- 画家
- スペイン
- バロック
- エステバン
- ペレス
- ムリーリョ
- ドゥカーレ宮殿
- 令和
- ハンス・ホルバイン
- 乗馬
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 「短距離離着陸」の写真・映像 | 「短距離離着陸」の写真・映像 |
「短距離離着陸」の写真・映像
- 提供元
- 日付
- 種類
- 向き
- カテゴリ
- 色
- 提供元
- 共同通信社 0
- 国内提供元 0
- 海外提供元 0
- 日付
- 24時間以内 0
- 48時間以内 0
- 72時間以内 1
- 7日以内 4
- 30日以内 131
- 1年以内 3148
- 期間を指定 6390
- 日付指定なし 6390
- 種類
- 写真 6388
- グラフィック 1
- 映像 1
- 向き
- 縦 1984
- 横 4398
- 正方形 8
- カテゴリ
- ニュース
- スポーツ
- エンターテインメント
- 教育向け
- カテゴリ指定なし
- 色
- カラー 6257
- モノクロ 133
- 古い順
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 古い順
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Ukraine.Ukraine. Kiev. Saint Andrew‘s church. Baroque. Constructed in 1747-1754. Designed by the Imperial Russian architect Bartolomeo Rastrelli (1700-1771).、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051309025
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Two Peasant Boys and a Negro Boy - 17th century - 168,3x109,8 cm - oil on canvas - Spanish Baroque.Two Peasant Boys and a Negro Boy - 17th century - 168,3x109,8 cm - oil on canvas - Spanish Baroque. Author: BARTOLOME ESTEBAN MURILLO. Location: GALERIA DULWICH. LONDON. ENGLAND.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051308331
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Italy.Italy. Pavia. Courtyard in University of Pavia. From left to right, statues: Luigi Porta Pavese (1800-1875), Antonio Maria Bordoni (1789-1860) and Bartolomeo Panizza (1785-1667).、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020050801910
本画像はログイン後にご覧いただけます
-MAESTRE DE CAMPO DE LOS TERCIOS ESPAÑOLES - SIGLO XVII - LIENZO - 2,23x1,11 - Nº INVENTARIO 112.MAESTRE DE CAMPO DE LOS TERCIOS ESPAÑOLES - SIGLO XVII - LIENZO - 2,23x1,11 - Nº INVENTARIO 112. Author: BARTOLOMEO MANFREDI. Location: SENADO-PINTURA. MADRID. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020061104263
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Adoration of the Magi.The Adoration of the Magi. Artist: Fra Bartolomeo (Bartolomeo di Paolo del Fattorino) (Italian, Florence 1473-1517 Florence) (?). Dimensions: 10-15/16 x 9-7/16 in. (27.8 x 24.0 cm). Date: ca. 1500.In this early drawing by the artist, the Holy Family appears on a raised platform: the seated Virgin holds the blessing Christ Child on her knee and the pensive Saint Joseph stands at left. The Magi are grouped at the foot of the steps leading to the platform. On the horizon appear more knights, two watching shepherds are seen on the hill at left, and further spectators are perched on the top of a building that is lightly indicated at upper right. Fra Bartolomeo‘s composition was inspired by portrayals of the Adoration of the Magi made by Leonardo da Vinci and Sandro Botticelli, all characterized by a similar pyramidal grouping. The same composition was studied by the artist、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031603983
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Holy Family with Saint John the Baptist.The Holy Family with Saint John the Baptist. Artist: Workshop of Fra Bartolomeo (Bartolomeo di Paolo del Fattorino) (Italian, Florence 1473-1517 Florence). Dimensions: 5-7/16 x 4-3/4 in. (13.8 x 12.0 cm). Date: ca. 1515-17.Quickly drawn in black chalk, this study was formerly part of the same sketchbook which likely also included two studies for a Madonna and Child with Infant St. John of almost the same size: one in the Museum‘s collection (no. 80.3.134; black chalk, 14.3 x 11.6 cm) and the other one in The Morgan Library & Museum, New York (inv. IV,8; black chalk, 13.5 x 9.7 cm). Even though the drawings show similarities with Fra‘ Bartolomeo‘s shorthand and late draftsmanship, the three sketchbook sheets should be attributed to a talented member of his workshop, possibly the monk Fra‘ Paolino da Pistoia (1488-1547), who inherited his master‘s drawings and cartoons at his death 、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604014
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Russia. Saint Petersburg. The State Hermitage Museum. Winter Palace. 18th-19th centuries. Facade at night.Russia. Saint Petersburg. The State Hermitage Museum. Winter Palace. 18th-19th centuries. Facade at night.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019101501974
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Russia. Saint Petersburg. The State Hermitage Museum. Winter Palace. 18th-19th centuries. Facade.Russia. Saint Petersburg. The State Hermitage Museum. Winter Palace. 18th-19th centuries. Facade.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019101501979
本画像はログイン後にご覧いただけます
-architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice(Detail) architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401527
本画像はログイン後にご覧いただけます
-architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice(Detail) architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401534
本画像はログイン後にご覧いただけます
-(Detail)The ceiling of the Scala D‘oro (Golden Staircase) from the Doge‘s Palace in Venice(Detail)The ceiling of the Scala D‘oro (Golden Staircase) from the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401537
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Interior courtyardInterior courtyard, facade of the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401539
本画像はログイン後にご覧いただけます
-architectural feature on the facade of the Doge‘s Palace in Venice(Detail) architectural feature on the facade of the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401492
本画像はログイン後にご覧いただけます
-architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice(Detail) architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401493
本画像はログイン後にご覧いただけます
-sculpture at the Doge‘s Palace in Venice(Detail) sculpture at the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401494
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Exterior facade of the Doge‘s Palace in VeniceExterior facade of the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401495
本画像はログイン後にご覧いただけます
-architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice(Detail) architectural feature from the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401529
本画像はログイン後にご覧いただけます
-sculpture at the Doge‘s Palace in Venice(Detail) sculpture at the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401515
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Exterior facade of the Doge‘s Palace in VeniceExterior facade of the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401509
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Interior courtyardInterior courtyard, facade of the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401487
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Exterior facade of the Doge‘s Palace in VeniceExterior facade of the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401490
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Exterior facade of the Doge‘s Palace in VeniceExterior facade of the Doge‘s Palace in Venice, Italy. The palace was the residence of the Doge of Venice, the supreme authority of the Republic of Venice. Its two most visible facdes look towards the Venetian Lagoon and St. Mark‘s Square, or rather the Piazzetta. The use of arcading in the lower stories produces an interesting ‘gravity-defying‘ effect. There is also effective use of colour contrasts. largely constructed from 1309 to 1424, designed perhaps by Filippo Calendario. It replaced earlier fortified buildings of which relatively little is known. Giovanni and Bartolomeo Bon created the Porta della Carta in 1442, a monumental late-gothic gate on the Piazzetta side of the palace. This gate leads to a central courtyard. The palace was badly damaged by a fire on December 20, 1577.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019040401483
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Murillo Bartolome ( 1618-1682 ) , The Birth of the Virgin ( oil on canvas 1;79 x 3;49 ) 1661 , Paris .Murillo Bartolome ( 1618-1682 ) , The Birth of the Virgin ( oil on canvas 1;79 x 3;49 ) 1661 , Paris . Louvre Museum.、クレジット:ChristopheLArt/Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2020102901463
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Bartolomé Esteban Murillo / ‘St Francis of Paola‘, c.1670, Drawn on paper, 33,2 x 23,2 cm.Bartolomé Esteban Murillo / ‘St Francis of Paola‘, c.1670, Drawn on paper, 33,2 x 23,2 cm. Museum: BRITISH MUSEUM, LONDRES, UK.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070807117
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Virgin and Child, between 1630 and 1655, Coriolano, Bartolomeo, approximately 1599-approximately 1676.The Virgin and Child, between 1630 and 1655, Coriolano, Bartolomeo, approximately 1599-approximately 1676.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020071406145
本画像はログイン後にご覧いただけます
-After Fra Bartolommeo: Christ Study, 1866/69, pencil, verso: pencil, leaf: 17.After Fra Bartolommeo: Christ Study, 1866/69, pencil, verso: pencil, leaf: 17.7 x 24 cm, not marked, Paul Cézanne, Aix-en-Provence 18391906 Aix-en-Provence.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031923542
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Italian conjuror Bartholomeo BoscoPrint of etching of Italian conjuror, Bartholomeo Bosco, drawn in 1838. Giovanni Bartholomew (Bartolomeo) Bosco (January 3, 1793 - March 7, 1863) was an Italian illusionist born in Turin who became one of the greatest conjurers of the 19th century. HPG/8/1/1 (xi) Date: 1838、クレジット:Mary Evans Picture Library/HARRY PRICE/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033002298
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Juggler‘s stall at a fairColoured print of etching, ‘Caroline Fair, or Mat Pudding and his Mountebank, showing a juggler‘s stall at a fair and featuring portraits of Joseph Robert Hownam; Bartolomeo Pergami; Caroline Amelia Elizabeth of Brunswick; Henry Brougham and Thomas Denman in attendance. Etching by Theodore Lane, published by George Humphrey, 16 April 1821. HPF/5C/49 Date: 1821、クレジット:Mary Evans Picture Library/HARRY PRICE/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033002331
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Romeo and Juliet‘ play by Wiliam Shakespeare written c1895.Romeo and Juliet‘ play by Wiliam Shakespeare written c1895. Romeo and Juliet meeting clandestinely. Juliet‘s nurse acts as a lookout. After a Bartolozzi print published ondon 1785.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019083004033
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Saint Philip and Saint Bartholomew. Master of the Rimini Altar, c. 1420. Southern Netherlands. Alabaster. Schnu_tgen Museum. ColSaint Philip and Saint Bartholomew. Master of the Rimini Altar, c. 1420. Southern Netherlands. Alabaster. Schnu_tgen Museum. Cologne, Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019083000679
本画像はログイン後にご覧いただけます
-A dissection in progress.A dissection in progress. From ‘Le livre de la propriete des choses‘ (On the Properites of Things) written by the English Franciscan monk Bartholomew Glanville called Bartolomaeus Anglicus c1230-1240 and translated by Jean Corbechon in 1372. Woodcut from、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2018112106191
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Physician examining a sample of urine from the patient lying in bed.Physician examining a sample of urine from the patient lying in bed. From ‘Livre de la propriete des choses‘ (On the Properties of Things) written by the English Franciscan monk Partholomew Glanvilled called Bartolomaeus Anglicus c1230-1240, and translated by Jean Corbechon in 1372. Woodcut from printed editionpublished 1491.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2018112106204
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Fountain of Neptune in the Piazza della SignoriaThe Fountain of Neptune in the Piazza della Signoria (a square in front of the Palazzo Vecchio) Florence, Italy. It was commissioned in 1565 and is by the sculptor Bartolomeo Ammannati, the design however was done by Baccio Bandinelli before he died. The sculpture is made from Apuan Marble, and is meant to represent the Florentine dominion over the sea. It was commissioned for a wedding, and the face of Neptune resembles that of Cosimo I de‘Medici, Duke of Florence/Grand Duke of Tuscany, and father of the groom.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019061305312
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Detail from the Fountain of Neptune in the Piazza della SignoriaDetail from the Fountain of Neptune in the Piazza della Signoria (a square in front of the Palazzo Vecchio) Florence, Italy. It was commissioned in 1565 and is by the sculptor Bartolomeo Ammannati, the design however was done by Baccio Bandinelli before he died. The sculpture is made from Apuan Marble, and is meant to represent the Florentine dominion over the sea. It was commissioned for a wedding, and the face of Neptune resembles that of Cosimo I de‘Medici, Duke of Florence/Grand Duke of Tuscany, and father of the groom.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019061305329
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Detail from the Fountain of Neptune in the Piazza della SignoriaDetail from the Fountain of Neptune in the Piazza della Signoria (a square in front of the Palazzo Vecchio) Florence, Italy. It was commissioned in 1565 and is by the sculptor Bartolomeo Ammannati, the design however was done by Baccio Bandinelli before he died. The sculpture is made from Apuan Marble, and is meant to represent the Florentine dominion over the sea. It was commissioned for a wedding, and the face of Neptune resembles that of Cosimo I de‘Medici, Duke of Florence/Grand Duke of Tuscany, and father of the groom.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019061305355
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Fountain of Neptune in the Piazza della SignoriaThe Fountain of Neptune in the Piazza della Signoria (a square in front of the Palazzo Vecchio) Florence, Italy. It was commissioned in 1565 and is by the sculptor Bartolomeo Ammannati, the design however was done by Baccio Bandinelli before he died. The sculpture is made from Apuan Marble, and is meant to represent the Florentine dominion over the sea. It was commissioned for a wedding, and the face of Neptune resembles that of Cosimo I de‘Medici, Duke of Florence/Grand Duke of Tuscany, and father of the groom.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019061305361
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Fountain of Neptune in the Piazza della SignoriaThe Fountain of Neptune in the Piazza della Signoria (a square in front of the Palazzo Vecchio) Florence, Italy. It was commissioned in 1565 and is by the sculptor Bartolomeo Ammannati, the design however was done by Baccio Bandinelli before he died. The sculpture is made from Apuan Marble, and is meant to represent the Florentine dominion over the sea. It was commissioned for a wedding, and the face of Neptune resembles that of Cosimo I de‘Medici, Duke of Florence/Grand Duke of Tuscany, and father of the groom.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019061305374
本画像はログイン後にご覧いただけます
-‘The Annunciation‘‘The Annunciation‘, ca. 1660, Spanish Baroque, Oil on canvas, 125 cm x 103 cm, P00970. Author: BARTOLOME ESTEBAN MURILLO. Location: MUSEO DEL PRADO-PINTURA. MADRID. SPAIN. ARCHANGEL GABRIEL. VIRGIN MARY. ESPIRITU SANTO.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062100116
本画像はログイン後にご覧いただけます
-‘Angels‘ Kitchen‘, 1646, Oil on canvas, 180 x 450 cm.‘Angels‘ Kitchen‘, 1646, Oil on canvas, 180 x 450 cm. Author: BARTOLOME ESTEBAN MURILLO. Location: LOUVRE MUSEUM-PAINTINGS. France.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062005439
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Giuseppe Cerbara, Gregory XVI (Bartolomeo Alberto Cappellari, 1765-1846), Pope 1830 [obverse], Italian, 1770 - 1856,Giuseppe Cerbara, Gregory XVI (Bartolomeo Alberto Cappellari, 1765-1846), Pope 1830 [obverse], Italian, 1770 - 1856, 1831, bronze.、クレジット:Quint Lox/Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021062501244
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Bartolome Gonzalez Serrano (1564-1627). Spanish painter. Saint Isidore Praying, 1622. History Museum. Madrid. Spain.Bartolome Gonzalez Serrano (1564-1627). Spanish painter. Saint Isidore Praying, 1622. History Museum. Madrid. Spain.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062500581
本画像はログイン後にご覧いただけます
-PORTICO DEL CEMENTERIO DE OLASO - PORTADA DE LA ANTIGUA IGLESIA DE SAN BARTOLOME DE OLASO - GOTICO.PORTICO DEL CEMENTERIO DE OLASO - PORTADA DE LA ANTIGUA IGLESIA DE SAN BARTOLOME DE OLASO - GOTICO. Location: CEMENTERIO DE OLASO. ELGOIBAR. Guipuzcoa. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062513633
本画像はログイン後にご覧いただけます
-PATIO DEL HOSPITAL VENERABLE ORDEN TERCERA DE SAN FRANCISCO 1693 - RESTAURADO.PATIO DEL HOSPITAL VENERABLE ORDEN TERCERA DE SAN FRANCISCO 1693 - RESTAURADO. Author: LOPEZ M / ROMAN L / HURTADO B. Location: HOSPITAL DE LA VENERABLE ORDEN TERCERA DE SAN FRAN. MADRID. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062513488
本画像はログイン後にご覧いただけます
-PORTICO DEL CEMENTERIO DE OLASO - PORTADA DE LA ANTIGUA IGLESIA DE SAN BARTOLOME DE OLASO - GOTICO.PORTICO DEL CEMENTERIO DE OLASO - PORTADA DE LA ANTIGUA IGLESIA DE SAN BARTOLOME DE OLASO - GOTICO. Location: CEMENTERIO DE OLASO. ELGOIBAR. Guipuzcoa. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062513697
本画像はログイン後にご覧いただけます
-GALERIA PORTICADA DE LA FACHADA LATERAL.GALERIA PORTICADA DE LA FACHADA LATERAL. Location: FUNDACION BARTOLOME MARCH. Palma. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062513790
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Plano de las minas de Oaxaca, Nueva España, sur de Méjico.Siglo XVIII.Oaxaca fue conquistado por Hernán Cortés en 1521. MANUEL APlano de las minas de Oaxaca, Nueva España, sur de Méjico.Siglo XVIII.Oaxaca fue conquistado por Hernán Cortés en 1521. Museum: Archivo General de Indias, Sevilla, SPAIN.、クレジット:Album/Joseph Martin/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019071900383
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Gaspard de Coligny o Gaspard de Châtillon (1519-1572).Gaspard de Coligny o Gaspard de Châtillon (1519-1572). Militar francés. Lideró el partido de los hugonotes protestantes durante las guerras de Religión, combatiendo contra el partido católico. Durante la matanza de la Noche de San Bartolomé fué asesinado. Muerte de Coligny. Grabado. Historia de las persecuciones políticas y religiosas en Europa. Editada en Barcelona,1864.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021030302922
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Gaspard de Coligny o Gaspard de Châtillon (1519-1572).Gaspard de Coligny o Gaspard de Châtillon (1519-1572). Militar francés. Lideró el partido de los hugonotes protestantes durante las guerras de Religión, combatiendo contra el partido católico. Durante la matanza de la Noche de San Bartolomé fué asesinado. Retrato. Grabado. Historia de las persecuciones políticas y religiosas en Europa. Editada en Barcelona,1864.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021030302986
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Gaspard de Coligny o Gaspard de Châtillon (1519-1572).Gaspard de Coligny o Gaspard de Châtillon (1519-1572). Militar francés. Lideró el partido de los hugonotes protestantes durante las guerras de Religión, combatiendo contra el partido católico. Durante la matanza de la Noche de San Bartolomé fué asesinado. Retrato. Grabado. Historia de las persecuciones políticas y religiosas en Europa. Editada en Barcelona,1864.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021030302957
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Bartolome de las Casas (1474-1566). Spanish Dominican friar, Bishop of Chiapas. Drawing by Llanta. Lithography. Portrait. CronicBartolome de las Casas (1474-1566). Spanish Dominican friar, Bishop of Chiapas. Drawing by Llanta. Lithography. Portrait. Cronica General de Espaa, Historia Ilustrada y Descriptiva de sus Provincias. Andalucia, 1867.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081605506
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Bartolomé Bermejo; Gil de Fontanet / Detail of the Gothic stained glass window of the Cathedral of BarcelonaBartolomé Bermejo; Gil de Fontanet / Detail of the Gothic stained glass window of the Cathedral of Barcelona with the image of two angels and a cross, XV Century, Barcelona, Catalonia, Spain.、クレジット:Album/Ramon Manent/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020061104657
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Neptune Fountain with the Neptune statue in the middle.Neptune Fountain with the Neptune statue in the middle. Sculpted by Bartolome Ammannati in 1576. Piazza della Signoria. Florence. Italy.、クレジット:Album/Kurwenal/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020061104827
本画像はログイン後にご覧いただけます
-TENEBRARIO - S XVI.TENEBRARIO - S XVI. Author: MAESTRO BARTOLOME. Location: CATEDRAL. JAEN. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020100907479
本画像はログイン後にご覧いただけます
-INMACULADA CONCEPCION - SIGLO XVII - BARROCO ESPAÑOL. BARTOLOME ESTEBAN MURILLO . VIRGIN MARY.INMACULADA CONCEPCION - SIGLO XVII - BARROCO ESPAÑOL. Author: BARTOLOME ESTEBAN MURILLO. Location: CATEDRAL-INTERIOR. Sevilla. Seville. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020100904539
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Plate 2: various figures carrying out tasks that include tying a sack and loading a horse.Plate 2: various figures carrying out tasks that include tying a sack and loading a horse. Artist: After Polidoro da Caravaggio (Italian, Caravaggio ca. 1499-ca. 1543 Messina); Pietro Santi Bartoli (Italian, Perugia 1615-1700 Rome). Dimensions: Sheet: 6 3/8 in. × 18 in. (16.2 × 45.7 cm). Publisher: Giovanni Giacomo De Rossi (Italian, Rome 1627-1691 Rome). Date: ca. 1660-90. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020040301035
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Plate 7: a battle taking place between men in boats.Plate 7: a battle taking place between men in boats. Artist: After Polidoro da Caravaggio (Italian, Caravaggio ca. 1499-ca. 1543 Messina); Pietro Santi Bartoli (Italian, Perugia 1615-1700 Rome). Dimensions: Sheet: 6 9/16 in. × 18 in. (16.7 × 45.7 cm). Publisher: Giovanni Giacomo De Rossi (Italian, Rome 1627-1691 Rome). Date: ca. 1660-90. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020040301183
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Historic manuscriptHistoric manuscript, page of the family register of Barthold Heinrich Brockes also known as Bertold Hinrich Brockes, 1680 - 1747, a German writer and poet of the early German Enlightenment, from Bildatlas zur Geschichte der Deutschen Nationalliteratur, an illustrated atlas by Gustav Koennecke, 1887、クレジット:imageBROKER.com/H.-D. Falkenstein/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2020122203708
本画像はログイン後にご覧いただけます
-BARTOLOME LEONARDO ARGENSOLA (1562-1631). AMILLS JUAN.BARTOLOME LEONARDO ARGENSOLA (1562-1631). Author: AMILLS JUAN. Location: PRIVATE COLLECTION. MADRID. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。※「顔写真」対象外の商品です。
商品コード: 2020122407229
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Bartolomé Esteban Murillo / ‘The Good Shepherd‘, ca. 1660, Spanish School.Bartolomé Esteban Murillo / ‘The Good Shepherd‘, ca. 1660, Spanish School, Oil on canvas, 123 cm x 101,7 cm, P00962. Museum: MUSEO DEL PRADO, MADRID, SPAIN.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052200261
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Bartolomé Esteban Murillo / ‘The Immaculate Conception of El Escorial‘,Bartolomé Esteban Murillo / ‘The Immaculate Conception of El Escorial‘, 1660-1665, Spanish School, Oil on canvas, 206 cm x 144 cm, P00972. Museum: MUSEO DEL PRADO, MADRID, SPAIN.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052200294
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Bartolomé Esteban Murillo / ‘The Adoration of the Shepherds‘,Bartolomé Esteban Murillo / ‘The Adoration of the Shepherds‘, ca. 1657, Spanish School, Oil on canvas, 187 cm x 228 cm, P00961. Museum: MUSEO DEL PRADO, MADRID, SPAIN. SAINT JOSEPH. CHILD JESUS. VIRGIN MARY.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052200343
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Engraving from Theodore de Bry Bartholomé de Las Casas.Engraving from Theodore de Bry Bartholomé de Las Casas. The cruelty of Spanish men in America 1598 Bartolomé de las Casas, O.P. (August 24, 1484 July 17, 1566), was a 16th century Spanish Dominican priest, and the first resident Bishop of Chiapas. As a settler in the New World, he was galvanized by witnessing the torture and genocide of the Native Americans by the Spanish colonists.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2018102624653
本画像はログイン後にご覧いただけます
-NUMISMATICA. MEDALLA MODERNA. DE ISABEL II, POR BARTOLOME COROMINAS. ANVERSO. RETRATO DE LA REINA. (DEPOSITO: MUSEO ARQUEOLOGICONUMISMATICA. MEDALLA MODERNA. DE ISABEL II, POR BARTOLOME COROMINAS. ANVERSO. RETRATO DE LA REINA. (DEPOSITO: MUSEO ARQUEOLOGICO NACIONAL).、クレジット:Album/ASF/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081306338
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Carpet Seller‘.The Carpet Seller‘. Frederico Bartolini, late 19th/ early 20th century .、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用はできません。
商品コード: 2019082901758
本画像はログイン後にご覧いただけます
-SALA CAPITULAR - INMACULADA CONCEPCION - S XVII - BARROCO ESPAÑOL. BARTOLOME ESTEBAN MURILLO . VIRGIN MARY.SALA CAPITULAR - INMACULADA CONCEPCION - S XVII - BARROCO ESPAÑOL. Author: BARTOLOME ESTEBAN MURILLO. Location: CATEDRAL-INTERIOR. Sevilla. Seville. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062700481
本画像はログイン後にご覧いただけます
-JUBILEO DE LA PORCIUNCULA - SIGLO XVII - BARROCO ESPAÑOL. BARTOLOME ESTEBAN MURILLO . JESUS. VIRGIN MARY.JUBILEO DE LA PORCIUNCULA - SIGLO XVII - BARROCO ESPAÑOL. Author: BARTOLOME ESTEBAN MURILLO. Location: MUSEO WALLRAF-RICHARTZ. Cologne. GERMANY. JESUS. VIRGIN MARY.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062700488
本画像はログイン後にご覧いただけます
-SAN FRANCISCO RECIBIENDO LOS ESTIGMAS - SIGLO XVII - BARROCO ESPAÑOL. BARTOLOME ESTEBAN MURILLO . FRANCIS OF ASSISI.SAN FRANCISCO RECIBIENDO LOS ESTIGMAS - SIGLO XVII - BARROCO ESPAÑOL. Author: BARTOLOME ESTEBAN MURILLO. Location: MUSEO WELLINGTON / ASPLEY HOUSE. LONDON. ENGLAND. FRANCIS OF ASSISI.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062700653
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Polyptych with Saint James Major, Madonna and Child, and SaintsPolyptych with Saint James Major, Madonna and Child, and Saints; Bartolomeo Vivarini, Italian (Venetian), about 1432 - 1499; 1490; Tempera and gold leaf on panel; Framed: 280 x 214.9 cm (110 1/4 x 84 5/8 in.).、クレジット:Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021052013937
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Temple of Horus.Temple of Horus. The pharaoh Ptolemy XII Neo Dionysos sacrificing prisoners to the god Horus and goddess Hahtor. Main entrance. First pylon. Detail. Edfu. Egypt.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021052712227
本画像はログイン後にご覧いただけます
-TORRE DEL TARDON - 1568 - FOTOGRAFIA EN BLANCO Y NEGRO - AÑOS 60.TORRE DEL TARDON - 1568 - FOTOGRAFIA EN BLANCO Y NEGRO - AÑOS 60. Author: VANDELVIRA ANDRES / FLORES BARTOLOME. Location: EXTERIOR. Alcaraz. ALBACETE. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062515576
本画像はログイン後にご覧いただけます
-TORRE DEL TARDON - 1568 - FOTOGRAFIA EN BLANCO Y NEGRO - AÑOS 60.TORRE DEL TARDON - 1568 - FOTOGRAFIA EN BLANCO Y NEGRO - AÑOS 60. Author: VANDELVIRA ANDRES / FLORES BARTOLOME. Location: EXTERIOR. Alcaraz. ALBACETE. SPAIN. SAN IGNACIO DE ANTIOQUIA.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062515688
本画像はログイン後にご覧いただけます
-TORRE DEL TARDON - 1568 - FOTOGRAFIA EN BLANCO Y NEGRO - AÑOS 60.TORRE DEL TARDON - 1568 - FOTOGRAFIA EN BLANCO Y NEGRO - AÑOS 60. Author: VANDELVIRA ANDRES / FLORES BARTOLOME. Location: EXTERIOR. Alcaraz. ALBACETE. SPAIN. SAN IGNACIO DE ANTIOQUIA.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062515719
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Plate 1: A procession figures walking to the right carrying various objects.Plate 1: A procession figures walking to the right carrying various objects. Artist: After Polidoro da Caravaggio (Italian, Caravaggio ca. 1499-ca. 1543 Messina); Pietro Santi Bartoli (Italian, Perugia 1615-1700 Rome). Dimensions: Sheet: 6 3/8 in. × 18 in. (16.2 × 45.7 cm). Publisher: Giovanni Giacomo De Rossi (Italian, Rome 1627-1691 Rome). Date: ca. 1660-90. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020040301293
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Cupid Chastised.Cupid Chastised. Bartolomeo Manfredi; Italian, 1582-1622. Date: 1613. Dimensions: 69 x 51 3/8 in. (175.3 x 130.6 cm). Oil on canvas. Origin: Italy. Museum: The Chicago Art Institute, Chicago, USA.、クレジット:Album/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020040301318
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Renaissance italian sculptorDonatello (1386-1466). Renaissance italian sculptor. Reliefs for the bronze pulpits in the church of San Lorenzo, with help from students Bartolomeo Bellano and Bertoldo di Giovanni. The Pulpit of the Passion: left, The flagellation. Center, St. John the Evangelist. Right, The prayer in the Garden. (1463-66). Florence. Italy.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020040301372
本画像はログイン後にご覧いただけます
-David With the Head of Goliath.David with the Head of Goliath. Artist: Bartolomeo Bellano (Italian, Padua 1437/38-1496/97 Padua). Culture: Italian, Padua. Dimensions: Overall (confirmed): 11 1/4 × 5 1/4 × 4 7/8 in., 9.7 lb. (28.6 × 13.3 × 12.4 cm, 4.4 kg). Date: 1470-80.This is a key work in the early Renaissance development of bronze statuettes in northern Italy. Its creator, Bartolomeo Bellano, was a disciple of Donatello‘s, as is documented by a payment in connection with that master‘s Judith Slaying Holofernes (ca. 1459, Palazzo Vecchio, Florence).クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020040301386
本画像はログイン後にご覧いただけます
-SACRISTIA - ANUNCIACION - SIGLO XVII - BARROCO ESPAÑOL.SACRISTIA - ANUNCIACION - SIGLO XVII - BARROCO ESPAÑOL. Author: CARDENAS BARTOLOME DE. Location: CATEDRAL. Valladolid. SPAIN. ARCHANGEL GABRIEL. VIRGIN MARY. ESPIRITU SANTO. DIOS PADRE.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020061102725
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Bartolome Carranza (1503-1576). Navarrese priest, archbishop and theologian, very influential during the Council of Trento andBartolome Carranza (1503-1576). Navarrese priest, archbishop and theologian, very influential during the Council of Trento and in the restoration of Roman Catholicism in England. Portrait. Lithography. Drawing by Llanta (1839-1904). Later colouration. Cronica General de Espaa, Historia Ilustrada y Descriptiva de sus Provincias. Extremadura, 1870.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081605151
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Isaac Watts (1674-1748) English hymn writer and non-conformist Christian ministerIsaac Watts (1674-1748) English hymn writer and non-conformist Christian minister, born at Southampton, Hampshire. 18th century engraving by Francesco Bartolozzi (1727-1815).、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019022701861
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Tiber Island and San Bartolomeo, Fratelli Alinari, c. 1880 - c. 1895Tiber Island and San Bartolomeo, Fratelli Alinari, c. 1880 - c. 1895.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021060811959
本画像はログイン後にご覧いただけます
-FACHADA MURILLO S XVIII Y ESCULTURA DEL PINTOR OBRA DE SABINO DE MEDINA - 1871.FACHADA MURILLO S XVIII Y ESCULTURA DEL PINTOR OBRA DE SABINO DE MEDINA - 1871. Author: JUAN DE VILLANUEVA. Location: MUSEO DEL PRADO-EXTERIOR. MADRID. SPAIN. BARTOLOME ESTEBAN MURILLO.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021061505810
本画像はログイン後にご覧いただけます
-DETALLE DE LA PORTADA DE LA IGLESIA DE SAN BARTOLOME DE JAVEA - GOTICO ISABELINO - SIGLO XVI.DETALLE DE LA PORTADA DE LA IGLESIA DE SAN BARTOLOME DE JAVEA - GOTICO ISABELINO - SIGLO XVI. Author: URTEAGA DOMINGO. Location: IGLESIA DE SAN BARTOLOME. JAVEA / XABIA. Alicante. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021061505062
本画像はログイン後にご覧いただけます
-The Descent from the Cross - 1595 - 263x181 cm - oil on canvas - Spanish Baroque - NP 66.The Descent from the Cross - 1595 - 263x181 cm - oil on canvas - Spanish Baroque - NP 66. Author: BARTOLOMÉ CARDUCHO. Location: MUSEO DEL PRADO-PINTURA. MADRID. SPAIN. JESUS. MARY MAGDALENE. JOSEPH OF ARIMATHEA. VIRGIN MARY. NICODEMO. SAN JUAN EVANGELISTA Y APOSTOL. CRISTO MUERTO. TRES MARIAS.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042709638
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Foundation of Santa Maria la Mayor in Rome - Patrician Juan dreaming.Foundation of Santa Maria la Mayor in Rome - Patrician Juan dreaming. Fundación de Sta Maria la Mayor de Roma - Sueño del patricio Juan. 1665. 232x522. Sevillan baroque. Madrid, Prado museum. Author: BARTOLOME ESTEBAN MURILLO. Location: MUSEO DEL PRADO-PINTURA. MADRID. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042709681
本画像はログイン後にご覧いただけます
-FRAY JOSE DE SIGÜENZA PRIOR DEL CONVENTO DE SAN LORENZO - 1602 - 130X117,5 CM - O/L. Attributed to CARDUCHO BARTOLOME.FRAY JOSE DE SIGÜENZA PRIOR DEL CONVENTO DE SAN LORENZO - 1602 - 130X117,5 CM - O/L. Author: Attributed to CARDUCHO BARTOLOME. Location: MONASTERIO-PINTURA. SAN LORENZO DEL ESCORIAL. MADRID. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042709858
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Bartolomé Ordóñez / Detail of the screens of the access to the set of chairs, Barcelona Cathedral, 1517.Bartolomé Ordóñez / Detail of the screens of the access to the set of chairs, Barcelona Cathedral, 1517.、クレジット:Album/Ramon Manent/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021060711498
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Portrait of an Unknown Woman.Portrait of an Unknown Woman. Created by Lorenzo Bartolini (1777-1850). Dated 1825、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019061302220
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Marble Carita Educatrice.Marble Carita Educatrice. Created by Lorenzo Bartolini (1777-1850). Dated 1825、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019061302249
本画像はログイン後にご覧いただけます
-RUINAS DE LA IGLESIA DEL MONASTERIO DE SAN BARTOLOME - JARDIN S XVIII.RUINAS DE LA IGLESIA DEL MONASTERIO DE SAN BARTOLOME - JARDIN S XVIII. Location: MONASTERIO. LUPIANA. Guadalajara. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021061505902
本画像はログイン後にご覧いただけます
-IGLESIA DE SAN BARTOLOME DE JAVEA - GOTICO ISABELINO - SIGLO XVI - FOTOGRAFIA EN BLANCO Y NEGRO - AÑOS 60.IGLESIA DE SAN BARTOLOME DE JAVEA - GOTICO ISABELINO - SIGLO XVI - FOTOGRAFIA EN BLANCO Y NEGRO - AÑOS 60. Author: URTEAGA DOMINGO. Location: IGLESIA DE SAN BARTOLOME. JAVEA / XABIA. Alicante. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062602755
本画像はログイン後にご覧いただけます
-INTERIOR DE LA IGLESIA DE SAN BARTOLOME DE JAVEA -SIGLO XVI - GOTICO ESPAÑOL - FOTOGRAFIA EN BLANCO Y NEGRO - AÑOS 60.INTERIOR DE LA IGLESIA DE SAN BARTOLOME DE JAVEA -SIGLO XVI - GOTICO ESPAÑOL - FOTOGRAFIA EN BLANCO Y NEGRO - AÑOS 60. Author: URTEAGA DOMINGO. Location: IGLESIA DE SAN BARTOLOME. JAVEA / XABIA. Alicante. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062602786
本画像はログイン後にご覧いただけます
-CLAUSTRO DEL MONASTERIO DE SAN BARTOLOME - S XVI.CLAUSTRO DEL MONASTERIO DE SAN BARTOLOME - S XVI. Author: COVARRUBIAS ESCUELA. Location: MONASTERIO. LUPIANA. Guadalajara. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021061009004
本画像はログイン後にご覧いただけます
-CLAUSTRO DEL MONASTERIO DE SAN BARTOLOME - S XVI.CLAUSTRO DEL MONASTERIO DE SAN BARTOLOME - S XVI. Author: COVARRUBIAS ESCUELA. Location: MONASTERIO. LUPIANA. Guadalajara. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021061008202
本画像はログイン後にご覧いただけます
-EXTERIOR - ESCULTURA DE MURILLO FRENTE A LA FACHADA QUE LLEVA SU NOMBRE- 1871. MEDINA SABINO. BARTOLOME ESTEBAN MURILLO.EXTERIOR - ESCULTURA DE MURILLO FRENTE A LA FACHADA QUE LLEVA SU NOMBRE- 1871. Author: MEDINA SABINO. Location: MUSEO DEL PRADO-ESCULTURA. MADRID. SPAIN. BARTOLOME ESTEBAN MURILLO.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021061008610
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Lady Playing a LuteLady Playing a Lute; Bartolomeo Veneto and workshop, Italian (Venetian), died 1531, active 1502 - 1555; about 1530; Oil on panel; Unframed: 55.9 x 41.3 cm (22 x 16 1/4 in.), Framed: 71.8 x 57.5 x 7 cm (28 1/4 x 22 5/8 x 2 3/4 in.).、クレジット:Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021061804811
本画像はログイン後にご覧いただけます
-FACHADA DE LA IGLESIA DE SAN BARTOLOME.FACHADA DE LA IGLESIA DE SAN BARTOLOME. Location: IGLESIA DE SAN BARTOLOME. Logrono. Rioja. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021061500737
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Bartolome Esteban Murillo (1618-1682). Spanish baroque painter. Drawing by Letre. Lithography. Portrait, detail. Cronica GeneralBartolome Esteban Murillo (1618-1682). Spanish baroque painter. Drawing by Letre. Lithography. Portrait, detail. Cronica General de Espaa, Historia Ilustrada y Descriptiva de sus Provincias. Andalucia, 1867.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081606104
本画像はログイン後にご覧いただけます
-NUMISMATICA. MEDALLA MODERNA. DE ISABEL II, POR BARTOLOME COROMINAS. REVERSO. DOS TROMPETAS CON LOS PENDONES DE CASTILLA Y LEONNUMISMATICA. MEDALLA MODERNA. DE ISABEL II, POR BARTOLOME COROMINAS. REVERSO. DOS TROMPETAS CON LOS PENDONES DE CASTILLA Y LEON CRUZADAS SOBRE UNA LAUREA.1860. (DEPOSITO: MUSEO ARQUEOLOGICO NACIONAL).、クレジット:Album/ASF/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081605806
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Alemania. Franfkurt. Vista de la Colegiata de San Bartolomé, de estilo gótica a orillas del río Meno. Estado Federal de Hesse.Alemania. Franfkurt. Vista de la Colegiata de San Bartolomé, de estilo gótica a orillas del río Meno. Estado Federal de Hesse.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019091802439
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Alemania. Franfkurt. Vista de la Colegiata de San Bartolomé, de estilo gótica a orillas del río Meno. Estado Federal de Hesse.Alemania. Franfkurt. Vista de la Colegiata de San Bartolomé, de estilo gótica a orillas del río Meno. Estado Federal de Hesse.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019091802433
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 「短距離離着陸」の写真・映像 | 「短距離離着陸」の写真・映像 |