KYODO NEWS IMAGELINK

報道写真の購入なら共同通信イメージリンク

お問い合わせ
03-6252-6224
平日9:30-18:00
  • クアラルンプール
  • 令和
  • ペナン州
  • タンカー
  • ミャンマー
  • 死亡
  • 浸水
  • アンダマン・ニコバル諸島
  • カリマンタン島
  • スマトラ島

「マラッカ海峡」の写真・グラフィックス・映像

絞り込み
  • 提供元
  • 日付
  • 種類
  • 向き
  • カテゴリ
  • 同義語オン
並び順
  • 古い順
127
( 1 100 件を表示)
  • 1
  • 2
127
( 1 100 件を表示)
絞り込み
並び順
  • 古い順
  •  MAP OF THE STRAIT OF MALACCA, 1874.
    -
    MAP OF THE STRAIT OF MALACCA, 1874.

    MAP OF THE STRAIT OF MALACCA, 1874.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。

    商品コード: 2021091413865

  •  H.M.S. RINALDO BOMBARDING SALANGORE, IN THE STRAIT OF MALACCA, 1871.
    -
    H.M.S. RINALDO BOMBARDING SALANGORE, IN THE STRAIT OF MALACCA, 1871.

    H.M.S. RINALDO BOMBARDING SALANGORE, IN THE STRAIT OF MALACCA, 1871.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。

    商品コード: 2021091412246

  •  The Opium Clipper Brig Anonyma in the Straits of Malacca by G Pick; after T Hill 1850.
    -
    The Opium Clipper Brig Anonyma in the Straits of Malacca by G Pick; after T Hill 1850.

    The Opium Clipper Brig Anonyma in the Straits of Malacca by G Pick; after T Hill 1850. poppy-derived narcotic opium was taken as cargo from China、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2019041900113

  • 第1759号 「同盟写真特報」
    1942年05月12日
    第1759号 「同盟写真特報」

    鳴呼勲は高し陸軍落下傘部隊(1)「パレンバン」へ出撃前の○永部隊、2月13日マレー半島○○にて(2)○○作戦地に於いて作戦を練る久米部隊長(右)新原部隊長(左)(3)「パレンバン」への征途を前に開傘祈願の祭、2月11日マレー半島○○にて、陸軍落下傘部隊勇士(4)落下傘部隊を乗せて陸鷲マラッカ海峡○○向こう黒煙は「シンガポールの煙」、2月14日午前10時(5)「パレンバン」飛行場に物料投下(2月14日午後2時26分)(6)「パレンバン」攻撃落下傘降下の刹那、2月14日午前11時「パレンバン」飛行場附近(7)「スマトラ」の大樹海を圧する陸鷲(写真は陸軍省提供)、昭和17年5月12日(火曜日)第1759号

    商品コード: 2009011900120

  •  平安丸欧州へ出港
    1952年06月25日
    平安丸欧州へ出港

    マラッカ海峡で投身自殺したテニス選手の佐藤次郎氏の霊に捧げるラケットと花束を持った平安丸の沢田船長=1952(昭和27)年6月25日(27年内地1693)

    商品コード: 2012103100563

  • (こだま・ただやす) 児玉忠康
    1968年09月12日
    (こだま・ただやす) 児玉忠康

    日本郵船会長、マラッカ海峡協議会会長=1968(昭和43)年8月5日撮影

    商品コード: 1968091200008

  • (こだま・ただやす) 児玉忠康
    1969年08月29日
    (こだま・ただやす) 児玉忠康

    日本郵船会長、マラッカ海峡協議会会長=1969(昭和44)年6月18日撮影

    商品コード: 1969082900006

  •  マラッカ海峡新海図作成へ
    1975年01月09日
    マラッカ海峡新海図作成へ

    調査資料を協議するシンガポール(正面)、インドネシア(右側)、マレーシア(左側)、日本(手前後ろ向き)の各代表=1975(昭和50)年1月9日、海上保安庁

    商品コード: 2005101200099

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    1997年10月16日
    タンカー「イボイコス」 衝突で油2万5千トンが流出

    15日夜、シンガポール沖合のマラッカ海峡でタイ船籍のタンカーと衝突し、船腹が大きく壊れたキプロス船籍のタンカー「イボイコス」(ロイター=共同)

    商品コード: 1997101600119

  • 出港する豪華客船 クルーズ産業は順風満帆
    1999年03月27日
    出港する豪華客船 クルーズ産業は順風満帆

    シンガポールのクルーズ・センターを出港し、マラッカ海峡に向かう豪華客船「スーパースター・レオ」(共同)

    商品コード: 1999032700067

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    1999年05月22日
    帰国した日本人乗客ら 「足が地についた」と安ど

    マラッカ海峡で起きた豪華客船の火災・沈没事故で救出され、帰国した流郷準二郎さん(右)一家=22日午前7時5分、関西空港

    商品コード: 1999052200010

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2002年05月02日
    中和剤散布受けるタンカー 原油流出に新処理剤供与

    マラッカ海峡での衝突事故で中和剤の散布を受けるキプロス船籍のタンカー(右)=97年10月(ロイター=共同)

    商品コード: 2002050200133

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2004年07月20日
    3カ国の海軍艦艇 マラッカ海峡巡視で連携

    20日、マラッカ海峡の合同パトロール開始式典で航行するインドネシア、シンガポール、マレーシア3カ国の海軍艦艇(ロイター=共同)

    商品コード: 2004072000126

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2005年03月14日
    北九州市の近藤海事 海賊が日本船襲撃

    マラッカ海峡で海賊の襲撃を受け船長らが誘拐されたタグボート「韋駄天」が所属する近藤海事=14日夜、北九州市若松区

    商品コード: 2005031400308

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2005年03月14日
    詰め掛けた報道陣 海賊が日本船襲撃

    マラッカ海峡で船長らが誘拐されたタグボートが所属する近藤海事に詰め掛けた報道陣=15日午前、北九州市若松区

    商品コード: 2005031400312

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2005年03月15日
    3カ国の海軍艦艇 膨張した犯罪ビジネス

    2004年7月、マラッカ海峡の合同パトロール開始式典で航行するインドネシア、シンガポール、マレーシア3カ国の海軍艦艇(ロイター=共同)

    商品コード: 2005031500629

  • 町村外相 マラッカ海峡の海賊事件
    2005年03月15日
    町村外相 マラッカ海峡の海賊事件

    閣議後、記者の質問に答える町村外相=15日午前、国会

    商品コード: 2005031500017

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2005年03月15日
    一夜明けた近藤海事 一夜明け、無事願う関係者

    マラッカ海峡の海賊襲撃事件から一夜明け、関係者が訪れるタグボート「韋駄天」が所属する近藤海事=15日午前9時、北九州市若松区

    商品コード: 2005031500081

  • 花束を投げ込む遺族 マラッカ海峡で慰霊祭
    2005年07月18日
    花束を投げ込む遺族 マラッカ海峡で慰霊祭

    18日、太平洋戦争中に撃沈された旧日本海軍潜水艦「伊166」が沈むマレーシア・ポートクラン沖のマラッカ海峡で、慰霊の花束を投げ込む遺族(共同)

    商品コード: 2005071800119

  • ヘリから降下する特殊部隊 マラッカで海賊対策訓練
    2007年02月02日
    ヘリから降下する特殊部隊 マラッカで海賊対策訓練

    マラッカ海峡で、巡視船「やしま」甲板にヘリから降下するマレーシア警察特殊部隊=2日(共同)

    商品コード: 2007020200191

  • 安倍首相とナジブ副首相 マラッカ海峡の安全確保を
    2007年03月06日
    安倍首相とナジブ副首相 マラッカ海峡の安全確保を

    会談を前にマレーシアのナジブ副首相兼国防相と握手を交わす安倍首相=6日夕、首相官邸

    商品コード: 2007030600245

  •  パイプライン建設に着工
    2010年06月04日
    パイプライン建設に着工

    中国、ミャンマー・チャウピュー、マラッカ海峡

    商品コード: 2010060400499

  •  パイプライン建設に着工
    2010年06月04日
    パイプライン建設に着工

    中国、ミャンマー・チャウピュー、マラッカ海峡

    商品コード: 2010060400500

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2013年08月19日
    物流要衝で海賊急増

    インドネシア・スマトラ島、カリマンタン島、マラッカ海峡

    商品コード: 2013081900421

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2013年08月19日
    物流要衝で海賊急増

    インドネシア・スマトラ島、カリマンタン島、マラッカ海峡

    商品コード: 2013081900420

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2013年08月19日
    物流要衝で海賊急増

    インドネシア・スマトラ島、カリマンタン島、マラッカ海峡

    商品コード: 2013081900422

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2013年08月19日
    物流要衝で海賊急増

    インドネシア・スマトラ島、カリマンタン島、マラッカ海峡

    商品コード: 2013081900423

  •  副操縦士、携帯電話使用か
    2014年04月12日
    副操縦士、携帯電話使用か

    マレーシア・クアラルンプール、ペナン州、マラッカ海峡

    商品コード: 2014041200657

  •  副操縦士、携帯電話使用か
    2014年04月12日
    副操縦士、携帯電話使用か

    マレーシア・クアラルンプール、ペナン州、マラッカ海峡

    商品コード: 2014041200659

  •  副操縦士、携帯電話使用か
    2014年04月12日
    副操縦士、携帯電話使用か

    マレーシア・クアラルンプール、ペナン州、マラッカ海峡

    商品コード: 2014041200661

  •  副操縦士、携帯電話使用か
    2014年04月12日
    副操縦士、携帯電話使用か

    マレーシア・クアラルンプール、ペナン州、マラッカ海峡

    商品コード: 2014041200663

  •  タイ貫く新運河計画か
    2015年06月22日
    タイ貫く新運河計画か

    クラ地峡とマラッカ海峡

    商品コード: 2015062200505

  •  タイ貫く新運河計画か
    2015年06月22日
    タイ貫く新運河計画か

    クラ地峡とマラッカ海峡

    商品コード: 2015062200506

  •  「格差」固定化懸念も
    2015年08月04日
    「格差」固定化懸念も

    ASEAN10カ国、ミャンマー・ダウェー、マラッカ海峡

    商品コード: 2015080400375

  •  「格差」固定化懸念も
    2015年08月04日
    「格差」固定化懸念も

    ASEAN10カ国、ミャンマー・ダウェー、マラッカ海峡

    商品コード: 2015080400376

  •  「格差」固定化懸念も
    2015年08月04日
    「格差」固定化懸念も

    ASEAN10カ国、ミャンマー・ダウェー、マラッカ海峡

    商品コード: 2015080400378

  •  「格差」固定化懸念も
    2015年08月04日
    「格差」固定化懸念も

    ASEAN10カ国、ミャンマー・ダウェー、マラッカ海峡

    商品コード: 2015080400379

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2015年09月03日
    密航船転覆14人死亡

    マレーシア・サバブルナム、マラッカ海峡

    商品コード: 2015090300931

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2015年09月03日
    密航船転覆14人死亡

    マレーシア・サバブルナム、マラッカ海峡

    商品コード: 2015090300934

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2015年09月03日
    密航船転覆14人死亡

    マレーシア・サバブルナム、マラッカ海峡

    商品コード: 2015090300938

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2015年09月03日
    密航船転覆14人死亡

    マレーシア・サバブルナム、マラッカ海峡

    商品コード: 2015090300937

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2017年08月21日
    米駆逐艦、タンカーと衝突

    タンカーの停泊場所、マラッカ海峡、シンガポール

    商品コード: 2017082100138

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2017年08月21日
    米駆逐艦、タンカーと衝突

    タンカーの停泊場所、マラッカ海峡、シンガポール

    商品コード: 2017082100139

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2017年08月21日
    米駆逐艦、タンカーと衝突

    タンカーの停泊場所、マラッカ海峡、シンガポール

    商品コード: 2017082100141

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2017年08月21日
    米駆逐艦、タンカーと衝突

    タンカーの停泊場所、マラッカ海峡、シンガポール

    商品コード: 2017082100143

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2017年08月21日
    米イージス艦衝突10人不明

    推定される衝突現場、マラッカ海峡、シンガポール

    商品コード: 2017082100163

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2017年08月21日
    米イージス艦衝突10人不明

    推定される衝突現場、マラッカ海峡、シンガポール

    商品コード: 2017082100164

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2017年08月21日
    米イージス艦衝突10人不明

    推定される衝突現場、マラッカ海峡、シンガポール

    商品コード: 2017082100165

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2017年08月21日
    米イージス艦衝突10人不明

    推定される衝突現場、マラッカ海峡、シンガポール

    商品コード: 2017082100166

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2017年08月21日
    激しく損傷したイージス艦 米イージス艦損傷、浸水

    マラッカ海峡東方でタンカーと衝突した、米海軍のイージス駆逐艦「ジョン・S・マケイン」。左側の船尾付近が激しく損傷している=21日、シンガポール沖(ロイター=共同)

    商品コード: 2017082100629

  •  米イージス艦損傷、浸水
    2017年08月21日
    米イージス艦損傷、浸水

    衝突海域、マラッカ海峡、シンガポール

    商品コード: 2017082100718

  •  米イージス艦損傷、浸水
    2017年08月21日
    米イージス艦損傷、浸水

    衝突海域、マラッカ海峡、シンガポール

    商品コード: 2017082100719

  •  米イージス艦損傷、浸水
    2017年08月21日
    米イージス艦損傷、浸水

    衝突海域、マラッカ海峡、シンガポール

    商品コード: 2017082100720

  •  米イージス艦損傷、浸水
    2017年08月21日
    米イージス艦損傷、浸水

    衝突海域、マラッカ海峡、シンガポール

    商品コード: 2017082100721

  • 本映像はログイン後にご覧いただけます
    03:12.02
    2017年09月07日
    「問題点、迅速に正す」 米第7艦隊新司令官

    米海軍横須賀基地(神奈川県横須賀市)を拠点とする第7艦隊の司令官に就任したフィリップ・ソーヤー中将は7日、横須賀市の上地克明市長を表敬訪問し、第7艦隊で相次ぐ事故について「問題点を調べており、正さなければならないところを迅速に正したい」と語った。第7艦隊では、6月に静岡県・伊豆半島沖、8月にシンガポール近くのマラッカ海峡東方で乗組員が死亡するイージス艦の衝突事故が起きた。8月23日にジョセフ・アーコイン前司令官が解任され、太平洋艦隊副司令官だったソーヤー氏が後任に就いた。 〈映像内容〉ソーヤー中将の入りや、上地市長との握手、フォトセッション、応接室でのあいさつなど。横須賀市役所で7日午前9時半すぎに撮影。

    商品コード: 2017090700622

  •  佐々木生治さん
    2018年12月07日
    佐々木生治さん

    マラッカ海峡の航行の安全を守る佐々木生治(ささき・せいじ)さん

    商品コード: 2018120723500

  •  観光開発、軍事転用の疑念
    2019年09月18日
    観光開発、軍事転用の疑念

    タイ・バンコク、カンボジア・プノンペン、コーコン、シアヌークビル、マラッカ海峡、マレーシア、シンガポール

    商品コード: 2019091807049

  •  観光開発、軍事転用の疑念
    2019年09月18日
    観光開発、軍事転用の疑念

    タイ・バンコク、カンボジア・プノンペン、コーコン、シアヌークビル、マラッカ海峡、マレーシア、シンガポール

    商品コード: 2019091807052

  • Aillegal Drugs, Inflation And Underground Bussines - Indonesia Aillegal Drugs, Inflation And Underground Bussines - Indonesia
    2021年04月19日
    Aillegal Drugs, Inflation And Underground Bussines - Indonesia Aillegal Drugs, Inflation And Underground Bussines - Indonesia

    The suspect was seen being escorted by armed military personnel in a case of international drug smuggling in the Malacca strait route. Photographed at the Indonesian Navy‘s main I-Belawan base in North Sumatra, Indonesia on April 19, 2021. Photo by Aditya Sutanta/ABACAPRESS.COM=2021(令和3)年4月19日、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021110500145

  • Aillegal Drugs, Inflation And Underground Bussines - Indonesia Aillegal Drugs, Inflation And Underground Bussines - Indonesia
    2021年04月19日
    Aillegal Drugs, Inflation And Underground Bussines - Indonesia Aillegal Drugs, Inflation And Underground Bussines - Indonesia

    Evidence of the barge used by the suspect in smuggling crystals and crystal methamphetamine pills in the case of international drug smuggling in the Malacca strait route. Photographed at the Indonesian Navy‘s main I-Belawan base in North Sumatra, Indonesia on April 19, 2021. Photo by Aditya Sutanta/ABACAPRESS.COM=2021(令和3)年4月19日、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021110500061

  •  USS Ronald Reagan
    2021年06月18日
    USS Ronald Reagan

    June 18, 2021 - Strait of Malacca - The Navy only forward-deployed aircraft carrier USS Ronald Reagan (CVN 76) transits the South China Sea with th Arleigh Burke-class guided missile destroyer USS Halsey (DDG 97) and the Ticonderoga-class guided-missile cruiser USS Shiloh (CG 67). Reagan is part of Task Force 70/Carrier Strike Group 5, conducting underway operations in support of a free and open Indo-Pacific. (Credit Image: © U.S. Navy/ZUMA Press Wire Service/ZUMAPRESS.com)、クレジット:©U.S. Navy/ZUMA Press Wire Service/ZUMAPRESS.com/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021070106233

  •  20th Anniversary of the 9/11 Terror Attacks
    2021年09月11日
    20th Anniversary of the 9/11 Terror Attacks

    STYLELOCATIONU.S. Navy and Marines fold an American flag during a remembrance of the 20th anniversary of the 9/11 terrorist attacks aboard the USS Portland September 11, 2021 underway on the Strait of Malacca, Malaysia. The event commemorates the nearly 3,000 people killed by terrorists on September 11th, 2001. (Credit Image: © Sgt. Alexis Flores/U.S. Marines/Planet Pix via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Sgt. Alexis Flores/U.S. Marines/Planet Pix via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021091202726

  •  USS Essex
    2022年01月11日
    USS Essex

    Jan 11, 2022 - STRAIT OF MALACCA - Quartermaster 3rd Class Orpha Hapdei, from Yap, Micronesia, uses a telescopic alidade aboard the amphibious assault ship USS Essex (LHD 2) during strait transit operations, Jan. 11, 2022. Essex, flagship of the Essex Amphibious Ready Group (ARG), along with the 11th Marine Expeditionary Unit (MEU), is operating in the U.S. 7th Fleet area of operations to enhance interoperability with alliances and partners and serve as a ready response force to ensure maritime security and a free and open Indo-Pacific region. (Credit Image: © Brett McMinoway/U.S. Navy/ZUMA Press Wire Service/ZUMAPRESS.com)、クレジット:©Brett McMinoway/U.S. Navy/ZUMA Press Wire Service/ZUMAPRESS.com/共同通信イメージズ

    商品コード: 2022011505399

  •  海上交通路要衝に開発援助
    2022年03月30日
    海上交通路要衝に開発援助

    インド、アンダマン・ニコバル諸島・ポートブレア、マラッカ海峡

    商品コード: 2022033007941

  •  海上交通路要衝に開発援助
    2022年03月30日
    海上交通路要衝に開発援助

    インド、アンダマン・ニコバル諸島・ポートブレア、マラッカ海峡

    商品コード: 2022033007943

  •  海上交通路要衝に開発援助
    2022年03月30日
    海上交通路要衝に開発援助

    インド、アンダマン・ニコバル諸島・ポートブレア、マラッカ海峡

    商品コード: 2022033007942

  •  海上交通路要衝に開発援助
    2022年03月30日
    海上交通路要衝に開発援助

    インド、アンダマン・ニコバル諸島・ポートブレア、マラッカ海峡

    商品コード: 2022033007944

  •  マレーシアで盆踊り論争
    2022年07月03日
    マレーシアで盆踊り論争

    マレーシア・クアラルンプール、ペナン州、マラッカ海峡

    商品コード: 2022070310149

  •  マレーシアで盆踊り論争
    2022年07月03日
    マレーシアで盆踊り論争

    マレーシア・クアラルンプール、ペナン州、マラッカ海峡

    商品コード: 2022070310152

  •  マレーシアで盆踊り論争
    2022年07月03日
    マレーシアで盆踊り論争

    マレーシア・クアラルンプール、ペナン州、マラッカ海峡

    商品コード: 2022070310154

  •  マレーシアで盆踊り論争
    2022年07月03日
    マレーシアで盆踊り論争

    マレーシア・クアラルンプール、ペナン州、マラッカ海峡

    商品コード: 2022070310155

  •  東京で学び母国で「実感」
    2022年09月09日
    東京で学び母国で「実感」

    マレーシア・クアラルンプール、シンガポール、インドネシア、タイ、マラッカ海峡

    商品コード: 2022090910110

  •  東京で学び母国で「実感」
    2022年09月09日
    東京で学び母国で「実感」

    マレーシア・クアラルンプール、シンガポール、インドネシア、タイ、マラッカ海峡

    商品コード: 2022090910115

  •  東京で学び母国で「実感」
    2022年09月09日
    東京で学び母国で「実感」

    マレーシア・クアラルンプール、シンガポール、インドネシア、タイ、マラッカ海峡

    商品コード: 2022090910118

  •  東京で学び母国で「実感」
    2022年09月09日
    東京で学び母国で「実感」

    マレーシア・クアラルンプール、シンガポール、インドネシア、タイ、マラッカ海峡

    商品コード: 2022090910120

  •  MALAYSIA-MALACCA-CITY VIEW
    2023年06月19日
    MALAYSIA-MALACCA-CITY VIEW

    (230619) -- MALACCA, June 19, 2023 (Xinhua) -- Tourists pose for a group photo while visiting ancient artillery fort remains in Malacca, Malaysia, June 18, 2023. Malacca, located on the northern shore of the Strait of Malacca, is a historic city and capital of the state of Malacca. (Xinhua/Cheng Yiheng)= 配信日: 2023(令和5)年6月19日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023061909812

  •  MALAYSIA-MALACCA-CITY VIEW
    2023年06月19日
    MALAYSIA-MALACCA-CITY VIEW

    (230619) -- MALACCA, June 19, 2023 (Xinhua) -- Tourists rest in front of a mural at Malacca, Malaysia, June 18, 2023. Malacca, located on the northern shore of the Strait of Malacca, is a historic city and capital of the state of Malacca. (Xinhua/Cheng Yiheng)= 配信日: 2023(令和5)年6月19日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023061909809

  •  MALAYSIA-MALACCA-CITY VIEW
    2023年06月19日
    MALAYSIA-MALACCA-CITY VIEW

    (230619) -- MALACCA, June 19, 2023 (Xinhua) -- This photo taken on June 18, 2023 shows a view the Strait of Malacca seen from Malacca, Malaysia. Malacca, located on the northern shore of the Strait of Malacca, is a historic city and capital of the state of Malacca. (Xinhua/Cheng Yiheng)= 配信日: 2023(令和5)年6月19日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023061909807

  •  MALAYSIA-MALACCA-CITY VIEW
    2023年06月19日
    MALAYSIA-MALACCA-CITY VIEW

    (230619) -- MALACCA, June 19, 2023 (Xinhua) -- Tourists ride a rickshaw for sightseeing in Malacca city, Malaysia, June 18, 2023. Malacca, located on the northern shore of the Strait of Malacca, is a historic city and capital of the state of Malacca. (Xinhua/Cheng Yiheng)= 配信日: 2023(令和5)年6月19日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023061909813

  •  MALAYSIA-MALACCA-CITY VIEW
    2023年06月19日
    MALAYSIA-MALACCA-CITY VIEW

    (230619) -- MALACCA, June 19, 2023 (Xinhua) -- Tourists visit the St Paul‘s Church heritage site in Malacca, Malaysia, June 18, 2023. Malacca, located on the northern shore of the Strait of Malacca, is a historic city and capital of the state of Malacca. (Xinhua/Cheng Yiheng)= 配信日: 2023(令和5)年6月19日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023061909805

  •  MALAYSIA-MALACCA-CITY VIEW
    2023年06月19日
    MALAYSIA-MALACCA-CITY VIEW

    (230619) -- MALACCA, June 19, 2023 (Xinhua) -- A tourist poses for photos with a cannon at the Porta De Santiago in Malacca, Malaysia, June 18, 2023. Malacca, located on the northern shore of the Strait of Malacca, is a historic city and capital of the state of Malacca. (Xinhua/Cheng Yiheng)= 配信日: 2023(令和5)年6月19日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023061909808

  •  MALAYSIA-MALACCA-CITY VIEW
    2023年06月19日
    MALAYSIA-MALACCA-CITY VIEW

    (230619) -- MALACCA, June 19, 2023 (Xinhua) -- Tourists visit the Jonker Street night market in Malacca, Malaysia, June 18, 2023. Malacca, located on the northern shore of the Strait of Malacca, is a historic city and capital of the state of Malacca. (Xinhua/Cheng Yiheng)= 配信日: 2023(令和5)年6月19日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023061909810

  •  Indonesian Economy
    2024年03月18日
    Indonesian Economy

    Security standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024031910287

  •  Indonesian Economy
    2024年03月18日
    Indonesian Economy

    Senior Officer Health, Safety, Security & Environment (HSSE) of PT Pelabuhan Indonesia (Pelindo) Belawan Multipurpose Terminal, Immanuel Zebua, 39, is seen while explaining the safety terms to make a report inside the Multipurpose Terminal area in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers Throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024031910316

  •  Indonesian Economy
    2024年03月18日
    Indonesian Economy

    Security standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024031910278

  •  Indonesian Economy
    2024年03月18日
    Indonesian Economy

    Security standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024031910289

  •  Indonesian Economy
    2024年03月18日
    Indonesian Economy

    Security standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024031910279

  •  Indonesian Economy
    2024年03月18日
    Indonesian Economy

    Security standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024031910291

  •  Indonesian Economy
    2024年03月18日
    Indonesian Economy

    Security standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024031910288

  •  Indonesian Economy
    2024年03月18日
    Indonesian Economy

    Security standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024031910299

  •  Indonesian Economy
    2024年03月18日
    Indonesian Economy

    Security standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024031910292

  •  Indonesian Economy
    2024年03月18日
    Indonesian Economy

    Security standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024031910294

  •  Indonesian Economy
    2024年03月18日
    Indonesian Economy

    Security standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024031910300

  •  Indonesian Economy
    2024年03月18日
    Indonesian Economy

    Security standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024031910305

  •  Indonesian Economy
    2024年03月18日
    Indonesian Economy

    Security standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024031910302

  •  Indonesian Economy
    2024年03月18日
    Indonesian Economy

    Security standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024031910304

  •  Indonesian Economy
    2024年03月18日
    Indonesian Economy

    Senior Officer Health, Safety, Security & Environment (HSSE) of PT Pelabuhan Indonesia (Pelindo) Belawan Multipurpose Terminal, Immanuel Zebua, 39, shows the Belawan Port photo collection of Tropenmuseum around the 1890s at the Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers Throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024031910322

  •  Indonesian Economy
    2024年03月18日
    Indonesian Economy

    Senior Officer Health, Safety, Security & Environment (HSSE) of PT Pelabuhan Indonesia (Pelindo) Belawan Multipurpose Terminal, Immanuel Zebua, 39, shows the Belawan Port photo collection of Tropenmuseum around the 1890s at the Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers Throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024031910323

  •  Indonesian Economy
    2024年03月18日
    Indonesian Economy

    Senior Officer Health, Safety, Security & Environment (HSSE) of PT Pelabuhan Indonesia (Pelindo) Belawan Multipurpose Terminal, Immanuel Zebua, 39, shows the Silk Road maps while on portrait at the Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers Throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024031910324

  •  Indonesian Economy
    2024年03月18日
    Indonesian Economy

    Senior Officer Health, Safety, Security & Environment (HSSE) of PT Pelabuhan Indonesia (Pelindo) Belawan Multipurpose Terminal, Immanuel Zebua, 39, shows the Silk Road maps while on portrait at the Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers Throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024031910326

  • 1
  • 2