KYODO NEWS IMAGELINK

報道写真の購入なら共同通信イメージズ

  • 令和
  • アリババグループ
  • 記者
  • がん
  • ねずみ
  • アート
  • テーマ
  • 中国大陸
  • 人々
  • 人気

「ライフスタイルブランド」の写真・映像

絞り込み
  • 提供元
  • 日付
  • 種類
  • 向き
  • カテゴリ
並び順
  • 古い順
52
( 1 52 件を表示)
  • 1
52
( 1 52 件を表示)
絞り込み
並び順
  • 古い順
  • 2000年12月31日
    La Chenille Bridal Bikini unveil first-ever collection

    December 31, 2000, New York, New York, United States: Model Lacrown Johnson attends La Chenille Bridal Bikini unveil first-ever collection by Demi Thomas and Nikan Mangani at 132 Perry Street. La Chenille Bridal Bikini is a luxury bridal swimwear lifestyle brand providing luxury products for brides on the beach. (Credit Image: © Lev Radin/Pacific Press via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Lev Radin/Pacific Press via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021112005221

  • 2000年12月31日
    La Chenille Bridal Bikini unveil first-ever collection

    December 31, 2000, New York, New York, United States: Models show off dress during La Chenille Bridal Bikini unveiling first-ever collection by Demi Thomas and Nikan Mangani at 132 Perry Street. La Chenille Bridal Bikini is a luxury bridal swimwear lifestyle brand providing luxury products for brides on the beach. (Credit Image: © Lev Radin/Pacific Press via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Lev Radin/Pacific Press via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021112005456

  • 2000年12月31日
    La Chenille Bridal Bikini unveil first-ever collection

    December 31, 2000, New York, New York, United States: A model shows off dress during La Chenille Bridal Bikini unveiling first-ever collection by Demi Thomas and Nikan Mangani at 132 Perry Street. La Chenille Bridal Bikini is a luxury bridal swimwear lifestyle brand providing luxury products for brides on the beach. (Credit Image: © Lev Radin/Pacific Press via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Lev Radin/Pacific Press via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021112005546

  • 2000年12月31日
    La Chenille Bridal Bikini unveil first-ever collection

    December 31, 2000, New York, New York, United States: A model shows off dress during La Chenille Bridal Bikini unveiling first-ever collection by Demi Thomas and Nikan Mangani at 132 Perry Street. La Chenille Bridal Bikini is a luxury bridal swimwear lifestyle brand providing luxury products for brides on the beach. (Credit Image: © Lev Radin/Pacific Press via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Lev Radin/Pacific Press via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021112005414

  • 2000年12月31日
    La Chenille Bridal Bikini unveil first-ever collection

    December 31, 2000, New York, New York, United States: A model shows off dress during La Chenille Bridal Bikini unveiling first-ever collection by Demi Thomas and Nikan Mangani at 132 Perry Street. La Chenille Bridal Bikini is a luxury bridal swimwear lifestyle brand providing luxury products for brides on the beach. (Credit Image: © Lev Radin/Pacific Press via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Lev Radin/Pacific Press via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021112005580

  • 2000年12月31日
    La Chenille Bridal Bikini unveil first-ever collection

    December 31, 2000, New York, New York, United States: Sample dresses seen during La Chenille Bridal Bikini unveiling first-ever collection by Demi Thomas and Nikan Mangani at 132 Perry Street. La Chenille Bridal Bikini is a luxury bridal swimwear lifestyle brand providing luxury products for brides on the beach. (Credit Image: © Lev Radin/Pacific Press via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Lev Radin/Pacific Press via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021112005551

  • 2000年12月31日
    La Chenille Bridal Bikini unveil first-ever collection

    December 31, 2000, New York, New York, United States: Co-founder and CEO Demi Thomas attends La Chenille Bridal Bikini unveil first-ever collection by Demi Thomas and Nikan Mangani at 132 Perry Street. La Chenille Bridal Bikini is a luxury bridal swimwear lifestyle brand providing luxury products for brides on the beach. (Credit Image: © Lev Radin/Pacific Press via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Lev Radin/Pacific Press via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021112005143

  • 2000年12月31日
    La Chenille Bridal Bikini unveil first-ever collection

    December 31, 2000, New York, New York, United States: Co-founder and CEO Demi Thomas attends La Chenille Bridal Bikini unveil first-ever collection by Demi Thomas and Nikan Mangani at 132 Perry Street. La Chenille Bridal Bikini is a luxury bridal swimwear lifestyle brand providing luxury products for brides on the beach. (Credit Image: © Lev Radin/Pacific Press via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Lev Radin/Pacific Press via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021112005398

  • 2000年12月31日
    La Chenille Bridal Bikini unveil first-ever collection

    December 31, 2000, New York, New York, United States: Co-Founder and Creative Director Nikan Mangani attends La Chenille Bridal Bikini unveil first-ever collection by Demi Thomas and Nikan Mangani at 132 Perry Street. La Chenille Bridal Bikini is a luxury bridal swimwear lifestyle brand providing luxury products for brides on the beach. (Credit Image: © Lev Radin/Pacific Press via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Lev Radin/Pacific Press via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021112005643

  • 2000年12月31日
    La Chenille Bridal Bikini unveil first-ever collection

    December 31, 2000, New York, New York, United States: Toby Teitel and Co- Founder and Creative Director Nikan Mangani attend La Chenille Bridal Bikini unveil first-ever collection by Demi Thomas and Nikan Mangani at 132 Perry Street. La Chenille Bridal Bikini is a luxury bridal swimwear lifestyle brand providing luxury products for brides on the beach. (Credit Image: © Lev Radin/Pacific Press via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Lev Radin/Pacific Press via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021112005145

  • 2011年03月02日
    adidas does not want to pay rents in the Corona crisis.

    adidas does not want to pay rents in the Corona crisis. Archive photo: Adidas sports shoes, sports shoe, lifestyle shoe in an original shop, decoration, display, shop, shop, decoration, Adidas balance sheet press conference on 02.03.2011.Sporting goods manufacturer, lifestyle brand, brand. Adidas balance press conference on 02.03.2011.Sport item manufacturer, lifestyle brand, brand. ? SVEN SIMON, Prinzess-Luise-Str. 41 # 45479 Muelheim / Ruhr # tel.0208 / 9413250 # fax 0208/9413260 # GLSB ank, account no .: 4030 025 100, BLZ 430 609 67 # www.SvenSimon.net # e-mail: SvenSimon@t-online.de. | usage worldwide、クレジット:SVEN SIMON/DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020040101038

  • 2011年03月02日
    adidas does not want to pay rents in the Corona crisis.

    adidas does not want to pay rents in the Corona crisis. Archive photo; Adidas LOGO in an original shop, Adidas balance sheet press conference on 02.03.2011.Sport item manufacturer, lifestyle brand, brand. ? SVEN SIMON, Prinzess-Luise-Str. 41 # 45479 Muelheim / Ruhr # tel.0208 / 9413250 # fax 0208/9413260 # GLSB ank, account no .: 4030 025 100, BLZ 430 609 67 # www.SvenSimon.net # e-mail: SvenSimon@t-online.de. | usage worldwide、クレジット:SVEN SIMON/DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020040101056

  • 2014年06月19日
    リゾート・ワールド・セントーサ

    The entrance of the casino at Resorts World Sentosa (RWS). The company says that the re-positioning of Resorts World Sentosa as a lifestyle brand is working out. (Newscom TagID: sphphotos002358.jpg) [Photo via Newscom]、クレジット:The Straits Times/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020022020944

  • 2014年12月31日
    Collection of Tommy Hilfiger watches.

    Collection of Tommy Hilfiger watches. Tommy Hilfiger Corporation is a lifestyle brand founded by American designer Thomas Jacob Hilfiger (1951-). Dated 2014、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020042202968

  • 2017年03月08日
    Massive drop in profits and sales at sporting goods manufacturer adidas.

    Massive drop in profits and sales at sporting goods manufacturer adidas. Archive photo; Feature, border motif shoes, sports shoes with the three stripes. Logo. Adidas balance press conference on 08.03.2017 in Herzogenaurach. Sporting goods manufacturer, lifestyle brand, brand. | usage worldwide、クレジット:SVEN SIMON/DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020042904386

  • 2017年03月08日
    Massive drop in profits and sales at sporting goods manufacturer adidas.

    Massive drop in profits and sales at sporting goods manufacturer adidas. Archive photo; Feature, border motif shoes, sports shoes with the three stripes. Adidas balance press conference on 08.03.2017 in Herzogenaurach. Sporting goods manufacturer, lifestyle brand, brand. | usage worldwide、クレジット:SVEN SIMON/DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020042904402

  • 2017年03月08日
    Massive drop in profits and sales at sporting goods manufacturer adidas.

    Massive drop in profits and sales at sporting goods manufacturer adidas. Archive photo; Feature, border motif, adidas logo on a piece of clothing of a mannequin, Adidas balance press conference on March 8, 2017 in Herzogenaurach. Sporting goods manufacturer, lifestyle brand, brand. | usage worldwide、クレジット:SVEN SIMON/DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020042904445

  • 2017年03月08日
    adidas does not want to pay rents in the Corona crisis.

    adidas does not want to pay rents in the Corona crisis. Archive photo: Kasper Rorsted, management chairman, CEO, single image, cut single motif, half figure, half figure in jeans and sweater. Adidas balance press conference on 08.03.2017 in Herzogenaurach. Sporting goods manufacturer, lifestyle brand, brand. ? Sven Simon Fotoagentur GmbH & Co. Press Photo KG # Prinzess-Luise-Str. 41 # 45479 M uelheim / R uhr # Tel. 0208/9413250 # Fax. 0208/9413260 # GLS Bank # BLZ 430 609 67 # Kto. 4030 025 100 # IBAN DE75 4306 0967 4030 0251 00 # BIC GENODEM1GLS # www.svensimon.net. | usage worldwide、クレジット:SVEN SIMON/DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020040103516

  • 2017年03月08日
    Massive drop in profits and sales at sporting goods manufacturer adidas.

    Massive drop in profits and sales at sporting goods manufacturer adidas. Archive photo; Feature, border motif, garment with the three stripes, the global brand with the three stripes, Adidas balance sheet press conference on March 8, 2017 in Herzogenaurach. Sporting goods manufacturer, lifestyle brand, brand. | usage worldwide、クレジット:SVEN SIMON/DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020042904481

  • 2019年02月14日
    The German sporting goods manufacturer Puma needs help from the state in the corona crisis.

    The German sporting goods manufacturer Puma needs help from the state in the corona crisis and secures a huge loan. The business has slumped. Archive photo: border motif, feature, Puma collection, sports shoes, sports shoe, h, Ball Puma brand emblem. PUMA balance press conference on 02/14/2019 in Herzogenaurach. Sporting goods manufacturer, lifestyle brand, brand. | usage worldwide、クレジット:SVEN SIMON/DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020050900079

  • 2019年02月14日
    The German sporting goods manufacturer Puma needs help from the state in the corona crisis.

    The German sporting goods manufacturer Puma needs help from the state in the corona crisis and secures a huge loan. The business has slumped. Archive photo: border motif, feature, Puma collection, soccer shoes, soccer shoe, Ball Puma brand emblem. PUMA balance press conference on 02/14/2019 in Herzogenaurach. Sporting goods manufacturer, lifestyle brand, brand. | usage worldwide、クレジット:SVEN SIMON/DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020050807093

  • 2019年02月14日
    The German sporting goods manufacturer Puma needs help from the state in the corona crisis.

    The German sporting goods manufacturer Puma needs help from the state in the corona crisis and secures a huge loan. The business has slumped. Archive photo: collection, soccer shoes, soccer shoe, Ball Puma brand emblem. PUMA balance press conference on 02/14/2019 in Herzogenaurach. Sporting goods manufacturer, lifestyle brand, brand. | usage worldwide、クレジット:SVEN SIMON/DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020050900048

  • 2019年02月14日
    The German sporting goods manufacturer Puma needs help from the state in the corona crisis.

    The German sporting goods manufacturer Puma needs help from the state in the corona crisis and secures a huge loan. The business has slumped. Archive photo: border motif, feature. Construction site, excavator at the PUMA Brand Center PUMA balance press conference on February 14, 2019 in Herzogenaurach. Sporting goods manufacturer, lifestyle brand, brand. | usage worldwide、クレジット:SVEN SIMON/DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020050807122

  • 2019年02月14日
    The German sporting goods manufacturer Puma needs help from the state in the corona crisis.

    The German sporting goods manufacturer Puma needs help from the state in the corona crisis and secures a huge loan. The business has slumped. Archive photo: border motif, feature, Puma collection, soccer shoes, soccer shoe, Ball Puma brand emblem. PUMA balance press conference on 02/14/2019 in Herzogenaurach. Sporting goods manufacturer, lifestyle brand, brand. | usage worldwide、クレジット:SVEN SIMON/DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020050900075

  • 2020年01月20日
    90年代生まれの切り絵作家、日本のブランド旗艦店で春を表現

    20日、インスタレーション作品を展示したアーティストの陳粉丸さん。カジュアル衣料や雑貨のブランドを展開する日本企業「アダストリア」傘下のライフスタイルブランド「ニコアンド(nikoand...)」が昨年末、上海で同ブランド世界最大の旗艦店となる中国大陸1号店をオープン、開店以来、変わらず高い人気を保っている。中国のねずみ年を祝うため、ニコアンドは1990年代生まれの切り絵アーティスト陳粉丸(ちん・ふんがん)さんに作品の制作を依頼、「春暖花開」をテーマとしたインスタレーションは人々に、花が咲き乱れたような美しい光景を届けた。(上海=新華社記者/有之炘)=2020(令和2)年1月20日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ ※ファイルサイズの小さい画像です。

    商品コード: 2020013100101

  • 2020年01月20日
    90年代生まれの切り絵作家、日本のブランド旗艦店で春を表現

    20日、店内に展示されたインスタレーション作品「花開」。カジュアル衣料や雑貨のブランドを展開する日本企業「アダストリア」傘下のライフスタイルブランド「ニコアンド(nikoand...)」が昨年末、上海で同ブランド世界最大の旗艦店となる中国大陸1号店をオープン、開店以来、変わらず高い人気を保っている。中国のねずみ年を祝うため、ニコアンドは1990年代生まれの切り絵アーティスト陳粉丸(ちん・ふんがん)さんに作品の制作を依頼、「春暖花開」をテーマとしたインスタレーションは人々に、花が咲き乱れたような美しい光景を届けた。(上海=新華社記者/孫青)=2020(令和2)年1月20日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020013100107

  • 2020年01月20日
    90年代生まれの切り絵作家、日本のブランド旗艦店で春を表現

    20日、店内に展示されたインスタレーション作品「花開」。カジュアル衣料や雑貨のブランドを展開する日本企業「アダストリア」傘下のライフスタイルブランド「ニコアンド(nikoand...)」が昨年末、上海で同ブランド世界最大の旗艦店となる中国大陸1号店をオープン、開店以来、変わらず高い人気を保っている。中国のねずみ年を祝うため、ニコアンドは1990年代生まれの切り絵アーティスト陳粉丸(ちん・ふんがん)さんに作品の制作を依頼、「春暖花開」をテーマとしたインスタレーションは人々に、花が咲き乱れたような美しい光景を届けた。(上海=新華社記者/孫青)=2020(令和2)年1月20日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020013100116

  • 2020年01月20日
    90年代生まれの切り絵作家、日本のブランド旗艦店で春を表現

    20日、店内に展示されたインスタレーション作品「花開」。カジュアル衣料や雑貨のブランドを展開する日本企業「アダストリア」傘下のライフスタイルブランド「ニコアンド(nikoand...)」が昨年末、上海で同ブランド世界最大の旗艦店となる中国大陸1号店をオープン、開店以来、変わらず高い人気を保っている。中国のねずみ年を祝うため、ニコアンドは1990年代生まれの切り絵アーティスト陳粉丸(ちん・ふんがん)さんに作品の制作を依頼、「春暖花開」をテーマとしたインスタレーションは人々に、花が咲き乱れたような美しい光景を届けた。(上海=新華社記者/有之炘)=2020(令和2)年1月20日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ ※ファイルサイズの小さい画像です。

    商品コード: 2020013100085

  • 2020年01月20日
    90年代生まれの切り絵作家、日本のブランド旗艦店で春を表現

    20日、店内に展示された陳粉丸さんの作品「小花生(ピーナッツくん)」。カジュアル衣料や雑貨のブランドを展開する日本企業「アダストリア」傘下のライフスタイルブランド「ニコアンド(nikoand...)」が昨年末、上海で同ブランド世界最大の旗艦店となる中国大陸1号店をオープン、開店以来、変わらず高い人気を保っている。中国のねずみ年を祝うため、ニコアンドは1990年代生まれの切り絵アーティスト陳粉丸(ちん・ふんがん)さんに作品の制作を依頼、「春暖花開」をテーマとしたインスタレーションは人々に、花が咲き乱れたような美しい光景を届けた。(上海=新華社記者/有之炘)=2020(令和2)年1月20日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ ※ファイルサイズの小さい画像です。

    商品コード: 2020013100128

  • 2020年11月12日
    PRINS CARL PHILIP

    Prince Carl Philip, singer Monica Mac and Oscar Kylberg of design duo Bernadotte & Kylberg and Nordic Nest present their new global design and lifestyle brand NJRD. The focus is on the Scandinavian design heritage of minimalism, functionality and graphic details. NJRD‘s first collection consists of tufted and woven rugs, a porcelain series in four colours and soft blankets made from recycled cotton.Photo: Henrik Montgomery / TT code 10060=2020(令和2)年11月12日、クレジット:TT News Agency/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020111703906

  • 2020年11月12日
    Sweden News - November 12, 2020

    November 12, 2020, Stockholm, Sweden: Prince Carl Philip, singer Monica Mac and Oscar Kylberg of design duo Bernadotte & Kylberg and Nordic Nest present their new global design and lifestyle brand NJRD. The focus is on the Scandinavian design heritage of minimalism, functionality and graphic details. NJRD‘s first collection consists of tufted and woven rugs, a porcelain series in four colours and soft blankets made from recycled cotton...Photo: Henrik Montgomery / TT code 10060 (Credit Image: © Henrik Montgomery)、クレジット:©Henrik Montgomery/共同通信イメージズ ※France, Germany, Scandinavia and UK Rights OUT

    商品コード: 2020111402249

  • 2020年11月12日
    PRINS CARL PHILIP

    Prince Carl Philip, singer Monica Mac and Oscar Kylberg of design duo Bernadotte & Kylberg and Nordic Nest present their new global design and lifestyle brand NJRD. The focus is on the Scandinavian design heritage of minimalism, functionality and graphic details. NJRD‘s first collection consists of tufted and woven rugs, a porcelain series in four colours and soft blankets made from recycled cotton.Photo: Henrik Montgomery / TT code 10060=2020(令和2)年11月12日、クレジット:TT News Agency/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020111703808

  • 2020年11月12日
    Sweden News - November 12, 2020

    November 12, 2020, Stockholm, Sweden: Prince Carl Philip, singer Monica Mac and Oscar Kylberg of design duo Bernadotte & Kylberg and Nordic Nest present their new global design and lifestyle brand NJRD. The focus is on the Scandinavian design heritage of minimalism, functionality and graphic details. NJRD‘s first collection consists of tufted and woven rugs, a porcelain series in four colours and soft blankets made from recycled cotton...Photo: Henrik Montgomery / TT code 10060 (Credit Image: © Henrik Montgomery)、クレジット:©Henrik Montgomery/共同通信イメージズ ※France, Germany, Scandinavia and UK Rights OUT

    商品コード: 2020111402448

  • 2020年11月12日
    PRINS CARL PHILIP

    Prince Carl Philip, blogger Andrea Brodin and Oscar Kylberg of design duo Bernadotte & Kylberg and Nordic Nest present their new global design and lifestyle brand NJRD. The focus is on the Scandinavian design heritage of minimalism, functionality and graphic details. NJRD‘s first collection consists of tufted and woven rugs, a porcelain series in four colours and soft blankets made from recycled cotton.Photo: Henrik Montgomery / TT code 10060=2020(令和2)年11月12日、クレジット:TT News Agency/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020111704070

  • 2020年11月12日
    Sweden News - November 12, 2020

    November 12, 2020, Stockholm, Sweden: Prince Carl Philip, blogger Andrea Brodin and Oscar Kylberg of design duo Bernadotte & Kylberg and Nordic Nest present their new global design and lifestyle brand NJRD. The focus is on the Scandinavian design heritage of minimalism, functionality and graphic details. NJRD‘s first collection consists of tufted and woven rugs, a porcelain series in four colours and soft blankets made from recycled cotton...Photo: Henrik Montgomery / TT code 10060 (Credit Image: © Henrik Montgomery)、クレジット:©Henrik Montgomery/共同通信イメージズ ※France, Germany, Scandinavia and UK Rights OUT

    商品コード: 2020111401911

  • 2021年10月19日
    Alibaba Lifestyle Brand KOILAND

    KOILAND, the country‘s first IP collection space for entertainment, shopping, water and other trendy lifestyles, opened in Shanghai Shimao Square on October 19, 2021, Shanghai, China. KOILAND is a new lifestyle brand under Alibaba Entertainment group. The store has more than 30 trendy IP and more than 1000 trendy items, and the joint artists regularly display limited products.=2021(令和3)年10月19日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021111110700

  • 2021年10月19日
    Alibaba Lifestyle Brand KOILAND

    KOILAND, the country‘s first IP collection space for entertainment, shopping, water and other trendy lifestyles, opened in Shanghai Shimao Square on October 19, 2021, Shanghai, China. KOILAND is a new lifestyle brand under Alibaba Entertainment group. The store has more than 30 trendy IP and more than 1000 trendy items, and the joint artists regularly display limited products.=2021(令和3)年10月19日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021111110805

  • 2021年10月19日
    Alibaba Lifestyle Brand KOILAND

    KOILAND, the country‘s first IP collection space for entertainment, shopping, water and other trendy lifestyles, opened in Shanghai Shimao Square on October 19, 2021, Shanghai, China. KOILAND is a new lifestyle brand under Alibaba Entertainment group. The store has more than 30 trendy IP and more than 1000 trendy items, and the joint artists regularly display limited products.=2021(令和3)年10月19日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021111110808

  • 2021年10月19日
    Alibaba Lifestyle Brand KOILAND

    KOILAND, the country‘s first IP collection space for entertainment, shopping, water and other trendy lifestyles, opened in Shanghai Shimao Square on October 19, 2021, Shanghai, China. KOILAND is a new lifestyle brand under Alibaba Entertainment group. The store has more than 30 trendy IP and more than 1000 trendy items, and the joint artists regularly display limited products.=2021(令和3)年10月19日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021111110849

  • 2021年10月19日
    Alibaba Lifestyle Brand KOILAND

    KOILAND, the country‘s first IP collection space for entertainment, shopping, water and other trendy lifestyles, opened in Shanghai Shimao Square on October 19, 2021, Shanghai, China. KOILAND is a new lifestyle brand under Alibaba Entertainment group. The store has more than 30 trendy IP and more than 1000 trendy items, and the joint artists regularly display limited products.=2021(令和3)年10月19日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021111110704

  • 2021年10月19日
    Alibaba Lifestyle Brand KOILAND

    KOILAND, the country‘s first IP collection space for entertainment, shopping, water and other trendy lifestyles, opened in Shanghai Shimao Square on October 19, 2021, Shanghai, China. KOILAND is a new lifestyle brand under Alibaba Entertainment group. The store has more than 30 trendy IP and more than 1000 trendy items, and the joint artists regularly display limited products.=2021(令和3)年10月19日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021111110764

  • 2021年10月19日
    Alibaba Lifestyle Brand KOILAND

    KOILAND, the country‘s first IP collection space for entertainment, shopping, water and other trendy lifestyles, opened in Shanghai Shimao Square on October 19, 2021, Shanghai, China. KOILAND is a new lifestyle brand under Alibaba Entertainment group. The store has more than 30 trendy IP and more than 1000 trendy items, and the joint artists regularly display limited products.=2021(令和3)年10月19日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021111110769

  • 2021年10月19日
    Alibaba Lifestyle Brand KOILAND

    KOILAND, the country‘s first IP collection space for entertainment, shopping, water and other trendy lifestyles, opened in Shanghai Shimao Square on October 19, 2021, Shanghai, China. KOILAND is a new lifestyle brand under Alibaba Entertainment group. The store has more than 30 trendy IP and more than 1000 trendy items, and the joint artists regularly display limited products.=2021(令和3)年10月19日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021111110694

  • 2021年10月19日
    Alibaba Lifestyle Brand KOILAND

    KOILAND, the country‘s first IP collection space for entertainment, shopping, water and other trendy lifestyles, opened in Shanghai Shimao Square on October 19, 2021, Shanghai, China. KOILAND is a new lifestyle brand under Alibaba Entertainment group. The store has more than 30 trendy IP and more than 1000 trendy items, and the joint artists regularly display limited products.=2021(令和3)年10月19日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021111110823

  • 2021年10月19日
    Alibaba Lifestyle Brand KOILAND

    KOILAND, the country‘s first IP collection space for entertainment, shopping, water and other trendy lifestyles, opened in Shanghai Shimao Square on October 19, 2021, Shanghai, China. KOILAND is a new lifestyle brand under Alibaba Entertainment group. The store has more than 30 trendy IP and more than 1000 trendy items, and the joint artists regularly display limited products.=2021(令和3)年10月19日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021111110830

  • 2021年10月19日
    Alibaba Lifestyle Brand KOILAND

    KOILAND, the country‘s first IP collection space for entertainment, shopping, water and other trendy lifestyles, opened in Shanghai Shimao Square on October 19, 2021, Shanghai, China. KOILAND is a new lifestyle brand under Alibaba Entertainment group. The store has more than 30 trendy IP and more than 1000 trendy items, and the joint artists regularly display limited products.=2021(令和3)年10月19日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021111110792

  • 2021年10月19日
    Alibaba Lifestyle Brand KOILAND

    KOILAND, the country‘s first IP collection space for entertainment, shopping, water and other trendy lifestyles, opened in Shanghai Shimao Square on October 19, 2021, Shanghai, China. KOILAND is a new lifestyle brand under Alibaba Entertainment group. The store has more than 30 trendy IP and more than 1000 trendy items, and the joint artists regularly display limited products.=2021(令和3)年10月19日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021111110826

  • 2021年10月19日
    Alibaba Lifestyle Brand KOILAND

    KOILAND, the country‘s first IP collection space for entertainment, shopping, water and other trendy lifestyles, opened in Shanghai Shimao Square on October 19, 2021, Shanghai, China. KOILAND is a new lifestyle brand under Alibaba Entertainment group. The store has more than 30 trendy IP and more than 1000 trendy items, and the joint artists regularly display limited products.=2021(令和3)年10月19日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021111110676

  • 2021年10月19日
    Alibaba Lifestyle Brand KOILAND

    KOILAND, the country‘s first IP collection space for entertainment, shopping, water and other trendy lifestyles, opened in Shanghai Shimao Square on October 19, 2021, Shanghai, China. KOILAND is a new lifestyle brand under Alibaba Entertainment group. The store has more than 30 trendy IP and more than 1000 trendy items, and the joint artists regularly display limited products.=2021(令和3)年10月19日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021111110838

  • 2021年12月12日
    Florida News - December 12, 2021

    December 12, 2021, TAMPA, Florida, USA: Tampa Bay Buccaneers quarterback Tom Brady (12) leaves the field while visiting with Alex Guerrero, Bradyââ¬â¢s trainer and co-architect in the TB12 lifestyle brand, left, moments after winning the game between the Tampa Bay Buccaneers and the Buffalo Bills on Sunday, Dec. 12, 2021, at Raymond James Stadium in Tampa. (Credit Image: © Douglas R. Clifford/Tampa Bay Times via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Douglas R. Clifford/Tampa Bay Times via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021121507484

  • 2022年01月13日
    Brands and logos in Hong Kong, China - 13 Jan 2022

    November 21, 2021, Hong Kong, China: Shoppers walk past the American lifestyle brand Hollister store in Hong Kong. (Credit Image: © Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Press Wire)、クレジット:©Budrul Chukrut/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2022011504086

  • 2022年03月21日
    (1)上海市在住の日本人、感染拡大でも「社区のおかげで安心」

    15日、上海市の南京西路で、営業を続ける日系ライフスタイルブランドの「ニコアンド」。中国上海市長寧区虹橋街道の栄華居民区に住む坂井さんはこのほど、上海で実施されている新型コロナウイルス感染症対策と全面的な核酸検査について「上海の新規コロナ感染者がこの春に増えたとはいえ、社区(コミュニティー)のおかげで安心できた」と語った。3月以来、中国各地での感染拡大を受け、上海は「海外輸入」と「市中感染」の二重の圧力に直面している。(上海=新華社記者/許暁青)= 配信日: 2022(令和4)年3月21日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2022032107371

  • 1