KYODO NEWS IMAGELINK

報道写真の購入なら共同通信イメージリンク

お問い合わせ
03-6252-6224
平日9:30-18:00
  • 令和
  • ドイツ
  • 記者
  • 新型コロナウイルス
  • ロゴ
  • 工場
  • 新型肺炎
  • 平成
  • 新エネルギー車
  • アウディ

「自動車メーカー」の写真・グラフィックス・映像

絞り込み
  • 提供元
  • 日付
  • 種類
  • 向き
  • カテゴリ
並び順
  • 古い順
8,493
( 1 100 件を表示)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • ...
8,493
( 1 100 件を表示)
絞り込み
並び順
  • 古い順
  •  Trabant. Car produced in East German auto maker VEB Sachsenring. Producction: 1957-1991. DDR Museum. Berlin. Germany.
    -
    Trabant. Car produced in East German auto maker VEB Sachsenring. Producction: 1957-1991. DDR Museum. Berlin. Germany.

    Trabant. Car produced in East German auto maker VEB Sachsenring. Producction: 1957-1991. DDR Museum. Berlin. Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。

    商品コード: 2020051504104

  •  Trabant. Car produced in East German auto maker VEB Sachsenring. Producction: 1957-1991. DDR Museum. Berlin. Germany.
    -
    Trabant. Car produced in East German auto maker VEB Sachsenring. Producction: 1957-1991. DDR Museum. Berlin. Germany.

    Trabant. Car produced in East German auto maker VEB Sachsenring. Producction: 1957-1991. DDR Museum. Berlin. Germany.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。

    商品コード: 2020051504082

  •  Pierre-Alexander Darracq (1855-1931)
    1901年12月31日
    Pierre-Alexander Darracq (1855-1931)

    Pierre-Alexander Darracq (1855-1931), French automobile manufacturer. One of the first to plan mass production of motor vehicles. In 1904 Darracq was the most successful car manufacturer in the world, producing 1600 vehicles. The Italian branch factory was the origins of Alfa Romeo. Darracq never learned to drive .Caricature by Emile Cohl (1857-1938). From ‘La Vie au Grand Air‘. (Paris, 22 December 1901). Engraving.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2019070403970

  •  HENRY FORD IN MODEL T
    1912年12月31日
    HENRY FORD IN MODEL T

    Henry Ford, the American motor manufacturer, with his son Edsel in one of the many versions of the Model T. Date: circa 1912、クレジット:Mary Evans Picture Library/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。

    商品コード: 2023041705657

  •  French Auto Maker Citroen
    1931年10月14日
    French Auto Maker Citroen

    Washington, D.C.: October 14, 1931 French motor car manufacturer Andre Citroen, right, with French Ambassador Paul Claudel at the White House where they met with President Hoover today. Citroen is touring the country and studying American manufacturing methods.、クレジット:Underwood Archives/Universal Images Group/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020011004915

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    1942年03月17日
    破壊された仏自動車工場 欧州戦線

    フランスの首都パリ近郊のブーローニュ=ビヤンクールの自動車メーカー、ルノーの工場。ドイツ軍向けの生産を担っていたため、英軍機の爆撃で破壊された。まだ煙がくすぶっている。これは爆撃後に撮影された写真の原プリントだ。電送写真に比べ、爆撃による被害を鮮明に映し出している=1942年3月(ACME)

    商品コード: 2019121702599

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    1942年03月21日
    独軍への供給源を断つ 欧州戦線

    英軍機の爆撃を受けたフランスの首都パリ近郊ブーローニュ=ビヤンクールの自動車メーカー、ルノーの工場。爆撃直後に撮影された。重爆弾が少なくとも4発、工場を直撃した。工場はドイツ軍向けの戦需物資を生産していた。爆撃は1942年3月3日に行われた=1942年3月(ACME)

    商品コード: 2019121702596

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    1942年04月17日
    ルノー工場に英軍爆撃 欧州戦線

    ドイツ占領下のフランスの首都パリで破壊された自動車メーカー、ルノーの工場。フランス側が発表した写真の説明によると、1942年3月3日に行われた英軍爆撃機による攻撃を受けたという。現場を眺める市民は「侵略から逃れた難民」とされている=1942年4月(ACME)

    商品コード: 2019090500145

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    1942年04月17日
    爆撃を受けたルノー工場 欧州戦線

    英軍機の爆撃を受けたフランスの首都パリの自動車メーカー、ルノーの工場。がれきの山に分け入って自分の持ち物を探す人も。検閲済みの写真説明には、もの探しの市民たちは「侵略から逃れた難民」とされている=1942年4月(ACME)

    商品コード: 2019090500147

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    1942年05月12日
    空爆の精度を裏付け 欧州戦線

    英軍機の爆撃を受けたフランスの首都パリ近郊ポワシーの自動車メーカー、マットフォードの工場。1942年4月1日から2日にかけて行われた夜間空爆では炎や煙で状況がつかめなかったが、その後の白昼の空撮写真で主要棟に巨大な穴が2カ所にみられるなど、重大な打撃を加えた空爆の精度が裏付けられた=1942年5月、英空軍省提供

    商品コード: 2020010700166

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    1942年06月28日
    使える物なら何でも 欧州戦線

    英軍機の空爆を受けたパリの自動車メーカー、ルノーの工場で、がれきの中から使えそうな物なら何でも拾い集める警備員や消防隊員。英軍は都市の個別爆撃を続行、潜水艦建設工場などがあるドイツ北部ブレーメンも爆撃した=1942年6月

    商品コード: 2019090500149

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    1943年03月30日
    ルノー工場に英軍爆撃 欧州戦線

    英軍機モスキートの爆撃を受けたフランス西部ルマンの自動車メーカー、ルノーの工場。建物が損壊している。爆撃は1943年3月9日の白昼に実施。その後に飛んだ偵察機が写真を撮影した=1943年3月(ACME)

    商品コード: 2019082702737

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    1943年10月29日
    ルノー工場だけでなく 欧州戦線

    フランスの自動車メーカー、ルノーの工場が英軍爆撃機の直撃を受けた。粉砕されたのはドイツ軍向けの車両生産を引き受けていた工場だけではない。この写真が示すように、ルノーの事務所も破壊された=1943年10月(ACME)

    商品コード: 2019121702608

  • 独軍が自動車工場爆破 イタリア戦線
    1944年06月14日
    独軍が自動車工場爆破 イタリア戦線

    ドイツ軍が首都ローマから撤退する直前に爆破した自動車メーカー、フィアットの工場。連合国軍の支配下にはいったことで、工場はいずれ再建され、ドイツ軍との戦いに利用される見通しだ=1944年6月(ACME)

    商品コード: 2012080300455

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    1944年12月30日
    独軍機生産に大打撃 欧州戦線

    がれきの山となったフランス東部ストラスブールの自動車メーカー、マットフォードの工場。米軍機が2分間、重爆撃を加えた結果、月産200〜300基のドイツ軍戦闘機用エンジンは生産停止に追い込まれた。米軍がストラスブール制圧後に、この現場に出くわした =1944年12月(ACME)

    商品コード: 2019111902538

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    1946年05月11日
    破壊された自動車工場 欧州戦線

    連合国軍の爆撃で破壊されたドイツ中部アイゼナハの自動車メーカー、BMWの工場。設備の半分ががれきとなり、生産を再開したものの稼働率は大幅に低下。1日当たりの生産台数はかつての45台から8台にとどまっている=1946年5月(ACME)

    商品コード: 2014110600433

  •  Henry Ford (1863-1947) American engineer and automobile manufacturer.
    1947年12月31日
    Henry Ford (1863-1947) American engineer and automobile manufacturer.

    Henry Ford (1863-1947) American engineer and automobile manufacturer. Credit: Ford/World History Archive.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019032502762

  •  Henry Ford (1863-1947)
    1947年12月31日
    Henry Ford (1863-1947)

    Henry Ford (1863-1947) American engineer and automobile manufacturer. Credit: Ford/World History Archive.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2019042601267

  •  Car types: Renault R 16
    1964年11月30日
    Car types: Renault R 16

    A Renault R 16 of the French car manufacturer Renault. Taken in 1965 on the occasion of the automobile exhibition in Frankfurt am Main. Specifications: 1470 cc, 55 hp, top speed 143 km / h. Price: around 9000 DM. | Usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018062804616

  •  International Motor Show IAA 1965
    1965年08月31日
    International Motor Show IAA 1965

    A Ferrari 275 GT at the booth of the Italian automaker at the International Motor Show IAA in September 1965 in Frankfurt am Main. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018062803442

  • 増産に拍車 大衆車の本命争い
    1967年05月02日
    増産に拍車 大衆車の本命争い

    大衆車の本命争いがいよいよ本番を迎え、増産に拍車がかかる自動車メーカー=1967(昭和42)年5月、神奈川県横須賀市の日産追浜工場

    商品コード: 1967050250001

  •  Volga Automobile Plant
    1970年12月01日
    Volga Automobile Plant

    5668244 01.12.1970 Washstands at a cafeteria at the Volga Automobile Plant (currently AvtoVAZ).=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005536

  •  AvtoVAZ
    1971年02月16日
    AvtoVAZ

    5618398 16.02.1971 AvtoVAZ automobile plant. Would-be car mechanics and turners have a course in practical training. Yuryi Abramochkin=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005532

  •  AvtoVAZ assembly line
    1971年02月20日
    AvtoVAZ assembly line

    5595845 19.02.1971 Lada passenger cars roll off the assembly line of the Volzhsky Automotive Plant AvtoVAZ. Sputnik=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005506

  •  AvtoVAZ
    1971年02月20日
    AvtoVAZ

    5595847 19.02.1971 The canteen of the Volzhsky Automotive Plant AvtoVAZ. Dmitry Debabov / Sputnik=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005513

  •  Volga Car Company
    1971年03月13日
    Volga Car Company

    5665598 13.03.1971 Preparing Zhiguli cars for shipping at the Volga Car Company. А.Щекин=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005504

  •  Kuibyshevgidrostroi
    1971年03月30日
    Kuibyshevgidrostroi

    5593778 30.03.1971 Division Head at Kuibyshevgidrostroi (dissolved in 1999) and one of the senior executives in charge of the construction of Volzhsky Automobile Plant (now AvtoVAZ) Nikolai Semizorov. Yuryi Abramochkin=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005533

  •  Tolyatti development project
    1971年08月05日
    Tolyatti development project

    5604543 04.08.1971 A sketch of a project for the development of a district with II-60 series panel buildings, Tolyatti. Yuryi Abramochkin / Sputnik=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005508

  •  AvtoVAZ Association
    1972年05月31日
    AvtoVAZ Association

    31.05.1972 The AvtoVAZ Volga Association, a car manufacturer. Photo: At the assembly shop. Ivan Denisenko、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2023010601202

  •  AvtoVAZ Association
    1972年05月31日
    AvtoVAZ Association

    31.05.1972 The AvtoVAZ Volga Association, a car manufacturer. Photo: At the assembly shop. Ivan Denisenko、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。

    商品コード: 2023010601337

  •  AvtoVAZ
    1973年05月30日
    AvtoVAZ

    5702684 30.05.1973 Workers of the Volga Automobile Plant (now AvtoVAZ). A brigade of Nikolai Strokin, the winner of a socialist competition. Mikhail Kuhtarev=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005542

  •  Volga Automobile Plant
    1973年10月22日
    Volga Automobile Plant

    5674017 22.10.1973 Volga Automobile Plant (VAZ). Technical inspection department employee Lidiya Tyurina. Yuryi Abramochkin=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005539

  •  Volga Automobile Plant
    1973年10月22日
    Volga Automobile Plant

    5674018 22.10.1973 Volga Automobile Plant (VAZ). The plant‘s main assembly line. Yuryi Abramochkin=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005517

  •  Volga Automobile Plant
    1973年10月22日
    Volga Automobile Plant

    5674019 22.10.1973 Volga Automobile Plant (VAZ). Test drivers. Yuryi Abramochkin=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005529

  •  AvtoVAZ
    1973年10月23日
    AvtoVAZ

    5675019 23.10.1973 Volga Automobile Plant (AvtoVAZ). The plant‘s main assembly line. Valentine Shiyanovsky=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005549

  •  Volga Automobile Plant
    1973年10月23日
    Volga Automobile Plant

    5675120 23.10.1973 Volga Automobile Plant (AvtoVAZ). The plant‘s main assembly line. Valentine Shiyanovsky=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005534

  •  Volga Automobile Plant
    1973年10月23日
    Volga Automobile Plant

    5675121 23.10.1973 Volga Automobile Plant (AvtoVAZ). Shipping out the manufactured products. Valentine Shiyanovsky=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005522

  •  AvtoVAZ Volga Production Association
    1973年10月26日
    AvtoVAZ Volga Production Association

    5679063 26.10.1973 The Volga region car-making company AvtoVAZ. Assembly shop. Valentine Shiyanovsky=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005509

  •  AvtoVAZ Volga Production Association
    1973年10月26日
    AvtoVAZ Volga Production Association

    5679071 26.10.1973 The Volga region car-making company AvtoVAZ. Main conveyor. Valentine Shiyanovsky=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005537

  •  AvtoVAZ Volga Production Association
    1973年10月28日
    AvtoVAZ Volga Production Association

    5680423 28.10.1973 The Volga region car-making company AvtoVAZ. Main conveyor. Valentine Shiyanovsky=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005547

  •  VAZ 2102
    1974年01月20日
    VAZ 2102

    5713083 20.01.1974 A VAZ 2102 Soviet rear-wheel drive car produced by the Volga Automobile Plant (today‘s AvtoVAZ). Yuri Onkar=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005523

  •  VAZ 2102
    1974年01月20日
    VAZ 2102

    5713082 20.01.1974 A VAZ 2102 Soviet rear-wheel drive car produced by the Volga Automobile Plant (today‘s AvtoVAZ). Yuri Onkar=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005540

  •  Moskvich-427 Soviet car
    1974年04月05日
    Moskvich-427 Soviet car

    05.04.1974 Moskvich-427 is a Soviet utility vehicle produced at the Lenin Komsomol Automobile Plant (AZLK) in Moscow from 1967 to 1976 based on the Moskvich-412 passenger car. N. Sedov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072801994

  •  51年規制は“不可能”
    1974年09月11日
    51年規制は“不可能”

    衆院公害・環境対策保全特別委員会に参考人として出席した自動車メーカー首脳。左から豊田英二トヨタ自動車社長、河島喜好本田技研社長、松田耕平東洋工業社長。51年度排ガス規制問題について技術的困難さを理由に、規制の緩和、延期を強く求めた=1974(昭和49)年9月11日、国会

    商品コード: 2012031400163

  •  晴海で国際モーターショー
    1974年11月01日
    晴海で国際モーターショー

    欧米の自動車メーカーが最近発売したばかりの高級車を集めて開かれた「国際モーターショー」。米、英、仏、伊、西独、スウェーデンの6カ国、21社の新型車66台を出品。1台2千550万円の世界最高級車「ロールス・ロイス・ファンタム[IV]」や世界に50台、日本では1台しかないという「ポルシェ・カレラSR」などを展示。入場料は300円=1974(昭和49)年11月1日、東京・晴海の国際貿易センター

    商品コード: 2012051400382

  •  電子エンジン制御装置供給
    1977年02月09日
    電子エンジン制御装置供給

    東芝が米フォード社に提供する、世界で最高度の電子エンジンコントロール装置(EEC)。EECはマイクロコンピューターを内蔵、エンジンの点火時期と排ガスの再循環比率などを自動的に調整する。国産マイコンが米自動車メーカーのビッグスリーに採用されるのは初めて

    商品コード: 2014070100648

  •  フォード会長がトヨタ訪問
    1978年06月23日
    フォード会長がトヨタ訪問

    トヨタ自動車工業を訪問、豊田英二社長(右)と握手する世界第2位の自動車メーカー米フォード社のヘンリー・フォード二世会長=1978(昭和53)年6月23日、愛知県豊田市

    商品コード: 2015062300153

  •  Severyanin automotive repair center
    1983年01月01日
    Severyanin automotive repair center

    6707876 01.01.1983 Moscow, the Soviet Union. Dmitry Vodar, Director of the Severyanin-AVTOVAZ automotive repair center, in his office. Vladimir Akimov=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005546

  •  N. Bakhmurov
    1983年01月01日
    N. Bakhmurov

    862477 01.01.1983 Nikolai Bakhmurov (in foreground), USSR champion for closed-circuit and track racing, working in a shop of the Volzhsky auto works “50 Years of USSR“ (now the OJSC “AvtoVAZ“). Andrew / Sputnik=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005510

  •  A design bureau
    1983年01月01日
    A design bureau

    862478 01.01.1983 Design bureau chief Yury Abramov, left, test driver and USSR circuit-race and track-race champion Nikolai Bakhmurov, center, and engineer-designer Gennady Ivanchuk at the design bureau of the Volga Automotive Plant named after the 50th anniversary of the USSR, now called AvtoVAZ. Andrew / Sputnik=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005521

  •  AvtoVAZ Soviet automobile manufacturer
    1983年03月01日
    AvtoVAZ Soviet automobile manufacturer

    01.03.1983 Volga carmaking association AvtoVAZ (now AvtoVAZ company). Computing center. Andrew、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2022092804673

  •  AvtoVAZ Soviet automobile manufacturer
    1983年03月01日
    AvtoVAZ Soviet automobile manufacturer

    01.03.1983 Volga carmaking association AvtoVAZ (now AvtoVAZ company). Georgy Mirzoyev, PhD, chief designer at AvtoVAZ. Andrew、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2022092804671

  •  AvtoVAZ Soviet automobile manufacturer
    1983年03月01日
    AvtoVAZ Soviet automobile manufacturer

    01.03.1983 Volga carmaking association AvtoVAZ (now AvtoVAZ company). Prototype of VAZ-2109 Sputnik. Andrew、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2022092804748

  •  AvtoVAZ Soviet automobile manufacturer
    1983年03月01日
    AvtoVAZ Soviet automobile manufacturer

    01.03.1983 Volga carmaking association AvtoVAZ (now AvtoVAZ company). Office of the Chief Designer of AvtoVAZ. Andrew、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2022092804519

  •  AvtoVAZ Soviet automobile manufacturer
    1983年03月01日
    AvtoVAZ Soviet automobile manufacturer

    01.03.1983 Volga carmaking association AvtoVAZ (now AvtoVAZ company). Office of the Chief Designer of AvtoVAZ. Experimental workshop. Andrew、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2022092804765

  •  AvtoVAZ Soviet automobile manufacturer
    1983年03月01日
    AvtoVAZ Soviet automobile manufacturer

    01.03.1983 Volga carmaking association AvtoVAZ (now AvtoVAZ company). Office of the Chief Designer of AvtoVAZ. Test engineers Y. Markin and V. Dyagilev. Andrew、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2022092804822

  •  Volzhsky auto plant
    1983年06月01日
    Volzhsky auto plant

    796138 01.06.1983 Cars made at the Volzhsky auto plant named after the 50th anniversary of the USSR (now AVTOVAZ open joint-stock company). Andrew / Sputnik=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005535

  •  AvtoVAZ Soviet automobile manufacturer
    1983年07月01日
    AvtoVAZ Soviet automobile manufacturer

    01.07.1983 Volga carmaking association AvtoVAZ (now AvtoVAZ company). Finished products. Andrew、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2022092804745

  •  Lada and Niva car service center
    1984年05月01日
    Lada and Niva car service center

    668944 01.05.1984 The Lada and Niva car service center. Soviet specialists are working here, too. Yuri Melnikov, an AvtoVAZ representative with colleagues from Mozambique. The People‘s Republic of Mozambique. Andrew / Sputnik=クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023072005544

  •  根っからのカーマニア
    1986年06月16日
    根っからのカーマニア

    世界第2位の自動車メーカー、フォード・モーターの本社ビル。周りはきれいに芝が植えられ、日の丸をはじめ各国旗が掲げられている=1986(昭和61)年5月

    商品コード: 2024010408922

  •  Lee Iacocca
    1989年09月13日
    Lee Iacocca

    The management chairman of the American automaker Chrysler, Lee Iacocca, photographed during the International Motor Show (IAA) on September 13, 1989 in Frankfurt am Main. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019070404594

  •  統合後は現地生産含め規制
    1990年02月02日
    統合後は現地生産含め規制

    記者会見するフランスの自動車メーカー、プジョーSAのジャック・カルベ会長=東京・内幸町の日本記者クラブ

    商品コード: 2020092805130

  •  Inventive engineer Orunas from Lithuania
    1990年05月01日
    Inventive engineer Orunas from Lithuania

    01.05.1990 V. Orunas, an engineer-inventor, has eight copyright certificates for various automobile inventions issued by the Siauliai Bicycle and Motor Plant. Siauliai, Lithuanian SSR. Marius Baranauskas、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023040804422

  •  AVTOVAZ sports center
    1993年01月01日
    AVTOVAZ sports center

    01.01.1993 Sports center of the Volga Automobile Plant AVTOVAZ. Andrew / Sputnik、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018101627035

  •  VAZ-21099 passenger car
    1993年01月01日
    VAZ-21099 passenger car

    01.01.1993 VAZ-21099 passenger car manufactured at Volga Automobile Plant AVTOVAZ. Andrew / Sputnik、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018101627048

  •  Main assembly line of AvtoVAZ
    1993年01月01日
    Main assembly line of AvtoVAZ

    01.01.1993 The main assembly line of the AvtoVAZ Volga Automobile Plant. Andrew / Sputnik、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018101627102

  •  AVTOVAZ computer center
    1993年01月01日
    AVTOVAZ computer center

    01.01.1993 Computer center of the Volga Automobile Plant AVTOVAZ. Andrew / Sputnik、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018101627053

  •  Main assembly line of AvtoVAZ
    1993年01月01日
    Main assembly line of AvtoVAZ

    01.01.1993 The main assembly line of the AvtoVAZ Volga Automobile Plant. Andrew / Sputnik、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018101627111

  •  Mechanical operative
    1993年01月01日
    Mechanical operative

    01.01.1993 Mechanical operative welding a car body. Volga Automobile Plant AVTOVAZ. Andrew / Sputnik、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018101627101

  •  Main assembly line of AvtoVAZ
    1993年01月01日
    Main assembly line of AvtoVAZ

    01.01.1993 The main assembly line of the AvtoVAZ Volga Automobile Plant. Andrew / Sputnik、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018101627072

  •  Assembly worker Maria Ivanova
    1993年01月01日
    Assembly worker Maria Ivanova

    01.01.1993 Assembly worker Maria Ivanova. Volga Automobile Plant AVTOVAZ. Andrew / Sputnik、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018101627062

  •  NIVA passenger car
    1993年01月01日
    NIVA passenger car

    01.01.1993 NIVA passenger car manufactured at Volga Automobile Plant AVTOVAZ. Andrew / Sputnik、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018101627107

  •  US court admits lawsuit from Opel versus VW
    1993年08月04日
    US court admits lawsuit from Opel versus VW

    View of the administrative building of the VW headquarters in Wolfsburg (photo from 4.8.1993). In the dispute with the US group General Motors (GM), Volkswagen AG has suffered its worst defeat so far. The largest automaker in Europe can be sued in the US by GM for damages in previously unnamed levels. That decided on Tuesday evening a court in the US state of Michigan. For VW is a billion amount at stake. after the resolution, the price of VW shares collapsed within a few hours. Background of the lawsuit filed in March of this year are allegations of GM and the Russelheimer Adam Opel AG, her former manager and today‘s VW purchasing director Jose Ignacio Lopez and some of his followers had taken along with her change after Wolfsburg secret documents. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018062805011

  •  VW confirms interest in Rolls Royce
    1993年08月04日
    VW confirms interest in Rolls Royce

    The Wolfsburg Volkswagen Group (photo from 4.8.1993) will take over the British luxury car manufacturer Rolls Royce after information from the “Handelsblatt“. VW emerged victorious from the race for the coveted luxury brand. VW communications chief Klaus Kocks confirmed the after-dinner agency dpa a principled interest of his house in the luxury brand. Rolls Royce were also interested in BMW, General Motors and Toyota. The purchase price is estimated at about 1.5 billion marks. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018062805044

  •  ショールームの車も被害
    1994年01月18日
    ショールームの車も被害

    17日の大地震でサンタモニカの日本の自動車メーカーの展示車も被害(ロイター=共同)(ロス地震)

    商品コード: 1994011800024

  •  ずんぐりだけど優れモノ
    1994年03月05日
    ずんぐりだけど優れモノ

    ドイツの高級自動車メーカー、メルセデス・ベンツとカラフル時計「スウォッチ」で有名なスイスのSMH社が共同で開発中の小型車「スウォッチ・モービル」の試作車が四日、ドイツのシュツットガルトでお披露目された。ずんぐり姿ながら、一九九七年の発売に向け、動力に電力を用いるタイプも検討中という「環境配慮カー」。小型で角ばっていないデザインから、渋滞でも大型車の間を擦り抜けていくのではないか、などという想像もわいてくる。(ロイター=共同)

    商品コード: 1994030500064

  • 株を買い求める市民 出来高増え、経営上向き
    1994年05月06日
    株を買い求める市民 出来高増え、経営上向き

    ロシア最大の自動車メーカー、ジル社の株を買い求めるモスクワ市民(タス=共同)

    商品コード: 1994050600025

  • 日本メーカーも参加 北京で大衆車シンポジウム
    1994年11月14日
    日本メーカーも参加 北京で大衆車シンポジウム

    日本の自動車メーカーも参加して北京で開幕した「ファミリーカー・シンポジウム」=14日、国際貿易センター(共同)北京で大衆車シンポジウム日本メーカーも参加

    商品コード: 1994111400063

  • 米クライスラー会長 「利上げでも販売伸びる」
    1994年11月18日
    米クライスラー会長 「利上げでも販売伸びる」

    17日、ワシントンで講演する米自動車メーカー、クライスラーのイートン会長(ロイター=共同)

    商品コード: 1994111800030

  •  大宇など3社がスト突入
    1994年12月08日
    大宇など3社がスト突入

    8日、韓国・三星グループの乗用車事業への新規参入に抗議、ソウル南方の光明市にある自動車メーカー、起亜の敷地内で座り込み集会を開く労働者たち(ロイター=共同)

    商品コード: 1994120800090

  • 労組員たち 韓国自動車産業戦国時代へ
    1994年12月10日
    労組員たち 韓国自動車産業戦国時代へ

    )、外信53S  7日、ソウル近郊の果川市にある政府第2庁舎前で、三星の乗用車事業への新規参入に反対する既存自動車メーカーの労組員たち(共同)

    商品コード: 1994121000024

  • 関心は中国市場に 自信回復、脅威論薄らぐ
    1995年01月10日
    関心は中国市場に 自信回復、脅威論薄らぐ

    4日、デトロイトの自動車ショーで、発表された新型ミニバンの前で笑顔を見せるクライスラーのイートン会長(左)とルッツ社長(共同)

    商品コード: 1995011000088

  •  大沼二郎さん
    1995年05月11日
    大沼二郎さん

    川崎市消防職員協議会の会長になった大沼二郎(おおぬま・じろう)さん(自動車メーカーを退職後の昭和四十九年春、川崎市消防局に。)

    商品コード: 1995051100024

  •  「カイゼン」で生き残りを
    1995年05月13日
    「カイゼン」で生き残りを

    )、外信36S  生き残りのため「カイゼン」が進む欧州の自動車メーカー、旧東ドイツ・アイゼナハのオペル工場(共同)

    商品コード: 1995051300022

  • ピーター・ウッズ社長 米国のいらだち分かる
    1995年05月18日
    ピーター・ウッズ社長 米国のいらだち分かる

    ローバージャパンのピーター・ウッズ社長(ローバージャパン=英自動車メーカー日本法人)

    商品コード: 1995051800062

  • 米・アジア向け輸出も寄与 リストラ効果で筋肉質に
    1995年05月27日
    米・アジア向け輸出も寄与 リストラ効果で筋肉質に

    )、金融301、30日付朝刊以降使用  円相場の動向に注目する日本の自動車メーカー=神奈川県横須賀市

    商品コード: 1995052700085

  • 欧州GMのゲープ副社長 変調、独自動車メーカー
    1995年09月02日
    欧州GMのゲープ副社長 変調、独自動車メーカー

    )、外信51S  7月フランクフルトで、アダム・オペルについて記者団の質問に答えるゼネラル・モーターズ・ヨーロッパ(欧州GM)のゲープ副社長(共同)

    商品コード: 1995090200030

  • 米国製右ハンドル車 米ビッグスリーが大攻勢
    1995年10月27日
    米国製右ハンドル車 米ビッグスリーが大攻勢

    東京モーターショーで米国自動車メーカー各社は右ハンドル車を展示し、日本市場への意欲を見せた=25日、千葉市の幕張メッセ(カラーネガ)

    商品コード: 1995102700086

  • 米国製右ハンドル車 米ビッグスリーが大攻勢
    1995年10月27日
    米国製右ハンドル車 米ビッグスリーが大攻勢

    東京モーターショーで米国自動車メーカー各社は右ハンドル車を展示し、日本市場への意欲を見せた=25日、千葉市の幕張メッセ(カラーネガ)

    商品コード: 1995102700098

  • サターン 広くサターン販売網構築
    1996年01月18日
    サターン 広くサターン販売網構築

    GMの小型車「サターン」の4ドアセダン(米国最大の自動車メーカー、ゼネラル・モーターズ(GM))

    商品コード: 1996011800143

  • プロトンの工場 人手不足解消に四苦八苦
    1996年02月14日
    プロトンの工場 人手不足解消に四苦八苦

    )、外信35S  マレーシアの政府系自動車メーカー、プロトンの工場(共同)

    商品コード: 1996021400038

  •  福祉自動車の販売相次ぐ
    1996年03月28日
    福祉自動車の販売相次ぐ

    自動車メーカーが高齢者社会をにらんで力を入れている「福祉自動車」

    商品コード: 1996032800087

  •  チャイナドレスで大歓迎
    1996年05月21日
    チャイナドレスで大歓迎

    北京の故宮の中庭で、チャイナドレスに身を包み、整列しているのは中国のモデルさんたち。英国の自動車メーカー、ローバーの中国市場進出を記念した式典のひとこまで、中国訪問中の英国のヘーゼルタイン副首相は同社の四輪駆動車を故宮の責任者に引き渡した。(ロイター=共同)

    商品コード: 1996052100051

  •  VW and Opel agree and make billions
    1997年01月10日
    VW and Opel agree and make billions

    An illuminated entrance at the Opel factory in Russelsheim on 10.1.1997 \ fs12 \. With a billion-dollar business in favor of General Motors (GM), the US auto company and Volkswagen AG have ended their year-long dispute over alleged industrial espionage by manager Jose Ignacio Lopez. Representatives of both sides agreed on a settlement on 9.1.1997 in the USA. Daafter agrees to buy from GM at GM over seven years car parts worth a total of one billion dollars (1.55 billion DM). In addition, the largest carmaker in Europe GM and the German subsidiary Adam Opel AG (Russelsheim) will pay the sum of 100 million US dollars (about 155 million DM). | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018062805000

  • デモ行進する労働者ら ルノー工場閉鎖に強い反発
    1997年03月04日
    デモ行進する労働者ら ルノー工場閉鎖に強い反発

    3日、自動車メーカー、ルノーのベルギーの工場閉鎖発表に抗議して、ブリュッセル市内をデモ行進する数千人の労働者ら(ロイター=共同)

    商品コード: 1997030400002

  •  “飯の食い上げ”許さず
    1997年03月17日
    “飯の食い上げ”許さず

    険しい表情でフランスパンを口にくわえ、赤ワインの瓶をぶら下げているのは、フランスの自動車メーカー、ルノーの労働者たち。深刻な失業問題への怒りをぶちまけようと、欧州各国から五万人以上の労働者が十六日、ブリュッセルに集まり行った抗議行動の一こまです。(ロイター=共同)

    商品コード: 1997031700042

  • 米フォード会長 対米輸出拡大を批判
    1997年10月23日
    米フォード会長 対米輸出拡大を批判

    日本の自動車メーカーの対米輸出増加を批判した米フォード・モーターのアレックス・トロットマン会長兼最高経営責任者=23日、千葉市・幕張メッセ

    商品コード: 1997102300118

  • ジャガー特別モデル 自動車ショーに航空機
    1998年01月08日
    ジャガー特別モデル 自動車ショーに航空機

    英自動車メーカー、ジャガーと米航空機メーカーが7日、デトロイトの北米国際自動車ショーで公開したプロペラ機「ビーチ・キング・エアーC90B」ジャガー特別モデル(左)と、ジャガーのスポーツセダンX400(ロイター=共同)

    商品コード: 1998010800090

  •  BMW receives award for Rolls-Royce
    1998年03月30日
    BMW receives award for Rolls-Royce

    A Rolls Royce track with the Kuhlerfigur Emily parks on 30.3.1989 in front of the headquarters building of the Bavarian engine works (BMW) in Munich. BMW has won the race versus Volkswagen for the purchase of the British luxury brand Rolls-Royce. The management of the British Vickers Group decided on March 30, 1998 “fundamentally“ for the BMW offer. The Munich-based company wants to sell the Vickers subsidiary Rolls-Royce Motor Cars Ltd. for about one billion DM (340 million pounds). (Crewe). In addition to BMW and Volkswagen, two British groups also applied for the last independent car manufacturer in the UK. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018062804914

  •  BMW receives award for Rolls-Royce
    1998年03月30日
    BMW receives award for Rolls-Royce

    A Rolls Royce track with the Kuhlerfigur Emily parks on 30.3.1989 in front of the headquarters building of the Bavarian engine works (BMW) in Munich. BMW has won the race versus Volkswagen for the purchase of the British luxury brand Rolls-Royce. The management of the British Vickers Group decided on March 30, 1998 “fundamentally“ for the BMW offer. The Munich-based company wants to sell the Vickers subsidiary Rolls-Royce Motor Cars Ltd. for about one billion DM (340 million pounds). (Crewe). In addition to BMW and Volkswagen, two British groups also applied for the last independent car manufacturer in the UK. The final decision on the sale of Rolls-Royce to Bayerische Motoren Werke AG (BMW / Munich) will shortly be heard by Vickers shareholders at a general meeting. | usage worldwide、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2018062804910

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • ...