- 昭和
- 資料
- ドイツ空軍
- 報知新聞社
- 撃墜
- 攻撃
- 東京
- 破壊
- 米軍
- 連合軍
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |
「ユンカース」の写真・グラフィックス・映像
- 提供元
- 日付
- 種類
- 向き
- カテゴリ
- 色
- 提供元
- 共同通信社
0
- 国内提供元
0
- 海外提供元
0
- 日付
- 24時間以内
0 - 48時間以内
0 - 72時間以内
0 - 7日以内
0 - 30日以内
0 - 1年以内
5 - 期間を指定
112 - 日付指定なし
112
- 種類
- 写真
112 - グラフィックス
0 - 映像
0
- 向き
- 縦
11 - 横
101 - 正方形
0
- カテゴリ
- ニュース
- スポーツ
- エンターテインメント
- 教育向け
- カテゴリ指定なし
- 色
- カラー
92 - モノクロ
20
- 古い順
- 1
- 2
- 古い順
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Letter - Confirmation of Naturalisation, Harold Holt to Bretislav Lukes, Carlton, 2 Jul 1956, Letter from Harold Holt,Letter - Confirmation of Naturalisation, Harold Holt to Bretislav Lukes, Carlton, 2 Jul 1956, Letter from Harold Holt, Minister for Immigration, to Bretislav Lukes dated 2 July 1956. The letter acknowledges Bretislav‘s Australian citizenship. Born 12 January 1922 in Stankou in Czechoslovakia, Bretislav claims to have worked for the Germans during the war in Junkers aircraft factory. He migrated to Australia in 1950 after spending time in an IRO camp following World War Two.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023021213069
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Junkers A50 was a German sports plane of 1930s, also called the A50 Junior. A50ci D-2054 in Deutsches Museum Munich.The Junkers A50 was a German sports plane of 1930s, also called the A50 Junior. A50ci D-2054 in Deutsches Museum Munich.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051503052
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Aichi D3A1 ‘Val‘ - carrier -going Japanese equivalent oAichi D3A1 ‘Val‘ - carrier -going Japanese equivalent of the infamous Junkers Ju 87 ‘Stuka‘.、クレジット:? Hugh W. Cowin Aviation Collection/Mary Evans Picture Library/共同通信イメージズ
商品コード: 2019100402775
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Portrait of the Basler Junkers Bernhard Meyer zum Pfeil, 1513, mixed technique on basswood, 40.Portrait of the Basler Junkers Bernhard Meyer zum Pfeil, 1513, mixed technique on basswood, 40.5 x 34.5 cm (with attachment: 43.7x 37 cm), not marked., Dated top left: ANNO 1 · 5 · 13, top right: ETATIS · 25, Oberrheinischer Meister, 16. Jh.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022102710147
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Passport - Issued to Bretislav Lukes, by Commonwealth of Australia, 11 Dec 1978,Passport - Issued to Bretislav Lukes, by Commonwealth of Australia, 11 Dec 1978, Australian passport issued to Bretislav Lukes, 11 December 1978. The passport appears to be unused. Born 12 January 1922 in Stankou in Czechoslovakia, Bretislav claims to have worked for the Germans during the war in Junkers aircraft factory. He migrated to Australia in 1950 after spending time in an IRO camp following World War Two. Sent to Bonegilla upon arrival, Bretislav.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023012909670
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Group Certificate - Issued to Bretislav Lukes, President Industries Pty Ltd, Sydney, 30 Jun 1954,Group Certificate - Issued to Bretislav Lukes, President Industries Pty Ltd, Sydney, 30 Jun 1954, Group certificate issued by President Industries Pty Ltd, Sydney to Bretislav Lukes for the period May-June 1954. Born 12 January 1922 in Stankou in Czechoslovakia, Bretislav claims to have worked for the Germans during the war in Junkers aircraft factory. He migrated to Australia in 1950 after spending time in an IRO camp following World War Two. Sent to Bonegilla upon arrival, Bretislav.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023021109234
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Certificate - Authority to Remain in Australia, Issued to Bretislav Lukes, Commonwealth of Australia, 27 May 1952,Certificate - Authority to Remain in Australia, Issued to Bretislav Lukes, Commonwealth of Australia, 27 May 1952, Certificate of Authority to Remain in Australia, issued by the Commonwealth of Australia to Bretislav Lukes on 27 May 1952. This documents certifies that Bretislav has permanent residency status in Australia. Bretislav was born 12 January 1922 in Stankou in Czechoslovakia. He claims to have worked for the Germans during the war in Junkers aircraft factory. Following the war he trained as an.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022122705244
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Leaflet - Becoming a Citizen, Department of Immigration, Sep 1953,Leaflet - Becoming a Citizen, Department of Immigration, Sep 1953, Leaflet issued by the Department of Immigration in September 1953 to Bretislav Lukes. The leaflet contains information regarding steps to take to become an Australian citizen. Born 12 January 1922 in Stankou in Czechoslovakia, Bretislav claims to have worked for the Germans during the war in Junkers aircraft factory. He migrated to Australia in 1950 after spending time in an IRO camp following.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023021213595
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Letter - Intention to Apply for Naturalisation, Department of Immigration to Bretislav Lukes, St Kilda, 26 Oct 1953,Letter - Intention to Apply for Naturalisation, Department of Immigration to Bretislav Lukes, St Kilda, 26 Oct 1953, Letter from Department of Immigration, Melbourne, to Bretislav Lukes, dated 26 October 1953. The letter acknowledges the receipt of a ‘Declaration of Intention to Apply for Naturalization as an Australian Citizen‘. Born 12 January 1922 in Stankou in Czechoslovakia, Bretislav claims to have worked for the Germans during the war in Junkers aircraft factory. He migrated to Australia in 1950 after.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023020505682
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Passport - Issued to Bretislav Lukes, by Commonwealth of Australia, 22 Jan 1973,Passport - Issued to Bretislav Lukes, by Commonwealth of Australia, 22 Jan 1973, Australian passport issued to Bretislav Lukes, 22 January 1973. Stamps on the passport indicate Bretislav travelled to Europe in 1976. Born 12 January 1922 in Stankou in Czechoslovakia, Bretislav claims to have worked for the Germans during the war in Junkers aircraft factory. He migrated to Australia in 1950 after spending time in an IRO camp following World War Two. Sent to Bonegilla.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023020105813
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可1930年08月30日日本電報通信社資料ベルリン-東京の欧亜大陸横断飛行に成功した報知新聞社の報知号。ユンカースの低翼単葉単発の機体=1930(昭和5)年8月30日、代々木練兵場(日本電報通信社撮影)
商品コード: 1930083000007
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可1931年02月11日日本電報通信社資料日米航空路開拓のため、5月に北太平洋横断飛行の壮途につく報知新聞社の吉原清治飛行士とユンケル(ユンカース)A50型水陸両用機=1931(昭和6)年2月11日配信(日本電報通信社撮影)
商品コード: 1931021100002
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可1931年08月29日日本電報通信社資料新設の羽田国際空港(東京飛行場)に初の外国人飛行家として飛来したドイツの女性飛行士マルガ・フォン・エッツドルフさんの愛機ユンカースジュニア=1931(昭和6)年8月29日(日本電報通信社撮影)
商品コード: 1931082900013
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可1931年08月29日日本電報通信社資料1931(昭和6)年8月29日、新装成った羽田国際飛行場に初の外国からの賓客として着陸したドイツの女性飛行家マルガ・フォン・エッツドルフさんの愛機「ユンカースA50」。エッツドルフさんは8月18日、ドイツ・ベルリンのテンペルホーフ飛行場を出発、モスクワ、シベリア、ハルビン、奉天、京城を経由、東京までの約1万キロの単独飛行を成し遂げた(日本電報通信社撮影)
商品コード: 1931082900014
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可1932年09月06日日本電報通信社資料報知新聞社が三たび挑む北太平洋横断飛行で使用するユンカースW33型機「第三報知日米号」。搭乗するのは機長の本間清中佐、操縦士の馬場英一郎中佐、通信士の井下知義氏(人定不明)=1932(昭和7)年9月6日(日本電報通信社撮影)
商品コード: 1932090600001
- 本画像はログイン後にご覧いただけますWEB不可1940年09月14日ベッドの上の戦士 欧州戦線
手強いドイツ空軍機と勇猛な戦闘を挑んだ後、一時的に戦闘能力を失っている英空軍中尉。空を再び飛ぶことができるまで退屈を紛らわすために飛行機の模型作りに励んでいる。中尉はドイツ空軍「ユンカース JU86」爆撃機を撃墜した後、落下傘で脱出、その際にやけどを負った=1940年9月(ACME)
商品コード: 2015012800429
- 本画像はログイン後にご覧いただけますWEB不可1940年10月21日独が「質の高さ」誇示 欧州戦線
英国空爆中に機銃掃射を受けて機体に大きな穴が開いたドイツ軍爆撃機ユンカース88。墜落はせずに帰還した。ドイツ側配信の説明は「技術の質の高さを証明している」としている=1940年10月(ACME)
商品コード: 2017062900268
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可1940年12月31日Junkers Ju-87 StukaJapanese Imported Junkers Ju-87 Stuka During WW2 Date: 1940s、クレジット:? aviation-images.com/Mary Evans Picture Library/共同通信イメージズ
商品コード: 2019092402802
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可1940年12月31日Junkers Ju-87 StukaLuftwaffe Junkers Ju-87 Stuka Imported by Japan During WW2 Date: 1940s、クレジット:? aviation-images.com/Mary Evans Picture Library/共同通信イメージズ
商品コード: 2019092402825
- 本画像はログイン後にご覧いただけますWEB不可1941年03月11日航路確認の独軍飛行士 欧州戦線
地中海の基地から飛び立つ前に上官の命令を聞きながら、手元の地図で航路を確認するドイツ軍飛行士。「シュトゥーカ」とも呼ばれる急降下爆撃機ユンカース87に乗り込み、英軍基地の攻撃に向かう=1941年3月(ACME)
商品コード: 2017121900171
- 本画像はログイン後にご覧いただけますWEB不可1942年02月06日リビア アフリカ戦線
キレナイカ地方の空港で、連合軍の攻撃で炎上したドイツ軍戦闘機「ユンカース52」の残骸=1942年2月(ACME)
商品コード: 2018040900341
- 本画像はログイン後にご覧いただけますWEB不可1942年10月10日涙するカナダ兵 欧州戦線
英国南部の町でドイツ空軍のユンカース88爆撃機の爆撃で破壊された小学校のがれきを片付ける救助隊員。9月29日にユンカース88爆撃機が単独で飛来し、低空で爆撃した。児童は3人に2人の割で死傷した。最終的な死者はまだ分かっていないが、23人が死亡したとされる。救助活動を手伝うカナダ兵の多くが犠牲者に涙した=1942年10月(ACME)
商品コード: 2015062200164
- 本画像はログイン後にご覧いただけますWEB不可1942年10月10日白昼の死 欧州戦線
英国南部の町でドイツ空軍のユンカース88爆撃機の爆撃で破壊され、粉々になった小学校。9月29日にユンカース88爆撃機が単独で飛来し、低空で爆撃した。74人の男子児童のうち、23人が死亡し、34人が負傷、8人が行方不明。校長と教師1人、オルガン教師と近所のクリーニング店の女性4人も死亡した=1942年10月(ACME)
商品コード: 2015062200165
- 本画像はログイン後にご覧いただけますWEB不可1942年11月29日リビア アフリカ戦線
砂漠の上を低空飛行で攻撃する連合軍戦闘機。爆撃で破壊されたドイツ軍輸送機ユンカース(JU52)の機体が、煙の中でかすかにみえる=1942年11月(ACME)
商品コード: 2014051300344
- 本画像はログイン後にご覧いただけますWEB不可1943年07月21日独軍爆撃機を撃墜 イタリア戦線
シチリア島の戦闘で撃墜したドイツ軍爆撃機シュトゥーカ(ユンカース87)を調べる米国軍兵士。手前はドイツ軍パイロットの遺体。進撃中の米国軍に同行するカメラマンが撃墜から数時間後に撮影した=1943年7月(ACME)
商品コード: 2013080800410
- 本画像はログイン後にご覧いただけますWEB不可1943年08月06日今は昔の独軍爆撃機 イタリア戦線
ドイツのカレンダーに使われた同国軍爆撃機ユンカース87の写真。だが、この威容も今は昔だ。シチリア島がほぼ連合国軍に制圧された中で、「シュトゥーカ」の愛称で呼ばれたこの爆撃機は大半が残がいとなった=1943年8月(ACME)
商品コード: 2013091200303
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可1944年08月19日無傷で残った独軍爆撃機 欧州戦線・フランス米軍に占領されたフランス北部シャトーダン付近にあるドイツ軍飛行場の格納庫内部。米軍の爆撃を受けたが、ユンカースJU88爆撃機はほぼ完全な形で残っていた=1944年8月、米陸軍通信隊撮影(ACME)
商品コード: 2011032800421
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可1944年11月08日独からの逃亡機が墜落 欧州戦線・フランスフランスの米軍前線後方に墜落したドイツ空軍のユンカースJU88爆撃機。操縦していたのはユダヤ系ドイツ人のエンジン整備士で、ドイツ当局からライプチヒ近くの強制労働キャンプに出頭を命じられたため、爆撃機を盗んで逃亡。600キロ飛行し、米軍の後方で撃墜されたが、無事だった=1944年11月(ACME)
商品コード: 2011040400304
- 本画像はログイン後にご覧いただけますWEB不可1944年11月08日フランス 欧州戦線
フランスにある米軍滑走路に胴体着陸したドイツ軍の「ユンカース」(JU88爆撃機)。パイロットはユダヤ系ドイツ人で、ライプチヒ近くの収容所に着陸するよう命令されていたが拒否、約650キロ飛行して連合軍側に帰順した=1944年11月(ACME)
商品コード: 2017041300189
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可1952年11月30日Lockheed “Super Constellation“A Lockheed “Super Constellation“ aircraft of a Dutch airline rolls over the airfield in Hamburg-Fuhlsbuttel in 1953. Front left a Junkers junior from the year 1930, which has already completed several flights around the world. The pictured “Super Constellation“, the largest civilian aircraft in the world at that time, has been flying the North Atlantic routes between Europe and the USA since 15.8.1953. It can carry up to 99 passengers with eleven-man crew and cover more than 6,000 kilometers in non-stop flight. Deutsche Lufthansa opened its intercontinental scheduled air traffic with a Lockheed “Super Constellation“ on June 8, 1955. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2018062803758
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可1969年12月31日Battle Of Britain - film (1969)Luftwaffe Junkers Plane Film: Battle Of Britain (UK 1969) Director: Guy Hamilton 15 September 1969 Date: 15-Sep-69、クレジット:AF Archive/Mary Evans Picture Library/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020043000917
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可1969年12月31日Battle Of Britain - film (1969)Luftwaffe Junkers Plane Film: Battle Of Britain (UK 1969) Director: Guy Hamilton 15 September 1969 Date: 15-Sep-69、クレジット:AF Archive/Mary Evans Picture Library/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020043000984
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2012年04月30日Vintage aircraft Junkers Ju-52Inside view trough aircraft Junkers Ju 52 at the airport in Bremen (Germany), 30 April 2012. | usage worldwide クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2017091400892
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2012年04月30日Vintage aircraft Junkers Ju-52Vintage aircraft Junkers Ju 52 on the rolling field of the airport in Bremen (Germany), 30 April 2012. | usage worldwide クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2017091400994
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2013年05月24日Battle of San Marcial part of the Battle of Irún was a critical battle of the Campaign of GipuzkoaBattle of San Marcial part of the Battle of Irún was a critical battle of the Campaign of Gipuzkoa prior to the War in the North, during the Spanish Civil War. The Nationalist Army, under Alfonso Beorlegui, captured the city of Irúnusing a force comprising German light tanks, Junkers Ju 52 bombers, and a 700-man corps from the Spanish Foreign Legion. Illustration by Joaquin Valverde、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019022107107
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2017年05月22日Junkers Ju 52FILED - ILLUSTRATION - 22 May 2017, Germany, Cologne: A historical Junkers Ju 52 plane flies over Cologne against the light. Up to 20 people have died in a plane crash in the Swiss Alps on Saturday. The plane that crashed in Canton Graubuenden was a Junkers Ju-52 built in 1939, according to an announcement on Sunday night by Ju-Air, a company specializing in sightseeing flights. Photo: Federico Gambarini/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2018080601282
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2018年04月12日Replica of Junkers F13 lands at Bremen Airport12 April 2018, Germany, Bremen: A replica of the historic plane Junkers F13 lands at Bremen Airport. In 1919, the plane was the world‘s first all-metal commercial aircraft. Photo: Carmen Jaspersen/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2018062803016
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2018年04月12日Replica of Junkers F13 lands at Bremen Airport12 April 2018, Germany, Bremen: A replica of the historic plane Junkers F13 lands at Bremen Airport. In 1919, the plane was the world‘s first all-metal commercial aircraft. Photo: Carmen Jaspersen/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2018062802991
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2018年07月25日President Trump Speaks on EU TariffsUnited States President Donald Trump walks on the West Wing Colonnade with the President of the European Commission Jean-Claude Junckers prior to a joint press conference in the White House Rose Garden in Washington, DC on July 25, 2018. Credit: Alex Edelman / CNP | usage worldwide、クレジット:CNP/DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2018072602495
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2018年11月08日Gala “GQ Men of the Year 2018“08 November 2018, Berlin: Fashion designer Donatella Versace (l-r), singer Jason Derulo and Tom Junkersdorf (editor-in-chief of GQ) are at the gala “GQ Men of the Year 2018“. Photo: Jens Kalaene/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2018111232827
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2018年11月08日パトリック・デンプシー Gala “GQ Men of the Year 2018“08 November 2018, Berlin: The actor Patrick Dempsey (l) talks to Tom Junkersdorf, editor-in-chief of GQ, before the award ceremony. Dempsey receives the “GQ Men of the Year 2018“ Award in the category: TV International. Photo: Jens Kalaene/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2018111412226
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年04月04日Junkers 52 travels to Hamburg04 April 2019, Saxony-Anhalt, Hohe Börde: The fuselage and wings of a Junkers 52 are loaded onto low-loaders at the Börde service area. The dismantled, historic aircraft is currently being transported from Munich to its home base in Hamburg. In Munich, the aircraft was parked in a Lufthansa hangar. Photo: Klaus-Dietmar Gabbert/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040503286
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年04月04日Junkers 52 travels to Hamburg04 April 2019, Saxony-Anhalt, Hohe Börde: The fuselage and wings of a Junkers 52 are loaded onto low-loaders at the Börde service area. The dismantled, historic aircraft is currently being transported from Munich to its home base in Hamburg. In Munich, the aircraft was parked in a Lufthansa hangar. Photo: Klaus-Dietmar Gabbert/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040503438
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年04月04日Junkers 52 travels to Hamburg04 April 2019, Saxony-Anhalt, Hohe Börde: The wing of a Junkers 52 stands on a low loader at the Börde service area. The dismantled, historic aircraft is currently being transported from Munich to its home base in Hamburg. In Munich, the aircraft was parked in a Lufthansa hangar. Photo: Klaus-Dietmar Gabbert/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040503813
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年04月04日Junkers 52 travels to Hamburg04 April 2019, Saxony-Anhalt, Hohe Börde: The hull of a Junkers 52 stands on a low loader at the Börde service area. The dismantled, historic aircraft is currently being transported from Munich to its home base in Hamburg. In Munich, the aircraft was parked in a Lufthansa hangar. Photo: Klaus-Dietmar Gabbert/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040503812
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年04月09日Aerospace fair Aero09 April 2019, Baden-Wuerttemberg, Friedrichshafen: Model Melanie sits in the cockpit of a replica of the Junkers F 13 airliner during a tour one day before the start of the aviation fair Aero. Photo: Felix K舖tle/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019041004214
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年06月25日100 Years Junkers F1325 June 2019, Saxony-Anhalt, Dessau-Ro゚lau: A Junkers F 13 aircraft is standing at the airfield in Dessau. Exactly 100 years ago, an aircraft of this type took off for the first time in Dessau. The aircraft, designed by aircraft pioneer Hugo Junkers, was the world‘s first all-metal commercial aircraft and is regarded as a pioneer in civil aviation. Since 2016, the machine has again been manufactured in small series in Switzerland. Photo: Hendrik Schmidt/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062703666
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年06月25日100 Years Junkers F1325 June 2019, Saxony-Anhalt, Dessau-Ro゚lau: A Junkers F 13 aircraft is standing at the airfield in Dessau. Exactly 100 years ago, an aircraft of this type took off for the first time in Dessau. The aircraft, designed by aircraft pioneer Hugo Junkers, was the world‘s first all-metal commercial aircraft and is regarded as a pioneer in civil aviation. Since 2016, the machine has again been manufactured in small series in Switzerland. Photo: Hendrik Schmidt/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062703676
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年06月25日100 Years Junkers F1325 June 2019, Saxony-Anhalt, Dessau-Ro゚lau: The pilots Dieter Morszeck and Kurt Waldmeier steer the Junkers F 13 via Dessau. Exactly 100 years ago, an aircraft of this type took off for the first time in Dessau. The aircraft, designed by aircraft pioneer Hugo Junkers, was the world‘s first all-metal commercial aircraft and is regarded as a pioneer in civil aviation. Since 2016, the machine has again been manufactured in small series in Switzerland. The 100th anniversary of the first flight will be celebrated in Dessau with an airport festival, which will also include demonstration flights. Photo: Hendrik Schmidt/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062703677
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年06月25日100 years Junkers F13 celebrates25 June 2019, Saxony-Anhalt, Dessau-Ro゚lau: The pilots in the cockpit of a Junkers F 13 at the airfield in Dessau are protected from the sun by hostesses with an umbrella. Exactly 100 years ago, an aircraft of this type took off for the first time in Dessau. The aircraft, designed by aircraft pioneer Hugo Junkers, was the world‘s first all-metal commercial aircraft and is regarded as a pioneer in civil aviation. Since 2016, the machine has again been manufactured in small series in Switzerland. Photo: Hendrik Schmidt/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062703651
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年06月25日100 years Junkers F13 celebrates25 June 2019, Saxony-Anhalt, Dessau-Ro゚lau: A Junkers F 13 aircraft is refuelled at the airfield in Dessau. Exactly 100 years ago, an aircraft of this type took off for the first time in Dessau. The aircraft, designed by aircraft pioneer Hugo Junkers, was the world‘s first all-metal commercial aircraft and is regarded as a pioneer in civil aviation. Since 2016, the machine has again been manufactured in small series in Switzerland. Photo: Hendrik Schmidt/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062703669
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年06月25日100 years Junkers F13 celebrates25 June 2019, Saxony-Anhalt, Dessau-Ro゚lau: The hostesses Pauline (l) and Vlada jump in front of a Junkers F 13 at the airfield in Dessau. Exactly 100 years ago, an aircraft of this type took off for the first time in Dessau. The aircraft, designed by aircraft pioneer Hugo Junkers, was the world‘s first all-metal commercial aircraft and is regarded as a pioneer in civil aviation. Since 2016, the machine has again been manufactured in small series in Switzerland. Photo: Hendrik Schmidt/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062703672
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年06月25日100 Years Junkers F1325 June 2019, Saxony-Anhalt, Dessau-Ro゚lau: The pilots Dieter Morszeck and Kurt Waldmeier steer the Junkers F 13 via Dessau. Exactly 100 years ago, an aircraft of this type took off for the first time in Dessau. The aircraft, designed by aircraft pioneer Hugo Junkers, was the world‘s first all-metal commercial aircraft and is regarded as a pioneer in civil aviation. Since 2016, the machine has again been manufactured in small series in Switzerland. The 100th anniversary of the first flight will be celebrated in Dessau with an airport festival, which will also include demonstration flights. Photo: Hendrik Schmidt/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062703914
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年06月25日100 years Junkers F13 celebrates25 June 2019, Saxony-Anhalt, Dessau-Ro゚lau: A new monument in the centre of Dessau commemorates the aircraft pioneer Hugo Junkers. The occasion for the unveiling of the monument was the first flight of the Junkers F 13 100 years ago on 25.06.1919. Photo: Hendrik Schmidt/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062703853
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年06月25日100 Years Junkers F1325 June 2019, Saxony-Anhalt, Dessau-Ro゚lau: The pilots Dieter Morszeck and Kurt Waldmeier steer the Junkers F 13 via Dessau. Exactly 100 years ago, an aircraft of this type took off for the first time in Dessau. The aircraft, designed by aircraft pioneer Hugo Junkers, was the world‘s first all-metal commercial aircraft and is regarded as a pioneer in civil aviation. Since 2016, the machine has again been manufactured in small series in Switzerland. Photo: Hendrik Schmidt/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062703901
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年06月25日100 Years Junkers F1325 June 2019, Saxony-Anhalt, Dessau-Ro゚lau: The pilots Dieter Morszeck and Kurt Waldmeier steer the Junkers F 13 via Dessau. Exactly 100 years ago, an aircraft of this type took off for the first time in Dessau. The aircraft, designed by aircraft pioneer Hugo Junkers, was the world‘s first all-metal commercial aircraft and is regarded as a pioneer in civil aviation. Since 2016, the machine has again been manufactured in small series in Switzerland. Photo: Hendrik Schmidt/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062703674
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年06月25日100 Years Junkers F1325 June 2019, Saxony-Anhalt, Dessau-Ro゚lau: Bernd Junkers, grandson of the aircraft pioneer Hugo Junkers, is standing at the airfield in Dessau in front of a Junkers F 13. Exactly 100 years ago, an aircraft of this type had taken off for the first time in Dessau. The aircraft, designed by aircraft pioneer Hugo Junkers, was the world‘s first all-metal commercial aircraft and is regarded as a pioneer in civil aviation. Since 2016, the machine has again been manufactured in small series in Switzerland. The 100th anniversary of the first flight will be celebrated in Dessau with an airport festival, which will also include demonstration flights. Photo: Hendrik Schmidt/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062703679
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年06月25日100 Years Junkers F1325 June 2019, Saxony-Anhalt, Dessau-Ro゚lau: A Junkers F 13 aircraft is refuelled at the airfield in Dessau. Exactly 100 years ago, an aircraft of this type took off for the first time in Dessau. The aircraft, designed by aircraft pioneer Hugo Junkers, was the world‘s first all-metal commercial aircraft and is regarded as a pioneer in civil aviation. Since 2016, the machine has again been manufactured in small series in Switzerland. Photo: Hendrik Schmidt/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062703671
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年06月25日100 Years Junkers F1325 June 2019, Saxony-Anhalt, Dessau-Ro゚lau: A Junkers F 13 aircraft is standing at the airfield in Dessau. Exactly 100 years ago, an aircraft of this type took off for the first time in Dessau. The aircraft, designed by aircraft pioneer Hugo Junkers, was the world‘s first all-metal commercial aircraft and is regarded as a pioneer in civil aviation. Since 2016, the machine has again been manufactured in small series in Switzerland. Photo: Hendrik Schmidt/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062703795
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年06月25日100 Years Junkers F1325 June 2019, Saxony-Anhalt, Dessau-Ro゚lau: The pilots in the cockpit of a Junkers F 13 at the airfield in Dessau are protected from the sun by hostesses with an umbrella. Exactly 100 years ago, an aircraft of this type took off for the first time in Dessau. The aircraft, designed by aircraft pioneer Hugo Junkers, was the world‘s first all-metal commercial aircraft and is regarded as a pioneer in civil aviation. Since 2016, the machine has again been manufactured in small series in Switzerland. Photo: Hendrik Schmidt/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062703657
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年06月25日100 Years Junkers F1325 June 2019, Saxony-Anhalt, Dessau-Ro゚lau: The Cologne entrepreneur Dieter Morszeck (l.) and Kurt Waldmeier, founder of Ju-Air, sit on the airfield in Dessau as pilots in the cockpit of a Junkers F 13. Exactly 100 years ago, an aircraft of this type had taken off for the first time in Dessau. The aircraft, designed by aircraft pioneer Hugo Junkers, was the world‘s first all-metal commercial aircraft and is regarded as a pioneer in civil aviation. Since 2016, the machine has again been manufactured in small series in Switzerland. Photo: Hendrik Schmidt/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062703659
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年06月25日100 Years Junkers F1325 June 2019, Saxony-Anhalt, Dessau-Ro゚lau: The pilots Dieter Morszeck and Kurt Waldmeier steer the Junkers F 13 via Dessau. Exactly 100 years ago, an aircraft of this type took off for the first time in Dessau. The aircraft, designed by aircraft pioneer Hugo Junkers, was the world‘s first all-metal commercial aircraft and is regarded as a pioneer in civil aviation. Since 2016, the machine has again been manufactured in small series in Switzerland. The 100th anniversary of the first flight will be celebrated in Dessau with an airport festival, which will also include demonstration flights. Photo: Hendrik Schmidt/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062703814
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年06月25日100 years Junkers F13 celebrates25 June 2019, Saxony-Anhalt, Dessau-Ro゚lau: A new monument in the centre of Dessau commemorates the aircraft pioneer Hugo Junkers. The occasion for the unveiling of the monument was the first flight of the Junkers F 13 100 years ago on 25.06.1919. Photo: Hendrik Schmidt/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062704094
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年06月25日100 Years Junkers F1325 June 2019, Saxony-Anhalt, Dessau-Ro゚lau: The pilots Dieter Morszeck and Kurt Waldmeier steer the Junkers F 13 via Dessau. Exactly 100 years ago, an aircraft of this type took off for the first time in Dessau. The aircraft, designed by aircraft pioneer Hugo Junkers, was the world‘s first all-metal commercial aircraft and is regarded as a pioneer in civil aviation. Since 2016, the machine has again been manufactured in small series in Switzerland. The 100th anniversary of the first flight will be celebrated in Dessau with an airport festival, which will also include demonstration flights. Photo: Hendrik Schmidt/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062703911
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年06月25日100 Years Junkers F1325 June 2019, Saxony-Anhalt, Dessau-Ro゚lau: The pilots Dieter Morszeck and Kurt Waldmeier steer the Junkers F 13 via Dessau. Exactly 100 years ago, an aircraft of this type took off for the first time in Dessau. The aircraft, designed by aircraft pioneer Hugo Junkers, was the world‘s first all-metal commercial aircraft and is regarded as a pioneer in civil aviation. Since 2016, the machine has again been manufactured in small series in Switzerland. The 100th anniversary of the first flight will be celebrated in Dessau with an airport festival, which will also include demonstration flights. Photo: Hendrik Schmidt/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062703874
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年09月18日Ju 52 is stored in Bremen18 September 2019, Bremen: The hull of a Junkers 52 (Ju 52) of Lufthansa is ready for storage in a hangar at the port of Bremen. Built in 1936 in Dessau, Junkers has not been allowed to start since 2018 for safety reasons. Lufthansa bought the aircraft back in 1984 on the initiative of enthusiastic pilots and extensively restored it in Hamburg. TheLH board of directors has decided, according to company information, toGermany and to be ready for a future exhibition.hold. Photo: Carmen Jaspersen/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019091908850
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年09月18日Ju 52 is stored in Bremen18 September 2019, Bremen: A wing of the Junkers 52 (Ju 52) of Lufthansa will be transported to a hangar at the port in Bremen. Built in 1936 in Dessau, Junkers has not been allowed to start since 2018 for safety reasons. Lufthansa bought the aircraft back in 1984 on the initiative of enthusiastic pilots and extensively restored it in Hamburg. TheLH board of directors has decided, according to company information, toGermany and to be ready for a future exhibition.hold. Photo: Carmen Jaspersen/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019091908870
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年09月18日Ju 52 is stored in Bremen18 September 2019, Bremen: The hull of a Junkers 52 (Ju 52) of Lufthansa is lifted by a crane in a hangar at the harbour in Bremen to put it in its place. Built in 1936 in Dessau, Junkers has not been allowed to start since 2018 for safety reasons. Lufthansa bought the aircraft back in 1984 on the initiative of enthusiastic pilots and extensively restored it in Hamburg. TheLH board of directors has decided, according to company information, toGermany and to be ready for a future exhibition.hold. Photo: Carmen Jaspersen/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019091908580
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年09月18日Ju 52 is stored in Bremen18 September 2019, Bremen: The hull of a Junkers 52 (Ju 52) of Lufthansa is made ready for storage in a hangar at the port in Bremen. Built in 1936 in Dessau, Junkers has not been allowed to start since 2018 for safety reasons. Lufthansa bought the aircraft back in 1984 on the initiative of enthusiastic pilots and extensively restored it in Hamburg. TheLH board of directors has decided, according to company information, toGermany and to be ready for a future exhibition.hold. Photo: Carmen Jaspersen/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019091908773
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年09月18日Ju 52 is stored in Bremen18 September 2019, Bremen: The hull of a Junkers 52 (Ju 52) of Lufthansa is lifted by a crane in a hangar at the harbour in Bremen to put it in its place. Built in 1936 in Dessau, Junkers has not been allowed to start since 2018 for safety reasons. Lufthansa bought the aircraft back in 1984 on the initiative of enthusiastic pilots and extensively restored it in Hamburg. TheLH board of directors has decided, according to company information, toGermany and to be ready for a future exhibition.hold. Photo: Carmen Jaspersen/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019091908829
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年09月18日Ju 52 is stored in Bremen18 September 2019, Bremen: The hull of a Junkers 52 (Ju 52) of Lufthansa is lifted by a crane in a hangar at the harbour in Bremen to put it in its place. Built in 1936 in Dessau, Junkers has not been allowed to start since 2018 for safety reasons. Lufthansa bought the aircraft back in 1984 on the initiative of enthusiastic pilots and extensively restored it in Hamburg. TheLH board of directors has decided, according to company information, toGermany and to be ready for a future exhibition.hold. Photo: Carmen Jaspersen/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019091908846
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年09月18日Ju 52 is stored in Bremen18 September 2019, Bremen: The hull of a Junkers 52 (Ju 52) of Lufthansa is ready for storage in a hangar at the port of Bremen. Built in 1936 in Dessau, Junkers has not been allowed to start since 2018 for safety reasons. Lufthansa bought the aircraft back in 1984 on the initiative of enthusiastic pilots and extensively restored it in Hamburg. Photo: Carmen Jaspersen/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019091908813
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年09月18日Ju 52 is stored in Bremendpatop - 18 September 2019, Bremen: The hull of a Junkers 52 (Ju 52) of Lufthansa is ready for storage in a hangar at the port of Bremen. Built in 1936 in Dessau, Junkers has not been allowed to start since 2018 for safety reasons. Lufthansa bought the aircraft back in 1984 on the initiative of enthusiastic pilots and extensively restored it in Hamburg. Photo: Carmen Jaspersen/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019091908934
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年09月18日Ju 52 is stored in Bremen18 September 2019, Bremen: The hull of a Junkers 52 (Ju 52) of Lufthansa is ready for storage in a hangar at the port of Bremen. Built in 1936 in Dessau, Junkers has not been allowed to start since 2018 for safety reasons. Lufthansa bought the aircraft back in 1984 on the initiative of enthusiastic pilots and extensively restored it in Hamburg. TheLH board of directors has decided, according to company information, toGermany and to be ready for a future exhibition.hold. Photo: Carmen Jaspersen/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019091908869
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年09月18日Ju 52 is stored in Bremen18 September 2019, Bremen: The hull of a Junkers 52 (Ju 52) of Lufthansa is lifted by a crane in a hangar at the harbour in Bremen to put it in its place. Built in 1936 in Dessau, Junkers has not been allowed to start since 2018 for safety reasons. Lufthansa bought the aircraft back in 1984 on the initiative of enthusiastic pilots and extensively restored it in Hamburg. TheLH board of directors has decided, according to company information, toGermany and to be ready for a future exhibition.hold. Photo: Carmen Jaspersen/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019091908777
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年09月18日Ju 52 is stored in Bremen18 September 2019, Bremen: A wing of the Junkers 52 (Ju 52) of Lufthansa stands in front of a hangar at the port in Bremen. Built in 1936 in Dessau, Junkers has not been allowed to start since 2018 for safety reasons. Lufthansa bought the aircraft back in 1984 on the initiative of enthusiastic pilots and extensively restored it in Hamburg. TheLH board of directors has decided, according to company information, toGermany and to be ready for a future exhibition.hold. Photo: Carmen Jaspersen/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019091908714
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年10月25日Replica “Junkers F 13“ in the air25 October 2019, Bavaria, Oberschlei゚heim: A replica of the first all-metal airliner, the “Junkers F 13“, flies over Nymphenburg Castle. The F 13 was the first real passenger aircraft and made its maiden flight 100 years ago. Photo: Angelika Warmuth/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019103001336
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年10月25日Replica “Junkers F 13“25 October 2019, Bavaria, Oberschlei゚heim: Pilot Silvio Waldmeier gets out of the replica of the first all-metal airliner, the “Junkers F 13“. The F 13 was the first real passenger aircraft and made its maiden flight 100 years ago. In the Flugwerft of the Deutsches Museum there is a special exhibition on “100 Years of Junkers F13“. Photo: Angelika Warmuth/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019102907952
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年10月25日Replica “Junkers F 13“ in the air25 October 2019, Bavaria, Oberschlei゚heim: Pilot Silvio Waldmeier is working on the replica of the first all-metal airliner, the “Junkers F 13“. The F 13 was the first real passenger aircraft and made its maiden flight 100 years ago. In the Flugwerft of the Deutsches Museum there is a special exhibition on “100 Years of Junkers F13“. Photo: Angelika Warmuth/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019103001645
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年10月25日Replica “Junkers F 13“ in the air25 October 2019, Bavaria, Oberschlei゚heim: The interior of the replica of the first all-metal airliner, the “Junkers F 13“. The F 13 was the first real passenger aircraft and made its maiden flight 100 years ago. In the Flugwerft of the Deutsches Museum there is a special exhibition on “100 Years of Junkers F13“. Photo: Angelika Warmuth/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019103001243
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年10月25日Replica “Junkers F 13“ in the air25 October 2019, Bavaria, Oberschlei゚heim: Pilot Silvio Waldmeier gets out of the replica of the first all-metal airliner, the “Junkers F 13“. The F 13 was the first real passenger aircraft and made its maiden flight 100 years ago. In the Flugwerft of the Deutsches Museum there is a special exhibition on “100 Years of Junkers F13“. Photo: Angelika Warmuth/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019103001281
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年10月25日Replica “Junkers F 13“ in the air25 October 2019, Bavaria, Oberschlei゚heim: The view from the passenger compartment to the pilots in the replica of the first all-metal airliner, the “Junkers F 13“. The F 13 was the first real passenger aircraft and made its maiden flight 100 years ago. In the Flugwerft of the Deutsches Museum there is a special exhibition on “100 Years of Junkers F13“. Photo: Angelika Warmuth/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019103001276
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年10月25日Replica “Junkers F 13“ in the air25 October 2019, Bavaria, Oberschlei゚heim: A replica of the first all-metal airliner, the “Junkers F 13“, lands. The F 13 was the first real passenger aircraft and made its maiden flight 100 years ago. In the Flugwerft of the Deutsches Museum there is a special exhibition on “100 Years of Junkers F13“. Photo: Angelika Warmuth/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019103001530
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年10月25日Replica “Junkers F 13“ in the air25 October 2019, Bavaria, Oberschlei゚heim: Owner Dieter Morszeck (l) and pilot Kurt Waldmeier enter the open cockpit of a replica of the first all-metal commercial aircraft, the “Junkers F 13“. The F 13 was the first real passenger aircraft and made its maiden flight 100 years ago. In the Flugwerft of the Deutsches Museum there is a special exhibition on “100 Years of Junkers F13“. Photo: Angelika Warmuth/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019103001527
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年10月25日Replica “Junkers F 13“ in the air25 October 2019, Bavaria, Oberschlei゚heim: The door lock in the replica of the first all-metal airliner, the “Junkers F 13“. The F 13 was the first real passenger aircraft and made its maiden flight 100 years ago. In the Flugwerft of the Deutsches Museum there is a special exhibition on “100 Years of Junkers F13“. Photo: Angelika Warmuth/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019102907768
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年10月25日Replica “Junkers F 13“ in the air25 October 2019, Bavaria, Oberschlei゚heim: Pilot Silvio Waldmeier is working on the replica of the first all-metal airliner, the “Junkers F 13“. The F 13 was the first real passenger aircraft and made its maiden flight 100 years ago. In the Flugwerft of the Deutsches Museum there is a special exhibition on “100 Years of Junkers F13“. Photo: Angelika Warmuth/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019103001387
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年10月25日Replica “Junkers F 13“25 October 2019, Bavaria, Oberschlei゚heim: Owner Dieter Morszeck (l) and pilot Kurt Waldmeier sit in the open cockpit of a replica of the first all-metal commercial aircraft, the “Junkers F 13“. The F 13 was the first real passenger aircraft and made its maiden flight 100 years ago. In the Flugwerft of the Deutsches Museum there is a special exhibition on “100 Years of Junkers F13“. Photo: Angelika Warmuth/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019103001525
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年10月25日Replica “Junkers F 13“ in the air25 October 2019, Bavaria, Oberschlei゚heim: A replica of the first all-metal airliner, the “Junkers F 13“, flies over Munich. The F 13 was the first real passenger aircraft and made its maiden flight 100 years ago. Photo: Angelika Warmuth/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019103001287
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年10月25日Replica “Junkers F 13“ in the air25 October 2019, Bavaria, Oberschlei゚heim: A replica of the first all-metal airliner, the “Junkers F 13“, flies over Munich. The F 13 was the first real passenger aircraft and made its maiden flight 100 years ago. Photo: Angelika Warmuth/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019103001312
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年10月25日Replica “Junkers F 13“ in the air25 October 2019, Bavaria, Oberschlei゚heim: Blumendeko is a replica of the first all-metal airliner, the “Junkers F 13“. The F 13 was the first real passenger aircraft and made its maiden flight 100 years ago. In the Flugwerft of the Deutsches Museum there is a special exhibition on “100 Years of Junkers F13“. Photo: Angelika Warmuth/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019103001521
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年10月25日Replica “Junkers F 13“ in the air25 October 2019, Bavaria, Oberschlei゚heim: A signboard hangs in the replica of the first all-metal airliner, the “Junkers F 13“. The F 13 was the first real passenger aircraft and made its maiden flight 100 years ago. In the Flugwerft of the Deutsches Museum there is a special exhibition on “100 Years of Junkers F13“. Photo: Angelika Warmuth/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019102907817
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年10月25日Replica “Junkers F 13“ in the air25 October 2019, Bavaria, Oberschlei゚heim: A replica of the first all-metal airliner, the “Junkers F 13“, flies over Nymphenburg Castle. The F 13 was the first real passenger aircraft and made its maiden flight 100 years ago. Photo: Angelika Warmuth/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019103001463
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年10月25日Replica “Junkers F 13“ in the air25 October 2019, Bavaria, Oberschlei゚heim: A replica of the first all-metal airliner, the “Junkers F 13“, flies over Nymphenburg Castle. The F 13 was the first real passenger aircraft and made its maiden flight 100 years ago. Photo: Angelika Warmuth/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019103001474
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年10月25日Replica “Junkers F 13“25 October 2019, Bavaria, Oberschlei゚heim: The grandson of the inventor, Bernd Junkers, stands next to a replica of the first all-metal airliner, the “Junkers F 13“. The F 13 was the first real passenger aircraft and made its maiden flight 100 years ago. In the Flugwerft of the Deutsches Museum there is a special exhibition on “100 Years of Junkers F13“. Photo: Angelika Warmuth/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019103001620
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2019年10月25日Replica “Junkers F 13“ in the air25 October 2019, Bavaria, Oberschlei゚heim: A replica of the first all-metal airliner, the “Junkers F 13“, flies over the German Museum. The F 13 was the first real passenger aircraft and made its maiden flight 100 years ago. In the Flugwerft of the Deutsches Museum there is a special exhibition on “100 Years of Junkers F13“. Photo: Angelika Warmuth/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019103001351
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2020年08月30日Film premiere of ‘The Tin Drum‘ in BerlinKatharina Thalbach, Eberhard Junkersdorf, David Bennent, Volker Schlondorff and Angela Winkler at the premiere of the 4K restored movie ‘Die Blechtrommel‘ at Kino International. Berlin, 08/30/2020 | usage worldwide、クレジット:Geisler-Fotopress/DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2020090201399
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2020年08月30日Film premiere of ‘The Tin Drum‘ in BerlinVolker Schlondorff and Eberhard Junkersdorf at the premiere of the 4K restored movie ‘Die Blechtrommel‘ at Kino International. Berlin, 08/30/2020 | usage worldwide、クレジット:Geisler-Fotopress/DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2020090201657
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2020年08月30日Film premiere of ‘The Tin Drum‘ in BerlinKatharina Thalbach, Eberhard Junkersdorf, David Bennent, Volker Schlondorff and Angela Winkler at the premiere of the 4K restored movie ‘Die Blechtrommel‘ at Kino International. Berlin, 08/30/2020 | usage worldwide、クレジット:Geisler-Fotopress/DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2020090201659
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2020年08月30日Film premiere of ‘The Tin Drum‘ in BerlinEberhard Junkersdorf at the premiere of the 4K restored movie ‘Die Blechtrommel‘ in Kino International. Berlin, 08/30/2020 | usage worldwide、クレジット:Geisler-Fotopress/DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2020090201725
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可2020年08月30日Film premiere of ‘The Tin Drum‘ in BerlinKatharina Thalbach, Eberhard Junkersdorf, David Bennent, Volker Schlondorff and Angela Winkler at the premiere of the 4K restored movie ‘Die Blechtrommel‘ at Kino International. Berlin, 08/30/2020 | usage worldwide、クレジット:Geisler-Fotopress/DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2020090201760
- 1
- 2
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |