998), Italian rationalist architect, for the conference at the “Second Art Week of Santillana del Mar“, 1950. Library of the University of Barcelona. Catalonia. Spain.、クレジット:Album/Kurwenal/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042306547
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE S.ARTE S. XX. ESPAÑA. CIUDAD DE LAS ARTES Y LAS CIENCIAS. Proyecto realizado en 1999 por el ingeniero, arquitecto y escultor español Santiago CALATRAVA (n. Benimámet, Valencia, 1951). “UMBRACULO“. Detalle de la cubierta. VALENCIA.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042306694
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Projectile. Cannonballs. Modern Age. Artillery. 16th century. Museum of History and Navigation. Riga. Latvia.Projectile. Cannonballs. Modern Age. Artillery. 16th century. Museum of History and Navigation. Riga. Latvia.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051310015
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE SIGLO XXI.ARTE SIGLO XXI. ESPAÑA. TORRE AGBAR. Obra de Jean NOUVEL y Fermín VAZQUEZ (firma de arquitectos B720). Tiene 142 m. de altura y 32 plantas. La capa interna es hormigón recubierto de láminas de color; la externa está formada por lamas de vidrio. Vista nocturna. Detalle del edificio. BARCELONA. Cataluña.、クレジット:Album/M. Flynn/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042705000
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |