KYODO NEWS IMAGELINK

報道写真の購入なら共同通信イメージリンク

お問い合わせ
03-6252-6224
平日9:30-18:00
  • 前面衝突試験
  • 令和
  • 日刊工業新聞
  • 発表
  • 説明
  • 都内
  • トヨタグループ
  • リーダーシップ
  • 信頼性
  • 小型車

「衝突試験」の写真・グラフィックス・映像

絞り込み
  • 提供元
  • 日付
  • 種類
  • 向き
  • カテゴリ
  • 同義語オン
並び順
  • 新しい順
52
( 1 52 件を表示)
  • 1
52
( 1 52 件を表示)
絞り込み
並び順
  • 新しい順
  •  New York International Auto Show 2024
    2024年03月28日
    New York International Auto Show 2024

    March 27, 2024, New York, New York, USA: SUBARU FORESTER BOXER ENGINE CRASH TEST seen at the 2024 New York International Auto Show held at the Jacob Javits Center. (Credit Image: © Nancy Kaszerman/ZUMA Press Wire)、クレジット:©Nancy Kaszerman/ZUMA Press Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2024032810413

  •  認証不正、背景に人員削減
    2023年12月22日
    認証不正、背景に人員削減

    ダイハツの衝突試験などを担う部署の人員規模

    商品コード: 2023122209875

  •  認証不正、背景に人員削減
    2023年12月22日
    認証不正、背景に人員削減

    ダイハツの衝突試験などを担う部署の人員規模

    商品コード: 2023122209874

  •  衝突試験不正 ダイハツ工業、トヨタ自動車共同記者会見
    2023年12月20日
    衝突試験不正 ダイハツ工業、トヨタ自動車共同記者会見

    ダイハツ工業、トヨタ自動車の衝突試験不正共同記者会見。写真は中嶋裕樹トヨタ自動車代表取締役副社長。=2023(令和5)年12月20日、都内、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023122110817

  •  衝突試験不正 ダイハツ工業、トヨタ自動車共同記者会見
    2023年12月20日
    衝突試験不正 ダイハツ工業、トヨタ自動車共同記者会見

    ダイハツ工業、トヨタ自動車の衝突試験不正共同記者会見。写真は左から謝罪する星加宏昌ダイハツ工業代表取締役副社長、奥平総一郎ダイハツ工業代表取締役社長、中嶋裕樹トヨタ自動車代表取締役副社長。=2023(令和5)年12月20日、都内、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023122110861

  •  衝突試験不正 ダイハツ工業、トヨタ自動車共同記者会見
    2023年12月20日
    衝突試験不正 ダイハツ工業、トヨタ自動車共同記者会見

    ダイハツ工業、トヨタ自動車の衝突試験不正共同記者会見。写真は奥平総一郎ダイハツ工業代表取締役社長。=2023(令和5)年12月20日、都内、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023122110862

  •  衝突試験不正 ダイハツ工業、トヨタ自動車共同記者会見
    2023年12月20日
    衝突試験不正 ダイハツ工業、トヨタ自動車共同記者会見

    ダイハツ工業、トヨタ自動車の衝突試験不正共同記者会見。写真は左から奥平総一郎ダイハツ工業代表取締役社長、中嶋裕樹トヨタ自動車代表取締役副社長。=2023(令和5)年12月20日、都内、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023122110814

  •  NASA‘s ‘Moonikin‘ Goes Sledding As Part Of Artemis I Moonflight Testing
    2023年08月08日
    NASA‘s ‘Moonikin‘ Goes Sledding As Part Of Artemis I Moonflight Testing

    August 8, 2023, Wright-Patterson Air Force Base, Ohio, United States: NASAââ¬â¢s Commander Moonikin Campos, a manikin that flew on the Artemis I flight test beyond the Moon wearing the OCSS (Orion Crew Survival System) spacesuit has been sledding while going through a unique series of testing as a crash test dummy. .The tests are informing engineersââ¬â¢ understanding of what the experience of flying inside the agencyââ¬â¢s Orion spacecraft will be like on crewed missions to the Moon beginning with Artemis II..The OCSS suit will be worn by Artemis astronauts during the most dynamic phases of spaceflight: launch and re-entry through Earthââ¬â¢s atmosphere and landing...、クレジット:©Cover Images/Cover Images via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※United Kingdom Rights OUT

    商品コード: 2023081000096

  •  NASA‘s ‘Moonikin‘ Goes Sledding As Part Of Artemis I Moonflight Testing
    2023年08月08日
    NASA‘s ‘Moonikin‘ Goes Sledding As Part Of Artemis I Moonflight Testing

    August 8, 2023, Wright-Patterson Air Force Base, Ohio, United States: NASAââ¬â¢s Commander Moonikin Campos, a manikin that flew on the Artemis I flight test beyond the Moon wearing the OCSS (Orion Crew Survival System) spacesuit has been sledding while going through a unique series of testing as a crash test dummy. .The tests are informing engineersââ¬â¢ understanding of what the experience of flying inside the agencyââ¬â¢s Orion spacecraft will be like on crewed missions to the Moon beginning with Artemis II..The OCSS suit will be worn by Artemis astronauts during the most dynamic phases of spaceflight: launch and re-entry through Earthââ¬â¢s atmosphere and landing...、クレジット:©Cover Images/Cover Images via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※United Kingdom Rights OUT

    商品コード: 2023081000374

  •  NASA‘s ‘Moonikin‘ Goes Sledding As Part Of Artemis I Moonflight Testing
    2023年08月08日
    NASA‘s ‘Moonikin‘ Goes Sledding As Part Of Artemis I Moonflight Testing

    August 8, 2023, Wright-Patterson Air Force Base, Ohio, United States: NASAââ¬â¢s Commander Moonikin Campos, a manikin that flew on the Artemis I flight test beyond the Moon wearing the OCSS (Orion Crew Survival System) spacesuit has been sledding while going through a unique series of testing as a crash test dummy. .The tests are informing engineersââ¬â¢ understanding of what the experience of flying inside the agencyââ¬â¢s Orion spacecraft will be like on crewed missions to the Moon beginning with Artemis II..The OCSS suit will be worn by Artemis astronauts during the most dynamic phases of spaceflight: launch and re-entry through Earthââ¬â¢s atmosphere and landing...、クレジット:©Cover Images/Cover Images via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※United Kingdom Rights OUT

    商品コード: 2023081000351

  •  NASA‘s ‘Moonikin‘ Goes Sledding As Part Of Artemis I Moonflight Testing
    2023年08月08日
    NASA‘s ‘Moonikin‘ Goes Sledding As Part Of Artemis I Moonflight Testing

    August 8, 2023, Wright-Patterson Air Force Base, Ohio, United States: NASAââ¬â¢s Commander Moonikin Campos, a manikin that flew on the Artemis I flight test beyond the Moon wearing the OCSS (Orion Crew Survival System) spacesuit has been sledding while going through a unique series of testing as a crash test dummy. .The tests are informing engineersââ¬â¢ understanding of what the experience of flying inside the agencyââ¬â¢s Orion spacecraft will be like on crewed missions to the Moon beginning with Artemis II..The OCSS suit will be worn by Artemis astronauts during the most dynamic phases of spaceflight: launch and re-entry through Earthââ¬â¢s atmosphere and landing...、クレジット:©Cover Images/Cover Images via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※United Kingdom Rights OUT

    商品コード: 2023081000360

  •  NASA‘s ‘Moonikin‘ Goes Sledding As Part Of Artemis I Moonflight Testing
    2023年08月08日
    NASA‘s ‘Moonikin‘ Goes Sledding As Part Of Artemis I Moonflight Testing

    August 8, 2023, Wright-Patterson Air Force Base, Ohio, United States: NASAââ¬â¢s Commander Moonikin Campos, a manikin that flew on the Artemis I flight test beyond the Moon wearing the OCSS (Orion Crew Survival System) spacesuit has been sledding while going through a unique series of testing as a crash test dummy. .The tests are informing engineersââ¬â¢ understanding of what the experience of flying inside the agencyââ¬â¢s Orion spacecraft will be like on crewed missions to the Moon beginning with Artemis II..The OCSS suit will be worn by Artemis astronauts during the most dynamic phases of spaceflight: launch and re-entry through Earthââ¬â¢s atmosphere and landing...、クレジット:©Cover Images/Cover Images via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※United Kingdom Rights OUT

    商品コード: 2023081000376

  •  NASA‘s ‘Moonikin‘ Goes Sledding As Part Of Artemis I Moonflight Testing
    2023年08月08日
    NASA‘s ‘Moonikin‘ Goes Sledding As Part Of Artemis I Moonflight Testing

    August 8, 2023, Wright-Patterson Air Force Base, Ohio, United States: NASAââ¬â¢s Commander Moonikin Campos, a manikin that flew on the Artemis I flight test beyond the Moon wearing the OCSS (Orion Crew Survival System) spacesuit has been sledding while going through a unique series of testing as a crash test dummy. .The tests are informing engineersââ¬â¢ understanding of what the experience of flying inside the agencyââ¬â¢s Orion spacecraft will be like on crewed missions to the Moon beginning with Artemis II..The OCSS suit will be worn by Artemis astronauts during the most dynamic phases of spaceflight: launch and re-entry through Earthââ¬â¢s atmosphere and landing...、クレジット:©Cover Images/Cover Images via ZUMA Press/共同通信イメージズ ※United Kingdom Rights OUT

    商品コード: 2023081000396

  • 記者会見する奥平社長 ダイハツ、衝突試験で不正
    2023年04月28日
    記者会見する奥平社長 ダイハツ、衝突試験で不正

    記者会見するダイハツ工業の奥平総一郎社長=28日午後、東京都内

    商品コード: 2023042811297

  • 謝罪する奥平社長ら ダイハツ、衝突試験で不正
    2023年04月28日
    謝罪する奥平社長ら ダイハツ、衝突試験で不正

    記者会見で頭を下げるダイハツ工業の奥平総一郎社長(右)ら=28日午後、東京都内

    商品コード: 2023042811301

  •  ダイハツ、側面衝突試験で不正 トヨタG、再発防止に全力
    2023年04月28日
    ダイハツ、側面衝突試験で不正 トヨタG、再発防止に全力

    ダイハツ工業による側面衝突試験の不正発覚は、親会社のトヨタ自動車を含むトヨタグループへ新たな痛手となった。日野自動車と豊田自動織機の排出ガス・燃費不正に続き、今回は安全の信頼性に及ぶ。トヨタは小型車に強いダイハツと、不正試験車が生産された東南アジアなどで協業を深めてきた。成長性の高い重要な新興国市場だけに、早期の信頼回復へ向けたトヨタの覚悟とリーダーシップが問われる。ダイハツの奥平総一郎社長は28日の会見で苦渋の表情を浮かべた。技術者が前席ドア内張り部品へ設計にない切り込みを加え、側面衝突試験を通過していた。経営責任については「真因を調査して全貌を明らかにしたい」と明言を避けた。=2023(令和5)年4月28日、都内、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023050205619

  •  ダイハツ、側面衝突試験で不正 トヨタG、再発防止に全力
    2023年04月28日
    ダイハツ、側面衝突試験で不正 トヨタG、再発防止に全力

    ダイハツ工業による側面衝突試験の不正発覚は、親会社のトヨタ自動車を含むトヨタグループへ新たな痛手となった。日野自動車と豊田自動織機の排出ガス・燃費不正に続き、今回は安全の信頼性に及ぶ。トヨタは小型車に強いダイハツと、不正試験車が生産された東南アジアなどで協業を深めてきた。成長性の高い重要な新興国市場だけに、早期の信頼回復へ向けたトヨタの覚悟とリーダーシップが問われる。ダイハツの奥平総一郎社長は28日の会見で苦渋の表情を浮かべた。技術者が前席ドア内張り部品へ設計にない切り込みを加え、側面衝突試験を通過していた。経営責任については「真因を調査して全貌を明らかにしたい」と明言を避けた。=2023(令和5)年4月28日、都内、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023050205627

  •  ダイハツ、側面衝突試験で不正 トヨタG、再発防止に全力
    2023年04月28日
    ダイハツ、側面衝突試験で不正 トヨタG、再発防止に全力

    ダイハツ工業による側面衝突試験の不正発覚は、親会社のトヨタ自動車を含むトヨタグループへ新たな痛手となった。日野自動車と豊田自動織機の排出ガス・燃費不正に続き、今回は安全の信頼性に及ぶ。トヨタは小型車に強いダイハツと、不正試験車が生産された東南アジアなどで協業を深めてきた。成長性の高い重要な新興国市場だけに、早期の信頼回復へ向けたトヨタの覚悟とリーダーシップが問われる。ダイハツの奥平総一郎社長は28日の会見で苦渋の表情を浮かべた。技術者が前席ドア内張り部品へ設計にない切り込みを加え、側面衝突試験を通過していた。経営責任については「真因を調査して全貌を明らかにしたい」と明言を避けた。=2023(令和5)年4月28日、都内、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023050205611

  •  ダイハツ、側面衝突試験で不正 トヨタG、再発防止に全力
    2023年04月28日
    ダイハツ、側面衝突試験で不正 トヨタG、再発防止に全力

    ダイハツ工業による側面衝突試験の不正発覚は、親会社のトヨタ自動車を含むトヨタグループへ新たな痛手となった。日野自動車と豊田自動織機の排出ガス・燃費不正に続き、今回は安全の信頼性に及ぶ。トヨタは小型車に強いダイハツと、不正試験車が生産された東南アジアなどで協業を深めてきた。成長性の高い重要な新興国市場だけに、早期の信頼回復へ向けたトヨタの覚悟とリーダーシップが問われる。ダイハツの奥平総一郎社長は28日の会見で苦渋の表情を浮かべた。技術者が前席ドア内張り部品へ設計にない切り込みを加え、側面衝突試験を通過していた。経営責任については「真因を調査して全貌を明らかにしたい」と明言を避けた。=2023(令和5)年4月28日、都内、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023050205612

  •  ダイハツ、側面衝突試験で不正 トヨタG、再発防止に全力
    2023年04月28日
    ダイハツ、側面衝突試験で不正 トヨタG、再発防止に全力

    ダイハツ工業による側面衝突試験の不正発覚は、親会社のトヨタ自動車を含むトヨタグループへ新たな痛手となった。日野自動車と豊田自動織機の排出ガス・燃費不正に続き、今回は安全の信頼性に及ぶ。トヨタは小型車に強いダイハツと、不正試験車が生産された東南アジアなどで協業を深めてきた。成長性の高い重要な新興国市場だけに、早期の信頼回復へ向けたトヨタの覚悟とリーダーシップが問われる。ダイハツの奥平総一郎社長は28日の会見で苦渋の表情を浮かべた。技術者が前席ドア内張り部品へ設計にない切り込みを加え、側面衝突試験を通過していた。経営責任については「真因を調査して全貌を明らかにしたい」と明言を避けた。=2023(令和5)年4月28日、都内、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023050205622

  •  ダイハツ、側面衝突試験で不正 トヨタG、再発防止に全力
    2023年04月28日
    ダイハツ、側面衝突試験で不正 トヨタG、再発防止に全力

    ダイハツ工業による側面衝突試験の不正発覚は、親会社のトヨタ自動車を含むトヨタグループへ新たな痛手となった。日野自動車と豊田自動織機の排出ガス・燃費不正に続き、今回は安全の信頼性に及ぶ。トヨタは小型車に強いダイハツと、不正試験車が生産された東南アジアなどで協業を深めてきた。成長性の高い重要な新興国市場だけに、早期の信頼回復へ向けたトヨタの覚悟とリーダーシップが問われる。ダイハツの奥平総一郎社長は28日の会見で苦渋の表情を浮かべた。技術者が前席ドア内張り部品へ設計にない切り込みを加え、側面衝突試験を通過していた。経営責任については「真因を調査して全貌を明らかにしたい」と明言を避けた。=2023(令和5)年4月28日、都内、クレジット:日刊工業新聞/共同通信イメージズ

    商品コード: 2023050205609

  •  NASA Crash Tests eVTOL Aircraft Of The Future
    2022年12月19日
    NASA Crash Tests eVTOL Aircraft Of The Future

    December 19, 2022, Hampton, Virginia, United States: VIDEO AVAILABLE: CONTACT INFO@COVERMG.COM TO RECEIVE**These images and video show NASA researchers completing a full-scale crash test of an electric vertical takeoff and landing (eVTOL) concept vehicle at the Landing and Impact Research (LandIR) facility at NASAââ¬â¢s Langley Research Center in Hampton, Virginia..The eVTOL was a ââ¬ËLift+Cruiseââ¬â¢ test article developed by the Revolutionary Vertical Left Technology (RVLT) project in another effort for NASA to advance research for the Advanced Air Mobility (AAM) mission..NASAââ¬â¢s vision for AAM is to help emerging aviation markets safely develop an air transportation system that moves people and cargo between places previously not served or underserved by aviation. Understanding how these future aircraft may act in a crash scenario is another key point of research..Hoisted into the air, then released with pyrotechnic cutters, the model swung forward and down back to the Earth with a loud crash..â...

    商品コード: 2022122404857

  •  NASA Crash Tests eVTOL Aircraft Of The Future
    2022年12月19日
    NASA Crash Tests eVTOL Aircraft Of The Future

    December 19, 2022, Hampton, Virginia, United States: VIDEO AVAILABLE: CONTACT INFO@COVERMG.COM TO RECEIVE**This image shows: The RVLT Lift+Cruise Model rests on the ground after suffering a devastating crash. Tests like these enable researchers to understand how a vehicle‘s structure reacts to a crash...These images and video show NASA researchers completing a full-scale crash test of an electric vertical takeoff and landing (eVTOL) concept vehicle at the Landing and Impact Research (LandIR) facility at NASAââ¬â¢s Langley Research Center in Hampton, Virginia..The eVTOL was a ââ¬ËLift+Cruiseââ¬â¢ test article developed by the Revolutionary Vertical Left Technology (RVLT) project in another effort for NASA to advance research for the Advanced Air Mobility (AAM) mission..NASAââ¬â¢s vision for AAM is to help emerging aviation markets safely develop an air transportation system that moves people and cargo between places previously not served or underserved by aviation. Understanding how these future aircraf...

    商品コード: 2022122404907

  •  NASA Crash Tests eVTOL Aircraft Of The Future
    2022年12月19日
    NASA Crash Tests eVTOL Aircraft Of The Future

    December 19, 2022, Hampton, Virginia, United States: VIDEO AVAILABLE: CONTACT INFO@COVERMG.COM TO RECEIVE**This image shows: Crash test dummies can be seen seated in the vehicle after suffering a severe crash. The vehicle was destroyed beyond expectations which gives researchers valuable data when planning to make AAM vehicles safe for public use...These images and video show NASA researchers completing a full-scale crash test of an electric vertical takeoff and landing (eVTOL) concept vehicle at the Landing and Impact Research (LandIR) facility at NASAââ¬â¢s Langley Research Center in Hampton, Virginia..The eVTOL was a ââ¬ËLift+Cruiseââ¬â¢ test article developed by the Revolutionary Vertical Left Technology (RVLT) project in another effort for NASA to advance research for the Advanced Air Mobility (AAM) mission..NASAââ¬â¢s vision for AAM is to help emerging aviation markets safely develop an air transportation system that moves people and cargo between places previously not served or underserved by av...

    商品コード: 2022122404905

  •  NASA Crash Tests eVTOL Aircraft Of The Future
    2022年12月19日
    NASA Crash Tests eVTOL Aircraft Of The Future

    December 19, 2022, Hampton, Virginia, United States: VIDEO AVAILABLE: CONTACT INFO@COVERMG.COM TO RECEIVE**This image shows: A NASA researcher assists in the preparation of a crash test dummy seated inside the Lift+Cruise model. Researchers use crash test dummies to learn how the crash impact would affect humans...These images and video show NASA researchers completing a full-scale crash test of an electric vertical takeoff and landing (eVTOL) concept vehicle at the Landing and Impact Research (LandIR) facility at NASAââ¬â¢s Langley Research Center in Hampton, Virginia..The eVTOL was a ââ¬ËLift+Cruiseââ¬â¢ test article developed by the Revolutionary Vertical Left Technology (RVLT) project in another effort for NASA to advance research for the Advanced Air Mobility (AAM) mission..NASAââ¬â¢s vision for AAM is to help emerging aviation markets safely develop an air transportation system that moves people and cargo between places previously not served or underserved by aviation. Understanding how these fut...

    商品コード: 2022122404834

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2021年03月05日
    (3)中国、8両編成高速列車の衝突試験に成功

    衝突で圧縮された高速動車組のエネルギー吸収装置。(資料写真)中国鉄道車両大手、中国中車(CRRC)傘下の中国中車長春軌道客車はこのほど、8両編成の高速動車組(動力分散式列車)2本による衝突試験を実施し、成功させた。(長春=新華社配信)= 配信日: 2021(令和3)年3月5日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021030519082

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2021年03月05日
    (2)中国、8両編成高速列車の衝突試験に成功

    衝突で圧縮された高速動車組のエネルギー吸収装置。(資料写真)中国鉄道車両大手、中国中車(CRRC)傘下の中国中車長春軌道客車はこのほど、8両編成の高速動車組(動力分散式列車)2本による衝突試験を実施し、成功させた。(長春=新華社配信)= 配信日: 2021(令和3)年3月5日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021030519080

  • 本画像はログイン後にご覧いただけます
    2021年03月05日
    (1)中国、8両編成高速列車の衝突試験に成功

    衝突で圧縮された高速動車組のエネルギー吸収装置。(資料写真)中国鉄道車両大手、中国中車(CRRC)傘下の中国中車長春軌道客車はこのほど、8両編成の高速動車組(動力分散式列車)2本による衝突試験を実施し、成功させた。(長春=新華社配信)= 配信日: 2021(令和3)年3月5日、クレジット:新華社/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021030519081

  •  Insurer accident researcher on the death risk of motorcyclists
    2019年07月30日
    Insurer accident researcher on the death risk of motorcyclists

    30 July 2019, North Rhine-Westphalia, Münster: A motorcyclist as a crash test dummy lies on the road after a crash test of the accident researchers. Taken with a drone. The experts have evaluated accident procedures and can now say whether driving in a group poses a particular risk and which specific injuries lead to death. Photo: Guido Kirchner/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019073102144

  •  Accident researcher on the death risk of motorcyclists
    2019年07月30日
    Accident researcher on the death risk of motorcyclists

    30 July 2019, North Rhine-Westphalia, Münster: A motorcyclist as a crash test dummy lies on the road after a crash test of the accident researchers. The experts have evaluated accident procedures and can now say whether driving in a group poses a particular risk and which specific injuries lead to death. Photo: Guido Kirchner/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019073101774

  •  Accident researcher on the death risk of motorcyclists
    2019年07月30日
    Accident researcher on the death risk of motorcyclists

    30 July 2019, North Rhine-Westphalia, Münster: A motorcyclist as a crash test dummy lies on the road after a crash test of the accident researchers. Taken with a drone. The experts have evaluated accident procedures and can now say whether driving in a group poses a particular risk and which specific injuries lead to death. Photo: Guido Kirchner/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019073102026

  •  Accident researcher on the death risk of motorcyclists
    2019年07月30日
    Accident researcher on the death risk of motorcyclists

    30 July 2019, North Rhine-Westphalia, Münster: In a crash test the accident researcher drives a motorcycle with approx. 70 km/h and a crash test dummy against a standing car. The experts have evaluated accident procedures and can now say whether driving in a group poses a particular risk and which specific injuries lead to death. Photo: Guido Kirchner/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019073102027

  •  Accident researcher on the death risk of motorcyclists
    2019年07月30日
    Accident researcher on the death risk of motorcyclists

    30 July 2019, North Rhine-Westphalia, Münster: A motorcyclist as a crash test dummy lies on the road after a crash test of the accident researchers. The experts have evaluated accident procedures and can now say whether driving in a group poses a particular risk and which specific injuries lead to death. Photo: Guido Kirchner/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019073102058

  •  Accident researcher on the death risk of motorcyclists
    2019年07月30日
    Accident researcher on the death risk of motorcyclists

    30 July 2019, North Rhine-Westphalia, Münster: A motorcyclist as a crash test dummy lies on the road after a crash test of the accident researchers. Taken with a drone. The experts have evaluated accident procedures and can now say whether driving in a group poses a particular risk and which specific injuries lead to death. Photo: Guido Kirchner/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019073102065

  •  Accident researcher on the death risk of motorcyclists
    2019年07月30日
    Accident researcher on the death risk of motorcyclists

    30 July 2019, North Rhine-Westphalia, Münster: In a crash test the accident researcher drives a motorcycle with approx. 70 km/h and a crash test dummy against a standing car. The experts have evaluated accident procedures and can now say whether driving in a group poses a particular risk and which specific injuries lead to death. Photo: Guido Kirchner/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019073101749

  •  Accident researcher on the death risk of motorcyclists
    2019年07月30日
    Accident researcher on the death risk of motorcyclists

    30 July 2019, North Rhine-Westphalia, Münster: In a crash test the accident researcher drives a motorcycle with approx. 70 km/h and a crash test dummy against a standing car. The experts have evaluated accident procedures and can now say whether driving in a group poses a particular risk and which specific injuries lead to death. Photo: Guido Kirchner/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019073102071

  •  Insurer accident researcher on the death risk of motorcyclists
    2019年07月30日
    Insurer accident researcher on the death risk of motorcyclists

    30 July 2019, North Rhine-Westphalia, Münster: A motorcyclist as a crash test dummy lies on the road after a crash test of the accident researchers. The experts have evaluated accident procedures and can now say whether driving in a group poses a particular risk and which specific injuries lead to death. Photo: Guido Kirchner/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019073101761

  •  Insurer accident researcher on the death risk of motorcyclists
    2019年07月30日
    Insurer accident researcher on the death risk of motorcyclists

    30 July 2019, North Rhine-Westphalia, Münster: A motorcyclist as a crash test dummy lies on the road after a crash test of the accident researchers. The experts have evaluated accident procedures and can now say whether driving in a group poses a particular risk and which specific injuries lead to death. Photo: Guido Kirchner/dpa、クレジット:DPA/共同通信イメージズ

    商品コード: 2019073102041

  • 衝突試験 三菱自、衝突試験を公開
    2018年07月12日
    衝突試験 三菱自、衝突試験を公開

    三菱自動車が報道陣に公開したSUV「エクリプス クロス」の衝突試験=12日午後、愛知県岡崎市

    商品コード: 2018071201845

  • 新開発「車台」の衝突試験 スバル、衝突試験を初公開
    2017年05月24日
    新開発「車台」の衝突試験 スバル、衝突試験を初公開

    スバルが公開した新開発の「車台」を使った車の衝突試験=24日午後、群馬県太田市

    商品コード: 2017052400842

  • 公開された車の衝突試験 スバル、衝突試験を初公開
    2017年05月24日
    公開された車の衝突試験 スバル、衝突試験を初公開

    スバルが公開した新開発の「車台」を使った車の衝突試験=24日午後、群馬県太田市

    商品コード: 2017052400755

  • エアバッグを縫製する社員 米リコール3380万台に
    2015年05月20日
    エアバッグを縫製する社員 米リコール3380万台に

    米ミシガン州にあるタカタの衝突試験施設で、エアバッグを縫製する同社従業員=2010年8月(ゲッティ=共同)

    商品コード: 2015052000045

  •  BIZ-AUTO-WOMEN-SAFETY-DE
    2012年09月21日
    BIZ-AUTO-WOMEN-SAFETY-DE

    September 21, 2012, Milford, MI, USA: A row of Hybrid III dummies are ready to be vehicle crash tested at the GM Milford Proving Grounds in Milford, Michigan, September 21, 2012. (Credit Image: © TNS via ZUMA Wire)、クレジット:©TNS via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021032407096

  •  BIZ-AUTO-WOMEN-SAFETY-DE
    2012年09月21日
    BIZ-AUTO-WOMEN-SAFETY-DE

    September 21, 2012, Milford, MI, USA: A row of Hybrid III dummies are ready to be vehicle crash tested at the GM Milford Proving Grounds in Milford, Michigan, September 21, 2012. (Credit Image: © TNS via ZUMA Wire)、クレジット:©TNS via ZUMA Wire/共同通信イメージズ

    商品コード: 2021032402558

  • シートと人形調べる係員 子供シートの安全性評価
    2001年07月13日
    シートと人形調べる係員 子供シートの安全性評価

    安全性能評価の衝突試験で、衝撃を受けたチャイルドシートとダミー人形を調べる係員=13日午前、茨城県つくば市の日本自動車研究所

    商品コード: 2001071300040

  • 衝突試験 信頼揺らぐ認定マーク
    1999年08月10日
    衝突試験 信頼揺らぐ認定マーク

    )、産業401S、12日付朝刊以降解禁厳守、ビデオ映像  欧州基準のチャイルドシートの衝突試験(ビデオ映像)

    商品コード: 1999081000137

  • 1996年11月20日

    (DBのみの画像)◎乗用車の前面衝突試験、トヨタにおける前面衝突試験

    商品コード: 1996112000025

  • 1996年11月20日

    (DBのみの画像)◎乗用車の側面衝突試験、トヨタによる側面衝突試験

    商品コード: 1996112000030

  • 1996年11月20日

    (DBのみの画像)◎乗用車の前面衝突試験(カーツーカー)、トヨタによる前面衝突試験

    商品コード: 1996112000028

  • トヨタの前面衝突試験 安全車体を目指し衝突試験
    1996年04月03日
    トヨタの前面衝突試験 安全車体を目指し衝突試験

    トヨタ自動車の新衝突安全ボディー「GOA」の衝突試験が報道関係者に公開された。 試験は前面衝突で統計上最も死傷者が多いケースを想定。対向車に見立てたアルミ製バリアに時速約60キロで衝突した試験車体前部は、大きく変形。しかし客室内部の損傷は少なかった=3日午後、静岡県裾野市

    商品コード: 1996040300122

  • トヨタの前面衝突試験 安全車体を目指し衝突試験
    1996年04月03日
    トヨタの前面衝突試験 安全車体を目指し衝突試験

    トヨタ自動車の新衝突安全ボディー「GOA」の衝突試験が報道関係者に公開された。 試験は前面衝突で統計上最も死傷者が多いケースを想定。対向車に見立てたアルミ製バリアに時速約60キロで衝突した試験車体前部は、大きく変形。しかし客室内部の損傷は少なかった=3日午後、静岡県裾野市

    商品コード: 1996040300123

  •  Soviet car Moskvich 412
    1969年02月03日
    Soviet car Moskvich 412

    03.02.1969 Testing of the Soviet car Moskvich 412 manufactured by the AZLK automobile plant. The crash test showed good results as the driver‘s seat area was not affected. В.Стрелков、クレジット:Sputnik/共同通信イメージズ

    商品コード: 2020022001951

  • 1