- 意図的
- 内容
- 禁止
- 逸脱
- ファッションスナップ
- 平成
- 令和
- ドイツ
- アクセサリー
- 新型コロナウイルス
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |
「意図」の写真・グラフィックス・映像
- 提供元
- 日付
- 種類
- 向き
- カテゴリ
- 色
- 同義語オン
- 提供元
- 共同通信社
0
- 国内提供元
0
- 海外提供元
0
- 日付
- 24時間以内
0 - 48時間以内
0 - 72時間以内
0 - 7日以内
0 - 30日以内
216 - 1年以内
1629 - 期間を指定
15682 - 日付指定なし
15682
- 種類
- 写真
15546 - グラフィックス
66 - 映像
70
- 向き
- 縦
2363 - 横
13194 - 正方形
43
- カテゴリ
- ニュース
- スポーツ
- エンターテインメント
- 教育向け
- カテゴリ指定なし
- 色
- カラー
15371 - モノクロ
281
- 同義語辞書
- オン
- オフ
- 古い順
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 古い順
本画像はログイン後にご覧いただけます
-L‘impératrice Eugénie en prière, 1856, Albumen silver print from a collodion glass negative,L‘impératrice Eugénie en prière, 1856, Albumen silver print from a collodion glass negative, Image: 23.4 x 18.3 cm (9 3/16 x 7 3/16 in.), Photographs, Gustave Le Gray (French, 18201884), Le Gray‘s photograph of Eugénie, wife of Emperor Napoleon III, was apparently intended as an aid to Thomas Couture for a large (and never completed) painting commemorating the baptism of Eugénie‘s son, the prince imperial.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022050704107
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Limestone recumbant lion, Cypro-Classical, second half of the 5th century B.C.,Limestone recumbant lion, Cypro-Classical, second half of the 5th century B.C., Cypriot, Limestone, Overall: 18 1/2 x 32 1/2 x 9 1/2 in. (47 x 82.6 x 24.1 cm), Stone Sculpture, The lion formed the finial of a funerary stele and was meant to guard the tomb.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022050400183
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Charleval.Charleval. Variety of deliberate orders made at the barnyard outside, Château de Charleval in France, Signed: FD; Imp. Lemercier et Cie, A. Lévy (ed.), Fig. 21, T. 2. 20., Cerceau, Jacques Androuet du (del.); Faure-Dujarric, Pierre-Lucien (sc.); Lemercier (imp.); Levy, A. (ed.), 1868, Jacques Androuet du Cerceau; Hippolyte A. Destailleur: Les plus excellents bastiments de France. Paris: A. Lévy, Libraire-Editeur, M DCCC LXVIII - M DCCC LXX. [1868-1870].、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023011310998
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Baltimore, Annapolis, A Geographical Description of the United States with the contiguous British and Spanish PossessionBaltimore, Annapolis, A Geographical Description of the United States with the contiguous British and Spanish Possessions, intended as an accompaniment to Melish‘s map of these countries, 19th century engraving, US, America.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021122410539
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Nicolas François Bocquet (French, active 16911703, died 1716).Nicolas François Bocquet (French, active 16911703, died 1716). Venus, ca. 1691-1703. Etching intended for the interior of a snuff box lid.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022010708947
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Sauceboat,Sauceboat, ca. 1765, Made in Boston, Massachusetts, United States, American, Silver, 4 11/16 x 7 7/16 x 4 7/8 in. (11.9 x 18.9 x 12.4 cm); 14 oz. 10 dwt. (451.4 g), Silver, Possibly by Paul Revere Jr. (American, Boston, Massachusetts 17341818 Boston, Massachusetts), Possibly by Paul Revere Sr. (17021754), American silver sauceboats, also called butter boats, first appeared around 172530 and were intended to hold the melted butter, gravy, or sauces served with meat and vegetable dishes. Sauceboats were usually made in pairs or occasionally in sets of four, to be placed at either side of the table for easy access.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022042106499
本画像はログイン後にご覧いただけます
-CASTING A MONSTER CYLINDER, AT MESSRS.CASTING A MONSTER CYLINDER, AT MESSRS. SCOTT RUSSELL AND CO.‘S BUILDING-YARD, MILLWALL, 1854. THE CYLINDER IS INTENDED FOR THE IRON STEAMSHIP BEING BUILT BY MESSRS. SCOTT RUSSELL AND CO., FOR THE EASTERN STEAM NAVIGATION COMPANY.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022082212248
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Barbary macaque (Macaca sylvanus)Barbary macaque (Macaca sylvanus), Gibraltar, Europe、クレジット:imageBROKER.com/Jose Antonio Moreno castellano/共同通信イメージズ
商品コード: 2022101402657
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Evangelists Mark and Luke, ca.Evangelists Mark and Luke, ca. 122030, Made in Limoges, France, French, Gilded copper and glass, Overall (Mark .1): 6 7/8 x 4 7/16 x 1 1/4 in. (17.4 x 11.2 x 3.1 cm), Metalwork-Copper, Intent on their work, Saints Mark and Luke pen extraordinary messages based in medieval theology rather than the text of their gospels. Mark links belief in the Resurrection of Jesus to the medieval legend that the lion breathes life into stillborn cubs three days after their birth.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022061903939
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Persecution by the intendant of Marillac in Poitou, the year 1685,Persecution by the intendant of Marillac in Poitou, the year 1685, Parallel Title: The Persecution in Poitou by the Intendant de Marillac A nn o 1685, copperplate engraving, 115.), p. 239, Luyken, Jan (inv. et fec.), Jan Luyken: Théâtre des martyrs: depuis la mort de J.Christ jusqu‘à present: représenté en très belles tailles-douces = Schau-Bühne der Martyrer; gezeichnet und in Kuppfer gestochen. Leyde: chez Pierre Van der Aa, [1711].、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023022101076
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Centenary of the commencement of work on the Brussels canal, counted token in honor of Jean van den Hecke,Centenary of the commencement of work on the Brussels canal, counted token in honor of Jean van den Hecke, thirty-sixth intendant of the Brussels canal, Copper Medal. Front: ship‘s crane busy unloading ship within circumference. Reverse: helmeted coat of arms within a circle, Vaart van Brussel, Jean van den Hecke, anonymous, Brussels, 1650, copper (metal), striking (metalworking), d 2.8 cm × w 5.83 gr.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023041212165
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Christ Crucified between the Two Thieves: The Three Crosses.Christ Crucified between the Two Thieves: The Three Crosses. Artist: Rembrandt (Rembrandt van Rijn) (Dutch, Leiden 1606-1669 Amsterdam). Dimensions: Plate: 15 x 17 1/4 in. (38.1 x 43.8 cm)Sheet: 15 1/8 x 17 7/16 in. (38.4 x 44.3 cm)Mount: 22 x 28 in. (55.9 x 71.1 cm). Date: 1653.The Three Crosses, one of Rembrandt‘s finest works in any medium, represents the culmination of his virtuosity as a printmaker. He drew on the copperplate entirely in drypoint which allowed him to fully exploit the velvety areas of burr raised by the drypoint tool as it cut into the copper. When Rembrandt created this impression, he deliberately left ink on the printing plate; it lightly veils the figures standing at the foot of the cross on the right; a thicker layer almost completely covers the bushes along the right edge. クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062905553
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Passer domesticus, Print, The house sparrow (Passer domesticus) is a bird of the sparrow family Passeridae, found in mosPasser domesticus, Print, The house sparrow (Passer domesticus) is a bird of the sparrow family Passeridae, found in most parts of the world. It is a small bird that has a typical length of 16 cm (6.3 in) and a mass of 2439.5 g (0.851.39 oz). Females and young birds are coloured pale brown and grey, and males have brighter black, white, and brown markings. One of about 25 species in the genus Passer, the house sparrow is native to most of Europe, the Mediterranean Basin, and a large part of Asia. Its intentional or accidental introductions to many regions, including parts of Australasia, Africa, and the Americas, make it the most widely distributed wild bird., 1700-1880.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023062211864
本画像はログイン後にご覧いただけます
-To be in the presence of the enemy with the intention of fighting him, Battle Orders,To be in the presence of the enemy with the intention of fighting him, Battle Orders, Pl. 41, Ozanne: Marine militaire ou recueil des différens vaisseaux qui servent à la guerre: suivis des manoeuvres qui ont le plus de raport au combat ainsi qu‘à l‘ataque et la déffese des ports. Paris: chez Chereau, [17--].、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023020507819
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Form - Warden‘s Report, ‘Air Raid Damage‘, World War II, 1939-1945,Form - Warden‘s Report, ‘Air Raid Damage‘, World War II, 1939-1945, A printed form intended for use for recording damage incurred as a result of an air raid during World War II. It has not been filled out.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023020105713
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Charleval.Charleval. Variety of deliberate orders made at the barnyard outside, Château de Charleval in France, Signed: FD; Imp. Lemercier et Cie, A. Lévy (ed.), Fig. 22, T. 2. 21., Cerceau, Jacques Androuet du (del.); Faure-Dujarric, Pierre-Lucien (sc.); Lemercier (imp.); Levy, A. (ed.), 1868, Jacques Androuet du Cerceau; Hippolyte A. Destailleur: Les plus excellents bastiments de France. Paris: A. Lévy, Libraire-Editeur, M DCCC LXVIII - M DCCC LXX. [1868-1870].、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023012914554
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Strip of cream-colored machine side with a pattern of floral and leaf vines,Strip of cream-colored machine side with a pattern of floral and leaf vines, Strip of cream-colored machine side with a pattern of flower and leaf vines. The strip was intended as a neckline and was pinned on a purple silk slip dress, anonymous, West-Europa, c. 1900 - c. 1925, geheel, l 37 cm à w 12.5 cm.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023051009566
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Jacques Pipenpoy, Forty-fifth Intendant of the Brussels Canal, Copper Medal.Jacques Pipenpoy, Forty-fifth Intendant of the Brussels Canal, Copper Medal. Front: helmeted coat of arms, flanked by two angels. Reverse: river god sitting on the bank of water with a horn of abundance in hand, in background, left: two men in small sailing ship on water, right: tower of Brussels town hall, Vaart van Brussel, Jean Pierre van Hattem, Brussels, 23-Jun-1672 - 23-Jun-1674, copper (metal), striking (metalworking), d 3.4 cm × w 7.23 gr.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023051001418
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Earth removal in Rotterdam, medal intended as proof for peat carriers,Earth removal in Rotterdam, medal intended as proof for peat carriers, fillers or toners to be able to import peat from the newly uncovered peat bogs, Unilateral lead medal with round top and rectangular bottom, and hole in it. Front: standing lion with a coat of arms on the chest between the year within an inscription. Reverse: blank., Rotterdam, anonymous, 1769, founding, h 7.5 cm × w 7.5 cm × w 162.22 gr.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023050313738
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Steamboat intended to serve as a ferry service on the Seine, during the exposition, 1867 (propeller model).Steamboat intended to serve as a ferry service on the Seine, during the exposition, 1867 (propeller model).、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052300335
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Passer domesticus, Print, The house sparrow (Passer domesticus) is a bird of the sparrow family Passeridae,Passer domesticus, Print, The house sparrow (Passer domesticus) is a bird of the sparrow family Passeridae, found in most parts of the world. It is a small bird that has a typical length of 16 cm (6.3 in) and a mass of 2439.5 g (0.851.39 oz). Females and young birds are coloured pale brown and grey, and males have brighter black, white, and brown markings. One of about 25 species in the genus Passer, the house sparrow is native to most of Europe, the Mediterranean Basin, and a large part of Asia. Its intentional or accidental introductions to many regions, including parts of Australasia, Africa, and the Americas, make it the most widely distributed wild bird., 1700-1880.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022091009591
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Drawing for hanging dome shade, 190515, Made in New York, United States, American, Watercolor, gouache, pastel,Drawing for hanging dome shade, 190515, Made in New York, United States, American, Watercolor, gouache, pastel, and graphite on off-white wove paper mounted on board, 23 3/4 x 19 13/16 in. (60.4 x 50.4 cm), Drawings, Tiffany Studios (190232), These two nearly identical presentation drawings for large hanging shades were intended for the Bellevue Palace, a luxury hotel in Bern, Switzerland, which was established in 1865, demolished in 1911, and reconstructed in 1913.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022042310133
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Earth removal in Rotterdam, medal intended as proof for peat carriers,Earth removal in Rotterdam, medal intended as proof for peat carriers, fillers or toners to be able to import peat from the newly uncovered peat bogs, Unilateral lead medal with round top and rectangular bottom, and hole in it. Front: standing lion with a coat of arms on the chest between the year within an inscription. Reverse: blank., Rotterdam, anonymous, 1769, founding, h 7.5 cm × w 7.5 cm × w 142.40 gr.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023052601807
本画像はログイン後にご覧いただけます
-酒店右奥に見える大きな平屋の建物は、造り酒屋のように見えるが、確定は出来ない。左の一かたまりの民家もみすぼらしく見えるだけである。どのような意図のもとに撮影されたのか不明である。=撮影年月日不明、場所不明、撮影者:不明、クレジット:長崎大学附属図書館所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。 [整理番号37‐3‐0]
商品コード: 2017080902278
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Gustave Dore, Dante‘s Inferno, Canto XVII New Terror I conceived from Milton‘s Paradise Lost.Gustave Dore, Dante‘s Inferno, Canto XVII New Terror I conceived from Milton‘s Paradise Lost. Illustrations by Gustave Doré, 1885. JOHN MILTON.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052203932
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Design for a Sword Hilt.Design for a Sword Hilt. Culture: German, probably Nuremberg. Dimensions: 8 1/2 x 11 3/8 in. (21.5 x 28.8 cm). Date: ca.1550.Original designs for Renaissance swords are exceptionally rare, although notable examples by such reknowned artists as Hans Holbein the Younger and Giulio Romano are preserved. Previously unrecorded, the present drawing is a significant addition to this small corpus and is a work of art in its own right. The style and iconography point to Nuremberg and possibly to Peter Flötner (ca. 1486-1546), one of that city‘s most versatile artists. Of robust proportions, the hilt was presumably intended as a side arm to be executed in chased silver or gold. The pommel is conceived in the round with four female heads beneath an imperial crown, while the grip is embellished with a double-headed imperial eagle incorporated into a classical trophy of arms. The guard, formed of un、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031704779
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Paul Cézanne: The Large Bathers (Les Grandes baigneuses), Paul Cézanne, 18951906, Oil on canvasPaul Cézanne: The Large Bathers (Les Grandes baigneuses), Paul Cézanne, 18951906, Oil on canvas, Note: This work has been temporarily removed from display for technical study and conservation treatment. Funding for its conservation was generously provided through a grant from the Bank of America Art Conservation Project. This is one of three monumental bathing scenes that Cézanne produced at the very end of his career. Thick with paint, the canvas seems to have occupied him, on and off, for about ten years, between 1895 and 1906. The theme of bathers in a landscape originated in the Renaissance and traditionally showed idealized female bodies in total harmony with nature. Here, Cézanne disturbs this easy relationship. Space is hard to read, and the landscapenote the dead tree branches and ominous cloudsseems harsh and threatening.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031923237
本画像はログイン後にご覧いただけます
-PeplophorosPeplophoros, from Herculaneum, later first century BC. One of a group of five similar statues found in the small garden peristyle of the Villa of the Papyri, Herculaneum, 1754. The intended subject is unknown, Peplophoros means a figure wearing a peplos - a thick, classical-style dress. The statue imitates the style of the early classical period 480-450 BC.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019112106027
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Doorway and stairs to student rooms within St John‘s CollegeDoorway and stairs to student rooms within St John‘s College at the University of Oxford; Oxford; England. Founded in 1555 by the merchant Sir Thomas White, intended to provide a source of educated Roman Catholic clerics to support the Counter-Reformation under Queen Mary.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019071005287
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Prophet BalaamThe Prophet Balaam, Tommaso Porlezza Della Porta (c. 1546-1606) Rome or Loreto, 1575-1577, terracotta. This sculpted modello or bozzetto is a design for a statue of the prophet Balaam intended for the basilica of the pilgrimage site of Loreto in Central Italy. The church was built around the Santa Case, the house where, according to legend, the Virgin was born. The statuette stands out for its virtuoso modelling as in the figure‘s right arm and hand. It was long thought to be by Michelangelo.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019061305611
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Eugene Carriere (1849-1906) The PianistEugene Carriere (1849-1906) The Pianist, oil on paper laid down on canvas. It was probably the artist‘s intention that we cannot identify the woman at the piano whose back is turned to the viewer, nor her companion whose blurred features are shown in profile.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019070804257
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Exceptional in size (1.52m High)Exceptional in size (1.52m High) female figure with arms folded under the breasts, of parian marble. It is thought to be a female divinity. the figure stands on toe tips, but her bending knees hold her back from balancing on the ground. It was probably meant to be placed in supine position. It belongs to the widespread ‘Spedos‘ type. Figurines vary in height from 8cm to full size, have clear-cut outline and incised anatomical details. The nose and usually the ears are in relief. From Amorgos, Early Cycladic II, 2800-2300 BC.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019072402458
本画像はログイン後にご覧いただけます
-St. Jerome Reading in an Italian Landscape.St. Jerome Reading in an Italian Landscape. Artist: Rembrandt (Rembrandt van Rijn) (Dutch, Leiden 1606-1669 Amsterdam). Dimensions: plate: 10 3/16 x 8 1/4 in. (25.9 x 21 cm). Date: ca. 1653.Rembrandt depicted Saint Jerome many times, here as a contented old man reading. The print reflects Rembrandt‘s great admiration for Venetian art, particularly in the landscape and buildings in the background, which were inspired by the work of Giulio (ca. 1482-after 1515) and Domenico (1500-1564) Campagnola.The marked contrast between the briefly sketched saint and the more polished areas of the print creates an initial impression of unfinish. Rembrandt‘s sketch for the print shows that he originally intended to darken the saint and the foreground. クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062905312
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Haman Begging Esther for Mercy.Haman Begging Esther for Mercy. Draughtsman: Rembrandt van Rijn (rejected attribution). Draughtsman: Jan Victors (attributed to). Dating: c. 1635 - 1638. Place: Amsterdam. Measurements: h 170 mm x w 129 mm. Museum: Rijksmuseum, Amsterdam.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062905465
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Expulsion of Hagar and Ishmael.Expulsion of Hagar and Ishmael. Draughtsman: Rembrandt van Rijn. Dating: c. 1650. Place: Amsterdam. Measurements: h 171 mm x w 224 mm. Museum: Rijksmuseum, Amsterdam.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062905568
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Great Jewish Bride, 1635, Etching; second state of five, sheet: 8 9/16 x 6 7/16 in.The Great Jewish Bride, 1635, Etching; second state of five, sheet: 8 9/16 x 6 7/16 in. (21.8 x 16.4 cm), Prints, Rembrandt (Rembrandt van Rijn) (Dutch, Leiden 16061669 Amsterdam), Rembrandt‘s first wife, Saskia Uylenburgh, whom he had married the previous year, was no doubt the model for this print, though it was not meant as a portrait. The intended subject of the print is evident in its later, finished state: the Jewish queen Esther, who is about to approach King Ahasuerus to expose Haman‘s intent to murder the Jews.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062905162
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Standing Boy Holding a Whip and Raising his Right Hand.Standing Boy Holding a Whip and Raising his Right Hand. Draughtsman: Rembrandt van Rijn (school of). Dating: c. 1640 - c. 1650. Place: Amsterdam. Measurements: h 137 mm x w 105 mm. Museum: Rijksmuseum, Amsterdam.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062905606
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Flat Floral DesignFlat Floral Design.、クレジット:Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021042301056
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Apuleia in Search of Apuleius. Medium: etching.Apuleia in Search of Apuleius. Medium: etching. Museum: National Gallery of Art, Washington DC. Author: JOSEPH MALLORD WILLIAM TURNER.、クレジット:Album/National Gallery of Art,Washington DC/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020030402918
本画像はログイン後にご覧いただけます
-St John‘s College at the University of Oxford; Oxford; England.St John‘s College at the University of Oxford; Oxford; England. Founded in 1555 by the merchant Sir Thomas White, intended to provide a source of educated Roman Catholic clerics to support the Counter-Reformation under Queen Mary.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019071100872
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Folio from the Codex Mendoza.Folio from the Codex Mendoza. The Codex Mendoza is an Aztec codex, created about twenty years after the Spanish conquest of Mexico with the intent that it be seen by Charles V, the Holy Roman Emperor and King of Spain. It contains a history of the Aztec rulers and their conquests, a list of the tribute paid by the conquered, and a description of daily Aztec life, in traditional Aztec pictograms with Spanish explanations and commentary. Dated 16th Century、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。 ※ファイルサイズの小さい画像です。
商品コード: 2019071902651
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Gazeta de Barcelona, 27 de octubre de 1798. Núm. 86. Suplemento editado en este ejemplar en el que se da la noticia de un Real DGazeta de Barcelona, 27 de octubre de 1798. Núm. 86. Suplemento editado en este ejemplar en el que se da la noticia de un Real Decreto expedido por el rey, por medio del que se pretende recaudar dinero para el mantenimiento de las necesidades del país mediante la emisión de cédulas o acciones. Biblioteca Histórico Militar de Barcelona. Cataluña. España.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019082005503
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Paul Cézanne: The Spring House (La Conduite d‘eau), Paul Cézanne, c.Paul Cézanne: The Spring House (La Conduite d‘eau), Paul Cézanne, c. 1879, Oil on canvas, Cézanne depicts a spring house—a small building constructed over a natural water source and used either for refrigeration or as a pumping station. Paint is applied in short, parallel strokes, and in some places the color is so thin that the canvas shows through. While there is depth to the building - Cézanne uses perspective here - the landscape beyond appears deliberately flattened, compressed into one plane., Overall: 23 5/8 x 19 11/16 in. (60 x 50 cm).、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031923372
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Steamboat intended to serve as a ferry service on the Seine, during the universal exposition, 1867Steamboat intended to serve as a ferry service on the Seine, during the universal exposition, 1867 (model with impellers).、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042705061
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Writing desk with a raised back Writing table with stand,Writing desk with a raised back Writing table with stand, Table intentionally decorated with marquetry in several types of wood on an oak core and with gilt bronze. The front legs are placed at right angles. The connecting sheet between the legs, the front rail, the cover sheet and the top piece are adorned with rose branches in the middle with rose branches and on both sides with rosettes and windows. Only the center panel of the attachment with two blinds doors has a winch, books and ink well. Marble top with gallery, many gilt bronze frames, ornaments, art, Jean-Henri Riesener, France, c. 1775, wood (plant material), oak (wood), purpleheart (wood), boxwood, maple (wood), rosewood (wood), bronze (metal), marble (rock), textile materials, gilding, h 110 cm × w 99 cm × d 48.5 cm w 95.0 cm × d 44.5 cm.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023052501471
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Centenary of the foundation of the ‘Maison d‘Orange‘ in Prussia,Centenary of the foundation of the ‘Maison d‘Orange‘ in Prussia, intended for the reception of those who had to leave the principality of Orange for the persecution of faith, Silver Medal. Front: refugee with stick and coat of arms kneels down in the middle of two crowned women, each with her own coat of arms, representing England on the left and Prussia on the right, England hands over to Prussia a drawing of the building for the reception of the refugees within a round, cut: year. Reverse: inscription, Prussia, Orange, Principality, William III (Prince of Orange and King of England, Scotland and Ireland), Frederick I King of Prussia, Daniel Friedrich Loos, Berlin, 1805, silver (metal), striking (metalworking), d 4.4 cm × w 25.39 gr.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023052701218
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Cushion coverCushion cover, 1590–1610, British, Linen worked with silk and metal thread, spangles; stem, back, plaited braid, knots, and detached buttonhole stitches, H. 8 7/8 x W. 13 3/8 inches (22.5 x 34 cm), Textiles-Embroidered, This small panel was probably intended to decorate a small cushion or pillow; these were used in large numbers in interior decoration of the sixteenth and seventeenth centuries. Larger versions would have softened hard wooden seats; smaller examples were used as decoration on sideboards and dressing tables.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2020091700920
本画像はログイン後にご覧いただけます
-David and AbigailDavid and Abigail, mid-17th century, British, Linen embroidered with silk thread, H. 19 x W. 24 1/2 in. (48.3 x 62.2 cm), Textiles-Embroidered, This panel was probably intended as a cushion cover. It illustrates scenes from the life of the biblical patriarch Abraham, as recounted in the Book of Genesis. The central scene shows Abraham being informed by a host of angels that his wife Sarah will bear him a son, despite her advanced age.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2020091700969
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Odalisque in Grisaille.Odalisque in Grisaille. Artist: Jean Auguste Dominique Ingres (French, Montauban 1780-1867 Paris) and Workshop. Dimensions: 32 3/4 x 43 in. (83.2 x 109.2 cm). Date: ca. 1824-34.This painting is an unfinished repetition, reduced in size and much simplified, of the celebrated <i>Grande Odalisque</i> of 1814 (Musée du Louvre, Paris), a work that was central to Ingres‘s conception of ideal beauty. Ingres cited it in a list of works he executed in Paris between 1824 and 1834, a period bracketed by lengthy sojourns in Italy. Paintings in shades of gray--<i>en grisaille</i>--were often made to establish variations in tone as a guide to engravers of black and white reproductive prints. As this work has not been linked definitively to known reproductions of the <i>Grande Odalisque</i>, its intended purpose remains uncertain. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031103090
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Madame Jacques-Louis Leblanc (Françoise Poncelle, 1788-1839).Madame Jacques-Louis Leblanc (Françoise Poncelle, 1788-1839). Artist: Jean Auguste Dominique Ingres (French, Montauban 1780-1867 Paris). Dimensions: 47 x 36 1/2 in. (119.4 x 92.7 cm). Date: 1823.For this portrait there are more than two dozen drawings investigating a variety of poses (Musée Ingres, Montauban). Similar studies do not exist for the likeness of Madame Leblanc‘s husband (19.77.1). The two paintings--the only pair of portraits Ingres produced--were probably intended to hang facing one another, since the light falls differently in each, but they are unified by the visual harmony of hands, gold chains, and rich textiles that enhance the couple‘s black clothing. This work, however, was exhibited without its pendant at the Salon of 1834. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031103127
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Resurrection of the Dead (lower left section of the Last Judgment).Resurrection of the Dead (lower left section of the Last Judgment). Artist: Engraved by Niccolò della Casa (French, active Italy, ca. 1543-48); After Michelangelo Buonarroti (Italian, Caprese 1475-1564 Rome). Dimensions: sheet: 29 1/8 x 20 in. (74 x 50.8 cm). Date: 1548.One of a set of prints intended to fit together. The accession numbers are: 62.602.652(1-3) and 59.570.46(1-2). Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031800977
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Pensive woman, historical illustration, about 1886Pensive woman, historical illustration, about 1886.、クレジット:Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021020306515
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Last Drop.The Last Drop. Artist and publisher: Thomas Rowlandson (British, London 1757-1827 London). Dimensions: Sheet: 11 1/8 x 7 13/16 in. (28.3 x 19.9 cm). Date: April 5, 1801.Standing on tiptoe, a short, heavy-bellied “cit,“ or City of London tradesman, struggles to drain a large punch bowl. In his haste, the tippler has abandoned ladle and glass and fails to notice the menacing skeleton, a literal representation of his fast approaching demise. Empty wine bottles on the floor signal hours of past indulgence, while the port and ale on the table indicate his intended future imbibing. The bottle marked Usquebaugh, a Gaelic word from which “whiskey“ derives, contains a liquor used to make punch. Rowlandson‘s humorous take on humanity‘s capacity for self-destruction relies on a late medieval moralizing conceit, The Dance of Death, famously embodied by Hans Holbein the Younger in a woodcut series o、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031704625
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Garroted Man (El agarrotado).The Garroted Man (El agarrotado). Artist: Goya (Francisco de Goya y Lucientes) (Spanish, Fuendetodos 1746-1828 Bordeaux). Dimensions: plate: 12 7/8 x 8 7/16 in. (32.7 x 21.4 cm)sheet: 17 1/16 x 12 5/16 in. (43.3 x 31.2 cm). Date: ca. 1778-80.This is one of Goya‘s earliest etchings, made when he was exploring the technique. It shows a man being killed by a garrotte, the standard civilian method of execution in Spain of which there were several methods. That depicted here shows the prisoner sat on a stool with his back to the post, wrists bound and a hinged iron collar closed around his neck. It is a strange subject for a print, perhaps addressing judicial abuse and it is hard to guess what sort of audience Goya anticipated. Goya might not have intended it for wide distribution as it was made when he was beginning as a printmaker and exploring subjects that interested him personally. Goy、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042002199
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Under the influence of the American RevolutionUnder the influence of the American Revolution, the Patriots wanted a more democratic form of government. The opening shot of this revolution might be co幼onsidered to be the manifesto published by Joan van der Capellen tot den Pol, the founder of the Patriots in 1781: In 1785 there was a open rebellion by the Patriots, which took the form of an armed insurrection by local militias determined to defend municipal democracies in certain Dutch towns. From 1780 to 1787, Dordrecht was home to the Patriots faction which intended to remove the hereditary Stadtholder position held by the House of Orange-Nassau. Engraving depicting a riot in Dordrecht in 1786、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019031203227
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Colosses du RamesséumColosses du Ramesséum, 1850, Salted paper print from paper negative, Image: 16.4 x 21.1 cm (6 7/16 x 8 5/16 in.), Photographs, Maxime Du Camp (French, 1822–1894), In 1849-50, Du Camp traveled to Egypt with the as-yet-unknown writer Gustave Flaubert, intent on producing clear and legible photographs of the ancient monuments. For them, as for all travelers before and since, the first sight of the temples and pyramids, the Sphinx, and the seemingly endless desert, was overwhelming.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2020091501579
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Codex Mendoza; Aztec codexThe Codex Mendoza; Aztec codex, created about twenty years after the Spanish conquest of Mexico with the intent that it be seen by Charles V, the Holy Roman Emperor and King of Spain. It is a history of the Aztec rulers and their conquests, a list of the tribute paid by the conquered, and a description of daily Aztec life 1553、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019071902479
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Greco-Roman Intaglios.Greco-Roman Intaglios. In the course of the 2nd and 1st centuries BC, the Hellenistic kingdoms were gradually absorbed into the spreading area of Roman domination. With the intaglios of this time it is rarely possible to distinguish between Greek and Roman manufacture or to determine precise dates or origins. Their wide range of styles and subjects demonstrates the eclecticism of the ages: while some seem deliberately archaising or classic, others appear to allude to contemporary events.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019071902627
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Frontispiece of ‘A New System of Mathematicks‘Frontispiece of ‘A New System of Mathematicks‘, Jonas Moore, (London, 1681). This book, intended for the mathematical school at Christ‘s Hospital, it was uncompleted on Moore‘s death and was finished by John Flamsteed (1646-1719) and John Perkins. It was a textbook for the boys of the school learning surveying and navigation, skills needed to aid the nation‘s trade and exploration. Engraving.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019080104060
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Attempt to assassinate king Henry IV of France (1553-1610) by Jean Chatel (1575-1594) on December 1594. Engraving by Chamb Aron,Attempt to assassinate king Henry IV of France (1553-1610) by Jean Chatel (1575-1594) on December 1594. Engraving by Chamb Aron, 1851.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019101504388
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Bust-Length Portrait of an Ecclesiastic.Bust-Length Portrait of an Ecclesiastic. Artist: Carletto Caliari (Italian, Venice 1567/70-1592/96 Venice). Dimensions: Sheet: 11 7/8 x 8 5/16 in. (30.2 x 21.1 cm). Date: 16th century.This portrait shows the sitter, a middle-aged cleric with aquiline nose, short beard and slightly balding, with his intent gaze directed to the upper right (heavenward), to denote his spiritual disposition. The artist was the talented, second-born son of the great painter, Paolo Veronese (1528-1588). Carletto Caliari was a close assistant of his father especially in the late years of the great master; in Venice painting was conducted as a family business. The present drawing bears a very close resemblance to the main saint in Paolo Veronese‘s late canvas of the Conversion of Saint Pantaleon (San Pantaleone, Venice), begun in 1587, and so the drawing was probably inspired by it. 、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031922946
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Unfinished cabinet panels, ca. 1660, British, Satin worked with silk, and metal thread, silk purl, linen, ink and pigmentUnfinished cabinet panels, ca. 1660, British, Satin worked with silk, and metal thread, silk purl, linen, ink and pigment; primarily couching stitches, 17.5 x 22 in. (44.5 x 55.9 cm), Textiles-Embroidered, Rare unfinished pieces of embroidery like this one can reveal much about the process of planning and executing needlework. In this case, the squares and rectangles were intended to be cut out and applied to a wooden box frame to make a small cabinet.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021091801252
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Temple of manners depicting the duties to God, Joannes Bemme, 1800 - 1841.Temple of manners depicting the duties to God, Joannes Bemme, 1800 - 1841.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022012201023
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Chimney piece with images of Adam and Eve.Chimney piece with images of Adam and Eve. Artist: Unknown. Culture: American. Dimensions: 16 x 38 in. (40.6 x 96.5 cm). Date: ca. 1760.Eighteenth-century embroideries wider than they are tall, like this one, were called “chimneypieces“ because they were meant to be hung above a parlor mantel, a place of honor. The prominent display of this type of schoolgirl needlework signaled that the young lady of the home had been well educated and was ready to become an accomplished wife. The designs found on chimneypieces were usually derived from European print sources; in this case, scenes from the story of Adam and Eve were adapted from prints of paintings in the renowned collection of Archduke Leopold Wilhelm of Austria. クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020040301433
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Greens grosser Luftballon im Lande der Antipoden Austrian print by Johann Wenzel Zinke 1797-1858.Greens grosser Luftballon im Lande der Antipoden Austrian print by Johann Wenzel Zinke 1797-1858. satirizes the intended trans-Atlantic balloon voyage of Charles Green by showing his arrival among the Maori in the Antipodes Islands in the Pacific Ocean.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用はできません。
商品コード: 2019091201123
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Ramesses IIRamesses II, 19th Dynasty, 1270 BC. From the Ramesseum, western Thebes. This is the upper part of a seated statue, one of a pair set up in the king‘s mortuary temple. The granite is naturally two colours and was deliberately worked to draw a distinction between the head and body.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019031903082
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Nude Woman Resting on a Cushion.Nude Woman Resting on a Cushion. Nude Woman Lying on a Pillow. Draughtsman: Rembrandt van Rijn. Dating: c. 1658. Place: Amsterdam. Measurements: h 136 mm x w 283 mm. Museum: Rijksmuseum, Amsterdam.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062905800
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Giovani Battista Langettioil painting by the Italian Giovani Battista Langetti (1635-1676) Archimedes with Allegorical Figures of War and Peace、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2018111226117
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Study Sheet with Three Women and a Boy.Study Sheet with Three Women and a Boy. Artist: Rembrandt (Rembrandt van Rijn) (Dutch, Leiden 1606-1669 Amsterdam). Dimensions: sheet: 8 11/16 x 6 7/16 in. (22 x 16.4 cm). Date: ca. 1638-39.Rembrandt often picked up pen and paper to capture a briefly glimpsed pose or a fascinating character he observed on the street, and he also made sketches to work out the expression or stance of figures destined for prints or paintings. He may have drawn the figures on this sheet from life, but the costume of the old woman viewed from several angles as well as her pose and the pose of the young man in the center suggest that they were ultimately intended as studies for biblical characters. クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062905347
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Cushion cover, 1590–1610, British, Linen worked with silk and metal thread, spangles; stem, back, plaited braid, knots,Cushion cover, 1590–1610, British, Linen worked with silk and metal thread, spangles; stem, back, plaited braid, knots, and detached buttonhole stitches, H. 8 7/8 x W. 13 3/8 inches (22.5 x 34 cm), Textiles-Embroidered, This small panel was probably intended to decorate a small cushion or pillow; these were used in large numbers in interior decoration of the sixteenth and seventeenth centuries. Larger versions would have softened hard wooden seats; smaller examples were used as decoration on sideboards and dressing tables.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2022020414519
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Digging Dirk II Aarnout III, IV Dirk, Dirk V and VI Floris, Hendrick Goltzius, Willem Thibaut, Claes Jansz.Digging Dirk II Aarnout III, IV Dirk, Dirk V and VI Floris, Hendrick Goltzius, Willem Thibaut, Claes Jansz. Visscher (II), 1584 - 1585.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022013108061
本画像はログイン後にご覧いただけます
-detail showing heraldic badges within St John‘s Collegedetail showing heraldic badges within St John‘s College at the University of Oxford; Oxford; England. Founded in 1555 by the merchant Sir Thomas White, intended to provide a source of educated Roman Catholic clerics to support the Counter-Reformation under Queen Mary.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019071005228
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Roundel with Allegorical Figure, ca.Roundel with Allegorical Figure, ca. 151015, South Netherlandish, Colorless glass, vitreous paint and silver stain, Overall: 8 15/16 in. (22.7 cm), Glass-Stained.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022042309448
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Magazine - ‘Australia To-Day 1928‘, United Commercial Travellers Association of Australia, 10 Nov 1927,Magazine - ‘Australia To-Day 1928‘, United Commercial Travellers Association of Australia, 10 Nov 1927, Magazine entitled ‘Australia Today 1928‘, published by the United Commercial Travellers Association of Australia, 10 November 1927. This magazine was published annually by the United Commercial Travellers Association of Australia as a supplement to it‘s monthly newspaper ‘The Australian Traveller‘. ‘Australia Today‘ was specifically intended to promote British immigration to Australia. The United.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023021110677
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Form - Warden‘s Report, ‘Air Raid Damage‘, World War II, 1939-1945,Form - Warden‘s Report, ‘Air Raid Damage‘, World War II, 1939-1945, A printed form intended for use for recording damage incurred as a result of an air raid during World War II. It has not been filled out.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023021212383
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Lantern Slide - Miniature Panorama Format Multiple Image, ‘John Gilpin‘ Series, Interior Scenes, circa 1860-1920,Lantern Slide - Miniature Panorama Format Multiple Image, ‘John Gilpin‘ Series, Interior Scenes, circa 1860-1920, Alternative Name(s): Children‘s Slide; Panorama Magic Lantern Slide This lantern slide is part of a series which tells the story of John Gilpin. Set in England, the poem ‘The Diverting History of John Gilpin; showing how he went farther than he intended, and came safe home again‘ was written by William Cowper and first published in 1782.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023020505976
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Lantern Slide - ‘John Gilpin‘,Lantern Slide - ‘John Gilpin‘, No.11, circa 1850-1880, Number 11 of a series of 12 lantern slides depicting the story of John Gilpin. Set in England, the poem The Diverting History of John Gilpin; showing how he went farther than he intended, and came safe home again was written by William Cowper and first published in 1782. This set of lantern slides are part of the Francis Collection of pre-cinematic apparatus and ephemera.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023020105537
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Lantern Slide - ‘John Gilpin‘,Lantern Slide - ‘John Gilpin‘, No.2, circa 1850-1880, Number 2 of a series of 12 lantern slides depicting the story of John Gilpin. Set in England, the poem The Diverting History of John Gilpin; showing how he went farther than he intended, and came safe home again was written by William Cowper and first published in 1782. This set of lantern slides are part of the Francis Collection of pre-cinematic apparatus and ephemera.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023013005108
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Form - Warden‘s Report, ‘Air Raid Damage‘, World War II, 1939-1945,Form - Warden‘s Report, ‘Air Raid Damage‘, World War II, 1939-1945, A printed form intended for use for recording damage incurred as a result of an air raid during World War II. It has not been filled out.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023012909781
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Bust of a Woman with an Elaborate Coiffure.Bust of a Woman with an Elaborate Coiffure. Artist: Rosso Fiorentino (Italian, Florence 1494-1540 Fontainebleau). Dimensions: 9 5/16 x 6 15/16 in. (23.6 x 17.7 cm). Date: ca. 1530.Rosso intended this drawing as an ideal representation of a beautiful young woman, in response to the genre of “teste divine“ (divine heads) that Michelangelo made famous in drawings of the 1520s and 1530s, especially the “Zenobia“ (Uffizi, Florence). Here, he invented elegant “s“ shaped rhythms for the figural pose. The woman is seen in bust-length from the back, her head turned in profile, slightly lowered, to gaze directly at the viewer, while the exquisite complexity of details of her fashionable dress soften her pose with airy curves and twists. Her fantastic coiffure is laden with braids curled around a pair of ram‘s horns, while her artfully puffed-up dress, with layers of agitated drapery、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031801230
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Earth removal in Rotterdam, medal intended as proof for peat carriers,Earth removal in Rotterdam, medal intended as proof for peat carriers, fillers or toners to be able to import peat from the newly uncovered bogs, Unilateral lead medal with round top and rectangular bottom, and hole in it. Front: standing lion with a coat of arms on the chest between the year within an inscription. Reverse: blank., Rotterdam, anonymous, 1769, founding, h 7.5 cm × w 7.5 cm × w 147.88 gr.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023051005894
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Model of a Gunlock (Percussion), Wooden model of a percussion lock.Model of a Gunlock (Percussion), Wooden model of a percussion lock. In principle they are identical, the difference lies in the shape of the lock plate, which differs depending on the guns for which the lock is intended. The lock plate must be mounted on the right-hand side against the lock elevation with two bolts through it, and two screws in the breech. The hammer rotates at a right angle to the barrel. The head of the hammer has a slot for the flame from the sun hole when fired. A hole for the pull-off rope is provided in the shaft, a disk in the lock plate through which the rope is guided backwards. 1: 1 scale., Rijkswerf Vlissingen, Flushing, 1835, wood (plant material), rope, h 9.5 cm × w 23.5 cm × d 12 cm.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023051109279
本画像はログイン後にご覧いただけます
-piece d‘essai‘, beaten according to the Salneuve procedure with the coin presses manufactured in Paris,piece d‘essai‘, beaten according to the Salneuve procedure with the coin presses manufactured in Paris, intended for the coinage of the kingdom of Holland, Front: inscription. Reverse: inscription, lace, Salneuve, anonymous, Utrecht, 24-Apr-1808, bronze (metal), striking (metalworking), d 2.9 cm × w 9.19 gr.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023051111283
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Medallion with Minerva, Medallion with an image of a harnessed woman with a dragon on her helmet,Medallion with Minerva, Medallion with an image of a harnessed woman with a dragon on her helmet, possibly intended as the goddess Minerva. The print is part of an album, (story of) Minerva (Pallas, Athena), anonymous, 1551 - 1650, paper, etching, h 71 mm × w 71 mm.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023051111263
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Charles van Laethem, nineteenth intendant of the canal of Brussels, Copper Medal.Charles van Laethem, nineteenth intendant of the canal of Brussels, Copper Medal. Obverse: helmeted coat of arms within an inscription. Reverse: four sailing ships in lock of Trois Fontaines within a circle, Vaart van Brussel, anonymous, Antwerp, 1617, copper (metal), striking (metalworking), d 2.7 cm × w 4.78 gr.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023051009389
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Soil removal in Rotterdam, medal intended as proof for peat carriers,Soil removal in Rotterdam, medal intended as proof for peat carriers, fillers or toners to be able to import peat from the newly uncovered peat bogs, Unilateral lead medal with round top and rectangular bottom, and hole in it. Front: standing lion with a coat of arms on the chest between the year within an inscription. Reverse: blank., Rotterdam, anonymous, 1769, founding, h 7.5 cm × w 7.4 cm × w 1583 gr.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023050313248
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Lambrekijn, Yellow silk lambrekijn from a bed set embroidered with peacocks, flowers, butterflies,Lambrekijn, Yellow silk lambrekijn from a bed set embroidered with peacocks, flowers, butterflies, horns of abundance in multicolored silk, bordered and decorated with blue bullion, lined with coarse linen and yellow silk. Intended for the right side of the bed, outside., anonymous, Kanton, 1720 - 1740, silk, linen (material), h 40.0 cm × w 218.0 cm.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023051107781
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Ivory cachet or ornament with an openwork ball, Vase-shaped ornament, perhaps intended as a cachet.Ivory cachet or ornament with an openwork ball, Vase-shaped ornament, perhaps intended as a cachet. On a flat foot stands a convex body in the form of an openwork ball with three inner balls, decorated with tendrils in relief. A long, flared neck with different thickenings and tendrils. Sharp buds on the upper side and a low-relief flower on the underside., anonymous, China, c. 1800 - c. 1850, ivory, cutting, h 7.2 cm × d 3 cm.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023051107229
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Crucifixion, ca.The Crucifixion, ca. 1510, Tempera and gold on wood, Central panel 19 x 11 1/2 in. (48.3 x 29.2 cm); each wing 19 x 6 in. (48.3 x 15.2 cm), Paintings, Francesco Granacci (Francesco di Andrea di Marco) (Italian, Villamagna 1469–1543 Florence), Painted around 1500–1510, this exquisite triptych was intended for private devotion (an old inventory label on the back indicates that at one time it belonged to the Stiozzi Ridolfi family). When closed, it could be easily transported.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2020102901261
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Miss Hibernia at John Bulls family dinner!!, Cruikshank, Isaac, 1756?-1811?, engraving 1799,Miss Hibernia at John Bulls family dinner!!, Cruikshank, Isaac, 1756?-1811?, engraving 1799, Miss Hibernia seated at right wearing dress decorated with Irish harps; seated around the table are members of John Bull‘s family, identified as various taxes which are likely to be imposed on the Irish as a result of William Pitt‘s proposed Irish union. A grotesque figure seated center and labeled Isacc Income!! is taking more than his share Pr. An. He is admonished by Abraham Hat Stamp who says, Dont be so boiseterous, there is enough for us all and by Polly Powder Tax, Really Brother I am quite ashamed of you. John Bull, raising a knife, adds, Cant you take what comes to your share like the rest of the Family, why you swallow more than all the rest put togeather. Miss Hibernia will be frightened at your prodigious stomach and break off the connection!! Miss Hibernia states, Really Mr. Bull ...、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022010506330
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Relief Plaque of Hindu Deity, Probably Processional: Face of Ganesha, probably 14th16th century,Relief Plaque of Hindu Deity, Probably Processional: Face of Ganesha, probably 14th16th century, Nepal (Kathmandu Valley), Repoussé copper alloy, H. 7 13/16 in. (19.9 cm); W. 4 15/16 in. (12.5 cm), Metalwork, These ‘masks‘ were likely intended for use in the creation of lifelike effigies of the gods, the metal face to be affixed to a carrying frame and the figures dressed in textiles. Such constructions were intended for processional use, as seen in related practices in the Hindu communities of Himachal Pradesh, in the western hills of north India, where image-palanquins of this type are carried by devotees during festivals.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022042404987
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Insert of needle lace with the arms of the US, Insert of natural colored needle lace: war lace.Insert of needle lace with the arms of the US, Insert of natural colored needle lace: war lace. Round model with the arms of the United States of America, with an eagle and stars. The insert was intended for a tablecloth on which the arms of the Allies would stand, with the theme of the Peace of Versailles, armorial bearing, heraldry, anonymous, Belgium, c. 1914 - c. 1918, linen (material), d 14 cm.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023051914348
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Strip of mixed lace for a superplie with lilies, Strip of natural-colored needle lace: Venetian ribbon lace.Strip of mixed lace for a superplie with lilies, Strip of natural-colored needle lace: Venetian ribbon lace. The closed, circumferential strip is intended for a superplie and has a pattern of volute drinks, vine leaves and lilies on an open ground with founded bars. The contours of the pattern are formed by a woven ribbon. Various ornamental grounds within the contours. The top is trimmed with a woven edge. The bottom is trimmed with a straight edge., anonymous, Venice (possibly), c. 1640 - c. 1660, linen (material), Venetian tape lace (mixed lace), l 360 cm × w 26.5 cm.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023051806864
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Jean Jacques de Brouckhoven, fifty-ninth intendant of the Brussels shipping and Hendrik van Cutsem, steward,Jean Jacques de Brouckhoven, fifty-ninth intendant of the Brussels shipping and Hendrik van Cutsem, steward, Copper Medal. Obverse: crowned coat of arms, flanked by two lions with banner. Reverse: horse-drawn tow boat on canal, above: coat of arms hanging on a ribbon within a circle, Vaart van Brussel, Jean Jacques de Brouckhoven (baron van Putte), Hendrik van Cutsem, Philippe Roettiers (II), Brussels, 1696, copper (metal), striking (metalworking), d 2.9 cm × w 6.73 gr.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023051807436
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Source, 1862, Oil on canvas, 47 1/4 x 29 1/4 in.The Source, 1862, Oil on canvas, 47 1/4 x 29 1/4 in. (120 x 74.3 cm), Paintings, Gustave Courbet (French, Ornans 18191877 La Tour-de-Peilz), This nude is painted in an unflinchingly naturalistic style and is devoid of the trappings of academic allegory to which the paintings title alludes. Courbet is thought to have intended it as a response to Ingress own La Source (1856, Musée dOrsay, Paris), which was exhibited at the Galerie Martinet, Paris, in 1861.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020022706519
本画像はログイン後にご覧いただけます
-SIR JAMES GRAHAM COMMENCING THE SILLOTH RAILWAY, FRIDAY, 31 AUGUST, 1855; This short line of 12.SIR JAMES GRAHAM COMMENCING THE SILLOTH RAILWAY, FRIDAY, 31 AUGUST, 1855; This short line of 12.75 miles is intended to complete the communication between the German Ocean and the Irish Sea. It branches off from the Port Carlisle Railway at a place called Drumburgh, about eight miles north west of the city of Carlisle, and will be carried to the Cumberland.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070702422
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Great Eastern‘ on the stocks in John Scott Russell‘s (1808-1882) yard at Millwall on the Thames.Great Eastern‘ on the stocks in John Scott Russell‘s (1808-1882) yard at Millwall on the Thames. View from the stern. Double-hulled, of all iron construction, and powered by four steam engines driving both paddle wheels and screw propeller, she was intended for the passenger trade between Britain and Australia and India. After a few troubled passenger voyages she was sold for 」25,000, a fraction of the building cost of probably 」500,000, and converted to a cable laying ship In this role she was used in laying the Atlantic Telegraph Cable in 1865-1866, and other similar projects. She was Isambard Kingdom Brunel‘s (1806-1859) last great project. He collapsed on her deck on her launch in 1858 and died a few days later. From ‘The Illustrated London News‘. (London, 7 November 1857). Chromolithograph.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019091101299
本画像はログイン後にご覧いただけます
-New Mexican: Our Lady of Protection (Nuestra Señora del Patrocinio)New Mexican: Our Lady of Protection (Nuestra Señora del Patrocinio), Pedro Antonio Fresquis, New Mexican, c. 1815, Water-based paint on wood panel, Painted in New Mexico, this small panel is a retablo, or a religious work meant for private devotion in a chapel or home. Retablos typically depicted saints, angels, or, as is the case here, the Virgin Mary. Holding the Christ child, the Virgin wears a large cloak that envelopes both figures, underscoring her role as protector. The New Mexican painters who specialized in these subjects were called santeros. These artists looked to a variety of printed materials—including religious woodcuts, pamphlets, and illustrated bibles—as they developed their iconographies., Overall: 9 3/8 x 6 1/2 in. (23.8 x 16.5 cm).、クレジット:Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2020020508800
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Rumilly church. Prayer tree with intention of prayers. France.Rumilly church. Prayer tree with intention of prayers. France. .、クレジット:Ref:146/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021060810378
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The happy effects of that grand system of shutting ports against the English!!‘ President JeffersonThe happy effects of that grand system of shutting ports against the English!!‘ President Jefferson addressing a group of disgruntled men, as he defends the policy of his Embargo which, combined with the Non-Intercourse Act, was intended to bring about a suspension of foreign commerce.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問い合わせください。
商品コード: 2020011005571
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |