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-Construction of the Eiffel TowerConstruction of the Eiffel Tower, Paris, France. General view of one of the cranes used for lifting components to the working level. From ‘La Nature‘ (Paris, 1887).、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019052402487
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-Folio f 11r.Folio f 11r. Codex Madrid II (Ms. 8936) “Treaty of fortification, statics and geometry“. 158 folios with 316 pages. Internal format: 210 x 145 mm. CIVIL ENGINEERING, CONSTRUCTION. MILITARY ENGINEERING, FORTIFICATIONS. MATH OPERATIONS, ACCOUNTING NOTES. UNITS OF WEIGHT AND MEASURES. PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604037
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-Folio f 155r.Folio f 155r. Codex Madrid I (Ms. 8937) “Treaty of statics and mechanics“, 192 folios with 384 pages. Internal format: 215 x 145 mm. CIVIL ENGINEERING, CONSTRUCTION. APPLIED MECHANICS (COMPONENTS). PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604055
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-Folio f 44r.Folio f 44r. Codex Madrid I (Ms. 8937) “Treaty of statics and mechanics“, 192 folios with 384 pages. Internal format: 215 x 145 mm. CIVIL ENGINEERING, CONSTRUCTION. APPLIED MECHANICS (COMPONENTS). APPLIED MECHANICS (MACHINES AND WITS). Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604143
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-Folio f 109v.Folio f 109v. Codex Madrid I (Ms. 8937) “Treaty of statics and mechanics“, 192 folios with 384 pages. Internal format: 215 x 145 mm. APPLIED MECHANICS (COMPONENTS). PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604279
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-Folio f 42v.Folio f 42v. Codex Madrid II (Ms. 8936) “Treaty of fortification, statics and geometry“. 158 folios with 316 pages. Internal format: 210 x 145 mm. APPLIED MECHANICS (MACHINES AND WITS). OBSERVATION OF NATURE. PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604370
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-Folio f 116v.Folio f 116v. Codex Madrid I (Ms. 8937) “Treaty of statics and mechanics“, 192 folios with 384 pages. Internal format: 215 x 145 mm. APPLIED MECHANICS (COMPONENTS). MENTION OF MATERIALS. PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604408
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-Folio f 138v.Folio f 138v. Codex Madrid I (Ms. 8937) “Treaty of statics and mechanics“, 192 folios with 384 pages. Internal format: 215 x 145 mm. APPLIED MECHANICS (MACHINES AND WITS). PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604502
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-Folio f 125v.Folio f 125v. Codex Madrid I (Ms. 8937) “Treaty of statics and mechanics“, 192 folios with 384 pages. Internal format: 215 x 145 mm. CIVIL ENGINEERING, CONSTRUCTION. APPLIED MECHANICS (MACHINES AND WITS). Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604510
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-Folios f 22v-23r.Folios f 22v-23r. Codex Madrid II (Ms. 8936) “Treaty of fortification, statics and geometry“. 158 folios with 316 pages. Internal format: 210 x 145 mm. PERSONAL ANNOTATIONS. CIVIL ENGINEERING, CONSTRUCTION. STUDIES AROUND THE ARNO. TOPOGRAPHIC REFERENCES. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604542
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-Folio f 6v.Folio f 6v. Codex Madrid II (Ms. 8936) “Treaty of fortification, statics and geometry“. 158 folios with 316 pages. Internal format: 210 x 145 mm. CIVIL ENGINEERING, CONSTRUCTION. MATH OPERATIONS, ACCOUNTING NOTES. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605842
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-Folio f 77v.Folio f 77v. Codex Madrid I (Ms. 8937) “Treaty of statics and mechanics“, 192 folios with 384 pages. Internal format: 215 x 145 mm. CIVIL ENGINEERING, CONSTRUCTION. MATHEMATICS. PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. APPLIED MECHANICS (COMPONENTS). Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605891
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-Folio f 110r.Folio f 110r. Codex Madrid I (Ms. 8937) “Treaty of statics and mechanics“, 192 folios with 384 pages. Internal format: 215 x 145 mm. CIVIL ENGINEERING, CONSTRUCTION. PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605893
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-Folio f 23v.Folio f 23v. Codex Madrid I (Ms. 8937) “Treaty of statics and mechanics“, 192 folios with 384 pages. Internal format: 215 x 145 mm. CIVIL ENGINEERING, CONSTRUCTION. APPLIED MECHANICS (COMPONENTS). APPLIED MECHANICS (MACHINES AND WITS). UNITS OF WEIGHT AND MEASURES. PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605907
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-Folio f 111r.Folio f 111r. Codex Madrid I (Ms. 8937) “Treaty of statics and mechanics“, 192 folios with 384 pages. Internal format: 215 x 145 mm. APPLIED MECHANICS (COMPONENTS). CIVIL ENGINEERING, CONSTRUCTION. UNITS OF WEIGHT AND MEASURES. PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605912
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-Folio f 38v.Folio f 38v. Codex Madrid II (Ms. 8936) “Treaty of fortification, statics and geometry“. 158 folios with 316 pages. Internal format: 210 x 145 mm. MATH OPERATIONS, ACCOUNTING NOTES. PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. TOPOGRAPHIC REFERENCES. CIVIL ENGINEERING, CONSTRUCTION. MILITARY ENGINEERING, FORTIFICATIONS. UNITS OF WEIGHT AND MEASURES. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605921
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-Folio f 43v.Folio f 43v. Codex Madrid II (Ms. 8936) “Treaty of fortification, statics and geometry“. 158 folios with 316 pages. Internal format: 210 x 145 mm. PERSONAL ANNOTATIONS. CIVIL ENGINEERING, CONSTRUCTION. APPLIED MECHANICS (MACHINES AND WITS). OBSERVATION OF NATURE. UNITS OF WEIGHT AND MEASURES. PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605974
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-The lower-light room in the Eddystone lighthouse built on the Stone 13 miles South-east of PolperroThe lower-light room in the Eddystone lighthouse built on the Stone 13 miles South-east of Polperro, Cornwall, England, showing the twin Argand burners and reflectors (detail inset) which lighted the Hand Deeps rocks about three miles away. This is the fifth Eddystone lighthouse, designed by James Douglas, engineer to Trinity House, built between 1878 and 1892. Engraving from ‘The Strand Magazine‘ (London, 1892).、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019030502875
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-‘Breaking down the last partition‘Breaking down the last partition and men from both ends of the workings meeting in the railway tunnel under the River Mersey lining Liverpool and Birkenhead. Engraving, 1884.‘、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019081609144
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-Ferdinand de Lesseps (1805-1894) French diplomat and canal promoter.Ferdinand de Lesseps (1805-1894) French diplomat and canal promoter. The Suez Canal project, begun in 1860 was successfully completed in 1869. His project for a Panama Canal, begun in 1881, was abandoned in 1888. Cartoon by Edward Linley Sambourne in the Punch‘s Fancy Portraits series from ‘Punch‘ (London, 11 August 1883).、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019041223612
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-Baroque Art.Baroque Art. Belvedere Palace (Lower Belvedere) (1714-1716). Erected by the Austrian architect Johann Lukas von Hildebrandt (1668-1745). Facade. Vienna. Austria.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052203410
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-‘Sectional view of the Thames Tunnel‘Sectional view of the Thames Tunnel linking Wapping and Rotherhithe Begun in 1825 by Marc Isambard Brunel, showing the progress of work at the date of this print from right to almost the centre. Engraving, 1832.‘、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019081609122
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-Thames subway between Tower Hill and Vine StreetThames subway between Tower Hill and Vine Street: Advancing the tunnelling shield so that the next section of cast iron lining could be fitted. This was the first tunnel to have a cast iron lining. Engraving 1869.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019081609152
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-‘Thames subway between Tower Hill and Vine Street‘Thames subway between Tower Hill and Vine Street: Men entering the subway carriage for their journey under the Thames to work on the opposite side of the river. Engraving, 1870.‘、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019081609124
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-Germain Sommeiller‘s (1815-1871) compressed air rock drill used in the Mont CenisGermain Sommeiller‘s (1815-1871) compressed air rock drill used in the Mont Cenis and St Gothard railway tunnels. Sommeiller engineer of Mont Cenis tunnel. Wood engraving, Paris, 1874、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019022702695
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-Britannia Tubular Bridge over Menai StraitsBritannia Tubular Bridge over Menai Straits, Wales: Chester and Holyhead Railway. Begun 1846, opened 18 March 1850. Engineer: Robert Stephenson. Box Girder Bridge. From a Baxter needlebox print. Oleograph.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019061400256
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-Abraham Darby III‘s iron bridge across the Severn at IronbridgeAbraham Darby III‘s iron bridge across the Severn at Ironbridge, Coalbrookdale, England. First iron bridge in world, built between 1776 and 1779. In front of left abutment are 4 ‘hobblers‘ pulling a boat. Engraving.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019061400247
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-‘Conway Castle and Telford‘s suspension bridge over the Conway‘Conway Castle and Telford‘s suspension bridge over the Conway, Wales. First stone of bridge laid in April 1822 and the work finished by the summer of 1826. Engraving c1845.‘、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019072503758
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-Grand Junction CanalGrand Junction Canal, part of network linking London with Midlands manufacturing towns, and with Liverpool. Boat approaching entrance to the great tunnel from the Blisworth end (Northamptonshire). Chief engineer, William Jessop: Resident engineer, James Barnes. From J.Hassell ‘Tour of the Grand Junction Canal‘, London, 1819. Aquatint.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019072503604
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-HUNGARY.HUNGARY. BUDAPEST. Parliament. Neo-Gothic building (1884-1904) on the Danube riverside built by the architect Imre Steindl.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051306688
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-Portrait of George Stephenson (1781-1848) English civil engineer and mechanical engineerPortrait of George Stephenson (1781-1848) English civil engineer and mechanical engineer who built the first public inter-city railway line in the world to use steam locomotives. Dated 1840、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問い合わせください。
商品コード: 2020040903094
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-Benjamin Baker (1840-1907) British civil engineer; Forth Railway Bridge; Hudson River Tunnel.Benjamin Baker (1840-1907) British civil engineer; Forth Railway Bridge; Hudson River Tunnel. Photograph c1890.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2020022811262
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-Neoclassical Art.Neoclassical Art. Church of Madeleine (L‘Esglese Madeleine). Built in 1806 as a monument to Napoleon‘s armies. Later consegrated as a catholic church. Paris. France. Europe.、クレジット:Album/E. Viader/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042703860
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-Germany.Germany. Berlin. Jewish Museum Berlin. Built in 1999 by architect estadonidense of Jewish origin and born in Poland, Daniel Libeskind (1946). Interior.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052203674
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-Spain. Catalonia. New iron bridge in the railroad from Granollers to San Juan de las Abadesas, built in the workshops of La MaquSpain. Catalonia. New iron bridge in the railroad from Granollers to San Juan de las Abadesas, built in the workshops of La Maquinista Terrestre y Maritima (MTM). Engraving by Rico. “La Ilustracion Espanola y Americana“, 1879.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019091705378
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-William Henry Barlow (1812-1902) British civil engineerWilliam Henry Barlow (1812-1902) British civil engineer; invented Barlow saddleback rail (1859); engineer of the New Tay Bridge, Scotland, 1882. Engraving、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019082302874
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-Divers building a breakwater. Engraving c1890.Divers building a breakwater. Engraving c1890.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用はできません。
商品コード: 2019082602830
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-Divers repairing the floor of a lock.Divers repairing the floor of a lock. Engraving c1890.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用はできません。
商品コード: 2019082602832
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-Francis EgertonFrancis Egerton, 3rd Duke of Bridgewater (1736-1803) English nobleman. He commissioned the civil engineer James Brindley to build a canal to serve his mines at Worsley, Lancashire, and to carry the coal mined there to the industrial city of Manchester. Engraving from ‘The National Portrait Gallery, Vol IV, by Joseph Jerdan (London, 1833). 、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019020412839
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-Brooklyn Suspension BridgeBrooklyn Suspension Bridge, New York: Putting wire wrapping around the suspension cables, each of which was made up of more than 5,000 separate strands. Wood engraving published 1883, the year the bridge opened. Designed and built by JA Roebling and his son WA Roebling.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019041906564
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-Roller Bridge or inclined plane for transferring vessels from one level of waterway to another.Roller Bridge or inclined plane for transferring vessels from one level of waterway to another. 1737. Inclined planes were a cheaper alternative to locks. Water power is being transferred from the waterwheel, R, through gearing to the windlass at H. From ‘Architecture Hydraulique‘ Bernard Forest de Belidor, (Paris, 1737).、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019061803763
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-Laying paving slabs in a Paris street.Laying paving slabs in a Paris street. In the background is the cathedral of Notre Dame. Workmen are using crowbars to lever the slabs into place. Liebig trade card c1900. Chromolithograph、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019061803770
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-Bird‘s-eye view of the Paris Expositon of 1900Bird‘s-eye view of the Paris Expositon of 1900, Eiffel Tower in the background. Chromolithograph.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019061803755
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-Perpendicular Canal Lift.Perpendicular Canal Lift. Cranes hoisted a tub boat, the weight of which was counterbalanced by tub of water in shaft parallel to path of boat. Semaphore signal indicated status of boat. Not found practicable. From ‘A Treatise on the Improvement of Canal Navigation‘ by Robert Fulton (London, 1796). Robert Fulton (1765-1815) American engineer. Engraving. 、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019031800693
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-Queen Victoria changing trains at GloucesterQueen Victoria changing trains at Gloucester, 1849. Sambaed Kingdom Brunel (1806-1859) favoured the 7ft 1/4inch (2.2m) broad gauge and designed the Great Western Railway accordingly. However, in the Gauge Act of 1846 Parliament declared that all future railway track should be of the standard 4ft 8 1/2inch (1.44m) gauge introduced by George Stephenson (1781-1848) on the Liverpool & Manchester Railway. It was not until 1892 that the last broad gauge track was lifted. On her journey back to London from Balmoral the Queen changed from the standard gauge Midland Railway to the broad gauge Great Western Railway. From ‘The Illustrated London News‘. (London, 6 October 1849).、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019031101018
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-The Loing Canal at Moret‘ 1892: Alfred Sisley (1839-1899) French painter.The Loing Canal at Moret‘ 1892: Alfred Sisley (1839-1899) French painter. Oil on canvas.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019062604781
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-Panama Canal: excavating with steam-powered earth excavators and earth transporters at Tabemilla durPanama Canal: excavating with steam-powered earth excavators and earth transporters at Tabemilla during the de Lesseps attempt to dig the Panama Canal. Wood engraving, 1888、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019021408904
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-PALACIO DE ORIGEN ARABE AUNQUE FUE RECONSTRUIDO EN EL SIGLO XIV- SEDE DE LA CAPITANIA GENERAL BALEAR.PALACIO DE ORIGEN ARABE AUNQUE FUE RECONSTRUIDO EN EL SIGLO XIV- SEDE DE LA CAPITANIA GENERAL BALEAR. Location: ROYAL PALACE OF LA ALMUDAINA. Palma. MALLORCA. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021111803059
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-Pholas costata, Print, Pholas is a taxonomic genus of marine bivalve molluscs in the family Pholadidae.Pholas costata, Print, Pholas is a taxonomic genus of marine bivalve molluscs in the family Pholadidae. Like other members of this family, they have an ability to bore through clay, earth, wood and soft rock.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022110106444
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-St Gothard Tunnel linking Italy and Switzerland by rail.St Gothard Tunnel linking Italy and Switzerland by rail. Workmen from the two ends of the tunnel breaking through last piece of rock and meeting, 29 February 1880. Wood engraving March 1880.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019070800298
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-The Double LockThe Double Lock, & East Entrance to the Islington Tunnel, Regent‘s Canal, London. These are pound locks. The building of the canal was authorised by Parliament in 1812, and in 1820 it joined the Grand Junction Canal at Paddington Basin. Illustration by Thomas Hosmer Shepherd (c1817-c1842) from ‘London and its Environs in the Nineteenth Century‘ (London, 1828).、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019072502102
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-SIGLO XV.SIGLO XV. ARQUITECTURA CIVIL. Torre de linaje gótico de planta rectangular de piedra de sillería, que conserva en la parte superior su entablado de madera (cadalso), con algo de vuelo, y que se cubre de tejado a cuatro aguas. Estructura que recuerda a la fortificación romana o limes. DONAMARIA. Valle de Santesteban. Navarra.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020050100235
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-Casting the cylinders for the hydraulic press (lift) used to raise the prefabricated sectionsCasting the cylinders for the hydraulic press (lift) used to raise the prefabricated sections of the Britannia Tubular Bridge across the Menai Straits, Wales. Nasmyth safety ladles (1838) being used Wood engraving, 1851、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019082902391
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-Crinan Canal at LochgilpheadCrinan Canal at Lochgilphead, Scotland. Opened 1801, it linked Loch Fyne to the Atlantic. Engineer: John Rennie. From a chromolithograph published in 1891.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019091101114
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-‘Waterloo Bridge across the Thames‘Waterloo Bridge across the Thames, London. Built by John Rennie (1761-1821) Scottish civil engineer, 1811 to 1817. Coffer dams were used instead of caissons in construction of the piers. Engraving, c1840.‘、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019091100527
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-Collapsed Nagara Gawa Railway BridgeGround level view of the Nagara Gawa Railway Bridge which collapsed as a result of the violent tremors of the 1891 Mino-Owari Earthquake that struck the Nobi Plain area of Japan. Date: 1891、クレジット:Ins. of Civil Engineers/Mary Evans Picture Library/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021061107500
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-JAPAN BIWAJIMAGeneral view of the village Date: 1891、クレジット:INS. OF CIVIL ENGINEERS/Mary Evans Picture Library/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021061405252
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-INTERIOR.INTERIOR. Location: ROYAL PALACE OF LA ALMUDAINA. Palma. MALLORCA. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062602469
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-CASTILLO DE LOS CONDES DE OROPESA-PLAZA DE ARMAS DE DOS PISOS Y TORRE CUADRADA.CASTILLO DE LOS CONDES DE OROPESA-PLAZA DE ARMAS DE DOS PISOS Y TORRE CUADRADA. Location: PALACIO CASTILLO DE LOS CONDES DE OROPESA. Jarandilla de la Vera. CACERES. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021063013055
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-Strip of bobbin lace with old pink and moss green painted flowers and leaves, Strip of natural-colored bobbin lace,Strip of bobbin lace with old pink and moss green painted flowers and leaves, Strip of natural-colored bobbin lace, Binche lace, where the pattern is painted old pink, with moss-green contour lines and dots. The pattern consists of feathered leaves, curved and curled, with a feather-shaped flower and a flower in the shape of a pine cone. The motifs are connected by a decorative ground, a snow ground. The full work is largely made in linen with openwork edges. A net impact filling is applied between some leaves and in the flowers. The bottom of the strip is finished straight. The upper side is finished with a separately cloned strap., anonymous, Southern Netherlands, c. 1740 - c. 1760, linen (material), l 16 cm à w 7.5 cm Ã, 10.5 cm.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023050413367
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-ANTIGUA FABRICA NACIONAL DE MONEDA Y TIMBRE EN LA PLAZA DE COLON - FOTOGRAFIA EN BLANCO Y NEGRO - AÑOS 60.ANTIGUA FABRICA NACIONAL DE MONEDA Y TIMBRE EN LA PLAZA DE COLON - FOTOGRAFIA EN BLANCO Y NEGRO - AÑOS 60. Location: PLAZA DE COLON. MADRID. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021070907908
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-EDIFICIO DE OFICINAS - FOTOGRAFIA EN BLANCO Y NEGRO - AÑOS 60.EDIFICIO DE OFICINAS - FOTOGRAFIA EN BLANCO Y NEGRO - AÑOS 60. Location: EXTERIOR. MADRID. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021070906610
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-VISTA DEL ARCO Y ENCIMA VENTANA RENACENTISTA QUE ERA LA CAPILLA DE NUESTRA SEÑORA DE LA ANTIGUA.VISTA DEL ARCO Y ENCIMA VENTANA RENACENTISTA QUE ERA LA CAPILLA DE NUESTRA SEÑORA DE LA ANTIGUA. Location: ARCO DEL POSTIGO. TORO. Zamora. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062904411
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-THE THOMASON CIVIL ENGINEERING COLLEGE AT AGRA.THE THOMASON CIVIL ENGINEERING COLLEGE AT AGRA.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020082701373
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-Bernard Forest Belidor (1693-c1761) French military and civil engineer.Bernard Forest Belidor (1693-c1761) French military and civil engineer. Portrait engraving frontispiece from his ‘Architecture Hydraulique‘, Paris, 1737、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。※「顔写真」対象外の商品です。
商品コード: 2019080506348
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-ISAMBARD KINGDOM BRUNEL, 9 April 1806 15 September 1859, was an English mechanical and civil engineer.ISAMBARD KINGDOM BRUNEL, 9 April 1806 15 September 1859, was an English mechanical and civil engineer. UK, britain, british, europe, united kingdom, great britain, european.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021100514452
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-ARTE S.ARTE S. XIX. MODERNISMO. GAUDI, Antoni (Reus, 1852-Barcelona, 1926). Arquitecto catalán. PARK GUELL (1900-1914). Una de las obras cabdales de Gaudí. Detalle de la SALA DE COLUMNAS con rosetones en el techo en forma de collage. Obra de Jujol. BARCELONA. Cataluña.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020032603586
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-ARTE S.ARTE S. XIX. MODERNISMO. GAUDI, Antoni (Reus, 1852-Barcelona,1926). Arquitecto catalán. PARK GUELL (1900-1914). Una de las obras cabdales de Gaudí. Detalle del DRAGON en la escalera que conduce a la Sala de las Columnas. BARCELONA. Cataluña.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042706672
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-Construcciones civiles, puentes, cimientos, terraplenes y otras construcciones para ferrocarril;Construcciones civiles, puentes, cimientos, terraplenes y otras construcciones para ferrocarril; elementos y materiales para la construcción de una vía férrea. Grabado de 1900.、クレジット:Album/Documenta/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021092108934
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-Roman Art.Roman Art. Spain. Italica. Theatre. Its construction began under Emperor Augustus (1st century BC-1st century AD). Orchestra, frons pulpiti and scaenae frons. Santiponce. Andalusia.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051503261
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-Thames SubwayThames Subway, Tower Hill, London: View through tunnel during construction, 1869.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019082005037
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-‘London Bridge across the Thames‘London Bridge across the Thames, connecting the City and Southwark on the south bank. Thames lighters and paddle steamers on the river. Engineer: John Rennie (1761-1794) Scottish civil engineer.‘、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019072503804
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-Kingstown and Dalkey Atmospheric RailwayKingstown and Dalkey Atmospheric Railway, near Dublin. This was built on the Samuel Clegg Jnr (1814-1856) and Joseph Samuda (1813-1885) system, used also on the Croydon, the South Devon, and Paris and St Germain Railways. In the bottom half of the picture Clegg‘s valve open (left) and closed (right). From ‘The Magazine of Science‘. (London, 1845). Wood engraving.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019080210838
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-‘Telford‘s Conway‘Telford‘s Conway supension road bridge and behind it Robert Stephenson‘s box girder rail bridge over the river Conway, Wales. Engraving c1860.‘、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019081609155
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-Shield used during digging of Thames Tunnel (1825-1843)Shield used during digging of Thames Tunnel (1825-1843) which allowed 12 men to excavate simultaneously. Patent for this first tunnelling shield taken out by Marc Isambart Brunel in 1818. Woodcut, 1842、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019082001527
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-PUENTE DE SAN MARTIN REEDIFICADO POR ALFONSO X EN EL SIGLO XIII CON AGUA CONTAMINADA,MURALLA Y SAN JUAN DE LOS REYES.PUENTE DE SAN MARTIN REEDIFICADO POR ALFONSO X EN EL SIGLO XIII CON AGUA CONTAMINADA,MURALLA Y SAN JUAN DE LOS REYES. Location: EXTERIOR. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020112710792
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-Germany.Germany. Berlin. Jewish Museum Berlin. Built in 1999 by architect estadonidense of Jewish origin and born in Poland, Daniel Libeskind (1946). Interior.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052203771
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-AYUNTAMIENTO DE ALCAÑIZ.AYUNTAMIENTO DE ALCAÑIZ. Edificio de comienzos del último tercio del siglo XVI, se levanta formando ángulo con la Lonja. Vista general de su fachada de piedra de tres plantas, decorada en el piso inferior por columnas jónicas y rematado por frontones triangulares y un escudo central. El conjunto se remata con un saliente alero de madera. Plaza de España. Provincia Teruel. Aragón.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042304638
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-Construction train on the Union Pacific RailroadConstruction train on the Union Pacific Railroad, 1868. Photograph、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2020040601898
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-Second Eddystone lighthouse built on the Stone 13 miles South-east of PolperroSecond Eddystone lighthouse built on the Stone 13 miles South-east of Polperro, Cornwall, England, which claimed up to 50 ships a year. Built by the English engineer and engraver Henry Winstanley (1644-1703) in 1699, destroyed in a gale on 26 November 1703. From ‘The Pictorial Gallery of Arts‘ by Charles Knight (London, c1851). Engraving.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019030502872
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-The lantern of the Eddystone lighthouse built on the Stone 13 miles South-east of PolperroThe lantern of the Eddystone lighthouse built on the Stone 13 miles South-east of Polperro, Cornwall, England, being used to observe migrating birds. This practice began in the Autumn of 1878. Illustration by Charles Whymper (1853-1941) from ‘The Quiver‘ (London, 1882).、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019030502839
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-The fourth Eddystone lighthouse built on the Stone 13 miles South-east of PolperroThe fourth Eddystone lighthouse built on the Stone 13 miles South-east of Polperro, Cornwall, England, which claimed up to 50 ships a year. Built by the English civil engineer John Smeaton (1724-1792) beginning in 1756 it was in operation for 127 years. From ‘Scenes in England‘ by the Rev. Isaac Taylor, London, 1822. Hand-coloured engraving.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019030502850
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-Canal boat for passengers and freight.Canal boat for passengers and freight. A tarpaulin could be put over the framework to protect passengers and freight in bad weather. The rope leading to horse pulling the boat is on the left. From ‘A Treatise on the Improvement of Canal Navigation‘ by Robert Fulton (London, 1796). Robert Fulton (1765-1815) American engineer. Engraving. Transport.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019031203238
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-Thomas Telford (1757-1834) Scottish civil engineerThomas Telford (1757-1834) Scottish civil engineer, born at Westkirk, Langholm. Apprenticed to a stonemason at the age of 14, he became the eminent civil engineer of his generation and was called the Colossus of Roads for the improvements he made to 1,000 miles of roads. Among his works are the Ellesmere Canal which included the Chirk viaduct and the Pont Cysylte aqueduct, the Caledonian Canal, improvements to the London to Holyhead road which included the Menai Suspension Bridge, and St Katherine‘s Docks, London. 、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019031100940
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-Baltimore and Ohio Railroad: Locomotive emerging from the 4100-ft Kingwood Tunnel through the AlleghBaltimore and Ohio Railroad: Locomotive emerging from the 4100-ft Kingwood Tunnel through the Alleghany Mountains. From ‘The Illustrated London News‘, May 1861. Wood engraving.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019031501723
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-Lighthouse keepers relaxing after dinnerLighthouse keepers relaxing after dinner on the Eddystone lighthouse built on the Stone 13 miles South-east of Polperro, Cornwall, England. This is the fifth Eddystone lighthouse, designed by James Douglas, engineer to Trinity House, built between 1878 and 1892. Engraving from ‘The Strand Magazine‘ (London, 1892).、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019030502853
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-Construction of the Eiffel TowerConstruction of the Eiffel Tower, Paris, France. A steel girder being lifted into place with a crane. From ‘La Nature‘ (Paris, 1889).、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019052402483
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-Frontispiece of of ‘Architecture Hydraulique‘ by Bernard Forest de Belidor (Paris 1737)Frontispiece of of ‘Architecture Hydraulique‘ by Bernard Forest de Belidor (Paris 1737), showing pump house containing the machinery for raising water supply for fountains and canals in a landscape garden. Belidor (1698-1761) French military and civil engineer, born in Spain.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019052500384
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-John Scott Russell (1808-1882) c1878John Scott Russell (1808-1882) c1878,Scottish-born naval architect and civil engineer. Constructed ‘‘Great Eastern‘‘, the steam ship designed by Isambard Kingdom Brunel. First to desribe the phenomenon of the soliton.‘、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019070903547
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-Rusia.Rusia. Moscú. Vista general del Kremlin junto al río Moscova. Grabado por Lemaitre, Cadolle y Lalaisse. Historia de Rusia por Chopin. Panorama Universal, edición española de 1839.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062211438
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-Folio f 39v.Folio f 39v. Codex Madrid II (Ms. 8936) “Treaty of fortification, statics and geometry“. 158 folios with 316 pages. Internal format: 210 x 145 mm. MILITARY ENGINEERING, FORTIFICATIONS. APPLIED MECHANICS (MACHINES AND WITS). Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604133
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-Folio f 124v.Folio f 124v. Codex Madrid I (Ms. 8937) “Treaty of statics and mechanics“, 192 folios with 384 pages. Internal format: 215 x 145 mm. CIVIL ENGINEERING, CONSTRUCTION. APPLIED MECHANICS (COMPONENTS). APPLIED MECHANICS (MACHINES AND WITS). UNITS OF WEIGHT AND MEASURES. PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604342
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-Folio f 30v.Folio f 30v. Codex Madrid II (Ms. 8936) “Treaty of fortification, statics and geometry“. 158 folios with 316 pages. Internal format: 210 x 145 mm. OBSERVATION OF NATURE. UNITS OF WEIGHT AND MEASURES. PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. CIVIL ENGINEERING, CONSTRUCTION. MILITARY ENGINEERING, FORTIFICATIONS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604358
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-Folio f 97r.Folio f 97r. Codex Madrid I (Ms. 8937) “Treaty of statics and mechanics“, 192 folios with 384 pages. Internal format: 215 x 145 mm. CIVIL ENGINEERING, CONSTRUCTION. MATHEMATICS. APPLIED MECHANICS (COMPONENTS). APPLIED MECHANICS (MACHINES AND WITS). OBSERVATION OF NATURE. UNITS OF WEIGHT AND MEASURES. PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604387
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-Folio f 33r.Folio f 33r. Codex Madrid II (Ms. 8936) “Treaty of fortification, statics and geometry“. 158 folios with 316 pages. Internal format: 210 x 145 mm. CIVIL ENGINEERING, CONSTRUCTION. MILITARY ENGINEERING, FORTIFICATIONS. UNITS OF WEIGHT AND MEASURES. PRINCIPLES OF MECHANICS, CINEMATICS, DYNAMICS. Museum: BIBLIOTECA NACIONAL DE ESPAÑA, MADRID. Author: LEONARDO DA VINCI.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604529
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-Brooklyn Suspension BridgeBrooklyn Suspension Bridge, New York, designed and built by John Augustus Roebling (1806-1869) and his son Washington Augustus Roebling (1837-1926). Opened 1883. Top: Laying cable. Bottom: Bridge during construction. From Park Benjamin Appleton‘s Cyclopaedia of Applied Mechanics, New York, 1880. Engraving、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019032700805
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-Frejus Rail Tunnel‘Frejus Rail Tunnel (Mont Cenis Tunnel) 1857-1871 in the Alps linking France and Ital. Clearing debris after blasting charges placed in holes drilled by Sommeiller‘s machine. Engraving, Pa\ris, 1874.‘、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019062605200
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-Britannia Tubular Bridge over Menai Straits between Welsh mainland and Angelsea.Britannia Tubular Bridge over Menai Straits between Welsh mainland and Angelsea. Chester and Holyhead Railway. Begun 1846, opened 18 March 1850. Engineer Robert Stephenson. Box girder bridge. In background is Telfords road suspension bridge built 1820-1826. Hand-coloured lithograph published Bangor c1850、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019061400249
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-Surfacing a road with granite setts: Paris.Surfacing a road with granite setts: Paris. Liebig trade card c1900. Chromolithograph、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019061803756
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-Brooklyn Suspension BridgeBrooklyn Suspension Bridge, New York: Designed and built by JA Roebling and his son WA Roebling, opened 1883. Wood engraving from ‘Scientific American‘, New York, 14 July 1883.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019031301312
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