- 令和
- 記者
- 平成
- 航空自衛隊
- 産業
- 建設
- 発展
- 到着
- 訓練
- 農業
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |
「Kいち」の写真・グラフィックス・映像
- 提供元
- 日付
- 種類
- 向き
- カテゴリ
- 色
- 提供元
- 共同通信社
0
- 国内提供元
0
- 海外提供元
0
- 日付
- 24時間以内
4 - 48時間以内
13 - 72時間以内
77 - 7日以内
151 - 30日以内
750 - 1年以内
12721 - 期間を指定
61054 - 日付指定なし
61054
- 種類
- 写真
57655 - グラフィックス
2233 - 映像
1166
- 向き
- 縦
6882 - 横
51447 - 正方形
704
- カテゴリ
- ニュース
- スポーツ
- エンターテインメント
- 教育向け
- カテゴリ指定なし
- 色
- カラー
56958 - モノクロ
3707
- 古い順
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 古い順
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Head of the mummy of Ramses II, Ramses the Great, ca.Head of the mummy of Ramses II, Ramses the Great, ca. 1303 - 1213 BC, one of the most important rulers of ancient Egypt, historical engraving, 1880.、クレジット:Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021032208841
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The death of Leonardo da Vinci in the arms of Francis I of France, 1816, pencil, in places strongly gripped by break witThe death of Leonardo da Vinci in the arms of Francis I of France, 1816, pencil, in places strongly gripped by break with blackened back, sheet: 33.2 x 41.3 cm, unmarked, Friedrich Overbeck, Lübeck 17891869 Rom.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031604489
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Federico Gravina (Palermo, 1756-Cádiz, 1806). Marino y militar español. Capitán general de la Real Armada Española. Conocido porFederico Gravina (Palermo, 1756-Cádiz, 1806). Marino y militar español. Capitán general de la Real Armada Española. Conocido por su participación en la Batalla de Trafalgar. Dibujo por Llanta. Detalle. Litografía. Coloreada. Retrato. Crónica General de España, Historia Ilustrada y Descriptiva de sus Provincias. Andalucía, 1867.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081609013
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Romanesque art.Romanesque art. Spain. 12th century. Church of St. Mary, consecrated in 1130. Exterior view of square apse, the octogonal dome crowned with two-story bell tower and south facade with remains of a portico with four arches, ancient cloister of augustines. Tarrasa. Catalonia.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070311961
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Romanesque art.Romanesque art. Spain. 12th century. Church of St. Mary, consecrated in 1130. Exterior view of square apse, the octogonal dome crowned with two-story bell tower and south facade with remains of a portico with four arches, ancient cloister of augustines. Tarrasa. Catalonia.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070311962
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Infanta Margarita, after Velázquez.The Infanta Margarita, after Velázquez. Artist: After Velázquez (Diego Rodríguez de Silva y Velázquez) (Spanish, Seville 1599-1660 Madrid); Etched by Edgar Degas (French, Paris 1834-1917 Paris). Dimensions: plate: 6 11/16 x 4 3/4 in. (17 x 12 cm)sheet: 7 1/16 x 5 7/8 in. (18 x 15 cm). Date: 1862-64. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031302891
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-France, Toulon.France, Toulon. Fire of the ironclad warship “Richelieu“. Scene represeting the ship‘s sinking at 4 a.m. on December 29, 1880. Engraving. La Ilustracion Espaola y Americana, 1881.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021062500984
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin.Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin. It is a monumental construction built during the reign of King Eumenes 11 in the first half of the 2nd century BC on one of the terraces of the acropolis of the ancient city of Pergamum in Asia Minor. It is 35.64 meters wide and 33.4 meters deep. The front stairway is almost 20 meters wide. The base is decorated with a frieze in high relief showing the battle between the Giants and Olympian gods known as the Gigantomachy. In 1878 the German engineer Carl Human began official excavations on the acropolis of Pergamum. The excavation was undertaken in order to rescue the altar friezes and expose the foundation of the edifice. Later, other ancient structures on the acropolis were brought to light.Pergamon reliefs、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062806343
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin.Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin. It is a monumental construction built during the reign of King Eumenes 11 in the first half of the 2nd century BC on one of the terraces of the acropolis of the ancient city of Pergamum in Asia Minor. It is 35.64 meters wide and 33.4 meters deep. The front stairway is almost 20 meters wide. The base is decorated with a frieze in high relief showing the battle between the Giants and Olympian gods known as the Gigantomachy. In 1878 the German engineer Carl Human began official excavations on the acropolis of Pergamum. The excavation was undertaken in order to rescue the altar friezes and expose the foundation of the edifice. Later, other ancient structures on the acropolis were brought to light.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062806355
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin.Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin. It is a monumental construction built during the reign of King Eumenes 11 in the first half of the 2nd century BC on one of the terraces of the acropolis of the ancient city of Pergamum in Asia Minor. It is 35.64 meters wide and 33.4 meters deep. The front stairway is almost 20 meters wide. The base is decorated with a frieze in high relief showing the battle between the Giants and Olympian gods known as the Gigantomachy. In 1878 the German engineer Carl Human began official excavations on the acropolis of Pergamum. The excavation was undertaken in order to rescue the altar friezes and expose the foundation of the edifice. Later, other ancient structures on the acropolis were brought to light.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062806337
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin.Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin. It is a monumental construction built during the reign of King Eumenes 11 in the first half of the 2nd century BC on one of the terraces of the acropolis of the ancient city of Pergamum in Asia Minor. It is 35.64 meters wide and 33.4 meters deep. The front stairway is almost 20 meters wide. The base is decorated with a frieze in high relief showing the battle between the Giants and Olympian gods known as the Gigantomachy. In 1878 the German engineer Carl Human began official excavations on the acropolis of Pergamum. The excavation was undertaken in order to rescue the altar friezes and expose the foundation of the edifice. Later, other ancient structures on the acropolis were brought to light.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062806338
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin.Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin. It is a monumental construction built during the reign of King Eumenes 11 in the first half of the 2nd century BC on one of the terraces of the acropolis of the ancient city of Pergamum in Asia Minor. It is 35.64 meters wide and 33.4 meters deep. The front stairway is almost 20 meters wide. The base is decorated with a frieze in high relief showing the battle between the Giants and Olympian gods known as the Gigantomachy. In 1878 the German engineer Carl Human began official excavations on the acropolis of Pergamum. The excavation was undertaken in order to rescue the altar friezes and expose the foundation of the edifice. Later, other ancient structures on the acropolis were brought to light.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062806365
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin.Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin. It is a monumental construction built during the reign of King Eumenes 11 in the first half of the 2nd century BC on one of the terraces of the acropolis of the ancient city of Pergamum in Asia Minor. It is 35.64 meters wide and 33.4 meters deep. The front stairway is almost 20 meters wide. The base is decorated with a frieze in high relief showing the battle between the Giants and Olympian gods known as the Gigantomachy. In 1878 the German engineer Carl Human began official excavations on the acropolis of Pergamum. The excavation was undertaken in order to rescue the altar friezes and expose the foundation of the edifice. Later, other ancient structures on the acropolis were brought to light.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062806353
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin.Pergamum Altar in the Pergamum Museum in Berlin. It is a monumental construction built during the reign of King Eumenes 11 in the first half of the 2nd century BC on one of the terraces of the acropolis of the ancient city of Pergamum in Asia Minor. It is 35.64 meters wide and 33.4 meters deep. The front stairway is almost 20 meters wide. The base is decorated with a frieze in high relief showing the battle between the Giants and Olympian gods known as the Gigantomachy. In 1878 the German engineer Carl Human began official excavations on the acropolis of Pergamum. The excavation was undertaken in order to rescue the altar friezes and expose the foundation of the edifice. Later, other ancient structures on the acropolis were brought to light.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019062806361
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-La cuestión Turco-Helena. Vista general del Preveza (Epiro, actual Grecia), cuyos fuertes serían desmantelados en virtud de lasLa cuestión Turco-Helena. Vista general del Preveza (Epiro, actual Grecia), cuyos fuertes serían desmantelados en virtud de las bases aceptadas por Turquía. Grabado por Bernardo Rico y Ortega (1825-1894). La Ilustración Española y Americana, 15 de abril de 1881.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081608272
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Germany.Germany. Berlin Victory Column. Designed by the German architect Heinrich Strack (1805-1880), after 1864. It commemorates the Prussian victory in the Danish-Prussian War although, as the monument was inaugurated in 1873, Prussia has also victorious in the Austro-Prussian War and in the Franco-Prussian War. On the top, is a bronze sculpture of Victoria, designed by the German sculptor Friedrich Drake (1805-1882). Tiergarten Park.、クレジット:Album/M. Flynn/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070806451
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-THE EASTERN QUESTION, WITH THE TURKS: A JOURNEY FROM ALEXINATZ TO THE SERVIAN CAMP: AT THE SERVIAN OUTPOSTSTHE EASTERN QUESTION, WITH THE TURKS: A JOURNEY FROM ALEXINATZ TO THE SERVIAN CAMP: AT THE SERVIAN OUTPOSTS, A PARLEY WITH THE ENEMY.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020070403718
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Portrait Bust of Mademoiselle Marcelle Lender, 1895, Crayon lithograph printed in olive green on wove paper; first statePortrait Bust of Mademoiselle Marcelle Lender, 1895, Crayon lithograph printed in olive green on wove paper; first state of four (one of two known impressions), Image: 17 3/16 × 13 1/8 in. (43.7 × 33.3 cm), Prints, Henri de Toulouse-Lautrec (French, Albi 18641901 Saint-André-du-Bois).、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031700829
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-NUMISMATICA. MONEDA REPUBLICA ROMANA. DIDRACMA DE PLATA. REVERSO. CABEZA DE CABALLO A LA DERECHA CON BASE, DETRAS UNA ESPIGA Y ENUMISMATICA. MONEDA REPUBLICA ROMANA. DIDRACMA DE PLATA. REVERSO. CABEZA DE CABALLO A LA DERECHA CON BASE, DETRAS UNA ESPIGA Y EN LA BASE ROMANO. 280 A.C. (DEPOSITO: MUSEO ARQUEOLOGICO NACIONAL).、クレジット:Album/ASF/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019081305812
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Landscape at Saint-Ouen.Landscape at Saint-Ouen. Artist: Georges Seurat (French, Paris 1859-1891 Paris). Dimensions: Overall 6 7/8 x 10 3/8 in. (17.5 x 26.4 cm); painted surface 6 5/8 x 10 in. (16.8 x 25.4 cm). Date: 1878 or 1879.Dated to 1878 or 1879, this is the earliest known of Seurat‘s landscape oil sketches. His good friend, the artist Aman-Jean, remembered him painting it on site at Saint-Ouen, a northern suburb of Paris. Seurat introduced warm, orangey-brown hues into the composition by allowing the wood panel support to show through between his brushstrokes. This work was originally part of a double-sided panel that was divided after 1950 into two separate pictures. The other side, now in the Musée d‘Orsay, Paris, features a landscape with a copy after Puvis de Chavannes‘s <i>The Poor Fisherman</i> (1881; Musée d‘Orsay). Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020033003590
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Old Woman Saying GraceOld Woman Saying Grace, Known as ‘The Prayer without End’, Nicolaes Maes, c. 1656.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2020020510700
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Blue John - this banded semi-precious stone is a variety of fluorite unique to DerbyshireBlue John - this banded semi-precious stone is a variety of fluorite unique to Derbyshire, UK Its beautiful appearance has led to its extensive use in the carving of decorative objects and jewellery. Today Blue John is quite a rare material with the known sources close to exhaustion.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019072505716
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Map of Oceania, also known as Oceanica, is a region centred on the islands of the tropical Pacific Ocean,Map of Oceania, also known as Oceanica, is a region centred on the islands of the tropical Pacific Ocean, 19th century engraving.、クレジット:Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021060811898
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Fireman, Edo period (1615–1868), ca. 1858, Japan, Polychrome woodblock print; ink and color on paper,Fireman, Edo period (1615–1868), ca. 1858, Japan, Polychrome woodblock print; ink and color on paper, Image: 13 1/2 × 9 1/4 in. (34.3 × 23.5 cm), Prints, Utagawa Yoshitora (Japanese, active ca. 1850–80).、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021060409118
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Sakaichō Fukiyachō Kaomise Yoshibai no Zu, Edo period (1615–1868), ca. 1780, Japan, Polychrome woodblock printSakaichō Fukiyachō Kaomise Yoshibai no Zu, Edo period (1615–1868), ca. 1780, Japan, Polychrome woodblock print; ink and color on paper, H. 8 3/4 in. (22.2 cm); W. 14 3/4 in. (37.5 cm), Prints, Utagawa Toyoharu (Japanese, 1735–1814).、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021060409119
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Ichikawa Danjūrō VII (1791–1859) in the Role of Konoshita Tokichi from the Scene ‘Mountain Gate‘Ichikawa Danjūrō VII (1791–1859) in the Role of Konoshita Tokichi from the Scene ‘Mountain Gate‘ in the Play Yakko Yakko Edo Hanayari, Edo period (1615–1868), 1819, Japan, Polychrome woodblock print (surimono); ink and color on paper, 8 3/16 x 7 7/16 in. (20.8 x 18.9 cm), Prints, Utagawa Kunisada (Japanese, 1786–1865), This print, one sheet of a triptych, depicts Ichikawa Danjūrō VII holding in one hand an umbrella and in the other a duck, shot with an arrow and clasping a letter in its mouth. Danjūrō wears a kimono with a design of gourds, an emblem of his family since the time when Danjūrō II was given a gourd formerly used by the famous haiku poet Matsuo Bashō to store rice.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021060408538
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Red Spot is the largest known storm in the Solar System.The Red Spot is the largest known storm in the Solar System. With a diameter of 15,400 miles, it is almost twice the size of the entire Earth and one-sixth the diameter of Jupiter itself.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019072404228
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Red Spot is the largest known storm in the Solar System.The Red Spot is the largest known storm in the Solar System. With a diameter of 15,400 miles, it is almost twice the size of the entire Earth and one-sixth the diameter of Jupiter itself.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019072404246
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Red Spot is the largest known storm in the Solar System.The Red Spot is the largest known storm in the Solar System. With a diameter of 15,400 miles, it is almost twice the size of the entire Earth and one-sixth the diameter of Jupiter itself.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019072404112
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Red Spot is the largest known storm in the Solar System.The Red Spot is the largest known storm in the Solar System. With a diameter of 15,400 miles, it is almost twice the size of the entire Earth and one-sixth the diameter of Jupiter itself.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019072404107
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Turkey. Istanbul. Basilica Cistern. 6th century. Erected during the reign of Justinian I. Medusa column base. Detail.Turkey. Istanbul. Basilica Cistern. 6th century. Erected during the reign of Justinian I. Medusa column base. Detail.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051600203
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Turkey. Istanbul. Basilica Cistern. 6th century. Erected during the reign of Justinian I. Medusa column base. Detail.Turkey. Istanbul. Basilica Cistern. 6th century. Erected during the reign of Justinian I. Medusa column base. Detail.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051600204
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE PREHISTORICO-EDAD METALES.ARTE PREHISTORICO-EDAD METALES. EDAD DEL BRONCE. CONJUNTO MEGALITICO DE TORRE D‘EN GAUMES. Formado por tres macizos talaiots, rodeados de muros, bases de viviendas y salas hipóstilas más un recinto de taula. Detalle de las VIVIENDAS. CULTURA MEGALITICA. MENORCA. Islas Baleares. España.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020050105216
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Italy. Pompeii. Roman city destroyed in 79 AD by the eruption of the Vesuvius volcano. Forum. The Basilica. 130-120 BC. La CampaItaly. Pompeii. Roman city destroyed in 79 AD by the eruption of the Vesuvius volcano. Forum. The Basilica. 130-120 BC. La Campania.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019101705692
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Ramesses II. Detail of his leg. New Kingdom. Temple of Luxor. Egypt.Ramesses II. Detail of his leg. New Kingdom. Temple of Luxor. Egypt.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020051307080
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Spain.Spain. Catalonia. Barcelona. Basilica and Expiatory Church of the Holy Family. Designed by catalan architect Antonio Gaudi (1852-1926). Modernist style. The Nativity (facade to the East). Constructed between 1894-1930. Turtle at the base of column.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042805782
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Kiichi hōgen to oumaya kisantaKiichi hōgen to oumaya kisanta, Kiichi Hōgen and Oumaya Kisanda., Ikeda, Eisen, 1790-1848, artist, 1829., 1 print : woodcut, color ; 20 x 17.4 cm., Print shows two poets.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2020021705118
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Odalisque in Grisaille.Odalisque in Grisaille. Artist: Jean Auguste Dominique Ingres (French, Montauban 1780-1867 Paris) and Workshop. Dimensions: 32 3/4 x 43 in. (83.2 x 109.2 cm). Date: ca. 1824-34.This painting is an unfinished repetition, reduced in size and much simplified, of the celebrated <i>Grande Odalisque</i> of 1814 (Musée du Louvre, Paris), a work that was central to Ingres‘s conception of ideal beauty. Ingres cited it in a list of works he executed in Paris between 1824 and 1834, a period bracketed by lengthy sojourns in Italy. Paintings in shades of gray--<i>en grisaille</i>--were often made to establish variations in tone as a guide to engravers of black and white reproductive prints. As this work has not been linked definitively to known reproductions of the <i>Grande Odalisque</i>, its intended purpose remains uncertain. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020031103090
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-RIO BAÏSE. CONDOM, FRANCIA.RIO BAÏSE. CONDOM, FRANCIA.、クレジット:Album/ASF/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020052602375
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The inaugural procession at Washington passing the gate of the Capitol groundsThe inaugural procession at Washington passing the gate of the Capitol grounds‘ President-elect Lincoln and President Buchanan (tipping his top hat) amidst cheering crowd before west gate at base of Capitol grounds, on their way to the Capitol for Lincoln‘s first inauguration.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2020041602081
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Abraham Dismissing Hagar and Ishmael, 1653, Oil on canvas, 34 1/2 x 27 1/2 in. (87.6 x 69.9 cm), Paintings,Abraham Dismissing Hagar and Ishmael, 1653, Oil on canvas, 34 1/2 x 27 1/2 in. (87.6 x 69.9 cm), Paintings, Nicolaes Maes (Dutch, Dordrecht 1634–1693 Amsterdam), This painting is the earliest known dated work by Maes, who was Rembrandt‘s pupil between about 1650 and 1652. The composition was inspired by the master‘s etching of 1637, which Maes surpassed at least in the expressions of Abraham‘s concubine, Hagar, and the couple‘s son, Ishmael.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021020600118
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-153-33537Turkey. Didyma. Temple of Apollo. It was built in the 6th century BC and destroyed by the Persians to punish the Milletans for their rebellion. In 334 BC Alexander the Great liberated the cities of Ionia and ordered the enlargement of the temple. Architectural detail of the thirteen stairs that led to the pronaos. Hellenic period. Anatolia.、クレジット:Universal History Archive/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021021006852
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Pillars in the Recessed Portico in the Roya Gopuram with the Base of One of the Four Sculptured MonolithsPillars in the Recessed Portico in the Roya Gopuram with the Base of One of the Four Sculptured Monoliths, Madura, January–March 1858, Albumen silver print from waxed paper negative, Image: 35.8 x 30.2 cm (14 1/8 x 11 7/8 in.), Photographs, Linnaeus Tripe (British, Devonport (Plymouth Dock) 1822–1902 Devonport), Tripe was a career military officer in India and Government Photographer to the Madras Presidency in the late 1850s. In early 1858 he made an ambitious and difficult tour of India‘s southern districts in order to create for the government a record of the region‘s antiquities, scenes of historic importance, and natural phenomena.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021030813993
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-PILATE WASHING HIS HANDS.Pilate Washing His Hands. Artist: Style of Rembrandt (Dutch, 17th century). Dimensions: 51 1/4 x 65 3/4 in. (130.2 x 167 cm). Date: probably 1660s.Critical opinions of this picture have varied considerably since about 1905, when Wilhelm von Bode described it as “a somewhat abnormal work“ by Rembrandt. However, most scholars since the 1940s have dated the painting to the 1660s and assigned it to an anonymous pupil. The composition is reminiscent of mature works by Rembrandt but the Rembrandtesque surface effects fail to convey anything like the master‘s command of illumination and modelling. The name of his only known pupil of the 1660s, Arent de Gelder, has been put forward speculatively. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020062905532
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-BASA DECORADA-HISPANOMUSULMAN.BASA DECORADA-HISPANOMUSULMAN. Location: ARCHAEOLOGICAL MUSEUM. Almería. SPAIN.、クレジット:Album/Oronoz/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020101002117
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Giant Panda (Ailuropoda melanoleuca) adultGiant Panda (Ailuropoda melanoleuca) adult, portrait, feeding on bamboo, Chengdu Research Base of Giant Panda Breeding, Chengdu, Sichuan Province, China, Asia、クレジット:imageBROKER.com/FLPA/Bill Coster/共同通信イメージズ
商品コード: 2020092601880
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Stockholm shipward in april 1627, the largest naval base and shipyard in Sweden. Model. Vasa Museum. Stockholm. Sweden.The Stockholm shipward in april 1627, the largest naval base and shipyard in Sweden. Model. Vasa Museum. Stockholm. Sweden.、クレジット:Album/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2019101504166
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-ARTE ROMANO.ARTE ROMANO. ESPAÑA. TEMPLO ROMANO. Erigido en el s. II. Está asentado sobre un podio elevado con un pórtico de columnas lisas de base jónica y capiteles coríntios que anteceden a la “naos“ o celda. Es de tipo pseudoperíptero, donde las columnas sólo rodean la parte anterior de la celda. VIC. Comarca de Osona. Provincia de Barcelona. Cataluña.、クレジット:Album/Albert Heras/Prisma/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020042704959
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Battle scene from the series ‘The Forty-seven Faithful Samurai‘.Battle scene from the series ‘The Forty-seven Faithful Samurai‘. Coloured woodblock print, late 1840‘s. Utagawa Yoshitora (active 1850-1880) Japanese artist and printmaker..、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2020020300997
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Robert Rich (1587-1658), Second Earl of Warwick.Robert Rich (1587-1658), Second Earl of Warwick. Artist: Anthony van Dyck (Flemish, Antwerp 1599-1641 London). Dimensions: 81 7/8 x 50 3/8 in. (208 x 128 cm), with added strip of 2 1/8 in. (5.4 cm) at top. Date: ca. 1632-35.A Puritan sailor of fortune, the first earl of Warwick set up companies in Virginia and the Caribbean, helped colonize Connecticut, Massachusetts, and Rhode Island, and seized Spanish ships on behalf of the Duke of Savoy and Charles I. The latter‘s policies made Warwick side with Parliament as commander of the navy (from 1642). Despite allusions to his maritime adventures in the armor and ships, Warwick wears the everyday dress of an aristocrat and the witty smile for which he was known. Museum: Metropolitan Museum of Art, New York, USA.、クレジット:Album/Metropolitan Museum of Art,NY/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2020032601708
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Giant Panda (Ailuropoda melanoleuca) adultGiant Panda (Ailuropoda melanoleuca) adult, walking in shallow water, Bifengxia Panda Base, Ya‘an, Sichuan Province, China, Asia、クレジット:imageBROKER.com/FLPA/Bill Coster/共同通信イメージズ
商品コード: 2020092601730
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Giant Panda (Ailuropoda melanoleuca) adultGiant Panda (Ailuropoda melanoleuca) adult, cportrait, feeding on bamboo, Bifengxia Panda Base, Ya‘an, Sichuan Province, China, Asia、クレジット:imageBROKER.com/FLPA/Bill Coster/共同通信イメージズ
商品コード: 2020092601894
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-処刑された壮吉磔の刑を受けた壮吉という若者。場所は不明だが東信だとすると、小諸城下の町はずれあたりかと思われる。何か重罪を犯して公開処刑されたが、近代的司法制度が整備される以前の明治3年頃あたりのことであった。=1867(慶応3)年、長野、撮影者:不明、クレジット:長崎大学附属図書館所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。
商品コード: 2018040900566
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Raid on the MedwayThe Raid on the Medway, sometimes called the Battle of the Medway, Raid on Chatham or the Battle of Chatham, was a successful Dutch attack on the largest English naval ships, laid up in the dockyards of their main naval base Chatham, that took place in June 1667 during the Second Anglo-Dutch War. The Dutch, under nominal command of Lieutenant-Admiral Michiel de Ruyter, bombarded and then captured the town of Sheerness, sailed up the River Thames to Gravesend, then up the River Medway to Chatham、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019020605963
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-The Raid on the MedwayThe Raid on the Medway, sometimes called the Battle of the Medway, Raid on Chatham or the Battle of Chatham, was a successful Dutch attack on the largest English naval ships, laid up in the dockyards of their main naval base Chatham, that took place in June 1667 during the Second Anglo-Dutch War. The Dutch, under nominal command of Lieutenant-Admiral Michiel de Ruyter, bombarded and then captured the town of Sheerness, sailed up the River Thames to Gravesend, then up the River Medway to Chatham、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019020606011
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-VANDENBERG AIR FORCE BASEVANDENBERG AIR FORCE BASE, Calif. -- An LGM-30 Minuteman III missile soars in the air after a test launch. The Minuteman is a strategic weapon system using a ballistic missile of intercontinental range.、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ
商品コード: 2019020614318
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-A Young Woman at Her Toilet with a Maid, ca.A Young Woman at Her Toilet with a Maid, ca. 1650–51, Oil on wood, 18 3/4 x 13 5/8 in. (47.6 x 34.6 cm), Paintings, Gerard ter Borch the Younger (Dutch, Zwolle 1617–1681 Deventer), This small panel is the earliest known picture by Ter Borch to set full-length figures in a domestic interior. His sister Gesina served as a model for the young lady of the house, whose self-absorption contrasts with the alertness of the maid.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2020103001472
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-大阪ホテル大阪ホテル(旧自由亭ホテル)の、おそらくは正面玄関だと思われる。草野丈吉は、大阪に引き続いて、京都・祇園八坂神社近くにも自由亭ホテルを開業した。整理番号23-3の写真を参照。=撮影年月日不明、大阪、撮影者:不明、クレジット:長崎大学附属図書館所蔵/共同通信イメージズ ※この説明文は、画像の委託時につけられた情報です。研究の進展により記載の情報が変わる可能性があります。 [整理番号46‐73‐0]
商品コード: 2017080902768
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Soga no taimenSoga no taimen, Scene from a Soga play., Utagawa, Kuniyoshi, 1798-1861, artist, [between 1848 and 1854], 1 print (3 sheets) : woodcut, color ; 36.1 x 25.3 cm (left panel), 36 x 24.7 cm (center panel), 36.1 x 23.8 cm (right panel), Print shows actors portraying the official Kudō Suketsune, a warrior, the two Soga brothers, and a woman in a Soga kabuki play.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2020021704936
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Yashima dannoura kassenYashima dannoura kassen, Battle at Yashima Dannoura., Utagawa, Yoshitora, active 1850-1870, artist, 1855., 1 print (3 sheets) : woodcut, color ; 34 x 23.3 cm (left panel), 33.7 x 23.6 cm (center panel), 33.9 x 23.7 cm (right panel), Print shows Yoshitsune and a small group of Minamato troops in a surprise assault on the Taira forces at Yashima, causing them to retreat to their naval forces waiting offshore.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2020021705196
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Aoto fujitsunaAoto fujitsuna, The Kamakura period warrior Aoto Fujitsuna., Utagawa, Kuniyoshi, 1798-1861, artist, [between 1845 and 1854], 1 print (3 sheets) : woodcut, color., Print shows Aoto Fujitsuna sitting on a raised platform with two attendants, and several men and women sitting in the foreground.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2020021705042
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Painting of William Shakespeare (1564-1616) English poetPainting of William Shakespeare (1564-1616) English poet, playwright and actor, as he watches boys and girls playing prisoner‘s base near Temple Bar, London. Dated 16th century、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問い合わせください。
商品コード: 2020012720875
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Engraving depicts Prussian soldiers at a Prussian outpost.Engraving depicts Prussian soldiers at a Prussian outpost. Dated 1870、クレジット:World History Archive/ニューズコム/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2019022106949
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Aprion virescens, Print, The green jobfish, Aprion virescens,Aprion virescens, Print, The green jobfish, Aprion virescens, is a species of snapper native to the Indian and Pacific Oceans from the African coast to the Hawaiian Islands. This species inhabits various reef environments at depths from near the surface to 180 ft (55 m). This species grows to a length of 112 cm (44 in), though most do not exceed 90 cm (35 in). The greatest reported weight for this species is 15.4 kg (34 lb). It is a very important species for local commercial fisheries and is popular as a game fish, though it has been reported to cause ciguatera poisoning. It can also be found in the aquarium trade. This species is the only known member of its genus., 1828-1849.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022090413966
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Eclectus polychlorus, Print, The parrot genus Eclectus consists of two known species,Eclectus polychlorus, Print, The parrot genus Eclectus consists of two known species, the extant eclectus parrot (Eclectus rotarus) and the extinct oceanic eclectus parrot (Eclectus infectus)., 1700-1880.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022090413550
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-THE CRIMEAN WAR: BRITISH OUTPOSTS, NEAR SEBASTOPOL, 1854.THE CRIMEAN WAR: BRITISH OUTPOSTS, NEAR SEBASTOPOL, 1854.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022082212221
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-THE CIVIL WAR IN SPAIN: “THE REPUBLICANS ARE COMING !“ A SKETCH AT A CARLIST OUTPOST NEAR ESTELLA.THE CIVIL WAR IN SPAIN: “THE REPUBLICANS ARE COMING !“ A SKETCH AT A CARLIST OUTPOST NEAR ESTELLA.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022082212397
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Rua Xiaoqi (Katsuenra Genshoshichi), from the series One Hundred and Eight Heroes of the Popular Water MarginRua Xiaoqi (Katsuenra Genshoshichi), from the series One Hundred and Eight Heroes of the Popular Water Margin (Tsuzoku Suikoden goketsu hyakuhachinin no hitori), c. 1827/30, Utagawa Kuniyoshi, Japanese, 1797-1861, Japan, Color woodblock print, oban, 38.6 x 26.7 cm (15 3/16 x 10 1/2 in.).、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022090514013
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Receiving ship Wabash, Charlestown Navy Yard, Wabash (Ship), Government vessels, American, Naval yards & naval stations,Receiving ship Wabash, Charlestown Navy Yard, Wabash (Ship), Government vessels, American, Naval yards & naval stations, United States, Massachusetts, Charlestown Navy Yard, United States, Massachusetts, Boston, 1900.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022091006019
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Diomedea exulans, Print, The wandering albatross, snowy albatross,Diomedea exulans, Print, The wandering albatross, snowy albatross, white-winged albatross or goonie (Diomedea exulans) is a large seabird from the family Diomedeidae, which has a circumpolar range in the Southern Ocean. It was the last species of albatross to be described, and was long considered the same species as the Tristan albatross and the Antipodean albatross. A few authors still consider them all subspecies of the same species. The SACC has a proposal on the table to split this species, and BirdLife International has already split it. Together with the Amsterdam albatross, it forms the wandering albatross species complex. The wandering albatross is one of the two largest members of the genus Diomedea (the great albatrosses), being similar in size to the southern royal albatross. It is one of the largest birds in the world and has the greatest known wingspan of any living bird, an、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022091009268
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Tetrao urogallus, Print, The western capercaillie (Tetrao urogallus), also known as the wood grouse, heather cock,Tetrao urogallus, Print, The western capercaillie (Tetrao urogallus), also known as the wood grouse, heather cock, or just capercaillie, is the largest member of the grouse family. The largest known specimen, recorded in captivity, had a weight of 7.2 kg (16 lb). The species shows extreme sexual dimorphism, with the male twice the size of the female. Found across Eurasia, this ground-living forest bird is renowned for its mating display. The worldwide population is in the category “least concern“ of the IUCN, but the populations of Central Europe are declining and endangered or already extinct., 1809-1845.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022091009763
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Haematopinus, Print, Haematopinus is a genus of insects in the suborder Anoplura, the sucking lice.Haematopinus, Print, Haematopinus is a genus of insects in the suborder Anoplura, the sucking lice. It is the only genus in the family Haematopinidae, known commonly as the ungulate lice. All known species are of importance in veterinary medicine. These lice are some of the worst ectoparasites of domestic animals. Species infest many domesticated and wild large mammals, including cattle, horses, donkeys, swine, water buffalo, African buffalo, antelope, zebra, deer, and camels.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022091009869
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Woman Digging Clams; from the series Five Pictures of Low Tide, late 1820s.Woman Digging Clams; from the series Five Pictures of Low Tide, late 1820s. Utagawa Kuniyoshi (Japanese, 1797-1861). Color woodblock print; sheet: 21.2 x 18.4 cm (8 3/8 x 7 1/4 in.).、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022062704036
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Spring Rain Collection (Harusame shu),??? ????? ???, Spring Rain Collection (Harusame shu), vol. 1: Duck and Scallions, Edo period (16151868), 1810s, Japan, Privately published woodblock prints (surimono) mounted in an album; ink and color on paper, 5 5/8 x 7 9/16 in. (14.3 x 19.2 cm), Prints, Ryuryukyo Shinsai (Japanese, active ca. 17991823), Surimono are privately published woodblock prints, usually commissioned by individual poets or poetry groups as a form of New Years greeting card. The poems, most commonly kyoka (witty thirty-one syllable verse), inscribed on the prints usually include felicitous imagery connected with spring, which in the lunar calendar begins on the first day of the first month.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022061903652
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Apocryptes bato, Print, Apocryptes bato is a species of mudskipper native to India,Apocryptes bato, Print, Apocryptes bato is a species of mudskipper native to India, Bangladesh and Myanmar where it can be found in tropical rivers, estuaries and coastal waters of the Indian Ocean. This species can reach a length of 26 centimetres (10 in) TL. It is of minor importance to local commercial fisheries. It is currently the only known member of its genus., 1700-1880.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022083005597
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Joan Permanyer Ayats (1848-1919), político y jurista catalán; ponente de las Bases de Manresa. Grabado de 1891.Joan Permanyer Ayats (1848-1919), político y jurista catalán; ponente de las Bases de Manresa. Grabado de 1891.、クレジット:Album/Documenta/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021092109337
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Spring Rain Collection (Harusame shū), vol. 1:Spring Rain Collection (Harusame shū), vol. 1: “Books from Kanazawa Library” (Kanazawa Bunko) and “Foreign Cat of Shōmyōji Temple” (Shōmyōji no kara neko), from the series History of Kamakura (Kamakura shi), Edo period (1615–1868), early to mid-1810s, Japan, Privately published woodblock prints (surimono) mounted in an album; ink and color on paper, 7 11/16 x 7 3/16 in. (19.5 x 18.3 cm), Prints, Kubo Shunman (Japanese, 1757–1820), Surimono are privately published woodblock prints, usually commissioned by individual poets or poetry groups as a form of New Year’s greeting card. The poems, most commonly kyōka (witty thirty-one syllable verse), inscribed on the prints usually include felicitous imagery connected with spring, which in the lunar calendar begins on the first day of the first month.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021082009262
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Beans for Tossing During Setsubun Exorcism Ceremony, from the series Ise Calendars for the Asakusa Group☆Beans for Tossing During Setsubun Exorcism Ceremony, from the series Ise Calendars for the Asakusa Group (Asakusa-gawa Ise goyomi), 『浅草側いせ暦』 節分の悪霊ばらい, Edo period (1615–1868), 1810s, Japan, Polychrome woodblock print (surimono); ink and color on paper, 8 5/16 x 7 3/8 in. (21.1 x 18.7 cm), Prints, Kubo Shunman (Japanese, 1757–1820) (?), Surimono are privately published woodblock prints, usually commissioned by individual poets or poetry groups as a form of New Year’s greeting card. The poems, most commonly kyōka (witty thirty-one-syllable verse), inscribed on the prints usually include felicitous imagery connected with spring, which in the lunar calendar begins on the first day of the first month.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021082009180
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-『春雨集』 摺物帖, Edo period (1615–1868), early to mid-1810s, Japan, Privately published woodblock prints (surimono)『春雨集』 摺物帖, Edo period (1615–1868), early to mid-1810s, Japan, Privately published woodblock prints (surimono) mounted in an album; ink and color on paper, 7 7/8 x 7 1/8 in. (20 x 18.1 cm), Prints, Kubo Shunman (Japanese, 1757–1820), Surimono are privately published woodblock prints, usually commissioned by individual poets or poetry groups as a form of New Year’s greeting card. The poems, most commonly kyōka (witty thirty-one syllable verse), inscribed on the prints usually include felicitous imagery connected with spring, which in the lunar calendar begins on the first day of the first month.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021082009226
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-WITH THE INDIAN CONTINGENT IN EGYPT: AN OUTPOST.WITH THE INDIAN CONTINGENT IN EGYPT: AN OUTPOST.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021091413599
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Daikoku and Shoki Playing Chess, Edo period (1615–1868), ca. 1730, Japan,Daikoku and Shoki Playing Chess, Edo period (1615–1868), ca. 1730, Japan, Monochrome woodblock print; ink and color on paper, 9 x 12 in. (22.9 x 30.5 cm), Prints, Okumura Toshinobu (active ca. 1725–1750), Witty portrayals of the various Chinese-inspired gods of good fortune and other folk deities, like Shoki the Demon Queller, were a part of the irreverence for the demi-monde and its prints.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021091310387
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-『浅草側いせ暦』 弓道具, Edo period (1615–1868), ca. 1814, Japan, Polychrome woodblock print (surimono); ink and color on paper,『浅草側いせ暦』 弓道具, Edo period (1615–1868), ca. 1814, Japan, Polychrome woodblock print (surimono); ink and color on paper, 8 1/4 x 7 5/16 in. (21 x 18.6 cm), Prints, Kubo Shunman (Japanese, 1757–1820) (?), Surimono are privately published woodblock prints, usually commissioned by individual poets or poetry groups as a form of New Year’s greeting card. The poems, most commonly kyōka (witty thirty-one-syllable verse), inscribed on the prints usually include felicitous imagery connected with spring, which in the lunar calendar begins on the first day of the first month.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021091310590
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-高根山与一右ェ門 千田川吉五郎, The Sumo Wrestlers Takaneyama Yoichiemon and Sendagawa Kichigorō, Edo period (1615–1868), ca. 1790–93,高根山与一右ェ門 千田川吉五郎, The Sumo Wrestlers Takaneyama Yoichiemon and Sendagawa Kichigorō, Edo period (1615–1868), ca. 1790–93, Japan, Polychrome woodblock print; ink and color on paper, H. 12 1/3 ( 30.6 cm; W. 5 3/32 in. (12.9 cm), Prints, Katsushika Hokusai (Japanese, Tokyo (Edo) 1760–1849 Tokyo (Edo)), Hokusai occasionally treated the sumo world in his prints. He returned to the subject briefly in the early 1790s after a decade-long absence. Here, the sumo wrestlers Wadagahara Jinshirō on the right and Kachōzan Gorōkichi on the left are locked together during a fight.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021081009877
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-印籠と牛根付, Edo period (1615–1868), probably 1817, Japan, Part of an album of woodblock prints (surimono);印籠と牛根付, Edo period (1615–1868), probably 1817, Japan, Part of an album of woodblock prints (surimono); ink and color on paper, 5 1/4 x 7 3/8 in. (13.3 x 18.7 cm), Prints, Totoya Hokkei (Japanese, 1780–1850), Surimono are privately published woodblock prints, usually commissioned by individual poets or poetry groups as a form of New Year’s greeting card. The poems, most commonly kyōka (witty thirty-one-syllable verse), inscribed on the prints usually include felicitous imagery connected with spring, which in the lunar calendar begins on the first day of the first month.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021081009517
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-官女ステーション着車図, Illustration of Ladies-in-waiting boarding at a station (Kanjo sutēshon chakusha zu), Meiji period官女ステーション着車図, Illustration of Ladies-in-waiting boarding at a station (Kanjo sutēshon chakusha zu), Meiji period (1868–1912), 1879, Japan, Polychrome woodblock print; ink and color on paper, 13 5/8 x 27 3/4 in. (34.6 x 70.5 cm), Prints, Tsukioka Yoshitoshi (Japanese, 1839–1892).、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021081010261
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-『鳥合』 桃花に目白, Japanese White-eyes on a Branch of Peach Tree,” from the Series An Array of Birds (Tori awase),『鳥合』 桃花に目白, Japanese White-eyes on a Branch of Peach Tree,” from the Series An Array of Birds (Tori awase), from Spring Rain Surimono Album (Harusame surimono-jō, vol. 3), Edo period (1615–1868), ca. 1805–10, Japan, Privately published polychrome woodblock prints (surimono) mounted in an album; ink and color on paper, 8 3/16 x 5 3/8 in. (20.8 x 13.7 cm), Prints, Kubo Shunman (Japanese, 1757–1820), Surimono are privately published woodblock prints, usually commissioned by poets or poetry groups as a form of New Year’s greeting card. The poems, most commonly kyōka (witty thirty-one syllable verse), inscribed on the prints usually include felicitous imagery connected with spring, which in the lunar calendar begins on the first day of the first month.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021081010198
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-和田原甚四郎 花項山五郎吉, The Sumo Wrestlers Wadagahara Jinshirō and Kachōzan Gorokichi, Edo period (1615–1868), ca. 1783, Japan,和田原甚四郎 花項山五郎吉, The Sumo Wrestlers Wadagahara Jinshirō and Kachōzan Gorokichi, Edo period (1615–1868), ca. 1783, Japan, Polychrome woodblock print; ink and color on paper, 12 1/32 x 5 3/32 in. (30.6 x 12.9 cm), Prints, Katsushika Hokusai (Japanese, Tokyo (Edo) 1760–1849 Tokyo (Edo)).、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ※エディトリアル使用のみ。広告、プロモーション、商業目的での利用に関してはお問合せください。
商品コード: 2021081010700
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-当世恋歌八契 お七と吉三郎, The Lovers Oshichi and Kichisaburo, Edo period (1615–1868), ca. 1800, Japan, Polychrome woodblock print;当世恋歌八契 お七と吉三郎, The Lovers Oshichi and Kichisaburo, Edo period (1615–1868), ca. 1800, Japan, Polychrome woodblock print; ink and color on paper, H. 15 1/4 in. (38.7 cm); W. 9 3/4 in. (24.8 cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), The lurid story of this ill-fated pair was made into a popular Kabuki drama. Oshichi, the daughter of a greengrocer, fell in love with Kichisaburo when she was evacuated to a temple where he was a boy servant during the great 1683 fire in Edo.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021071700449
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Desk Screen, Writing Set, Painting of Tiger, and Mounting Paraphernalia,Desk Screen, Writing Set, Painting of Tiger, and Mounting Paraphernalia, from Spring Rain Surimono Album (Harusame surimono-jō, vol. 1), 衝立、虎図、文具一式, Edo period (1615–1868), probably 1818, Japan, Privately published polychrome woodblock prints (surimono) mounted in an album; ink and color on paper, 5 1/2 x 7 3/8 in. (14 x 18.7 cm), Prints, Ryūryūkyo Shinsai (Japanese, active ca. 1799–1823), Surimono are privately published woodblock prints, usually commissioned by poets or poetry groups as a form of New Year’s greeting card. The poems, most commonly kyōka (witty thirty-one syllable verse), inscribed on the prints usually include felicitous imagery connected with spring, which in the lunar calendar begins on the first day of the first month.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021071700509
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-名取酒六家選 兵庫屋華妻 坂上の剣菱, ‘Hanazuma of Hyōgoya, Kenbishi of Sakagami”名取酒六家選 兵庫屋華妻 坂上の剣菱, ‘Hanazuma of Hyōgoya, Kenbishi of Sakagami” from the series The Peers of Saké Likened to Select Denizens of Six Houses (Natori zake rokkasen: Hyōgoya Hanazuma, Sakagami no Kenbishi), Edo period (1615–1868), ca. 1794, Japan, Polychrome woodblock print; ink and color on paper, H. 14 3/4 in. (37.5 cm); W. 9 1/2 in. (24.1 cm), Prints, Kitagawa Utamaro (Japanese, 1753?–1806), This print combines a portrait of a beautiful courtesan with an advertisement for sake to create a witty and iconic image about pleasure. The sake cup, seen on its side at the upper right, bears the name of the series.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021071700484
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-『和歌三神』衣通姫, Edo period (1615–1868), ca. 1820s, Japan, Polychrome woodblock print (surimono); ink and color on paper,『和歌三神』衣通姫, Edo period (1615–1868), ca. 1820s, Japan, Polychrome woodblock print (surimono); ink and color on paper, 8 x 5 3/8 in. (20.3 x 13.7 cm), Prints, Yashima Gakutei (Japanese, 1786?–1868), Surimono are privately published woodblock prints, usually commissioned by individual poets or poetry groups as a form of New Year’s greeting card. The poems, most commonly kyōka (witty thirty-one-syllable verse), inscribed on the prints usually include felicitous imagery connected with spring, which in the lunar calendar begins on the first day of the first month.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021071700606
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-文具一式, Writing Set and Poem Card Box (Shikishi-bako), from Spring Rain Surimono Album (Harusame surimono-jō), vol. 1,文具一式, Writing Set and Poem Card Box (Shikishi-bako), from Spring Rain Surimono Album (Harusame surimono-jō), vol. 1, Edo period (1615–1868), ca. 1805–10, Japan, Privately published polychrome woodblock prints (surimono) mounted in an album; ink and color on paper, 4 15/16 x 6 13/16 in. (12.5 x 17.3 cm), Prints, Ryūryūkyo Shinsai (Japanese, active ca. 1799–1823), Surimono are privately published woodblock prints, usually commissioned by poets or poetry groups as a form of New Year’s greeting card. The poems, most commonly kyōka (witty thirty-one syllable verse), inscribed on the prints usually include felicitous imagery connected with spring, which in the lunar calendar begins on the first day of the first month.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021071700610
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-「一陽連文房四友 筆 道風」, Edo period (1615–1868), ca. 1827, Japan, Polychrome woodblock print (surimono); ink and color on paper,☆「一陽連文房四友 筆 道風」, Edo period (1615–1868), ca. 1827, Japan, Polychrome woodblock print (surimono); ink and color on paper, 8 x 7 1/16 in. (20.3 x 17.9 cm), Prints, Yashima Gakutei (Japanese, 1786?–1868), Surimono are privately published woodblock prints, usually commissioned by individual poets or poetry groups s a form of New Year’s greeting card. The poems, most commonly kyōka (witty thirty-one-syllable verse), inscribed on the prints usually include felicitous imagery connected with spring, which in the lunar calendar begins on the first day of the first month.、クレジット:Sepia Times/Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2021071700570
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Enthroned Virgin and Child, c. 1250. Mosan, Valley of the Meuse, Gothic period, 13th century.Enthroned Virgin and Child, c. 1250. Mosan, Valley of the Meuse, Gothic period, 13th century. Ivory; with base: 15.9 cm (6 1/4 in.); without base: 13.4 x 9.6 x 6.7 cm (5 1/4 x 3 3/4 x 2 5/8 in.).、クレジット:Universal Images Group/共同通信イメージズ
商品コード: 2022010507349
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Philip Dormer Stanhope, Fourth Earl of Chesterfield (1694-1773)Philip Dormer Stanhope, Fourth Earl of Chesterfield (1694-1773) Chiseled on front of base: “[IL AJ] Y PENSE [HONL OIT] | A DEO ET REGE“, Louis François Roubiliac, 1702-1762, French.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022010708836
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-????? ???, Edo period (16151868), 1810s, Japan, Privately published woodblock prints (surimono) mounted in an album;????? ???, Edo period (16151868), 1810s, Japan, Privately published woodblock prints (surimono) mounted in an album; ink and color on paper, 5 1/2 x 7 1/4 in. (14 x 18.4 cm), Prints, Ryuryukyo Shinsai (Japanese, active ca. 17991823), Surimono are privately published woodblock prints, usually commissioned by individual poets or poetry groups as a form of New Years greeting card. The poems, most commonly kyoka (witty thirty-one syllable verse), inscribed on the prints usually include felicitous imagery connected with spring, which in the lunar calendar begins on the first day of the first month.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022042310026
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Ichikawa Danjuro VII as Konoshita Tokichi, Nakamura Daikichi as His Wife,Ichikawa Danjuro VII as Konoshita Tokichi, Nakamura Daikichi as His Wife, and Iwai Hanshiro V as Masago in the Play Yakko Yakko Edo no Hanayari, Edo period (16151868), ca. 1819, Japan, Polychrome woodblock print (surimono); ink and color on paper, 8 3/16 x 7 1/4 in. (20.8 x 18.4 cm), Prints, Utagawa Kunisada (Japanese, 17861865).、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022050400673
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Pillars in the Recessed Portico in the Roya Gopuram with the Base of One of the Four Sculptured Monoliths, Madura,Pillars in the Recessed Portico in the Roya Gopuram with the Base of One of the Four Sculptured Monoliths, Madura, JanuaryMarch 1858, Albumen silver print from waxed paper negative, Image: 35.8 x 30.2 cm (14 1/8 x 11 7/8 in.), Photographs, Linnaeus Tripe (British, Devonport (Plymouth Dock) 18221902 Devonport), Tripe was a career military officer in India and Government Photographer to the Madras Presidency in the late 1850s. In early 1858 he made an ambitious and difficult tour of India‘s southern districts in order to create for the government a record of the region‘s antiquities, scenes of historic importance, and natural phenomena.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022050400238
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-?????? ??????, The Sumo Wrestlers Wadagahara Jinshiro and Kachozan Gorokichi, Edo period (16151868),?????? ??????, The Sumo Wrestlers Wadagahara Jinshiro and Kachozan Gorokichi, Edo period (16151868), ca. 1783, Japan, Polychrome woodblock print; ink and color on paper, 12 1/32 x 5 3/32 in. (30.6 x 12.9 cm), Prints, Katsushika Hokusai (Japanese, Tokyo (Edo) 17601849 Tokyo (Edo)).、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2022050400039
本画像はログイン後にご覧いただけます
WEB不可-Kadoide yoshi, Leaving on a trip.Kadoide yoshi, Leaving on a trip., Totoya, Hokkei, 1780-1850, artist, [between 1825 and 1835], 1 print : woodcut, color ; 19.9 x 17.1 cm., Print shows a woman walking past a pine tree at the beginning of a journey.、クレジット:Album/quintlox/共同通信イメージズ ※エディトリアル使用のみ。表紙、広告、プロモーション、商業目的での利用はお問合せください。クレジットは必ず表記してください。
商品コード: 2021113002296
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 報道写真・映像トップ 報道写真・映像トップ
- 写真・グラフィックス・映像 | 写真・グラフィックス・映像 |