- 自動車排出ガス規制
- 昭和
- 価格
- 意見
- トヨタ自動車工業
- カローラ
- ガラス繊維
- グランデ
- ディーゼルエンジン
- ナノメートル
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |
「排出ガス規制」の写真・グラフィックス・映像
- 提供元
- 日付
- 種類
- 向き
- カテゴリ
- 色
- 同義語オン
- 提供元
- 共同通信社
0
- 国内提供元
0
- 海外提供元
0
- 日付
- 24時間以内
0 - 48時間以内
0 - 72時間以内
0 - 7日以内
0 - 30日以内
0 - 1年以内
1 - 期間を指定
37 - 日付指定なし
37
- 種類
- 写真
37 - グラフィックス
0 - 映像
0
- 向き
- 縦
3 - 横
34 - 正方形
0
- カテゴリ
- ニュース
- スポーツ
- エンターテインメント
- 教育向け
- カテゴリ指定なし
- 色
- カラー
34 - モノクロ
3
- 同義語辞書
- オン
- オフ
- 古い順
- 1
- 古い順
本画像はログイン後にご覧いただけます
1970年08月01日検査する係官 自動車排出ガス規制自動車排出ガス規制による取り締まりで、検査にあたる係官=1970(昭和45)年8月1日
商品コード: 1970080150001
本画像はログイン後にご覧いただけます
1974年06月21日三木長官排ガス規制で要請自動車排出ガス規制の協力の要請でメーカーの首脳と会談する環境庁の三木武夫長官=1974(昭和49)年6月21日、環境庁
商品コード: 2024081408039
本画像はログイン後にご覧いただけます
1974年09月11日自動車排出ガス規制で特別委衆院公害・環境対策保全特別委員会で、51年度排ガス規制問題について意見を述べる松田耕平東洋工業社長=1974(昭和49)年9月11日
商品コード: 2024082007578
本画像はログイン後にご覧いただけます
1974年09月11日自動車排出ガス規制で特別委衆院公害・環境対策保全特別委員会で、51年度排ガス規制問題について意見を述べる岩越忠恕日産自動車社長=1974(昭和49)年9月11日
商品コード: 2024082007600
本画像はログイン後にご覧いただけます
1974年09月11日自動車排出ガス規制で特別委衆院公害・環境対策保全特別委員会で、51年度排ガス規制問題について意見を述べる河島喜好本田技研社長=1974(昭和49)年9月11日
商品コード: 2024082007623
本画像はログイン後にご覧いただけます
1974年09月11日自動車排出ガス規制で特別委衆院公害・環境対策保全特別委員会で、51年度排ガス規制問題について意見を述べる豊田英二トヨタ自動車社長=1974(昭和49)年9月11日
商品コード: 2024082007648
本画像はログイン後にご覧いただけます
1977年09月26日カローラ1300 53年排ガス対策車発売53年排出ガス規制に適合したトヨタ自動車工業の「カローラ1300 4ドアセダンハイデラックス」。価格(東京地区標準)は、82万5千円
商品コード: 2014111300128
本画像はログイン後にご覧いただけます
1977年09月30日排ガス規制適合ファミリア東洋工業が新発売する53年排出ガス規制適合の「ファミリア5ドアスーパーカスタム」。排ガス対策の仕組みが簡単なため、信頼性が高く、燃費・走行性能に優れているなどとしている。価格(東京地区標準)は、85万8千円
商品コード: 2014111300153
本画像はログイン後にご覧いただけます
1978年02月21日トヨタがマーク[II]セダントヨタ自動車工業が新発売する53年度排出ガス規制適合車「マーク[II]セダン2600グランデ」。価格(東京地区標準)は、201万3千円
商品コード: 2015051500288
本画像はログイン後にご覧いただけます
2019年06月06日ヤマシンフィルタのハイブリッドフィルタ(右下はオプション部品)建設機械用フィルターメーカーのヤマシンフィルタが、環境負荷の低減を狙い開発したのが、素材にガラス繊維とナノファイバーを使った「ハイブリッドフィルタ」だ。同社従来品に比べ3倍の長寿命を実現。廃棄物の排出が3分の1になり、環境への悪影響を抑えられる。オプションとしてセンサー類を組み合わせれば、故障予知サービスも提供可能だ。山崎敦彦社長は「顧客に価値を理解してもらい、早期に広めたい」と意気込む。従来の油圧フィルターはガラス繊維の濾材で、寿命は約1000時間だった。ハイブリッドフィルタはガラス繊維と200ナノ―800ナノメートル(ナノは10億分の1)の繊維を使ったナノファイバーシートを組み合わせており、寿命を約3000時間まで延ばした。新開発素材を使ったため価格は従来品の2倍超となったが、3倍以上の寿命と環境負荷の低減が評価され、大手建機メーカーに採用。1月から量産供給を始めている。さらに同社独自の付加価値となるのが、IoT(モノのインターネット)技術を使った故障予知サービスだ。オプションであるフィルターの目詰まりセンサー、フィルターを流れる油の清浄度センサーを組み合わせ、遠隔でフィルターの劣化具合を診断することが可能。「建機は山奥で無人稼働することもある。故障を予知できれば、コストや作業機会の損失を防ぐことができる」(山崎社長)。現在高シェアを持つ日本、米国、欧州市場だけでなく、シェアの低い中国市場でも戦略商品として拡販する。中国では2020年12月からディーゼルエンジンの排出ガス規制が強化される。それに対応する建機のモデルチェンジに合わせ、ハイブリッドフィルタを提案する方針だ。「中国の建機メーカーもコスト重視から品質重視になりつつある」と山崎社長。中国でのシェア拡大により、現在123億円のフィルター売上高を、22年3月期に250億円へと成長を目指す。=2019(令和元)年、6月6日、撮影場所不明、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ
商品コード: 2019071900153
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年03月28日Car Manufacturers against emission regulationsMarch 28, 2023, Duesseldorf, NRW, Germany: Photomontage/Symbolic image: Thick Emissions on a car exhaust on March 28, 2023 in Germany..Car manufacturers in Europe are pushing back against proposed emission regulations, claiming that they are overly expensive, hastily introduced, and unnecessary. However, the European Commission argues that such regulations are crucial for reducing harmful emissions and avoiding a recurrence of the Dieselgate scandal. The European Union will engage in discussions this year to formulate the ‘‘Euro 7‘‘ proposals that seek to impose stricter limits on emissions from diesel cars, but not petrol cars, as well as heavy-duty trucks and buses. The limits will cover nitrogen oxide and carbon monoxide emissions. (Credit Image: © Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press)、クレジット:©Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※Germany Rights Out
商品コード: 2023032905286
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年03月28日Car Manufacturers against emission regulationsMarch 28, 2023, Duesseldorf, NRW, Germany: Photomontage/Symbolic image: Thick Emissions on a car exhaust on March 28, 2023 in Germany..Car manufacturers in Europe are pushing back against proposed emission regulations, claiming that they are overly expensive, hastily introduced, and unnecessary. However, the European Commission argues that such regulations are crucial for reducing harmful emissions and avoiding a recurrence of the Dieselgate scandal. The European Union will engage in discussions this year to formulate the ‘‘Euro 7‘‘ proposals that seek to impose stricter limits on emissions from diesel cars, but not petrol cars, as well as heavy-duty trucks and buses. The limits will cover nitrogen oxide and carbon monoxide emissions. (Credit Image: © Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press)、クレジット:©Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※Germany Rights Out
商品コード: 2023032905636
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年03月28日Car Manufacturers against emission regulationsMarch 28, 2023, Duesseldorf, NRW, Germany: Photomontage/Symbolic image: Thick Emissions on a car exhaust on March 28, 2023 in Germany..Car manufacturers in Europe are pushing back against proposed emission regulations, claiming that they are overly expensive, hastily introduced, and unnecessary. However, the European Commission argues that such regulations are crucial for reducing harmful emissions and avoiding a recurrence of the Dieselgate scandal. The European Union will engage in discussions this year to formulate the ‘‘Euro 7‘‘ proposals that seek to impose stricter limits on emissions from diesel cars, but not petrol cars, as well as heavy-duty trucks and buses. The limits will cover nitrogen oxide and carbon monoxide emissions. (Credit Image: © Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press)、クレジット:©Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※Germany Rights Out
商品コード: 2023032905458
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年03月28日Car Manufacturers against emission regulationsMarch 28, 2023, Duesseldorf, NRW, Germany: Photomontage/Symbolic image: Thick Emissions on a car exhaust on March 28, 2023 in Germany..Car manufacturers in Europe are pushing back against proposed emission regulations, claiming that they are overly expensive, hastily introduced, and unnecessary. However, the European Commission argues that such regulations are crucial for reducing harmful emissions and avoiding a recurrence of the Dieselgate scandal. The European Union will engage in discussions this year to formulate the ‘‘Euro 7‘‘ proposals that seek to impose stricter limits on emissions from diesel cars, but not petrol cars, as well as heavy-duty trucks and buses. The limits will cover nitrogen oxide and carbon monoxide emissions. (Credit Image: © Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press)、クレジット:©Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※Germany Rights Out
商品コード: 2023032905387
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年03月28日Car Manufacturers against emission regulationsMarch 28, 2023, Duesseldorf, NRW, Germany: Photomontage/Symbolic image: Thick Emissions on a car exhaust on March 28, 2023 in Germany..Car manufacturers in Europe are pushing back against proposed emission regulations, claiming that they are overly expensive, hastily introduced, and unnecessary. However, the European Commission argues that such regulations are crucial for reducing harmful emissions and avoiding a recurrence of the Dieselgate scandal. The European Union will engage in discussions this year to formulate the ‘‘Euro 7‘‘ proposals that seek to impose stricter limits on emissions from diesel cars, but not petrol cars, as well as heavy-duty trucks and buses. The limits will cover nitrogen oxide and carbon monoxide emissions. (Credit Image: © Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press)、クレジット:©Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※Germany Rights Out
商品コード: 2023032905333
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年03月28日Car Manufacturers against emission regulationsMarch 28, 2023, Duesseldorf, NRW, Germany: Photomontage/Symbolic image: Thick Emissions on a car exhaust on March 28, 2023 in Germany..Car manufacturers in Europe are pushing back against proposed emission regulations, claiming that they are overly expensive, hastily introduced, and unnecessary. However, the European Commission argues that such regulations are crucial for reducing harmful emissions and avoiding a recurrence of the Dieselgate scandal. The European Union will engage in discussions this year to formulate the ‘‘Euro 7‘‘ proposals that seek to impose stricter limits on emissions from diesel cars, but not petrol cars, as well as heavy-duty trucks and buses. The limits will cover nitrogen oxide and carbon monoxide emissions. (Credit Image: © Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press)、クレジット:©Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※Germany Rights Out
商品コード: 2023032905463
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年03月28日Car Manufacturers against emission regulationsMarch 28, 2023, Duesseldorf, NRW, Germany: Photomontage/Symbolic image: Thick Emissions on a car exhaust on March 28, 2023 in Germany..Car manufacturers in Europe are pushing back against proposed emission regulations, claiming that they are overly expensive, hastily introduced, and unnecessary. However, the European Commission argues that such regulations are crucial for reducing harmful emissions and avoiding a recurrence of the Dieselgate scandal. The European Union will engage in discussions this year to formulate the ‘‘Euro 7‘‘ proposals that seek to impose stricter limits on emissions from diesel cars, but not petrol cars, as well as heavy-duty trucks and buses. The limits will cover nitrogen oxide and carbon monoxide emissions. (Credit Image: © Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press)、クレジット:©Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※Germany Rights Out
商品コード: 2023032905421
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年03月28日Car Manufacturers against emission regulationsMarch 28, 2023, Duesseldorf, NRW, Germany: Photomontage/Symbolic image: Thick Emissions on a car exhaust on March 28, 2023 in Germany..Car manufacturers in Europe are pushing back against proposed emission regulations, claiming that they are overly expensive, hastily introduced, and unnecessary. However, the European Commission argues that such regulations are crucial for reducing harmful emissions and avoiding a recurrence of the Dieselgate scandal. The European Union will engage in discussions this year to formulate the ‘‘Euro 7‘‘ proposals that seek to impose stricter limits on emissions from diesel cars, but not petrol cars, as well as heavy-duty trucks and buses. The limits will cover nitrogen oxide and carbon monoxide emissions. (Credit Image: © Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press)、クレジット:©Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※Germany Rights Out
商品コード: 2023032905605
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年03月28日Car Manufacturers against emission regulationsMarch 28, 2023, Duesseldorf, NRW, Germany: Photomontage/Symbolic image: Thick Emissions on a car exhaust on March 28, 2023 in Germany..Car manufacturers in Europe are pushing back against proposed emission regulations, claiming that they are overly expensive, hastily introduced, and unnecessary. However, the European Commission argues that such regulations are crucial for reducing harmful emissions and avoiding a recurrence of the Dieselgate scandal. The European Union will engage in discussions this year to formulate the ‘‘Euro 7‘‘ proposals that seek to impose stricter limits on emissions from diesel cars, but not petrol cars, as well as heavy-duty trucks and buses. The limits will cover nitrogen oxide and carbon monoxide emissions. (Credit Image: © Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press)、クレジット:©Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※Germany Rights Out
商品コード: 2023032905285
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年03月28日Car Manufacturers against emission regulationsMarch 28, 2023, Duesseldorf, NRW, Germany: Photomontage/Symbolic image: Thick Emissions on a car exhaust on March 28, 2023 in Germany..Car manufacturers in Europe are pushing back against proposed emission regulations, claiming that they are overly expensive, hastily introduced, and unnecessary. However, the European Commission argues that such regulations are crucial for reducing harmful emissions and avoiding a recurrence of the Dieselgate scandal. The European Union will engage in discussions this year to formulate the ‘‘Euro 7‘‘ proposals that seek to impose stricter limits on emissions from diesel cars, but not petrol cars, as well as heavy-duty trucks and buses. The limits will cover nitrogen oxide and carbon monoxide emissions. (Credit Image: © Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press)、クレジット:©Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※Germany Rights Out
商品コード: 2023032905371
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年03月28日Car Manufacturers against emission regulationsMarch 28, 2023, Duesseldorf, NRW, Germany: Photomontage/Symbolic image: Thick Emissions on a car exhaust on March 28, 2023 in Germany..Car manufacturers in Europe are pushing back against proposed emission regulations, claiming that they are overly expensive, hastily introduced, and unnecessary. However, the European Commission argues that such regulations are crucial for reducing harmful emissions and avoiding a recurrence of the Dieselgate scandal. The European Union will engage in discussions this year to formulate the ‘‘Euro 7‘‘ proposals that seek to impose stricter limits on emissions from diesel cars, but not petrol cars, as well as heavy-duty trucks and buses. The limits will cover nitrogen oxide and carbon monoxide emissions. (Credit Image: © Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press)、クレジット:©Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※Germany Rights Out
商品コード: 2023032905164
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年03月28日Car Manufacturers against emission regulationsMarch 28, 2023, Duesseldorf, NRW, Germany: Photomontage/Symbolic image: Thick Emissions on a car exhaust on March 28, 2023 in Germany..Car manufacturers in Europe are pushing back against proposed emission regulations, claiming that they are overly expensive, hastily introduced, and unnecessary. However, the European Commission argues that such regulations are crucial for reducing harmful emissions and avoiding a recurrence of the Dieselgate scandal. The European Union will engage in discussions this year to formulate the ‘‘Euro 7‘‘ proposals that seek to impose stricter limits on emissions from diesel cars, but not petrol cars, as well as heavy-duty trucks and buses. The limits will cover nitrogen oxide and carbon monoxide emissions. (Credit Image: © Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press)、クレジット:©Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※Germany Rights Out
商品コード: 2023032904992
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年03月28日Car Manufacturers against emission regulationsMarch 28, 2023, Duesseldorf, NRW, Germany: Photomontage/Symbolic image: Thick Emissions on a car exhaust on March 28, 2023 in Germany..Car manufacturers in Europe are pushing back against proposed emission regulations, claiming that they are overly expensive, hastily introduced, and unnecessary. However, the European Commission argues that such regulations are crucial for reducing harmful emissions and avoiding a recurrence of the Dieselgate scandal. The European Union will engage in discussions this year to formulate the ‘‘Euro 7‘‘ proposals that seek to impose stricter limits on emissions from diesel cars, but not petrol cars, as well as heavy-duty trucks and buses. The limits will cover nitrogen oxide and carbon monoxide emissions. (Credit Image: © Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press)、クレジット:©Piero Nigro/Alto Press via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※Germany Rights Out
商品コード: 2023032905621
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年12月28日Kolkata PollutedCommuters are out on a cold and dense foggy morning amid rising air pollution levels in Kolkata, India, on December 28, 2023. (Photo by Debajyoti Chakraborty/NurPhoto)、クレジット:Debajyoti Chakraborty/NurPhoto/共同通信イメージズ
商品コード: 2023122901461
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年12月28日Kolkata PollutedCommuters are out on a cold and dense foggy morning amid rising air pollution levels in Kolkata, India, on December 28, 2023. (Photo by Debajyoti Chakraborty/NurPhoto)、クレジット:Debajyoti Chakraborty/NurPhoto/共同通信イメージズ
商品コード: 2023122901455
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年12月28日Thick Smog Hit Huai‘anVehicles are driving on the city‘s main road shrouded in thick smog and polluted air at night in Huai‘an, China, on December 28, 2023. (Photo by Costfoto/NurPhoto)、クレジット:Costfoto/NurPhoto/共同通信イメージズ ※NO USE CHINA
商品コード: 2023122900959
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年12月28日Thick Smog Hit Huai‘anVehicles are driving on the city‘s main road shrouded in thick smog and polluted air at night in Huai‘an, China, on December 28, 2023. (Photo by Costfoto/NurPhoto)、クレジット:Costfoto/NurPhoto/共同通信イメージズ ※NO USE CHINA
商品コード: 2023122900949
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年12月28日Thick Smog Hit Huai‘anVehicles are driving on the city‘s main road shrouded in thick smog and polluted air at night in Huai‘an, China, on December 28, 2023. (Photo by Costfoto/NurPhoto)、クレジット:Costfoto/NurPhoto/共同通信イメージズ ※NO USE CHINA
商品コード: 2023122900954
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年12月28日Thick Smog Hit Huai‘anVehicles are driving on the city‘s main road shrouded in thick smog and polluted air at night in Huai‘an, China, on December 28, 2023. (Photo by Costfoto/NurPhoto)、クレジット:Costfoto/NurPhoto/共同通信イメージズ ※NO USE CHINA
商品コード: 2023122900962
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年12月28日Thick Smog Hit Huai‘anVehicles are driving on the city‘s main road shrouded in thick smog and polluted air at night in Huai‘an, China, on December 28, 2023. (Photo by Costfoto/NurPhoto)、クレジット:Costfoto/NurPhoto/共同通信イメージズ ※NO USE CHINA
商品コード: 2023122900952
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年12月28日Thick Smog Hit Huai‘anVehicles are driving on the city‘s main road shrouded in thick smog and polluted air at night in Huai‘an, China, on December 28, 2023. (Photo by Costfoto/NurPhoto)、クレジット:Costfoto/NurPhoto/共同通信イメージズ ※NO USE CHINA
商品コード: 2023122900955
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年12月28日Thick Smog Hit Huai‘anVehicles are driving on the city‘s main road shrouded in thick smog and polluted air at night in Huai‘an, China, on December 28, 2023. (Photo by Costfoto/NurPhoto)、クレジット:Costfoto/NurPhoto/共同通信イメージズ ※NO USE CHINA
商品コード: 2023122900960
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年12月28日Thick Smog Hit Huai‘anVehicles are driving on the city‘s main road shrouded in thick smog and polluted air at night in Huai‘an, China, on December 28, 2023. (Photo by Costfoto/NurPhoto)、クレジット:Costfoto/NurPhoto/共同通信イメージズ ※NO USE CHINA
商品コード: 2023122900958
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年12月28日Thick Smog Hit Huai‘anVehicles are driving on the city‘s main road shrouded in thick smog and polluted air at night in Huai‘an, China, on December 28, 2023. (Photo by Costfoto/NurPhoto)、クレジット:Costfoto/NurPhoto/共同通信イメージズ ※NO USE CHINA
商品コード: 2023122900957
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年12月28日Thick Smog Hit Huai‘anVehicles are driving on the city‘s main road shrouded in thick smog and polluted air at night in Huai‘an, China, on December 28, 2023. (Photo by Costfoto/NurPhoto)、クレジット:Costfoto/NurPhoto/共同通信イメージズ ※NO USE CHINA
商品コード: 2023122900956
本画像はログイン後にご覧いただけます
2023年12月28日Thick Smog Hit Huai‘anVehicles are driving on the city‘s main road shrouded in thick smog and polluted air at night in Huai‘an, China, on December 28, 2023. (Photo by Costfoto/NurPhoto)、クレジット:Costfoto/NurPhoto/共同通信イメージズ ※NO USE CHINA
商品コード: 2023122900953
本画像はログイン後にご覧いただけます
2024年08月15日Exhaust Emissions Test (AU) In IndonesiaAn officer is writing down notes during emission testing at one of the emission test locations in Bogor, West Java, Indonesia, on August 15, 2024. This policy is related to the government‘s efforts to reduce air pollution in Bogor city. (Photo by Adriana Adie/NurPhoto)、クレジット:Adriana Adie/NurPhoto/共同通信イメージズ
商品コード: 2024081509294
- 1
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |