- 吉利汽車
- 長城汽車
- 令和
- 記者
- 蒸気機関車
- 従業員
- 企業
- 新エネルギー車
- 製造
- 発表
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |
「汽車」の写真・グラフィックス・映像
- 提供元
- 日付
- 種類
- 向き
- カテゴリ
- 色
- 提供元
- 共同通信社
0
- 国内提供元
0
- 海外提供元
0
- 日付
- 24時間以内
0 - 48時間以内
0 - 72時間以内
9 - 7日以内
14 - 30日以内
128 - 1年以内
1880 - 期間を指定
6396 - 日付指定なし
6396
- 種類
- 写真
6176 - グラフィックス
8 - 映像
212
- 向き
- 縦
381 - 横
6005 - 正方形
6
- カテゴリ
- ニュース
- スポーツ
- エンターテインメント
- 教育向け
- カテゴリ指定なし
- 色
- カラー
6093 - モノクロ
303
- 古い順
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 古い順
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Brunton‘s locomotive with crutches.Brunton‘s locomotive with crutches.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052300459
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Portable steam engine, or Hermann-Lachapelle‘s industrial traction engine.Portable steam engine, or Hermann-Lachapelle‘s industrial traction engine.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052300477
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Elevador flotante para la carga de carbón, granos, etc.Elevador flotante para la carga de carbón, granos, etc. en los buques al ancla, ensayado en Inglaterra. Grabado por Tomás Carlos Capuz (1834-1899). La Ilustración Española y Americana, 28 de febrero de 1883.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062500655
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Faringdon train station depicted from a magic lantern slide, circa 1900; Faringdon, Oxfordshire, EnglandFaringdon train station depicted from a magic lantern slide, circa 1900; Faringdon, Oxfordshire, England.、クレジット:John Short/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2020090500185
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The locomotive contest in Liverpool in October 1829.The locomotive contest in Liverpool in October 1829.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070806373
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Macadam Compressor.Macadam Compressor.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052300358
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Steam car driving on ordinary roads, built in 1801 by Trevithick and Vivian.Steam car driving on ordinary roads, built in 1801 by Trevithick and Vivian.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052300391
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-打除鉄橋 国登録有形文化財キーワード:ブリッジ、屋外、観光鉄道、橋、建物、公園、蒸気機関車、鉄道、道、日本、無人、輸入、別子銅山、登録有形文化財、国指定登録有形文化財、マイントピア別子、産業遺産、打除鉄橋、モノメイン写真、足谷川橋梁、別子鉱山鉄道、別子鉱山鉄道下部線、ハーコート社、ボーストリング、弓弦式、小川東吾、鋼造ボートリングワーレントラス構造組立式、ピントラス橋、ピン留め、アへーナー社、日本鉄橋100選、岸60度角度=撮影日不明、撮影場所不明、クレジット:miyata/アマナイメージズ/共同通信イメージズ
商品コード: 2020060909663
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-steam railway engine being built, England 1948steam railway engine being built, England 1948、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問い合わせください。
商品コード: 2020040903093
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-市ヶ谷キーワード:市ヶ谷、蒸気機関車=撮影年月日不明、東京、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2019091904878
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-高架鉄道(東京駅附近)キーワード:東京、有楽町、蒸気機関車、絵葉書=撮影年月日不明、東京、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2019061300261
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Fairlie‘s Steam Carriage.Fairlie‘s Steam Carriage. Light railway steam locomotive for use on branch lines. 1869、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019091104512
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Railway steam locomotive designed in 1849Railway steam locomotive designed in 1849 by the English engineer Thomas Russell Crampton (1816-1888). Wood engraving.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019082302882
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Costa caribeña de Panamá.Costa caribeña de Panamá. Aspinwall (actualmente llamada Colón). Trabajos de dragado. La draga “Hercules“, empleada en los trabajos para la apertura del canal interoceánico de Panamá. Grabado por Tomás Carlos Capuz (1834-1899). La Ilustración Española y Americana, 8 de abril de 1883.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021061610234
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-蒸気機関車蒸気機関車=撮影年月日不明、場所不明、撮影者:不明、クレジット:長崎大学附属図書館所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。 [整理番号112‐20‐0]
商品コード: 2017081502402
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-日本海沿いを走るまるまるのはなしキーワード:ハギ、ローカル線、屋外、夏、海、海沿い、気動車、乗り物、山陰本線、車窓、走る、長門市、日本、日本海、風景、無人、列車、イベント列車、JR西日本、単線、観光列車、臨時列車、モノメイン写真、小串、まるまる、人気列車、汽車旅、まるまるのはなし、〇〇のはなし、夏列車、はなし=撮影日不明、山口県下関市、クレジット:A_Murakawa/アマナイメージズ/共同通信イメージズ ※
商品コード: 2020122904959
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Locomotive. Drawing R. Loewenstein. “La Ilustracion“ 1881. Engraving.Locomotive. Drawing R. Loewenstein. “La Ilustracion“ 1881. Engraving.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042306009
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The first steam car tested by the inventor Cugnot, at Arsenal in Paris in 1770.The first steam car tested by the inventor Cugnot, at Arsenal in Paris in 1770.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042705076
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Construction of the railway. Pass the railway by an iron bridge. Engraving in L‘Illustration, 1860. Colored.Construction of the railway. Pass the railway by an iron bridge. Engraving in L‘Illustration, 1860. Colored.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020060208117
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Tokyo shimbashi rengaishi tetsudo jokisha shinkei zuTokyo shimbashi rengaishi tetsudo jokisha shinkei zu (Brick building and steam train in Shimbashi, Tokyo;ca. 1872. Japanese triptych (incomplete) print shows views of Tokyo streets with buildings, people, and various modes of transportation including rickshaws, carriages, a hand-drawn cart, and a steam train.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2020021306101
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-淡の輪園キーワード:淡の輪園、遊園地、汽車ホテル=撮影年月日不明、兵庫、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2018121016268
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Caledonian Railways Steam locomotive ‘Cardean‘Caledonian Railways Steam locomotive ‘Cardean‘, 4-6-0, 1906. Designed by the company‘s Chief Mechanical Engineer, J F McIntosh, built at St Rollox Railway Works, Glasgow. Transport Engineering Scotland Britain、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2020022811153
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Faringdon train station depicted from a magic lantern slide, circa 1900; Faringdon, Oxfordshire, EnglandFaringdon train station depicted from a magic lantern slide, circa 1900; Faringdon, Oxfordshire, England.、クレジット:John Short/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2020011005503
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-George Stephenson‘s locomotive ‘Rocket‘ winning the competition at Rainhill BridgeGeorge Stephenson‘s locomotive ‘Rocket‘ winning the competition at Rainhill Bridge, near Manchester, England, for the engine to be used on the Liverpool and Manchester Railway: 14 October 1829. Flanged wheels Wood engraving 1898、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019010700487
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Opening of the Stockton and Darlington RailwayOpening of the Stockton and Darlington Railway, 27 September 1825. The civil engineer for the line was George Stephenson (1781-1848) From ‘The Triumphs of Steam‘ by Henry Frith (London, c1898). 、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019010700489
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Horatio Allen (1802-1889) American civil engineer and railroad pioneer.Horatio Allen (1802-1889) American civil engineer and railroad pioneer. Assisted in the design of the Erie Canal. In 1828 he was sent to England to study steam locomotives in mine railways. He shipped four dismantled locomotives to the United States and in 1829 drove the ‘Stourbridge Lion‘ along the 16 miles of track between Honedale and Carbondale, Pennsylvania. Engraving from ‘The Railways of America‘ (London, 1890).、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019012300316
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The South Railway and the Station of Quito.The South Railway and the Station of Quito. Allegorical painting about Eloy Alfaro Delgado (1842-1912), when he was in charge of the southern railway. Aurelio Espinosa Polit File Library. Quito. Cotocollao. Ecuador.、クレジット:Album/Kurwenal/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042305636
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Modelos de máquinas de tren a vapor, de diferentes paises y necesidades. Grabado de 1900.Modelos de máquinas de tren a vapor, de diferentes paises y necesidades. Grabado de 1900.、クレジット:Album/Documenta/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021092109504
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Tren Real de la Rail Way Company. London & North Western circulando en 1887.Tren Real de la Rail Way Company. London & North Western circulando en 1887.、クレジット:Album/Documenta/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021092109090
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Proyecto del ferrocarril de Jerez de la Frontera al Puerto de Santa Maria, abierto al tráfico en el año 1854,Proyecto del ferrocarril de Jerez de la Frontera al Puerto de Santa Maria, abierto al tráfico en el año 1854, grabado de la epoca.、クレジット:Album/Documenta/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021092109093
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Tren tranvia a vapor de Barcelona a Sarria, circulando por la calle Balmes cruce con calle Aragón, años 1890.Tren tranvia a vapor de Barcelona a Sarria, circulando por la calle Balmes cruce con calle Aragón, años 1890.、クレジット:Album/Documenta/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021092108894
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Steam locomotive model GR.Steam locomotive model GR. 746 F.S. Made in Breda. National Museum of Science and Technology Leonardo Da Vinci. Milan. Italy.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022052608353
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Negative - Henty, Victoria, pre 1930,Negative - Henty, Victoria, pre 1930, Two elephants pushing a goods truck back onto the track after a circus train derailed at Henty Station. A group of people are watching the two elephants. The Dd-class steam locomotive No.794 is waiting on an adjacent track. No. 794 was built at the Victorian Railways Newport workshops in 1914 (built as Dd 948, reclassed and renumbered as Dd537, Dd794, D2 794 and then D3 630).、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022112707187
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Negative - Victoria, circa 1875, A eucalyptus distillery.Negative - Victoria, circa 1875, A eucalyptus distillery. There is a steam engine on the left and a horse and cart in the background.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023021400212
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Negative - Victorian Railways F-class 2-4-0 Steam Locomotive & Crew on the Turntable, Daylesford, Victoria, 1890,Negative - Victorian Railways F-class 2-4-0 Steam Locomotive & Crew on the Turntable, Daylesford, Victoria, 1890, Copy of a black & white photograph depicting one of the 2-4-0 type steam passenger locomotives built by the Phoenix Foundry, of Ballarat, during the late 1870s, for use on the country branch lines or ‘light lines‘ that were built throughout central Victoria between 1873 and 1893. The engines were built in two batches Nos.126-144 (even numbers only), which went into service in 1876-77,.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023020505334
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Negative - Victoria, circa 1930, The ‘Consolidation‘ C-class 2-8-0 type steam locomotive No.Negative - Victoria, circa 1930, The ‘Consolidation‘ C-class 2-8-0 type steam locomotive No.16. These goods locomotives were built by the Victorian Railways Newport workshops between 1918-1926.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023053012303
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Negative - A2-class Steam Locomotive No.Negative - A2-class Steam Locomotive No.901 Travelling Through Ballarat Railway Station, Victoria, circa 1925, A2-class steam locomotive No.901 travelling through Ballarat Railway Station. Benches are visible on the covered platform, and a signal can be seen behind the locomotive. Some goods trucks can be seen parked in the background.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023032605045
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-鉄道歴史パークに 展示される 国鉄C57形蒸気機関車 1次型「44号機」キーワード:レール、駅、屋内、機関車、貴婦人、交通、乗り物、公園、車両、展示、蒸気機関、蒸気機関車、鉄道、日本、無人、歴史、列車、国鉄、C57、44、西条駅、旅客用、44号機、モノメイン写真、鉄道歴史パークinSAIJO、四国鉄道文化館、十河信二、国鉄C57形、1次型、44号車、春雷号、けん引機、高崎機関区、岩見沢第一機関区、旅客用蒸気機関車=撮影日不明、愛媛県西条市、クレジット:miyata/アマナイメージズ/共同通信イメージズ
商品コード: 2020060909528
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-España. País Vasco. Industria minera de Vizcaya. Ría de Bilbao. Cargaderos de la “Sociedad Franco-Belga“. Grabado. La IlustracióEspaña. País Vasco. Industria minera de Vizcaya. Ría de Bilbao. Cargaderos de la “Sociedad Franco-Belga“. Grabado. La Ilustración Española y Americana“, 15 de noviembre de 1882.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081608616
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-米国艦隊ホワイトフリート来航キーワード:米国艦隊ホワイトフリート、東京へ向けて横浜出発、蒸気機関車、世界一周=1908(明治41)年10月頃、横浜、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2018092825148
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-North Staffordshire Railway steam Locomotive No 14 and its tender.North Staffordshire Railway steam Locomotive No 14 and its tender. This 2-4-0 locomotive, pictured with driver and fireman on the footplate, was built by Dubs & Co. of Glasgow and delivered in 1875. Photograph.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019082001636
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Opening of the Liverpool and Manchester RailwayOpening of the Liverpool and Manchester Railway, England on 15 September 1830. The engineer for the work was George Stephenson (1781-1848). Woodcut from ‘Roads and Railroads, Vehicles, and Modes of Travelling‘ (London, c1840).、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019010700475
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-George Stephenson (1781-1848) English mechanical engineer and railway pioneer.George Stephenson (1781-1848) English mechanical engineer and railway pioneer. Engineer of the Stockton and Darlington Railway (1825), he made a survey for the Liverpool and Manchester Railway (1824) and was appointed engineer to the line 1826. In 1829 he won the Rainhill Trials with his locomotive ‘Rocket‘ which had a tubular boiler. Engraving from ‘Das Buch der Erfindungen Gewerbe und Industrien‘ (Leipzig, 1896-1901).、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019021224220
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Historia de los transportes.Historia de los transportes. Siglo XIX. Inauguración del ferrocarril de Francia en Gerona. Acto celebrado en Gerona el 20 de enero de 1878. Este tramo enlazaba la línea general de Cataluña con la línea francesa de Perpiñán. Misa y bendición del primer tren en la Estación de Gerona. Grabado por Capuz. La Ilustración Española y Americana,1878.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062211658
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-España.España. Inauguración del ferrocarril a La Coruña. Paso del tren real por el puente metálico del estrecho de Cobas. Dibujo del natural por Comba. Grabado por Bernardo Rico (1825-1894). La Ilustración Española y Americana, 30 de septiembre de 1883.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062500785
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Marina Chilena de Guerra.Marina Chilena de Guerra. El nuevo acorazado “Arturo Prat“, fuerza de 2.600 caballos. Su nombre lo debe al comandante Arturo Prat, quien mandaba la corbeta “Esmeralda“ el 21 de mayo de 1879, durante el combate naval de Iquique (Perú). Dicha corbeta fué hundida por acorazados peruanos. Dibujo por Cortellini. Grabado. La Ilustración Española y Americana, 8 de enero de 1883.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062500559
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Train in station on Illinois Central Railroad.Train in station on Illinois Central Railroad. Background, a map of ICRR lines in US, c1882. Transport Steam Locomotive Cowcatcher Headlight Passenger Ship Canal Barge Stagecoach Horse Carriage Telegraph America Chromolithograph、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019031401813
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Railway steam locomotive designed in 1849 by the English engineer Thomas Russell CramptonRailway steam locomotive designed in 1849 by the English engineer Thomas Russell Crampton (1816-1888). Wood engraving.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019013001997
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-De revisión.De revisión. Museum: COLECION PARTICULAR / MADRID / ESPAÑA. Author: JORDAN GONZALO GOMEZ.、クレジット:Album/Joseph Martin/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019080604174
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Head On Train WreckUnited States: c. 1880 A train wreck with what appears to be two engines that hit head on and a third engine that is projected into the air.、クレジット:Underwood Archives/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2020011004944
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Stephenson‘s endless chain locomotive.Stephenson‘s endless chain locomotive.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052203588
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-STEAM LOCOMOTIVE, INVENTION OF RICHARD TREVITHICK IN 1804.STEAM LOCOMOTIVE, INVENTION OF RICHARD TREVITHICK IN 1804. Author: RICHARD TREVITHICK.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020102401810
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Steam engineSteam engine, built by the Royal Factory of Steam and other tools to Amsterdam, The Netherlands, attributed to Pieter Oosterhuis, 1873 - 1874.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2020020705079
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-旭川小瀬温泉柳橋小瀬行き列車の進行キーワード:北海道、旭川小瀬温泉柳橋小瀬行き列車の進行、軽便、乗り物、蒸気機関車、SL=撮影年月日不明、北海道、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2020052201156
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-South Devon Railway, later Great Western Railway (GWR) at Dawlish.South Devon Railway, later Great Western Railway (GWR) at Dawlish. It shows the track of Isambard Kingdom Brunel‘s (1806-1859) atmospheric railway with engine house (right middle distance). A daily service of four trains began between Exeter and Teignmouth in September 1847, and was extended to Newton Abbot in January 1848. By June 1848 the difficulties with the tube made conversion to conventional steam trains inevitable. The engine house provided power to exhaust the tube. Samuel Clegg Jnr (1814-1856) and Joseph Samuda (1813-1885) system. Illustration by George Townsend for ‘Views of Devon and Cornwall‘ by Henry Besley. (Exeter, c1860). Engraving.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019082902517
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Workmen‘s Train‘.The Workmen‘s Train‘. From Gustave Dore and Blanchard Jerrold ‘London: A Pilgrimage‘ London 1872. This picture shows steam trains at Gower Street station on the Metropolitan (underground) railway which opened in 1863. Workers hurry to catch their morning train. Wood engraving、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019082302899
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Spanish traction engine “Castilla“ by Pedro de Ribera.Spanish traction engine “Castilla“ by Pedro de Ribera. It transports 4 people from Valladolid to Madrid, covering over 200 kilometers in 20 days in 1860.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707107
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Steam Ploughing.Steam Ploughing.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052204055
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-駅構内の蒸気機関車整理番号46-141と同じ駅の構内であろう。真直ぐ伸びる鉄路と蒸気機関車が、文明開化の象徴として捉えられている。=撮影年月日不明、場所不明、撮影者:不明、クレジット:長崎大学附属図書館所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。 [整理番号46‐142‐0]
商品コード: 2017080903067
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Train dans la campagne Train in the Countryside.Train dans la campagne Train in the Countryside. Date/Period: Ca. 1870. Painting. Oil on canvas. Height: 500 mm (19.68 in); Width: 650 mm (25.59 in). Author: CLAUDE MONET.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020032602990
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Steam locomotive model GR.Steam locomotive model GR. 746 F.S. Made in Breda. National Museum of Science and Technology Leonardo Da Vinci. Milan. Italy.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031605599
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-打除鉄橋 国登録有形文化財キーワード:ブリッジ、屋外、観光鉄道、橋、建物、公園、蒸気機関車、鉄道、道、日本、無人、輸入、別子銅山、登録有形文化財、国指定登録有形文化財、マイントピア別子、産業遺産、打除鉄橋、モノメイン写真、足谷川橋梁、別子鉱山鉄道、別子鉱山鉄道下部線、ハーコート社、ボーストリング、弓弦式、小川東吾、鋼造ボートリングワーレントラス構造組立式、ピントラス橋、ピン留め、アへーナー社、日本鉄橋100選、岸60度角度=撮影日不明、撮影場所不明、クレジット:miyata/アマナイメージズ/共同通信イメージズ
商品コード: 2020060909904
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The United States.The United States. 19th century. A train of the Central Pacific Railroad Company, powered by two locomotives, in a tour around California. It reach 7,07 feet above sea level. Engraving from Frank Leslie‘s Illustrated newspaper. April 1878.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070401441
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Race between Peter Cooper‘s locomotive ‘Tom Thumb‘ and a horse-drawn railway carriageRace between Peter Cooper‘s locomotive ‘Tom Thumb‘ and a horse-drawn railway carriage: Baltimore and Ohio Railroad, 1829.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019040203566
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-George Stephenson (1781-1848) English mechanical engineer and railway pioneer.George Stephenson (1781-1848) English mechanical engineer and railway pioneer. Engineer of the Stockton and Darlington Railway (1825), made a survey for the Liverpool and Manchester Railway (1824) and was appointed engineer to the line, 1826. In 1829 he won the Rainhill Trials with his locomotive ‘Rocket‘ which had a tubular boiler. Engraving from ‘The Illustrated London News‘ (London, 2 September 1848)、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019021224210
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Suiza. Inaguración del ferrocarril del San Gothardo. Llegada del primer tren a la estación de Goschenen. Grabado por Tomás CarloSuiza. Inaguración del ferrocarril del San Gothardo. Llegada del primer tren a la estación de Goschenen. Grabado por Tomás Carlos Capuz (1834-1899). La Ilustración Española y Americana, 15 de Junio de 1882.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081608783
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-百貨店のマネキンキーワード:百貨店のマネキン、和装、「白木屋呉服店」の文字、時事新報社、汽車博覧会=明治後期、撮影場所不明、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2019020712218
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Historical sceneHistorical scene, US-American history, 19th century, a steam locomotive with wagons, Chinese workers building the railroad line through the Sierra Nevada for Central Pacific Railroad, a railroad company in the western United States of America, about 1867、クレジット:imageBROKER.com/H.-D. Falkenstein/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021010600878
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-España.España. Frontera Franco-Española. Vista del puente ferroviario internacional sobre el río Bidasoa. Grabado por Bernardo Rico (1825-1894). La Ilustración Española y Americana, 22 de julio de 1883.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062500728
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Spanish traction engine “Alfonso“ by Pedro de Ribera.Spanish traction engine “Alfonso“ by Pedro de Ribera.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042707118
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The end of broad gauge, 1892.The end of broad gauge, 1892. Work in progress at Plymouth station, Devonshire, to change from broad gauge to standard gauge railway track. Sambaed Kingdom Brunel (1806-1859) favoured broad gauge 7ft 1/4inch (2.2m) and designed the Great Western Railway accordingly. However, in the Gauge Act of 1846 Parliament declared that all future railway track should be of the standard 4ft 8 1/2inch (1.44m) gauge introduced by George Stephenson (1781-1848) on the Liverpool & Manchester Railway. It was not until 1892 that the last broad gauge track was lifted. From ‘The Romance of Engineering‘ by Henry Frith. (London, 1892).、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019010700474
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Mail boat “Queen Cristina“, belonging to the Transatlantic Company. 1892. Engraving 19 th century. Spain.Mail boat “Queen Cristina“, belonging to the Transatlantic Company. 1892. Engraving 19 th century. Spain.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021021009120
- 本画像はログイン後にご覧いただけますWEB不可-北海道登別温泉 紅葉谷汽車通行の景
キーワード:北海道、乗物の変遷、軽便(山火事が多発した)、登別温泉、紅葉谷汽車通行の景、乗り物、蒸気機関車、SL=撮影年月日不明、北海道、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2020052201027
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-高輪キーワード:高輪、蒸気機関車、鉄道、絵葉書=明治後期、東京、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2019091701077
- 本画像はログイン後にご覧いただけますWEB不可-四谷見附から陸軍士官学校の遠望
キーワード:四谷見附、市ヶ谷、陸軍士官学校、汽車=撮影年月日不明、東京、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2019010701581
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-鉄道 貨物列車キーワード:北海道、鉄道、貨物列車、蒸気機関車、乗り物=撮影年月日不明、北海道、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2020062205674
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Old railway. United States. Nineteenth-century engraving.Old railway. United States. Nineteenth-century engraving.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021021009532
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Yokohama tetsudo joki shussha no zu (First steam train leaving Yokohama) by Kunisada UtagawaYokohama tetsudo joki shussha no zu (First steam train leaving Yokohama) by Kunisada Utagawa, 1823-1880, japanese artist 1872. Japanese triptych print showing a train full of passengers with city, cliff, mountains, and ships sailing on sea in the background.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2020021306092
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Industrial Revolution.Industrial Revolution. Nineteenth century. English miner and transport of coal mined. Engraving after a watercolor (1814) by George Walker.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070806180
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Cross section of the locomotive that is used at Saint-Germain.Cross section of the locomotive that is used at Saint-Germain.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070806498
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-“Enrico Dandolo“. Buque torreta de la Marina de Guerra Italiana. Diseñado por Benedetto Brin y construido en el Arsenal de La Sp“Enrico Dandolo“. Buque torreta de la Marina de Guerra Italiana. Diseñado por Benedetto Brin y construido en el Arsenal de La Spezia. Considerado uno de los acorazados más poderosos de su tiempo, equipado con cuatro cañones Armstrong. Dibujo por Cortellini Sánchez. Grabado por Tomás Carlos Capuz (1834-1899). La Ilustración Española y Americana, 22 de agosto de 1882.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081605912
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Vista general de la Plaza de Europa en París, elevada sobre las lineas del ferrocarril. Grabado de 1867.Vista general de la Plaza de Europa en París, elevada sobre las lineas del ferrocarril. Grabado de 1867.、クレジット:Album/Documenta/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021092109552
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Linea de ferrocarril de Vitré a Fougères.Linea de ferrocarril de Vitré a Fougères. Paso de un tren a vapor por el viaducto sobre el Vilaine cerca de Vitré, en la Bretaña francesa. Grabado de 1867.、クレジット:Album/Documenta/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021092109483
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Descarrilamiento de vagones de un tren, empotrados contra una vivienda en Jouy en Josas, cerca de Versailles.Descarrilamiento de vagones de un tren, empotrados contra una vivienda en Jouy en Josas, cerca de Versailles. Francia, grabado del Petit Journal del 14 octubre 1900.、クレジット:Album/Documenta/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021092109399
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-George Stephenson (1781-1848).George Stephenson (1781-1848). British engineer and principal inventor of the railroad locomotive. Made by George Setphenson and his son Robert‘s company Robert Stephenson and Company, the Locomotion No. 1 was the first steam locomotive to carry passengers on a public rail line, the Stockton and Darlington Railway in 1825. Portrait. Engraving. La Ilustracion Española y Americana, 1881.、クレジット:Universal History Archive/Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021110813216
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Negative - Victoria, circa 1865,Negative - Victoria, circa 1865, Men standing on and beside the P-class 0-6-0 type steam locomotive No.7. The men were probably railways staff, including a loco crew. A pile of railway sleepers appear in the foreground. No.7 was a goods locomotive built by Beyer Peacock, Manchester in 1859.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022122704875
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Negative - Victoria, circa 1945, The G-class Garratt type 2-6-0-0-6-2 steam locomotive No.Negative - Victoria, circa 1945, The G-class Garratt type 2-6-0-0-6-2 steam locomotive No.42. This locomotive was built by Beyer, Peacock & Co., England in 1926. It is travelling on a railway line through a densely vegetated area.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022121105451
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Negative - Steam Train at the Locomotive Sheds, Ballarat East, Victoria, circa 1930,Negative - Steam Train at the Locomotive Sheds, Ballarat East, Victoria, circa 1930, A steam train at the Ballarat East locomotive sheds.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022113006161
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Negative - Victorian Railways F-Class 2-4-0 Steam Locomotive Hauling a Mixed Goods & Passenger Train, Waubra, Victoria,Negative - Victorian Railways F-Class 2-4-0 Steam Locomotive Hauling a Mixed Goods & Passenger Train, Waubra, Victoria, 1910, Copy of a black & white photograph depicting one of the 2-4-0 type steam passenger locomotives built by the Phoenix Foundry, of Ballarat, during the late 1870s, for use on the country branch lines or ‘light lines‘ that were built throughout central Victoria between 1873 and 1893. The engines were built in two batches Nos.126-144 (even numbers only), which went into service in 1876-77,.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023020506251
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Negative - Korong Vale, Victoria, circa 1900,Negative - Korong Vale, Victoria, circa 1900, An E-class (2nd series) 2-4-2 type steam locomotive (built by Phoenix Foundry Co. Ballarat). Probably No.380. Three men pose on the locomotive. They were probably railways staff. The Phoenix Foundry Co. locomotives were built between 1892-1894.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023020505503
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Negative - Saint Laurence, Queensland, 1929, A QGR C19 class steam locomotive No.Negative - Saint Laurence, Queensland, 1929, A QGR C19 class steam locomotive No. 826 and carriages of the Northern Mail.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023012914815
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Negative - Manangatang, Victoria, circa 1920, Men cutting firewood.Negative - Manangatang, Victoria, circa 1920, Men cutting firewood. There is a steam engine on the right and a railway truck on the left.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023021400344
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-松山市内の観光列車 坊ちゃん列車キーワード:シティ、レール、駅、屋外、夏目漱石、観光、機関車、軌道、交通、乗り物、市電、市内、車両、松山、蒸気機関、鉄道、電車、都会、道後温泉駅、日本、坊ちゃん、坊っちゃん列車、無人、旅、列車、路面電車、伊予鉄道、観光列車、モノメイン写真、列車のトラック、マッチ箱のような汽車=撮影日不明、愛媛県松山市、クレジット:miyata/アマナイメージズ/共同通信イメージズ
商品コード: 2020060407911
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-松山市内の観光列車 坊ちゃん列車キーワード:シティ、レール、駅、屋外、夏目漱石、観光、機関車、軌道、交通、乗り物、市電、市内、車両、松山、蒸気機関、鉄道、電車、都会、道後温泉駅、日本、坊ちゃん、坊っちゃん列車、無人、旅、列車、路面電車、伊予鉄道、観光列車、モノメイン写真、列車のトラック、マッチ箱のような汽車=撮影日不明、愛媛県松山市、クレジット:miyata/アマナイメージズ/共同通信イメージズ
商品コード: 2020060408007
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-松山市内の観光列車 坊ちゃん列車キーワード:シティ、レール、駅、屋外、夏目漱石、観光、機関車、軌道、交通、乗り物、市電、市内、車両、松山、蒸気機関、鉄道、電車、都会、道後温泉駅、日本、坊ちゃん、坊っちゃん列車、無人、旅、列車、路面電車、伊予鉄道、観光列車、モノメイン写真、列車のトラック、マッチ箱のような汽車=撮影日不明、愛媛県松山市、クレジット:miyata/アマナイメージズ/共同通信イメージズ
商品コード: 2020060408010
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-松山市内の観光列車 坊ちゃん列車キーワード:シティ、レール、駅、屋外、夏目漱石、観光、機関車、軌道、交通、乗り物、市電、市内、車両、松山、蒸気機関、鉄道、電車、都会、道後温泉駅、日本、坊ちゃん、坊っちゃん列車、無人、旅、列車、路面電車、伊予鉄道、観光列車、モノメイン写真、列車のトラック、マッチ箱のような汽車=撮影日不明、愛媛県松山市、クレジット:miyata/アマナイメージズ/共同通信イメージズ
商品コード: 2020060407719
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-汽車キーワード:風俗、絵葉書、汽車=明治後期、撮影場所不明、撮影者:不明、クレジット:イマジンネット画廊所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2023082410276
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-鉄道歴史パークに 展示される 国鉄C57形蒸気機関車 1次型「44号機」キーワード:レール、駅、屋内、機関車、貴婦人、交通、乗り物、公園、車両、展示、蒸気機関、蒸気機関車、鉄道、日本、無人、歴史、列車、国鉄、C57、44、西条駅、旅客用、44号機、モノメイン写真、鉄道歴史パークinSAIJO、四国鉄道文化館、十河信二、国鉄C57形、1次型、44号車、春雷号、けん引機、高崎機関区、岩見沢第一機関区、旅客用蒸気機関車=撮影日不明、愛媛県西条市、クレジット:miyata/アマナイメージズ/共同通信イメージズ
商品コード: 2020060909574
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-鉄道歴史パークに 展示される 国鉄C57形蒸気機関車 1次型「44号機」 運転席キーワード:JR、運転手、運転席、駅、貴婦人、交通、乗り物、公園、車内、車両、展示、蒸気機関車、操縦席、鉄道、日本、無人、歴史、列車、国鉄、三菱重工、C57、44、西条駅、旅客用、44号機、テーマメイン写真、鉄道歴史パークinSAIJO、四国鉄道文化館、十河信二、1次型、春雷号、高崎機関区、岩見沢第一機関区、旅客用蒸気機関車、国鉄C57型、一次型=撮影日不明、愛媛県西条市、クレジット:miyata/アマナイメージズ/共同通信イメージズ ※
商品コード: 2020060909628
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Horse in a pasture, Horse at a fence in a pasture.Horse in a pasture, Horse at a fence in a pasture. A steam train runs on the horizon, horses and kindred animals, steam locomotive, Henry van Ingen, 1857, paper, etching, h 101 mm × w 166 mm.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023051914867
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |