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  • 生ジョッキ缶人気、韓国・深山代表に聞く アサヒが商品力で苦境越え
    2023年04月25日
    生ジョッキ缶人気、韓国・深山代表に聞く アサヒが商品力で苦境越え

    2019年以降の日本ブランドに対する不買運動で最も影響を受けたとされるアサヒビール。現在はその販売も回復傾向にあり、現地合弁会社のロッテアサヒ酒類(アサヒグループホールディングスとロッテ七星飲料の合弁)は22年通期で黒字転換を果たした。5月に発売した「アサヒスーパードライ生ジョッキ缶」は、発売初日から完売する店が続出するなど人気ぶりを見せている。同社の深山清志代表理事に19年以降の経営状況や今後の戦略について聞いた=2023(令和5)年4月25日、韓国・ソウル市、クレジット:NNA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023051208757

  •  Lotte Chilsung Beverage cuts factory prices of soju
    2023年12月27日
    Lotte Chilsung Beverage cuts factory prices of soju

    Lotte Chilsung Beverage cuts factory prices of soju A customer browses products of soju, a distilled liquor made of ethyl alcohol and water, with the addition of sweeteners, at a supermarket in Seoul on Dec. 27, 2023. Lotte Chilsung Beverage Co., the country‘s second-biggest soju maker, implemented a price cut the same day, allowing Chum Churum and Saero soju products to be delivered to wholesale clients at prices 4.5 percent and 2.7 percent lower than current price tags, respectively, helped by the government‘s tax benefits. (Yonhap)/2023-12-27 15:50:43/<Copyright ⓒ 1980-2023 YONHAPNEWS AGENCY. All rights reserved.>、クレジット:Yonhap News Agency/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023122708809

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