KYODO NEWS IMAGELINK

報道写真の購入なら共同通信イメージズ

  • ドイツ
  • 記者
  • 令和
  • 交通
  • 全長
  • 斜張橋
  • スタート
  • 予定
  • 形式
  • 線路

「上部構造」の写真・映像

絞り込み
  • 提供元
  • 日付
  • 種類
  • 向き
  • カテゴリ
並び順
  • 古い順
179
( 1 100 件を表示)
  • 1
  • 2
179
( 1 100 件を表示)
絞り込み
並び順
  • 古い順
  • -
    HMS Colossus

    HMS Colossus, 1st class British battleship. Experimental design with main armament amidships, firing through the superstructure. Limited arc of fire. Illustration by William Frederick Mitchell. Lithograph. 1892.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019072502028

  • -
    Ludwig Franzius, in 1832-1903,

    Ludwig Franzius, in 1832-1903, was a German hydraulic engineer who has planned the so-called Weser correction as a Bremen superstructure manager and has led to the successful end. The removal of the harbours (Bremen) is to be owed to him to the world harbour, reproduction photo from the year 1895, digital improved.、クレジット:Bildagentur-online  /Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021041513652

  • -
    Indochina Train Ferry

    French Indochina: c. 1927 The ferry used to transport railroad cars across the Dong Nai River. The superstructure carrying the rails on the barge is necessary because the banks are so high.、クレジット:Underwood Archives/Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019111306713

  • -
    北海道アイヌの倉庫

    左下に英語で「Ainu-TEMPLE」の注記があるが、これは宗教的な施設ではなく食糧などを貯蔵する高床式倉庫(pu)である。写真中の2つの倉庫は上部構造が異なっており興味深い。目録番号4032「北海道アイヌの住宅」に隣接する倉庫だと推測できる。=撮影年月日不明、北海道、撮影者:不明、クレジット:長崎大学附属図書館所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。 [整理番号60‐4‐0]

    商品コード: 2017082800540

  • 1947年08月12日
    空母「天城」

    飛行甲板など上部構造を解体することにより、ようやく救難作業に成功し、呉港に曳航される空母「天城」=1947(昭和22)年8月12日、広島県(22年内地番号なし)

    商品コード: 2016021700380

  • 1975年01月24日
    足立の下水処理場で爆発

    汚泥撹拌(かくはん)装置の改良工事中に爆発した東京都下水道局小台下水処理場の7号消化槽。鉄筋コンクリートの上部構造が吹き飛び、中の汚泥が丸見えになった。作業員3人が爆風で飛ばされ死亡、2人が重軽傷を負った。同消化槽は直径24メートル、高さ13メートルの円筒形をしたコンクリート製。溶接作業中にタンク内に充満していたメタンガスに引火して爆発したものとみられる=1975(昭和50)年1月24日、東京都足立区宮城

    商品コード: 2012073100402

  • 2016年01月29日
    動乱の南北朝時代を直撃

    塔の上部構造

    商品コード: 2016012900472

  • 2016年01月29日
    動乱の南北朝時代を直撃

    塔の上部構造

    商品コード: 2016012900473

  • 2016年01月29日
    動乱の南北朝時代を直撃

    塔の上部構造

    商品コード: 2016012900474

  • 2016年01月29日
    動乱の南北朝時代を直撃

    塔の上部構造

    商品コード: 2016012900475

  • 2016年07月08日
    義満建立、幻の北山大塔

    塔の上部構造

    商品コード: 2016070800723

  • 2016年07月08日
    義満建立、幻の北山大塔

    塔の上部構造

    商品コード: 2016070800725

  • 2016年07月08日
    義満建立、幻の北山大塔

    塔の上部構造

    商品コード: 2016070800726

  • 2016年07月08日
    義満建立、幻の北山大塔

    塔の上部構造

    商品コード: 2016070800729

  • 2018年08月24日
    Hochmosel Bridge

    24 August 2018, Germany, Zeltingen-Rachtig: After about seven years of construction, the Hochmosel bridge connects Hunsrück and the Eifel. The complete crossing of the 1.7 kilometre long steel superstructure over the Moselle Valley will be celebrated on Friday (2.30 pm) at the construction site on the Eifel side. The structure is the largest bridge currently under construction in Europe. From 2019, the up to 160 meter high technical masterpiece is to create a direct road link between the Benelux countries and the Rhine-Main region with the new construction and expansion of the B50. Photo: Thomas Frey/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018082922620

  • 2018年08月24日
    Hochmosel Bridge

    24 August 2018, Germany, Zeltingen-Rachtig: After about seven years of construction, the Hochmosel bridge connects Hunsrück and the Eifel. The complete crossing of the 1.7 kilometre long steel superstructure over the Moselle Valley will be celebrated on Friday (2.30 pm) at the construction site on the Eifel side. The structure is the largest bridge currently under construction in Europe. From 2019, the up to 160 meter high technical masterpiece is to create a direct road link between the Benelux countries and the Rhine-Main region with the new construction and expansion of the B50. Photo: Thomas Frey/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018082922597

  • 2019年02月04日
    Berlin Gillette Plant

    04 February 2019, Berlin: Michael Müller (r, SPD), Governing Mayor of Berlin, together with Angelika Schöttler (SPD), District Mayor of Tempelhof-Schöneberg, is guided through the Berlin factory of shaver manufacturer Gillette and takes a look at the superstructures in the training workshop. The Gillette plant in Berlin-Tempelhof produces “premium razors“ for three continents, according to the manufacturer Gillette. Photo: Bernd von Jutrczenka/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019020523087

  • 00:31.01
    2019年07月17日
    「新華社」平潭海峡道路鉄道併用大橋、平潭区間が連結

    中国福建省の長楽市松下鎮と平潭島間で建設中の平潭海峡道路鉄道併用大橋で17日午前、平潭区間の道路・鉄道両部分の上部構造が連結した。同省省都の福州市と平潭島を結ぶ福平線のレール敷設に向け基礎を固めた。同橋の全長は16・34キロ。途中四つ島を経由する。道路鉄道併用の海峡大橋としては世界最長となる。中鉄大橋勘測設計院が設計し、中国鉄建大橋局集団が建設を請け負う。橋の下段は時速200キロで走行可能な1級複線規格で設計されており、上段は時速100キロで走れる片側3車線の高速道路となる。同集団福平鉄道プロジェクトの樊立竜(はん・りつりゅう)総括エンジニアは、同橋には橋梁建設における多くの新たな技術や構造、技法、設備が結集されていると説明。「埋植式RC構造海洋プラットフォーム」と「双孔連続セグメント組立架橋機(diploporeconnectingsectionalassemblybridgingmachine)」の二つの革新技術は世界初だという。同橋は合福鉄道(安徽省合肥-福建省福州)の延線区間であり、京台(北京-台北)高速道路の重要な構成部分とされる。全面開通は2019年10月を見込んでいる。(記者/邰暁安、林善伝)<映像内容>建設中の平潭海峡道路鉄道併用大橋の風景、撮影日:2019(令和元)年7月17日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019072408494

  • 2019年07月20日
    Railway overpass Lessingtunnel

    20 July 2019, Hamburg: Tools are located at a grouting joint of the superstructure elements on the construction site at the Lessingtunnel railway overpass. Photo: Georg Wendt/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019072405868

  • 2019年07月20日
    Railway overpass Lessingtunnel

    20 July 2019, Hamburg: Tools are located at a grouting joint of the superstructure elements on the construction site at the Lessingtunnel railway overpass. Photo: Georg Wendt/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019072406143

  • 2019年12月18日
    Alexanderplatz

    18 December 2019, Berlin: The subway station Alexanderplatz in the middle of the evening in the blue hour. In the background you can see stalls, superstructures, a carousel and a large pyramid from the Christmas market on Alexanderplatz. Photo: Jens Kalaene/dpa-Zentralbild/ZB、クレジット:ZB/DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019122101815

  • 01:10.87
    2020年01月06日
    「新華社」伍家崗長江大橋、パイロットロープの架設作業が完了湖北省宜昌市

    メインスパンが1160メートルに達する中国湖北省宜昌(ぎしょう)市の伍家崗(ごかこう)長江大橋でこのほど、パイロットロープを対岸まで架設する作業が無事完了した。中交第二航務工程局(中交二航局)の建設作業員たちの正確な作業により、重さ10トン余りのパイロットロープが長江の上に張られ、南北両方のメインタワーが初めて結ばれた。これにより同市で9本目となる長江をまたぐ大橋の上部構造の施工が始まった。伍家崗長江大橋は同市の市街地では初となるメインスパン千メートル級の橋で、2主塔の鋼鉄箱桁式のつり橋となる。全長2813メートル、メインスパン1160メートルで、「長江をひとまたぎ」している。この橋は2017年初めに着工し、今年9月に南北両岸の主塔が完成した。大橋の建設は中交二航局と中建三局集団が共同で担当している。(記者/李勁峰)<映像内容>伍家崗長江大橋のパイロットロープの架設作業が完了、撮影日:撮影日不明、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020011005907

  • 00:44.16
    2020年01月08日
    「新華社」赤壁長江公路大橋、最初の鋼梁架設に成功湖北省赤壁市

    中国湖北省咸寧(かんねい)市管轄下の赤壁市(県級市)に建設中の赤壁長江公路大橋で8日、主橋部最初の鋼梁の架設が成功した。この大橋は中鉄大橋局が建設中で、鋼梁架設の成功は上部構造の全面的な施工段階に入ったことを意味する。同大橋の主橋部は主塔2本、2面吊り方式を用いた合成斜張橋で、全長は1380メートル、メインスパンは720メートルとなっている。(記者/熊琦、李勁峰)<映像内容>建設中の赤壁長江公路大橋の様子、撮影日:2020(令和2)年1月8日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020011005901

  • 2020年01月24日
    Artist makes the pillars of the Hochmoselbrücke shine colourfully

    24 January 2020, Zeltingen-Rachtig: The artist R.O. Schabbach stands under the Hochmosel bridge. With a light installation over 250 metres wide, 160 metres high and 30 metres deep, he wants to project a three-dimensional light art sculpture onto two piers and the superstructure of the bridge. Photo: Thomas Frey/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020012722904

  • 2020年01月24日
    Artist makes the pillars of the Hochmoselbrücke shine colourfully

    24 January 2020, Zeltingen-Rachtig: The artist R.O. Schabbach stands under the Hochmosel bridge. With a light installation over 250 metres wide, 160 metres high and 30 metres deep, he wants to project a three-dimensional light art sculpture onto two piers and the superstructure of the bridge. Photo: Thomas Frey/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020012722573

  • 2020年01月24日
    Artist makes the pillars of the Hochmoselbrücke shine colourfully

    24 January 2020, Zeltingen-Rachtig: The Hochmosel Bridge shines in the light of a light installation by the artist R.O.Schabbach over 250 metres wide, 160 metres high and 30 metres deep in the form of a three-dimensional light art sculpture on two pillars and the superstructure of the bridge. Photo: Thomas Frey/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020012722523

  • 2020年01月24日
    Artist makes the pillars of the Hochmoselbrücke shine colourfully

    24 January 2020, Zeltingen-Rachtig: The artist R.O. Schabbach stands under the Hochmosel bridge. With a light installation over 250 metres wide, 160 metres high and 30 metres deep, he wants to project a three-dimensional light art sculpture onto two piers and the superstructure of the bridge. Photo: Thomas Frey/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020012722561

  • 2020年01月24日
    Artist makes the pillars of the Hochmoselbrücke shine colourfully

    24 January 2020, Zeltingen-Rachtig: The artist R.O. Schabbach stands under the Hochmosel bridge. With a light installation over 250 metres wide, 160 metres high and 30 metres deep, he wants to project a three-dimensional light art sculpture onto two piers and the superstructure of the bridge. Photo: Thomas Frey/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020012722957

  • 2020年01月24日
    Artist makes the pillars of the Hochmoselbrücke shine colourfully

    24 January 2020, Zeltingen-Rachtig: The artist R.O. Schabbach stands under the Hochmosel bridge. With a light installation over 250 metres wide, 160 metres high and 30 metres deep, he wants to project a three-dimensional light art sculpture onto two piers and the superstructure of the bridge. Photo: Thomas Frey/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020012722591

  • 2020年01月24日
    Artist makes the pillars of the Hochmoselbrücke shine colourfully

    24 January 2020, Zeltingen-Rachtig: The Hochmosel Bridge shines in the light of a light installation by the artist R.O.Schabbach over 250 metres wide, 160 metres high and 30 metres deep in the form of a three-dimensional light art sculpture on two pillars and the superstructure of the bridge. Photo: Thomas Frey/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020012722988

  • 2020年05月09日
    Deconstruction of the Cäcilienbrücke in Oldenburg

    09 May 2020, Lower Saxony, Oldenburg: A floating crane lifts the approximately 200-tonne superstructure of the historic Cäcilienbrücke bridge and then sets it down on a floating platform. Many onlookers followed the work on the banks, as the Cäcilienbrücke is one of the landmarks of the city of Oldenburg. Photo: Hauke-Christian Dittrich/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020070814682

  • 2020年05月09日
    Deconstruction of the Cäcilienbrücke in Oldenburg

    09 May 2020, Lower Saxony, Oldenburg: A floating crane lifts the approximately 200-tonne superstructure of the historic Cäcilienbrücke bridge and then sets it down on a floating platform. Many onlookers followed the work on the banks, as the Cäcilienbrücke is one of the landmarks of the city of Oldenburg. Photo: Hauke-Christian Dittrich/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020070814733

  • 2020年05月09日
    Deconstruction of the Cäcilienbrücke in Oldenburg

    09 May 2020, Lower Saxony, Oldenburg: Workers cut through the superstructure of the historic Cäcilienbrücke. A floating crane then lifted out the superstructure of the lifting bridge, which weighs around 200 tons. Many onlookers followed the work on the banks, because the Cäcilienbrücke is one of the landmarks of the city of Oldenburg. Photo: Hauke-Christian Dittrich/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020070814740

  • 2020年05月09日
    Deconstruction of the Cäcilienbrücke in Oldenburg

    09 May 2020, Lower Saxony, Oldenburg: A floating crane lifts the approximately 200-tonne superstructure of the historic Cäcilienbrücke bridge and then sets it down on a floating platform. Many onlookers followed the work on the banks, as the Cäcilienbrücke is one of the landmarks of the city of Oldenburg. Photo: Hauke-Christian Dittrich/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020070814699

  • 2020年05月09日
    Deconstruction of the Cäcilienbrücke in Oldenburg

    09 May 2020, Lower Saxony, Oldenburg: A floating crane lifts the 200-tonne superstructure of the historic Cäcilienbrücke bridge and then sets it down on a floating platform. Many onlookers followed the work on the banks, as the Cäcilienbrücke is one of the landmarks of the city of Oldenburg. Photo: Hauke-Christian Dittrich/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020051203266

  • 2020年05月09日
    Deconstruction of the Cäcilienbrücke in Oldenburg

    09 May 2020, Lower Saxony, Oldenburg: A floating crane lifts the 200-tonne superstructure of the historic Cäcilienbrücke bridge and then sets it down on a floating platform. Many onlookers followed the work on the banks, as the Cäcilienbrücke is one of the landmarks of the city of Oldenburg. Photo: Hauke-Christian Dittrich/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020051203321

  • 2020年05月09日
    Deconstruction of the Cäcilienbrücke in Oldenburg

    09 May 2020, Lower Saxony, Oldenburg: Workers cut through the superstructure of the historic Cäcilienbrücke. A floating crane then lifted the 200 tonne superstructure of the lifting bridge. Many onlookers followed the work on the banks, as the Cäcilienbrücke is one of the landmarks of the city of Oldenburg. Photo: Hauke-Christian Dittrich/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020051203332

  • 2020年05月09日
    Deconstruction of the Cäcilienbrücke in Oldenburg

    09 May 2020, Lower Saxony, Oldenburg: A floating crane lifts the 200-tonne superstructure of the historic Cäcilienbrücke bridge and then sets it down on a floating platform. Many onlookers followed the work on the banks, as the Cäcilienbrücke is one of the landmarks of the city of Oldenburg. Photo: Hauke-Christian Dittrich/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020051203608

  • 2020年05月09日
    Deconstruction of the Cäcilienbrücke in Oldenburg

    09 May 2020, Lower Saxony, Oldenburg: A floating crane lifts the 200-tonne superstructure of the historic Cäcilienbrücke bridge and then sets it down on a floating platform. Many onlookers followed the work on the banks, as the Cäcilienbrücke is one of the landmarks of the city of Oldenburg. Photo: Hauke-Christian Dittrich/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020051203282

  • 2020年05月09日
    Deconstruction of the Cäcilienbrücke in Oldenburg

    09 May 2020, Lower Saxony, Oldenburg: Workers cut through the superstructure of the historic Cäcilienbrücke. A floating crane then lifted out the superstructure of the lifting bridge, which weighs around 200 tons. Many onlookers followed the work on the banks, because the Cäcilienbrücke is one of the landmarks of the city of Oldenburg. Photo: Hauke-Christian Dittrich/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020051301391

  • 2020年05月09日
    Deconstruction of the Cäcilienbrücke in Oldenburg

    09 May 2020, Lower Saxony, Oldenburg: A floating crane lifts the 200-tonne superstructure of the historic Cäcilienbrücke bridge and then sets it down on a floating platform. Many onlookers followed the work on the banks, as the Cäcilienbrücke is one of the landmarks of the city of Oldenburg. Photo: Hauke-Christian Dittrich/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020051203347

  • 01:26.14
    2020年05月26日
    「新華社」設計時速350キロの鉄道橋、鯿魚洲長江大橋で桁の架設始まる

    中国で建設が進む安徽省安慶市と江西省九江市を結ぶ鉄道の鯿魚洲長江大橋(安九鉄路長江大橋)で26日午前10時ごろ、南岸側の主塔の桁の上に重さ592トンの鋼箱桁が慎重に設置された。全国初の長江に架かる設計時速350キロの鉄道橋として、最初の鋼箱桁の架設が完了し、今後は上部構造の施工段階に入る。同大橋は2本の主塔からのケーブルが交差する2面吊りの斜張橋で、主径間長は672メートル、4線の鉄道が走行できる設計。うち2線は時速350キロの高速鉄道、2線は時速200キロの貨客併用鉄道となる。施工を担当する中鉄大橋局の責任者によると、同大橋は中国初の設計時速350キロの長江をまたぐ鉄道橋で、高速鉄道列車が減速せずに通過することができるという。これまでの斜張橋では主塔を中心としてケーブルが左右対称に広がっており、ケーブル同士が重なり合うことはなかったが、同大橋では2本の主塔の間のケーブルを72メートルにわたって交差させることで、橋全体の安定性をより一層高めている。中国初の交差ケーブル方式の斜張橋ともなる。(記者/熊琦)<映像内容>鯿魚洲長江大橋の桁の架設の様子、撮影日:2020(令和2)年5月26日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020060209739

  • 2020年06月23日
    Hambach Forest

    23 June 2020, North Rhine-Westphalia, Kerpen: In Hambach Forest, policemen pass a new roadblock set up by demonstrators. During a major operation in Hambach Forest, the police had removed several superstructures on paths in the forest. In 2018, the forest had become a symbol of the fight between climate protectionists and the coal industry. Photo: David Young/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020062500090

  • 2020年06月23日
    Hambach Forest

    23 June 2020, North Rhine-Westphalia, Kerpen: In Hambach Forest a shopping trolley hangs over a forest path to block the way. During a major operation in Hambach Forest, the police had removed several superstructures on paths in the forest. In 2018, the forest had become a symbol of the fight between climate protectionists and the coal industry. Photo: David Young/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020062500306

  • 2020年06月23日
    Hambach Forest

    23 June 2020, North Rhine-Westphalia, Kerpen: Police officers inspect a trench freshly dug by activists. During a major operation in Hambach Forest, the police had removed several superstructures on paths in the forest. In 2018, the forest had become a symbol of the struggle between climate protectionists and the coal industry. Photo: David Young/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020062500088

  • 2020年06月23日
    Hambach Forest

    23 June 2020, North Rhine-Westphalia, Kerpen: In Hambach Forest, activists dig a ditch across the freshly cleared forest path. During a major operation in Hambach Forest, the police had removed several superstructures on paths in the forest. In 2018, the forest had become a symbol of the struggle between climate protectionists and the coal industry. Photo: David Young/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020062500109

  • 2020年07月26日
    Protest action of motorcyclists against driving bans

    26 July 2020, Saxony, Dresden: On a superstructure on a motorcycle is the inscription No driving bans on sun- and party-carriers for motorcycles ! In pouring rain about 1,000 bikers on their motorcycles want to protest against the driving bans on Sundays and holidays as well as the tightening of the operating and licensing regulations. Photo: Daniel Schäfer/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020073009779

  • 2020年08月28日
    White House Rose Garden

    August 28, 2020, Washington, District of Columbia, United States: The new White House Rose Garden, designed by First Lady Melania Trump. The previous Rose Garden had been designed 50 years ago by former First Lady Jackie Kennedy. The White Hosue says the cherry trees from the prior design have been planted elsewhere on the White House grounds. The superstructure on the right side of the photo is the remnants of President Donald Trump‘s nomination ceremony for a second term during the Republican National Convention, August 28, 2020 (Credit Image: © Douglas Christian/ZUMA Wire)、クレジット:©Douglas Christian/ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020090110205

  • 2020年08月28日
    White House Rose Garden

    August 28, 2020, Washington, District of Columbia, United States: The new White House Rose Garden, designed by First Lady Melania Trump. The previous Rose Garden had been designed 50 years ago by former First Lady Jackie Kennedy. The White Hosue says the cherry trees from the prior design have been planted elsewhere on the White House grounds. The superstructure on the right side of the photo is the remnants of President Donald Trump‘s nomination ceremony for a second term during the Republican National Convention, August 28, 2020 (Credit Image: © Douglas Christian/ZUMA Wire)、クレジット:©Douglas Christian/ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020090109894

  • 2020年08月28日
    White House Rose Garden

    August 28, 2020, Washington, District of Columbia, United States: The new White House Rose Garden, designed by First Lady Melania Trump. The previous Rose Garden had been designed 50 years ago by former First Lady Jackie Kennedy. The White Hosue says the cherry trees from the prior design have been planted elsewhere on the White House grounds. The superstructure in back is the remnants of President Donald Trump‘s nomination ceremony for a second term during the Republican National Convention, August 28, 2020 (Credit Image: © Douglas Christian/ZUMA Wire)、クレジット:©Douglas Christian/ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020090110135

  • 2020年09月02日
    BringAuto, vehicle

    The BringAuto company introduced its vehicle with the possibility of various superstructures and autonomous or remote control during the Urbis Smart City Fair in Brno, Czech Republic, on September 2, 2020. (CTK Photo/Monika Hlavacova)、クレジット:CTK/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020091104007

  • 2020年09月02日
    BringAuto, vehicle

    The BringAuto company introduced its vehicle with the possibility of various superstructures and autonomous or remote control during the Urbis Smart City Fair in Brno, Czech Republic, on September 2, 2020. (CTK Photo/Monika Hlavacova)、クレジット:CTK/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020091104255

  • 2020年09月02日
    BringAuto, vehicle

    The BringAuto company introduced its vehicle with the possibility of various superstructures and autonomous or remote control during the Urbis Smart City Fair in Brno, Czech Republic, on September 2, 2020. On the photo is seen designer Jan Zboril. (CTK Photo/Monika Hlavacova)、クレジット:CTK/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020091103949

  • 2020年09月02日
    BringAuto, vehicle

    The BringAuto company introduced its vehicle with the possibility of various superstructures and autonomous or remote control during the Urbis Smart City Fair in Brno, Czech Republic, on September 2, 2020. On the photo is seen designer Jan Zboril. (CTK Photo/Monika Hlavacova)、クレジット:CTK/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020091104278

  • 2020年09月02日
    BringAuto, vehicle

    The BringAuto company introduced its vehicle with the possibility of various superstructures and autonomous or remote control during the Urbis Smart City Fair in Brno, Czech Republic, on September 2, 2020. (CTK Photo/Monika Hlavacova)、クレジット:CTK/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020091104346

  • 2020年09月02日
    BringAuto, vehicle

    The BringAuto company introduced its vehicle with the possibility of various superstructures and autonomous or remote control during the Urbis Smart City Fair in Brno, Czech Republic, on September 2, 2020. (CTK Photo/Monika Hlavacova)、クレジット:CTK/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020091104373

  • 2020年09月02日
    BringAuto, vehicle

    The BringAuto company introduced its vehicle with the possibility of various superstructures and autonomous or remote control during the Urbis Smart City Fair in Brno, Czech Republic, on September 2, 2020. On the photo is seen designer Jan Zboril. (CTK Photo/Monika Hlavacova)、クレジット:CTK/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020091104230

  • 2020年09月02日
    BringAuto, vehicle

    The BringAuto company introduced its vehicle with the possibility of various superstructures and autonomous or remote control during the Urbis Smart City Fair in Brno, Czech Republic, on September 2, 2020. On the photo are seen L-R manager Matus Kasuba and designer Jan Zboril. (CTK Photo/Monika Hlavacova)、クレジット:CTK/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020091104204

  • 2020年09月12日
    “Red superstructure“ demonstrated

    12 September 2020, Hamburg: Participants of a demonstration of the left-wing extremist group “Roter Aufbau“ stand behind a banner with the inscription “Standhalten“. The demonstration is under the motto “Standing firm against repression and class justice“ and is directed against paragraph 129 of the penal code, which deals with the formation of criminal or terrorist groups. Photo: Markus Scholz/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020091503591

  • 2020年09月12日
    “Red superstructure“ demonstrated

    12 September 2020, Hamburg: Participants of a demonstration of the left-wing extremist grouping “Roter Aufbau“ walk under a banner with the inscription “ァ129 Abschaffen ! The demonstration is under the motto “Stand against repression and class justice“ and is directed against paragraph 129 of the penal code, which deals with the formation of criminal or terrorist groups. Photo: Markus Scholz/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020091504110

  • 2020年09月12日
    “Red superstructure“ demonstrated

    12 September 2020, Hamburg: Participants of a demonstration of the left-wing extremist grouping “Roter Aufbau“ walk behind a banner with the inscription “Standhalten“. The demonstration is under the motto “Standing firm against repression and class justice“ and is directed against paragraph 129 of the criminal code, which deals with the formation of criminal or terrorist groups. Photo: Markus Scholz/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020091503703

  • 2020年09月12日
    “Red superstructure“ demonstrated

    12 September 2020, Hamburg: Participants of a demonstration of the left-wing extremist group “Roter Aufbau“ stand behind a banner with the inscription “Standhalten“. The demonstration is under the motto “Standing firm against repression and class justice“ and is directed against paragraph 129 of the penal code, which deals with the formation of criminal or terrorist groups. Photo: Markus Scholz/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020091503624

  • 2020年09月20日
    Mehler Engineered Defence

    20 September 2020, Lower Saxony, Königslutter: The words “Mehler Engineered Defence“ are written on a sign in front of a fence. The company manufactures, for example, ballistic protection systems for military aircraft and armour-plating superstructures for vehicles that provide protection against mines and bullets. (to dpa “Federal Office checks installation of splinter protection walls at railway stations“) Photo: Stefan Jaitner/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020092409314

  • 2020年09月20日
    Mehler Engineered Defence

    20 September 2020, Lower Saxony, Königslutter: The words “Mehler Engineered Defence“ are written on a sign in front of a fence. The company manufactures, for example, ballistic protection systems for military aircraft and armour-plating superstructures for vehicles that provide protection against mines and bullets. (to dpa “Federal Office checks installation of splinter protection walls at railway stations“) Photo: Stefan Jaitner/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020092409211

  • 2020年09月20日
    Mehler Engineered Defence

    20 September 2020, Lower Saxony, Königslutter: The words “Mehler Engineered Defence“ are written on a sign in front of a fence. The company manufactures, for example, ballistic protection systems for military aircraft and armour-plating superstructures for vehicles that provide protection against mines and bullets. (to dpa “Federal Office checks installation of splinter protection walls at railway stations“) Photo: Stefan Jaitner/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020092409258

  • 2020年09月20日
    Mehler Engineered Defence

    20 September 2020, Lower Saxony, Königslutter: The words “Mehler Engineered Defence“ are written on a sign in front of a fence. The company manufactures, for example, ballistic protection systems for military aircraft and armour-plating superstructures for vehicles that provide protection against mines and bullets. (to dpa “Federal Office tests installation of splinter protection walls at railway stations“) Photo: Stefan Jaitner/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020092409303

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205734

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205876

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Workers are seen on the construction site of the superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205354

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Workers are seen on the construction site of the superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205343

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Workers are seen on the construction site of the superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205673

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Workers are seen on the construction site of the superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205418

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Workers are seen on the construction site of the superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205434

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Worker is seen on the construction site of the superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205321

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Workers are seen on the construction site of the superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205836

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205427

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Workers are seen on the construction site of the superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205898

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Worker is seen on the construction site of the superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205871

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Workers are seen on the construction site of the superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205450

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Workers are seen on the construction site of the superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205754

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Workers are seen on the construction site of the superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205380

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Workers are seen on the construction site of the superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205891

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Workers are seen on the construction site of the superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205421

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Workers are seen on the construction site of the superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205666

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Workers are seen on the construction site of the superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205478

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Workers are seen on the construction site of the superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102206005

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Workers are seen on the construction site of the superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205657

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Head of the Construction, Repair and Reconstruction Department of the State Road Agency of Ukraine in Zaporizhzhia Region Ivan Savchenko speaks with the journalists on the construction site of the superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205342

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102206017

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205853

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102206021

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205468

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205685

  • 2020年10月19日
    Construction works of superstructure of bridge crossing over Dnipro river in Zaporizhzhia

    October 19, 2020, Zaporizhzhia, Ukraine: ZAPORIZHZHIA, UKRAINE - OCTOBER 19, 2020 - Superstructure of the bridge crossing over the Dnipro river, Zaporizhzhia, southeastern Ukraine. (Credit Image: © Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire)、クレジット:©Dmytro Smoliyenko/Ukrinform via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102205802

  • 2020年11月07日
    the construction of the ephemeral Grand Palais called the Arena Champs de Mars

    November 7, 2020, Paris, Ile-de-France (region, France: On the Place Joffre near the Champs de Mars, the construction of the ephemeral Grand Palais called the Arena Champs de Mars has started, it will eventually host the 2024 Olympic Games in Paris. (Credit Image: © Julien Mattia/Le Pictorium Agency via ZUMA Press)、クレジット:©Julien Mattia/Le Pictorium Agency via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※Belgium and France Rights OUT

    商品コード: 2020111100788

  • 2020年11月14日
    福廈鉄道の烏竜江大橋、箱桁設置に成功福建省

    14日、箱桁設置に成功した福廈鉄道の烏竜江大橋。(小型無人機から)中国中鉄大橋局が建設を請け負う福廈(福建省福州市‐アモイ市)高速鉄道の烏竜江(うりゅうこう)大橋で14日、箱桁の設置に成功した。同橋は大スパンを持つ複々線(線路4本)形式、高低差のある主塔から二重ケーブルで支える斜張橋で、全長は約740メートル。今後、同大橋の上部構造の工事が全面的にスタートする。福廈高速鉄道は設計時速350キロ、開通は2022年を予定している。(福州=新華社記者/林善伝)=2020(令和2)年11月14日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020111704890

  • 2020年11月14日
    福廈鉄道の烏竜江大橋、箱桁設置に成功福建省

    14日、福廈鉄道の烏竜江大橋で進む箱桁設置作業。中国中鉄大橋局が建設を請け負う福廈(福建省福州市‐アモイ市)高速鉄道の烏竜江(うりゅうこう)大橋で14日、箱桁の設置に成功した。同橋は大スパンを持つ複々線(線路4本)形式、高低差のある主塔から二重ケーブルで支える斜張橋で、全長は約740メートル。今後、同大橋の上部構造の工事が全面的にスタートする。福廈高速鉄道は設計時速350キロ、開通は2022年を予定している。(福州=新華社記者/林善伝)=2020(令和2)年11月14日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020111704946

  • 2020年11月14日
    福廈鉄道の烏竜江大橋、箱桁設置に成功福建省

    14日、福廈鉄道の烏竜江大橋で箱桁を吊り上げる作業員。中国中鉄大橋局が建設を請け負う福廈(福建省福州市‐アモイ市)高速鉄道の烏竜江(うりゅうこう)大橋で14日、箱桁の設置に成功した。同橋は大スパンを持つ複々線(線路4本)形式、高低差のある主塔から二重ケーブルで支える斜張橋で、全長は約740メートル。今後、同大橋の上部構造の工事が全面的にスタートする。福廈高速鉄道は設計時速350キロ、開通は2022年を予定している。(福州=新華社記者/林善伝)=2020(令和2)年11月14日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020111704941

  • 00:49.28
    2020年11月14日
    「新華社」福廈鉄道の烏竜江大橋、箱桁設置に成功福建省

    中国中鉄大橋局が建設を請け負う福廈(福建省福州市‐アモイ市)高速鉄道の烏竜江(うりゅうこう)大橋で14日、箱桁の設置に成功した。同橋は大スパンを持つ複々線(線路4本)形式、高低差のある主塔から二重ケーブルで支える斜張橋で、全長は約740メートル。今後、同大橋の上部構造の工事が全面的にスタートする。福廈高速鉄道は設計時速350キロ、開通は2022年を予定している。(記者/林善伝)<映像内容>烏竜江大橋で箱桁の設置に成功、撮影日:2020(令和2)年11月14日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020111708588

  • 2020年11月14日
    福廈鉄道の烏竜江大橋、箱桁設置に成功福建省

    14日、福廈鉄道の烏竜江大橋で進む箱桁設置作業。(小型無人機から)中国中鉄大橋局が建設を請け負う福廈(福建省福州市‐アモイ市)高速鉄道の烏竜江(うりゅうこう)大橋で14日、箱桁の設置に成功した。同橋は大スパンを持つ複々線(線路4本)形式、高低差のある主塔から二重ケーブルで支える斜張橋で、全長は約740メートル。今後、同大橋の上部構造の工事が全面的にスタートする。福廈高速鉄道は設計時速350キロ、開通は2022年を予定している。(福州=新華社記者/林善伝)=2020(令和2)年11月14日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020111704909

  • 1
  • 2