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本画像はログイン後にご覧いただけます -神奈中バスキーワード:バス、屋外、交通、乗り物、人物、通学、通勤、日本、路線バス、神奈川中央交通、モノメイン写真、車椅子マーク、三ツ境駅ゆき=撮影日不明、神奈川県横浜市、クレジット:Keiji_Kaneda/アマナイメージズ/共同通信イメージズ
商品コード: 2021021504315
本画像はログイン後にご覧いただけます -神奈中バスキーワード:アスファルト、バス、みなとみらい、横断歩道、屋外、交通、親切、通学、通勤、登校、道路、日本、無人、路線バス、楽、ノンステップバス、乗降、神奈川中央交通、モノメイン写真=撮影日不明、神奈川県横浜市、クレジット:Keiji_Kaneda/アマナイメージズ/共同通信イメージズ
商品コード: 2021021504221
本画像はログイン後にご覧いただけます 1953年08月06日Central Trasport Theater06.08.1953 The Central Transport Theater (since 1959 - Gogol Moscow Drama; since 2012 - Gogol-Center). The theater‘s lobby prior to the show. Mikhail Ozerskiy、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2018081500935
本画像はログイン後にご覧いただけます 1971年08月07日中央交通安全対策会議首相官邸で開かれた中央交通安全対策会議=1971(昭和46)年8月7日
商品コード: 2024051506286
本画像はログイン後にご覧いただけます 1973年03月19日State Road Transport Inspectorate of Ministry of Internal Affairs of USSR19.03.1973 The central transport city map at the department for traffic control in a Moscow region of State Road Transport Inspectorate of Ministry of Internal Affairs of the USSR. B. Korzin、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022092408862
本画像はログイン後にご覧いただけます 1973年05月06日Staff member of State Road Transport Inspectorate in Moscow06.05.1973 A staff member of the central transport city map at the traffic control department of State Road Transport Inspectorate of Ministry of Internal Affairs of the USSR. B. Korzin、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022092408952
本画像はログイン後にご覧いただけます 1999年09月19日相模中央交通の特別仕様車 広がる介護タクシー介護ヘルパー資格を持つ乗務員と後部ドアが90度まで開き、座席も90度回転する相模中央交通の介護用特別仕様車=東京都町田市大蔵町の相模中央交通町田営業所
商品コード: 1999091900026
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2001年02月18日追突した大型バス バスがバスに追突70人軽傷
追突し正面が大破した中央交通の大型バス=18日未明、富山市石屋の北陸自動車道(富山県警高速隊提供)
商品コード: 2001021800023
本画像はログイン後にご覧いただけます 2005年03月03日導入されるバス 全長18メートル連節バスを公開神奈川中央交通が新たに導入する全長18メートルの連節バス=3日午後、神奈川県藤沢市
商品コード: 2005030300202
本画像はログイン後にご覧いただけます 2006年03月14日会議に臨む首相ら 年間死者5500人以下に中央交通安全対策会議に臨む小泉首相。右は安倍官房長官=14日夕、首相官邸
商品コード: 2006031400201
本画像はログイン後にご覧いただけます 2006年03月14日中央交通安全対策会議 年間死者5500人以下に「第八次交通安全基本計画」を決定した中央交通安全対策会議=14日夕、首相官邸
商品コード: 2006031400209
本画像はログイン後にご覧いただけます 2015年05月22日小田急線町田駅の神奈中バスキーワード:3台、バス、ロータリー、駅、駅前、屋外、建物、午後、乗り物、車、春、初夏、神、素朴な、通学、通勤、鉄道、日本、風景、無人、路線バス、小田急線、町田駅、神奈川中央交通、風景メイン写真=2015(平成27)年5月22日、東京都町田市、クレジット:Keiji Kaneda/a.collectionRF/アマナイメージズ/共同通信イメージズ
商品コード: 2020082200388
本画像はログイン後にご覧いただけます 2016年03月11日中央交通安全対策会議 20年までに「世界最少」首相官邸で開かれた中央交通安全対策会議=11日午前
商品コード: 2016031100090
本画像はログイン後にご覧いただけます 2016年03月11日あいさつする安倍首相 20年までに「世界最少」中央交通安全対策会議であいさつする安倍首相=11日午前、首相官邸
商品コード: 2016031100123
- 本画像はログイン後にご覧いただけます2017年01月11日「中央交通バス」の車両 バス整備責任者ら書類送検
整備不良による故障で停車中に、大型トラックが追突した「中央交通バス」の車両=11日午前、愛知県豊田市
商品コード: 2017011100418
本画像はログイン後にご覧いただけます 2018年12月21日モニターを見るスタッフら 日本支援の信号整備が佳境日本が支援して進めているプノンペンでの信号システム整備が佳境を迎え、一括運用が始まった中央交通管制センターで、液晶モニターに映し出された各交差点の状況を確認するスタッフら=2018(平成30)年12月21日、カンボジア・プノンペン、クレジット:NNA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019012403254
本画像はログイン後にご覧いただけます 2019年11月29日Global Climate Action Day in Hanover29 November 2019, Lower Saxony, Hanover: Demonstrators block the Aegidientorplatz, a central traffic junction in the city centre, at a rally of Fridays For Future for a global day of action for more climate protection. Photo: Julian Stratenschulte/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019120205483
本画像はログイン後にご覧いただけます 2019年11月29日Global Climate Action Day in Hanover29 November 2019, Lower Saxony, Hanover: Demonstrators block the Aegidientorplatz, a central traffic junction in the city centre, at a rally of Fridays For Future for a global day of action for more climate protection. Photo: Julian Stratenschulte/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019120205437
本画像はログイン後にご覧いただけます 2019年11月29日Global Climate Action Day in Hanover29 November 2019, Lower Saxony, Hanover: Demonstrators block the Aegidientorplatz, a central traffic junction in the city centre, at a rally of Fridays For Future for a global day of action for more climate protection. Photo: Julian Stratenschulte/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2019120205636
本画像はログイン後にご覧いただけます 2020年02月22日coronavirus 2020coronavirus emergency, travelers with protective mask, milan central station, february 2020.、クレジット:ALBERTO RAMELLA/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2020100102311
本画像はログイン後にご覧いただけます 2020年03月10日High road south10 March 2020, Rhineland-Palatinate, Ludwigshafen: Tree trunks intended for a supporting structure stand in front of the closed-off part of the elevated highway south during a tour of the construction site. The partial demolition of the south elevated highway had become necessary because a section was threatening to collapse. The southern route, together with the equally dilapidated northern elevated highway, is considered the central traffic axis of the region. Photo: Uwe Anspach/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2020031200080
本画像はログイン後にご覧いただけます 2020年03月10日High road south10 March 2020, Rhineland-Palatinate, Ludwigshafen: Tree trunks intended for a supporting structure stand in front of the closed-off part of the elevated highway south during a tour of the construction site. The partial demolition of the south elevated highway had become necessary because a section was threatening to collapse. The southern route, together with the equally dilapidated northern elevated highway, is considered the central traffic axis of the region. Photo: Uwe Anspach/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2020031200189
本画像はログイン後にご覧いただけます 2020年03月10日High road south10 March 2020, Rhineland-Palatinate, Ludwigshafen: Tree trunks intended for a supporting structure lie under the closed-off part of the elevated highway south during a site visit. The partial demolition of the south elevated highway had become necessary because a section was threatening to collapse. The southern route, together with the equally dilapidated northern elevated highway, is considered the central traffic axis of the region. Photo: Uwe Anspach/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2020031200020
本画像はログイン後にご覧いただけます 2020年03月10日High road south10 March 2020, Rhineland-Palatinate, Ludwigshafen: Tree trunks intended for a supporting structure lie under the closed-off part of the elevated highway south during a site visit. The partial demolition of the south elevated highway had become necessary because a section was threatening to collapse. The southern route, together with the equally dilapidated northern elevated highway, is considered the central traffic axis of the region. Photo: Uwe Anspach/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2020031200051
本画像はログイン後にご覧いただけます 2020年03月10日High road south10 March 2020, Rhineland-Palatinate, Ludwigshafen: Tree trunks intended for a supporting structure stand in front of the closed-off part of the elevated highway south during a tour of the construction site. The partial demolition of the south elevated highway had become necessary because a section was threatening to collapse. The southern route, together with the equally dilapidated northern elevated highway, is considered the central traffic axis of the region. Photo: Uwe Anspach/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2020031200109
本画像はログイン後にご覧いただけます 2020年03月25日Coronavirus - Augsburg city centre25 March 2020, Bavaria, Augsburg: The central traffic junction Königsplatz in the city centre is completely deserted. The exit restrictions are largely observed. Photo: Stefan Puchner/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2020032610419
本画像はログイン後にご覧いただけます 2020年06月11日Ludwigshafen - Demolition of elevated highway south11 June 2020, Rhineland-Palatinate, Ludwigshafen: An excavator demolishes the first section of the dilapidated elevated road south, while a construction worker directs a jet of water at the site. The demolition of the roadway, which rests on mushroom-shaped pillars, is necessary because it is in danger of collapsing, according to structural engineers. The southern route, together with the equally dilapidated northern elevated highway, is the region‘s central traffic axis. Photo: Uwe Anspach/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2020061300721
本画像はログイン後にご覧いただけます 2020年06月11日Ludwigshafen - Demolition of elevated highway south11 June 2020, Rhineland-Palatinate, Ludwigshafen: Jutta Steinruck (SPD), Lord Mayor of Ludwigshafen, is standing in front of the first section of the dilapidated elevated highway south that is affected by demolition. The demolition of the route, which rests on mushroom-shaped pillars, is necessary because it is threatening to collapse, according to structural engineers. The southern route, together with the equally dilapidated northern elevated highway, is considered the region‘s central traffic axis. Photo: Uwe Anspach/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2020061300638
本画像はログイン後にご覧いただけます 2020年06月11日Ludwigshafen - Demolition of elevated highway south11 June 2020, Rhineland-Palatinate, Ludwigshafen: An excavator demolishes the first section of the ailing Hochstraße Süd. The demolition of the roadway, which rests on mushroom-shaped pillars, is necessary because it is in danger of collapsing, according to structural engineers. The southern route, together with the equally dilapidated northern elevated highway, is the region‘s central traffic axis. Photo: Uwe Anspach/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2020061300661
本画像はログイン後にご覧いただけます 2020年06月11日Ludwigshafen - Demolition of elevated highway south11 June 2020, Rhineland-Palatinate, Ludwigshafen: An excavator demolishes the first section of the ailing Hochstraße Süd. The demolition of the roadway, which rests on mushroom-shaped pillars, is necessary because it is in danger of collapsing, according to structural engineers. The southern route, together with the equally dilapidated northern elevated highway, is the region‘s central traffic axis. Photo: Uwe Anspach/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2020061300708
本画像はログイン後にご覧いただけます 2020年06月11日Ludwigshafen - Demolition of elevated highway south11 June 2020, Rhineland-Palatinate, Ludwigshafen: An excavator demolishes the first section of the ailing Hochstraße Süd. The demolition of the roadway, which rests on mushroom-shaped pillars, is necessary because it is in danger of collapsing, according to structural engineers. The southern route, together with the equally dilapidated northern elevated highway, is the region‘s central traffic axis. Photo: Uwe Anspach/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2020061300685
本画像はログイン後にご覧いただけます 2020年06月11日Ludwigshafen - Demolition of elevated highway south11 June 2020, Rhineland-Palatinate, Ludwigshafen: An excavator demolishes the first section of the dilapidated elevated road south, while a construction worker directs a jet of water at the site. The demolition of the roadway, which rests on mushroom-shaped pillars, is necessary because it is in danger of collapsing, according to structural engineers. The southern route, together with the equally dilapidated northern elevated highway, is the region‘s central traffic axis. Photo: Uwe Anspach/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2020061300885
本画像はログイン後にご覧いただけます 2020年06月11日Ludwigshafen - Demolition of elevated highway south11 June 2020, Rhineland-Palatinate, Ludwigshafen: Jutta Steinruck (SPD), Lord Mayor of Ludwigshafen, is standing in front of the first section of the dilapidated elevated highway south that is affected by demolition. The demolition of the route, which rests on mushroom-shaped pillars, is necessary because it is threatening to collapse, according to structural engineers. The southern route, together with the equally dilapidated northern elevated highway, is considered the region‘s central traffic axis. Photo: Uwe Anspach/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2020061300895
本画像はログイン後にご覧いただけます 2020年06月11日Ludwigshafen - Demolition of elevated highway south11 June 2020, Rhineland-Palatinate, Ludwigshafen: An excavator demolishes the first section of the ailing Hochstraße Süd. The demolition of the roadway, which rests on mushroom-shaped pillars, is necessary because it is in danger of collapsing, according to structural engineers. The southern route, together with the equally dilapidated northern elevated highway, is the region‘s central traffic axis. Photo: Uwe Anspach/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2020061300892
本画像はログイン後にご覧いただけます 2020年06月11日Ludwigshafen - Demolition of elevated highway south11 June 2020, Rhineland-Palatinate, Ludwigshafen: Debris from the road surface of the dilapidated southern elevated road stands on a supporting structure made of trees. The demolition of the roadway, which rests on mushroom-shaped pillars, is necessary because it is in danger of collapsing, according to structural engineers. The southern route, together with the equally dilapidated northern elevated highway, is considered the central traffic axis of the region. Photo: Uwe Anspach/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2020061300645
本画像はログイン後にご覧いただけます 2020年06月11日Ludwigshafen - Demolition of elevated highway south11 June 2020, Rhineland-Palatinate, Ludwigshafen: An excavator demolishes the first section of the dilapidated elevated road south, while a construction worker directs a jet of water at the site. The demolition of the roadway, which rests on mushroom-shaped pillars, is necessary because it is in danger of collapsing, according to structural engineers. The southern route, together with the equally dilapidated northern elevated highway, is the region‘s central traffic axis. Photo: Uwe Anspach/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2020061300655
本画像はログイン後にご覧いただけます 2020年06月11日Ludwigshafen - Demolition of elevated highway south11 June 2020, Rhineland-Palatinate, Ludwigshafen: An excavator demolishes the first section of the ailing Hochstraße Süd. The demolition of the roadway, which rests on mushroom-shaped pillars, is necessary because it is in danger of collapsing, according to structural engineers. The southern route, together with the equally dilapidated northern elevated highway, is the region‘s central traffic axis. Photo: Uwe Anspach/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ
商品コード: 2020061300747
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