- 令和
- セルフヘルプ
- 参加者
- 台北
- 台湾
- 対策
- 平成
- 政府
- 文化大革命
- 横断幕
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |
「簡体字中国語」の写真・グラフィックス・映像
- 提供元
- 日付
- 種類
- 向き
- カテゴリ
- 色
- 提供元
- 共同通信社 0
- 国内提供元 0
- 海外提供元 0
- 日付
- 24時間以内 0
- 48時間以内 0
- 72時間以内 0
- 7日以内 0
- 30日以内 0
- 1年以内 4
- 期間を指定 7
- 日付指定なし 7
- 種類
- 写真 7
- グラフィックス 0
- 映像 0
- 向き
- 縦 0
- 横 7
- 正方形 0
- カテゴリ
- ニュース
- スポーツ
- エンターテインメント
- 教育向け
- カテゴリ指定なし
- 色
- カラー 5
- モノクロ 2
- 古い順
- 1
- 古い順
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Magic lantern slide circa 1900.Victorian.Social History. Chinese native medicine .Magic lantern slide circa 1900.Victorian.Social History. Chinese native medicine . Traditional Chinese medicine (TCM; simplified Chinese: ??; traditional Chinese: ??; pinyin: Zh?ngy?) is a style of traditional medicine built on a foundation of more than 2,500 years of Chinese medical practice t.、クレジット:John Short/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2020090500439
本画像はログイン後にご覧いただけます
1961年12月31日China: A ‘counter revolutionary‘ awaits execution during the Great Leap Forward (1958-1961). During this period it is estimatedThe Great Leap Forward (simplified Chinese:大跃进; traditional Chinese:大躍進; pinyin: Dà yuè jìn) of the People‘s Republic of China (PRC) was an economic and social campaign of the Communist Party of China (CPC), reflected in planning decisions from 1958 to 1961, which aimed to use China‘s vast population to rapidly transform the country from an agrarian economy into a modern communist society through the process of rapid industrialization, and collectivization. Mao Zedong led the campaign based on the Theory of Productive Forces, and intensified it after being informed of the impending disaster from grain shortages.、クレジット:Pictures From History/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019030716211
本画像はログイン後にご覧いただけます
2016年09月12日デモ行進する参加者 中国人訪台客激減で2万人デモ政府に対し中国人訪台ツアー客激減への対策を求め、台湾の11の観光関連産業団体が結成したセルフヘルプ(自助)グループ「百万観光業自救会」が実施した大規模デモで、簡体字中国語で書かれた中国人の訪台を歓迎する横断幕を掲げて行進する参加者=2016(平成28)年9月12日、台湾・台北(NNA=共同)
商品コード: 2016121500928
本画像はログイン後にご覧いただけます
2022年12月01日ONE PIECE CARD GAME Popular In ChinaSHANGHAI, CHINA - DECEMBER 1, 2022 - An advertisement for “ONE PIECE CARD GAME“ is displayed in the transfer channel of the People‘s Square subway station in Shanghai, China, December 1, 2022. On November 4, the ONE PIECE CARD GAME (simplified Chinese version) was released in mainland China.=2022(令和4)年12月1日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ
商品コード: 2022120700404
本画像はログイン後にご覧いただけます
2022年12月01日ONE PIECE CARD GAME Popular In ChinaSHANGHAI, CHINA - DECEMBER 1, 2022 - An advertisement for “ONE PIECE CARD GAME“ is displayed in the transfer channel of the People‘s Square subway station in Shanghai, China, December 1, 2022. On November 4, the ONE PIECE CARD GAME (simplified Chinese version) was released in mainland China.=2022(令和4)年12月1日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ
商品コード: 2022120700540
本画像はログイン後にご覧いただけます
2022年12月01日ONE PIECE CARD GAME Popular In ChinaSHANGHAI, CHINA - DECEMBER 1, 2022 - An advertisement for “ONE PIECE CARD GAME“ is displayed in the transfer channel of the People‘s Square subway station in Shanghai, China, December 1, 2022. On November 4, the ONE PIECE CARD GAME (simplified Chinese version) was released in mainland China.=2022(令和4)年12月1日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ
商品コード: 2022120700438
本画像はログイン後にご覧いただけます
2022年12月01日ONE PIECE CARD GAME Popular In ChinaSHANGHAI, CHINA - DECEMBER 1, 2022 - An advertisement for “ONE PIECE CARD GAME“ is displayed in the transfer channel of the People‘s Square subway station in Shanghai, China, December 1, 2022. On November 4, the ONE PIECE CARD GAME (simplified Chinese version) was released in mainland China.=2022(令和4)年12月1日、クレジット:CFOTO/共同通信イメージズ
商品コード: 2022120700464
- 1
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |