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本映像はログイン後にご覧いただけます 00:39.552021年06月30日市民向け自動運転サービス、7月1日に開始 河南省鄭州市【新華社鄭州6月30日】中国河南省鄭州市鄭東新区で7月1日から、自動運転のタクシーとバスの計8路線が市民向けに開放される。運行するのは115平方キロメートルのエリア内で、市民はスマートフォンのアプリから予約して利用できる。これに先立ち、鄭東新区スマートシティー管理センターで無人運転バスとタクシーを100台ずつ引き渡す式典が開かれた。それぞれ鄭東新区の自動運転路線に数回に分けて投入される。インターネット配車サービスの運用モデルを採用してサービスを提供するという。(記者/任卓如)= 配信日: 2021(令和3)年6月30日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ
商品コード: 2021070613212
本画像はログイン後にご覧いただけます 2021年09月17日(3)ヘリと同一空域で有人ドローンを試験運用広東省深圳市15日、深圳市塩田区の東部通航運用基地で試験飛行を行う億航智能の有人ドローン。中国の低空域ゼネアビ(一般航空)・ヘリ運用事業者の深圳市東部通用航空と小型無人機メーカー、広州億航智能技術(イーハン)は15日、粤港澳大湾区(広東・香港・マカオビッグベイエリア)で、アーバンエアモビリティー(都市航空交通:UAM)融合空域試験運用プロジェクトを実施すると発表した。特定のヘリ・自律型有人ドローン(旅客用無人機)融合空域で、UAMの運用モデルを模索する。(深圳=新華社記者/毛思倩)= 配信日: 2021(令和3)年9月17日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ
商品コード: 2021091707586
本画像はログイン後にご覧いただけます 2021年09月17日(8)ヘリと同一空域で有人ドローンを試験運用広東省深圳市15日、深圳市塩田区の東部通航運用基地で試験飛行を行う億航智能の有人ドローン。(小型無人機から)中国の低空域ゼネアビ(一般航空)・ヘリ運用事業者の深圳市東部通用航空と小型無人機メーカー、広州億航智能技術(イーハン)は15日、粤港澳大湾区(広東・香港・マカオビッグベイエリア)で、アーバンエアモビリティー(都市航空交通:UAM)融合空域試験運用プロジェクトを実施すると発表した。特定のヘリ・自律型有人ドローン(旅客用無人機)融合空域で、UAMの運用モデルを模索する。(深圳=新華社配信)= 配信日: 2021(令和3)年9月17日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ
商品コード: 2021091707584
本画像はログイン後にご覧いただけます 2021年09月17日(1)ヘリと同一空域で有人ドローンを試験運用広東省深圳市15日、深圳市塩田区の東部通航運用基地で試験飛行を行う億航智能の有人ドローン。中国の低空域ゼネアビ(一般航空)・ヘリ運用事業者の深圳市東部通用航空と小型無人機メーカー、広州億航智能技術(イーハン)は15日、粤港澳大湾区(広東・香港・マカオビッグベイエリア)で、アーバンエアモビリティー(都市航空交通:UAM)融合空域試験運用プロジェクトを実施すると発表した。特定のヘリ・自律型有人ドローン(旅客用無人機)融合空域で、UAMの運用モデルを模索する。(深圳=新華社記者/毛思倩)= 配信日: 2021(令和3)年9月17日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ
商品コード: 2021091707570
本画像はログイン後にご覧いただけます 2021年09月17日(9)ヘリと同一空域で有人ドローンを試験運用広東省深圳市15日、同一空域で試験飛行を行う「ベル206」ヘリ(右)と億航智能の有人ドローン。中国の低空域ゼネアビ(一般航空)・ヘリ運用事業者の深圳市東部通用航空と小型無人機メーカー、広州億航智能技術(イーハン)は15日、粤港澳大湾区(広東・香港・マカオビッグベイエリア)で、アーバンエアモビリティー(都市航空交通:UAM)融合空域試験運用プロジェクトを実施すると発表した。特定のヘリ・自律型有人ドローン(旅客用無人機)融合空域で、UAMの運用モデルを模索する。(深圳=新華社記者/毛思倩)= 配信日: 2021(令和3)年9月17日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ
商品コード: 2021091707564
本画像はログイン後にご覧いただけます 2021年09月17日(5)ヘリと同一空域で有人ドローンを試験運用広東省深圳市15日、同一空域で試験飛行を行う「ベル206」ヘリ(右)と億航智能の有人ドローン。中国の低空域ゼネアビ(一般航空)・ヘリ運用事業者の深圳市東部通用航空と小型無人機メーカー、広州億航智能技術(イーハン)は15日、粤港澳大湾区(広東・香港・マカオビッグベイエリア)で、アーバンエアモビリティー(都市航空交通:UAM)融合空域試験運用プロジェクトを実施すると発表した。特定のヘリ・自律型有人ドローン(旅客用無人機)融合空域で、UAMの運用モデルを模索する。(深圳=新華社記者/毛思倩)= 配信日: 2021(令和3)年9月17日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ
商品コード: 2021091707631
本画像はログイン後にご覧いただけます 2021年09月17日(7)ヘリと同一空域で有人ドローンを試験運用広東省深圳市15日、同一空域で試験飛行を行う「ベル206」ヘリ(右)と億航智能の有人ドローン。中国の低空域ゼネアビ(一般航空)・ヘリ運用事業者の深圳市東部通用航空と小型無人機メーカー、広州億航智能技術(イーハン)は15日、粤港澳大湾区(広東・香港・マカオビッグベイエリア)で、アーバンエアモビリティー(都市航空交通:UAM)融合空域試験運用プロジェクトを実施すると発表した。特定のヘリ・自律型有人ドローン(旅客用無人機)融合空域で、UAMの運用モデルを模索する。(深圳=新華社記者/毛思倩)= 配信日: 2021(令和3)年9月17日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ
商品コード: 2021091707596
本画像はログイン後にご覧いただけます 2021年09月17日(6)ヘリと同一空域で有人ドローンを試験運用広東省深圳市15日、深圳市塩田区の東部通航運用基地で試験飛行を行う億航智能の有人ドローン。中国の低空域ゼネアビ(一般航空)・ヘリ運用事業者の深圳市東部通用航空と小型無人機メーカー、広州億航智能技術(イーハン)は15日、粤港澳大湾区(広東・香港・マカオビッグベイエリア)で、アーバンエアモビリティー(都市航空交通:UAM)融合空域試験運用プロジェクトを実施すると発表した。特定のヘリ・自律型有人ドローン(旅客用無人機)融合空域で、UAMの運用モデルを模索する。(深圳=新華社記者/毛思倩)= 配信日: 2021(令和3)年9月17日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ
商品コード: 2021091707572
本画像はログイン後にご覧いただけます 2021年09月17日(4)ヘリと同一空域で有人ドローンを試験運用広東省深圳市15日、同一空域で試験飛行を行う「ベル206」ヘリ(右)と億航智能の有人ドローン。(小型無人機から)中国の低空域ゼネアビ(一般航空)・ヘリ運用事業者の深圳市東部通用航空と小型無人機メーカー、広州億航智能技術(イーハン)は15日、粤港澳大湾区(広東・香港・マカオビッグベイエリア)で、アーバンエアモビリティー(都市航空交通:UAM)融合空域試験運用プロジェクトを実施すると発表した。特定のヘリ・自律型有人ドローン(旅客用無人機)融合空域で、UAMの運用モデルを模索する。(深圳=新華社配信)= 配信日: 2021(令和3)年9月17日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ
商品コード: 2021091707585
本画像はログイン後にご覧いただけます 2021年09月17日(2)ヘリと同一空域で有人ドローンを試験運用広東省深圳市15日、深圳市塩田区の東部通航運用基地で試験飛行を行う億航智能の有人ドローン。中国の低空域ゼネアビ(一般航空)・ヘリ運用事業者の深圳市東部通用航空と小型無人機メーカー、広州億航智能技術(イーハン)は15日、粤港澳大湾区(広東・香港・マカオビッグベイエリア)で、アーバンエアモビリティー(都市航空交通:UAM)融合空域試験運用プロジェクトを実施すると発表した。特定のヘリ・自律型有人ドローン(旅客用無人機)融合空域で、UAMの運用モデルを模索する。(深圳=新華社記者/毛思倩)= 配信日: 2021(令和3)年9月17日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ
商品コード: 2021091707618
本画像はログイン後にご覧いただけます 2021年09月17日(10)ヘリと同一空域で有人ドローンを試験運用広東省深圳市15日、深圳市塩田区の東部通航運用基地を離陸する「ベル206」ヘリ(右)と億航智能の有人ドローン。中国の低空域ゼネアビ(一般航空)・ヘリ運用事業者の深圳市東部通用航空と小型無人機メーカー、広州億航智能技術(イーハン)は15日、粤港澳大湾区(広東・香港・マカオビッグベイエリア)で、アーバンエアモビリティー(都市航空交通:UAM)融合空域試験運用プロジェクトを実施すると発表した。特定のヘリ・自律型有人ドローン(旅客用無人機)融合空域で、UAMの運用モデルを模索する。(深圳=新華社記者/毛思倩)= 配信日: 2021(令和3)年9月17日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ
商品コード: 2021091707581
本画像はログイン後にご覧いただけます 2021年11月11日US Navy Takes Delivery Of First MQ-25 Autonomous RefuellerHandout photo dated November 10, 2021 shows the U.S. Navy and Boeing conducted ground testing of the MQ-25 Stingray at Chambers Field onboard Naval Station Norfolk, Virginia, USA. For the first time ever, the US Navy has a carrier-based aircraft that does not require a pilot. The service has taken delivery of the first MQ-25 Stingray autonomous refueller from manufacturer Boeing. “We’ve delivered the first US Navy MQ-25 Stingray for testing,” Boeing said on 21 February. “The unmanned carrier-based refueller will now undergo a rigorous airframe integrity evaluation.” The latest fiscal year 2025 budget documents indicate the navy plans to acquire 76 Stingrays, including five test articles. At least 67 aircraft are projected to be operational models. U.S. Navy photo by Mass Communication Specialist 2nd Class Sam Jenkins via ABACAPRESS.COM、クレジット:ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024032111872
本画像はログイン後にご覧いただけます 2021年11月11日US Navy Takes Delivery Of First MQ-25 Autonomous RefuellerHandout photo dated November 10, 2021 shows the U.S. Navy and Boeing conducted ground testing of the MQ-25 Stingray at Chambers Field onboard Naval Station Norfolk, Virginia, USA. For the first time ever, the US Navy has a carrier-based aircraft that does not require a pilot. The service has taken delivery of the first MQ-25 Stingray autonomous refueller from manufacturer Boeing. “We’ve delivered the first US Navy MQ-25 Stingray for testing,” Boeing said on 21 February. “The unmanned carrier-based refueller will now undergo a rigorous airframe integrity evaluation.” The latest fiscal year 2025 budget documents indicate the navy plans to acquire 76 Stingrays, including five test articles. At least 67 aircraft are projected to be operational models. U.S. Navy photo by Mass Communication Specialist 2nd Class Sam Jenkins via ABACAPRESS.COM、クレジット:ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024032111871
本画像はログイン後にご覧いただけます 2022年11月16日Keris MAREX 23 Amphibious OperationsNovember 16, 2022 - Bandar Lampung, Indonesia - U.S. Marine Corps Cpl. Jordan Buisch, center, a radio operator with 1st Reconnaissance Battalion, Marine Rotational Force-Southeast Asia (MRF-SEA), I Marine Expeditionary Force, participates in a boat drill competition with Indonesian marines with 7th Infantry Battalion, 4th Marine Brigade, during Keris Marine Exercise (MAREX) 23, on the 7th Infantry Battalion Base, Lampung, Indonesia, November. 17, 2022. Keris MAREX is a bilateral exercise hosted by the Indonesian National Military between the Korps Marinir Republik Indonesia and U.S. Marine Corps focused on promoting military interoperability, maritime domain awareness, strengthening relationships, and expanding capabilities among participating forces. MRF-SEA is an operational model developed by Marine Corps Forces Pacific that postures scalable I Marine Expeditionary Forces west of the International Date Line, conducts a series of planned subject matter expert exchanges and enablers, and advances security...
商品コード: 2022121711844
本画像はログイン後にご覧いただけます 2024年03月21日US Navy Takes Delivery Of First MQ-25 Autonomous RefuellerHandout photo dated Deczmber 13, 2021 shows a Boeing unmanned MQ-25 aircraft sits on the flight deck aboard the aircraft carrier USS George H.W. Bush (CVN 77) in the Atlantic Ocean. For the first time ever, the US Navy has a carrier-based aircraft that does not require a pilot. The service has taken delivery of the first MQ-25 Stingray autonomous refueller from manufacturer Boeing. “We’ve delivered the first US Navy MQ-25 Stingray for testing,” Boeing said on 21 February. “The unmanned carrier-based refueller will now undergo a rigorous airframe integrity evaluation.” The latest fiscal year 2025 budget documents indicate the navy plans to acquire 76 Stingrays, including five test articles. At least 67 aircraft are projected to be operational models. U.S. Navy photo by Mass Communication Specialist 3rd Class Hillary Becke via ABACAPRESS.COM、クレジット:ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024032111870
本画像はログイン後にご覧いただけます 2024年03月21日US Navy Takes Delivery Of First MQ-25 Autonomous RefuellerHandout photo dated September 13, 2021 shows an unmanned Boeing MQ-25 T1 Stingray test aircraft, left, refuels a manned F-35 Lightning II near MidAmerica Airport in Mascoutah, Illinois, USA. For the first time ever, the US Navy has a carrier-based aircraft that does not require a pilot. The service has taken delivery of the first MQ-25 Stingray autonomous refueller from manufacturer Boeing. “We’ve delivered the first US Navy MQ-25 Stingray for testing,” Boeing said on 21 February. “The unmanned carrier-based refueller will now undergo a rigorous airframe integrity evaluation.” The latest fiscal year 2025 budget documents indicate the navy plans to acquire 76 Stingrays, including five test articles. At least 67 aircraft are projected to be operational models. U.S. Navy photo courtesy of Boeing via ABACAPRESS.COM、クレジット:ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024032111874
本画像はログイン後にご覧いただけます 2024年03月21日US Navy Takes Delivery Of First MQ-25 Autonomous RefuellerHandout photo dated November 30, 2021 shows sailors and Boeing team members prepare to move a Boeing unmanned MQ-25 aircraft into the hangar bay aboard the aircraft carrier USS George H.W. Bush (CVN 77). For the first time ever, the US Navy has a carrier-based aircraft that does not require a pilot. The service has taken delivery of the first MQ-25 Stingray autonomous refueller from manufacturer Boeing. “We’ve delivered the first US Navy MQ-25 Stingray for testing,” Boeing said on 21 February. “The unmanned carrier-based refueller will now undergo a rigorous airframe integrity evaluation.” The latest fiscal year 2025 budget documents indicate the navy plans to acquire 76 Stingrays, including five test articles. At least 67 aircraft are projected to be operational models. U.S. Navy photo by Mass Communication Specialist 3rd Class Noah J. Eidson via ABACAPRESS.COM via ABACAPRESS.COM、クレジット:ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024032111845
本画像はログイン後にご覧いただけます 2024年03月21日US Navy Takes Delivery Of First MQ-25 Autonomous RefuellerHandout photo dated December 13, 2021 shows a Boeing unmanned MQ-25 aircraft rests aboard the flight deck aboard the aircraft carrier USS George H.W. Bush (CVN 77). For the first time ever, the US Navy has a carrier-based aircraft that does not require a pilot. The service has taken delivery of the first MQ-25 Stingray autonomous refueller from manufacturer Boeing. “We’ve delivered the first US Navy MQ-25 Stingray for testing,” Boeing said on 21 February. “The unmanned carrier-based refueller will now undergo a rigorous airframe integrity evaluation.” The latest fiscal year 2025 budget documents indicate the navy plans to acquire 76 Stingrays, including five test articles. At least 67 aircraft are projected to be operational models. U.S. Navy photo by Mass Communication Specialist 3rd Class Brandon Roberson via ABACAPRESS.COM、クレジット:ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024032111862
本画像はログイン後にご覧いただけます 2024年03月21日US Navy Takes Delivery Of First MQ-25 Autonomous RefuellerHandout photo dated June 4, 2021 shows an unmanned Boeing MQ-25 T1 Stingray test aircraft, left, refuels a manned F/A-18 Super Hornet, June 4, 2021, near MidAmerica Airport in Mascoutah, Illinois, USA. For the first time ever, the US Navy has a carrier-based aircraft that does not require a pilot. The service has taken delivery of the first MQ-25 Stingray autonomous refueller from manufacturer Boeing. “We’ve delivered the first US Navy MQ-25 Stingray for testing,” Boeing said on 21 February. “The unmanned carrier-based refueller will now undergo a rigorous airframe integrity evaluation.” The latest fiscal year 2025 budget documents indicate the navy plans to acquire 76 Stingrays, including five test articles. At least 67 aircraft are projected to be operational models. U.S. Navy photo courtesy of Boeing via ABACAPRESS.COM、クレジット:ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024032111873
本画像はログイン後にご覧いただけます 2024年03月21日US Navy Takes Delivery Of First MQ-25 Autonomous RefuellerHandout photo dated June 4, 2021 shows an unmanned Boeing MQ-25 T1 Stingray test aircraft takes off from MidAmerica Airport in Mascoutah, Illinois to conduct an aerial refueling test with a manned F/A-18 Super Hornet. For the first time ever, the US Navy has a carrier-based aircraft that does not require a pilot. The service has taken delivery of the first MQ-25 Stingray autonomous refueller from manufacturer Boeing. “We’ve delivered the first US Navy MQ-25 Stingray for testing,” Boeing said on 21 February. “The unmanned carrier-based refueller will now undergo a rigorous airframe integrity evaluation.” The latest fiscal year 2025 budget documents indicate the navy plans to acquire 76 Stingrays, including five test articles. At least 67 aircraft are projected to be operational models. U.S. Navy photo courtesy of Boeing via ABACAPRESS.COM、クレジット:ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024032111866
本画像はログイン後にご覧いただけます 2024年03月21日US Navy Takes Delivery Of First MQ-25 Autonomous RefuellerHandout photo dated August 18, 2021 shows an MQ-25 Stingray unmanned aerial vehicle refuels an E-2D Advanced Hawkeye aircraft over MidAmerica Airport in Mascoutah, Ill, USA. For the first time ever, the US Navy has a carrier-based aircraft that does not require a pilot. The service has taken delivery of the first MQ-25 Stingray autonomous refueller from manufacturer Boeing. “We’ve delivered the first US Navy MQ-25 Stingray for testing,” Boeing said on 21 February. “The unmanned carrier-based refueller will now undergo a rigorous airframe integrity evaluation.” The latest fiscal year 2025 budget documents indicate the navy plans to acquire 76 Stingrays, including five test articles. At least 67 aircraft are projected to be operational models. U.S. Navy photo courtesy of Boeing via ABACAPRESS.COM、クレジット:ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024032111869
本画像はログイン後にご覧いただけます 2024年03月21日US Navy Takes Delivery Of First MQ-25 Autonomous RefuellerHandout photo dated June 4, 2021 shows an unmanned Boeing MQ-25 T1 Stingray test aircraft, left, refuels a manned F/A-18 Super Hornet near MidAmerica Airport in Mascoutah, Illinois, USA. For the first time ever, the US Navy has a carrier-based aircraft that does not require a pilot. The service has taken delivery of the first MQ-25 Stingray autonomous refueller from manufacturer Boeing. “We’ve delivered the first US Navy MQ-25 Stingray for testing,” Boeing said on 21 February. “The unmanned carrier-based refueller will now undergo a rigorous airframe integrity evaluation.” The latest fiscal year 2025 budget documents indicate the navy plans to acquire 76 Stingrays, including five test articles. At least 67 aircraft are projected to be operational models. U.S. Navy photo courtesy of Boeing via ABACAPRESS.COM、クレジット:ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024032111863
本画像はログイン後にご覧いただけます 2024年03月21日US Navy Takes Delivery Of First MQ-25 Autonomous RefuellerHandout photo dated August 18, 2021 shows an MQ-25 Stingray unmanned aerial vehicle refuels an E-2D Advanced Hawkeye aircraft over MidAmerica Airport in Mascoutah, Ill, USA. For the first time ever, the US Navy has a carrier-based aircraft that does not require a pilot. The service has taken delivery of the first MQ-25 Stingray autonomous refueller from manufacturer Boeing. “We’ve delivered the first US Navy MQ-25 Stingray for testing,” Boeing said on 21 February. “The unmanned carrier-based refueller will now undergo a rigorous airframe integrity evaluation.” The latest fiscal year 2025 budget documents indicate the navy plans to acquire 76 Stingrays, including five test articles. At least 67 aircraft are projected to be operational models. U.S. Navy photo courtesy of Boeing via ABACAPRESS.COM、クレジット:ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024032111865
本画像はログイン後にご覧いただけます 2024年03月21日US Navy Takes Delivery Of First MQ-25 Autonomous RefuellerHandout photo dated December 13, 2021 shows a Boeing unmanned MQ-25 aircraft is given operating directions on the flight deck aboard the aircraft carrier USS George H.W. Bush (CVN 77). For the first time ever, the US Navy has a carrier-based aircraft that does not require a pilot. The service has taken delivery of the first MQ-25 Stingray autonomous refueller from manufacturer Boeing. “We’ve delivered the first US Navy MQ-25 Stingray for testing,” Boeing said on 21 February. “The unmanned carrier-based refueller will now undergo a rigorous airframe integrity evaluation.” The latest fiscal year 2025 budget documents indicate the navy plans to acquire 76 Stingrays, including five test articles. At least 67 aircraft are projected to be operational models. U.S. Navy photo by Mass Communication Specialist 3rd Class Hillary Becke via ABACAPRESS.COM、クレジット:ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024032111867
本画像はログイン後にご覧いただけます 2024年03月21日US Navy Takes Delivery Of First MQ-25 Autonomous RefuellerHandout photo dated December 13, 2021 shows a Boeing unmanned MQ-25 aircraft is given operating directions on the flight deck aboard the aircraft carrier USS George H.W. Bush (CVN 77). For the first time ever, the US Navy has a carrier-based aircraft that does not require a pilot. The service has taken delivery of the first MQ-25 Stingray autonomous refueller from manufacturer Boeing. “We’ve delivered the first US Navy MQ-25 Stingray for testing,” Boeing said on 21 February. “The unmanned carrier-based refueller will now undergo a rigorous airframe integrity evaluation.” The latest fiscal year 2025 budget documents indicate the navy plans to acquire 76 Stingrays, including five test articles. At least 67 aircraft are projected to be operational models. U.S. Navy photo by Mass Communication Specialist 3rd Class Hillary Becke via ABACAPRESS.COM、クレジット:ABACA/共同通信イメージズ
商品コード: 2024032111868
本画像はログイン後にご覧いただけます 2025年07月10日Tata Consultancy Service (TCS) Q1 Result Press Conference In Mumbai - 10 Jul 2025July 10, 2025, Mumbai, Maharashtra, India: From L-R Milind Lakkad, Chief HR Officer, K.Krithivasan, Chief Executive Officer (CEO) and Managing Director (MD), Aarthi Subramanian, Executive Director - President and Chief Operating Officer (COO) and Samir Sesaria,, Chief Financial Officer (CFO) of Tata Consultancy Services (TCS) pose for a photo after a press conference to announce Q1 results at Tata Consultancy Services (TCS) office in Mumbai. In this quarter, clients prioritized scaling AI across the enterprise, transforming contact centers, optimizing costs, and improving cyber defense capabilities. The growth for the quarter was led by AI and Data, TCS interactive, and cyber security. Win themes across key deals involved operating model transformation, Vendor consolidation, AI powered intelligent automation, and SAP S4/HANA based transformation deals...、クレジット:©Ashish Vaishnav/SOPA Images via ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ
商品コード: 2025071108002
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