Perceived celery shortage during craze
拡大画像はログイン後にご覧いただけます

Perceived celery shortage during craze Perceived celery shortage during craze A shopper chooses a bag of Earthbound Farm brand organic celery in a supermarket in New York on Thursday, June 27, 2019. Medical reports are touting celeryユs health benefits leading to a perceived shortage of the vegetable. ( Richard B. Levine) Photo via Newscom、クレジット:Levine Roberts/ニューズコム/共同通信イメージズ 「Newscom」

タグ earthbound farm vegetable usa supermarket stalks spoilage shortage shopping shoppers shelf space life richard levine retailer retail refrigerator refrigeratd bag bagged brand branding celery consumable goods consumer price index prices products spending consumerism rblfmr cooler consumers eat fad food groceries grocery store merchandising new york north america nyc organic rbl ロゴマーク

画像情報

登録日時
2019/06/27 00:00:00
種別
画像 / 報道
提供元
ニューズコム

データサイズ

画像サイズ
3560×5340 pixel
解像度
300 dpi
展開サイズ※
54.3(M)

※Photoshopなどで開いた際のファイルサイズ