KYODO NEWS IMAGELINK

報道写真の購入なら共同通信イメージズ

  • 屋外
  • 平成
  • 建物
  • ぐんま絹遺産
  • 初夏
  • 新緑
  • 歴史
  • 眼鏡橋
  • 碓氷川
  • ふじい

「鉄道施設」の写真・映像

絞り込み
  • 提供元
  • 日付
  • 種類
  • 向き
  • カテゴリ
並び順
  • 古い順
93
( 1 93 件を表示)
  • 1
93
( 1 93 件を表示)
絞り込み
並び順
  • 古い順
  • -
    神戸駅付近の線路

    神戸駅から東にあった相生橋から東方を望む。居留地外の日本人の住宅が撮影されている。鉄道施設として、当時の信号機が撮影されている。神戸明治中期の写真である。整理番号23-16と同じ写真。=撮影年月日不明、神戸、撮影者:不明、クレジット:長崎大学附属図書館所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。 [整理番号23‐14‐0]

    商品コード: 2017080400506

  • -
    神戸駅付近の線路

    神戸駅から東にあった相生橋から東方を望む。居留地外の日本人の住宅が撮影されている。鉄道施設として、当時の信号機が撮影されている。明治中期の写真である。整理番号23-14と同じ写真。=撮影年月日不明、神戸、撮影者:不明、クレジット:長崎大学附属図書館所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。 [整理番号23‐16‐0]

    商品コード: 2017080400479

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    1943年08月27日
    空襲受けたナポリの惨状 イタリア戦線

    連合国軍の大規模な空襲を受け惨状が広がるイタリア南部ナポリの港湾地区。鉄道施設などが炎上、海軍基地の建物も破壊された=1943年8月(ACME)

    商品コード: 2012120700159

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    1944年04月05日
    黒煙上げる戦闘機工場 欧州戦線

    米国軍爆撃機B24の空爆を受けて炎上、巨大な黒煙を噴き上げるドイツ中部ゴータの戦闘機メッサーシュミットMe製造工場。市街地と黒煙を見比べると、爆撃の凄まじさがうかがえる。隣接する鉄道施設や飛行場にも被害が及んだ=1944年4月、米陸軍航空隊撮影

    商品コード: 2014081500586

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    1944年04月08日
    欧州戦線

    英空軍の精密空爆で甚大な被害を受けたフランス・アミアンなどの主要鉄道施設=1944年4月(ACME)

    商品コード: 2015072200192

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    1944年06月20日
    欧州戦線

    英空軍の夜間爆撃で破壊されたフランスの村の鉄道施設=1944年6月、米陸軍通信隊撮影

    商品コード: 2015072200190

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    1944年10月16日
    日中戦争

    1944年10月16日、米陸軍航空隊第14空軍(フライング・タイガーの後身)の重爆撃機B24リベレーターと中型爆撃機B25ミッチェルの九州で炎上する香港対岸、九龍半島の日本軍港湾・鉄道施設(ACME)

    商品コード: 2011042100083

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    1944年10月16日
    日中戦争

    1944年10月16日、香港対岸、九龍半島の日本軍港湾・鉄道施設を急襲した米陸軍航空隊第14空軍(フライング・タイガーの後身)の重爆撃機B24リベレーターと中型爆撃機B25ミッチェルを狙って急旋回する日本軍の戦闘機。画面手前は香港島(ACME)

    商品コード: 2011042100082

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    1944年12月24日
    フィウメ港を空爆 イタリア戦線

    アドリア海に面したイタリア北部の町フィウメ(現クロアチア共和国リエカ)の港に連合国軍機が空爆をかけ、艦船を沈めたほか、埠頭の倉庫などを破壊した。写真は鉄道施設に爆弾を投下するオーストラリア軍機=1944年12月、英政府提供(ACME)

    商品コード: 2012120700185

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    1945年01月28日
    太平洋戦争

    フィリピン・ルソン島で、低空飛行の米軍機による爆撃で炎上する鉄道施設==1945年1月、米陸軍航空隊撮影(ACME)

    商品コード: 2013082200303

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    1945年01月28日
    太平洋戦争

    フィリピン・ルソン島で、日本軍の鉄道施設を狙って投下された米軍のパラシュート爆弾==1945年1月、米陸軍航空隊撮影(ACME)

    商品コード: 2013082200304

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    1945年01月31日
    太平洋戦争

    フィリピン・ルソン島南東部で、日本軍の鉄道施設を狙って落とされた米軍のパラシュート爆弾=1945年1月(米陸軍航空隊公式写真)

    商品コード: 2013080600151

  • 1963年06月20日
    (ふじい・まつたろう) 藤井松太郎

    国鉄総裁、日本鉄道施設協会会長=1963(昭和38)年5月31日撮影

    商品コード: 2007011600072

  • 1973年11月15日
    (ふじい・まつたろう) 藤井松太郎

    国鉄総裁、日本鉄道施設協会会長=1973(昭和48)年10月19日撮影

    商品コード: 2005070500088

  • 1973年11月30日
    (ふじい・まつたろう) 藤井松太郎

    国鉄総裁、日本鉄道施設協会会長=1973(昭和48)年10月19日撮影

    商品コード: 1973113000017

  • 1974年07月19日
    事件・社会現象関連

    米イリノイ州デカトゥールのノーフォーク・アンド・ウェスタン鉄道施設内で発生したプロパンガス積載貨車に爆発事故。100人以上が負傷し、鉄道施設と近隣の民家に大きな被害が出た=1974年7月19日(UPI=共同)

    商品コード: 2014080300073

  • 1974年10月31日
    (ふじい・まつたろう) 藤井松太郎

    国鉄総裁、日本鉄道施設協会会長=1974(昭和49)年9月20日撮影

    商品コード: 2005052500113

  • 1974年12月05日
    (ふじい・まつたろう) 藤井松太郎

    国鉄総裁、日本鉄道施設協会会長=1974(昭和49)年10月15日撮影

    商品コード: 1974120500026

  • 1982年09月10日
    (ふじい・まつたろう) 藤井松太郎

    国鉄総裁、日本鉄道施設協会会長=1982(昭和57)年5月24日撮影

    商品コード: 2004061000026

  • 1995年01月20日
    運輸省で初会合 鉄道施設の耐震構造検討委

    有識者らが集まって開かれた鉄道施設耐震構造検討委員会の初会合=20日午後、運輸省(カラーネガ)

    商品コード: 1995012000079

  • 1995年03月29日
    鉄道施設耐震構造検討委

    阪神大震災による高架橋の破壊原因の中間報告をまとめた鉄道施設耐震構造検討委員会=29日午後、運輸省(カラーネガ)

    商品コード: 1995032900055

  • 2006年07月16日
    遺体運ぶ救急隊員 響く重低音、漂う異臭

    16日午前、イスラエル北部ハイファの鉄道施設で、遺体を運ぶ救急隊員(共同)

    商品コード: 2006071600148

  • 2006年07月16日
    遺体運ぶ救急隊員ら 響く重低音、漂う異臭

    16日午前、イスラエル北部ハイファの鉄道施設から、ロケット弾攻撃による犠牲者の遺体を運びだす救急隊員(共同)

    商品コード: 2006071600149

  • 2006年07月24日
    ハイファ市長 レバノンに強い怒り

    イスラエル北部ハイファで、ロケット弾攻撃を受けた鉄道施設を視察するヨナ・ヤハブ市長=16日(共同)

    商品コード: 2006072400141

  • 2010年10月04日
    博多駅に入る「さくら」 「さくら」博多駅に初登場

    鉄道施設確認のため、初めてJR博多駅に入る九州新幹線「さくら」の新型車両N700系=4日未明

    商品コード: 2010100400047

  • 2010年10月04日
    博多駅に入った「さくら」 「さくら」博多駅に初登場

    鉄道施設確認のため、初めてJR博多駅に入った九州新幹線「さくら」の新型車両N700系=4日未明

    商品コード: 2010100400048

  • 2010年10月04日
    博多駅に入った「さくら」 「さくら」博多駅に初登場

    鉄道施設確認のため、初めてJR博多駅に入った九州新幹線「さくら」の新型車両N700系=4日未明

    商品コード: 2010100400198

  • 2010年10月04日
    博多駅に入る「さくら」 「さくら」博多駅に初登場

    鉄道施設確認のため、初めてJR博多駅に入る九州新幹線「さくら」の新型車両N700系=4日未明

    商品コード: 2010100400207

  • 2013年03月17日
    柴又駅前寅さんの像

    キーワード:駅、駅前、屋外、町並み、建物、交通施設、柴又、人物、人間、人物像、像、彫像、日本、風景、複数、鉄道施設、柴又4丁目、寅さん、柴又駅、寅さん像、風景メイン写真=2013(平成25)年3月17日、東京都葛飾区、クレジット:HISAO OSONO/a.collectionRF/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020051207216

  • 2013年03月17日
    柴又駅前寅さんの像

    キーワード:駅、駅前、屋外、町並み、交通施設、柴又、人物、人間、人物像、像、彫像、日本、複数、その他、鉄道施設、柴又4丁目、寅さん、柴又駅、寅さん像=2013(平成25)年3月17日、東京都葛飾区、クレジット:HISAO OSONO/a.collectionRF/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020051207294

  • 2013年03月17日
    柴又駅前寅さん像

    キーワード:駅、駅前、屋外、交通施設、柴又、人物、人間、人物像、像、彫像、日本、その他、鉄道施設、柴又4丁目、寅さん、柴又駅、寅さん像=2013(平成25)年3月17日、東京都葛飾区、クレジット:HISAO OSONO/a.collectionRF/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020051207355

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2015年11月27日
    鉄道保安監査でミス34件

    鉄道施設の不具合による事故やトラブルの件数

    商品コード: 2015112700017

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2015年11月27日
    鉄道保安監査でミス34件

    鉄道施設の不具合による事故やトラブルの件数

    商品コード: 2015112700018

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2015年11月27日
    鉄道保安監査でミス34件

    鉄道施設の不具合による事故やトラブルの件数

    商品コード: 2015112700019

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2015年11月27日
    鉄道保安監査でミス34件

    鉄道施設の不具合による事故やトラブルの件数

    商品コード: 2015112700020

  • 2016年10月06日
    碓氷峠鉄道施設のトンネル 対外膨張を物語る鉄道

    「碓氷峠鉄道施設」のトンネルを歩く姜尚中さん。横穴から光が差し込んでいた=群馬県安中市

    商品コード: 2016100600738

  • 2016年11月16日
    旧丸山変電所

    キーワード:アプトの道、レンガ造り、案内板、碓氷峠鉄道施設、屋外、建物、午後、国指定重要文化財、秋、鉄道、日本、風景、変電所、無人、史跡、産業遺産、旧丸山変電所、碓氷線、風景メイン写真=2016(平成28)年11月16日、群馬県安中市、クレジット:Koutaro Makioka/a.collectionRF/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020122902947

  • 2016年11月16日
    旧丸山変電所

    キーワード:アプトの道、レンガ造り、碓氷峠鉄道施設、屋外、建物、午後、国指定重要文化財、秋、鉄道、日本、風景、変電所、無人、史跡、産業遺産、旧丸山変電所、碓氷線、風景メイン写真=2016(平成28)年11月16日、群馬県安中市、クレジット:Koutaro Makioka/a.collectionRF/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020122902945

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2018年02月28日
    鉄道事業者との連絡会議 鉄道施設のテロ警戒

    テロ警戒で警視庁が東京都内の鉄道事業者と開催した連絡会議=28日午後、警視庁本部

    商品コード: 2018022800666

  • 2018年05月27日
    新緑に囲まれた碓氷第三橋梁

    キーワード:碓氷峠、碓氷峠鉄道施設、屋外、眼鏡橋、橋、建物、自然、初夏、新緑、昼、鉄道、日本、風景、無人、歴史、碓氷第三橋梁、碓氷川、囲まれた、ぐんま絹遺産、風景メイン写真=2018(平成30)年5月27日、群馬県安中市、クレジット:BUD international/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021020402156

  • 2018年05月27日
    新緑に囲まれた碓氷第三橋梁

    キーワード:碓氷峠、碓氷峠鉄道施設、屋外、眼鏡橋、橋、建物、自然、初夏、新緑、昼、鉄道、日本、風景、無人、歴史、碓氷第三橋梁、碓氷川、囲まれた、ぐんま絹遺産、風景メイン写真=2018(平成30)年5月27日、群馬県安中市、クレジット:BUD international/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021020402221

  • 2018年05月27日
    新緑に囲まれた碓氷第三橋梁

    キーワード:碓氷峠、碓氷峠鉄道施設、屋外、眼鏡橋、橋、建物、自然、初夏、新緑、昼、鉄道、日本、風景、無人、歴史、碓氷第三橋梁、碓氷川、囲まれた、ぐんま絹遺産、風景メイン写真=2018(平成30)年5月27日、群馬県安中市、クレジット:BUD international/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021020402241

  • 2018年05月27日
    新緑に囲まれた碓氷第三橋梁

    キーワード:碓氷峠、碓氷峠鉄道施設、屋外、眼鏡橋、橋、建物、自然、初夏、新緑、昼、鉄道、日本、風景、無人、歴史、碓氷第三橋梁、碓氷川、囲まれた、ぐんま絹遺産、風景メイン写真=2018(平成30)年5月27日、群馬県安中市、クレジット:BUD international/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021020402246

  • 2018年05月27日
    新緑に囲まれた碓氷第三橋梁

    キーワード:碓氷峠、碓氷峠鉄道施設、屋外、眼鏡橋、橋、建物、自然、初夏、新緑、昼、鉄道、日本、風景、無人、歴史、碓氷第三橋梁、碓氷川、囲まれた、ぐんま絹遺産、風景メイン写真=2018(平成30)年5月27日、群馬県安中市、クレジット:BUD international/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021020402233

  • 2018年05月27日
    新緑に囲まれた碓氷第三橋梁

    キーワード:碓氷峠、碓氷峠鉄道施設、屋外、眼鏡橋、橋、建物、自然、初夏、新緑、昼、鉄道、日本、風景、無人、歴史、碓氷第三橋梁、碓氷川、囲まれた、ぐんま絹遺産、風景メイン写真=2018(平成30)年5月27日、群馬県安中市、クレジット:BUD international/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021020402267

  • 2018年05月27日
    新緑に囲まれた碓氷第三橋梁

    キーワード:碓氷峠、碓氷峠鉄道施設、屋外、眼鏡橋、橋、建物、自然、初夏、新緑、昼、鉄道、日本、風景、無人、歴史、碓氷第三橋梁、碓氷川、囲まれた、ぐんま絹遺産、風景メイン写真=2018(平成30)年5月27日、群馬県安中市、クレジット:BUD international/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021020402158

  • 2018年05月27日
    新緑に囲まれた碓氷第三橋梁

    キーワード:碓氷峠、碓氷峠鉄道施設、屋外、眼鏡橋、橋、建物、自然、初夏、新緑、昼、鉄道、日本、風景、無人、歴史、碓氷第三橋梁、碓氷川、囲まれた、ぐんま絹遺産、風景メイン写真=2018(平成30)年5月27日、群馬県安中市、クレジット:BUD international/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021020402179

  • 2018年05月27日
    新緑に囲まれた碓氷第三橋梁

    キーワード:碓氷峠、碓氷峠鉄道施設、屋外、眼鏡橋、橋、建物、自然、初夏、新緑、昼、鉄道、日本、風景、無人、歴史、碓氷第三橋梁、碓氷川、囲まれた、ぐんま絹遺産、風景メイン写真=2018(平成30)年5月27日、群馬県安中市、クレジット:BUD international/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021020402290

  • 2018年05月27日
    新緑に囲まれた碓氷第三橋梁

    キーワード:碓氷峠、碓氷峠鉄道施設、屋外、眼鏡橋、橋、建物、自然、初夏、新緑、昼、鉄道、日本、風景、無人、歴史、碓氷第三橋梁、碓氷川、囲まれた、ぐんま絹遺産、テーマメイン写真=2018(平成30)年5月27日、群馬県安中市、クレジット:BUD international/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021020402165

  • 2018年05月27日
    新緑に囲まれた碓氷第三橋梁

    キーワード:碓氷峠、碓氷峠鉄道施設、屋外、眼鏡橋、橋、建物、自然、初夏、新緑、昼、鉄道、日本、風景、無人、歴史、碓氷第三橋梁、碓氷川、囲まれた、ぐんま絹遺産、風景メイン写真=2018(平成30)年5月27日、群馬県安中市、クレジット:BUD international/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021020402235

  • 2018年05月27日
    新緑に囲まれた碓氷第三橋梁

    キーワード:碓氷峠、碓氷峠鉄道施設、屋外、眼鏡橋、橋、建物、自然、初夏、新緑、昼、鉄道、日本、風景、無人、歴史、碓氷第三橋梁、碓氷川、囲まれた、ぐんま絹遺産、風景メイン写真=2018(平成30)年5月27日、群馬県安中市、クレジット:BUD international/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021020402254

  • 2018年05月27日
    新緑に囲まれた碓氷第三橋梁

    キーワード:碓氷峠、碓氷峠鉄道施設、屋外、眼鏡橋、橋、建物、自然、初夏、昼、眺める、鉄道、渡る、日本、風景、無人、歴史、碓氷第三橋梁、碓氷川、囲まれた、ぐんま絹遺産、風景メイン写真=2018(平成30)年5月27日、群馬県安中市、クレジット:BUD international/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021020402310

  • 2018年05月27日
    新緑に囲まれた碓氷第三橋梁

    キーワード:碓氷峠、碓氷峠鉄道施設、屋外、眼鏡橋、橋、建物、自然、初夏、新緑、昼、鉄道、日本、風景、無人、歴史、碓氷第三橋梁、碓氷川、囲まれた、ぐんま絹遺産、風景メイン写真=2018(平成30)年5月27日、群馬県安中市、クレジット:BUD international/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021020402167

  • 2018年05月27日
    新緑に囲まれた碓氷第三橋梁

    キーワード:碓氷峠、碓氷峠鉄道施設、屋外、眼鏡橋、橋、建物、自然、初夏、新緑、昼、鉄道、日本、風景、無人、歴史、碓氷第三橋梁、碓氷川、囲まれた、ぐんま絹遺産、テーマメイン写真=2018(平成30)年5月27日、群馬県安中市、クレジット:BUD international/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021020402170

  • 2018年05月27日
    新緑に囲まれた碓氷第三橋梁

    キーワード:碓氷峠、碓氷峠鉄道施設、屋外、眼鏡橋、橋、建物、自然、初夏、新緑、昼、鉄道、日本、風景、無人、歴史、碓氷第三橋梁、碓氷川、囲まれた、ぐんま絹遺産、風景メイン写真=2018(平成30)年5月27日、群馬県安中市、クレジット:BUD international/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021020402160

  • 2018年05月27日
    新緑に囲まれた碓氷第三橋梁

    キーワード:碓氷峠、碓氷峠鉄道施設、屋外、眼鏡橋、橋、建物、自然、初夏、新緑、昼、鉄道、日本、風景、無人、歴史、碓氷第三橋梁、碓氷川、囲まれた、ぐんま絹遺産、風景メイン写真=2018(平成30)年5月27日、群馬県安中市、クレジット:BUD international/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021020402206

  • 2018年05月27日
    新緑に囲まれた碓氷第三橋梁

    キーワード:碓氷峠、碓氷峠鉄道施設、屋外、眼鏡橋、橋、建物、自然、初夏、新緑、昼、鉄道、日本、風景、無人、歴史、碓氷第三橋梁、碓氷川、囲まれた、ぐんま絹遺産、風景メイン写真=2018(平成30)年5月27日、群馬県安中市、クレジット:BUD international/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021020402248

  • 2018年05月27日
    新緑に囲まれた碓氷第三橋梁

    キーワード:碓氷峠、碓氷峠鉄道施設、屋外、眼鏡橋、橋、建物、自然、初夏、新緑、人物、昼、眺める、鉄道、渡る、日本、風景、歩く、歴史、碓氷第三橋梁、碓氷川、囲まれた、ぐんま絹遺産、風景メイン写真=2018(平成30)年5月27日、群馬県安中市、クレジット:BUD international/アマナイメージズ/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021020402253

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2018年07月12日
    崩落した橋 鉄道施設被害100カ所超

    JR芸備線の狩留家―白木山間で崩落した橋=7日、広島市安佐北区

    商品コード: 2018071200016

  • 2018年11月30日
    韓国の列車、北朝鮮に出発

    北朝鮮内の鉄道施設調査対象路線(聯合ニュースによる)

    商品コード: 2018113000035

  • 2018年11月30日
    韓国の列車、北朝鮮に出発

    北朝鮮内の鉄道施設調査対象路線(聯合ニュースによる)

    商品コード: 2018113000036

  • 2018年11月30日
    北朝鮮側に入った列車 南北、鉄道の共同調査開始

    30日、鉄道施設の調査のため韓国側から北朝鮮側に向かう韓国代表団を乗せた列車(共同)

    商品コード: 2018113004730

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2018年11月30日
    北朝鮮側に入った列車 南北、鉄道の共同調査開始

    30日、鉄道施設の調査のため南北の軍事境界線を越えて北朝鮮側に入った韓国代表団を乗せた列車(共同)

    商品コード: 2018113004887

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2019年10月14日
    香港警察、201人を逮捕簡易爆破装置を初めて発見

    14日、記者会見で暴徒が鉄道施設を破壊し、公共の安全を脅かした証拠画像を示す香港特別行政区政府警務処の鄧炳強(とう・へいきょう)副処長。中国の香港警察は14日の記者会見で、ここ数日間の暴力事件で201人を逮捕し、初めて簡易爆破装置を発見したと発表。暴徒の警察への襲撃はますます凶暴さを増し、人命を奪うことを目的としており、もはや許容範囲を超えていると表明した。(香港=新華社記者/盧漢欣)=2019(令和元)年10月14日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019101605442

  • 2019年11月06日
    The Federal Police increases the protection of railway installations

    06 November 2019, Baden-Wuerttemberg, Freiburg: A warning sign “High voltage life-threatening“ is displayed at the goods station. The federal police increase the protection of railway installations. According to the Federal Police, the dangers of rail traffic are often underestimated. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019112000834

  • 2019年11月06日
    The Federal Police increases the protection of railway installations

    06 November 2019, Baden-Wuerttemberg, Freiburg: A cap of a federal policeman is lying on a dashboard. The federal police increase the protection of railway installations. According to the Federal Police, the dangers of rail traffic are often underestimated. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019112000682

  • 2019年11月06日
    The Federal Police increases the protection of railway installations

    06 November 2019, Baden-Wuerttemberg, Freiburg: A vehicle of the Federal Police is standing in front of a train at the freight station. The federal police increase the protection of railway installations. According to the Federal Police, the dangers of rail traffic are often underestimated. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019112000860

  • 2019年11月06日
    The Federal Police increases the protection of railway installations

    06 November 2019, Baden-Wuerttemberg, Freiburg: A warning sign “High voltage life-threatening“ is displayed at the goods station. The federal police increase the protection of railway installations. According to the Federal Police, the dangers of rail traffic are often underestimated. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019112000861

  • 2019年11月06日
    The Federal Police increases the protection of railway installations

    06 November 2019, Baden-Wuerttemberg, Freiburg: Travellers by train walk with their trolleys on the platform at the main station behind the white line. Behind the white line, incoming trains can cause air turbulence, which can pull objects and people to the train. The federal police increase the protection of railway installations. According to the Federal Police, the dangers of rail traffic are often underestimated. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019112000863

  • 2019年11月06日
    The Federal Police increases the protection of railway installations

    06 November 2019, Baden-Wuerttemberg, Freiburg: A warning sign “High voltage life-threatening“ is displayed at the goods station. The federal police increase the protection of railway installations. According to the Federal Police, the dangers of rail traffic are often underestimated. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019112000932

  • 2019年11月06日
    The Federal Police increases the protection of railway installations

    06 November 2019, Baden-Wuerttemberg, Freiburg: An officer of the federal police observes passengers boarding an ICE train at the main station. The federal police increase the protection of railway installations. According to the Federal Police, the dangers of rail traffic are often underestimated. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019112000586

  • 2019年11月06日
    The Federal Police increases the protection of railway installations

    06 November 2019, Baden-Wuerttemberg, Freiburg: Travellers by train walk with their trolleys on the platform at the main station behind the white line. Behind the white line, incoming trains can cause air turbulence, which can pull objects and people to the train. The federal police increase the protection of railway installations. According to the Federal Police, the dangers of rail traffic are often underestimated. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019112000933

  • 2019年11月06日
    The Federal Police increases the protection of railway installations

    06 November 2019, Baden-Wuerttemberg, Freiburg: A Federal Police vehicle is parked at the main station near the tracks. The federal police increase the protection of railway installations. According to the Federal Police, the dangers of rail traffic are often underestimated. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019112000895

  • 2019年11月06日
    The Federal Police increases the protection of railway installations

    06 November 2019, Baden-Wuerttemberg, Freiburg: Travellers by train walk with their trolleys on the platform at the main station behind the white line. Behind the white line, incoming trains can cause air turbulence, which can pull objects and people to the train. The federal police increase the protection of railway installations. According to the Federal Police, the dangers of rail traffic are often underestimated. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019112000826

  • 2019年11月06日
    The Federal Police increases the protection of railway installations

    06 November 2019, Baden-Wuerttemberg, Freiburg: Two officers of the Federal Police observe the entrance of an ICE train at the main station. The federal police increase the protection of railway installations. According to the Federal Police, the dangers of rail traffic are often underestimated. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019112000803

  • 2019年11月06日
    The Federal Police increases the protection of railway installations

    06 November 2019, Baden-Wuerttemberg, Freiburg: A freight train rolls through the main station. The federal police increase the protection of railway installations. According to the Federal Police, the dangers of rail traffic are often underestimated. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019112000634

  • 2019年11月06日
    The Federal Police increases the protection of railway installations

    06 November 2019, Baden-Wuerttemberg, Freiburg: A federal policeman stands in front of an ICE train at the main station. The federal police increase the protection of railway installations. According to the Federal Police, the dangers of rail traffic are often underestimated. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019112000934

  • 2019年11月06日
    The Federal Police increases the protection of railway installations

    06 November 2019, Baden-Wuerttemberg, Freiburg: A warning sign“ High voltage Caution! Danger to life“ hangs in front of an overhead line at the main station. The federal police increase the protection of railway installations. According to the Federal Police, the dangers of rail traffic are often underestimated. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019112000600

  • 2019年11月06日
    The Federal Police increases the protection of railway installations

    06 November 2019, Baden-Wuerttemberg, Freiburg: A federal police officer stands on a bridge at the main station and observes the railway tracks. The federal police increases the protection of railway installations. According to the Federal Police, the dangers of rail traffic are often underestimated. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019112000881

  • 2019年11月06日
    The Federal Police increases the protection of railway installations

    06 November 2019, Baden-Wuerttemberg, Freiburg: A freight train rolls through the main station. The federal police increase the protection of railway installations. According to the Federal Police, the dangers of rail traffic are often underestimated. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019112000875

  • 2019年11月06日
    The Federal Police increases the protection of railway installations

    06 November 2019, Baden-Wuerttemberg, Freiburg: A freight train rolls through the main station. The federal police increase the protection of railway installations. According to the Federal Police, the dangers of rail traffic are often underestimated. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019112000570

  • 2019年11月06日
    The Federal Police increases the protection of railway installations

    06 November 2019, Baden-Wuerttemberg, Freiburg: Travellers by train board an ICE with their trolleys on the platform at the main station. The federal police increase the protection of railway installations. According to the Federal Police, the dangers of rail traffic are often underestimated. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019112000816

  • 2019年11月06日
    The Federal Police increases the protection of railway installations

    06 November 2019, Baden-Wuerttemberg, Freiburg: Two federal police officers are standing at the main station and watching buses entering the bus station. The federal police increase the protection of railway installations. According to the Federal Police, the dangers of rail traffic are often underestimated. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019112000869

  • 2019年11月06日
    The Federal Police increases the protection of railway installations

    06 November 2019, Baden-Wuerttemberg, Freiburg: Two officers of the Federal Police observe the entrance of an ICE train at the main station. The federal police increase the protection of railway installations. According to the Federal Police, the dangers of rail traffic are often underestimated. Photo: Patrick Seeger/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019112000568

  • 2020年02月11日
    Press event Schönefeld Airport railway station

    11 February 2020, Berlin: A Deutsche Bahn employee walks on a platform of the station of the future Berlin Brandenburg Airport. According to Deutsche Bahn, tracks and railway facilities are ready for operation. In order to connect the airport station to the DB route network, 18.5 kilometres of track were laid for long-distance or regional traffic and 8.6 kilometres for the S-Bahn. Photo: Soeren Stache/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020021302140

  • 2020年02月11日
    Press event Schönefeld Airport railway station

    11 February 2020, Berlin: The station of the future Berlin-Brandenburg airport. According to the railway, the tracks and railway facilities are ready for take-off. In order to connect the airport station to the DB route network, 18.5 kilometres of track were laid for long-distance or regional traffic and 8.6 kilometres for the S-Bahn. Photo: Soeren Stache/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020021302157

  • 2020年02月11日
    Press event Schönefeld Airport railway station

    dpatop - 11 February 2020, Berlin: A Deutsche Bahn employee walks on a platform of the station of the future Berlin Brandenburg Airport. According to Deutsche Bahn, tracks and railway facilities are ready for operation. In order to connect the airport station to the DB route network, 18.5 kilometres of track were laid for long-distance or regional traffic and 8.6 kilometres for the S-Bahn. Photo: Soeren Stache/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020021301974

  • 2020年02月11日
    Press event Schönefeld Airport railway station

    11 February 2020, Berlin: The station of the future Berlin Brandenburg Airport. According to Deutsche Bahn, tracks and railway facilities are ready for operation. In order to connect the airport station to the DB route network, 18.5 kilometres of track were laid for long-distance or regional traffic and 8.6 kilometres for the S-Bahn. Photo: Soeren Stache/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020021302252

  • 2020年02月11日
    Press event Schönefeld Airport railway station

    11 February 2020, Berlin: Alexander Kaczmarek (CDU), Deutsche Bahn Group Representative for the State of Berlin, speaks at the station of the future Berlin Brandenburg Airport. According to Deutsche Bahn, tracks and railway facilities are ready for operation. In order to connect the airport station to the DB route network, 18.5 kilometres of track were laid for long-distance or regional traffic and 8.6 kilometres for the S-Bahn. Photo: Soeren Stache/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020021301920

  • 2020年02月11日
    Press event Schönefeld Airport railway station

    11 February 2020, Berlin: A DB Security employee walks on platform 2 of the station of the future Berlin Brandenburg Airport. According to Deutsche Bahn, tracks and railway facilities are ready for operation. In order to connect the airport station to the DB route network, 18.5 kilometres of track were laid for long-distance or regional traffic and 8.6 kilometres for the S-Bahn. Photo: Soeren Stache/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020021301972

  • 2020年02月11日
    Press event Schönefeld Airport railway station

    11 February 2020, Berlin: Alexander Kaczmarek (CDU), Deutsche Bahn Group Representative for the State of Berlin, speaks on the way to the station of the future Berlin Brandenburg Airport. According to Deutsche Bahn, tracks and railway facilities are ready for operation. In order to connect the airport station to the DB route network, 18.5 kilometres of track were laid for long-distance or regional traffic and 8.6 kilometres for the S-Bahn. Photo: Soeren Stache/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020021302080

  • 2020年02月11日
    Press event Schönefeld Airport railway station

    11 February 2020, Berlin: A Deutsche Bahn employee walks on platform 3 of the station of the future Berlin Brandenburg Airport. According to Deutsche Bahn, tracks and railway facilities are ready for operation. In order to connect the airport station to the DB route network, 18.5 kilometres of track were laid for long-distance or regional traffic and 8.6 kilometres for the S-Bahn. Photo: Soeren Stache/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020021301880

  • 2020年02月11日
    Press event Schönefeld Airport railway station

    11 February 2020, Berlin: A regional express (special train) is ready for departure on platform 1 of the station of the future Berlin Brandenburg Airport. According to Deutsche Bahn, tracks and railway facilities are ready for operation. In order to connect the airport station to the DB route network, 18.5 kilometres of track were laid for long-distance or regional traffic and 8.6 kilometres for the S-Bahn. Photo: Soeren Stache/dpa-Zentralbild/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020021301951

  • 1