- クアラルンプール
- 令和
- ペナン州
- タンカー
- ミャンマー
- 死亡
- 浸水
- アンダマン・ニコバル諸島
- カリマンタン島
- スマトラ島
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |
「マラッカ海峡」の写真・グラフィックス・映像
- 提供元
- 日付
- 種類
- 向き
- カテゴリ
- 色
- 同義語オン
- 提供元
- 共同通信社
0
- 国内提供元
0
- 海外提供元
0
- 日付
- 24時間以内
0 - 48時間以内
0 - 72時間以内
0 - 7日以内
0 - 30日以内
0 - 1年以内
13 - 期間を指定
127 - 日付指定なし
127
- 種類
- 写真
80 - グラフィックス
46 - 映像
1
- 向き
- 縦
5 - 横
76 - 正方形
6
- カテゴリ
- ニュース
- スポーツ
- エンターテインメント
- 教育向け
- カテゴリ指定なし
- 色
- カラー
100 - モノクロ
27
- 同義語辞書
- オン
- オフ
- 古い順
- 1
- 2
- 古い順
本画像はログイン後にご覧いただけます
-MAP OF THE STRAIT OF MALACCA, 1874.MAP OF THE STRAIT OF MALACCA, 1874.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021091413865
本画像はログイン後にご覧いただけます
-H.M.S. RINALDO BOMBARDING SALANGORE, IN THE STRAIT OF MALACCA, 1871.H.M.S. RINALDO BOMBARDING SALANGORE, IN THE STRAIT OF MALACCA, 1871.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021091412246
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Opium Clipper Brig Anonyma in the Straits of Malacca by G Pick; after T Hill 1850.The Opium Clipper Brig Anonyma in the Straits of Malacca by G Pick; after T Hill 1850. poppy-derived narcotic opium was taken as cargo from China、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019041900113
本画像はログイン後にご覧いただけます
1942年05月12日第1759号 「同盟写真特報」鳴呼勲は高し陸軍落下傘部隊(1)「パレンバン」へ出撃前の○永部隊、2月13日マレー半島○○にて(2)○○作戦地に於いて作戦を練る久米部隊長(右)新原部隊長(左)(3)「パレンバン」への征途を前に開傘祈願の祭、2月11日マレー半島○○にて、陸軍落下傘部隊勇士(4)落下傘部隊を乗せて陸鷲マラッカ海峡○○向こう黒煙は「シンガポールの煙」、2月14日午前10時(5)「パレンバン」飛行場に物料投下(2月14日午後2時26分)(6)「パレンバン」攻撃落下傘降下の刹那、2月14日午前11時「パレンバン」飛行場附近(7)「スマトラ」の大樹海を圧する陸鷲(写真は陸軍省提供)、昭和17年5月12日(火曜日)第1759号
商品コード: 2009011900120
本画像はログイン後にご覧いただけます
1952年06月25日平安丸欧州へ出港マラッカ海峡で投身自殺したテニス選手の佐藤次郎氏の霊に捧げるラケットと花束を持った平安丸の沢田船長=1952(昭和27)年6月25日(27年内地1693)
商品コード: 2012103100563
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年09月12日(こだま・ただやす) 児玉忠康日本郵船会長、マラッカ海峡協議会会長=1968(昭和43)年8月5日撮影
商品コード: 1968091200008
本画像はログイン後にご覧いただけます
1969年08月29日(こだま・ただやす) 児玉忠康日本郵船会長、マラッカ海峡協議会会長=1969(昭和44)年6月18日撮影
商品コード: 1969082900006
本画像はログイン後にご覧いただけます
1975年01月09日マラッカ海峡新海図作成へ調査資料を協議するシンガポール(正面)、インドネシア(右側)、マレーシア(左側)、日本(手前後ろ向き)の各代表=1975(昭和50)年1月9日、海上保安庁
商品コード: 2005101200099
- 本画像はログイン後にご覧いただけます1997年10月16日タンカー「イボイコス」 衝突で油2万5千トンが流出
15日夜、シンガポール沖合のマラッカ海峡でタイ船籍のタンカーと衝突し、船腹が大きく壊れたキプロス船籍のタンカー「イボイコス」(ロイター=共同)
商品コード: 1997101600119
本画像はログイン後にご覧いただけます
1999年03月27日出港する豪華客船 クルーズ産業は順風満帆シンガポールのクルーズ・センターを出港し、マラッカ海峡に向かう豪華客船「スーパースター・レオ」(共同)
商品コード: 1999032700067
- 本画像はログイン後にご覧いただけます1999年05月22日帰国した日本人乗客ら 「足が地についた」と安ど
マラッカ海峡で起きた豪華客船の火災・沈没事故で救出され、帰国した流郷準二郎さん(右)一家=22日午前7時5分、関西空港
商品コード: 1999052200010
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2002年05月02日中和剤散布受けるタンカー 原油流出に新処理剤供与
マラッカ海峡での衝突事故で中和剤の散布を受けるキプロス船籍のタンカー(右)=97年10月(ロイター=共同)
商品コード: 2002050200133
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2004年07月20日3カ国の海軍艦艇 マラッカ海峡巡視で連携
20日、マラッカ海峡の合同パトロール開始式典で航行するインドネシア、シンガポール、マレーシア3カ国の海軍艦艇(ロイター=共同)
商品コード: 2004072000126
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2005年03月14日北九州市の近藤海事 海賊が日本船襲撃
マラッカ海峡で海賊の襲撃を受け船長らが誘拐されたタグボート「韋駄天」が所属する近藤海事=14日夜、北九州市若松区
商品コード: 2005031400308
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2005年03月14日詰め掛けた報道陣 海賊が日本船襲撃
マラッカ海峡で船長らが誘拐されたタグボートが所属する近藤海事に詰め掛けた報道陣=15日午前、北九州市若松区
商品コード: 2005031400312
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2005年03月15日3カ国の海軍艦艇 膨張した犯罪ビジネス
2004年7月、マラッカ海峡の合同パトロール開始式典で航行するインドネシア、シンガポール、マレーシア3カ国の海軍艦艇(ロイター=共同)
商品コード: 2005031500629
本画像はログイン後にご覧いただけます
2005年03月15日町村外相 マラッカ海峡の海賊事件閣議後、記者の質問に答える町村外相=15日午前、国会
商品コード: 2005031500017
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2005年03月15日一夜明けた近藤海事 一夜明け、無事願う関係者
マラッカ海峡の海賊襲撃事件から一夜明け、関係者が訪れるタグボート「韋駄天」が所属する近藤海事=15日午前9時、北九州市若松区
商品コード: 2005031500081
本画像はログイン後にご覧いただけます
2005年07月18日花束を投げ込む遺族 マラッカ海峡で慰霊祭18日、太平洋戦争中に撃沈された旧日本海軍潜水艦「伊166」が沈むマレーシア・ポートクラン沖のマラッカ海峡で、慰霊の花束を投げ込む遺族(共同)
商品コード: 2005071800119
本画像はログイン後にご覧いただけます
2007年02月02日ヘリから降下する特殊部隊 マラッカで海賊対策訓練マラッカ海峡で、巡視船「やしま」甲板にヘリから降下するマレーシア警察特殊部隊=2日(共同)
商品コード: 2007020200191
本画像はログイン後にご覧いただけます
2007年03月06日安倍首相とナジブ副首相 マラッカ海峡の安全確保を会談を前にマレーシアのナジブ副首相兼国防相と握手を交わす安倍首相=6日夕、首相官邸
商品コード: 2007030600245
本画像はログイン後にご覧いただけます
2010年06月04日パイプライン建設に着工中国、ミャンマー・チャウピュー、マラッカ海峡
商品コード: 2010060400499
本画像はログイン後にご覧いただけます
2010年06月04日パイプライン建設に着工中国、ミャンマー・チャウピュー、マラッカ海峡
商品コード: 2010060400500
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2013年08月19日物流要衝で海賊急増
インドネシア・スマトラ島、カリマンタン島、マラッカ海峡
商品コード: 2013081900421
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2013年08月19日物流要衝で海賊急増
インドネシア・スマトラ島、カリマンタン島、マラッカ海峡
商品コード: 2013081900420
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2013年08月19日物流要衝で海賊急増
インドネシア・スマトラ島、カリマンタン島、マラッカ海峡
商品コード: 2013081900422
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2013年08月19日物流要衝で海賊急増
インドネシア・スマトラ島、カリマンタン島、マラッカ海峡
商品コード: 2013081900423
本画像はログイン後にご覧いただけます
2014年04月12日副操縦士、携帯電話使用かマレーシア・クアラルンプール、ペナン州、マラッカ海峡
商品コード: 2014041200657
本画像はログイン後にご覧いただけます
2014年04月12日副操縦士、携帯電話使用かマレーシア・クアラルンプール、ペナン州、マラッカ海峡
商品コード: 2014041200659
本画像はログイン後にご覧いただけます
2014年04月12日副操縦士、携帯電話使用かマレーシア・クアラルンプール、ペナン州、マラッカ海峡
商品コード: 2014041200661
本画像はログイン後にご覧いただけます
2014年04月12日副操縦士、携帯電話使用かマレーシア・クアラルンプール、ペナン州、マラッカ海峡
商品コード: 2014041200663
本画像はログイン後にご覧いただけます
2015年06月22日タイ貫く新運河計画かクラ地峡とマラッカ海峡
商品コード: 2015062200505
本画像はログイン後にご覧いただけます
2015年06月22日タイ貫く新運河計画かクラ地峡とマラッカ海峡
商品コード: 2015062200506
本画像はログイン後にご覧いただけます
2015年08月04日「格差」固定化懸念もASEAN10カ国、ミャンマー・ダウェー、マラッカ海峡
商品コード: 2015080400375
本画像はログイン後にご覧いただけます
2015年08月04日「格差」固定化懸念もASEAN10カ国、ミャンマー・ダウェー、マラッカ海峡
商品コード: 2015080400376
本画像はログイン後にご覧いただけます
2015年08月04日「格差」固定化懸念もASEAN10カ国、ミャンマー・ダウェー、マラッカ海峡
商品コード: 2015080400378
本画像はログイン後にご覧いただけます
2015年08月04日「格差」固定化懸念もASEAN10カ国、ミャンマー・ダウェー、マラッカ海峡
商品コード: 2015080400379
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2015年09月03日密航船転覆14人死亡
マレーシア・サバブルナム、マラッカ海峡
商品コード: 2015090300931
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2015年09月03日密航船転覆14人死亡
マレーシア・サバブルナム、マラッカ海峡
商品コード: 2015090300934
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2015年09月03日密航船転覆14人死亡
マレーシア・サバブルナム、マラッカ海峡
商品コード: 2015090300938
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2015年09月03日密航船転覆14人死亡
マレーシア・サバブルナム、マラッカ海峡
商品コード: 2015090300937
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2017年08月21日米駆逐艦、タンカーと衝突
タンカーの停泊場所、マラッカ海峡、シンガポール
商品コード: 2017082100138
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2017年08月21日米駆逐艦、タンカーと衝突
タンカーの停泊場所、マラッカ海峡、シンガポール
商品コード: 2017082100139
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2017年08月21日米駆逐艦、タンカーと衝突
タンカーの停泊場所、マラッカ海峡、シンガポール
商品コード: 2017082100141
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2017年08月21日米駆逐艦、タンカーと衝突
タンカーの停泊場所、マラッカ海峡、シンガポール
商品コード: 2017082100143
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2017年08月21日米イージス艦衝突10人不明
推定される衝突現場、マラッカ海峡、シンガポール
商品コード: 2017082100163
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2017年08月21日米イージス艦衝突10人不明
推定される衝突現場、マラッカ海峡、シンガポール
商品コード: 2017082100164
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2017年08月21日米イージス艦衝突10人不明
推定される衝突現場、マラッカ海峡、シンガポール
商品コード: 2017082100165
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2017年08月21日米イージス艦衝突10人不明
推定される衝突現場、マラッカ海峡、シンガポール
商品コード: 2017082100166
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2017年08月21日激しく損傷したイージス艦 米イージス艦損傷、浸水
マラッカ海峡東方でタンカーと衝突した、米海軍のイージス駆逐艦「ジョン・S・マケイン」。左側の船尾付近が激しく損傷している=21日、シンガポール沖(ロイター=共同)
商品コード: 2017082100629
本画像はログイン後にご覧いただけます
2017年08月21日米イージス艦損傷、浸水衝突海域、マラッカ海峡、シンガポール
商品コード: 2017082100718
本画像はログイン後にご覧いただけます
2017年08月21日米イージス艦損傷、浸水衝突海域、マラッカ海峡、シンガポール
商品コード: 2017082100719
本画像はログイン後にご覧いただけます
2017年08月21日米イージス艦損傷、浸水衝突海域、マラッカ海峡、シンガポール
商品コード: 2017082100720
本画像はログイン後にご覧いただけます
2017年08月21日米イージス艦損傷、浸水衝突海域、マラッカ海峡、シンガポール
商品コード: 2017082100721
- 本映像はログイン後にご覧いただけます03:12.022017年09月07日「問題点、迅速に正す」 米第7艦隊新司令官
米海軍横須賀基地(神奈川県横須賀市)を拠点とする第7艦隊の司令官に就任したフィリップ・ソーヤー中将は7日、横須賀市の上地克明市長を表敬訪問し、第7艦隊で相次ぐ事故について「問題点を調べており、正さなければならないところを迅速に正したい」と語った。第7艦隊では、6月に静岡県・伊豆半島沖、8月にシンガポール近くのマラッカ海峡東方で乗組員が死亡するイージス艦の衝突事故が起きた。8月23日にジョセフ・アーコイン前司令官が解任され、太平洋艦隊副司令官だったソーヤー氏が後任に就いた。 〈映像内容〉ソーヤー中将の入りや、上地市長との握手、フォトセッション、応接室でのあいさつなど。横須賀市役所で7日午前9時半すぎに撮影。
商品コード: 2017090700622
本画像はログイン後にご覧いただけます
2018年12月07日佐々木生治さんマラッカ海峡の航行の安全を守る佐々木生治(ささき・せいじ)さん
商品コード: 2018120723500
本画像はログイン後にご覧いただけます
2019年09月18日観光開発、軍事転用の疑念タイ・バンコク、カンボジア・プノンペン、コーコン、シアヌークビル、マラッカ海峡、マレーシア、シンガポール
商品コード: 2019091807049
本画像はログイン後にご覧いただけます
2019年09月18日観光開発、軍事転用の疑念タイ・バンコク、カンボジア・プノンペン、コーコン、シアヌークビル、マラッカ海峡、マレーシア、シンガポール
商品コード: 2019091807052
本画像はログイン後にご覧いただけます
2021年04月19日Aillegal Drugs, Inflation And Underground Bussines - Indonesia Aillegal Drugs, Inflation And Underground Bussines - IndonesiaThe suspect was seen being escorted by armed military personnel in a case of international drug smuggling in the Malacca strait route. Photographed at the Indonesian Navy‘s main I-Belawan base in North Sumatra, Indonesia on April 19, 2021. Photo by Aditya Sutanta/ABACAPRESS.COM=2021(令和3)年4月19日、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2021110500145
本画像はログイン後にご覧いただけます
2021年04月19日Aillegal Drugs, Inflation And Underground Bussines - Indonesia Aillegal Drugs, Inflation And Underground Bussines - IndonesiaEvidence of the barge used by the suspect in smuggling crystals and crystal methamphetamine pills in the case of international drug smuggling in the Malacca strait route. Photographed at the Indonesian Navy‘s main I-Belawan base in North Sumatra, Indonesia on April 19, 2021. Photo by Aditya Sutanta/ABACAPRESS.COM=2021(令和3)年4月19日、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2021110500061
本画像はログイン後にご覧いただけます
2021年06月18日USS Ronald ReaganJune 18, 2021 - Strait of Malacca - The Navy only forward-deployed aircraft carrier USS Ronald Reagan (CVN 76) transits the South China Sea with th Arleigh Burke-class guided missile destroyer USS Halsey (DDG 97) and the Ticonderoga-class guided-missile cruiser USS Shiloh (CG 67). Reagan is part of Task Force 70/Carrier Strike Group 5, conducting underway operations in support of a free and open Indo-Pacific. (Credit Image: © U.S. Navy/ZUMA Press Wire Service/ZUMAPRESS.com)、クレジット:©U.S. Navy/ZUMA Press Wire Service/ZUMAPRESS.com/共同通信イメージズ
商品コード: 2021070106233
本画像はログイン後にご覧いただけます
2021年09月11日20th Anniversary of the 9/11 Terror AttacksSTYLELOCATIONU.S. Navy and Marines fold an American flag during a remembrance of the 20th anniversary of the 9/11 terrorist attacks aboard the USS Portland September 11, 2021 underway on the Strait of Malacca, Malaysia. The event commemorates the nearly 3,000 people killed by terrorists on September 11th, 2001. (Credit Image: © Sgt. Alexis Flores/U.S. Marines/Planet Pix via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Sgt. Alexis Flores/U.S. Marines/Planet Pix via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ
商品コード: 2021091202726
本画像はログイン後にご覧いただけます
2022年01月11日USS EssexJan 11, 2022 - STRAIT OF MALACCA - Quartermaster 3rd Class Orpha Hapdei, from Yap, Micronesia, uses a telescopic alidade aboard the amphibious assault ship USS Essex (LHD 2) during strait transit operations, Jan. 11, 2022. Essex, flagship of the Essex Amphibious Ready Group (ARG), along with the 11th Marine Expeditionary Unit (MEU), is operating in the U.S. 7th Fleet area of operations to enhance interoperability with alliances and partners and serve as a ready response force to ensure maritime security and a free and open Indo-Pacific region. (Credit Image: © Brett McMinoway/U.S. Navy/ZUMA Press Wire Service/ZUMAPRESS.com)、クレジット:©Brett McMinoway/U.S. Navy/ZUMA Press Wire Service/ZUMAPRESS.com/共同通信イメージズ
商品コード: 2022011505399
本画像はログイン後にご覧いただけます
2022年03月30日海上交通路要衝に開発援助インド、アンダマン・ニコバル諸島・ポートブレア、マラッカ海峡
商品コード: 2022033007941
本画像はログイン後にご覧いただけます
2022年03月30日海上交通路要衝に開発援助インド、アンダマン・ニコバル諸島・ポートブレア、マラッカ海峡
商品コード: 2022033007943
本画像はログイン後にご覧いただけます
2022年03月30日海上交通路要衝に開発援助インド、アンダマン・ニコバル諸島・ポートブレア、マラッカ海峡
商品コード: 2022033007942
本画像はログイン後にご覧いただけます
2022年03月30日海上交通路要衝に開発援助インド、アンダマン・ニコバル諸島・ポートブレア、マラッカ海峡
商品コード: 2022033007944
本画像はログイン後にご覧いただけます
2022年07月03日マレーシアで盆踊り論争マレーシア・クアラルンプール、ペナン州、マラッカ海峡
商品コード: 2022070310149
本画像はログイン後にご覧いただけます
2022年07月03日マレーシアで盆踊り論争マレーシア・クアラルンプール、ペナン州、マラッカ海峡
商品コード: 2022070310152
本画像はログイン後にご覧いただけます
2022年07月03日マレーシアで盆踊り論争マレーシア・クアラルンプール、ペナン州、マラッカ海峡
商品コード: 2022070310154
本画像はログイン後にご覧いただけます
2022年07月03日マレーシアで盆踊り論争マレーシア・クアラルンプール、ペナン州、マラッカ海峡
商品コード: 2022070310155
本画像はログイン後にご覧いただけます
2022年09月09日東京で学び母国で「実感」マレーシア・クアラルンプール、シンガポール、インドネシア、タイ、マラッカ海峡
商品コード: 2022090910110
本画像はログイン後にご覧いただけます
2022年09月09日東京で学び母国で「実感」マレーシア・クアラルンプール、シンガポール、インドネシア、タイ、マラッカ海峡
商品コード: 2022090910115
本画像はログイン後にご覧いただけます
2022年09月09日東京で学び母国で「実感」マレーシア・クアラルンプール、シンガポール、インドネシア、タイ、マラッカ海峡
商品コード: 2022090910118
本画像はログイン後にご覧いただけます
2022年09月09日東京で学び母国で「実感」マレーシア・クアラルンプール、シンガポール、インドネシア、タイ、マラッカ海峡
商品コード: 2022090910120
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年06月19日MALAYSIA-MALACCA-CITY VIEW(230619) -- MALACCA, June 19, 2023 (Xinhua) -- Tourists pose for a group photo while visiting ancient artillery fort remains in Malacca, Malaysia, June 18, 2023. Malacca, located on the northern shore of the Strait of Malacca, is a historic city and capital of the state of Malacca. (Xinhua/Cheng Yiheng)= 配信日: 2023(令和5)年6月19日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ
商品コード: 2023061909812
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年06月19日MALAYSIA-MALACCA-CITY VIEW(230619) -- MALACCA, June 19, 2023 (Xinhua) -- Tourists rest in front of a mural at Malacca, Malaysia, June 18, 2023. Malacca, located on the northern shore of the Strait of Malacca, is a historic city and capital of the state of Malacca. (Xinhua/Cheng Yiheng)= 配信日: 2023(令和5)年6月19日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ
商品コード: 2023061909809
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年06月19日MALAYSIA-MALACCA-CITY VIEW(230619) -- MALACCA, June 19, 2023 (Xinhua) -- This photo taken on June 18, 2023 shows a view the Strait of Malacca seen from Malacca, Malaysia. Malacca, located on the northern shore of the Strait of Malacca, is a historic city and capital of the state of Malacca. (Xinhua/Cheng Yiheng)= 配信日: 2023(令和5)年6月19日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ
商品コード: 2023061909807
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年06月19日MALAYSIA-MALACCA-CITY VIEW(230619) -- MALACCA, June 19, 2023 (Xinhua) -- Tourists ride a rickshaw for sightseeing in Malacca city, Malaysia, June 18, 2023. Malacca, located on the northern shore of the Strait of Malacca, is a historic city and capital of the state of Malacca. (Xinhua/Cheng Yiheng)= 配信日: 2023(令和5)年6月19日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ
商品コード: 2023061909813
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年06月19日MALAYSIA-MALACCA-CITY VIEW(230619) -- MALACCA, June 19, 2023 (Xinhua) -- Tourists visit the St Paul‘s Church heritage site in Malacca, Malaysia, June 18, 2023. Malacca, located on the northern shore of the Strait of Malacca, is a historic city and capital of the state of Malacca. (Xinhua/Cheng Yiheng)= 配信日: 2023(令和5)年6月19日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ
商品コード: 2023061909805
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年06月19日MALAYSIA-MALACCA-CITY VIEW(230619) -- MALACCA, June 19, 2023 (Xinhua) -- A tourist poses for photos with a cannon at the Porta De Santiago in Malacca, Malaysia, June 18, 2023. Malacca, located on the northern shore of the Strait of Malacca, is a historic city and capital of the state of Malacca. (Xinhua/Cheng Yiheng)= 配信日: 2023(令和5)年6月19日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ
商品コード: 2023061909808
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年06月19日MALAYSIA-MALACCA-CITY VIEW(230619) -- MALACCA, June 19, 2023 (Xinhua) -- Tourists visit the Jonker Street night market in Malacca, Malaysia, June 18, 2023. Malacca, located on the northern shore of the Strait of Malacca, is a historic city and capital of the state of Malacca. (Xinhua/Cheng Yiheng)= 配信日: 2023(令和5)年6月19日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ
商品コード: 2023061909810
本画像はログイン後にご覧いただけます
2024年03月18日Indonesian EconomySecurity standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024031910287
本画像はログイン後にご覧いただけます
2024年03月18日Indonesian EconomySenior Officer Health, Safety, Security & Environment (HSSE) of PT Pelabuhan Indonesia (Pelindo) Belawan Multipurpose Terminal, Immanuel Zebua, 39, is seen while explaining the safety terms to make a report inside the Multipurpose Terminal area in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers Throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024031910316
本画像はログイン後にご覧いただけます
2024年03月18日Indonesian EconomySecurity standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024031910278
本画像はログイン後にご覧いただけます
2024年03月18日Indonesian EconomySecurity standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024031910289
本画像はログイン後にご覧いただけます
2024年03月18日Indonesian EconomySecurity standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024031910279
本画像はログイン後にご覧いただけます
2024年03月18日Indonesian EconomySecurity standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024031910291
本画像はログイン後にご覧いただけます
2024年03月18日Indonesian EconomySecurity standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024031910288
本画像はログイン後にご覧いただけます
2024年03月18日Indonesian EconomySecurity standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024031910299
本画像はログイン後にご覧いただけます
2024年03月18日Indonesian EconomySecurity standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024031910292
本画像はログイン後にご覧いただけます
2024年03月18日Indonesian EconomySecurity standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024031910294
本画像はログイン後にご覧いただけます
2024年03月18日Indonesian EconomySecurity standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024031910300
本画像はログイン後にご覧いただけます
2024年03月18日Indonesian EconomySecurity standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024031910305
本画像はログイン後にご覧いただけます
2024年03月18日Indonesian EconomySecurity standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024031910302
本画像はログイン後にご覧いただけます
2024年03月18日Indonesian EconomySecurity standard worker activities were seen at the Indonesian Port (Pelindo) as a Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs. Likewise, the flow of non-container goods also recorded positive performance at 160 million tonnes in 2022, compared to 146.2 million tonnes in 2021 and 133.8 million tonnes in 2020...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024031910304
本画像はログイン後にご覧いただけます
2024年03月18日Indonesian EconomySenior Officer Health, Safety, Security & Environment (HSSE) of PT Pelabuhan Indonesia (Pelindo) Belawan Multipurpose Terminal, Immanuel Zebua, 39, shows the Belawan Port photo collection of Tropenmuseum around the 1890s at the Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers Throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024031910322
本画像はログイン後にご覧いただけます
2024年03月18日Indonesian EconomySenior Officer Health, Safety, Security & Environment (HSSE) of PT Pelabuhan Indonesia (Pelindo) Belawan Multipurpose Terminal, Immanuel Zebua, 39, shows the Belawan Port photo collection of Tropenmuseum around the 1890s at the Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers Throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024031910323
本画像はログイン後にご覧いただけます
2024年03月18日Indonesian EconomySenior Officer Health, Safety, Security & Environment (HSSE) of PT Pelabuhan Indonesia (Pelindo) Belawan Multipurpose Terminal, Immanuel Zebua, 39, shows the Silk Road maps while on portrait at the Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers Throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024031910324
本画像はログイン後にご覧いただけます
2024年03月18日Indonesian EconomySenior Officer Health, Safety, Security & Environment (HSSE) of PT Pelabuhan Indonesia (Pelindo) Belawan Multipurpose Terminal, Immanuel Zebua, 39, shows the Silk Road maps while on portrait at the Multipurpose Terminal in Belawan, Medan City, North Sumatra, Indonesia on March 18, 2024. Continued the same vital function from the Malacca strait trades to the Indian Ocean and the South China Sea (Pacific Ocean), the Belawan port is also a site which connects the route between the West and East regions inside the ‘Silk Road‘. Empirically, from Pelindo‘s annual report for 2021–2022, this Indonesian port company recorded the flow of containers Throughout 2022, 17.22 million twenty-foot equivalent units (TEUs) were recorded, an increase compared to the 2021 record of 17.06 million TEUs and 2020 before the merger of 15.67 million TEUs...、クレジット:Aditya Sutanta/ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024031910326
- 1
- 2
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |