- ツポレフ
- 超音速輸送機
- ソビエト連邦
- 令和
- ウクライナ侵攻
- ロシア軍
- 戦争
- 攻撃
- 紛争
- 軍事作戦
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |
「設計局」の写真・グラフィックス・映像
- 提供元
- 日付
- 種類
- 向き
- カテゴリ
- 色
- 同義語オン
- 提供元
- 共同通信社
0
- 国内提供元
0
- 海外提供元
0
- 日付
- 24時間以内
0 - 48時間以内
0 - 72時間以内
0 - 7日以内
0 - 30日以内
0 - 1年以内
8 - 期間を指定
452 - 日付指定なし
452
- 種類
- 写真
452 - グラフィックス
0 - 映像
0
- 向き
- 縦
74 - 横
377 - 正方形
1
- カテゴリ
- ニュース
- スポーツ
- エンターテインメント
- 教育向け
- カテゴリ指定なし
- 色
- カラー
281 - モノクロ
171
- 同義語辞書
- オン
- オフ
- 古い順
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 古い順
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Composition of maize (Indian corn), including the grain, meal, stalks, pith, fodder, and cobs : United States.Composition of maize (Indian corn), including the grain, meal, stalks, pith, fodder, and cobs : United States. Bureau of Chemistry.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023051110710
本画像はログイン後にご覧いただけます
-Manual of instruction in ordnance and gunnery for the U.Manual of instruction in ordnance and gunnery for the U.S. Naval Training Service : United States. Bureau of Naval Personnel.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2023050313636
本画像はログイン後にご覧いただけます
1924年10月31日ANT-2 Soviet airplane31.10.1924 The first Soviet all-metal airplane ANT-2 designed by teh Tupolev design bureau, 1924. RIA Novosti、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019042201240
本画像はログイン後にご覧いただけます
1943年03月10日IL-4 bomber10.03.1943 A long-range IL-4 bomber of the WWII period designed by Experimental Design Office 240 headed by Sergey Ilyushin. RIA Novosti / Sputnik、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2024032911570
本画像はログイン後にご覧いただけます
1956年05月10日Mi-4 helicopter10.05.1956 A multipurpose Mi-4 helicopter developed by the Milya experimental design bureau (now Mil Moscow Helicopter Plant) is seen flying over Siberian taiga. Redkin、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019072404698
本画像はログイン後にご覧いただけます
1956年06月01日Mil Mi-4 helicopter01.06.1956 A Mil Mi-4 multirole helicopter was developed at the Mil Design Bureau. Boris Vdovenko、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019052105036
本画像はログイン後にご覧いただけます
1958年03月01日Ka-18 helicopter2348000 01.03.1958 A Ka-18 multipurpose helicopter on takeoff. Developed by the Kamov design Bureau under the leadership of Nikolai Kamov. Awarded the Gold Medal at the World Exhibition in 1958. Boris Vdovenko / Sputnik、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022042705192
本画像はログイン後にご覧いただけます
1958年03月01日Ka-18 helicopter2347999 01.03.1958 A Ka-18 multipurpose helicopter on takeoff. Developed by the Kamov Design Bureau under the leadership of Nikolai Kamov. Was awarded the Gold Medal at the World Exhibition in Brussels in 1958. Boris Vdovenko / Sputnik、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022042705112
本画像はログイン後にご覧いただけます
1958年04月02日Kamov Ka-18 multipurpose helicopter02.04.1958 A Kamov Ka-18 multipurpose helicopter designed by the Kamov Design Bureau under the leadership of chief designer Nikolai Kamov, on the site before takeoff. Boris Vdovenko、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2025041802653
本画像はログイン後にご覧いただけます
1958年06月23日Mil Mi-6 helicopter23.06.1958 The Mil Mi-6 Hip heavy-duty multirole helicopter was developed at the Mil Design Bureau, now the Mil Moscow Helicopter Plant, in the late 1950s. A. Agapov / Sputnik、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2018081704236
本画像はログイン後にご覧いただけます
1958年06月23日Turbolyot aircraft23.06.1958 This Turbolyot (Turbine-Powered Flier) vertical takeoff and landing aircraft was developed in 1955 at the Flight Research Institute‘s Design Bureau in Zhukovsky near Moscow under the supervision of A. N. Rafaelyants and tested by Test Pilot Yury Garnayev. A. Agapov / Sputnik、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2018081704248
本画像はログイン後にご覧いただけます
1958年08月14日Mikoyan-Gurevich MiG-17 high-subsonic fighter aircraft14.08.1958 Soviet Mikoyan-Gurevich MiG-17 high-subsonic fighter aircraft designed by the Mikoyan and Gurevich Design Bureau. Pre-flight instructions at the airfield. Yuri Skuratov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2018070901291
本画像はログイン後にご覧いただけます
1960年03月01日TUPOLEV STAFF MEETING01.03.1960 Aircraft designer Andrei Tupolev (second from left) presiding over a meeting with design bureau staff. Redkin / Sputnik、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019112705005
本画像はログイン後にご覧いただけます
1960年05月03日Ural Plant of Heavy Machine Building03.05.1960 Ural Plant of Heavy Machine Building (UZTM), now Uralmashzavod) in Sverdlovsk. In the plant‘s design bureau N. Maksimov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019101103201
本画像はログイン後にご覧いただけます
1962年02月15日TU-124 aircraft15.02.1962 A Soviet short-range passenger jet TU-124 designed by the Tupolev Design Bureau as a smaller variant of the TU-104. Boris Vdovenko、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081606655
本画像はログイン後にご覧いただけます
1962年02月15日TU-124 aircraft15.02.1962 A Soviet short-range passenger jet TU-124 designed by the Tupolev Design Bureau as a smaller variant of the TU-104. Boris Vdovenko、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081606574
本画像はログイン後にご覧いただけます
1962年04月14日2A3 self-propelled howitzer14.04.1962 A Soviet 2A3 Kondensator 2P 406 mm self-propelled howitzer during a military exercise. The artillery system as well as loading and aiming mechanisms were designed under the supervision of I. Ivanov at TsKB-34 (now the Design Bureau for Special Machine Building). Only four vehicles were produced an all. V. Kunjaev、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081208821
本画像はログイン後にご覧いただけます
1962年07月01日Ural-2 computer01.07.1962 A Ural-2 computer, developed at the SKB-245 Special Design Bureau affiliated with the Moscow Plant of Calculators and Analytical Machines, in Penza. V. Noskov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022080904588
本画像はログイン後にご覧いただけます
1962年08月29日Soviet aircraft designer Artyom Mikoyan29.08.1962 Soviet aircraft designer Colonel General of Engineering Corps Artyom Mikoyan, head of the Design Bureau 155, two time Hero of Socialist Labor. David Sholomovich、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019091302311
本画像はログイン後にご覧いただけます
1962年11月07日Student design bureau07.11.1962 Students Yury Alexandrov and Nikolai Zimovka at a student design bureau at the Academician Skochinsky Mining Industry Institute, now the National Research Center Academician Skochinsky Mining Industry Institute. Boris Kaufman、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2020021305232
本画像はログイン後にご覧いただけます
1962年11月07日Student design bureau07.11.1962 A student design bureau at the Academician Skochinsky Mining Industry Institute, now the National Research Center Academician Skochinsky Mining Industry Institute. Boris Kaufman、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2020021305314
本画像はログイン後にご覧いただけます
1962年11月12日Ilyushin Il-18 turboprop passenger airliner12.11.1962 An Ilyushin Il-18 turboprop passenger airliner, developed by Ilyushin Design Bureau, is seen at an airport ramp. Musa Selimkhanov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2020022900607
本画像はログイン後にご覧いただけます
1962年11月12日Mil Mi-4 multipurpose helicopter12.11.1962 The Mil Mi-4 Soviet multipurpose helicopter developed by Mil Design Bureau in the early 1950s. The aircraft was the first military and transport helicopter of the Armed Forced of the USSR, manufactured at Kazan Helicopter Plant between 1953 and 1968. During the 1950s-1970s, Mi-4 was the main assault transport helicopter of the Warsaw Pact countries. Musa Selimkhanov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2020022900605
本画像はログイン後にご覧いただけます
1962年11月12日Antonov An-10A passenger aircraft12.11.1962 An Antonov An-10A Soviet mid-range passenger aircraft, a variant of the An-10 Ukraina built by Antonov Design Bureau. The An-10A aircraft, which had the same fuselage, increased seating for 100 persons and Ivchenko AI-20A and then AI-20K engines, was in service until 1973. Musa Selimkhanov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2020022900629
本画像はログイン後にご覧いただけます
1963年02月01日USSR Air Force01.02.1963 The USSR Air Force. A Mikoyan-Gurevich MiG-17 Soviet high-subsonic fighter aircraft designed by the Mikoyan and Gurevich Design Bureau. V. Kunjaev、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2018081001221
本画像はログイン後にご覧いただけます
1963年04月20日Design bureau20.04.1963 Hungary. A design bureau at the Budapest Institute for Designing Residential and Industrial Buildings. RIA Novosti、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2023042502066
本画像はログイン後にご覧いただけます
1963年05月15日AN-10A plane15.05.1963 Ukrainian SSR. Landing of the AN-10A plane designed by Oleg Antonov‘s aircraft design bureau. Pavel Balabanov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019091806175
本画像はログイン後にご覧いただけます
1963年05月15日Agricultural aviation15.05.1963 Agricultural aviation. A MI-4 helicopter designed by Mikhail Mil‘s aircraft design bureau for spraying agricultural and forest areas. Pavel Balabanov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019091806109
本画像はログイン後にご覧いただけます
1963年05月19日Mil Mi-10 military transport helicopter19.05.1963 The Mil Mi-10 military transport helicopter of flying crane configuration, developed by Mil Design Bureau. The aircraft entered into service in 1963, with its serial production at Rostov-on-Don helicopter Plant. The aircraft‘s civil variant, the Mi-10K helicopter, was developed specifically for construction and assemble works. C. Kashnikov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2020022900663
本画像はログイン後にご覧いただけます
1963年08月06日Soviet-made Antonov An-12 aircraft06.08.1963 An Arctic version of the Soviet-made Antonov An-12 Cub military-transport aircraft that was developed at the design bureau of Oleg Antonov, now the Antonov Aviation Science and Engineering Complex, and under his supervision. Boris Vdovenko、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019091101501
本画像はログイン後にご覧いただけます
1963年08月06日Antonov An-10 cargo aircraft06.08.1963 Transporting bighorn cattle inside an Antonov An-10 Cat cargo aircraft that was developed at the design bureau of Oleg Antonov, now the Antonov Aviation Science and Engineering Complex, and under his supervision. Gennady、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019091101498
本画像はログイン後にご覧いただけます
1963年09月04日Soviet aircraft Antonov An-2404.09.1963 The Soviet aircraft Antonov An-24, designed by the Antonov Design Bureau. Boris Vdovenko、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019091001725
本画像はログイン後にご覧いただけます
1964年05月01日Mil Mi-8 multipurpose helicopter01.05.1964 Interior of a Mil Mi-8 multipurpose helicopter designed by the Mikhail Mil Design Bureau. Boris Vdovenko、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019102504157
本画像はログイン後にご覧いただけます
1964年06月13日Design bureau in Moscow13.06.1964 A design bureau in Moscow. Yuryi Abramochkin、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022101812845
本画像はログイン後にご覧いただけます
1964年06月15日Design bureau at Perovo Plant15.06.1964 Design bureau at Perovo Plant (now Moscow Wiring Company). Lev Nosov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019110705035
本画像はログイン後にご覧いただけます
1964年07月19日Mi-8 helicopter19.07.1964 A Mil Mi-8 multipurpose helicopter developed by the design bureau of Mikhail Mil. Vladimir Akimov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081606456
本画像はログイン後にご覧いただけます
1964年07月19日Antonov An-24 turboprop aircraft19.07.1964 Antonov An-24 turboprop aircraft designed by the Antonov Design Bureau. Vladimir Akimov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081606497
本画像はログイン後にご覧いただけます
1965年01月01日Soviet airplanes01.01.1965 Soviet airplanes. The first Soviet all-metal airplane ANT-2. Design bureau headed by A. N. Tupolev, 1930. RIA Novosti、 クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2018051001154
本画像はログイン後にご覧いただけます
1965年01月01日Soviet airplanes01.01.1965 Soviet airplanes. An agitation, passenger multi-seat aircraft ANT-20 (Maxim Gorky). Design bureau headed by A. N. Tupolev, 1934. RIA Novosti、 クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2018051001155
本画像はログイン後にご覧いただけます
1965年02月03日Yak-32 military jet trainer aircraft03.02.1965 Yak-32, a Soviet military jet trainer aircraft and a one-seat modification of the Yak-30 aircraft, in flight. The aircraft was developed by Yakovlev Design Bureau yet never saw a serial production. Snegirev Igor、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019100303503
本画像はログイン後にご覧いただけます
1965年03月01日A-3 amphibious propeller-driven sled01.03.1965 A-3 amphibious propeller-driven sled developed by the Tupolev Design Bureau, during a trial in Siberia. Project director: Gleb Makhotkin.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2020010705536
本画像はログイン後にご覧いただけます
1965年06月10日Oleg Antonov‘s design bureau10.06.1965 Young pilots stroll underneath an Antonov 22, a new Soviet turboprop cargo plane for carrying large size equipment to long distances. Lev Polikashin、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019111207740
本画像はログイン後にご覧いただけます
1965年06月10日Oleg Antonov‘s design bureau10.06.1965 Antonov 22, a new Soviet turboprop cargo plane for carrying large size equipment to long distances. Lev Polikashin、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019111207857
本画像はログイン後にご覧いただけます
1965年06月10日Oleg Antonov‘s design bureau10.06.1965 Antonov 22, a new Soviet turboprop cargo plane for carrying large-sized equipment to long distances. Lev Polikashin、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019111207804
本画像はログイン後にご覧いただけます
1965年06月10日Oleg Antonov‘s design bureau10.06.1965 Antonov 22, a new Soviet turboprop cargo plane for carrying large size equipment to long distances. Lev Polikashin、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019111207715
本画像はログイン後にご覧いただけます
1965年07月01日Supersonic passenger aircraft Tupolev Tu-1445697520 01.07.1965 Layout scheme of supersonic passenger aircraft Tupolev Tu-144 developed by Tupolev experimental design bureau. RIA Novosti、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022071108535
本画像はログイン後にご覧いただけます
1965年07月05日Soviet Air Forces fleet05.07.1965 Soviet Air Forces fleet. A Soviet supersonic jet fighter Mikoyan-Gurevich MiG-21 designed by the Mikoyan-Gurevich Design Bureau, on the runway. Stepanov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019101201949
本画像はログイン後にご覧いただけます
1966年09月05日Ulyanovsk Design Bureau05.09.1966 A design bureau in Ulyanovsk. Vladimir Akimov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019121503009
本画像はログイン後にご覧いただけます
1966年09月22日Design bureau in Moscow22.09.1966 A design bureau in Moscow. Sergey Solovyov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019121105337
本画像はログイン後にご覧いただけます
1966年09月22日Design bureau in Moscow22.09.1966 A design bureau in Moscow. Sergey Solovyov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019121105191
本画像はログイン後にご覧いただけます
1967年02月01日Komunaras Machine-Tool Building Plant in Vilnius8119638 01.02.1967 Donatas Danjukas, chief designer at Vilnius‘ Komunaras Machine-Tool Building Plant (now Vilnius Grinding Machine Plant), Lithuanian SSR. Alexander Makarov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022031603716
本画像はログイン後にご覧いただけます
1967年04月05日USFEU05.04.1967 A design bureau at the Sverdlovsk Forest Engineering Institute (now the Ural State Forest Engineering University). V. Kaushanov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022092809527
本画像はログイン後にご覧いただけます
1967年06月01日A Yakovlev Yak-32 aircraft815405 01.06.1967 A Yakovlev Yak-32 Mantis jet trainer, developed at the Yakovlev Design Bureau. Boris Vdovenko / Sputnik、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022042704953
本画像はログイン後にご覧いただけます
1967年06月15日Soviet aviation engineer Alexander Yakovlev8123354 15.06.1967 Soviet aviation engineer Alexander Yakovlev in his office at the design bureau he managed. Yuriy Korolev、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022030905919
本画像はログイン後にご覧いただけます
1967年06月15日Mil Mi-6 Soviet heavy multi-purpose helicopter8124899 15.06.1967 A Mil Mi-6 Soviet heavy multi-purpose helicopter.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022031414053
本画像はログイン後にご覧いただけます
1967年06月15日Mil Mi-6 Soviet heavy multi-purpose helicopter8124903 15.06.1967 A Mil Mi-6 Soviet heavy multi-purpose helicopter.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022031413937
本画像はログイン後にご覧いただけます
1967年08月01日Antonov An-24 aircraft01.08.1967 A model of the interior of an Antonov An-24 turboprop passenger aircraft developed by the Oleg Antonov Design Bureau. I. Kogan、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2020050702423
本画像はログイン後にご覧いただけます
1967年09月09日AN-12 Soviet military transport aircraft09.09.1967 The Antonov AN-12 Soviet military transport aircraft designed by Oleg Antonov‘s design bureau, in flight.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2020012000254
本画像はログイン後にご覧いただけます
1967年10月01日Aircraft developed at the Yakovlev Design Bureau815408 01.10.1967 Aircraft developed at the Yakovlev Design Bureau. Boris Vdovenko / Sputnik、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022042704429
本画像はログイン後にご覧いただけます
1967年10月01日A Yakovlev Yak-30 aircraft815406 01.10.1967 A Yakovlev Yak-30 Magnum aircraft developed at the Yakovlev Design Bureau. Boris Vdovenko / Sputnik、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022042705116
本画像はログイン後にご覧いただけます
1967年12月02日Mi-4 helicopter5718314 02.12.1967 The Mi-4 multirole helicopter designed by the Mil Design Bureau (currently M.Mil Moscow Helicopter Plant) in the early 1950s.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022071108496
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年07月15日Ilyushin Il-62 passenger aircraft15.07.1968 Sheremetyevo International Airport. Photo: An Ilyushin Il-62 Classic passenger aircraft, developed at the Ilyushin Design Bureau, about to take off on its first flight from Moscow to New York City. Lev Nosov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2020022606273
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年07月15日Ilyushin Il-62 passenger aircraft15.07.1968 Sheremetyevo International Airport. Photo: An Ilyushin Il-62 Classic passenger aircraft, developed at the Ilyushin Design Bureau, takes off on its first flight from Moscow to New York City. Lev Nosov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2020022606277
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年11月15日Tupolev Tu-154 passenger airliner15.11.1968 A Tupolev Tu-154 medium-range passenger airliner designed by the Tupolev Designer Bureau. The first flight took pace on October 3, 1968. Лев Устинов、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081208641
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月01日Tupolev Tu-144 supersonic airliner01.12.1968 A Tupolev Tu-144 supersonic airliner designed at the Tupolev Design Bureau, currently the Joint Stock Company Tupolev, in the 1960s. The plane made its first test flight on December 31, 1968.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081208190
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日Tupolev Tu-144 hypersonic passenger aircraft31.12.1968 First experimental flight by the Tupolev Tu-144 hypersonic passenger aircraft, board number SSSR-68001. The aircraft was developed at the Andrei Tupolev Design Bureau (now Tupolev aerospace company, part of the United Aircraft Corporation). The flight was performed by USSR Distinguished Test Pilot Eduard Yelyan on December 31, 1968.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2020031006055
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日Tupolev Tu-144 hypersonic passenger aircraft31.12.1968 First experimental flight by the Tupolev Tu-144 hypersonic passenger aircraft, board number SSSR-68001. The aircraft was developed at the Andrei Tupolev Design Bureau (now Tupolev aerospace company, part of the United Aircraft Corporation). Pavel Balabanov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081208172
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日Tupolev Tu-14431.12.1968 A Tupolev Tu-144 Charger supersonic transport, developed at the Andrei Tupolev Design Bureau, now the Tupolev Aviation Production Association, in the 1960s. Lev Polikashin、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081207774
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner31.12.1968 The Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner, designed by A.N.Tupolev design bureau (currently PAO Tupolev) in the 1960s. The aircraft crew after its first test flight on December 31,1968. from left: second pilot M.V.Kozlov, leading engineer V.N.Benderov, flight engineer Yu.Seliverstov and E.V.Elyan, the captain of the crew.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081207824
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日Tupolev Tu-14431.12.1968 A Tupolev Tu-144 Charger supersonic transport, developed at the Andrei Tupolev Design Bureau, now the Tupolev Aviation Production Association, in the 1960s. Lev Polikashin、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081207829
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner31.12.1968 The Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner, designed by A.N.Tupolev design bureau (currently PAO Tupolev) in the 1960s, makes its first test flight on December 31,1968.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081207817
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日Tupolev Tu-144 hypersonic passenger aircraft31.12.1968 First experimental flight by the Tupolev Tu-144 hypersonic passenger aircraft, board number SSSR-68001. The aircraft was developed at the Andrei Tupolev Design Bureau (now Tupolev aerospace company, part of the United Aircraft Corporation). The flight was performed by USSR Distinguished Test Pilot Eduard Yelyan on December 31, 1968.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081207777
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日Tupolev Tu-144 hypersonic passenger aircraft31.12.1968 First experimental flight by the Tupolev Tu-144 hypersonic passenger aircraft, board number SSSR-68001. The aircraft was developed at the Andrei Tupolev Design Bureau (now Tupolev aerospace company, part of the United Aircraft Corporation). The flight was performed by USSR Distinguished Test Pilot Eduard Yelyan on December 31, 1968.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2020031006109
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日Tupolev Tu-14431.12.1968 A Tupolev Tu-144 Charger supersonic transport, developed at the Andrei Tupolev Design Bureau, now the Tupolev Aviation Production Association, in the 1960s. Lev Polikashin、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081208213
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日Tupolev Tu-14431.12.1968 Aircraft Designer Alexei Tupolev, Deputy General Designer of the Andrei Tupolev Design Bureau, and Crew Commander Test Pilot Eduard Elyan before taking off in the world‘s first Tupolev Tu-144 Charger supersonic transport. Lev Polikashin、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081207903
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日Tupolev Tu-334 supersonic transport31.12.1968 The Tupolev Tu-334 Charger supersonic transport was developed at the Tupolev Design Bureau, now the Tupolev Aviation Production Association, in the 1960s and performed its first flight on December 31, 1968. Yuri Skuratov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081207840
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日Tupolev Tu-14431.12.1968 A Tupolev Tu-144 Charger supersonic transport, developed at the Andrei Tupolev Design Bureau, now the Tupolev Aviation Production Association, in the 1960s. Lev Polikashin、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081207785
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日Tupolev Tu-144 hypersonic passenger aircraft31.12.1968 First experimental flight by the Tupolev Tu-144 hypersonic passenger aircraft, board number SSSR-68001. The aircraft was developed at the Andrei Tupolev Design Bureau (now Tupolev aerospace company, part of the United Aircraft Corporation). Pavel Balabanov、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2020031006105
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner31.12.1968 The Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner, designed by A.N.Tupolev design bureau (currently PAO Tupolev) in the 1960s, made its first test flight on December 31, 1968.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081207740
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日Tupolev design bureau31.12.1968 General aircraft designer Andrei Tupolev, third right, his son Doctor of Technical Sciences Alexei, also an aircraft designer, fourth right, are seen here with the crew of the Tu-144 passenger jet. Lev Polikashin、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081207766
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日MiG-21 and Tu-144 aircraft31.12.1968 The MiG-21 supersonic fighter jet escorts a Tu-144 passenger airplane designed by Andrei Tupolev design bureau (currently PAO Tupolev). Lev Polikashin、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081208097
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日Tupolev Tu-14431.12.1968 A Tupolev Tu-144 Charger supersonic transport, developed at the Andrei Tupolev Design Bureau, now the Tupolev Aviation Production Association, in the 1960s. Lev Polikashin、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081207825
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日Tupolev Tu-144 aircraft31.12.1968 The Tupolev Tu-144 passenger aircraft designed by Andrei Tupolev design bureau is seen here landing. Lev Polikashin、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081207768
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日Tupolev Tu-334 supersonic transport31.12.1968 The Tupolev Tu-334 Charger supersonic transport was developed at the Tupolev Design Bureau, now the Tupolev Aviation Production Association, in the 1960s and performed its first flight on December 31, 1968.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081207761
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner31.12.1968 The Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner, designed by A.N.Tupolev design bureau (currently PAO Tupolev) in the 1960s, makes its first test flight on December 31,1968.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081207762
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner31.12.1968 The Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner, designed by A.N.Tupolev design bureau (currently PAO Tupolev) in the 1960s, makes its first test flight on December 31,1968.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081208112
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日Tupolev TU-144 supersonic passenger jet31.12.1968 The Tupolev TU-144 supersonic passenger jet designed by A.N.Tupolev design bureau (currently PAO Tupolev) in the 1960s. The airplane made its maiden flight on December 31, 1968.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081208133
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner31.12.1968 The Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner, designed by A.N.Tupolev design bureau (currently PAO Tupolev) in the 1960s, makes its first test flight on December 31,1968.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081207845
本画像はログイン後にご覧いただけます
1968年12月31日Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner31.12.1968 The Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner, designed by A.N.Tupolev design bureau (currently PAO Tupolev) in the 1960s is about to make its first test flight on December 31,1968. The crew of the aircraft ascends to the cockpit.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2022081207759
本画像はログイン後にご覧いただけます
1969年01月01日Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner01.01.1969 The Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner, designed by A.N.Tupolev design bureau (currently PAO Tupolev) in the 1960s is about to make its first test flight on December 31,1968. The crew of the aircraft ascends to the cockpit.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019122502327
本画像はログイン後にご覧いただけます
1969年01月01日Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner01.01.1969 The Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner, designed by A.N.Tupolev design bureau (currently PAO Tupolev) in the 1960s. The aircraft crew after its first test flight on December 31,1968. from left: second pilot M.V.Kozlov, leading engineer V.N.Benderov, flight engineer Yu.Seliverstov and E.V.Elyan, the captain of the crew.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019122502360
本画像はログイン後にご覧いただけます
1969年01月01日Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner01.01.1969 The Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner, designed by A.N.Tupolev design bureau (currently PAO Tupolev) in the 1960s, makes its first test flight on December 31,1968.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019122502362
本画像はログイン後にご覧いただけます
1969年01月01日Tupolev Tu-334 supersonic transport01.01.1969 The Tupolev Tu-334 Charger supersonic transport was developed at the Tupolev Design Bureau, now the Tupolev Aviation Production Association, in the 1960s and performed its first flight on December 31, 1968.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2020010705939
本画像はログイン後にご覧いただけます
1969年01月01日Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner01.01.1969 The Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner, designed by A.N.Tupolev design bureau (currently PAO Tupolev) in the 1960s, made its first test flight in 31 December 1968.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019122502359
本画像はログイン後にご覧いただけます
1969年01月01日Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner01.01.1969 The Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner, designed by A.N.Tupolev design bureau (currently PAO Tupolev) in the 1960s, makes its first test flight on December 31,1968.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019122502366
本画像はログイン後にご覧いただけます
1969年01月01日Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner01.01.1969 The Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner, designed by A.N.Tupolev design bureau (currently PAO Tupolev) in the 1960s, makes its first test flight on December 31,1968.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019122502351
本画像はログイン後にご覧いただけます
1969年01月01日Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner01.01.1969 The Tupolev Tu-144 supersonic passenger airliner, designed by A.N.Tupolev design bureau (currently PAO Tupolev) in the 1960s, makes its first test flight on December 31,1968.、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2019122502389
本画像はログイン後にご覧いただけます
1969年01月15日Tupolev Tu-14415.01.1969 A Tupolev Tu-144 Charger supersonic transport, developed at the Andrei Tupolev Design Bureau, now the Tupolev Aviation Production Association, in the 1960s. Lev Polikashin、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2020021903356
本画像はログイン後にご覧いただけます
1969年01月15日Tupolev design bureau15.01.1969 General aircraft designer Andrei Tupolev, third right, his son Doctor of Technical Sciences Alexei, also an aircraft designer, fourth right, are seen here with the crew of the Tu-144 passenger jet. Lev Polikashin、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2020021903358
本画像はログイン後にご覧いただけます
1969年01月15日MiG-21 and Tu-144 aircraft15.01.1969 The MiG-21 supersonic fighter jet escorts a Tu-144 passenger airplane designed by Andrei Tupolev design bureau (currently PAO Tupolev). Lev Polikashin、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ
商品コード: 2020021903335
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |