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  • 1931年12月31日
    Actress Does Balloon Exercises

    Los Angeles, California: c. 1931 Actress Evelyn Knapp introduces the novel idea of exercises with a balloon on an elastic string.、クレジット:Underwood Archives/Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020010400788

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    1943年04月25日

    S 4177 ◎隣組防空運動会 小学生の防火用水のバケツリレー 東京・田園調布で 1943(昭和18)年4月25日

    商品コード: 2005092000255

  • 1943年12月31日
    B-25 Pinup Nose Art

    Australia: c. 1943 A 5th AAF airman artist painting a pin-up on the nose of a B-25 bomber of the 80th Bomber Group stationed in Australia.、クレジット:Underwood Archives/Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020010400495

  • 1950年03月28日
    シェンノート航空第一陣が来日

    羽田空港に着いたシェンノート航空(CAT・民航空運公司)の1番機=1950(昭和25)年3月28日(旧連4322)

    商品コード: 2013073100123

  • 1966年09月22日
    (K.HAMMARSKJOLD) K.ハマーショルド

    スウェーデン、国際航空運送協会(IATA)事務総長=1966(昭和41)年9月撮影

    商品コード: 2006060100087

  • 1972年01月24日
    航空運賃値上げ

    航空運賃値上げ申請後、説明する(左から)若狭得治全日空、浅田静夫日航、富永五郎東亜国内航空の3社長=1972(昭和47)年1月24日、運輸省

    商品コード: 2010091300149

  • 1979年06月06日
    DC10運航停止

    運輸省のDC10運航停止指示で記者会見する平沢秀雄・日本航空運航本部副本部長=1979(昭和54)年6月6日、羽田空港の東京航空記者会(54年内地5197)

    商品コード: 2015090700407

  • 1979年10月23日
    航空運賃値上げ申請

    航空運賃値上申請に森山運輸相を訪れた安西正道・全日空社長=1979(昭和54)年10月23日、運輸省

    商品コード: 2004081800455

  • 1979年10月23日
    航空運賃の値上げを申請

    森山欽司運輸相(左端)に国内航空運賃値上げの申請書を手渡す航空5社の社長、専務。(右へ)朝田静夫・日本航空社長、安西正道・全日空社長、窪田俊彦・東亜国内航空専務、増茂昌夫・南西航空社長、中根敬一・日本近距離航空社長=1979(昭和54)年10月23日、運輸省(54年内地9971)

    商品コード: 2016091600352

  • 1981年12月15日
    航空運賃値上げを答申

    国内航空運賃の値上げを答申した運輸審議会=1981(昭和56)年12月15日、運輸省

    商品コード: 1981121500013

  • 1981年12月15日
    航空運賃値上げを答申

    高橋正八運輸審議会会長=1981(昭和56)年12月15日、運輸省

    商品コード: 1981121500014

  • 1993年10月04日
    国内線も5割引き券出回る

    国内航空運賃も新時代へ離陸できるか=9月27日、羽田空港新旅客ターミナル

    商品コード: 1993100400057

  • 1993年10月13日
    握手する交渉の両者 IATAに着陸料初提示

    着陸料提示を前に握手する関西国際空港会社の野尻豊常務(右)とIATA(国際航空運送協会)のT・ケリー産業金融担当理事=13日午前9時30分、大阪市中央区の関西国際空港会社

    商品コード: 1993101300008

  • 1994年07月25日
    航空運送セミナーが開幕

    アジア・太平洋地域の航空会社関係者らが出席して開かれた「航空運送政策セミナー」=25日午前、北海道千歳市内のホテル

    商品コード: 1994072500010

  • 1994年11月17日
    規制漬けの住宅、航空運賃 法律が価格低下を阻害

    ツーバイフォー工法で建てられたモデルハウスが並ぶ総合住宅展示場=東京都内(カラーネガ)

    商品コード: 1994111700082

  • 1995年07月02日
    全日空運航の同型機 トライスター骨組みに亀裂

    米ロッキード社製の旅客機トライスター

    商品コード: 1995070200027

  • 1995年10月21日
    航空機事故救難訓練 国際調査団が成田空港視察

    国際航空運送協会の公式調査団が視察した航空機事故救難訓練=19日午後、成田空港

    商品コード: 1995102100009

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    1996年03月25日
    パイロット目指す東さん 乗務機はジャンボに決定

    ジャンボ機のシミュレーターで操縦かんを握る日本初の民間定期便の女性パイロットを目指す東友子さん=25日午後、東京都大田区羽田の日本航空運航乗員訓練センター(カラーネガ)

    商品コード: 1996032500103

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    1996年03月25日
    パイロット目指す東さん 乗務機はジャンボに決定

    ジャンボ機のシミュレーターで操縦かんを握る日本初の民間定期便の女性パイロットを目指す東友子さん=25日午後、東京都大田区羽田の日本航空運航乗員訓練センター(カラーネガ)あずま・ともこ

    商品コード: 1996032500101

  • 1996年08月01日
    国内航空3社 座席数制限で入手困難

    規制緩和の流れに乗り、事前購入割引制度を導入した国内航空3社=羽田空港

    商品コード: 1996080100154

  • 1996年10月12日
    沢田HIS社長らが会見 航空運賃半額目指す

    航空会社設立について記者会見するエイチ・アイ・エスの沢田秀雄社長(右)。左は新会社の社長に就任する大河原順一氏=12日午後、東京・千駄ケ谷のエイチ・アイ・エス本社

    商品コード: 1996101200037

  • 1998年08月01日
    川崎二郎運輸相 航空運賃値下げ努力評価

    抱負を語る川崎二郎運輸相(かわさき・じろう)

    商品コード: 1998080100086

  • 2001年02月10日
    駐機する各社の飛行機 恩恵は利用者より大手に

    福岡空港に駐機する航空各社の飛行機。国内航空運賃自由化から1年を迎え各社の業績には明暗が…

    商品コード: 2001021000041

  • 2005年05月26日
    ビジニャーニ事務総長 航空手荷物にICタグ

    会見する国際航空運送協会(IATA)のジョバンニ・ビジニャーニ事務総長=26日、東京都港区

    商品コード: 2005052600241

  • 2005年05月30日
    総会全景 IATA総会、東京で開幕

    原油価格高騰への対応策などを討議した国際航空運送協会(IATA)総会=30日午前、東京都港区のホテル

    商品コード: 2005053000035

  • 2005年09月07日
    会見する堀社長 スターフライヤーが参入

    航空運送事業許可を申請し、記者会見するスターフライヤーの堀高明社長=7日夕、国交省

    商品コード: 2005090700257

  • 2005年11月24日
    Private jet service to Las Vegas and a night at the Wynn for $216

    November 24, 2005, Las Vegas, NV, USA: Wynn Las Vegas and private jet service JSX have come up with an airfare-hotel deal starting at $216 per person. (Credit Image: © TNS via ZUMA Wire)、クレジット:©TNS via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020062304784

  • 2006年01月12日
    許可証受け取る堀社長 スター社に航空事業許可

    国交省の岩崎航空局長(左)から航空運送事業の許可証を受け取るスターフライヤーの堀社長=12日午後、国交省(堀高明)

    商品コード: 2006011200158

  • 2008年03月24日
    航空大手苦心の値上げ

    主な航空運賃の変更

    商品コード: 2008062300172

  • 2008年03月24日
    航空大手苦心の値上げ

    主な航空運賃の変更

    商品コード: 2008062300171

  • 2011年07月07日
    井上慎一CEO 全日空系の格安航空を許可

    航空運送事業の許可証を受け取るピーチ・アビエーションの井上慎一最高経営責任者(右)=7日午後、国交省

    商品コード: 2011070700419

  • 2012年04月26日
    初会合に臨む出席者 関空運営協議会が初会合

    大阪市内で開かれた「関西国際空港・大阪国際空港運営協議会」の初会合に臨む出席者=26日午前

    商品コード: 2012042600109

  • 2012年06月06日
    基本方針最終案の骨子

    基本方針最終案の骨子

    商品コード: 2012060600901

  • 2012年06月06日
    基本方針最終案の骨子

    基本方針最終案の骨子

    商品コード: 2012060600902

  • 2013年12月12日
    出発を待つ国内線旅客機 航空運賃の上限引き上げ

    ジャカルタの空港で出発を待つ国内線旅客機=2013年(平成25)10月31日、インドネシア(NNA=共同)

    商品コード: 2013121700098

  • 2014年06月29日
    関空運営権、2兆円強

    関西、大阪両空港の運営権売却のイメージ

    商品コード: 2014062900355

  • 2014年06月29日
    関空運営権、2兆円強

    関西、大阪両空港の運営権売却のイメージ

    商品コード: 2014062900357

  • 2014年06月29日
    関空運営権、2兆円強

    関西、大阪両空港の運営権売却のイメージ

    商品コード: 2014062900359

  • 2014年06月29日
    関空運営権、2兆円強

    関西、大阪両空港の運営権売却のイメージ

    商品コード: 2014062900361

  • 2014年06月29日
    関西空港と大阪空港 関空運営権、2兆円強

    関西空港(上)と大阪空港

    商品コード: 2014062900364

  • 2015年04月13日
    クウチ副代表 成長大陸の拠点目指す

    取材に応じる国際航空運送協会(IATA)アフリカ地域事務局のラファエル・クウチ副代表=3月23日、ナイロビ(共同)

    商品コード: 2015041300824

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    2015年05月16日
    米脱線事故で航空運賃高騰

    ワシントン―ニューヨーク 空と鉄道比較

    商品コード: 2015051600120

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    2015年05月16日
    米脱線事故で航空運賃高騰

    ワシントン―ニューヨーク 空と鉄道比較

    商品コード: 2015051600122

  • 2015年06月12日
    新関空会社の安藤圭一社長 関空運営権、オリ連合通過

    記者会見する新関西国際空港会社の安藤圭一社長=12日午後、関西空港

    商品コード: 2015061200591

  • 2015年06月12日
    関空運営権、オリ連合通過

    新関空会社の運営権売却のスケジュール

    商品コード: 2015061200630

  • 2015年06月12日
    関空運営権、オリ連合通過

    新関空会社の運営権売却のスケジュール

    商品コード: 2015061200631

  • 2015年07月06日
    こけしポスターと村井知事 宮城への航空運賃割引

    空飛ぶこけしのポスターを披露する宮城県の村井嘉浩知事=6日、宮城県庁

    商品コード: 2015070600663

  • 2015年09月09日
    関空運営2600億円調達

    運営権の資金調達の仕組み

    商品コード: 2015090900975

  • 2015年09月09日
    関空運営2600億円調達

    運営権の資金調達の仕組み

    商品コード: 2015090900976

  • 2015年09月09日
    関空運営2600億円調達

    運営権の資金調達の仕組み

    商品コード: 2015090900977

  • 2015年09月09日
    関空運営2600億円調達

    運営権の資金調達の仕組み

    商品コード: 2015090900978

  • 2016年06月30日
    関空運営、滑り出し順調

    関西空港の月間旅客数

    商品コード: 2016063000846

  • 2016年06月30日
    関空運営、滑り出し順調

    関西空港の月間旅客数

    商品コード: 2016063000847

  • 2016年06月30日
    関空運営、滑り出し順調

    関西空港の課題

    商品コード: 2016063000881

  • 2016年06月30日
    関空運営、滑り出し順調

    関西空港の課題

    商品コード: 2016063000882

  • 2016年06月30日
    関空運営、滑り出し順調

    関西空港の課題

    商品コード: 2016063000884

  • 2016年06月30日
    関空運営、滑り出し順調

    関西空港の課題

    商品コード: 2016063000885

  • 2016年06月30日
    掲げられた垂れ幕 関空運営、滑り出し順調

    4月1日、関西空港のロビーに掲げられた、関西エアポートによる運営開始を知らせる垂れ幕

    商品コード: 2016063000966

  • 2018年04月04日
    香港キャセイ傘下のドラゴン航空運航停止

    キーワード:キャセイドラゴン航空、香港、航空会社、港龍航空有限公司、港龍航空、空港、企業、香港キャセイ傘下、運航停止、ロゴ=2018(平成30)年4月4日、香港(ロイター=共同)

    商品コード: 2020111808899

  • 2018年08月16日
    東邦航空の運航部長が説明 計画と異なるルートを飛行

    飛行計画などについて説明する東邦航空運航部の有吉衛部長(左)=16日午後、群馬県庁

    商品コード: 2018081601765

  • 2018年08月16日
    頭を下げる東邦航空部長ら 計画と異なるルートを飛行

    記者会見で頭を下げる東邦航空運航部の有吉衛部長(左端)と群馬県の職員=16日午後、群馬県庁

    商品コード: 2018081601773

  • 01:21.87
    2018年09月13日
    「新華社」2018年熱気球クラブリーグ戦、甘粛省蘭州市で開幕

    2018年中国熱気球クラブリーグ戦の蘭州・安寧ステージの開幕式が13日夜、甘粛省蘭州市安寧区で行われた。国内各地の30の熱気球クラブからプロ選手60人が14日から3日間にわたり白熱した試合を繰り広げる。今回のリーグ戦期間中には、競技以外にも一連の文化体験イベントが行われる。競技種目(タスク)は、採点エリア内にマーカーと呼ばれる袋を投下し、主催側指定のターゲットにより近い方が勝者となる「ゴードン・ベネット・メモリアル」(GBM)や先に飛んだ主催側の熱気球を競技者が一斉に追いかけ、主催側熱気球の着陸した場所にターゲットが設置される「ヘア・アンド・ハウンズ」(HNH)、一定時間飛行し離陸後に設置されたターゲットにマーカーを投下する「ミニマム・ディスタンス」(MND)、複数設定されたうち一つのターゲットを選んで飛行しマーカーを投下する「ヘジテーション・ワルツ」(HWZ)、できるだけ早く離れた場所にある採点エリアまで飛行しマーカーを投下する「レース・トゥ・エリア」(RTA)など。熱気球スポーツへの理解促進のため、主催者は熱気球係留フライト体験やフリーフライト(地上とつなぐものがない自由飛行)などのイベントに市民の参加を招待する。また、開幕式会場では10組のカップルが熱気球に乗り「空中結婚式」を行った。同リーグ戦蘭州・安寧ステージは中国航空運動協会、甘粛省体育局、蘭州市人民政府が共催し「青空に夢を追い、安寧を楽しむ」をテーマにする国家レベルの熱気球競技イベント。(記者/王朋)<映像内容>熱気球準備、空中結婚式など、撮影日:2018(平成30)年9月13日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018091821397

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    01:56.31
    2018年09月18日
    関空鉄道、2週間ぶり再開 アクセス大幅改善

    台風21号の影響で破損した関西空港連絡橋を走る鉄道部分の復旧工事が完了し、JR西日本と南海電鉄は18日、2週間ぶりに始発から運転を再開した。関空への交通機関のうち利用者の約8割を占める鉄道の再開により、21日以降の旅客便運航全面回復を前に大幅なアクセス改善となる。自動車専用道路と鉄道が走る連絡橋は4日、強風で流されたタンカーが道路部分に衝突。破損してずれた橋桁2本は14日までに撤去され、JR西が線路への影響を調べていた。損傷が想定よりひどくなかったことから、めどとしていた21日より前倒しした。関空運営会社の関西エアポートは21日に第1ターミナルが全面復旧し旅客便の運航スケジュールが被災前の水準に戻るとしており、空港へのアクセスが課題となっていた。 <映像内容>関西空港駅に到着する南海電鉄(ホームで撮影)、関西空港駅から泉佐野駅に向かう南海電鉄の始発(関空の展望台から撮影)、関西空港駅の駅長囲み(JR・立野照司(たての・しょうじ)駅長、南海・山田康生(やまだ・やすお)駅長)、乗客のインタビュー、関西空港駅の改札外観など。、撮影日:2018(平成30)年9月18日、撮影場所:関西空港

    商品コード: 2018092021325

  • 2018年10月05日
    Aviation Summit press conference in Hamburg

    05 October 2018, Hamburg: Klaus-Dieter Scheurle (l-r), President of the German Air Transport Association (BDL) and Chairman of the Board of Managing Directors of DFS Deutsche Flugsicherung GmbH, Carsten Spohr, Chairman of the Board of Managing Directors of Deutsche Lufthansa AG, Peter Tschentscher, Mayor of Hamburg (SPD), Andreas Scheuer, Federal Minister of Transport and Digital Infrastructure (CSU), Armin Laschet, Prime Minister of North Rhine-Westphalia (CDU), and Stefan Schulte, Chairman of the Executive Board of Fraport AG, meeting after a press conference on the aviation summit in Hamburg‘s City Hall. Photo: Georg Wendt/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018101227493

  • 2018年10月05日
    Aviation Summit in Hamburg

    05 October 2018, Hamburg: Carsten Spohr (l-r), Chairman of the Executive Board of Deutsche Lufthansa AG, Klaus-Dieter Scheurle, President of the German Air Transport Association (BDL) and Chairman of the Executive Board of DFS Deutsche Flugsicherung GmbH, Peter Tschentscher, Hamburg‘s First Mayor (SPD), Andreas Scheuer, Federal Minister of Transport and Digital Infrastructure (CSU), Armin Laschet, Prime Minister of North Rhine-Westphalia (CDU), and Stefan Schulte, Chairman of the Executive Board of Fraport AG, will hold a press conference at the Hamburg Council after the aviation summit. Photo: Georg Wendt/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018101301403

  • 01:45.47
    2019年02月22日
    「新華社」天驕航空、中国産ジェット機ARJ21を初納入

    中国内モンゴル自治区の地域航空会社、天驕航空は22日、航空機メーカー中国商用飛機(COMAC)から国産ジェット旅客機ARJ21を初納入した。同機は今後フフホトを拠点とし、同自治区の支線輸送網に投入される。天驕航空は昨年10月、中国商用飛機と売買契約を締結し、初期運行の機体を決定した。計画に基づき多くの前段階の準備作業を経て、天驕航空はすでに航空運輸業の経営許可証を取得し、飛行や運行管理、地上整備などARJ21の業務に当たるスタッフの研修を終えている。ARJ21は寒冷地や高原に強く、中国中西部や北部の空港での離着陸条件と複雑な航空路での障害克服に適応でき、これまでの総飛行時間は9千時間を超え、延べ27万人以上の旅客を安全に輸送した。(記者/賈遠琨、狄春)<映像内容>中国商用飛機の国産ジェット旅客機ARJ21、撮影日:2019(平成31)年2月22日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019022604099

  • 2019年03月28日
    香港キャセイ傘下のドラゴン航空運航停止約8500人削減

    香港国際空港で駐機するキャセイパシフィック航空グループの定期便。(2019年3月28日撮影)中国香港のキャセイパシフィック航空グループは21日、新型コロナウイルスの影響により、傘下のキャセイドラゴン航空の運航を即日停止するとともに、グループ全体で約8500人の人員を削減すると発表した。同グループのパトリック・ヒーリー会長は、2020年はグループ史上最も困難な一年で、キャセイ航空含め多くの航空会社が新型コロナウイルスで深刻な打撃を受けたと説明。コロナ禍で世界の航空業界がほぼ停滞状態に陥る中、香港を拠点とするキャセイ航空は越境輸送に対する依存度が高いことから、とりわけ影響が深刻だった。(香港=新華社記者/王申)=2019(平成31)年3月28日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102601582

  • 2019年03月28日
    香港キャセイ傘下のドラゴン航空運航停止約8500人削減

    香港国際空港で、着陸態勢に入るキャセイパシフィック航空の定期便。(2019年3月28日撮影)中国香港のキャセイパシフィック航空グループは21日、新型コロナウイルスの影響により、傘下のキャセイドラゴン航空の運航を即日停止するとともに、グループ全体で約8500人の人員を削減すると発表した。同グループのパトリック・ヒーリー会長は、2020年はグループ史上最も困難な一年で、キャセイ航空含め多くの航空会社が新型コロナウイルスで深刻な打撃を受けたと説明。コロナ禍で世界の航空業界がほぼ停滞状態に陥る中、香港を拠点とするキャセイ航空は越境輸送に対する依存度が高いことから、とりわけ影響が深刻だった。(香港=新華社記者/王申)=2019(平成31)年3月28日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102601476

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    2019年04月01日
    山谷社長と新入社員 関空運営会社が入社式

    新入社員と記念写真に納まる関西エアポートの山谷佳之社長(手前中央)=1日午前、関西空港島内のホテル

    商品コード: 2019040100152

  • 2019年04月27日
    香港キャセイ傘下のドラゴン航空運航停止約8500人削減

    香港国際空港で駐機するキャセイパシフィック航空の定期便。(2019年4月27日撮影)中国香港のキャセイパシフィック航空グループは21日、新型コロナウイルスの影響により、傘下のキャセイドラゴン航空の運航を即日停止するとともに、グループ全体で約8500人の人員を削減すると発表した。同グループのパトリック・ヒーリー会長は、2020年はグループ史上最も困難な一年で、キャセイ航空含め多くの航空会社が新型コロナウイルスで深刻な打撃を受けたと説明。コロナ禍で世界の航空業界がほぼ停滞状態に陥る中、香港を拠点とするキャセイ航空は越境輸送に対する依存度が高いことから、とりわけ影響が深刻だった。(香港=新華社記者/王申)=2019(平成31)年4月27日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020102601535

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    2019年05月06日
    旅客機炎上事故の犠牲者を追悼ロシア

    6日、ロシア・モスクワのシェレメチェボ空港ターミナルで、花をささげ犠牲者を追悼する人々。アエロフロートのスホイ・スーパージェット100型旅客機が5日、ロシア・モスクワのシェレメチェボ空港に緊急着陸後、炎上した。乗客乗員合わせて78人のうち、41人が死亡、生存が確認されたのは37人だった。事故に遭った機体の後部は完全に焼損し、上部は陥没していた。ロシア連邦航空運輸局によると、事故の原因は現在調査中だという。(モスクワ=新華社配信/マキシム)=2019(令和元)年5月6日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019050901244

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    2019年05月06日
    旅客機炎上事故の犠牲者を追悼ロシア

    6日、ロシア・モスクワのシェレメチェボ空港ターミナルで、花をささげ犠牲者を追悼する人々。アエロフロートのスホイ・スーパージェット100型旅客機が5日、ロシア・モスクワのシェレメチェボ空港に緊急着陸後、炎上した。乗客乗員合わせて78人のうち、41人が死亡、生存が確認されたのは37人だった。事故に遭った機体の後部は完全に焼損し、上部は陥没していた。ロシア連邦航空運輸局によると、事故の原因は現在調査中だという。(モスクワ=新華社配信/マキシム)=2019(令和元)年5月6日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019050901258

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    2019年05月06日
    旅客機炎上事故の犠牲者を追悼ロシア

    6日、ロシア・モスクワのシェレメチェボ空港ターミナルで、ムルマンスク行きのフライト情報を表示した出発案内。アエロフロートのスホイ・スーパージェット100型旅客機が5日、ロシア・モスクワのシェレメチェボ空港に緊急着陸後、炎上した。乗客乗員合わせて78人のうち、41人が死亡、生存が確認されたのは37人だった。事故に遭った機体の後部は完全に焼損し、上部は陥没していた。ロシア連邦航空運輸局によると、事故の原因は現在調査中だという。(モスクワ=新華社配信/マキシム)=2019(令和元)年5月6日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019050901318

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    2019年05月06日
    旅客機炎上事故の犠牲者を追悼ロシア

    6日に撮影したロシア・モスクワのシェレメチェボ空港ターミナル。アエロフロートのスホイ・スーパージェット100型旅客機が5日、ロシア・モスクワのシェレメチェボ空港に緊急着陸後、炎上した。乗客乗員合わせて78人のうち、41人が死亡、生存が確認されたのは37人だった。事故に遭った機体の後部は完全に焼損し、上部は陥没していた。ロシア連邦航空運輸局によると、事故の原因は現在調査中だという。(モスクワ=新華社配信/マキシム)=2019(令和元)年5月6日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019050901280

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    2019年05月06日
    旅客機炎上事故の犠牲者を追悼ロシア

    6日、ロシア・モスクワのシェレメチェボ空港で撮影した、機体後部が焼損したスホイ・スーパージェット100型旅客機。アエロフロートのスホイ・スーパージェット100型旅客機が5日、ロシア・モスクワのシェレメチェボ空港に緊急着陸後、炎上した。乗客乗員合わせて78人のうち、41人が死亡、生存が確認されたのは37人だった。事故に遭った機体の後部は完全に焼損し、上部は陥没していた。ロシア連邦航空運輸局によると、事故の原因は現在調査中だという。(モスクワ=新華社配信/マキシム)=2019(令和元)年5月6日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019050901237

  • 2019年05月07日
    A passenger jet flies over a row of parked airliners in Beijing, China CHINA AVIATION

    A passenger jet flies over a row of parked Air China airliners at Beijing‘s international airport on May 6, 2019. The point at which China will displace the U.S. as the world‘s largest aviation market has moved two years closer to 2022, according to new research by the International Air Transport Association (IATA). An aviation market is defined as air traffic to, from and within a country. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019051006020

  • 2019年05月07日
    A China Southern Airbus A380 arrives in Guangzhou, China CHINA AVIATION

    A China Southern giant Airbus A380 arrives at Guangzhou‘s international airport, the capital of China‘s Guangdong Province, on May 6, 2019. The point at which China will displace the U.S. as the world‘s largest aviation market has moved two years closer to 2022, according to new research by the International Air Transport Association (IATA). An aviation market is defined as air traffic to, from and within a country. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019051005880

  • 2019年05月07日
    A China Southern Airbus A380 arrives in Guangzhou, China CHINA AVIATION

    A China Southern giant Airbus A380 arrives at Guangzhou‘s international airport, the capital of China‘s Guangdong Province, on May 6, 2019. The point at which China will displace the U.S. as the world‘s largest aviation market has moved two years closer to 2022, according to new research by the International Air Transport Association (IATA). An aviation market is defined as air traffic to, from and within a country. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019051005890

  • 2019年05月07日
    A passenger jet flies over a row of parked airliners in Beijing, China CHINA AVIATION

    A passenger jet flies over a row of parked Air China airliners at Beijing‘s international airport on May 6, 2019. The point at which China will displace the U.S. as the world‘s largest aviation market has moved two years closer to 2022, according to new research by the International Air Transport Association (IATA). An aviation market is defined as air traffic to, from and within a country. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019051006268

  • 2019年05月07日
    A China Southern Airbus A380 arrives in Guangzhou, China CHINA AVIATION

    A China Southern giant Airbus A380 arrives at Guangzhou‘s international airport, the capital of China‘s Guangdong Province, on May 6, 2019. The point at which China will displace the U.S. as the world‘s largest aviation market has moved two years closer to 2022, according to new research by the International Air Transport Association (IATA). An aviation market is defined as air traffic to, from and within a country. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019051005885

  • 2019年05月07日
    A China Southern Airbus A380 arrives in Guangzhou, China CHINA AVIATION

    A China Southern giant Airbus A380 arrives at Guangzhou‘s international airport, the capital of China‘s Guangdong Province, on May 6, 2019. The point at which China will displace the U.S. as the world‘s largest aviation market has moved two years closer to 2022, according to new research by the International Air Transport Association (IATA). An aviation market is defined as air traffic to, from and within a country. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019051005838

  • 2019年05月07日
    A China Southern Airbus A380 arrives in Guangzhou, China CHINA AVIATION

    A China Southern giant Airbus A380 arrives at Guangzhou‘s international airport, the capital of China‘s Guangdong Province, on May 6, 2019. The point at which China will displace the U.S. as the world‘s largest aviation market has moved two years closer to 2022, according to new research by the International Air Transport Association (IATA). An aviation market is defined as air traffic to, from and within a country. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019051006014

  • 2019年05月07日
    A China Southern Airbus A380 arrives in Guangzhou, China CHINA AVIATION

    A China Southern giant Airbus A380 arrives at Guangzhou‘s international airport, the capital of China‘s Guangdong Province, on May 6, 2019. The point at which China will displace the U.S. as the world‘s largest aviation market has moved two years closer to 2022, according to new research by the International Air Transport Association (IATA). An aviation market is defined as air traffic to, from and within a country. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019051005836

  • 2019年05月07日
    A passenger jet flies over a row of parked airliners in Beijing, China CHINA AVIATION

    A passenger jet flies over a row of parked Air China airliners at Beijing‘s international airport on May 6, 2019. The point at which China will displace the U.S. as the world‘s largest aviation market has moved two years closer to 2022, according to new research by the International Air Transport Association (IATA). An aviation market is defined as air traffic to, from and within a country. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019051006021

  • 2019年05月07日
    A China Southern Airbus A380 arrives in Guangzhou, China CHINA AVIATION

    A China Southern giant Airbus A380 arrives at Guangzhou‘s international airport, the capital of China‘s Guangdong Province, on May 6, 2019. The point at which China will displace the U.S. as the world‘s largest aviation market has moved two years closer to 2022, according to new research by the International Air Transport Association (IATA). An aviation market is defined as air traffic to, from and within a country. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019051005888

  • 2019年05月07日
    A passenger jet flies over a row of parked airliners in Beijing, China CHINA AVIATION

    A passenger jet flies over a row of parked Air China airliners at Beijing‘s international airport on May 6, 2019. The point at which China will displace the U.S. as the world‘s largest aviation market has moved two years closer to 2022, according to new research by the International Air Transport Association (IATA). An aviation market is defined as air traffic to, from and within a country. Photo by Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019051005837

  • 2019年07月05日
    許可証を受け取る西田社長 ジップエアに航空事業許可

    国交省の蝦名邦晴航空局長(左)から航空運送事業の許可証を受け取るジップエアの西田真吾社長=5日午後、国交省

    商品コード: 2019070501754

  • 2019年07月08日
    A Korean passenger jet arrives in Beijing, China CHINA AVIATION

    A Korean Air airliner arrives at a passenger gate at the international airport in Beijing on July 8, 2019. China will become the world‘s largest aviation market in the next three to six years, according to the International Air Transport Association. Photo By Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019070901741

  • 2019年07月08日
    A Chinese passenger jet arrives in Beijing, China CHINA AVIATION

    A China Southern airliner arrives at a passenger gate at the international airport in Beijing on July 8, 2019. China will become the world‘s largest aviation market in the next three to six years, according to the International Air Transport Association. Photo By Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019070901759

  • 2019年07月08日
    A Korean passenger jet arrives in Beijing, China CHINA AVIATION

    A Korean Air airliner arrives at a passenger gate at the international airport in Beijing on July 8, 2019. China will become the world‘s largest aviation market in the next three to six years, according to the International Air Transport Association. Photo By Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019070901835

  • 2019年07月08日
    Private jets are parked at Beijing‘s international airport, China CHINA AVIATION

    Private jets are parked at Beijing‘s international airport on July 8, 2019. China will become the world‘s largest aviation market in the next three to six years, according to the International Air Transport Association. Photo By Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019070901833

  • 2019年07月08日
    A Chinese passenger jet departs airport in Beijing, China CHINA AVIATION

    A China Southern airliner departs the international airport in Beijing on July 8, 2019. China will become the world‘s largest aviation market in the next three to six years, according to the International Air Transport Association. Photo By Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019070901811

  • 2019年07月08日
    Air China airliners are parked at gates in Beijing, China CHINA AVIATION

    Air China airliners are parked at gates at the international airport in Beijing on July 8, 2019. China will become the world‘s largest aviation market in the next three to six years, according to the International Air Transport Association. Photo By Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019070901769

  • 2019年07月08日
    A North Korean airliner is parked at a gate at Beijing‘s international airport, China CHINA AVIATION

    A North Korean airliner is parked at a gate at Beijing‘s international airport on July 8, 2019. China will become the world‘s largest aviation market in the next three to six years, according to the International Air Transport Association. Photo By Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019070901756

  • 2019年07月08日
    A Chinese passenger jet arrives in Beijing, China CHINA AVIATION

    A China Southern airliner arrives at a passenger gate at the international airport in Beijing on July 8, 2019. China will become the world‘s largest aviation market in the next three to six years, according to the International Air Transport Association. Photo By Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019070901767

  • 2019年07月08日
    Private jets are parked at Beijing‘s international airport, China CHINA AVIATION

    Private jets are parked at Beijing‘s international airport on July 8, 2019. China will become the world‘s largest aviation market in the next three to six years, according to the International Air Transport Association. Photo By Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019070901808

  • 2019年07月08日
    A Korean passenger jet arrives in Beijing, China CHINA AVIATION

    A Korean Air airliner arrives at a passenger gate at the international airport in Beijing on July 8, 2019. China will become the world‘s largest aviation market in the next three to six years, according to the International Air Transport Association. Photo By Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019070901809

  • 2019年07月08日
    A North Korean airliner is parked at a gate at Beijing‘s international airport, China CHINA AVIATION

    A North Korean airliner is parked at a gate at Beijing‘s international airport on July 8, 2019. China will become the world‘s largest aviation market in the next three to six years, according to the International Air Transport Association. Photo By Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019070901748

  • 2019年07月08日
    A North Korean airliner is parked at a gate at Beijing‘s international airport, China CHINA AVIATION

    A North Korean airliner is parked at a gate at Beijing‘s international airport on July 8, 2019. China will become the world‘s largest aviation market in the next three to six years, according to the International Air Transport Association. Photo By Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019070901783

  • 2019年07月08日
    A Chinese passenger jet arrives in Beijing, China CHINA AVIATION

    A China Southern airliner arrives at a passenger gate at the international airport in Beijing on July 8, 2019. China will become the world‘s largest aviation market in the next three to six years, according to the International Air Transport Association. Photo By Stephen Shaver/UPI Photo via Newscom、クレジット:UPI/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019070901750

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